Expedo.cz je internetový prodejce nábytku. Najdete zde široký sortiment postelí, sedacích souprav, šatních skříní a dalších druhů nábytku. Nákupem vás v případě potřeby provedou zaměstnanci po telefonu nebo můžete využít online chat.

1x1.trans - Expedo

Logo – Expedo

Představení e-shopu

Expedo sídlí ve Vysokém Mýtu. Zboží ale dováží i do dalších zemí Evropy. Dopravu přitom obstarává eshop sám, nemá smlouvu s žádným externím dopravcem. Výhodou nákupu v Expedo jsou velké skladové zásoby a rychlé a spolehlivé dodání.

Ačkoliv obchod neotevřel vlastní prodejnu, zákazníci se nemusí bát, že přijdou zkrátka. S výběrem mohou kontaktovat samotný obchod a zboží si případně přijet předem prohlédnout. Kromě internetového obchodu Expedo provozuje rovněž vlastní blog. Zde se dočtete o tipech a novinkách ze světa bydlení.

Přejít do e-shopu

zpět k obsahu ↑

Přehled sortimentu

Na Expedu nakoupíte kompletní nábytek do obývacího pokoje – sedací soupravy, křesla, taburety, skříně, komody a další. Dále postele a šatní skříně do ložnice, vše do pokoje pro děti, kuchyně (mikrovlnné troubymlýnky na masotoustovačevaflovačekonvektomaty) nebo předsíně. Rovněž je na výběr z širokého sortimentu nábytku do koupelny.

Kompletně zde vybavíte i vaši kancelář. Nábytek je nejčastěji vyrobený ze dřeva, lamina, kov nebo jejich kombinací. Vyberou si zde jak příznivci klasického stylu, tak lidé, kteří touží po moderním bydlení.

zpět k obsahu ↑

Služby a ostatní

Pro osobní odběr je nutné přijet do skladu ve Vysokém Mýtu. Za zboží můžete platit na dobírku nebo při osobním odběru v hotovosti a kartou. Další variantou je platba bankovním převodem.

V ceně zboží je zahrnut i výnos do patra, nemusíte za něj tedy nic doplácet. Pokud s nákupem nebudete spokojeni, zboží můžete do 45 dnů od převzetí vrátit zpět, a to bez udání důvodů.

zpět k obsahu ↑

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód
zpět k obsahu ↑

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Vlastní doprava
zpět k obsahu ↑

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
zpět k obsahu ↑

Prodejna

  • V Kasárnách 909, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto
zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa nenabízí
zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Telefon: +420 800 102 103 (Po-Pá 7:00 – 21:00h., Ne 13:00 – 20:00h.)
  • Email: info@expedo.cz
  • Reklamace
  • Blog
  • Fakturační údaje: Expedo s.r.o., V Kasárnách 909, 566 01 Vysoké Mýto
  • Facebook: Expedo nábytek
  • Instagram: expedo_cz
  • YouTube: EXPEDO CZ
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8 Hodnocení
Prodejce nábytku

8Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
8
Jednání se zákazníkem
8
Kvalita sortimentu
8.5
8.3Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
8.3
Kvalita sortimentu
7.6
KLADY
  • komunikace
  • příznivé ceny
  • široký sortiment
ZÁPORY
  • dlouhá doba dodání
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

15 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Václav 28.11.2020 v 14:46

    Minulou neděli jsme si objednali sedačku. V pondělí nám bylo oznámeno,ze ve středu nám bude dodána. Ve středu nic. Volali jsme na tel.číslo kde jsme objednávali a tam nám bylo zděleno ,že sedačku vyexpedovali at si zavoláme přímo řidiči. Ten nám oznámil,že nic nemá. Po další domluvě s firmou nám bylo řečeno,že dnes v sobotu 28.11.20 bude dodána do 13:30… Opět nic opět jsme volali řidiči a opět nic pro nás nemá…Někde je asi problém ,myslíme si,že sedačka,kterou maji mít skladem ,je asi možná jen na internetu…

  2. Reagovat
    Tomáš K. Valašské Meziříčí 3.12.2020 v 18:05
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    V pátek objednáno,ve čtvrtek dovezeno, rozkládací válenda Lisa. Spokojenost úpně se vším (komunikace,dovoz,kvalita). Vřele doporučuji.

    (0) (1)You have already voted this
  3. Reagovat
    Radim 22.12.2020 v 11:47
    4.5
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    Rychlé a vstřícné jednání a dodání zboží proběhlo v pořádku

    KLADY: rychlost ceny komunikace
    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Andrej 18.3.2021 v 22:55
    4.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    100

    Nejlepší obchod co se týče nábytku. Za mě vše v pořádku.

    KLADY: kvalitní zboží rychlost doručení
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Bořek 9.6.2021 v 12:07

      Taky souhlasím s vámi, Krásný nábytek za příznivé ceny

  5. Reagovat
    Pavlina 25.4.2021 v 19:37
    3.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    10

    Sedacka FOSIE velke zklamani. Pri opreni slysite jak vrze molitan,praskaji desky. Je celkove nekvalitni. Vidim to na zivotnost maximalne 1 rok.

    KLADY: Rychle dodani,super komunikace.
    ZÁPORY: Spatna kvalita
    (0) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Andrea 26.4.2021 v 14:23
    0.65
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Obchod v žádném případě nedoporučuji! Půl roku řešení reklamace matrace, která nám byla zaslána opakovaně se špatnými rozměry od prodejce. Neustálé žádosti o prodloužení reklamační lhůty, přičemž jsme několikrát vyšli vstříc, ale správného výrobku jsme se nedočkali. Po přetečení našeho džbánu trpělivosti, problém i se zasláním peněz zpět. Operátorky naprosto bez přehledu, ani jejich popis stavu vyřízení se neshodoval, o stylu a rychlosti komunikace ani nemluvě.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Záporné snad vše
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Martina 27.4.2021 v 20:13

    ❌Nedoporučuji od této firmy nic kupovat❗️❗️❗️ Reklamovala jsem sedačku, v den vypršení reklamační lhůty 30 dní po mě chtěli prodloužení na dalších 25 dní, s tím, že bohužel reklamace není stále vyřízena a ejhle, když jsem nesouhlasila, asi za 2 hodiny přišel mail, že reklamace nebyla uznána. Zajímavé, 30 dní to nešlo a za 2 hoďky si ženská z reklamačního něco ručně naškrábe do protokolu a reklamace vyřízená – zamítnutá. No myslím že ČOI bude mít co ke čtení. Naše korespondence, protokol a moje stížnost je bude zajímat🤢

  8. Reagovat
    Martina 29.4.2021 v 9:53
    1.8
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    30
    Kvalita sortimentu
    0

    Nedoporucuji!

    KLADY: Komunikace byla na dobré úrovni ale dodání trvalo 5 týdnu.
    ZÁPORY: Nejsem vubec spokojená s kavlitou postele kterou jsem si objednala.Objednala jsem si postel z masivu a jsem zklamaná z kvality.Praskliny,neodborne vyrobené.Kvantita na úkor kvality!Myslím si,ze u této firmy si uz nic nekoupím!
    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Lenka Nezvalová 24.6.2021 v 15:58
    2.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    20

    Sklamaní

    KLADY: Nejdříve rychlá reakce na reklamaci
    ZÁPORY: Nedoporučuji tuto prodejnu.Objednala jsem si stůl Gulden Black po dlouhém čekání přišel naprosto poškozený uznána reklamace již v dubnu.Stůl stále nemám a bude konec června . Stále čekám měl by být 17 července.S takovým jednáním jsem se ještě nesetkala !!!
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Lenka Nezvalová 24.6.2021 v 16:07

    Souhlasím řeším reklamaci již třetí měsíc.Vůbec nedoporučuji něco kupovat u této společnosti.Také neustálé žádosti o prodloužení reklamační lhůty.

  11. Reagovat
    Filiva 29.6.2021 v 9:26
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Reklamace hrůza ještě jsem se s takovým jednáním nesetkala děs sedačka přišla celá rozbitá

    KLADY: Rychle dodání
    ZÁPORY: Sedacka mi přišla rychle sice ale celá zničena a reklamace katastrofa s takovým jednáním jsem se nesetkala děs
    (0) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Karel 11.7.2021 v 21:21

    Dne 3.6.21 mi z expedo dorazila poškozená pohovka, po rozbalení vypadala že to byl nějaký vystavený kus, protože byla na třech místech normálně děravá. 3.6 jsem začal řešit reklamaci, při které mi bylo sděleno, že déle jak 3 týdny na nový díl čekat nebudu. Dnes je 10.7. a stále čekám doma s poškozeným gaučem. Z Expeda se absolutně neobtěžují mě informovat, nevědí kdy nový díl naskladní. Na webu mají reklamu jak je reklamace zboží u nich hračka a že pokud nedodají zboží do 5ti dnů, tak bude zboží hračka. Lidi, nenechte se obalamutit těmahle zlodějema, já už bych od nich neobjednal ani rohožku před dveře! Za mě absolutní amatéři kde neví pravá ruka co dělá levá.

  13. Reagovat
    Robert 4.8.2021 v 12:50

    Nedoporučuji. Neochota jednání.

  14. Reagovat
    Jitks 28.8.2021 v 9:31
    4.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    80

    Vše v pořádku. Obchod doporučuji

    KLADY: Rychlost dodání, pěkné jednání. Zatím složená půlka kuchyně, zatím vše v pořádku tak uvidíme až bude celá složená
    ZÁPORY: Žádný
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz