Starnet je poskytovatel internetu a dalších datových internetových služeb, chytré digitální televize a také mobilních služeb. Pokrytí mají po téměř celé republice.

1x1.trans - Starnet

Logo – Starnet

Velkým tahákem jsou příznivé ceny. V následující recenzi se na Starnet podíváme více do detailů. Probereme si jeho služby a také to, zda se opravdu vyplatí.

Co je Starnet

Společnost Starnet s.r.o. vznikla v roce 2011. Zpočátku poskytovali internetové připojení pouze v Českých Budějovicích a okolí. V tomto městě také společnost oficiálně sídlí. Jejich služby začalo využívat čím dál tím víc lidí a poptávka se zvyšovala i v okolních krajích. Starnet tak rozšiřoval působnost a dnes poskytuje své služby v devíti krajích České republiky.

Zatímco v roce 2014 poskytovali pouze internet a mobilní volání, o rok později uvedli na trh vlastní platformu pro digitální chytrou televizi. Pojmenovali ji Mazaná TV. V roce 2016 se začali specializovat také na podnikatele a nabídli vlastní řešení pro elektronickou evidenci tržeb. V roce 2017 zase spustili síť Internet věcí, který využívají především veřejné objekty, různé firmy a společnosti.

Ač sídlí v Českých Budějovicích, jsou k dostižení prakticky všude. V každém kraji totiž mají tým technických pracovníků, kanceláře a zázemí s logistikou, která jsou napojená na centrální sklad. Nemusíte se tak bát, že pokud si jejich služby objednáte až z druhého konce republiky, budete muset čekat nějak výrazně dlouho. Starnet je plně flexibilní.

Starnet můžete sledovat také na sociálních sítích, Facebook a Instagram. Dozvíte se tam o různých akcích a výhodných nabídkách, které čas od času tento poskytoval nabízí. Rozhodně doporučujeme sledovat i kvůli novinkám v tarifech atd. Díky sociálním sítím budete o všem vědět jako první.

zpět k obsahu ↑

Co nabízí Starnet

Starnet nabízí internet na optické a bezdrátové sítí. Vybírat můžete mezi 2 tarify na základě toho, pro jaký účet připojení potřebujete.

  • Internet pro domácnost – cena je od 250 Kč na měsíc. Rychlost je až 1000 Mbps. K tomu vám nabídnou silný router za výhodnou cenu a Mazanou TV na 3 týdny zdarma.
  • Internet pro firmy – tento tarif je individuální a cena se odvíjí od potřeb konkrétní společnosti. Rychlost připojení je opět až 1000 Mbps.

Jak objednat internet? Na stránkách Starnet jednoduše vyplníte formulář s vašimi údaji. Starnet vás bude kontaktovat. Následně k vám dorazí technik a internet vám zapojí. Zapojení a zprovoznění sítě stojí 500 až 1000 Kč v závislosti na náročnosti úkonu.

Další službou je chytrá digitální televize Mazaná TV. V rámci této služby získáte živé vysílání až 90 kanálů, z toho více než 30 v češtině, dále programového průvodce, archiv pořadů až na týden zpětně a set-top box. Chytrou televizi můžete také propojit s vaším chytrým telefonem, ať už máte iOs nebo Android.

Mazaná TV je k dostání ve dvou tarifech:

  • TV Rodina za 119 Kč za měsíc: více jak 70 stanic, TV archiv na týden zpět, nahrávání pořadů v délce 80 hodin, na 3 týdny zdarma a pro 4 zařízení současně.
  • TV Rodina Max za 399 Kč měsíčně: více jak 100 stanic, TV archiv na týden zpět, nahrávání v délce 160 hodin, placené filmové a sportovní kanály, pro 4 zařízení současně 1.

Třetí službou je Mobilní volání. To je dostupné ve třech tarifech:

  • Volám za nulu – tento tarif je možný objednat pouze jako doplněk ke stávající službě. Je potřeba, abyste měsíčně provolali alespoň 30 Kč, jinak vám budou účtovat 25 Kč. Výhodou je, že tarif samotný nestojí vůbec nic. Hovor a 1 SMS po ČR stojí 1,79 Kč za minutu, v sítí StarTEL 0,79 Kč.
  • Volám málo – můžete objednat jako samostatný tarif. Vyjde vás na 99 Kč za měsíc a najdete v něm 50 volných minut. Poplatky jsou následující – volání po ČR a SMS stojí 1,49 Kč, v sítí StarTEL 0,49 Kč.
  • Volám levně – stojí 199 Kč měsíčně. Obsahuje 100 volných minut a 50 volných SMS. Volání a SMS po ČR stojí 1,37 Kč, volání v sítí StarTEL 0,39 Kč.

K mobilnímu tarifu lze přikoupit balíčky s internetem. Ten je o něco dražší než u jiných operátorů. Pro srovnání T-Mobile nabízí balíček s internetem k tarifu o velikosti 5 GB za 275 Kč. Balíček s neomezeným internetem poté vyjde na 675 Kč. Největší datový balíček u Starnet jsou 3 GB za 469 Kč.

Zákazníci se kdykoliv v případě potřeby mohou obrátit na centrum zákaznické péče. To je vám k dispozici po telefonu, emailu a také v online chatu. Chatovat s vámi nebude žádný robot, ale reálný člověk, a tak je zodpovídání dotazů mnohem pohodlnější a efektivnější.

zpět k obsahu ↑

Výhody

Internet od Starnet je v porovnání s ostatními poskytovali výrazně výhodnější. Na optické síti získáte rychlost až 1000 Mbps a na bezdrátové až 300 Mbs. V Česku je přitom průměr okolo 20 Mbs. Starnet přitom 1000 Mbps nabízí už za 250 Kč měsíčně – takovou cenu opravdu jen tak někde nenajdete.

Samozřejmě záleží na kvalitě připojení a vašich potřebách, ne všude se na 1000 Mbs dosáhne. Obecně si ale uživatelé kvalitu připojení a rychlost pochvalují. V případě potížích s internetem Starnet poskytne rychlou pomoc a nabídne řešení.

Televize přes internet Mazaná TV poskytuje velmi slušnou nabídku kanálů. Najdete mezi nimi vše, na co jste zvyklí – tedy zpravodajství, filmové kanály, dokumenty, kanály pro děti atd. A pokud nebudete stíhat, pořady si můžete pustit zpětně z filmového archivu, a to až týden nazpět po odvysílání.

Výhodou je také to, že i v základním tarifu mohou televizi sledovat až 4 uživatelé z různých zařízení najednou. Tak například konkurence toto umožňuje jen u 2 zařízení najednou, za 4 obrazovky už si musíte připlatit. Možná se vám to zdá jako příliš, ale rozhodně se to hodí. Vy se můžete dívat na televizi, zatímco zbytek domácnosti Mazanou TV může sledovat z chytrého telefonu nebo notebooku v jiné místnosti.

Online TV si můžete vyzkoušet na 3 týdny zdarma. Během této doby se bezpečně rozhodnete, zda vám skutečně vyhovuje. A pokud byste nebyli spokojení, od smlouvy jednoduše odstoupíte a odběr TV zrušíte.

Co se mobilních tarifů týče, tak výhodou jsou nízké ceny za tarify, volání i SMS. V porovnání s ostatními poskytovateli je na tom Starnet velmi dobře. Navíc nabízí mobilní tarif bez internetu. I v dnešní době totiž existují zákazníci, kteří internet v mobilu nechtějí. Ostatní operátoři bohužel internet berou jako samozřejmost, a tak některé lidé platí za službu, kterou nevyužívají. U Starnet se vám toto nestane.

zpět k obsahu ↑

Nevýhody

  • Datový balíček s internetem v mobilu je v porovnání s konkurencí poměrně drahý, vyjde vás na téměř jednou tolik Kč.
  • Mazaná TV je dražší než u konkurence, ale ne nijak dramaticky – zhruba asi o 100 Kč (v porovnání například s Lepší.TV).
  • Nenabízí streamovací servery (Netflix, Amazon Prime, HBO+ atd.).
  • Konkurence nabízí zpětné přehrávání 10 až 100 dní, Starnet pouze týden.
  • Starnet neposkytuje služby v regionech na severní Moravě.
zpět k obsahu ↑

Shrnutí

Starnet nabízí velmi výhodný internet, který má navíc vynikající rychlost. Komunikace se společností je bezproblémová, jsou ochotní a flexibilní. Stačí vyplnit formulář na internetových stránkách nebo je kontaktovat telefonicky a oni s vámi vše vyřeší.

Mazaná TV má bohatý výběr kanálů a hned několik šikovných funkcí, které vám zpříjemní divácký zážitek. Bohužel nenabízí streamovací servery a v porovnání s konkurencí vás vyjde o trošičku dráž. Avšak určitě se vyplatí vše vyřešit u jednoho poskytovatele, takže pokud u nich máte internet a přemýšlíte nad televizí online, jděte do toho. Nejlepší internetová televize to sice není, přesto je to velmi pěkná nabídka. Na 3 týdny ji budete mít na zkoušku zdarma.

Co se mobilních služeb týče, tak ty se vyplatí pouze zákazníkům, kteří nestojí o internet v mobilu. Pokud byste si dokupovali datové balíčky, v porovnání s konkurencí na tom proděláte. Avšak ceny za volání a SMS jsou skvělé.


Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

​​

48 komentářů
  1. Reagovat
    Marek 16.5.2022 v 19:08

    Já jsem třeba se Starnetem spokojenej za ty prachy, 50mbit/s za 250,-? Jako sorry ale u operatora mate 50mbit/s za 499,- :D to už by se Vám asi nelíbilo ne?
    Navíc technik k vam u Starnetu druhy den prijede když je problém (vlastni zlušenost) a ne jako u O2 (také jsem zažil a nikdy víc) kde to trvá týden :D. Těch směšných 900,- je za to, že někdo musí udělat svojí práci, vy svojí práci děláte zadarmo? Vždyť to pochopí i člověk se základní školou..

  2. Reagovat
    Hofi 15.5.2022 v 13:07

    Nedoporucuji, s*****e praktiky, pri ukonceni smlouvy natlak operatora, deinstalacni poplatek a podobne nesmysly. Takova spolecnost by nemela mit dnes na trhu misto.

  3. Reagovat
    M.Válek 1.5.2022 v 13:50

    STARNET NEDOPORUČUJI. Při ukončení smlouvy každému naúčtuje 900kč za Deinstalaci. Je to sice šmejdovská praktika, ale je to v souladu s jejich ceníkem. Zvažuji žalobu na Starnet a jejich poplatek za Deaktivaci. V případě zájmu můžeme podat hromadnou žalobu, kontaktujte mě. Děkuji, M.Válek

  4. Reagovat
    Alena 21.4.2022 v 17:06

    NEDOPORUČUJI!!!
    Nulová komunikace, platíte za službu co nefunguje a neustále řešíte výpadky. Dle technika, důvod proč nefunguje internet je sněžení nebo mlha. Dáte výpověď a není možnost se absolutně dovolat na telefony zaměstnanců v meilu, kteří vám píši. Technická stránka, katastrofa, administrativa katastrofa, celkově velmi špatná firma bez péče o zákazníka. Píši z dvouleté zkušenosti, kdy služba nefungovala ani týden v kuse bez výpadku.

  5. Reagovat
    Random cápek 6.4.2022 v 21:27

    Hrůza!!!! Nedoporučuji, seká se a připojení je horší jak uprostřed lesa když používám data HNUS!!! 🤮

  6. Reagovat
    Jirka 5.4.2022 v 11:19

    NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!
    Před týdnem domluvený termín návštěvy technika. Nikdo se v domluvený termín nedostavil ani neomluvil. Kontaktoval jsem centrálu a oni technika. Poté mi technik zavolal a oznámil, že nepřijede, protože v naši obci nemají pokrytí. Kdo mi uhradí dnešní den?
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Reagovat
    Jiri Machacka 2.4.2022 v 15:13

    Dobry den, rad bych vam doporucil technika od Starnetu pana Novotneho z Turnova. Ma skutecne profesionalni pristup a byl jsem s nim spokojen. J. Machacka

  8. Reagovat
    Michael 16.3.2022 v 11:43

    Výpadky sítě a síťového připojení je taky o tom, jak kvalitní služby si jako člověk od techniků vyžadujete… My máme třeba O2 internetové připojení a výpadky trvají úplně stejně jako u jiných společností… Kamarád měl T-Mobile a taky mu síť padala… A důvod?! Špatné místní připojení či připojení více lidí… Obvykle už je v okolí připojeno buď hodně lidí (na to je dobré se při instalaci zeptat, protože na požadavek objednají větší přijímač na přijímací věž), anebo to je špatná lokalita, kde téměř žádné připojení neexistuje, a to není chybou žádné společnosti, ale satelitního pohybu… Do některých míst nemají satelity takový dosah, a to už je problém úplně jiných společností… Většinou je dobré podat i požadavek na obec, aby kontaktovali dodavatele telefonického či internetového připojení.

  9. Reagovat
    Mirek 11.3.2022 v 17:45

    Velmi špatná zkušenost s touto společností. Jediné, co umí, je generovat tickety. Podpora nic neví, slíbí hovor a čekáte a čekáte. V lepším případě se časem i někdo ozve… a neřekne vám nic…. v horším ani nezavolá.

    Při ukončení pokus o naúčtování speciálního poplatku 900 Kč za deinstalaci. Po hrozbě, že toto předám právníkovi (nepřijel ani technik na deinstalaci, takže poplatek jen tak) obrátili a nemusel jsem hradit nakonec nic….

    • Reagovat
      Rudolf 31.3.2022 v 14:40

      Zdravím Vás, to stejné chcou po mě 900,- za deinstalaci + 345,- za měsíční výpovědní lhůtu. Nesmyslné. Můžete mi poradit jak jim pohrozit? Děkuji

    • Reagovat
      Maja 16.3.2022 v 20:25

      Bohužel s panem musím souhlasit .Dva týdny se snažím marně s někým domluvit ohledně výpovědi a hrůza !!!S malými dětmi se člověk domluví lip ! Taky mi účtuju 900 …pořad řešíme
      Nedoporučuji tuhle společnost !!!

  10. Reagovat
    Kamca 6.3.2022 v 21:59

    Z počátku prvni měsíc po instalaci,internet super rychlost a kvalita…po měsíci se internet začne sekat je pomalý.byli u nas několikrát jejich technici a přijde mi ze nemaji kvalifikovaný personál, protože si s tim nikdy nevěděli rady a po oprave to jelo jenom par dní a zase stejné problémy..

  11. Reagovat
    Iveta Buková 5.3.2022 v 21:32

    Pokud chcete funkční a stabilní internet, tak rozhodně nevolte společnost STARNET! Od samého začátku máme neustále potíže s funkčností. Techniky jsme měli doma nebo na střeše častěji než fungující internet.

  12. Reagovat
    Petr Augusta 27.2.2022 v 11:04

    Dobrý den, za mne velmi nesolidní jednání při výpovědi. Výpověď musíte poslat pouze na jejich formuláři, toto mne bylo oznámeno až v následujícím měsíci, tak jsem musel platit další měsíc, navíc si STARNET za odpojení naúčtoval 1200kč, aniž by to bylo uvedeno ve smlouvě! Po dotazu, jak na tuto částku přišli mě přišla podivná odpověď, ze které je patrné, jaký “veliký” problém to je a jak je do toho zapojeno několik pracovníků!
    Takže za mne -STARNET nikdy!
    AQ to jsem využíval jejich služeb asi 6let.

    • Reagovat
      Mirek 11.3.2022 v 17:27

      Obtatte se na Cesky telekomunikacni urad. Primo na webu maji moznost poslat dotaz.
      Nezakonne je jak pozadavek na jejich formlular, tak i poplatek za odpojeni.
      Pokud jste doma nemel technika na demontat anteny, nesmi si za ukonceni uctovat nic

      Ja uz na ne na CTU stiznost podal a poplatek tedy nakonec hradit nebudu muset dle CTU….

    • Reagovat
      Maria 7.3.2022 v 11:56

      Dobrý den ,prosím vás kde najdu formuláři na výpověď ?Zrovna řeším výpověď a zatím se mi nikdo neozyva 🤔
      Dekuji Grajciarova

      • Reagovat
        Mirek 17.3.2022 v 13:43

        Napište vlastními slovy: Já xxx, bytem xxxx, vypovídám službu na adrese xxxx, přidělená IP xxxx, číslo smlouvy xxxx
        Datum, podpis a poslat jim to do ČB

  13. Reagovat
    Radek Žák 19.2.2022 v 11:16

    Čtu tady negativa, ale za mě a moji rodinu musíme říct, že jsme se Starnetem spokojeni už několik let. Osobně nemám důvod měnit poskytovatele. Za slušné peníze, rychlé připojení. Zařízení funguje bezproblémově a když se něco stane, technici od nich to dokáží poměrně rychle vyřešit. V mém okolí je spousta sousedů co starnet mají a všichni jsme spokojeni. Za me OK.

    • Reagovat
      Mirek 11.3.2022 v 17:30

      Radku, je to vždy o lidech. Můžete mít štestí, že ve vaší oblasti jsou šikovní technici.
      Tady u mne se točí jak na běžícím pásu, pořád nové a nové tváře – mládá ucha, co prakticky nic neví a neumí… v mé oblasti je to tedy tragedie a už jsem naštěstí v minulém roce přešel jinde…

  14. Reagovat
    Dominika 15.2.2022 v 16:29

    Starnet, jedna velká katastrofa, kdyz je slunečno tak se podivate tak maxilane pul dne na TV, kdyz nedej boze zafouka silný vitr, muzete se sbalit z baraku a jet nekam pryc na celý den, protoze to ani TV nema smysl zapinat, a to nemluvim o wifi🤣! Kdo chce do baraku Starnet, at si pripravi 24/7 telefon u ucha a jejich telefonni cislo….. za me NE !!!

    • Reagovat
      michael 19.2.2022 v 11:33

      poměr cena a výkon jednoznačně je pro Starnet, mám ho už několik let a i v okolí sousedi jsou spokojený , oproti o2 … doporučuju. a tv nemáte jinou zábavu?:-))

  15. Reagovat
    Václav Mudra 7.2.2022 v 19:27

    Chcete se vyhnout problémům – vyhněte se velkým obloukem společnosti Starnet a jejich službám. V případě, že budete chtít řešit nějaký problém, dostanete se do naprosto neřešitelné situace:
    Společnost nereaguje na mnou zaslané dotazy, stížnosti a ani výpověď používání služby. Jediné co vždy dostanu na emailovou zprávu je automaticky generované potvrzení o tom, že zprávu přijali a že se jí budou zabývat. Vše zůstane bez reakce a jakéhokoli řešení. Když máte v úmyslu zavolat na uvedené telefonické kontakty, tak jediný, který po provolbě je funkční , tak je ten, kdy zvolíte, že voláte jako nový zákazník. Když zvolíte, že chcete řešit smlouvu apod. tak je automat.hovor ukončen. Takto jsem se snažil během několika posledních měsíců dobrat nějakého řešení, takže jsem volal jako nový zákazník. Když byl operátor relativně ochotný, tak si vyslechl problematiku a ve dvou případech se šel dokonce dotázat nadřízeného. Následně, když se vrátil k telefonu, tak aniž by mě pustil ke slovu řekl, že toto mám řešit na patřičné lince (kterou ovšem nikdo nebere) a ihned zavěsil. Takto se to děje s malými obměnami opakovaně a faktury stále chodí.
    Takové praktiky jsou neúnosné a snažte se této společnosti vyhnout. Ušetříte si mnohé nepříjemné zkušenosti a hlavně neztratíte zbytečně drahocený čas.

  16. Reagovat
    Tomáš 1.2.2022 v 14:43

    Nejhorší TV . Starnet kontaktuji každých 14 dní, někdy častěji. TV neustále vypadává, občas nejde ani zapnout. Dnes mi poslali formou SMS přihlašovací údaje, zapomněli mi ale sdělit jak je mám zadat do černé obrazovky s malinkou červenou TV ikonou uprostřed. Asi telepaticky. Občas mě kontaktují telefonicky,, V případě opakování problému volejte na toto číslo.” Při volání na uvedené číslo počítač řekne pár slov ,a hovor je ukončen. TV občas v 00:00 vypne. Po znovu zapnutí funguje 1/2 hodiny. Pak opět 1/2 hodiny. V 01:30 jsem šel radši spát. Nejlepší je zavolat každý den , že se chcete dívat na TV. Pak vám ji bez problému za chvíli zapnou.

  17. Reagovat
    KOks 12.1.2022 v 19:59

    0/10. Příšerné připojení. Počítejte s každodenním vypadáváním. Ze zvyku má Starnet v oblibě každý 3minuty vám hodit 300ping na 5sekund (pokud jste hráč her, počítejte s tím že si nezahrajete). Komunikace vypadá ve stylu “nebojte, zjistíme kde je problém a spravíme ho”, což mají pravdu, spraví, ale druhý den se daný problém obvykle vyskytne znovu nebo se objeví jiný. Kromě toho v pozdějších hodinách (19-22) jste permanentně na 150ping. Rozhodně nedoporučuji.

  18. Reagovat
    Veronika 8.1.2022 v 19:24

    Nedoporučuji

  19. Reagovat
    Miroslava Menclová 5.1.2022 v 17:32

    Starnet nedoporučuji.Kazdy den výpadek i na několik hodin.

  20. Reagovat
    Hybler 27.12.2021 v 15:27

    Maximální nespokojenost jak rychlost stabilita servis tak i komunikace . Takováto společnost by neměla vůbec podnikat v této oblasti .

1 2

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz