FedEx

FedEx je americká firma, která se nabízí kurýrní a logistické služby. Zabývá se mezinárodní přepravou i přepravou v rámci jedné země. Kromě běžných zásilek se specializuje na přepravu komerčních objednávek, zboží z eshopů a zásilek, které vyžadují speciální péči a opatrné zacházení.

1x1.trans - FedEx

Logo – FedEx

Představení dopravce

FedEx, původně FDX Corporation, byl založen v roce 1971 podnikatelem Frederickem W. Smithem. V České republice nabízí své služby od roku 1991. Společnost vlastní desetitisíce dodávek, kamionů a několik set kusů letadel, které operují globálně na 78 světových letištích.

Díky tomu je přeprava rychlá a spolehlivá. Jde o celosvětově úspěšnou firmu, která zajišťuje přepravu mezi více než 220 zeměmi světa a jejíž roční zisky se pohybují v miliardách.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Mezi služby společnosti patří regionální EuroOne, díky kterému budete mít zásilku již následující pracovní den mezi vybranými městy a mezinárodní služby pro větší zásilky a s možností prioritního doručení pro běžné i objemnější zásilky nad 68 kg.

Dále FedEx zajišťuje doručování zásilek, které vyžadují zvláštní zacházení. To se týká nebezpečného zboží, živých zvířat, zboží podléhající zkáze, části lidských těl, výbušnin, peněz a alkoholu. Na některé uvedené typy zásilek ale existují omezení, a proto je třeba se dopředu informovat, zda je dovoleno danou zásilku do země dovést. Internetové obchody a podnikatelé mohou využít službu E-commerce.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Sledování zásilky je možné přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo neboli tracking number, které vám bude při předání vygenerováno. FedEx má rovněž vlastní přepravní aplikaci, ve které můžete zásilky vytvářet nebo sledovat.

Centrálu společnosti najdete v Praze na Zličíně. FedEx nabízí specifická řešení pro určitá odvětví jako je zdravotnictví, letectví a kosmonautika, automobilový průmysl nebo luxusní zboží a módu. Společnost má kvalitní zákaznický servis, na který se můžete v případě jakýchkoliv dotazů obrátit.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • Telefon: +420 800 133 339
  • Sídlo společnosti: Federal Express Czech s.r.o., Na Radosti 399, 155 21 Zličín
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8.5 Hodnocení
Celosvětová dopravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
2.7Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.3
KLADY
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u firem
  • možnost měnit termín doručení
ZÁPORY
  • špatné balení
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

36 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Petr 28.4.2022 v 14:36
    1.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    60

    Balíčku se snad nikdy nedočkám. Furt posouvají termín doručení. Nejhorší

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Nechápu co s tím dělají. Nejpomalejší že všech dopravců.
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Le Phan 26.4.2022 v 16:47
    4
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    100

    Byla jsem mile překvapená se servisem. Ačkoliv mělo doručení mého balíku zpoždění zhruba 6 dní, i tak jsem spokojená. Po telefonátu s velmi milou paní, která pracuje na FedExu, tak mi ihned odeslali balík na cestu. Kurýr, kterého jsem potkala byl také velmi příjemný i úsměvavý. Zacházel s mým balíkem opatrně a také zavolal na moje číslo a ujistil se, jestli na adrese někdo bude, aby mohl zásilku přebrat.

    KLADY: - velmi sympatický zákaznický servis - příjemné jednání s klientem - jakmile zavoláte/napíšete, tak se pokusí vyřešit váš problém - úsměvaví kurýři - balík v dokonalém stavu
    ZÁPORY: - nedostanete balík včas - jelikož jsou FedEx tak zaneprázdnění, tak se jim těžko dovoláte
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    René 25.4.2022 v 18:06
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednali jsme si expres doručení zásilky a děs a hrůza hruz. Objednávka byla provedena ve čtvrtek 17.30 hod. a zásilka byla doručena v pondeli 11.30 hod. A v objednávce bylo, že zásilka bude doručena za den do 14.00 hod

    KLADY: Žadné
    ZÁPORY: Objednali jsme si expres doručení zásilky a děs a hrůza hruz. Objednávka byla provedena ve čtvrtek 17.30 hod. a zásilka byla doručena v pondeli 11.30 hod. A v objednávce bylo, že zásilka bude doručena za den do 14.00 hod.
    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Pavel 19.4.2022 v 10:56

    I pres to, ze jim poslete veskere udaje a HS kod predem, tak to darmoslapum (slabe slovo) na celnim, trva i pres tyden, nez se uraci zasilku proclit. Tzn zaplatite priority a balik je doma az za vice jak dva tydny, tyden ceka na celnim, az se nekdo uraci zvednout razitko – zkusenost vice nez jedna.
    Na celnim by asi potrebovali, abych jim hybat rukama, nebo zamestnat draba.

  5. Reagovat
    Ing. Jiří Mareš 5.4.2022 v 9:52

    Absolutní katastrofa, firma naprosto nespolehlivá. Objednaná služba International Priority – zásilka zvláštní důležitosti s díly pro nemocnici – Čína ->Praha. Termín doručení stanovili na 10 dnů (jiné společnosti 3-4 dny). A ani po 10 dnech zásilka nedoručena, týden leží v Belgii a nikoho to nezajímá.

  6. Reagovat
    Marcela 30.3.2022 v 10:20
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nikdy

    ZÁPORY: Podvod
    (1) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Jitka K. 28.3.2022 v 15:03
    1.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    40

    Bohužel balíček nedoručen v termínu.

    KLADY: Vyzvednutí obratem.
    ZÁPORY: Nedá se spolehnout na doručení.
    (0) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Mirek 5.2.2022 v 18:05

    Prodávám na fb akvarijní věci. Zájemce to chce poslat přes tuhle službu. Všechno mi vysvětlil, ale zaplatit pojistné mi nejde i když jsem kartou den před tím v pořádku platil. Zkoušel jsem to asi 6x a pořád platba zamítnutá. Protože jsem od obchodu upustil a napsal na FedEx, odpověď zněla, že mne může druhá strana žalovat, protože on už zaplatil přes 4000 Kč. Oni prý mu peníze nevrátí. Proč by si měli nechat prachy. Když žádnou službu nám neposkytli? Kurýr u mne nebyl, žádné pomůcky nepřevzal a tudíž nic nepředal, tak proč mu nechtějí vrátit peníze? ZLODĚJINA, už nikdy v životě.

    • Reagovat
      Lenka T. 5.4.2022 v 10:15

      Tak abych i já napsala co se mi přihodilo. Vytvořila jsem inzerát na prodej výbavičky pro nastávající maminku. Ihned asi po 1minutě se mi ozval JAN ADAM ,že by si všechno vzal a že mi pošle kurýra z FEDEXU. Chtěla jsem se s ním domluvit po telefonu abychom si domluvily prohlídku. Myslela jsem, že chce překvapit manželku a přijedou se podívat jestli by věci vyhovovaly. Ale jeho odpověď byla, že je velice zaneprázdněný a nemůže mluvit po telefonu protože špatně slyší a že má pouze internet. DIVNÉ :-( a že mi kurýr přiveze zmiňovanou částku. A pak že musím zaplatit náklady na pojištění 1271- . Jakým způsobem se bude hradit toto pojištění , byla otázka na něj. A dlouho neodepisoval. Pak mi přišel email, že firma FEDEX přijala zálohu od FERENCE ELIASE ( zvláštní, když jsem na začátku měla jméno Jan Adam ). Vzápětí asi za minutu přišel z FEDEXU ten samý odkaz ale že přijaly zálohu od toho zmiňovaného Jana Adama. Záloha činí 16.524,- Na otázku : co mám dělat, když jsem tedy obdržela tyto emaliy mi byl poslám během jedné sekundy odkaz dundle.com , kde mi přesně poslal postup. Objednávku na dobití karty PCS Mastercard na částku zřejmě 2.434,-. Napsala jsem mu, že se mi vše nezdá, že nic posílat nebudu . A on tedy začal : že firma FEDEX mě žádá, abych zaplatila náklady na pojištění kurýra, které teda činí 1271,-, aby byl kurýr během přepravy zajištěn. Ale ať se ničeho nebojím, že až si kurýr zboží u mě vyzvedne tak vše dostanu proplacené. Už jsem ztrácela trpělivost a napsala, že ukončuji s ním naši komunikaci, že je vše komplikované a zmatené a nedůvěryhodné. A tedy i on reagoval : Pokud nebudou poplatky co nejdříve zaplaceny budu nucena ( píše jako žena – taky divné ) vás žalovat a informovat firmu FEDEX aby mě také zažalovali, protože nemůže riskovat že přijde o své peníze . Že jsem nesvéprávný člověk a že mám rodinu a děti a že kvůli tak malé částce se přeci nechci dostat do vězení !!!!!!! tak to už jsem se vztekla a chtěla jsem sním mluvit po telefonu. NE NE nenechala jsem se zlákat žádnýma potvrzujícíma odkazama , kde by si někdo zjistil číslo karty z které bych pojištění zaplatila. Napsala jsem mu, že o této firmě a o něm informuji policii. Okrádají lidi je to PODVOD. Nikam nikde nic neposílejte . ZMETEK !!!!!!!!!!!!! Po telefonu se s Vámi nikdo bavit nechce.

      • Reagovat
        Lenka 18.4.2022 v 6:14

        Mě přišlo úplně to samé ale o 50 korun min a prej mě nahlásil na policii a ze mě zítra přijdou zatknout

      • Reagovat
        Niki 13.4.2022 v 21:24

        Jenomže toto co píšete nemá se společností FedEx co dělat. Tohle je podvod, který se šíří celým internetem když kupujete něco online. Jednou je to pošťák FedEx jindy UPS jindy DHL. Všechno je to scam. Už jen to že vám mají poslat balik a chtějí PO VAS platit pojištění a Vaší kreditní kartu? To je trochu vodítko.Haníte tu firmu která s tím nemá absolutně nic společného. Hezky den

    • Reagovat
      Marcela 30.3.2022 v 10:17

      Jak jste vyřešil, já podala info policii,je to jeden velký podvod

    • Reagovat
      Tomas 12.3.2022 v 11:04

      A jak jste to vyřesil

  9. Reagovat
    Petr jelen 13.1.2022 v 17:22
    0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Kontakt na lidskou osobu prosím. Chodí mi dopisu o zaplacení faktury, kterou sem zaplatil minulý rok.

    KLADY: Doručili balík
    ZÁPORY: Děsivý zákaznický servis
    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      michal 23.2.2022 v 19:33

      Zdravim slo o podvod…na me to zkouseli taky.

  10. Reagovat
    Brigita 8.1.2022 v 6:29

    Naposledy… za balík do Anglie s vánočními dárky (jeden přiblblý parfém, čepice, ponožky, knihy a par hloupostí pro zasmání… Cena něco málo pres 1000. Dokud mi dcera nezavolala, ze musí zaplatit přes 3000. Prý clo nebo něco takového. Tomuhle říkám s******a. Prý to mají někde na stránkách. A to jsem kvůli obsahu byla s jejich zaměstnancem na telefonu. Za rychlost v předvánočním shonu 1, celková cena za 5.

  11. Reagovat
    Marie Rojková 20.12.2021 v 22:55
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velká spokojenost

    KLADY: Rychlost, ochota, výborná komunikace.
    ZÁPORY: Žádné zápory.
    (1) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Ivan 4.12.2021 v 16:42
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    – 8 měsíců čekám na vrácení přeplatku z celního řízení.
    – po 6 měsících jsem dostal alespoň písemný doklad, že přeplatek skutečně existuje
    – další dva měsíce se marně snažím (urgence zhruba 1x za 14 dní), aby mi peníze vrátili
    – zákaznická linka vydala za tu dobu několik slibů (kdy se pošlou peníze, kdo se ozve, …), nesplněno nic…

    Ačkoli jde o velkou nadnárodní firmu a situaci v zahraničí neznám, České pobočce bych nesvěřil už nikdy nic

    ZÁPORY: mizerná komunikace s klienty, nulové reakce na požadavky
    (1) (0)You have already voted this
  13. Reagovat
    Monika 29.11.2021 v 11:01

    Kdybych měla ohodnotit tuhle společnost tak je negativní jelikož se s nimi nedá zkontaktovat po telefonu a na email který jsem jim psala kvůli dotazům o dopravě na které mi nikdo neodpovídá. Společnost jsem si nevybrala já ale kupující. Zkušenost s touto společností nemám ale po dnešním snažení se dovolat do společnosti bych nikomu nedoporučovala přes toho to dopravce něco zasílat.

    • Reagovat
      Vladka 27.12.2021 v 6:24

      Dobrý den paní Moniko mám dotaz kupující si vybrala tuto společnost pro doručení ja o ní slysim poprvé- je možné že nejprve musí obě strany zaplatit poplatek za pojištění 2500 Kč když obsah zásilky ma hodnotu 1500 Kč? Fedex peníze za takové pojištění vrací? Dekuji

  14. Reagovat
    Hanka 27.11.2021 v 12:25
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DES BES.

    KLADY: Klady neexistuji. Pro mne jsou jen hodne nestastnym subdodavatelem spanelske logisticke spolecnosti, ktera funguje bajecne.
    ZÁPORY: Opakovane se druhym rokem neobtezuji adresata kontaktovat, i kdyz maji na nej telefonni cislo. Na sledovani zasilek napisi - v mem pripade - v hodine H dne D adresat nebo firma nebyli disponobilni!!! Dovolat se jim je nemozne. Hodne trisktni za ty prasule,ktere za expresni doruceni zasilky berou.
    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Lucie 10.1.2022 v 13:46

      Dobrý den napsal mi pan že chce koupit kolo a že pošle fedexovaneho pošťáka. Vůbec s tím nemám zkušenost.Musim i já něco vyplňovat? Děkuji všem za odpověď

      • Reagovat
        Marcela 30.3.2022 v 10:22

        Prostě podvod

      • Reagovat
        Marci 20.2.2022 v 21:55

        Jak to dopadlo s kolem?
        Mám teď něco podobného

      • Reagovat
        Irena 17.1.2022 v 13:56

        Dobrý den, můžu se zeptat jak to s kolem dopadlo? Dnes mi přišla naprosto totožná zpráva

        • Dana 29.1.2022 v 12:19

          I mě dnes přišla zpráva že pošle kurýra pro zboží.

  15. Reagovat
    Aleš 30.9.2021 v 10:29

    Ať necháváte přepravovat cokoliv, vždy zásilka visí minimálně 3 dny v Praze a to za předpokladu, že se nezasekne na proclení. Naproti tomu DHL doručuje typicky do druhého dne, co přistane letadlo v Ostravě. Někdy i ten stejný den.

    • Reagovat
      Vlaďka 26.12.2021 v 22:33

      Dobrý den mohu dotaz je normální platit předem nějaký poplatky za pojištění ze strany i kupujícího i prodávající ? Nikdy jsem se s tím nesetkala děkuji za odpověď

  16. Reagovat
    Pavel Komárek 29.6.2021 v 11:36

    katastrofa – souhlas
    komunikace hruza, dovolat sem jim, to se skoro neda
    vsechno jim trva brutalne dlouho a neda se vlastne zjistit proc

    NIKDY si je nevybirejte, radeji volte DHL

  17. Reagovat
    Jana h. 11.6.2021 v 8:25
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Já fedex tedy rozhodne nedoporučuji !!!!

    KLADY: Nic,čím bych je mohla pochválit.
    ZÁPORY: Katastrofa!!!! Nikdy více fedex. Bohužel si jej v mem případě vybral prodejce. Komunikace 0. Vše jsem odeslala již ten den co mne kontaktovali. Už čekám skoro týden a zásilka stále nikde. Čekám jakou nesmyslnou částku budu platit. Netušila jsem,ze to někdy řeknu,ale zlata česká pošta!!!tohle už proste nikdy.
    (3) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Lukáš 3.6.2021 v 7:35
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Příšerná zkušenost, už nikdy si nepřeju nechat od nich kdy nic doručovat. Bohužel v mém případě se jednalo o výběr prodejcem.

    ZÁPORY: Emaily s žádnou nebo naprosto pozdní odpovědí Nutné vyplnění všech možných údajů o zásilce a podepsání smlouvy o zastupování v celním řízení Odkazující link v emailu na jejich stránky nefungující Cena 400 Kč za dopravu u prodejce a dalších 700 Kč za údajné celní řízení o jehož vedení nedodán žádný doklad 14 dní dluhé doručování
    (1) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Veronika L. 22.3.2021 v 9:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Celní řízení trvalo skoro měsíc, přes to, že všechny podklady byly dodány, několik zbožových kontrol, přes to pak proclení jen podle dokladu, otřesné balení zásilky, absolutní nekomunikace ohledně cla a faktur. Jeden zaměstnanec mi napíše clo ve výší 507,- a pak přijde faktura na 5696,-. Emaily bez jakékoli odpovědi. Nikdy více.

    (1) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    David 30.1.2021 v 21:59
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Absence komunikace a nastavení procesů v rámci CZ pobočky. Neznalost celní problematiky. Vyplňování celních dokumentů do těla e-mailu (TO JAKO VÁŽNĚ?!). Do dneška nemáme celní prohlášení, formulář o výši celního dluhu. Zásilka přišla pozdě, rozbalená, osobně jsem si pro ni musel dojet, abychom dodali zboží zákazníkovi. Na Express delivery zapomeňte, nic včas nepřijde.

    Stejné zásilky chodí konkurenční službou levněji, rychleji a s perfektním servisem. (D*L Express)

    KLADY: Jedinou pozitivní věcí asi je, že když jsem si nakonec jel vyzvednout firemní zásilku ze zahraničí osobně, zvládl jsem u toho ještě nakoupit.
    ZÁPORY: Pomalé Drahé Česká strana to taky nezachraňuje (ex TNT)
    (1) (0)You have already voted this
1 2

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz