Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 eshopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy

ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

10Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
10
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je naším cílem. Více o nás. Spolupráce a kontakt.

1 757 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Roman Sládek 26.5.2023 v 13:54

    Šílená služba. Balík nedoručen,není kde se dovolat. Vnučka se dárku k narozeninám nedočkala.

  2. 2.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    50

    Zhoršili se v dostupnosti služby.
    Z-boxy místo rozšiřování (jak uvádí) spíš ruší.
    Nedostupná je v některých případech i služba uložení v alza boxech.
    Konkrétně Znojmo Oblekovice z původních dvou možností výběru úložných boxů není již dostupná žádná. Na výběr jsou jen vzdálenější místa, nebo se špatnou možností zaparkování.

    Klady: Nevím, zhoršili se, takže již nemohu využívat.
    Zápory: Nedostupnost služeb podle potřeby. Těžko vyhledatelná možnost kontaktu s operátorem (robota jako operátora nepočítám).
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Kdysi dobré, poslední léta ubohé. Nechodí maily avizo. Když si něco objednáte domů, řidič Vám nezavolá anebo cinkne a pak nereaguje. Takže Vaše těžká zásilka zůstane na výdejně. Bohužel musím konstatovat, že Pošta a PPL jsou 100x lepší a rychlejší, domluva je také normální. Za mě ..už nikdy..

  4. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Katastrofa. Do doby než se Zásilkovna změnila na Paketu vše fungovalo. V poslední době je to tragedie. Nefunkčí podpora omezující se pouze na robota který vám akorát zvedne tlak,nebo kontaktní formulář kde vám na dotaz odpoví za dva dny. Nefunguje platba kartou v aplikaci. Příjem zásilek z obchodů zatím nebyl problém,no odeslání přes aplikaci nefunguje. Pro odesílání zásilek bohužel musím využít konkurenci. Další příklad jak se dá dobře fungující firma zk..vit.

    Klady: síť výdejních míst
    Zápory: Nefunkční aplikace, absence telefonické podpory která je omezená pouze na robot který je k ničemu, problémy při placení kartou.Bývalo to lepší.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Nejhorší přepravní lokální společnost na území ČR. (Balík č. Z3498695067). Pokaždé stejná otřesná zkušenost jako dnes. Řidič prozvoní 1x, 2x když stojí před domem a pak zásilku uloží automaticky do boxu. A pošle ve stejný čas informativní SMS že mi má přijít balík. Záměrně jsem objednávala balík na dobírku abych nemusela nikam jezdit vyzvedávat.
    POKUD BY ZÁSILKOVNA POSÍLALA ALESPOŇ 1 DEN PŘEDEM INFORMATIVNÍ SMS o doručení a čísla zásilky, člověk by si doručení přesměroval na vhodný den, nebo si zařídil být doma. Ale když mi zavolá v 10h ráno kurýr že tu stojí, asi si těžko mohu zařídit být doma, když jsem v nemocnici. Volám mu za hodinu zpět a řidič velice sprostý a hulvátský. ZLATÁ ČESKÁ POŠTA, kde si můžete online naplánovat doručení na jiný den a nebo na večerní doručení. ZLATÁ PPL.
    Již nikdy více Zásilkovnu. Škoda že můj vzkaz nečte vedení společnosti.

  6. Už více jak týden čekám na zásilku která je na stejném příjmovém místě po dvou urgencích se nic neděje.!!!!

  7. Zásilkovna by službu doručování domů neměla vůbec nabízet. Stejně si vždy musíte pro zásilku do výdejního místa. Jako se mi opět stalo. Ráno přijde smska, že balík dorazí mezi 13 a 14 (cca). Řidič volá před polednem, že je na místě a diví se, že nikdo na adrese není. Zásilkovna nelení a hned uloží zásilku na výdejní místo, takže není ani možnost se s řidičem nějak domluvit. Telefon nikdy nezvedne. A člověk by myslel, že aspoň bude zásilka uložena co nejblíže, když již doručení domů nevyšlo. Ale ne vyberou výdejní místo ne v obci, kde je. Ani ve vedlejší obci, kde jich je dokonce víc, ale ještě v další obci, takže bez auta nemá člověk moc šanci. A nakonec když zavoláte na info linku, tak Vám slečna tvrdí, že je vše v pořádku, protože se to přece nedá přesně naplánovat a i smsce máte uvedeno, že to je přibližný čas (slečna zopakovala asi 10x). Takže pak z doručení domů je doručení na výdejnu a to s nejdelším časem jaký znám. Opravdu služba k nezaplacení :D.

  8. Stál jsem před boxem asi půl hodiny a snažil se vyzvednout si zásilku, což nešlo. Řešil jsem to s infolinkou, kde mi řekli, že můj iPhone 12 mini nepodporuje aplikace a že za to může Apple. Takže milá zásilkovno. To, že vám vaši neschopní rádoby programátoři věší bulíky na nos a vy jim na to skáčete je od vás naprosto nekompetentní a to od vedení až po posledního programátora. Pokud nejste schopni vyvinout aplikaci, která funguje všem, máte udělat jinou možnost vyzvednutí, jako konkurence. Pokud nejste schopni ani to, měli byste zvážit, zda nebude lepší toto podnikání ukončit a přenechat trh jiným.

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Před čtyřmi dny dle aplikace vyrazili z Prahy do Z boxu v Lovosicích což po dálnici trvá 40 minut. Dnes je to čtvrtý den a ještě nedorazili. V aplikaci chybí úmyslně kontakt na reklamaci. Již nikdy víc zásilkovnu , to je i pošta rychlejší.

    Klady: Nic
    Zápory: Před 4 dny dle aplikace vyrazili do 69 km vzdáleného z boxu , zatím nedorazili? Komunikace žádná v aplikaci úmyslně chybí kontakt na reklamace
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dlouhý čas doručení, řidič jednou prozvoní a ani nepřibrzdí na místě doručení. Na zpětné volání nereaguje. Není možnost nového doručení. Rovnou dá na výdejnu.

    Komunikace s call centrem jedna velká katastrofa

    Klady: nenalezeny
    Zápory: na co si jen při dodání balíku vzpomenete
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 163

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo