Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 eshopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy

ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

10Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
10
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

1 294 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dobrý den, nedoporučuji Z-box. Po dvou dnech potíží s aplikací a boxem. Jsem zjistila, že zásilku tam nikdy nedoručili a byla na depu… Nedali mi žádné vysvětlení, takže už nikdy neobjednávat nebudu…

  2. Zasilkovna u mě skončila!Kurir,co mi měl informovat SMS zprávou o času doručení se vůbec neozval,ani u mě nebyl.Na email jsem dostala zprávu, že jsem nebyla doma (přitom marodím).Balík mi nechali v zasilkovne 25km (jejich výběr)od bydliště – přitom nejbližší zasilkovna je 1km od mého bydliště!!!👎👎👎

  3. Služba je strašná a rozhodně jí nikomu nedoporučuji.Balík mi „doručují“ 8 (!) dní a ještě nedorazil.Peklo!

  4. Reply
    Jaromír Lahodný 22.9.2022 v 15:12
    0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    V pátek 19.9. 2022 jsem přes aplikaci zásilkovna obdržel informaci, že převzali balík do přepravy. dnes tj. 22.9. 2022 !!!!!!!!!!!!!!!! stále nedoručeno a doručení ve hvězdách. Takže možná se dočkám dodání za 168 hodin :-) Komunikace téměř nmožná. Dovoláte se na jejich virtuálního vševěda co si říká ZET a musíte nejdřív vymyslet systém jak jej obelstít. Takže se, po jeho relativně v projevu arogantním, necháte nasměrovat na tzv. tlačítkovou volbu a poté se proklikáte až na možnost nějaké jiné žádosti a nakonec jste přesměrováni na opreátora. Řeknete si no hurá, ale opak je pravdou. Po třech telefonátech musím ale přiznat, že dvě slečny či dámy z těch tří, nebyly arogantní, ale nezjistí nic. Dostával jsem vlastně tři dny po sobě ingo, že řidič zásilku ve 4:30 :-) naložil a přestože to depo mám 18 km od bydliště, nikdy to na výdejní místo nikdo nedovezl. Na e-mail posílaný včera a touto dobou do teď žádná odpověď. To vlastně napovídá, že v Zásilkovně plyne čas jinak. Proto asi čekám na zásilku již šestým dnem. Takže jsem na jejich stránkách zkusil i jejich virtuální chat. A opět překvápko. Po dotazu kde je zásilka přišla automatická odpověď v podobě prokliku na stránku sledování zásilky. Takže i takto může vypadat přepdavní služba. Podotýkám že z Německa chodé balíky DPDčkem za tři dny a shodou okolností ve stejný pátek vzala do přepravy balík Česká pošta / a kulantně řečeno, není to mnou přeferovaná přepravní služba / a balík byl v úterý v Balíkovně. Takže asi tak. Jediné co mě těší je fakt, že ten balík v Zásilkovně je na dobírku :-) naštěstí.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    40

    Není špatná varianta způsobu doručení, mluvím především o Z-Boxu (a platbě předem při objednání zboží), který je u nás nonstop, ale mají se v čem zlepšovat – intenzivnější komunikace se zákazníkem/příjemcem (jediné co funguje, jsou informační emaily a sms zprávy) a co mně vytáčí jejich přeposílání zásilek do jiných míst a bez domluvy s příjemcem, což má za následek nevyhovující místo vyzvednutí a časové prodloužení zásilky. Tudíž nedoporučuji, když na zásilku spěcháte, jinak celkem ok, ale u nás v oblasti okr.28401 lépe funguje PPL (moje zkušenosti:-)

    Klady: Celkem rychlé (s víkendem nepočítejte) a levné dodání
    Zápory: Přesměrovávání zásilek z kapacitních důvodů na jiné výdejní místo (bohužel bez domluvy s příjemcem), takže např. nonstop Z-Box vám změní na obchod s pevnou pracovní dobou, což nemusí každému vyhovovat, informační linka má pracovní dobu, jinak automat, který vám problém vyřeší málokdy, na emaily nereagují a pokud ano, tak se značným zpožděním
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Poslední 2 zkušenosti naprostá katastrofa! První balík se ani neobtěžovali doručit a poslali jej hned zpět, druhý balík pro jistotu leží už 2 dny na depu a nikde se k němu nedozvíte ani bližší info – a to si člověk připlatí za dodání až na adresu. Služby zásilkovny jsou poslední dobou opravdu parádní – a to se k reálnému člověku dostanete až poté, co jejich „chatbota“ pošlete pomalu někam.

    Klady: poslední dobou naprosto nic
    Zápory: komunikace se zákazníkem, doba dodání, ochota řešit problém a náhradu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    90

    Dlouhé doručování.. není poprvé

    Zápory: Celý den mi to ukazuje jak se to válí někde v depu, místo toho aby to třeba vzali a doručili :))
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Velice špatná přepravní společnost.

    Klady: Už žádné, dříve to bylo lepší.
    Zápory: Dlouhé dodací termíny, nutnost instalace aplikace, nefunkční Z-Box, špatná komunikace a podpora...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já bych chtěla moc poděkovat panu Josefovi Hudčekovi a paní Ivetě Dostalové, kteří se perfektně postarali o moji špatně poslanou zásilku a nejen že ji opravili a doručili, ale ještě mě i o ní několikrát informovali. Děkuji 🙂

    Klady: Super jednání těchto dvou operátorů mě velmi potěšilo
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Olga Vyshnevska 21.9.2022 v 16:50
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Příliš dlouhá doba doručení objednávky

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 120

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo