FedEx Express

FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.

FedEx Express logo

FedEx Express logo

Představení dopravce

Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.

V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.

Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.

  • Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
  • Letecký provoz na 78 letištích
  • Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
  • Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
  • Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie

Přehled služeb

Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.

Síť a služby:

  • prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
  • nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
  • rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
  • celní odbavení
  • přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase

Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:

  • FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
  • Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
  • FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
  • …. a další

Obalový materiál:

  • bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx

Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)

Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.

Příprava dokumentace

  • FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
  • Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
  • FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
  • Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
    nejčastěji
  • …. a další

Sledování zásilky

FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.

Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.

Správa faktur

FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • www.fedex.com
  • FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
    republika
  • Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
    88 959
  • Zákaznická podpora

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Celosvětová dopravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u firem
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

52 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragédie!!! Příjemce zásilky v podstatě nemá možnost získat podporu (tel. podpora nefunguje, kontaktní e-mail není). Dle sledovacího čísla Fedex tvrdí, že vás nezastihl, ale nikde žádný lístek a nikdo se s vámi telefonicky nespojí. V podstatě není šance zásilku převzít. Fedex se snaží vypadat světově, ale jsou to asi ubožáci.

    Klady: Žádné klady nevidím.
    Zápory: Nulová šance se s někým domluvit.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    7.11. FedEx prijel pro balik do Baskicka, ale mel odvezt dva baliky k preprave do CZ. Nasledujiciho dne FedEx prevzal konecne spravne zasilky se lhutou doruceni nejpozdeji 5-7 pracovnich dnu. K dnesnimu dni ho adresat v CZ nema. Cili osmy den nedoruceno. 17.11. je v CZ statni svatek, takze snad 18.11. cili po 9 ptracovnich dnech ho mozna adresat dostane?¿?
    Konkurencni dopravce GLS stejneho dne cili 8.11. prevzal jeden balik jinemu adresatovi v CZ. Predstavte si, ze byl dorucen jiz v pondeli 14.11.!!!
    V minulosti jsme s expresni sluzbou prepravy FedExu meli problem. Za mne pozitiva ma GLS a negativa FedEx.

    Klady: Nejsou
    Zápory: Mnoho
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Bohužel stejná zkušenost jako komentáře předemnou. Kurýr dovezl balíček s tím, že žádný doplatek na balíčku není. Za týden dopis, že je třeba zaplatit za proclení+ platbu předem celkem 477kč. (Žádná platba předem z mé strany neproběhla ani jsem o ní nebyla obeznámena ale ok, zaplatila jsem na uvedený účet). Po třech týdnech ve schránce výhružný dopis, že pokud nezaplatím, budou řešit exekutorem :D Super, hledám tedy recenze, všude píšou že dopravce zralý tak na kontrolu z ČOIky, odmítám tedy znovu platit. Píšu na zákaznickou podporu. Druhý den mail, ať upřesním platbu. Upřesňuji včetně print screenu z bankovnictví, kde jsou veškeré údaje. Ticho po pěšině, píši další mail, co teda zjistili. Stále ticho. Po dalším více než týdnu mail, že mám upřesnit na jaký účet jsem peníze poslala a kdy… Ono totiž přečíst vše z předešlého mailu případně print screenu je pro pracovníky této společnosti nadlidský úkol. Mezitím jsem zjistila, že ten uvedený účet na první faktuře byl na jihomoravskou celnici někde v Brně. Odpovídám tedy, že pokud napsali špatné číslo na první faktuře, mají si to řešit s celnicí, která očividně mé peníze obdržela, odmítám dělat za Fedex jejich práci. V příštích dnech očekávám další výhružný dopis a pravděpodobně tuto korespondenci předávám na vyšší místa. Toto nemám zapotřebí. Apeluji i na ostatní, aby si toto nenechali líbit.

    Zápory: Dorota na zákaznickém servisu a očividně dle recenzí i všichni její kolegové. Výsměch zákazníkům.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Ano jsou katastrofa a když peníze chcete vrátit tak chtějí další peníze jsou to jen zloději nic jiného

  5. Na balíček čekám už týden. Z Jižní Korey šel do ČR 2 dny a už 7 dní je v ČR bez doručení, jakékoliv omluvy a informace proč a kde balíček je. Mám v něm materiál pro podnikání. KDO mi zaplatí ušlý zisk?? A kdo mi zaplatí drahé poštovné? Vybrala jsem si Fedex kvuli rychlému doručení,ale měla jsem využít obyč poštu a už bych ho měla doma. Nějaký kontakt na vedení by byl?? V balíčku mám nemalé peníze!

  6. Reply
    Vladimíra Mazůrová 8.9.2022 v 21:08

    Taky jsem nalítla. Prodej kola se zvrtl v horor. Taky volala jedna Terezka že pro kolo Fedex, poplatek 1500.-,pak další 5000.-kartama z benzínky, prej neplatné, tak koupila další s toho beplatná jedna. Pak další poplatek na ochranu a to už jsem se šprajcla. Mezi tím od Terezy zaplať, zaplať, ať se transakce dokončí. Pak vyhrožování. Na další platbu si mám prý půjčit. Škoda že jsem si nepřečetla recenze. 11500.-mně ta sranda stála. Fedex taky kdy zaplatím zbytek poplatku na tu ochranu a kdy jako na to budu mít. Přitom tu službu si objednali zájemci o kolo.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Z velké trojky DHL, UPS a Fedex je Fedex bezpečně nejhorší.
    1. Dlouhé dodání, co DHL zvládne za 3 dny, Fedex ani za 7.
    2. Pokud jde zboží přes celnici, dostanete mail, který vypadá jako nějaký podvrh a né skutečný mail profesionální společnosti
    3. Zatímco DHL proclí za hodinu, dvě. Fedex klidně i několik dní (jednopoložková faktura)
    4. Na maily kolikrát vůbec ani neodpoví
    5. Na infolince čekáte i 10 minut a pak vám operátor odpovídá dosti nadřazeně a dozvíte se kulový

    Nemohu vůbec Fedex doporučit, nic si s nimi už nepošlu, těch zásilek nedoručených v termínu, který sami určí a je extra dlouhý bylo vícero.

    Celkově na mě působí dost amtérsky a poté co jsem začal s DHL už Fedex nikdy.

    Zápory: Mnoho
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Petr Pišťáček 25.7.2022 v 23:05
    0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Další nespokojený a naštvaný člověk. Fedex byl objednán dodavatelem. Dali mi jakési nesmyslné poplatky, které jsem neodsouhlasil, přestože to byly doplňkové služby a nemusely/neměly být účtovány. Vše jsem řešil od počátku. Posílal dotaz s vysvětlením na reklamační oddělení a zaplatil jen platbu za dodací a celní služby. Žádná reakce. odjel jsem na deset dní na dovolenou a během těchto dní hned tři výhružné dopisy o zalplacení zbytku částky. Zaplatil jsem, podal reklamaci s dotazem, proč jsem podle hodnoty zásilky brán jako úvěrově riziková osoba, když platba z celního úřadu jde automaticky na mě. Nežádal jsem aby něco za mě zaplatili předem. Co znamená dle českých zákonů nadhodnotná zásilka, ke které si oni kromě DPH přičítají svoje jakési cifry, které jsou prý dle platných pravidel daného státu, ale nic takového neexistuje. Jsou to ……. Každý si doplňte nějaké slovo nevhodného výrazu. Žádná komunikace, vysvětlení, špatně odůvodněná faktura, neoprávněné poplatky atd. Jestli příště budu něco objednávat, okamžitě při dotazu a odpovědi uslyším FEDEX, vše ruším a raději si pro to zajedu osobně.

    Klady: Doručili zboží
    Zápory: Služby hodné obchodníků, co lákají důchodce.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Zdravím, mám také nemilou zkušenost . Prodávám ukulele a hned se mi ozvala Nějaká Dorota, že má zájem a pošle kurýra z Fedex. Když jsem souhlasila, tak mi přišel email o zaplacení částky 1500 a prý to vše přičetl k tomu všemu a že kurýr mi předá hotovost a vezme si zboží. Řekla jsem si dobře, částku jsem zaplatila a chvíli na to mi Dorota píše, že mám email a tam bylo zaplatit 3800,- Když jsem řekla, že už nic platit nebudu, tak začala vyhrožovat, že na mě zavolá policii a že pokud mám rodinu a děti, tak přece kvůli 50 eurům nechci jít do vězení.
    Tak asi napíšu, že zavolám já policii. Budu muset oželet 1500,- ale dávejte si pozor, ať nenaletíte jako já……

    • Taky jsem naletěla umí dobře člověka zmanipulovat, pořád ujišťují že se nemusíte bát, že částka se připočítá a kurýr předá obálku. Úplně člověka zmanipulují a teď ty emaily všechno vypadá věrohodně, já takto prodávala prvně tak vím houby jak to chodí. No teď už ano.

    • dobrý den mám s nimi tu samou zkušenost jako vy p.Katko,po různých prý poplatcích jsem řekla dost a podala trestní oznámení na bazarový podvod a přišel mi na email pokud nezaplatím půjdu do vězení.Už jsem mluvila s policií a budu přidávat další dokumentaci.V bance jsem musela zablokovat účet i kartu než mi vydali novou.

  10. 1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Otřesné zkušenosti. Společnost nekomunikujících nelidí, kteří se vás opakovaně snaží okrást.
    Celní poplatky vám třeba vypočítají z 3x větší cizí faktury, se kterou nemáte naprosto nic společného, ani vzdáleně název.
    Ostatně: výše uvidíte hodnocení jednání s klienty na úrovni 2,7 z 10. Myslíte, že to tuto společnost zajímá? Že má nějakou starost o klienty a jejich názor??
    Nikdy. Jsem nucen s nimi spolupracovat a jestli existuje něco jako „hate-mark“ /opak „love-mark“, pak je to tahle banda ubožáků.
    Ale pozor: naúčtovat vám horentní sazby za tyto otřesné služby, s tím nemají žádný problém. Jdi k šípku, firmo Fedex.

    Klady: Zero
    Zápory: Předražené mizerné služby, opakovaná snaha zákazníka podvést a naúčtovat mu i o 10.000 Kč vyšší poplatky. Nulová komunikace se zákazníkem Neustále se měnící parametry služby (jednou chtějí peníze cash při dovozu zboží, podruhé je to na fakturu - a to se střídá dle jejich libosti). Co se nevejde do jejich "formulářů", to jakoby neexistovalo, totální byrokrati.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 4

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo