Expedo.cz je internetový prodejce nábytku. Najdete zde široký sortiment postelí, sedacích souprav, šatních skříní a dalších druhů nábytku. Nákupem vás v případě potřeby provedou zaměstnanci po telefonu nebo můžete využít online chat.

expedo

Logo – Expedo

Představení e-shopu

Expedo sídlí ve Vysokém Mýtu. Zboží ale dováží i do dalších zemí Evropy. Dopravu přitom obstarává eshop sám, nemá smlouvu s žádným externím dopravcem. Výhodou nákupu v Expedo jsou velké skladové zásoby a rychlé a spolehlivé dodání.

Ačkoliv obchod neotevřel vlastní prodejnu, zákazníci se nemusí bát, že přijdou zkrátka. S výběrem mohou kontaktovat samotný obchod a zboží si případně přijet předem prohlédnout. Kromě internetového obchodu Expedo provozuje rovněž vlastní blog. Zde se dočtete o tipech a novinkách ze světa bydlení.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

Na Expedu nakoupíte kompletní nábytek do obývacího pokoje – sedací soupravy, křesla, taburety, skříně, komody a další. Dále postele a šatní skříně do ložnice, vše do pokoje pro děti, kuchyně (mikrovlnné troubymlýnky na masotoustovačevaflovačekonvektomaty) nebo předsíně. Rovněž je na výběr z širokého sortimentu nábytku do koupelny.

Kompletně zde vybavíte i vaši kancelář (herní stoly). Nábytek je nejčastěji vyrobený ze dřeva, lamina, kov nebo jejich kombinací. Vyberou si zde jak příznivci klasického stylu, tak lidé, kteří touží po moderním bydlení.

Služby a ostatní

Pro osobní odběr je nutné přijet do skladu ve Vysokém Mýtu. Za zboží můžete platit na dobírku nebo při osobním odběru v hotovosti a kartou. Další variantou je platba bankovním převodem.

V ceně zboží je zahrnut i výnos do patra, nemusíte za něj tedy nic doplácet. Pokud s nákupem nebudete spokojeni, zboží můžete do 45 dnů od převzetí vrátit zpět, a to bez udání důvodů.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Vlastní doprava

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka

Prodejna

  • V Kasárnách 909, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa nenabízí

Kontakt

  • Telefon: +420 800 102 103 (Po-Pá 7:00 – 21:00h., Ne 13:00 – 20:00h.)
  • Email: info@expedo.cz
  • Reklamace
  • Blog
  • Fakturační údaje: Expedo s.r.o., Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody
  • Facebook: Expedo nábytek
  • Instagram: expedo_cz
  • YouTube: EXPEDO CZ

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Prodejce nábytku

9Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
9
Kvalita sortimentu
9
6.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7.3
Jednání se zákazníkem
6.5
Kvalita sortimentu
6.4
Klady
  • komunikace
  • kvalita zboží
  • příznivé ceny
  • široký sortiment
  • přehledný web
Zápory
  • dlouhá doba dodání
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je naším cílem. Více o nás. Spolupráce a kontakt.

42 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Objednaný nábytek sice dorazil v naprostém pořádku a bez viditelného poškození, ale dodací lhůta byla naprosto příšerná. Rozhodně si rozmyslím, jestli si vůbec ještě někdy z tohoto obchodu objednám.

    • Reply
      Expedo nábytek 17.1.2023 v 12:12

      Dobrý den,

      Děkujeme za Vaši recenzi.

      Omlouváme se Vám za zdržení, celou situaci jsme se snažili vyřešit, co nejdříve, bohužel došlo ke zdržení ve výrobě. Věříme, že Vám nakonec nový nábytek udělal radost a bude Vám skvěle a dlouho sloužit.

      S pozdravem
      Expedo nábytek

  2. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    V životě jsem nezažila horší jednaní než v tom obchodě.
    Objednala jsem si pohovku černo/šedou , pohovka přišla hnědo/béžová a opěrky k pohovce přišli černo/šedé.
    Po konfrontaci obchodu s problémem mi bylo napsáno, že mi přivezou alespoň opěrky ve stejné barvě.
    5 měsíců , každý měsíc mi píšou , že dodavatel jim nepřivezl výrobek.
    Chtěla jsem jako kompenzaci alespoň finanční kompenzaci ta mi též nebyla poskytnuta.
    Jednání s obchodem je příšerné.
    Obchod nedoporučuji, už bych nikdy víc neobjednala.

    Zápory: -Přišla jiná barva pohovky a každá půlka pohovky jiná. -Komunikace s obchodem přišerná. -Reklamace nevyřížena po 5 měsících čekaní.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Tedy nečekal jsem nic extra, bral jsem to jako běžný internetový obchod, ale ta čekací lhůta mě málem odrovnala. Jsem vůbec rád, že mi objednávka dorazila do Vánoc, aby mohl člověk dodělat, co má rozdělané a nemusel to honit na poslední chvíli.

  4. Absolutně nejhorší zkušenost s eshopem vůbec! Objednala jsem synovi ke druhým narozeninám stan, který eshop nabízel dle fotek (ve vzoru zajíc) v barvách hnědé, béžové a šedé a přišel stejný vzor, ale v barvách růžové. Reklamace mi byla obratem během několika minut zamítnuta s tím, že zboží bylo dodáno dle objednávky a dál se se mnou v podstatě nikdo nebavil. Nereagovali na argumenty, že jejich nabízené zboží vypadá ve finále úplně jinak, odmítli vrátit peníze a dokonce i vyměnit zboží za jiné. Arogantní a naprosto neprofesionální přístup, celou věc postupuju Asociaci na ochranu spotřebitelů.

  5. 1.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Mám od EXPEDO zakoupenou matraci ke dni 20.1.2021 již 2x jsem matraci reklamovala teď před 14 dny mi dovezli znovu matraci. Matrace je během těch 14 dní znovu proležená ( vážím 50 kilo ) tak jsem jim psala jestli to myslí už vážně s jejich nekvalitním zbožím, že žádám o vrácení peněz neboť je to 3 reklamace. Radši mi žádost zamítli a napsali, že se jedná jen o prošití a že z jejich strany k pochybení nedošlo! Bohužel člověk co na matraci leží a nebo na ní šáhne ví víc jak někdo z fotek! Dovoz samozřejmě zvolili jak se to hodilo jim. Paní jsem volala, že v ten den nemůžu byla hned protivná! Poprvé a naposled jsem u nich nakoupila! A když jsem napsala recenzi u nich na FB tak mi komentář radši smazali. Tak jsem ho napsala znovu jsem zvědavá kdy ho zas smažou! Lidi nemůžou napsat ani vlastní názor!

    NEDOPORUČUJI OBCHOD!

    Zápory: Nekvalitní materiál! Nevrací peníze!
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Karel Schmidt 16.8.2022 v 20:42

    Na sedací soupravu jsem čekali víc jak 5 týdnů a ve finále přišlo něco jiného než jsme objednali. ? na reklamaci jsme neměli energii tak jsme si sedací soupravu nechali,máme ji 4 měsíce a upřímně můžu říct že to byl nejhorší nákup co jsem kdy udělal,sedačka už je prosezená a ty jejich úžasné polštáře stojí za úplně h**** Nedoporučuji!!!!!

    • Nejhorší e-shop ze kterého jsem kdy objednávala..
      Objednávali jsme s přítelem postel,a psali dodání do 5 dnů.
      Postel jsme objednávali v neděli,a ve čtvrtek jsme tam volali,a tam nám řekli že postel nám dodají až za týden nechtěli ani po nás č.objednávky,tak bylo evidentní že více lidí to nedostali v určitý termín..
      Kdyby aspoň napsali sms že se zpozdí dodání tak to pochopím,ale nic ani nenapsali..

  7. Když jsem si přečetl hodnocení u vašeho článku, váhal jsem, ale nakonec jsem čistě ze zvědavosti objednal nová křesla. Jsem zvědav, jak objednávka dopadne.

  8. Objednal jsem šatní skříně a dorazily v pořádku. Dokonce nám vše vynesli až do bytu, aniž bych musel platit cokoliv navíc. Vše proběhlo v pořádku a nábytek má dobrou kvalitu.

  9. Objednávali jsme sedací soupravu a dorazila v pořádku. Komunikace s obchodem byla bezproblémová a dodávka zboží poměrně rychlá. Určitě zase nakoupíme znovu, když budeme něco předělávat.

  10. Reply
    Jana Šulcová 25.5.2022 v 14:10

    Hodnocení: Vše špatné.Firma EXPEDO prodává jen podřadné zboží, nejhorší kvality co jsem kdy viděla. Nakoupila jsem jednou vrátit se nedá reklamace 2x pokaždé přivezli špatnou kvalitu.Na 3 pokus se podařilo, ale opravdu hnus jen zklamání. Doporučuji NENAKUPOVAT!!!

1 2 3 4

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo