FedEx je americká firma, která se nabízí kurýrní a logistické služby. Zabývá se mezinárodní přepravou i přepravou v rámci jedné země. Kromě běžných zásilek se specializuje na přepravu komerčních objednávek, zboží z eshopů a zásilek, které vyžadují speciální péči a opatrné zacházení.
Představení dopravce
FedEx, původně FDX Corporation, byl založen v roce 1971 podnikatelem Frederickem W. Smithem. V České republice nabízí své služby od roku 1991. Společnost vlastní desetitisíce dodávek, kamionů a několik set kusů letadel, které operují globálně na 78 světových letištích.
Díky tomu je přeprava rychlá a spolehlivá. Jde o celosvětově úspěšnou firmu, která zajišťuje přepravu mezi více než 220 zeměmi světa a jejíž roční zisky se pohybují v miliardách.
zpět k obsahu ↑Přehled služeb
Mezi služby společnosti patří regionální EuroOne, díky kterému budete mít zásilku již následující pracovní den mezi vybranými městy a mezinárodní služby pro větší zásilky a s možností prioritního doručení pro běžné i objemnější zásilky nad 68 kg.
Dále FedEx zajišťuje doručování zásilek, které vyžadují zvláštní zacházení. To se týká nebezpečného zboží, živých zvířat, zboží podléhající zkáze, části lidských těl, výbušnin, peněz a alkoholu. Na některé uvedené typy zásilek ale existují omezení, a proto je třeba se dopředu informovat, zda je dovoleno danou zásilku do země dovést. Internetové obchody a podnikatelé mohou využít službu E-commerce.
zpět k obsahu ↑Sledování zásilek
Sledování zásilky je možné přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo neboli tracking number, které vám bude při předání vygenerováno. FedEx má rovněž vlastní přepravní aplikaci, ve které můžete zásilky vytvářet nebo sledovat.
Centrálu společnosti najdete v Praze na Zličíně. FedEx nabízí specifická řešení pro určitá odvětví jako je zdravotnictví, letectví a kosmonautika, automobilový průmysl nebo luxusní zboží a módu. Společnost má kvalitní zákaznický servis, na který se můžete v případě jakýchkoliv dotazů obrátit.
zpět k obsahu ↑Zajímavé odkazy
- Služby tuzemské přepravy
- Mezinárodní přepravní služby
- Obalový a přepravní materiál
- Sledovat zásilku
- Sazby společnosti FedEx
- Celní nástroje
- Služby pro vaše podnikání
- Mobilní aplikace
- Přepravní podmínky: přeprava společností FedEx
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 800 133 339
- Sídlo společnosti: Federal Express Czech s.r.o., Na Radosti 399, 155 21 Zličín
Balíčku se snad nikdy nedočkám. Furt posouvají termín doručení. Nejhorší
Byla jsem mile překvapená se servisem. Ačkoliv mělo doručení mého balíku zpoždění zhruba 6 dní, i tak jsem spokojená. Po telefonátu s velmi milou paní, která pracuje na FedExu, tak mi ihned odeslali balík na cestu. Kurýr, kterého jsem potkala byl také velmi příjemný i úsměvavý. Zacházel s mým balíkem opatrně a také zavolal na moje číslo a ujistil se, jestli na adrese někdo bude, aby mohl zásilku přebrat.
Objednali jsme si expres doručení zásilky a děs a hrůza hruz. Objednávka byla provedena ve čtvrtek 17.30 hod. a zásilka byla doručena v pondeli 11.30 hod. A v objednávce bylo, že zásilka bude doručena za den do 14.00 hod
I pres to, ze jim poslete veskere udaje a HS kod predem, tak to darmoslapum (slabe slovo) na celnim, trva i pres tyden, nez se uraci zasilku proclit. Tzn zaplatite priority a balik je doma az za vice jak dva tydny, tyden ceka na celnim, az se nekdo uraci zvednout razitko – zkusenost vice nez jedna.
Na celnim by asi potrebovali, abych jim hybat rukama, nebo zamestnat draba.
Absolutní katastrofa, firma naprosto nespolehlivá. Objednaná služba International Priority – zásilka zvláštní důležitosti s díly pro nemocnici – Čína ->Praha. Termín doručení stanovili na 10 dnů (jiné společnosti 3-4 dny). A ani po 10 dnech zásilka nedoručena, týden leží v Belgii a nikoho to nezajímá.
Nikdy
Bohužel balíček nedoručen v termínu.
Prodávám na fb akvarijní věci. Zájemce to chce poslat přes tuhle službu. Všechno mi vysvětlil, ale zaplatit pojistné mi nejde i když jsem kartou den před tím v pořádku platil. Zkoušel jsem to asi 6x a pořád platba zamítnutá. Protože jsem od obchodu upustil a napsal na FedEx, odpověď zněla, že mne může druhá strana žalovat, protože on už zaplatil přes 4000 Kč. Oni prý mu peníze nevrátí. Proč by si měli nechat prachy. Když žádnou službu nám neposkytli? Kurýr u mne nebyl, žádné pomůcky nepřevzal a tudíž nic nepředal, tak proč mu nechtějí vrátit peníze? ZLODĚJINA, už nikdy v životě.
Tak abych i já napsala co se mi přihodilo. Vytvořila jsem inzerát na prodej výbavičky pro nastávající maminku. Ihned asi po 1minutě se mi ozval JAN ADAM ,že by si všechno vzal a že mi pošle kurýra z FEDEXU. Chtěla jsem se s ním domluvit po telefonu abychom si domluvily prohlídku. Myslela jsem, že chce překvapit manželku a přijedou se podívat jestli by věci vyhovovaly. Ale jeho odpověď byla, že je velice zaneprázdněný a nemůže mluvit po telefonu protože špatně slyší a že má pouze internet. DIVNÉ :-( a že mi kurýr přiveze zmiňovanou částku. A pak že musím zaplatit náklady na pojištění 1271- . Jakým způsobem se bude hradit toto pojištění , byla otázka na něj. A dlouho neodepisoval. Pak mi přišel email, že firma FEDEX přijala zálohu od FERENCE ELIASE ( zvláštní, když jsem na začátku měla jméno Jan Adam ). Vzápětí asi za minutu přišel z FEDEXU ten samý odkaz ale že přijaly zálohu od toho zmiňovaného Jana Adama. Záloha činí 16.524,- Na otázku : co mám dělat, když jsem tedy obdržela tyto emaliy mi byl poslám během jedné sekundy odkaz dundle.com , kde mi přesně poslal postup. Objednávku na dobití karty PCS Mastercard na částku zřejmě 2.434,-. Napsala jsem mu, že se mi vše nezdá, že nic posílat nebudu . A on tedy začal : že firma FEDEX mě žádá, abych zaplatila náklady na pojištění kurýra, které teda činí 1271,-, aby byl kurýr během přepravy zajištěn. Ale ať se ničeho nebojím, že až si kurýr zboží u mě vyzvedne tak vše dostanu proplacené. Už jsem ztrácela trpělivost a napsala, že ukončuji s ním naši komunikaci, že je vše komplikované a zmatené a nedůvěryhodné. A tedy i on reagoval : Pokud nebudou poplatky co nejdříve zaplaceny budu nucena ( píše jako žena – taky divné ) vás žalovat a informovat firmu FEDEX aby mě také zažalovali, protože nemůže riskovat že přijde o své peníze . Že jsem nesvéprávný člověk a že mám rodinu a děti a že kvůli tak malé částce se přeci nechci dostat do vězení !!!!!!! tak to už jsem se vztekla a chtěla jsem sním mluvit po telefonu. NE NE nenechala jsem se zlákat žádnýma potvrzujícíma odkazama , kde by si někdo zjistil číslo karty z které bych pojištění zaplatila. Napsala jsem mu, že o této firmě a o něm informuji policii. Okrádají lidi je to PODVOD. Nikam nikde nic neposílejte . ZMETEK !!!!!!!!!!!!! Po telefonu se s Vámi nikdo bavit nechce.
Mě přišlo úplně to samé ale o 50 korun min a prej mě nahlásil na policii a ze mě zítra přijdou zatknout
Jenomže toto co píšete nemá se společností FedEx co dělat. Tohle je podvod, který se šíří celým internetem když kupujete něco online. Jednou je to pošťák FedEx jindy UPS jindy DHL. Všechno je to scam. Už jen to že vám mají poslat balik a chtějí PO VAS platit pojištění a Vaší kreditní kartu? To je trochu vodítko.Haníte tu firmu která s tím nemá absolutně nic společného. Hezky den
Jak jste vyřešil, já podala info policii,je to jeden velký podvod
A jak jste to vyřesil
Kontakt na lidskou osobu prosím. Chodí mi dopisu o zaplacení faktury, kterou sem zaplatil minulý rok.
Zdravim slo o podvod…na me to zkouseli taky.
Naposledy… za balík do Anglie s vánočními dárky (jeden přiblblý parfém, čepice, ponožky, knihy a par hloupostí pro zasmání… Cena něco málo pres 1000. Dokud mi dcera nezavolala, ze musí zaplatit přes 3000. Prý clo nebo něco takového. Tomuhle říkám s******a. Prý to mají někde na stránkách. A to jsem kvůli obsahu byla s jejich zaměstnancem na telefonu. Za rychlost v předvánočním shonu 1, celková cena za 5.
Velká spokojenost
– 8 měsíců čekám na vrácení přeplatku z celního řízení.
– po 6 měsících jsem dostal alespoň písemný doklad, že přeplatek skutečně existuje
– další dva měsíce se marně snažím (urgence zhruba 1x za 14 dní), aby mi peníze vrátili
– zákaznická linka vydala za tu dobu několik slibů (kdy se pošlou peníze, kdo se ozve, …), nesplněno nic…
Ačkoli jde o velkou nadnárodní firmu a situaci v zahraničí neznám, České pobočce bych nesvěřil už nikdy nic
Kdybych měla ohodnotit tuhle společnost tak je negativní jelikož se s nimi nedá zkontaktovat po telefonu a na email který jsem jim psala kvůli dotazům o dopravě na které mi nikdo neodpovídá. Společnost jsem si nevybrala já ale kupující. Zkušenost s touto společností nemám ale po dnešním snažení se dovolat do společnosti bych nikomu nedoporučovala přes toho to dopravce něco zasílat.
Dobrý den paní Moniko mám dotaz kupující si vybrala tuto společnost pro doručení ja o ní slysim poprvé- je možné že nejprve musí obě strany zaplatit poplatek za pojištění 2500 Kč když obsah zásilky ma hodnotu 1500 Kč? Fedex peníze za takové pojištění vrací? Dekuji
DES BES.
Dobrý den napsal mi pan že chce koupit kolo a že pošle fedexovaneho pošťáka. Vůbec s tím nemám zkušenost.Musim i já něco vyplňovat? Děkuji všem za odpověď
Prostě podvod
Jak to dopadlo s kolem?
Mám teď něco podobného
Dobrý den, můžu se zeptat jak to s kolem dopadlo? Dnes mi přišla naprosto totožná zpráva
I mě dnes přišla zpráva že pošle kurýra pro zboží.
Ať necháváte přepravovat cokoliv, vždy zásilka visí minimálně 3 dny v Praze a to za předpokladu, že se nezasekne na proclení. Naproti tomu DHL doručuje typicky do druhého dne, co přistane letadlo v Ostravě. Někdy i ten stejný den.
Dobrý den mohu dotaz je normální platit předem nějaký poplatky za pojištění ze strany i kupujícího i prodávající ? Nikdy jsem se s tím nesetkala děkuji za odpověď
katastrofa – souhlas
komunikace hruza, dovolat sem jim, to se skoro neda
vsechno jim trva brutalne dlouho a neda se vlastne zjistit proc
NIKDY si je nevybirejte, radeji volte DHL
Já fedex tedy rozhodne nedoporučuji !!!!
Příšerná zkušenost, už nikdy si nepřeju nechat od nich kdy nic doručovat. Bohužel v mém případě se jednalo o výběr prodejcem.
Celní řízení trvalo skoro měsíc, přes to, že všechny podklady byly dodány, několik zbožových kontrol, přes to pak proclení jen podle dokladu, otřesné balení zásilky, absolutní nekomunikace ohledně cla a faktur. Jeden zaměstnanec mi napíše clo ve výší 507,- a pak přijde faktura na 5696,-. Emaily bez jakékoli odpovědi. Nikdy více.
Absence komunikace a nastavení procesů v rámci CZ pobočky. Neznalost celní problematiky. Vyplňování celních dokumentů do těla e-mailu (TO JAKO VÁŽNĚ?!). Do dneška nemáme celní prohlášení, formulář o výši celního dluhu. Zásilka přišla pozdě, rozbalená, osobně jsem si pro ni musel dojet, abychom dodali zboží zákazníkovi. Na Express delivery zapomeňte, nic včas nepřijde.
Stejné zásilky chodí konkurenční službou levněji, rychleji a s perfektním servisem. (D*L Express)
Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.
GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz