DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Absurdní absolutní neschopnost. Zboží (lednice) mělo být dle eshopu doručováno dnes. Dnes je pátek – pracovní den ráno, volám po 10 minutách na zmeškané neznámé telefonní číslo. Nikdo nezvedá, následně vytípává. Na trasování zásilky online žádná zpráva o doručování dnes. Potřebuji znát čas doručení, volám na zákaznickou linku. Dnes se doručovat nemá, prý až v pondělí, zmeškaný hovor určitě nebyl od řidiče. Mám si zavolat za hodinu, pokusí se dostat zboží do odpoledního závozu. Za hodinu mi nepříjemná operátorka sděluje, že eshop zadal špatný telefon, tak nemohli doručit. Říkám, že jsem měla zmeškaný neznámý hovor, na který však nikdo následně nereagoval. Operátorka tedy otáčí, telefonní číslo už prý opravili, řidič volal, ale já jsem nevedla telefon, takže mi zboží nenaložili do auta. Je to moje chyba. Cože? Může zaurgovat doručení v pondělí. Cože? Zaurgovat pondělí? Dělá si srandu? Ne… a dál nevěřím svým uším…. můžu být ráda, že mi nabízí pondělí a mám brát telefony, zavěsila….. Volám zpět a jinou operátorku žádám o kontakt na nadřízeného, je to interní informace, neposkytujeme…. služby k zblití.
Absurdní neschopnost. Zboží (lednice) mělo být dle eshopu doručováno dnes. Dnes je pátek – pracovní den ráno, volám po 10 minutách na zmeškané neznámé telefonní číslo. Nikdo nezvedá, následně vytípává. Na trasování zásilky online žádná zpráva o doručování dnes. Potřebuji znát čas doručení, volám na zákaznickou linku. Dnes se doručovat nemá, prý až v pondělí, zmeškaný hovor určitě nebyl od řidiče. Mám si zavolat za hodinu, pokusí se dostat zboží do odpoledního závozu. Za hodinu mi nepříjemná operátorka sděluje, že eshop zadal špatný telefon, tak nemohli doručit. Říkám, že jsem měla zmeškaný neznámý hovor, na který však nikdo následně nereagoval. Operátorka tedy otáčí, telefonní číslo už prý opravili, řidič volal, ale já jsem nevedla telefon, takže mi zboží nenaložili do auta. Je to moje chyba. Cože? Může zaurgovat doručení v pondělí. Cože? Zaurgovat pondělí? Dělá si srandu? Ne… a dál nevěřím svým uším…. můžu být ráda, že mi nabízí pondělí a mám brát telefony, zavěsila….. Volám zpět a jinou operátorku žádám o kontakt na nadřízeného, je to interní informace, neposkytujeme…. služby k zblití.
Rychlé doručení, dokonce o jeden den dříve než byl předpokládaný termín. Vyřízení celního poplatku za zákazníka a zároveň zaslání veškeré potřebné dokumentace. Výborná komunikace, a to jak prostřednictvím SMS zpráv, tak telefonického hovoru v den doručení zásilky. Vstřícná domluva s panem řidičem. Naprostá spokojenost.
Včera mi měla být doručená zásilka, lednice z obchodu Smartelektro. když jsem viděl že se zásilka nehýbe a ani mi nepřišla SMS o doručování tak jsem volal infolinku. Tam mi pán řekl že řidič prostě zásilku nenašela tudíž ji nenaložil. Já byl s prodejcem domluven o dopravě v pátek protože jsem hodně časově zaneprázdněn. Pán z infolinky mě řekl že někam napíše a oni mu odpoví a on mi zavolá ač jsem ještě volal asi dvakrát nic se nedělo. Když jsem volal poněkolikáté tak to zvedla nějaká paní s tím že mi to dopraví v pondělí což je pro mne špatně na nic protože nejsem doma a jediné okýnko v čase mám ve středu dopoledne. Tak jsem zvědav co se firmě DHL povede nyní. Moc jim nevěřím. lidé platí za službu kterou nedostanou.
Jedna velká katastrofa! Nefunguje nic. Opakovane. Já měla aspon stesti na příjemného řidiče. Tedy v jednom případě. Nechápu, proč stale jeste eshopy jejich služby využívají.
Otřesné, již 11 dnů doručují drahou zaplacenou zásilku za cca 33.000Kč. Byl to dárek a nejsou schopni ho dodat do Berouna.
Už od 22. května leží zásilka v DHL DEPU nejdříve v Praze, nyní v Rudné. Šílená služba i po několika urgencích a planých slibech se nic neděje.
Rozhodně služby DHL nedoporučuji. Nic takového jsem od žádného jiného dopravce nezažila.
Bohužel nemohu vůbec doporučit. Zaplacenou zásilku, dárek za 33.000 Kč doručuje už od 20. května a stále k dnešnímu dni 30. května nebyla doručena, a to ležela ví než týden v DEPu Praha, nyní v DEPu Rudná a kdy bude po již 11 dnech konečně doručena do Berouna je ve hvězdách i po několika urgencích….
Služby společnosti DHL jsou naprosto šílené a neprofesionální, kdy pravá ruka neví co dělá levá. Důrazně varuji před službami této společnosti, budou mít snahu vám několikkrát púroclít zboží, chtít nesmyslné poplatky za uskladnění ve výši 75% ceny objednávky. Info bylo, že dopraví tři zásilky 20,5 kg 20,5 kg a 4,5 kg, pak přijela jedna zásilka na které bylo napsáno 60ks, uvnitř bylo 30ks, váha 15 kg.
Zásilka 1 palety se stavebním materiálem odeslána ze středočeského kraje do Plzeň-Jih ( 100 km) Od objednávky trvalo 5 dnů do převzetí DHL!! Zásilka uložena v Plzni od 13.5.2025 do 17.5.2025 aniž by byl oznámen termín doručení (žádná komunikace-ani telefon, SMS, mail) Na dotazy u obchodníka se dozvídám, že zásilka byla údajně z mé strany odmítnuta a že se vrátí zpět do obchodu. Pro takové tvrzení nemá DHL žádný objektivní důkaz-použít to mohou libovolně a beztrestně kdykoliv. Podle dispozic DHL leží v takovém případě zásilka(paleta) v depu, kde si ji může zákazník vyzvednout do 7 dnů. To je však mimo mé možnosti -právě proto objednána tato forma dopravy za kterou byla zaplacena částka 1200-czk!!! Vnitřní struktura DHL je tak složitá, že je prakticky nemožné cokoli reklamovat, či si stěžovat. Zákazníkem pro DHL není odběratel, ale stavební firma- prodejce, který si u nich dopravu objednal. Ten ovšem netuší, jestli informace od DHL jsou věrohodné, či nikoli. Neřešitelné- lze jen před DHL varovat!
Totální nespokojenost Spojení s ČP to jen podtrhuje. Podezření z předávání informací o adresátovi.
Spätná organizace práce v neprospěch zákazníka. Nechápu jak si může firma dát nějaké sve
vysoké ohodnocení 8 když zákazníci říkají něco jiného. Doručení na jiné místo, bez souhlasu majitele (asresáta),je nepřípustná svevolnost dorucovate zásilky. Uložení do nějakého „Z boxu“, není doručením zásilky na místo urceni.
Tím jsou poškozováni nejen adresáři, ale i další firmy, (v tomto případě Zasilkovna.) , které DHL využívá ke svým kejklum