Apart je výrobce a prodejce šperků. Pořídíte u nich šperky a klenoty z ušlechtilých kovů a se všemi typy drahokamů či diamantové šperky. Nakupovat můžete jak online, tak osobně na některé z prodejen. Pokud byste potřebovali pomoct s výběrem, kontaktujte zákaznickou podporu. Sledujte Apart na sociálních sítích a dozvíte se jako první o slevách, akcích a novinkách. Pro stálé zákazníky je připravený program Apart Diamond Club.
Představení e-shopu
Historie firmy Apart se začala psát v roce 1977, kdy si klenotník Adam Raczynski otevřel svou první dílnu. O pět let později se k němu přidal také jeho bratr. První prodejnu otevřeli v roce 1997. Ze skromných počátků se brzy vypracovali mezi jedničky na trhu.
V současnosti firma platí za jednoho z největších výrobců šperků v Evropě. A pokud máte zájem, můžete se na ně obrátit kvůli servisu hodinek. Zákazníci ve svých recenzích chválí vysokou kvalitu šperků a profesionální přístup zaměstnanců.
Přehled sortimentu
Sortiment je na e-shopu rozdělený do sekcí Šperky, Diamanty, Zásnuby, Kolekce, Motivy, Premium a Hodinky. Při nákupu šperků vybírejte podle materiálu, ceny, značky, příjemce (ženy, muž, teenager, dítě atd.) či příležitosti. Apart nabízí nejen prestižní značky, ale i vlastní kolekce a sady. Pořídíte zde prsteny, náramky, náušnice, náhrdelníky, přívěsky, brože, hodinky. Klenotnické výrobky z e-shopu Apart.cz obdržíte společně s dárkovou krabičkou a taštičkou.
Služby a ostatní
Pro výhodnější nákup využijte slevové kódy ze slevových portálů. Apart zasílá do všech zemí Evropy a do USA. Při zasílání mimo EU je však nutné zaplatit rovněž celní poplatky. Zboží vám doručí kurýr – GLS, Zásilkovna či FedEx. Na e-shopu není možné platit na dobírku nebo hotově kurýrovi. Za šperky i hodinky je nutné zaplatit předem, a to kartou online přes platební bránu, PayPal nebo bankovním převodem.
Fotografie
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakt
- Telefon: +420 573 500 500 nebo +48 61 89 55 791
- Email: info@apart.cz
- Program
- Reklamace
- Vrácení zboží
- Sídlo společnosti: E-R2 Sp. z o.o. S.K.A., ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las, POLAND
- Facebook: Apart
- Instagram: apart.cz
Jde znát, že autor recenze o Apartu četl max oficiální stránky firmy a realita mu utekla.
Partner udělal tu chybu a koupil mi zásnubní prsten právě v Apartu. Při koupi byl ujištěn, že není problém vyměnit nesedící velikost. Od té doby nám bylo DEVĚTKRÁT řečeno, že prstýnek přijde v pátek, a jednou pro změnu v pondělí. Tohle probíhalo více než DVA MĚSÍCE. Mezitím stihly prodavačky pokazit vše, na co pomyslíte. Vzhledem k tomu, jak dlouho služba trvala, měli jsme tu smůlu a už narazili na různé zaměstnankyně. Jedna vymletější než další tři, které v obchodě postávají. Jedna mi zvládla strkat pod oči cenovku prstenu, další nás urážela, že jsme v obchodě byli s jinými partnery (?!) a zástupkyně vedoucí obchodu poslala správný prsten zpět do Polska, protože se lekla jiné ceny, která u něj byla uvedená (?!?). Za další dva týdny nám tvrdí, že se prsten teprve vyrábí. Ony přímo škemrají o inspekci.
Kontaktované zákaznické servisy a infolinky mlčí. Nechali jsme si po dvou měsících této tragikomedie vrátit peníze (ale trvalo to několik dní, prodavačka musela obvolat vedení a prosit snad o svolení, jestli může konečně udělat něco správně).
Teď nás v jiných zlatnictvích upozorňují, že Apart prodává tak nekvalitní šperky, že je pravidelně odmítají přijmout k opravě.
Chcete-li zaplatit, nedostat šperk a jako bonus tragickou obsluhu, Apart v olomoucké Šantovce čeká.
Pokud si nechcete zkazit den, vyhněte se tomuto obchodu obloukem !⚠️
Na první pohled klasické šperkařství, u kasy české puncovní značky. Ve skutečnosti se jedná o polské zboží s jejich puncovními značkami 🇵🇱(pokud vůbec nějaké najdete).
Při prodeji jsou schopni tvrdit, že je možné zboží vrátit ( v obchodech na úrovni na dobré slovo i nad rámec povinností v zákoně zcela běžná věc). Samozřejmě že zde to možné není!
Dostanete dárkovou kartu s výrazem na tváři, že můžete být vůbec rádi, že jste něco dostali. 🤷
Pokud jste tak odvážní a nakoupíte na eshopu, počítejte s tím, že při vrácení na obchodě se budou tvářit že to vůbec neumí. Že prý ať přijdete až tu bude vedoucí ( na to máme všichni čas že ! 😑) .
Po 14 dnech se sami budete muset ozvat ohledně vrácení prostředků. Týden se budou tvářit že to nedorazilo,pak to konečně najdou, po 5.té Vám potvrdí že Vám vrátí peníze,ale později Vám samozřejmě vrátí opět dárkovou kartu. ( Nikdy nevěřte tomu co řeknou/napíšou a radši si přečtěte jejich obchodní podmínky) .
Protože dělají pouze to co je pro ně výhodné, ikdyž Vám podaly nesprávné informace, nevrátili prostředky včas a vlastně vás celkově okradli