Wolt.com zajišťuje dovoz jídla, potravin, květin, potřeb pro domácí mazlíčky a další maloobchodní zboží, které vám kurýři doručí až ke dveřím. Rozvoz si objednáte online na webu nebo přes aplikaci. Wolt na svých stránkách dále nabídne záložku pro zájemce o spolupráci, informace pro kurýry a obchodní partnery, Wolt blog nebo odkaz na své sociální sítě.
Představení společnosti
Wolt je online kurýrní firma původem z Finska. Vznikla v roce 2014 a k dnešnímu dni působí ve více než 23 zemích světa a téměř 300 městech. Konkrétně v ČR spolupracuje Wolt s 2 500 provozovnami a rozváží jídlo ve 33 městech. V roce 2020 se Wolt umístil na 2. místě žebříčku 1 000 nejrychleji rostoucích evropských firem.
Přehled sortimentu
Abyste mohli vybírat ze služeb a produktů, musíte se nejprve bezplatně registrovat a zadat dodací údaje. V záložce Obchody nakoupíte zákusky, alkohol, maso nebo ryby, potraviny, produkty z pekáren, lékáren, zmrzlinu nebo potřeby a krmení pro mazlíčky. Wolt automaticky nabídne zboží z partnerských obchodů, které jsou nedaleko vámi zadané adresy pro doručení.
V Praze vám kurýři dovezou i potraviny z nově otevřené kamenné prodejny Wolt Market. V sekci Restaurace si objednáte, na co máte zrovna chuť. Vyberete si asijskou, českou, italskou nebo japonskou kuchyně, burgery, veganská a raw jídla, saláty, steaky, polévky a další. Záložka Objevujte vás upozorní na výhodné a exkluzivní nabídky či na slevy a akce na jednotlivé položky zboží.
Služby a ostatní
Promo kódy pro nákup a rozvoz jídla a zboží jsou k dostání přímo na Wolt.com, na slevových portálech, v aplikaci nebo newsletteru. Společnost Wolt nově nabízí ve vybraných krajských městech, například v Praze, Brně, Ostravě či Olomouci, placenou službu Wolt+. Po uhrazení předplatného neplatíte za dopravu. Navíc ušetříte 10 % z částky za každou vyzvednutou objednávku. Tuto částku vám Wolt připíše na váš účet ve formě kreditů. Předplatné uhradíte měsíčním poplatkem, nebo jednorázovou platbou na celý rok.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: support@wolt.com
- Blog
- Wolt drive
- Sídlo společnosti: Wolt Česko, Bubenská 1477/1, 170 00 Holešovice – Praha 7
- Facebook: Wolt
- Instagram: wolt.czech
- Twitter: Wolt
Kurýr v Praze jménem Ján Brunclík, který jezdí na kole, roznáší jídlo strašně pomalu a vždy je čekání o 40 min delší než když psané. Navíc my v objednávce chybělo pití, za které jsem si zaplatil. Kurýr Brunclik sáhl do objednávky a moje pití si vzal a vypil! To je nehorázná drzost! Toto se stalo i mému známému, akorát že jemu v jídle chyběly hranolky, takže BRUNCLIK kurýr Woltu krade věci z Objednávek!
Nejhorší firma v republice! Kurýři jsou buď uživatele drog nebo chlapci z Afriky v tom lepším případě! Poslední kapkou byla dovazka z McDonald’s cca 450 metrů od mého bydliště která trvala 3 hodiny! Jakýsi reklamační chat je výsměch slušnosti! Jídlo studené nepoživatelné, peníze nevrací!!! Takže čirá zlodějina!!! Nikdy víc!
Končím s Woltem – nejsou schopni vyřešit ani jednoduchou reklamaci.
Mažu appku a nikdy víc nic neobjednám. Kurýr dovezl jídlo a polévka se mu vylila, takže hranolky i řízek plavaly. V pohodě, to se stát může, chtěla jsem, ať mi dovezou nové jídlo a pak jsem jak v kocourkově hodinu řešila přes chat, že se podle nich se nic nestalo, protože na fotkách to tak nevypadalo, a že si to jídlo mám vzít. Hodinu mi trvalo, než pochopili, že si původní jídlo nepřevezmu a nenechám to být. Zaplatila jsem přes 600 Kč a neměla jsem ani peníze ani jídlo. Po další hodině dohadů mi jídlo přivezli, nové a teplé. Asi se mě chtěli už zbavit. Takže pokud nemáte tři hodinky čas, přes wolt neobjednávejte. U jiné společnosti se mi nikdy nic podobného nestalo.
Tak jako Wolt už nikdy více. Doručení mělo být do hodiny cca., ok to překousnu, i když je to pár kilometrů od mého bydliště. Ale ani po dvou hodinách se nikdo neozval, jen se posouval čas doručení. Kurýr dle mapy stál celé dvě hodiny na místě! Objednávka byla zadaná v čase mimo obědy a večeře, tj. v 14:40 a v pět hodin se čas stále točil od 15-17 minut. Až jsem jim napsal, tam mi operátorka sdělila, že sdílí moji frustraci, ale kurýři jsou vytížení. A to si Wolt účtoval ještě přirážku za rozvoz! Tak tuhle službu vím jistě už nikdy nezkusím.
Zpoždění tak velké, že už nikdy více Wolt
Dvakrát jsem objednal várku Gigakyblíků z KFC a ani jednou nebyl doručen, vždy mě nechali 15 minut čekat a pak objednávku zrušili! Hrozné chování toto
Wolt a Cosmopolis grill už NIKDY více!!!!
Nejhorší přístup co jsem kde kdy zažila 🤬
Objednali jsme si jídlo s časem doručení do 30 minut, najednou tam naskočili 55 minut, což dobře no, doprava hrozná může se stát, ale bohužel se změnil čas ještě několikrát, takže typuji že jsme čekali tak hodinu a půl 🤦🤦🤦
Ale to bohužel nebylo to nejhorší 🫣😒 po otevření jsme zjistili, že nám tam půlka jídla chybí, objednali jsme si mix grill pro dvě osoby (gyros, souvlaki, pita, hranolky, tzatziky), ale bohužel souvlaki úplně chyběli (takže v podstatě polovina jídla /masa/). Okamžitě jsme volali do restaurace, tam řekli, že o tom vědí a že máme napsat na wolt aby poslali nového kurýra a ten nám to doručí. Volali jsme ještě kurýrovi co jídlo dovezl a ten nám sdělil, že si musíme stáhnout aplikaci Wolt a napsat na technickou podporu, to jsme také udělali a po 40 minutách se nám ozvali, že máme poslat foto jídla, což jsme samozřejmě už nemohli, protože to co nám přišlo jsme částečně snědli jak už jsme měli hlad, ale řekli jsme paní, že v restauraci o tom ví a sami svou chybu uznali. Poté jsme napsali, že už nemá smysl aby nám zbytek jídla vozili a že chceme část peněz zpět, paní na podpoře napsala, že probere s podnikem kolik nám mohou vrátit… Po nějaké době se ozvala s tím že nám vrátí 45 Kč a to ještě ne jako peníze, ale jako kredity na příští objednávku (kterou už rozhodně po této zkušenosti neuskutečním NIKDY!!!). Napsali jsme, že nám to přijde jako výsměch, paní tedy napsala, že může znovu kontaktovat restauraci a probrat to tedy ještě. Poté nám bylo oznámeno, že nám restaurace kompenzaci nabídla při příští objednávce a my jsme to odmítli 🤷🤷 v tu chvíli už jsme toho měli dost….
Takže milý Wolte a restaurace Cosmopolis, jste obyčejní zloději!!!!
My jsme zaplatili celé jídlo 650 Kč a přišla ho jen polovina a vrátit jste nám milostivě chtěli 45 korun (kreditů), strčte si to do … a těma špízama se udavte!!!!!!!!
Už NIKDY NIKDY NIKDY více, fuj 🤮🤮!!!
Doručena cizí objednávka. Po 4 hodinách čekání mi support odpověděl, ale bez kompenzace. Sen každého zákazníka :)
Dnes jsem si objednal jídlo bylo zničené že se prakticky nedalo jíst hranolky byly studené a totálně gumové. Když jsem chtěl problém řešit pořád mi vypínaly chat že je vše v pořádku. Ne mě jídlo skončilo převážně v odp. Koši něco jsem bohužel musel sníst neměl jsem nic doma ale byl to odporný zážitek a apsoltni nezájem firmy wolt to řešit
Jsem zhnusená, dostala jsem nekompletní jídlo, když se chci spojit a vyřešit, tak mě to odkazuje na nějakého robota