FedEx Express

FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.

FedEx Express logo

FedEx Express logo

Představení dopravce

Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.

V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.

Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.

  • Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
  • Letecký provoz na 78 letištích
  • Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
  • Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
  • Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie

Přehled služeb

Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.

Síť a služby:

  • prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
  • nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
  • rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
  • celní odbavení
  • přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase

Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:

  • FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
  • Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
  • FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
  • …. a další

Obalový materiál:

  • bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx

Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)

Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.

Příprava dokumentace

  • FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
  • Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
  • FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
  • Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
    nejčastěji
  • …. a další

Sledování zásilky

FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.

Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.

Správa faktur

FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • www.fedex.com
  • FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
    republika
  • Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
    88 959
  • Zákaznická podpora

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Celosvětová dopravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u firem
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

66 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kdyby šlo dat 0 hvezdicek, dala bych!! Nejhorší mezinárodní společnost!! Koupila jsem zboží na Etsy a zaplatila daň! FedEx ale daň znovu počítá a žádné papíry a dokumenty nebere v úvahu. Nechutná komunikace se zákazníky!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší firma na světě!!!

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechno špatně… od komunikace se zákazníkem až po řešení problémů!! Vyhněte se této firmě velkým obloukem!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Jakub Křížek 6.2.2024 v 1:06

    Zásilka mi měla být doručena v budoucích dnech i podle sledování/trasování. Z ničeho nic mi přišla SMS o doručování zásilky a vzápětí mi volali, že za tři minuty budou u baráku. Prosil jsem o zazvonění na zvonek, i tak však odjeli, protože jsem nebyl doma a byla tam má žena. Až v aplikaci jsem se dozvěděl o opětovném doručování. Zaplatil jsem randál za dopravu touto společností a oni ani nevědí jméno, komu mají doručovat zásilku!!! K**** a to je zmocňuji při proclení?! N***** příště……. Píšu sem a ještě jsem nepřevzal zásilku, jsem n*****.

  4. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa. Krátce – po dvou týdenním martyriu jsem se dozvěděla, že zásilka byla vrácena. V mezidobí několik mailů, na které se šlechta z oddělení péče o zákazníky neobtěžovala odpovědět, nespočet pokusů se dovolat na zákaznickou linku (na kterou byl problém vůbec najít číslo), rozhovor s pánem, který podal naprosto zavádějící informace. Bohužel až nakonec jedna pracovnice linky péče o zákazníky, která věděla co dělá.

    Klady: Jedna kompetentní a ochotná pracovnice na zákaznické lince - za tu polovinu hvězdičky.
    Zápory: Všechno ostatní.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Banda podvodníků.
    Jen zaplaťte a zaplaťte.
    Komunikace žádná.
    Horší společnost jsme nepoznal.
    Zásilka po týdnu nevím kde je.

    Klady: Banda podvodníků
    Zápory: Horší společnost na doručování zásilek jsem nezažil . Jen zaplaťte a zaplaťte komunikace žádná .
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ztratili mi kufr. :-( a ani mi ho neproplatili a poslali mi smesnych 3 750 Kč což je cena za kterou jsem zaplatila přepravu! Ignorují odvolání,, nespolupracují! Okradli me!! spolupracují se zaslat.cz , která má hodně negativních recenzí! A z reklamačního oddělení mi doposud ani neodpověděli. Žádná odezva.
    Psali, že je kufr na cestě, že zítra dorazí a pak napsali, abych poslala fotografie kufru a co přesně kufr obsahoval. Tak jsem musela vyjmenovávat co je uvnitř kufru. Naštěstí jsem měla alespoň fotku kufru, který si běžně nefotím. (Tohle už bylo dost přes čáru) A ani to nepomohlo. Nespolehlivá služba. Ten kufr je bůhví kde, i s dokumentacemi a mými údaji uvnitř kufru. Už nikdy víc. Vyhnout se téhle společnosti

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Jedna velká katastrofa.

  8. Již tři týdny mám balík v Praze a pořád se nic neděje. Bohužel dopravce FedEx byl zvolen prodávajícím.

  9. Dobrý den
    Již před třemi týdny mi dorazil balík do Prahy, který nebyl zrovna levný. A do teď mi nic nepřišlo.

  10. Reply
    Pavel Jambor 4.4.2023 v 6:36
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Čtu zde ty komentáře a nesouhlasím. Za rok 2022-2023 mi Fedex přepravil celkově 19 balíků, co balík to váha 12-16kg v průměrné ceně k proclení 450USD. Převážně z Japonska a z Argentiny. Balíky jsem průměrně obdržel do 6-8 dnů včetně proclení. Žádný balík poničený, žádný problém nebyl. Ani jednou. DPH ani CLO jsem neplatil, jelikož jsem nebyl líný si zřídit EORI a jsem plátce DPH. Kurýr mi dal několikrát dopředu vědět skrze email, že přijedou. Před předáním volal na mobil, že stojí před barákem. Fakt nevím, asi je to individuální. Lokalita doručení Žatec. Odesílatel z Tokia (Tokya)

    Klady: Rychlost
    Zápory: nezaznamenal jsem
    Přínosný(2) Nepomohl(3)You have already voted this
1 2 3 5

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo