FedEx Express

FedEx Express je dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.

FedEx Express logo

FedEx Express logo

Představení dopravce

Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.

V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.

Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.

  • Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
  • Letecký provoz na 78 letištích
  • Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
  • Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
  • Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie

Přehled služeb

Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.

Síť a služby:

  • prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
  • nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
  • rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
  • celní odbavení
  • přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase

Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:

  • FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
  • Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
  • FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
  • …. a další

Obalový materiál:

  • bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx

Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)

Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.

Příprava dokumentace

  • FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
  • Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
  • FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
  • Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
    nejčastěji
  • …. a další

Sledování zásilky

FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.

Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.

Správa faktur

FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • www.fedex.com
  • FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
    republika
  • Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
    88 959
  • Zákaznická podpora

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Celosvětová dopravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u firem
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • špatné balení
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

44 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Z velké trojky DHL, UPS a Fedex je Fedex bezpečně nejhorší.
    1. Dlouhé dodání, co DHL zvládne za 3 dny, Fedex ani za 7.
    2. Pokud jde zboží přes celnici, dostanete mail, který vypadá jako nějaký podvrh a né skutečný mail profesionální společnosti
    3. Zatímco DHL proclí za hodinu, dvě. Fedex klidně i několik dní (jednopoložková faktura)
    4. Na maily kolikrát vůbec ani neodpoví
    5. Na infolince čekáte i 10 minut a pak vám operátor odpovídá dosti nadřazeně a dozvíte se kulový

    Nemohu vůbec Fedex doporučit, nic si s nimi už nepošlu, těch zásilek nedoručených v termínu, který sami určí a je extra dlouhý bylo vícero.

    Celkově na mě působí dost amtérsky a poté co jsem začal s DHL už Fedex nikdy.

    Zápory: Mnoho
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Petr Pišťáček 25.7.2022 v 23:05
    0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Další nespokojený a naštvaný člověk. Fedex byl objednán dodavatelem. Dali mi jakési nesmyslné poplatky, které jsem neodsouhlasil, přestože to byly doplňkové služby a nemusely/neměly být účtovány. Vše jsem řešil od počátku. Posílal dotaz s vysvětlením na reklamační oddělení a zaplatil jen platbu za dodací a celní služby. Žádná reakce. odjel jsem na deset dní na dovolenou a během těchto dní hned tři výhružné dopisy o zalplacení zbytku částky. Zaplatil jsem, podal reklamaci s dotazem, proč jsem podle hodnoty zásilky brán jako úvěrově riziková osoba, když platba z celního úřadu jde automaticky na mě. Nežádal jsem aby něco za mě zaplatili předem. Co znamená dle českých zákonů nadhodnotná zásilka, ke které si oni kromě DPH přičítají svoje jakési cifry, které jsou prý dle platných pravidel daného státu, ale nic takového neexistuje. Jsou to ……. Každý si doplňte nějaké slovo nevhodného výrazu. Žádná komunikace, vysvětlení, špatně odůvodněná faktura, neoprávněné poplatky atd. Jestli příště budu něco objednávat, okamžitě při dotazu a odpovědi uslyším FEDEX, vše ruším a raději si pro to zajedu osobně.

    Klady: Doručili zboží
    Zápory: Služby hodné obchodníků, co lákají důchodce.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Zdravím, mám také nemilou zkušenost . Prodávám ukulele a hned se mi ozvala Nějaká Dorota, že má zájem a pošle kurýra z Fedex. Když jsem souhlasila, tak mi přišel email o zaplacení částky 1500 a prý to vše přičetl k tomu všemu a že kurýr mi předá hotovost a vezme si zboží. Řekla jsem si dobře, částku jsem zaplatila a chvíli na to mi Dorota píše, že mám email a tam bylo zaplatit 3800,- Když jsem řekla, že už nic platit nebudu, tak začala vyhrožovat, že na mě zavolá policii a že pokud mám rodinu a děti, tak přece kvůli 50 eurům nechci jít do vězení.
    Tak asi napíšu, že zavolám já policii. Budu muset oželet 1500,- ale dávejte si pozor, ať nenaletíte jako já……

  4. 1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Otřesné zkušenosti. Společnost nekomunikujících nelidí, kteří se vás opakovaně snaží okrást.
    Celní poplatky vám třeba vypočítají z 3x větší cizí faktury, se kterou nemáte naprosto nic společného, ani vzdáleně název.
    Ostatně: výše uvidíte hodnocení jednání s klienty na úrovni 2,7 z 10. Myslíte, že to tuto společnost zajímá? Že má nějakou starost o klienty a jejich názor??
    Nikdy. Jsem nucen s nimi spolupracovat a jestli existuje něco jako „hate-mark“ /opak „love-mark“, pak je to tahle banda ubožáků.
    Ale pozor: naúčtovat vám horentní sazby za tyto otřesné služby, s tím nemají žádný problém. Jdi k šípku, firmo Fedex.

    Klady: Zero
    Zápory: Předražené mizerné služby, opakovaná snaha zákazníka podvést a naúčtovat mu i o 10.000 Kč vyšší poplatky. Nulová komunikace se zákazníkem Neustále se měnící parametry služby (jednou chtějí peníze cash při dovozu zboží, podruhé je to na fakturu - a to se střídá dle jejich libosti). Co se nevejde do jejich "formulářů", to jakoby neexistovalo, totální byrokrati.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Fedex mi doručoval balíček z Japonska do Prahy, vybral ho odesílatel. Přišla mi jedna SMS s očekávaným datem doručení a linkem na možnou změnu data. Doručení jsem změnil z pátku na následující pondělí, žádné potvrzení mi nepřišlo a v trasování zásilky bylo jen nesmyslné hlášení „pro tuto zásilku neevidujeme žádné možnosti doručení“. V pondělí balíček nepřišel, v úterý ráno bylo v trasování, že je připraven k výdeji v Cřášťanech. Vydal jsem se tedy kamsi za Prahu, našel mezi poli halu s nápisem Fedex a u vjezdu budku s nápisem „Příjem a výdej zásilek“. Velmi příjemná paní nebo slečna po usilovném bádání mnoha způsoby a v mnoha systémech balík objevila. Prý mám příště raději předem telefonovat, co kdyby někdo vzal balík k doručování. Doufám, že žádné příště nebude! Fedex už nikdy!

    Klady: Žádné, snad jedině příjemné jednání u budky s výdejem zásilek.
    Zápory: Nesrozumitelné trasování zásilky Místo doručení jsem musel si jet vyzvednout zásilku mimo Prahu.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    60

    Balíčku se snad nikdy nedočkám. Furt posouvají termín doručení. Nejhorší

    Klady: Nic
    Zápory: Nechápu co s tím dělají. Nejpomalejší že všech dopravců.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 4
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    100

    Byla jsem mile překvapená se servisem. Ačkoliv mělo doručení mého balíku zpoždění zhruba 6 dní, i tak jsem spokojená. Po telefonátu s velmi milou paní, která pracuje na FedExu, tak mi ihned odeslali balík na cestu. Kurýr, kterého jsem potkala byl také velmi příjemný i úsměvavý. Zacházel s mým balíkem opatrně a také zavolal na moje číslo a ujistil se, jestli na adrese někdo bude, aby mohl zásilku přebrat.

    Klady: - velmi sympatický zákaznický servis - příjemné jednání s klientem - jakmile zavoláte/napíšete, tak se pokusí vyřešit váš problém - úsměvaví kurýři - balík v dokonalém stavu
    Zápory: - nedostanete balík včas - jelikož jsou FedEx tak zaneprázdnění, tak se jim těžko dovoláte
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednali jsme si expres doručení zásilky a děs a hrůza hruz. Objednávka byla provedena ve čtvrtek 17.30 hod. a zásilka byla doručena v pondeli 11.30 hod. A v objednávce bylo, že zásilka bude doručena za den do 14.00 hod

    Klady: Žadné
    Zápory: Objednali jsme si expres doručení zásilky a děs a hrůza hruz. Objednávka byla provedena ve čtvrtek 17.30 hod. a zásilka byla doručena v pondeli 11.30 hod. A v objednávce bylo, že zásilka bude doručena za den do 14.00 hod.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. I pres to, ze jim poslete veskere udaje a HS kod predem, tak to darmoslapum (slabe slovo) na celnim, trva i pres tyden, nez se uraci zasilku proclit. Tzn zaplatite priority a balik je doma az za vice jak dva tydny, tyden ceka na celnim, az se nekdo uraci zvednout razitko – zkusenost vice nez jedna.
    Na celnim by asi potrebovali, abych jim hybat rukama, nebo zamestnat draba.

  10. Reply
    Ing. Jiří Mareš 5.4.2022 v 9:52

    Absolutní katastrofa, firma naprosto nespolehlivá. Objednaná služba International Priority – zásilka zvláštní důležitosti s díly pro nemocnici – Čína ->Praha. Termín doručení stanovili na 10 dnů (jiné společnosti 3-4 dny). A ani po 10 dnech zásilka nedoručena, týden leží v Belgii a nikoho to nezajímá.

1 2 3

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo