Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 eshopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy

ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

1x1.trans - Zásilkovna

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

1x1.trans - Zásilkovna

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

10Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
10
2.6Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

1 108 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Karel 17.5.2022 v 12:24

    Jejich chování je nepřípustné. Dlouhá doba čekání na zásilku.

  2. Reagovat
    Jan 16.5.2022 v 15:03

    U zásilkovny jsem si nechal dovézt zboží celkem 5x, první 3 doručení proběhly relativně v pořádku, jediný problém byl s rychlostí doručení. Poslední dvě objednávky ale katastrofa. Nejdříve jsem musel 1,5 hodiny čekat u Z-boxu, který z důvodu nějaké aktualizace softwaru po snaze odebrat zásilku jen zapípal ale neotevřel se, Robot na podpoře nepomohl a tak jsem musel několik dalších desítek minut čekat na spojení s operátorem, který mi pouze sdělil že se s tím nedá nic dělat a budu si muset počkat, až to řidič vyzvedne a budou schopni mi balík převézt na jiné místo doručení.
    Nyní čekám na zásilku, která je na expedičním depu 15 km od místa doručení už 4 dny a nejsou schopni to dovézt, prý z důvodu zaplnění Z-boxu. V první řadě nerozumím, proč jsem si tedy toto místo doručení vůbec mohl vybrat. Druhou věcí je skutečnost, že z důvodu přeplnění z-boxu prý není možné místo doručení změnit. Na operátora podpory se nedovolám, protože mi robot na zákaznické lince nerozumí nebo mi tvrdí, že můj požadavek není možné zpracovat. Žádná nabídka na přepojení neexistuje. Chtěl jsem této společnosti dát ještě šanci, ale po tomto fiasku jsem si jistý, že jejich služby už raději nikdy nevyužiju, kvalitou služby jsou na úrovni České Pošty, která s vámi narozdíl od zásilkovny alespoň komunikuje a snaží se najít co nejlepší řešení k doručení ztraceného nebo zabrzděného balíku.
    Pokud máte pevné nervy a na balík vůbec nespěcháte, můžete Zásilkovnu zkusit, ale po nedávném zdražení si oproti konkurenci připlatíte. Nedoporučuji.

  3. Reagovat
    David 15.5.2022 v 19:58
    2
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    80

    Podací místo a výdejní místo jsou od sebe 10km a teď moje zásilka cestuje cca 60 hodin. Podle GPS cesta autem trvá 10 minut. Tzn. Zásilkovnu jen jestli vám je jedno jestli to dojde zítra nebo za týden. Dříve to bývalo ok, asi se tam něco změnilo. Méně lidí, měně aut, méně benzínu, nebo něco.

    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Lenka 14.5.2022 v 9:20
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Po předešlé kladné zkušenosti obrovské zklamání. Zásilka zařazena do rozvozu na doručení (čtvrtek) – celý den jsme čekali a nic. Další den opět zařazena do rozvozu a později dopoledne SMS zpráva s termínem doručení 16.11-17.41hod. V cca. 14.40hod.volal řidič Zásilkovny , že doručuje zásilku. Přijel o 1,5 hod dřív. Zásilka nemohla být doručena a byla odvezena ( snad do sousedního okresního města ? ). Novinku Zásilkovny – doručení na adresu rozhodně nedoporučuji ! ! !

    (0) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    Honza 13.5.2022 v 19:48

    U Zásilkovny jsem si nechával doručovat občas objednávky do našeho Z-Boxu. Osobní pobočka je ve vedlejší obci. Na Z-Boxu mi vyhovovalo, že jsem si mohl zásilku vyzvednout třeba o půlnoci. Ve středu mi Z-Box nešel otevřít telefonem z neznámého důvodu. Následovalo přeinstalace aplikace, volání na infolinku, znovu zpátky na zkoušku a bez výsledku, zase infolinka… Zabralo mi to asi 2 hodiny času. Zásilku jsem si teda přesměroval na pobočku ve vedlejší obci. Zatím tam nedorazila. Takže to vypadá, že tam dojde v pondělí (doufám) a vyzvednu si ji v úterý. Cca týden prodleva. Jednou jsem zkusil doručení domů a už nikdy víc. Časový interval asi 3 hodiny, čekám doma a vyhlížím a během toho nikdo nepřijel. Až potom, když jsem byl už pryč. Z-Box už asi riskovat nebudu a Zásilkovnu od teď budu volit až na posledním místě. Jsem maximálně spokojen se službami České pošty a budu ji preferovat. Nejhorší je, že některé e-shopy nemají výběr jiného dovozce.

  6. Reagovat
    Honza 13.5.2022 v 19:41

    U Zásilkovny jsem si nechával doručovat občas objednávky do našeho Z-Boxu. Osobní pobočka je ve vedlejší obci. Na Z-Boxu mi vyhovovalo, že jsem si mohl zásilku vyzvednout třeba o půlnoci. Ve středu mi Z-Box nešel otevřít telefonem z neznámého důvodu. Následovalo přeinstalace aplikace, volání na infolinku, znovu zpátky na zkoušku a bez výsledku, zase infolinka… Zabralo mi to asi 2 hodiny času. Zásilku jsem si teda přesměroval na pobočku ve vedlejší obci. Zatím tam nedorazila. Takže to vypadá, že tam dojde v pondělí (doufám) a vyzvednu si ji v úterý. Cca týden prodleva. Jednou jsem zkusil doručení domů a už nikdy víc. Časový interval asi 3 hodiny, čekám doma a vyhlížím a během toho nikdo nepřijel. Až potom, když jsem byl už pryč. Z-Box už asi riskovat nebudu a Zásilkovnu od teď budu volit až na posledním místě. Jsem maximálně spokojen se službami České pošty a budu ji preferovat.

  7. Reagovat
    Martin 13.5.2022 v 14:02

    Zásilkovnu už nikdy !!! 3 dny leží balík v depu. Až po emailové urgenci se začalo něco dít. Navíc změnili bez mého vědomí doručovací místo. Z původního Z-boxu v místě bydliště, do 6 km vzdáleného jiného výdejního místa, které leží v uzavřeném areálu soukromé firmy. S otvírací dobou Po-Pá 7-15:30, so, ne zavřeno. Fakt nehodlám, kvůli vyzvednutí balíku, si brát dovolenou. Mažu aplikaci.

  8. Reagovat
    Dana 13.5.2022 v 13:39
    1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Doposud jsem byla se Zásilkovnou spokojena a všude doporučovala, ovšem po dnešku ani omylem! Pokud řešíte nestandardní problém (nelze vyřešit s botem), máte smůlu. Na jejich slavnou linku jsem volala 20 minut (zřejmě mají jednoho telefonistu a ten byl zrovna na pauze :(…), ale s operátorem mě nespojili. Víc trpělivosti už jsem neměla. Při čekání na spojení mohu pracovat, na sepisování dlouhého e-mailu s popisem problému a poté čekání na odpověď nemám čas.
    Budu doufat, že vše dobře dopadne a Zásilkovně doporučuji, ať si drží palce. Tímhle přístupem to půjde rychle z kopce. Tolik jsem jim fandila, ten koncept vypadal dobře…

    KLADY: V naší lokalitě bezproblémové a poměrně rychlé doručování. Pohodlné podání zásilek k odeslání (když máte aplikaci, tak bez zbytečné byrokracie). Jednoduchá a přehledná aplikace. Cena.
    ZÁPORY: Komunikace se zákazníky. Nemožnost dovolat se na infolince operátorovi. Komunikace s botem. Nelze jednat s živým člověkem.
    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    David 13.5.2022 v 10:35
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedovolate se (hodina hovoru bez odezvy,nekomunikuji emailem pri reklamaci nedoruceni!!!!)
    Vezmete auto a odvezte si zaslku sami. Bude to jednodussi, efektivni,neztrati se vam zasika a neprijdete o roky zivota.
    NIKDY VICE TYHLE ignoranty!

    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Jana Horáková 12.5.2022 v 17:01
    2
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zasilkovna uz nikdy!!!!! Bohuzel, prijde Vam sms+email k vyzvednuti zasilky…lide jedou z okolnich vesnic ci jen z onoho mesta a dozvi se, ze maji vypadek internetu :D. Byva dost casty napriklad Traficon Kladno, divadelni. Takze Vas poslou domu, zasilku Vam nevydaji, protoze musi projit systeme a to bez internetu proste nejde. Maji sve predpisy, takze je jim jedno zda v balicku mate zive sazenice..Komunikace se zasilkovnou je dobra, ale nikam nevede, jednaji jako roboti a Fa Traficon take.

    KLADY: + rychlost doruceni + komunikace
    ZÁPORY: - byrokraticke zadrzovani zasilek pri vypadku netu. - zbytecna cesta do vydejniho mista
    (0) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Knotková 11.5.2022 v 7:49
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší způsob dopravy a předání zásilky.
    Pokud si připlatíte platbu na dobírku, jste donucen stejně zaplatit online platbu a nebo zboží nepřebrat.

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: vše
    (0) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Peter 10.5.2022 v 19:07

    Dobrý večer, musím říct že mě služba zásilkovny naprosto zklamala. Z jednoho hlavního důvodu a to je rychlost dodání zásilky. Není přece možné, aby zásilka podána v pondělí ráno v Praze byla druhého dne v úterý pořád v Praze!!!! Tomu říkám opravdu rychlost, jako blesk. Z Prahy do Ostravy několik dní.

  13. Reagovat
    J. Stejskalová 7.5.2022 v 12:44
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoručení zásilky (měla být doručena 4.5.2022), žádný kontakt na řidiče (běžné u jiných logistických firem). K dispozici pouze nějaký e-mail nebo telefon s automatem. Takže zásilkovna do budoucna NIKDY. A zásilku ať si strčí třeba do p…..!!!

    KLADY: NIC
    ZÁPORY: naprosto nespolehlivá kompany
    (0) (0)You have already voted this
  14. Reagovat
    Mari 7.5.2022 v 11:44

    Pokud nenastane problém, je vše v pořádku, ale když vám začnou posílat balíčky na jiné pobočky, aniž byste je o to prosili, to je pak očistec s nimi něco řešit, zpravidla schválně odpovídají později, aby nemuseli nic neřešit a pak se prostě jenom omluví, že to trvalo, a když je požádate o nějakou změnu, nedočkáte se ani odpovědi, prostě katastrofa, ale mezi dopravci si moc nevyberete no🤷

  15. Reagovat
    Lucie 6.5.2022 v 14:05

    Opět musím napsat negativní hodnocení pro Zasilkovnu. Takže balíček, který jsem měla zaplacený. Ztratili jste mi ho a nehodlate nic řešit.. Další věc.. Jak je možné, že se balíčky někde valí i týden než se dostane k vám na Depo.. Ne jeden balíček na který čekám víc jak týden.. Hlavně, že zdrazujete.. To jsem vás měla tak ráda.. No nic. Vracím se zpět k České poště..

  16. Reagovat
    Jarda 6.5.2022 v 11:18

    Dlouhá doba doručení

  17. Reagovat
    David Kameník 6.5.2022 v 9:04
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Týden čekám na zásilku. Po týdnu přesměrováno jinám. A nakonec na výdejní místo dorazí cizí balíček. Větší bordel jsem viděl snad jen ve sněmovně

    KLADY: Spousta Z-boxu
    ZÁPORY: Všechny Z-boxy plné a vozí to jinám
    (0) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Eva Sechovcová 5.5.2022 v 22:38

    Obrovské zklamání. Dosud spokojenost, ale při poslední zásilce se ukázalo, že někdo nechápe rozdíl mezi výrazy “můžete”, a “my vás donutíme”, takže přestože 28.4. psali, že si zasilku půjde vyzvednout na původním místě doručení po 9.5.2022 nebo si ji mohu přesměrovat na jinou pobočku, 2.5. mi prostě jen oznámili, že ji přesměrovali. Kdyby napsali rovnou, že na původní pobočce to nepůjde, rozhodně si vyberu bližší pobočku, než tu, kam ji poslali, takže zboží zůstává u nich, protože v pracovní době to během poledni pauzy nestihnu, a o zboží jsem prostě přišla.

  19. Reagovat
    J. Bradáč 5.5.2022 v 20:49
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilku v určený čas (info o doručení zasláno sms zprávou) nikdo nedoručil a ani se nikdo neozval, jestli a kdy vůbec mi dovezou!!!! Není žádný kontakt na řidiče (jak je to obvyklé u jiných společností), takže ať si Zásilkovna moje objednané zboží nabouchá do p….., už jí nechci a Zásilkovnu v životě nevyužiju!!!!

    ZÁPORY: Nedoručení zásilky
    (0) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    J. Bradáč 5.5.2022 v 20:48
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilku v určený čas (info o doručení zasláno sms zprávou) nikdo nedoručil a ani se nikdo neozval, jestli a kdy vůbec mi dovezou!!!! Není žádný kontakt na řidiče (jak je to obvyklé u jiných společností), takže ať si Zásilkovna moje objednané zboží nabouchá do p*****, už jí nechci a Zásilkovnu v životě nevyužiju!!!!

    ZÁPORY: Nedoručení zásilky
    (0) (0)You have already voted this
1 2 3 52

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz