Foodora

Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.

Foodora

Představení společnosti

Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.

Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.

Přejít na web

Přehled sortimentu

Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.

Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.

Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.

Služby a ostatní

Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Doručení na adresu

Platební možnosti

  • Platební karta
  • Hotově

Rozvoz jídla

  • Praha
  • Brno
  • Plzeň
  • Liberec
  • Ostrava
  • Olomouc
  • Pardubice
  • Hradec Králové
  • Ústí nad Labem
  • České Budějovice

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Rozvoz jídla

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
4.6Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.1
Jednání se zákazníkem
4
Kvalita sortimentu
4.8
Klady
  • rychlost doručení
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • příznivé ceny
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře
1.3/5 (119 hodnocení)

Eliška Vachková

Eliška Vachková

Psaní je můj způsob sebevyjádření, který mi zároveň dodává určitou formu bezpečí. Když zrovna nepíšu články (což se moc nestává), učím soukromě angličtinu nebo cvičím. Obecně miluju organizaci, a tak je můj život jeden velký nepořádek, který se snažím mít pod kontrolou. Abych si zachovala rovnováhu, chodím na procházky, medituji, věnuji se józe nebo čtu knihy. Stres je mé druhé jméno, ale produktivita to první.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

70 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Michal Kubíček 13.4.2024 v 7:25
    3
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    80

    Vážení čtenáři z 99% jsem byl vždy s touto službou spokojený a nebyl problém, ale výjimka potvrzuje pravidlo a to natolik, že i to 1% mi stačilo k okamžitému ukončení pravidelných objednávek z foodora.cz. Již po druhé se mi stalo, že mi kurýr (z východu) nedoručil objednávku v pracovní době, kdy sem bohužel neslyšel telefon. Po zpětném zavolání UA kurýrovi mi sdělil, že objednávku má zakázáno znovu doručit a ať se obrátím na pomoc z foodora.cz. Paní na chatu mi sdělila, že mi peníze nevrátí z důvodu zbytečných nákladů, jak kurýra, tak restaurace. Restauraci sem kontaktoval, zda-li jim jídlo dovezli zpět a to se za celý den nestalo, tudíž mě zajímá, kdo si na můj účet pochutnal… Pochopil bych, že si necháte peníze za cestu, ale že si necháte i jídlo na cizí účet určitě ne! Opětovné doručení jídla vůbec neproběhlo ani SMS ani emailem. Prostě jste zloději!!!! DOUFÁM, ŽE VAM CHUTNALO, PROTOŽE JSTE ODEMĚ JIDLO I PENÍZE VIDĚLI NAPOSLEDY!!!!!HNUS!!!!

    Klady: Umí doručit jídlo v časové ose.
    Zápory: Ve finále zlodějna!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Párkrát jsem objednal a pokaždé nějaké zklamání… Objednávám si někdy i jídlo právě kvůli času… Ale čekat na jídlo pr s dvě hodiny když slibujou 20 minut? A je to celkem dost běžné u této společnosti.. jednou mi to dokonce přivezl frajer, kterej na mě řval z auta ať si pro to přijdu že rozhodně nebude vylejzat a „hodil to po mně z okýnka“ a ještě jsem dostal vynadano…(Ale to že frajer jezdil na mapce celé dvě hodiny po celé Praze, ano dokonce i okolo mně kde to mohl několikrát vyložit, a dlouhé zastávky všude možně.. asi další dealer kšeft..) A o predplacene službě pro ani nemluvím, já vul to zkusil ve víře, že to bude snad o něco lepší, bohužel, ani náhodou.. sice tam je dopravda zdarma, ale musíte objednat nad celkem velkou částku aby se to propsalo, slevy tam taky jsou, ale pak když to otevřete, zjistíte že jen na něco.. ve finále jsem měl úplně stejné objednávky zadané i ubwolta a Bolta a u obou mně to vyšlo o hodně lépe než ta PRO objednávka u foodory… Jako sorry, ale tahle společnost je spíš asi vtip a Vás spíš vytočí při čekání na objednávku… Ale už Vás nakousne při vytváření objednávky…

  3. Neskutecne jednani po hodine a pul jidlo nikde,neni mozne dohledat nejaky telefon,nesoriozni podnik

  4. 1.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nesolidní společnost. Objednal jsem si jídlo za 800 Kč, po hodině čekání mi přišel e-mail, že objednávka byla doručena. Nic mi doručeno nebylo, nikdo mi nevolal a nikdo nezvonil na zvonek. Reklamoval jsem a dostal jsem odpověď, že kurýr údajně čekal 10 minut u mě před domem a jelikož se nemohl dovolat, odjel a tím pádem mám smůlu. A když čekal 10 minu před domem, nemohl zazvonit na zvonek??? Ne, prý nemohl, prý to nemají v podmínkách. O peníze jsem přišel, nic nedostal. Zvolte raději Wolt nebo Bolt food.

    Zápory: Nesolidní Nikam se nedá dovolat Jednají s vámi jako s kusem h****
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Hrůza.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.8
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Přivezou cokoliv odkudkoliv… sice za dve hodiny nebo az nasledujici den…kvalitu restauraci neřeší… restaraci kde jsou svaby stále nabízejí

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. dne 10.2.2024 v 16:35 jsem udělala přes aplikaci objednávku (#m3em-zowt) z restaurace MJ Holiday v Brně na pečená žebra 1kg. Výsledná cena 433 Kč. Čas doručení odhadován na 90 min. Kolem 18. hodiny už jsem si říkala, že by objednávka měla dorazit. 18:04 jsem obdržela notifikaci v aplikaci, že objednávka byla doručena, ať udělím hodnocení. Čekala jsem, že kurýr je již dole. Ale žádný telefonát (číslo mám stále stejné, pravidelně přes Foodoru objednávám). Následně jsem začala hledat potvrzení a všimla si emailu 17:15, že jsem nebyla zastižena, tudíž je má objednávka stornována.

    Nebudu popírat, že mě tato informace naštvala, nicméně jsem si říkala, že hold večeře nebude, ale napsala jsem v rámci Pomoci v aplikaci dotaz (18:40), jak je to tedy s jídlem, zvláště když objednávka byla uhrazena předem. Dostala jsem v 21:56 odpověď, že jsem nebyla zastižena a že kurýrovi vznikly náklady spojené s přípravou a doručením, tudíž platba vrácena nebude.

    Když to shrnu, objednala jsem a zaplatila za jídlo, nikdo mi nevolal (i v případě jiného příchozího hovoru mi vyskočí nový hovor, resp. sms se zmeškaným hovorem), musela jsem řešit náhradní večeři pro rodinu a k tomu řešit problém se službou, jež jsem nezavinila.

    Při nejmenším tedy očekávám alespoň kompenzaci, protože objednávka nebyla levná a místo večeře jsem přišla o peníze a získala opravdu zkažený večer.

  8. 0.8
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Dobrý večer, objednáno ve 20:20, aplikace Vám tvrdí, že až sezenou kurýra, zašlou objednávku do restaurace. Ve 21:00 Vám napíšou, že restaurace zavřela. Na chatu to svedli na restauraci. Neskutečný.
    Tel kontakt nemají, protože nechtějí tyto problémy řešit.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Už po několikáté ten samý problém. Čekal jsem na jídlo přes 3 hodiny, nedoručili pití a objednávku ještě pomotali. Nikdo semnou nekomunikoval, takže nešla ani zrušit objednávka. Měl jsem opravdu hlad, objednal jsem jídlo přes Wolt, došlo do 40 minut. Když je problém, hned semnou někdo komunikuje. Foodora už nikdy víc. Doufám, že tato firma odejde z trhu a dá prostor novým a lepším.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Nestihla jsem zvednout telefon a odjel, ani nezazvonil. Prisla jsem o 1000 kc.jen tak. Protoze ridic je linej. To jsou pekne stupidni podminky teda.

1 2 3 7

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo