O nás

Recenzer je praktický internetový portál plný recenzí a návodů, který se zabývá výběrem těch nejlepších a nejzajímavějších produktů i služeb z mnoha různých kategorií. Hledáme nejen klady, ale také zápory a snažíme se vždy zohlednit to nejdůležitější, aby to pomohlo při výběru a následném nákupu. Každá recenze je objektivní, srozumitelná, nezaujatá a přehledná.

  • 8+ let na trhu
  • 5+ milionů čtenářů ročně
  • 4000+ kategorií produktů
  • Nestranná redakce
  • Šetříme čas s výběrem produktů a služeb
  • Přinášíme inspiraci a tipy na nové produkty
  • Upozorňujeme na podvodné jednání firem

Vždy se snažíme zjistit maximum zásadních informací, technických údajů, funkcí a dalších parametrů. Díky spolupráci s Heurekou si navíc můžete každý produkt porovnat od nejlevnějšího a koupit jej za tu nejlepší cenu, případně rovnou v akci nebo od ověřeného e-shopu.

Kontakty

Zajímá vás nějaký konkrétní produkt, který nemůžete najít? Máte připomínky k některému článku nebo se snad zajímáte o vzájemnou spolupráci? Neváhejte nás kontaktovat, ať se jedná o cokoliv.

E-mailová schránka: info@recenzer.cz

Neváhejte rovněž mrknout na naší kontaktní stránku a dejte nám vědět o všem, co vás zajímá.

Náš tým

Ivo Matěj
Zakladatel / Obchod

Ivo Matěj

Je tomu již více jak 15 let, kdy jsem se dostal k prvním webovým projektům. Základy jsem se učil v rámci školy a zkoušel je formou „pokus omyl“. Prošel jsem si prací v e-shopu, srovnávači cen a B2B službě. V roce 2016 jsem založil Recenzer a postupně vytvářel první návody zaměřené na výběr produktů. Získával zpětnou vazbu od čtenářů a web vylepšoval. Tým redaktorů a externistů se rozšiřoval a projekt nabíral na velikosti. Chci, aby byl Recenzer prvním místem pro všechny, kteří chtějí získat inspiraci nebo uvažují o koupi produktu či služby.

E-mail: ivo@recenzer.cz
LinkedInFacebook

Marie Müllerová
Správkyně webu / Marketing

Marie Müllerová

První pracovní zkušenosti jsem získala jako obchodní prodejce v řetězci obchodů s módou. Postupně jsem si zamilovala online marketing, kterému se věnuji do dnešních dní. V Recenzeru zajišťuji kompletní správu obsahu a návazný marketing, jako jsou PPC reklamy, SEO, Social atd. Ve volném čase ráda poznávám nová místa a kultury, včetně různých jídel.

E-mail: marie@recenzer.cz
LinkedIn | Facebook | Instagram

Alena Rajnochová
Redaktorka

alena rajnochová

Po vystudování střední školy jsem vyzkoušela více různých profesí. Mojí velkou vášní jsou knihy, které mě přivedly i k psaní vlastních příběhů. Díky nim jsem se dostala k profesnímu psaní. Ve volném čase se věnuji rodině, mám ráda turistiku, ale i relax u moře.

E-mail: alena@recenzer.cz
Facebook

Kateřina Horáková
Redaktorka

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

E-mail: katerina@recenzer.cz
LinkedInFacebook

Eliška Vachková
Redaktorka

Eliška Vachková

Psaní je můj způsob sebevyjádření, který mi zároveň dodává určitou formu bezpečí. Když zrovna nepíšu články (což se moc nestává), učím soukromě angličtinu nebo cvičím. Obecně miluju organizaci, a tak je můj život jeden velký nepořádek, který se snažím mít pod kontrolou. Abych si zachovala rovnováhu, chodím na procházky, medituji, věnuji se józe nebo čtu knihy. Stres je mé druhé jméno, ale produktivita to první.

E-mail: eliska@recenzer.cz
Facebook | Instagram

Lukáš Halíř
Redaktor

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

E-mail: lukas@recenzer.cz

Andrea Janálová
Redaktorka

Andrea Kotorová copywriter

Ve svém profesním životě jsem se věnovala zejména marketingu a copywritingu. Když jsem vyměnila teplou kávu a pohodlnou židli v kanceláři za dvě děti, pleny a neustále poházené hračky, zjistila jsem, že ten kousek času který ještě mám, stále mohu vyplnit něčím užitečným nejen pro mne, ale i ostatní. Proto se dále a s radostí věnuji psaní profesních článků pro všechny, kteří je čtou.

E-mail: andrea@recenzer.cz
LinkedInFacebook

Petra Lovecká
Redaktorka

Petra Lovecká

Když jsem objevila kouzlo copywritingu a pochopila, že se můžu psaním živit, byla to pro mě jasná volba. Má slova nejsou jen prázdná místa na papíře, ale odraz mé duše, mých zkušeností a mé vášně. Ráda cestuju a sbírám inspiraci, ale psaní je to, co mě opravdu naplňuje. A když zrovna nepíšu? Najdete mě s knihou v ruce, v kavárně s přáteli nebo na cestách, na které vyrážím nejraději se svým psem.

E-mail: petra@recenzer.cz
Facebook | Instagram

Další redaktoři a externisti
Jana Černá, Anna Macurová, Dagmar Vojkovská, Tomáš Božek, Vašek Brynza, Jiří Nachlinger a další

Zaujal vás náš projekt a chcete být součástí týmu? Podívejte se na otevřené pozice.

 Naše desatero

  1. Nezaujatost
  2. Nezávislost
  3. Objektivita
  4. Samostatnost
  5. Zkušenost
  6. Pečlivost
  7. Zjišťování informací
  8. Testování
  9. Důkladné studium
  10. Ověřování faktů

Co je pro nás zásadní?

  • Recenze jednotlivých produktů a služeb je tvořena samostatně a nezaujatě.
  • Porovnáváme všechny důležité parametry u každého výrobku a služby.
  • Tvoříme do detailu propracované nákupní manuály tzv. „Jak vybrat“.
  • Snažíme se o detailní srovnání několika produktů najednou pro lepší přehled.
  • Sbíráme zkušenosti i důležité informace od různých uživatelů/zákazníků/výrobců/techniků/prodejců.
  • Sháníme zajímavé tipy z reálného využívání produktu či služby, pro lepší představu využití.
  • Zjišťujeme a doporučujeme, jak jednotlivé výrobky/služby používat, vylepšovat atd., aby jejich fungování bylo dlouhodobé a co nejvíce efektivní.
  • Každý den procházíme všechny dotazy i komentáře a snažíme se na všechny odpovídat co nejrychleji.
  • Pravidelně aktualizujeme informace, aby byly stále aktuální.
  • Díky spolupráci s Heureka.cz pomáháme se srovnáním produktů a umožňujeme nakoupit za tu nejlepší cenu.

Jak vybíráme nejlepší produkty a kde hledáme informace?

Snažíme se procházet co největší množství informací, takže pro sestavení žebříčku používáme více než 50 různých zdrojů, včetně mnoha odborných magazínů a zahraničních zdrojů spolu s různými testy.

Patří sem například StiftungWarentest, ADAC, GuterRat a mnoho dalších. Samozřejmě, že pravidelně nahlížíme i na výsledky českého dTestu, ale i na testy našich polských či slovenských sousedů.

Náš recenzní web pomáhá svým čtenářům s lepší orientací v nekonečné záplavě výrobků, se srovnáním cen, ale také s bezproblémovým nákupem vybraného produktu, bez ohledu na to, jestli je to pračka, sušička, trouby nebo třeba stolní počítač.

Naším cílem je zajistit co nejkvalitnější články, které budou obsahovat stále aktuální informace a zcela srozumitelný obsah. Musí být zcela nezaujatý, objektivní a plný jen těch nejdůležitějších údajů. Za vším stojí zkušený tým, který pracuje na maximální výkon a neustále se snaží zdokonalovat.

Každá recenze se snaží krok za krokem dovést čtenáře až do úspěšného cíle, kdy získá maximální množství informací a rozhodne se pro koupi konkrétního výrobku, s kterým bude naprosto spokojený.

Jak vznikají recenze?

Na trhu se dá narazit na obrovské množství produktů od mnoha výrobců, díky čemuž není možné je všechny otestovat a vyzkoušet fyzicky. To je také důvod, proč se snažíme našim čtenářům co nejvíce usnadnit výběr toho správného produktu či služby a zajistit pro ně co nejvíce informací.

Vždy začínáme tím, že si důkladně prostudujeme každou kategorii a vybereme ty nejvhodnější produkty, o kterých máme jistotu, že vás budou zajímat.

Zaměřujeme se na takové produkty, které jsou k dostání na českém trhu a je o ně velký zájem, případně takové, o kterých si myslíme, že by se mohly zákazníkům v budoucnu zamlouvat.

Následně posbíráme co nejvíce informací z několika desítek zdrojů, a to včetně internetových stránek výrobců či prodejců. Nevynecháváme ani recenze od zákazníků, kteří si již vybraný produkt zakoupili, vyzkoušeli a následně se podělili o své zkušenosti a postřehy.

Všechny takto získané informace poté zpracujeme a vybereme z nich to nejpodstatnější, co má nejvyšší informativní hodnotu a nejlépe dokáže přiblížit, co vlastně takový produkt/služba obnáší, jaké parametry jsou u něj zásadní, zkrátka se snažíme poskytnout co největší množství informací.

To vše přenese náš redaktor do recenze, kterou pro naše čtenáře připraví tak, aby obsahovala vše podstatné. Každou takovou recenzi poté najdete na našem portálu. Jak tedy samotná tvorba recenzí vypadá v praxi?

1. Studium konkrétní kategorie a hledání potřebných informací

Nejdříve se dlouho věnujeme hledání a studování obrovského množství informací, které přímo souvisí s danou kategorií produktů a tématem, které je aktuálně nejvyhledávanější. Zaměřujeme se na zásadní parametry výrobku, zjišťujeme, jestli jsou s ním spojovány nějaké problémy, prozkoumáváme trh a pečlivě zjišťujeme všechny pro i proti.

2. Výběr nejvhodnějších produktů pro srovnání do testu/recenze

Jakmile máme nastudované získané informace a prokoušeme se veškerými podněty z trhu, začneme pečlivě vybírat vhodné produkty, které chceme představit v recenzi, případně začlenit do srovnávacího testu.

Vybíráme vždy výrobky dostupné na našem trhu, ovšem co nejsou v tzv. doprodeji. Jako první zařazujeme aktuálně nejvyhledávanější výrobky, nebo takové, o kterých jsme přesvědčeni, že o ně bude mnohem větší zájem než u ostatních, zejména když se jedná o nějakou žhavou novinku.

Poté teprve začleňujeme ostatní, velmi pečlivě vybrané, produkty, aby bylo možné porovnat či vyzdvihnout nejdůležitější hodnoty a tím pomoci kupujícímu s výběrem vhodného zboží.

3. Nastavení objektivních hodnotících kritérií

Když dojdeme do tohoto bodu, pustíme se do sestavení všech zásadních bodů a parametrů, které jsou podle nás klíčové pro objektivní srovnání daných produktů a zcela nepostradatelné pro vznik nezaujaté recenze, jejímž úkolem je co nejvíce přiblížit danou kategorii i konkrétní výrobek.

Samozřejmě, že začleníme i parametry, u nichž se domníváme, že sice nemají takový zásadní vliv, ale přesto by měly být součástí recenze. Například u myčky nádobí nás bude zajímat její spotřeba, ale také kapacita, respektive kolik sad nádobí pojme.

U praček je zase důležité, jak dlouhé má programy, kolik má spotřebu, ale i jak je hlučná či jaké funkce dostane do výbavy. Vždy tyto parametry sestavujeme tak, aby byla recenze nezávislá a žádný výrobek neupřednostnila, ale nevyzdvihla, nebo naopak nějaký výrobek zatracovala. Vždy se vše zakládá na získaných informacích.

4. Shromáždění informací o produktech

Toto je nejnáročnější a nejobsáhlejší fáze vůbec, protože pro samotnou recenzi je to v podstatě základní kámen. Zde je totiž potřeba zjistit opravdu reálné a bezchybné parametry a informace jednotlivých výrobků.

Musíme vždy projít nepřeberné množství důvěryhodných zdrojů, od výrobců, distributorů, prodejců, ale také různé manuály, návody a uživatelské příručky. Neopomínáme ani názory lidí/zákazníků, kteří již daný produkt vlastní a mají s ním zkušenosti, stejně jako nás zajímají mnohé testy, a to nejen u nás v České republice, ale i v zahraničí.

Pokud se nám cokoliv nezdá a některé parametry nám tak trochu nesedí, není problém si vše ověřit přímo u zdroje, tedy výrobce, případně se sami pokusíme přesvědčit vyzkoušením produktu, který máme k dispozici. Veškeré informace o produktech jsou proto důvěryhodné, ověřené a nezaujaté.

5. Vyhodnocení testů a tvorba recenze

Ve chvíli, kdy jsou všechny informace shromážděné i ověřené, aby bylo možné produkty představit a porovnat, nastává čas pro vytvoření recenze každého jednotlivého produktu, který je detailně představen, zákazník se dozví, jaké má vlastnosti, parametry, funkce, atd. a závěrem pak také kolik získal bodů pro závěrečné hodnocení.

Recenze vždy obsahuje nejdůležitější informace, které se nám podařilo k danému produktu získat a o kterých víme, že vám pomohou s výběrem/nákupem. U mnoha výrobků je testování hodně důkladné, zejména pak ve chvíli, kdy má produkt recenzi na své vlastní stránce. Snažíme se, aby nám žádná zásadní informace neunikla.

6. Objektivní kontrola správnosti

Jedná se o velmi důležitý bod, kdy jsou veškerá použitá data, parametry a informace znovu pečlivě prohlédnuty a zkontrolovány, aby byl zajištěn skutečně optimální obsah a jeho naprostá vyváženost, nezaujatost, správnost všech dat i výsledků testu. Vše musí být absolutně nezaujaté, kvalitní a pravdivé. Teprve poté je recenze/test uveřejněn na našem webu.

7. Doplňující informace

Naší snahou je nejen ulehčit nákup daného produktu, ale také pomoci s jeho používáním. To je také důvod, proč jsou některé recenze i testy opatřeny doplňujícími informacemi, které mají pomoci s používáním, aby fungoval přesně tak, jak by měl a co nejdéle.

Třeba u myček nádobí najdete přehled nádobí, které do myčky nepatří a co naopak v myčce krásně umyjete. U lednic vás zase upozorníme, kde přesně skladovat uzeniny, ovoce, nebo třeba vařená jídla. Zkrátka se vám snažíme nabídnout co nejpodrobnější informace.

8. Pravidelná aktualizace informací

Jasné je, že pokrok jde stále kupředu, takže vytvořením jakéhokoliv testu či recenze to rozhodně nekončí. Naopak se snažíme o pravidelnou aktualizaci všech informací, aby měl zákazník stále co nejlepší přehled.

Přidáváme nové produkty, aktualizujeme parametry i kritéria, která musí odpovídat trendům i všem inovacím, ať už jde o technologie nebo třeba změny na energetickém štítku. Věnujeme spoustu času i pomoci lidem, kteří pod naše články přidávají nejen vlastní recenze, ale i dotazy ke konkrétním produktům.

Naše vize a cíl

Chceme poskytovat ty nejkvalitnější a nejčerstvější informace, které budou základním kamenem pomoci při výběru vhodného výrobku. Rádi zlepšíme kritické myšlení každého zákazníka při výběru nejlepšího zboží.

Náš portál si zakládá na důvěryhodnosti, nezaujatosti a objektivitě. Snažíme se, aby se náš recenzní web stal nejvyhledávanějším místem před každou koupí zboží a získal si důvěru co největšího počtu čtenářů/zákazníků/návštěvníků.

Jak je náš portál financován?

Recenzní web Recenzer spolupracuje s portálem Heureka.cz formou provizí. Díky tomuto partnerství můžeme vytvářet recenze produktů i služeb, a nabízet je zcela zdarma. Pokud se prokliknete do e-shopu na Heurece a v některém z nich nakoupíte, tak získáme malou provizi. Podobně to funguje i s dalšími partnery.

Je to jednoduché a zcela transparentní a vy neplatíte nic navíc. Ve chvíli, kdy čtenář klikne na odkaz umístěný na našich stránkách, bude přesměrován na portál Heureka.cz, kde je možné si prohlížet vybraný produkt na různých internetových obchodech. Pokud kliknete na některou z nabídek, pro nás to znamená malou provizi, která bude odměnou za vaši návštěvu u nás.

Co se týká jiných e-shopů, s nimiž nás pojí spolupráce, tam je principem to, že vy koupíte produkt, který byl doporučen naším recenzním webem, a po jeho zakoupení dostaneme menší provizi. Díky tomuto dokonale propracovanému systému, můžeme zajišťovat ten nejkvalitnější obsah v každém jednotlivém článku a to vše zcela zdarma. Stačí nám jen vaše kliknutí.

Napsali o nás

Přehled vybraných médií, kde nás zmínili:

reflex logo

Reference partnerů

Spolupracujeme s velkým množstvím internetových obchodů, ale také affilliate sítí a programů, jako eHub, CJ, Dognet či již zmiňovaná Heureka. Principem takové spolupráce je finanční provize, kterou získáme z prodeje jednotlivých produktů zvoleného e-shopu nebo služby.

Nutno podotknout, že tato provize nijak neovlivňuje konečnou cenu produktu pro zákazníka, protože k jejímu financování se používají tzv. marketingové rozpočty daných e-shopů. Zjednodušeně řečeno, my přivedeme zákazníka do e-shopu, on si nakoupí a my dostaneme malou odměnu, která nám pomáhá s provozem. Mrkněte, jaké reference jsme si již za dobu svého fungování vysloužili.

Které firmy jsou našimi partnery?

Vedle Heureky a výše uvedených affilliate programů, spolupracujeme s mnoha firmami, které provozují velké i malé internetové obchody v rámci ČR. Které to jsou?

Reference čtenářů – co o nás naši čtenáři píší?

Vždy máme radost z toho, když naši čtenáři reagují na naše články různými komentáři, které je možné připojit přímo pod článkem, nebo nám posílají své připomínky či podněty do naší e-mailové schránky.

Často se stává, že nám děkují za pomoc s výběrem správného výrobku nebo nás prosí o pomoc s nalezením návodu či uživatelské příručky. Každá reakce je pro nás důkazem, že to co děláme, je opravdu správné. Pochvala nás vždy zahřeje, ale nebráníme se ani negativním zprávám, protože i ty k takové práci patří. Podívejte se na některé reakce/reference našich čtenářů.

Provozovatel a fakturační údaje

Converso Group s.r.o.
Jankovcova 1535/2a
170 00 Praha 7
IČ: 09322035
DIČ: CZ09322035

Spisová značka: C 334443 vedená u Městského soudu v Praze
ID datové schránky: 95vc494
Jednatel: Ivo Matěj
Bankovní spojení: 2001836538 / 2010 (Bankovní účet v CZK vedený u Fio banka, a.s.)

Detailní informace naleznete ve veřejném rejstříku

Nezapomeňte nás také sledovat na našich sociálních sítích, kde vždy najdete aktuální informace, zajímavosti a nově také soutěže o zajímavé ceny.

Recenzer
Logo