Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Jsem velmi nespokojená se zásilkovnou. Máme vždy uvedenou adresu doručení na adresu kde očekávám příjezd zásilky který se nikdy nekoná pak se dozvím když jsi obtěžují náhodou někdy totiž vůbec ne a já hledám zásilku dostanu zprávu že mám zásilku v boxu. Když jsi teda asi po nějakých 15 vyzvednutí v boxu a ne na adrese zvyknu tak mi jí zase nepošlou do boxu ale zase do nějaké videovny která je ode mě dokonce nějakých 25 km od bydliště. Když si začnu stěžovat tak na mě pustí robota který mě slíbí že teda když chci mluvit s operátorem živím že mě připojí tak čekám půl hodiny a nic se neděje. Toto jsou služby které mi platíme myslím si že když se seberu a pro tu zásilku jsi půjdu pěšky tak jí budu mít 10x v rukou v pořádku a dřív než se uráčí Zásilkovna. Napsat stížnost nebo si stěžovat tak to je jako když to spláchnete do záchoda vůbec se nic neděje a nebo vám prostě telefon vypnou. Nekonečný boj
Na dotaz přes aplikaci do jednoho dne, jak píší neodpovidaji. Telefonicky není možné se „živému“ člověku dovolat. Automat neustále stále dokola, přitom pracovní doba je od 8-18 hod.. Pokud není problém vše OK, ale jakmile potřebujete radu, tak je to nezajímá.
Na dotaz přes aplikaci do jednoho dne, jak píší neodpovidaji. Telefonicky není možné se „živému“ člověku dovolat. Automat neustále stále dokola, přitom pracovní doba je od 8-18 hod.. Pokud není problém vše OK, ale jakmile potřebujete radu, tak je to nezajímá.
Po nedoručení zásilky bylo zjištěno že je zásilka vykradená. A opětovné nedoručení zásilky a nedostatečná pomoc k vyřešení já vím že už budu používat jinou společnost!
Zasilkovna to je kapitola sama o sobe. Drive mi posilali zasilky na vydejni misto Rebesovicka 35a a tvrdili mi ze je to nejblizsi vydejni misto i kdyz jsem jim dolozil na Mapy.cz v trase ze nejblizsi vydejni misto je Zamecka 23. Aby to i clovek s nizkym IQ pochopil kam to ma poslat,tak na vsechny zasilky pisi adresu vydejniho mista zasilkovny na Zamecka 23 a svoje jmeno. Zasilkovna zrejme zamestnava lidi kteri neumi cist ,protoze mi jednu zasilku preposlali do Z boxu U dalnice 777. A jako vzdy Nikca tym tvrdi ze je to nejblizsi Z box. Ja si nikdy do zadneho Boxu nenechavam posilat zasilky. Zrejme ani Nikca tym neumi cist kdyz je dorucovaci adresa Zamecka 23 a ne U dalnice 777. Pro me je zasilka ktera nebyla dorucena na dorucovaci misto nedorucena zasilka a takovou zasilku nikdy nepreberu. To ze Zasilkovna poslala zasilku na jinou adresu jsem musel resit a Temu ze jsem byl ochotem pockat az Zasilkovna doruci zasilku tam kam mela mi zaplatila odskodneni 200kc. Cekam kdy tuto castku Zasilkovna uhradi Temu za jejich pochybeni.
Během týdne tři zásilky místo v boxu na výdejním místě, kde nemám z časových důvodu šanci vyzvednout. Služba úplně na hovno.
Nikdy víc. Čekání na připsání částky na účet přes 15dní.
Katastrofa , rozbitou balík a samozřejmě reklamaci zamítnout .Bez reklamačního protokolu a podpis kdo reklamaci řešil Simona Specialista reklamaci strašné tohle jednání.
14 dni čekání na doručení zásilky 🤦♀️ příště už Zásilkovnu určitě nezvolím
jsem nespokojen s fungováním zásilkovny možnost vyzvednutí pouze dva dny a 9 hodin a box nefungoval
Dne 9.5.2025 mi byl odeslán balíček.Cestoval ke mě,pak zase zpět odesílateli.Prý mě nenašli podle SPRÁVNÉ adresy.Teď opět čekám,kdy dorazí. Stalo se mi to již podruhé.Vždyť mají i me telefonní číslo!
Nikdy víc. Čekání na připsání částky na účet přes 15dní.