SupportBox

SupportBox je software pro zlepšení kvality zákaznické péče. Kromě komunikace přes email umožňuje rovněž komunikaci skrze live chat a telefonní linku. To vše je propojeno v jednom nástroji – SupportBox. Vytvoříte si s ním vlastní zákaznické centrum s kvalitní technickou podporou.

Tento helpdeskový nástroj vám dovolí vše spravovat z jednoho místa, a navíc vám sám bude vyhodnocovat svou činnost prostřednictvím reportingu. Celý systém si můžete vyzkoušet na dva týdny zdarma.

logo supportbox

Logo SupportBox

V následující recenzi SupportBoxu vás seznámíme s tím, jak celý systém funguje a co pro jeho spuštění budete potřebovat. Budeme si povídat také o jeho hlavních výhodách a nevýhodách. Nakonec jsme připojili krátké resumé.

Vyzkoušet SupportBox

Jak funguje SupportBox?

Zákazník pošle dotaz. Ten se okamžitě objeví ve sdílené emailové schránce jako nová zpráva. Poté bude přiřazen konkrétnímu pracovníkovi, popř. si ho přiřadí on sám. Až poté, co na něj bude odpovězeno, se přesune do kategorie vyřízených.

Software předpokládá, že na zákaznické lince pracuje více lidí. A tomu je také skvěle přizpůsoben. Funguje docela jednoduše. Pracovník se přihlásí do systému. V něm najde několik schránek s dotazy od zákazníků. Může se jednat o emaily, ale i live chat nebo dotazy po telefonu.

supportbox

Rozhraní SupportBox

Tyto zprávy čekají na přidělení konkrétnímu pracovníkovi helpdesku. To můžou provádět buď oni sami, popř. pověřený pracovník apod. Jak si pravidla nastavíte, je už jen na vás. Software umožňuje poměrně velkou svobodu v personalizaci a nastavení.

Díky tomuto systému se minimalizuje hrozba, že se na nějaký dotaz zapomene, popř. že na něj bude odpovídat více lidí. Odpovídat se dá hned dvojím způsobem – předem připravenou šablonou (automatická odpověď) a samozřejmě také vlastními slovy.

Mário Roženský (zakladatel)

Je zakladatel a provozovatel aplikace SupportBox. Kdo je tento expert na zákaznickou péči? Vystudoval Fakultu informačních technologií v Brně na VUT. Během své kariéry založil a úspěšně prodal již několik internetových domén. V současnosti se zabývá provizním prodejem, tzv. affiliate. K této problematice vyvíjí software, pořádá přednášky a školení.

Mário Roženský

Mário Roženský – zakladatel SupportBox

SupportBox založil v roce 2014. Již předtím se pan Roženský zabýval vývojem helpdeskového nástroje, se kterým by mohl sledovat a řídit zákaznickou podporu. Později se začal dělit o své know-how s dalšími firmami. A o několik let později bylo již zájemců tolik, že musel rozšířit i svůj tým a ze SupportBoxu se stala populární helpdesková aplikace.

Výhody SupportBoxu

SupportBox má hned několik šikovných funkcí. Kromě toho, že vnese pořádek a systém do oblasti zákaznické péče, přináší hned několik nástrojů, díky kterým vám celou práci opravdu usnadní. Pojďme se podívat na to, které to jsou.

Předně bychom rádi zmínili, že pro jeho spuštění nebudete potřebovat žádnou nativní aplikaci. Zcela si vystačíte s internetovým prohlížečem, skrze který se do systému přihlásíte. Vzhled je navíc plně responzivní, a tak si ho bez problémů otevřete jak na počítači, tak na mobilu nebo tabletu.

Nyní ke zprávám a komunikaci samotné. Jak už bylo řečeno, zprávy se vám budou ukládat do jednotlivých schránek. Ty si můžete vytvářet zcela podle vlastního uvážení – schránka pro emailovou adresu, schránka pro servis atd.

Dokonce umožňuje nastavit pravidla, podle kterých se budou určité zprávy přiřazovat konkrétnímu pracovníkovi. Oceňujeme rovněž možnost přípravy automatických odpovědí. Systém je zkrátka navržen tak, aby šetřil váš čas i peníze.

A co když se něco pokazí? SupportBox je od české společnosti, a tak vám bude k dispozici česky hovořící tým na technické podpoře. Ta je u SupportBoxu dlouhodobě hodnocena velmi kladně. Můžete je kontaktovat telefonicky, emailem, ale i přes live chat, SMS nebo kontaktní formulář.

Další silnou stránkou softwaru je možnost propojení s dalšími službami či programy. Tak například s programem iDoklad. Pokud propojíte tyto dva, hned budete mít větší přehled o daném zákazníkovi. To značně usnadňuje a zrychluje komunikaci. Dále je kompatibilní s Shoptetem, který používá většina eshopů v České republice, Affilboxem a mnoha dalšími.

Nesmíme zapomenout zmínit uživatelské rozhraní. To je u SupportBoxu velmi podobné jiným online emailovým službám, např. Gmailu. Nehledejte v něm tedy nic záludného. Naopak se v systému velmi rychle zorientujete a najdete vše, co potřebujete.

Líbí se nám také, že systém umožňuje měřit jednotlivé úkony zaměstnanců a sám je vyhodnocovat na základě vestavěných statistik. V těch se eviduje objem dotazů, rychlost odpovídání, zpětná vazba zákazníků a další.

Nevýhody SupportBoxu

Ačkoliv je kompatibilita silnou stránkou SupportBoxu, ne vždy vše probíhá tak hladce, jak byste si představovali. Tak například import zpráv z jiných emailových schránek (Seznam email apod.) je nutný provést za asistence technické podpory softwaru.

Další slabou stránkou by mohla být cena. Ta je ale velmi individuální a záleží na velikosti vašeho týmu. Za jednoho uživatele SupportBoxu za měsíc zaplatíte 300 Kč. V praxi to znamená, že budete platit za každého, kdo má vlastní účet, přístup do systému a nějakou funkci. Pravdou ale je, že za tuto cenu získáte neomezený prostor – můžete odesílat zpráv kolik chcete, mít libovolné množství kontaktů, schránek apod.

Shrnutí

SupportBox je skvělá helpdesková aplikace, která vám pomůže nejen zákaznickou péči zkvalitnit, ale především vám do ní vnese řád a zpřehlední ji. Za 300 Kč/měsíc za uživatele získáte neomezený prostor, který si můžete personalizovat a automatizovat dle vlastních potřeb a představ.

Software je skvěle kompatibilní s dalšími službami a nástroji. Díky tomu získáte ucelený přehled o vašich zákaznících či partnerech. A nakonec vám také sám vyhodnotí, jak si vaši zaměstnanci vedou a upozorní vás na případné nedostatky. Pokud tedy hledáte nástroj pro vedení a organizaci zákaznické péče, SupportBox by vám rozhodně neměl uniknout.

Vyzkoušet SupportBox na 14 dní zdarma


Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

4.9/5 (18 hodnocení)
​​

Eliška Vachková

Eliška Vachková

Psaní je můj způsob sebevyjádření, který mi zároveň dodává určitou formu bezpečí. Když zrovna nepíšu články (což se moc nestává), učím soukromě angličtinu nebo cvičím. Obecně miluju organizaci, a tak je můj život jeden velký nepořádek, který se snažím mít pod kontrolou. Abych si zachovala rovnováhu, chodím na procházky, medituji, věnuji se józe nebo čtu knihy. Stres je mé druhé jméno, ale produktivita to první.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

5 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Já mohu jedině pochválit, protože u nás ve firmě nám hodně pomohl. Je to skvělá vychytávka, která kupodivu i funguje.

  2. Trvalo mi dlouho, než jsem se tento software naučila používat, ale je to super. Hodně nám to ve firmě pomohlo.

  3. U nás je to naprostá novinka a naši pracovníci se s tím teprve seznamují. Funguje to dobře, je to praktické a přehledné.

  4. Velmi povedený software, který rozhodně stojí za vyzkoušení. Jsem s ním velmi spokojená.

  5. Supportbox je ideální pomocník pro zákaznickou podporu, jsem s nim moc spokojená.

Přidat komentář

Recenzer
Logo