Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 eshopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Šílený dopravce, už nikdy více. Balík přesměrovali o 22km od výdejny. Nespolehlivá firma
Zloďěji zlodějský. Balíčky zjevně rozkrádají nebo co. Několikrát jsem odeslala zásilku která se zasekla někde na depu a už ji nikdo nikdy neviděl! Peníze za pošovné jsem také už nikdy neviděla. Vyřízení reklamace bez registrace absolutně nemožné. Fakt stará dobrá pošta. Na zasilkovnu už z vysoka….
Problémy s vyzvednutím ze Z-boxu
Rychlost dodání naprosto tragická!
Po nedodání do Z-Boxu přijde pouze email s upozorněním o přesměrování na jiné výdejní místo s informací, že možná další den bude doručen. Hrůza!!! Zásilkovna nesahá Balíkovně ani po kotníky (Balikovnu jeden den odešlu a druhý den je balík doručen na výdejní místo). Zasilkovna nikdy víc! Bohužel jsem dala Zasilkovně šanci (po ztracení balíku a jeho nedohledání) a byla to chyba!
Naprosto nedoporučuji! Měla jsem objednáno a zaplaceno doručení na adresu. Dala jsem si adresu doručení do práce (jak jinak, když jsem od 6:30 do 15:00 až 15:30 v práci). V den doručení mi přišla zpráva, že balík budou doručovat mezi 15:00 a 16:30. Takže jak blbec jsem byla o hodinu dýl v práci a čekala na balík. Nic. Tak jsem jela domů. V 18:10 volá kurýrka, že mi to teda veze, že toho mají strašně moc, že vůbec nestíhala, celý den se nebyla vyčůrat, ani na obědě nebyla a bla bla bla. Tak jí říkám, že už tam ale nejsem a ona, že mi to teda dá na nějaké výdejní místo (které mám z ruky, kam nemám cestu). Tak jí říkám, že ne, že jsem si zaplatila doručení na adresu (což je dražší než doručení na výdejní místo že) a že není můj problém, že toho mají moc. A ona, že už to teď nemá jak udělat a že mi to prostě dává na to výdejní místo. Tak druhý den volám na zákaznickou linku, ať mi to laskavě dovezou znovu na tu adresu. A ona že to už ale nejde, že ta kurýrka na adrese byla (i když s hodinu a půl dlouhým zpožděním) a že to opětovné doručení prostě nejde. Takže tak, člověk si zaplatí doručení na adresu a stejně si pro to musí lézt bůhví kam. Zásilkovnu už si nikdy, NIKDY neobjednám!
Tým paní Kijonkové,
jejich vztahy s obchodními partnery jsou opravdu mizerné. Pokud obchodní partner u Zásilkovny reklamuje, že vyfakturovaná částka za neprovedenou službu je chyba jejich systému, tak nejlepší doporučení, které má operátorka připravené, je zaplatit za „nezrealizovanou“ službu, protože by mohla jinak společnost Zásilkovna zadržet dobírkovou částku? Trochu divné jednání trestat obchodního partnera za vlastní chybu, ne?!
Myslím, že zavést status „ověření zásilky“, do té doby než si zjistí skutečný stav, tak by byl o dost lepší pro-partnerský přístup.
Inu každý svého štěstí strůjce sám.
Takže za mne májí rozhodně 1-
Velmi nespokojena!! Zaplatila jsem si balík s doručením na adresu. V daný čas jsem čekala na doručení, měla u sebe i telefon pro případ, že by to třeba nemohli najít. Nic. Pak přišla jen zpráva, že si mám balík vyzvednout na výdejním místě, které mám daleko! Zásilkovnu již NIKDY !!
Opakované výpadky APK ve večerních hodinách a o víkendech = zjistíte až na konci po vyplnění objedn. = systém hlásí chybu při placení;
Reklamace a Komunikace jen přes omezený on-line formulář či přes email, jiná komunikace prakticky nemožná, neseriozní, arogantní jednání z pozice, doporučuji obrátit se na jiného přepravce.
Př:
APK zásilkovny právě nefungovala (hlášena chyba při odesílání platby) = ztracena hodina a půl času dokončováním objednávky a zjišťováním chyby (opakované vyplňování objednávky, restart a vypínání telefonu, ověřování funkčnosti bankovní apk a karty) a bankou sděleno, že k nim pokyn z Apk zásilkovny vůbec nedorazil, zásilkovna následně přes email chybu nepřiznala, jen sdělila: „APK funguje“; (pozn.: potřeboval jsem před odjezdem na dovolenou předat balík na vybrané místo, které za hodinu ve 22:00 zavíralo, bohužel nebylo možné zaplatit, zásilka tak neodešla, já musel odjet, zákazník byl po 3 týdnech čekání naštvaný a požadoval penále).
Po návratu jsem pak přes APK úspěšně zaplatil, předal balík na podací místo a o podezření na „nefunkční“ apk jsem zásilkovnu přes email znovu informoval. Týden po odeslání této zásilky začaly chodit zprávy, že mám tuto zásilku na podacím místě k vyzvednutí, nechápal jsem, když volal zákazník, že zásilku stále neobdržel, pochopil jsem, že ji vlastně ani neodeslali, přitom zásilka splňovala podmínky přepravy (rozměry, váha, obsah) a byla zaplacena, balík jsem tedy vyzvedl odeslal přes Balíkovnu, peníze za nedoručenou zásilku si ovšem zásilkovna bez podání vysvětlení ponechala a teď vzniká teprve problém.. Potřebujete někomu zavolat, zjistit co se děje a očekáváte, že do 5min bude problém vyřešen, opak byl pravdou. Po 4 ztracených hodinách (objednávání, odesílání, komunikace se zákazníkem, bankou, emaily na zásilkovnu, focení každého úkonu, ukládání.. vyplňování reklamačního on-line formuláře, který nelze ani odeslat, protože tento problém není na seznamu a nelze vložit ani přílohu) voláte na kontaktní linku zásilkovny, kde to zvedne automat.., následuje 10min monolog a vyptávání, aby Vám ve finále nabídl volby, které nepotřebujete, pak zavěsí. Když máte trpělivost, na třetí pokus Vás přepojí na operátora, který Vám po dalších minutách čekání (dával si na čas) a vysvětlování nepomůže přepojí vás tedy na zákaznický servis, kde vám sdělí totéž: „Jestli něco chcete, vyplňte si na internetu reklamační formulář, na reklamační oddělení kontakt nesmíme dávat“ po předání vzkazu už se smz nikdo neozval. Celá anabáze, kdy jsem jen snažil zjistit, proč někdy nelze přes apk zásilkovny zaplatit a proč nedali zásilku do přepravy, zatímco peníze si strhli, mě přišla na 5h času, 500,- a nervy, které bych nikomu nepřál, z výše uvedeného vyplývá, že zásilkovna je arogantní moloch, kterého zajímají jen obraty a platby, na zákazníky „kašle“ a případnou komunikaci či reklamaci se jim snaží znechutit natolik, že zákazník případnou reklamaci za 79,- či 139,- raději oželí, než aby toto martiriu podstupoval.
Toto by se nemělo stávat, je to příklad lidské nenasytnosti a hyenismu, doporučuji proto využívat raději služby Balíkovny, Toptrans či jiného kurýra, kde si zákazníka tak nějak ještě váží a funguje alesp. nějaká zákaznická podpora, předejte prosím informaci i svým přátelům, takové způsoby jednání bychom jako zákazníci asi neměli podporovat.
Opět dodání katastrofa. Na dotaz proč leží zásilka několik dní v depu, opět stejná odpověď. „Vámi uvedená zásilka se nachází na našem expedičním depu, kde je její poslední záznam o načtení. V nejbližší pracovní den by měla být doručena.“ Nic co bych si nedokázal přečíst sám. Zarazilo mne, že na Recenzéru má Zásilkovna hodnocení 10 hvězdiček. Tak jsem si prohlédl 10 posledních stránek recenzí a na těch je průměr asi 1 hvězda. Jak jsou asi tyto stránky objektivní?
Písmeno Ž pro ně znamená velký problém. Při každé objednávce z Amazonu musím opravit adresu. Nejsou ani schopni spárovat email s adresou kterou znají.