Expedo

Expedo.cz je internetový prodejce nábytku. Najdete zde široký sortiment postelí, sedacích souprav, šatních skříní a dalších druhů nábytku. V e-shopu si zvládnete vybavit i svoji kancelář. Nákupem vás v případě potřeby provedou zaměstnanci po telefonu nebo můžete využít online chat.

expedo

Logo – Expedo

Představení e-shopu

Expedo sídlí v Tuněchodech. Zboží ale dováží i do dalších zemí Evropy. Dopravu přitom obstarává eshop sám, nemá smlouvu s žádným externím dopravcem. Výhodou nákupu v Expedo jsou velké skladové zásoby a rychlé a spolehlivé dodání.

Přejít do e-shopu

Ačkoliv obchod neotevřel vlastní prodejnu, zákazníci se nemusí bát, že přijdou zkrátka. S výběrem mohou kontaktovat samotný obchod. Kromě internetového obchodu Expedo provozuje rovněž vlastní blog. Zde se dočtete o tipech a novinkách ze světa bydlení.

Expedo

Náhled webu Expedo

Přehled sortimentu

Na Expedu nakoupíte kompletní nábytek do obývacího pokoje – sedací soupravy, křesla, taburety, skříně, komody a další. Dále postele a šatní skříně do ložnice, vše do pokoje pro děti, kuchyně nebo předsíně. Rovněž je na výběr z širokého sortimentu nábytku do koupelny.

Kompletně zde vybavíte i vaši kancelář. Nábytek je nejčastěji vyrobený ze dřeva, lamina, kov nebo jejich kombinací. Vyberou si zde jak příznivci klasického stylu, tak lidé, kteří touží po moderním bydlení.

Služby a ostatní

Pro osobní odběr je nutné přijet do skladu – Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody. Za zboží můžete platit na dobírku nebo při osobním odběru v hotovosti a kartou. Další variantou je platba bankovním převodem, GoPay a Apple Pay

V ceně zboží není zahrnut výnos do patra, ten je závislý na hodnotě objednávky. Výnos zboží u objednávek do 5 000 Kč je zpoplatněn 500 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 5 000 – 9 999 Kč je zpoplatněn částkou 1 000 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 10 000 Kč a více je zpoplatněn částkou 1 500 Kč. Pokud s nákupem nebudete spokojeni, zboží můžete do 45 dnů od převzetí vrátit zpět, a to bez udání důvodů.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Vlastní doprava

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka

Kariéra

Kontakt

  • Telefon: +420 800 102 103 (Po-Pá: od 7:00 do 21:00 hod., Ne: od 13:00 do 20:00 hod.)
  • Email: info@expedo.cz
  • Reklamace
  • Blog
  • Fakturační údaje: Expedo s.r.o., Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody
  • Facebook: Expedo nábytek
  • Instagram: expedo_cz
  • YouTube: EXPEDO CZ

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Prodejce nábytku

9Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
9
Kvalita sortimentu
9
6.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7.3
Jednání se zákazníkem
6.5
Kvalita sortimentu
6.4
Klady
  • komunikace
  • kvalita zboží
  • příznivé ceny
  • široký sortiment
  • přehledný web
Zápory
  • dlouhá doba dodání
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.heureka.cz, www.expedo.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

53 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Pátková Šárka 24.11.2023 v 9:00

    Nechutné,arogantní jednání se zákaníkem.Pán u telefonu odmítl říci i své jméno ze strachu následku svého chování.

  2. Objednali jsme si dvoulůžkovou postel přišlo bez matrace dřevěné bočnice vůbec neodpovídali byly tam stejně tak jsme reklamovali bylo to hrůza vůbec jsme se s nimi nemohli domluvit postel jsme vrátili jako nekompletní museli jsme zaplatit poštovné a místo 6000 co jsme jim zaplatili nám vrátili 3000 vůbec nedoporučuji špatná komunikace není s nimi vůbec domluva Myslím že to budu řešit českou státní inspekci opravdu není možné aby tak to okrádali lidi

    • Reply
      Expedo nábytek 14.9.2023 v 8:16

      Dobrý den,

      Děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel Vaši objednávku nemůžeme dle uvedené přezdívky dohledat a tak Vám poskytnout patřičné vyjádření. Celá situace nás velmi mrzí, v případě jakýchkoliv dotazů a nejasností se na nás neváhejte obrátit.

      S pozdravem
      Expedo nábytek

  3. Po koupi postele a následném složení se postel začala do 3 měsíců rozpadat. Po opětovném vyzváni prodejce, nám byl zaslán náhradní kus, který jsme vyměnili. Ani ten ovšem nepomohl a postel se nadále rozpadala. V 6 měsíci těhotenství se podemnou v noci propadla, tak, že jsem si malém ublížila. Manžel tedy postel sešroubil, abysme mohli fungovat. Firma samozřejmě reklamaci zamítla, protože jsme na postel chytli.
    To, že postel je po 5 měsících nepoužitelná, ještě jsem si na ní malém ublížila je vůbec nezajímá. Asi jsem si měla něco zlomit a potom spát na zemi, než se někdo uráčí problém řešit.
    Velmi nekvalitní zboží a personál či vedení nelidské!! Postel skoro za 8000 můžeme po 5 měsících vyhodit a spálit a koupit si jinou.
    Hlavně, že firma je spokojená. Zajímalo by mne, zda byste nechali vy své ženy v pokročilém stadiu těhotenství na propadné posteli, nebo ji vyhnali na zem, než se cely proces reklamace vyřeší. Ruku na srdce, měli byste se stydět!

    • Reply
      Expedo nábytek 20.7.2023 v 7:56

      Dobrý den,

      Děkujeme za Vaši recenzi.

      Za vzniklé komplikace se Vám velice omlouváme. Celou situaci jsme se snažili vyřešit k Vaší spokojenosti, kdy Vám byl zaslán náhradní kus. Pokud i poté postel nebyla v pořádku, bylo možné se ihned obrátit na naše reklamační oddělení, abychom mohli začít tuto nepříjemnost, co nejdříve řešit. Bohužel jste však zvolili vlastní cestu a postel upravili dle svých požadavků, kdy jsme Vám následně byli nuceni reklamaci z tohoto důvodu zamítnout.

      S pozdravem
      Expedo nábytek

  4. Objednali jsme pohovku, vše proběhlo až na zpožděnou dodávku v pořádku. Výnos jsme si zaplatili. Za zpoždení o více než 1 1/2 měsíce jsme nic nepožadovali. Nyní po 17 měsících užívání praskla pružina v jednom sedáku. Při sezení se sedák propadá, prasklou pružinu lze nahmatat, ale není vidět. Na tuto skutečnist jsem Expedo upozornula a zaslala požadované foto s vyznačeným sedákem. Nicméně pán z reklamač. odd. reklamaci zamítl, prý není nic vidět. Na mou námitku, že jsem je na to upozorňovala jsem dostala nesmyslnou odpověď, že fotografii posoudil reklamační technik a také nic nevidí a za zamítnutím si stojí. Ale prý pro dobré vztahy se zákazníkem sedačku odvezou na posouzení (do Polska). Ale sedačku si musím zabalit, jinak ji nevyzvednou
    Tak co si o tom mám myslet? Požadala jsem také o radu, jak mám zdokumentovat praskloú pružinu v sedáku, ale zatím bez odpovědi.Tak pozor při reklamacích u Expedo!

    • Reply
      Expedo nábytek 20.4.2023 v 14:22

      Dobrý den,

      děkujeme za Vaši recenzi.

      Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na základě Vámi zaslaných podkladů jsme neshledali, že by se jednalo o výrobní vadu. Nicméně v rámci dobrých vztahů se zákazníkem Vám byla nabídnuta možnost vyzvednutí zboží na Vaší adrese a zaslání na posouzení k našemu výrobci, který by zajistil případnou opravu. Abychom sedačku mohli vyzvednout, tak je potřeba ji zabalit do nějakého obalového materiálu tak, aby při přepravě nedošlo k poškození, není potřeba mít k dispozici původní balení. Věříme, že nakonec se nám podaří situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem
      Expedo nábytek

  5. Obchod nedoporučuji.Nekvalitní zboží.Reklamaci vám neznají.Nekorekni jednání.
    Reklamaci řeším s právníkem. Jinak nemáte možnost to řešit. JANA

    • Reply
      Expedo nábytek 12.4.2023 v 7:16

      Dobrý den,

      Děkujeme za Vaše hodnocení.

      Bohužel Vám nemůžeme poskytnut patřičné informace, jelikož nevystupujete pod celým jménem. Pokud Vám však zboží nevyhovuje, máte možnost jej vrátit v rámci 45 dnů. Pokud jeví nějaké známky poškození anebo Vám bylo dodané chybně, máte možnost produkt reklamovat. Naše reklamační oddělení se vždy snaží celou situaci vyřešit ke spokojenosti zákazníka.

      S pozdravem
      Expedo nábytek

  6. Reply
    Jiří Svoboda 22.3.2023 v 22:55

    Dnes nám přivezli objednanou postel a po rozbalení jsme nevěřili svým očím postel jiná než jsme objednali, ale úplně plesnivá bílá plíseň.

    • Reply
      Expedo nábytek 12.4.2023 v 7:13

      Dobrý den,

      Děkujeme za Vaši recenzi.

      Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží. V případě, že s dodaným zbožím máte jakýkoliv problém, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. Kolegové s Vámi jistě celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem
      Expedo nábytek

  7. Objednaný nábytek sice dorazil v naprostém pořádku a bez viditelného poškození, ale dodací lhůta byla naprosto příšerná. Rozhodně si rozmyslím, jestli si vůbec ještě někdy z tohoto obchodu objednám.

    • Reply
      Expedo nábytek 17.1.2023 v 12:12

      Dobrý den,

      Děkujeme za Vaši recenzi.

      Omlouváme se Vám za zdržení, celou situaci jsme se snažili vyřešit, co nejdříve, bohužel došlo ke zdržení ve výrobě. Věříme, že Vám nakonec nový nábytek udělal radost a bude Vám skvěle a dlouho sloužit.

      S pozdravem
      Expedo nábytek

  8. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    V životě jsem nezažila horší jednaní než v tom obchodě.
    Objednala jsem si pohovku černo/šedou , pohovka přišla hnědo/béžová a opěrky k pohovce přišli černo/šedé.
    Po konfrontaci obchodu s problémem mi bylo napsáno, že mi přivezou alespoň opěrky ve stejné barvě.
    5 měsíců , každý měsíc mi píšou , že dodavatel jim nepřivezl výrobek.
    Chtěla jsem jako kompenzaci alespoň finanční kompenzaci ta mi též nebyla poskytnuta.
    Jednání s obchodem je příšerné.
    Obchod nedoporučuji, už bych nikdy víc neobjednala.

    Zápory: -Přišla jiná barva pohovky a každá půlka pohovky jiná. -Komunikace s obchodem přišerná. -Reklamace nevyřížena po 5 měsících čekaní.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Tedy nečekal jsem nic extra, bral jsem to jako běžný internetový obchod, ale ta čekací lhůta mě málem odrovnala. Jsem vůbec rád, že mi objednávka dorazila do Vánoc, aby mohl člověk dodělat, co má rozdělané a nemusel to honit na poslední chvíli.

  10. Absolutně nejhorší zkušenost s eshopem vůbec! Objednala jsem synovi ke druhým narozeninám stan, který eshop nabízel dle fotek (ve vzoru zajíc) v barvách hnědé, béžové a šedé a přišel stejný vzor, ale v barvách růžové. Reklamace mi byla obratem během několika minut zamítnuta s tím, že zboží bylo dodáno dle objednávky a dál se se mnou v podstatě nikdo nebavil. Nereagovali na argumenty, že jejich nabízené zboží vypadá ve finále úplně jinak, odmítli vrátit peníze a dokonce i vyměnit zboží za jiné. Arogantní a naprosto neprofesionální přístup, celou věc postupuju Asociaci na ochranu spotřebitelů.

1 2 3 5

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo