DHL

DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.

1x1.trans - DHL

Logo – DHL

Představení dopravce

Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.

Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.

Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.

Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • Telefon: +420 220 300 111
  • E-mail: infolinka@dhl.com
  • Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8 Hodnocení
Leader v mezinárodní expresní přepravě

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8
2.8Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.3
Jednání se zákazníkem
2.3
KLADY
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • široká nabídka služeb
  • možnost měnit termín doručení
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

21 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Olga 5.12.2020 v 11:27
    4.75
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    100

    DHL hodnotím jako jednu z mála spolehlivých firem. Zásilka doručena přesně v určenou dobu. Možnost opakovaného doručení nebo změny místa doručení. Bohužel nevolí ji příliš eshopů, takže jsem službu využila jen asi 5x.

    KLADY: rychlost spolehlivost
    ZÁPORY: žádné
    (1) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Arnošt Noha 9.12.2020 v 16:55

    Nejhorší dopravce co jsem zažil. Nedali mi žádné informace o objednávce. Konkrétně jsem objednával z Německa do Česka. Balík však ani přes hranice neposlali a bezdůvodně ho poslali zpět. Zhruba po měsíci jsem si říkal, že je divné když objednávka nepřišla, protože měla do 5 dní dojít. Poté jsem zjistil že ji tedy poslali zpět.

  3. Reagovat
    Laurenti N. 28.12.2020 v 20:29
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Mnohem pomalejší než ostatní místní kurýři, jako je PPL, DPD, ale 2,5krát dražší. Vím jistě, že příště nevyberu DHL, když potřebuji něco, abych dorazil rychleji.

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: Mnohem pomalejší než ostatní místní kurýři, jako je PPL, DPD, ale 2,5krát dražší. Vím jistě, že příště nevyberu DHL, když potřebuji něco, abych dorazil rychleji.
    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Lenka Skoza 14.1.2021 v 10:35
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nový pomalý systém

    KLADY: Podrobné trasování. Ochotny zákaznický servis.
    ZÁPORY: Nový systém celního řízení. Zásilky se kvůli tomu zbytečně valí někde na celníci, dokud si ji celník nevezme do celního řízení, ikdyz zásilka má menší hodnotu než 150 €. Takže se z DHL Express stalo DHL out of the time.
    (0) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    Pavlina 4.2.2021 v 20:18
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den. Dne 3.2 mi byl doručený balík vaší společnosti. Řidič měl příjemné jednání,vystupování a ochotný. Popravdě jsem tento týden měla možnost vyzkoušet 2 společnosti PPl a DHL. Rozhodně na 100%doporucuji PPl

    KLADY: Skvělá společnost.
    (0) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Pavlina 5.2.2021 v 9:55

    Dobrý den, dne 4.12 jsem napsala komentář a druhý den si jsem si ho přečetla. Chtěla sem omluvit, špatně sem se vyjádřila. Poslední věta měla znít 100% doporučuji všem zákazníkům společnost DHL. Snad tuto moji chybu otisknete na netu? Preji hezký den.

  7. Reagovat
    Al 5.2.2021 v 15:45

    Měli mi přivézt škříň, o čemž jsem se dozvěděl SMSkou v 17:30 „Dnes mezi 8-18:00h vám bude doručovat…Pokud se vám to nehodí, kontaktujte…“. OK, jsem doma celý den, tak hlavně, že to přivezou. V půl osmé pořád nic, tak volám řidiči, který na mě po několika trapných momentech ospalých výmluv hodí hlášku o poruše vozu. OK, možná klecá, možné ne, hlavně že slíbil, že druhý den mezi 9. a 10.h mi to teda přiveze. V 11 pořád nic, tak volám na linku DHL Freight, kde mi madam sdělí, že zásilka byla poškozena a vrácena prodejci. Proč mi to tedy nedáte vědět? My komunikujeme jenom s prodejcem. Ale SMS avízo o doručení jste mi poslali, proč tedy ne SMS o stornu? My komunikujeme pouze s prodejcem. No jo, co bych za 500 mohl tak chtít, že jo? DHL si hraje na hogo fogo a přitom takový ksindl. To snad zlatá pošta.

  8. Reagovat
    Katka 15.2.2021 v 12:47
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Som maximálne spokojná s dnešnou zásielkou konkrétne pán vodič Jahoda (píšem meno vodiča pretože si myslím že veľa závisí od konkretnej osoby a nie firmy ako takej)
    Milý usmiaty ochotný vodič ktorý sám od seba mi tovar odniesol az na chodbu baráku (píšem to preto že po predchádzajúcej skúsenosti s firmou Geis kde mi vodič veci vyhodil za vrátka baráku som skúsila DHL..)
    Zasielka nemeskala ráno ma telefonicky kontaktoval a upresnil čas doručenia takže som nemusela sedieť doma a čakať na rozmedzie od 8-18 ..takže maximálna spokojnosť
    Mínusy a výhrady nemám žiadne

    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Stepan 2.3.2021 v 19:27
    1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednal jsem elektronické piano o hmotnosti 66 kg. E-shop zajistil dopravu. DHL Freight přijelo dle domluvy. Zaplatil jsem za zboží, podepsal převzetí. Řidič vyložil zásilku za plot u domu do sněhu. Na moji prosbu o pomoc se zásilkou do domu mi rozvozce odpověděl, že za takové služby není placen. Na prosbu, zda-li by na rudlu, na kterém zásilku měl naloženou, nedovezl piano alespoň ke vchodovým dveřím od domu (cca 7 m), odpověděl, že ani za toto není placen a odjel.
    Zůstal jsem tak stát s elektronickým pianem postaveným ve sněhu a na mrazu.
    V záručních podmínkách se potom dočítám, že hudební nástroj nesmí být vystaven extrémním teplotám, t.j. mimo rozsah 5-40°C a vlhkosti.
    Na můj dotaz-zda-li nedošlo k pochybení, mi přepravce sdělil:
    „Dobrý den

    Dle obchodních podmínek, zásilky jsou předávány na vykládací rampě nebo na chodníku před budovou příjemce. DHL standardně nezajišťuje donášku a stěhování zásilek do bytů, pater, sklepů, skladů.

    S pozdravem / Best regards

    Michaela Nucová
    Customer service referent”

    Závěrem musím sdělit, že lepší služby poskytují přepravci kontejnerů na stavební suť či dovoz písku. DHL na přepravu cenného zboží upřímně nedoporučuji!

    (1) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Kistan Vladimír 6.3.2021 v 12:13

    Jako cena strašná. Za jeden šroub v hodnotě 250 kč. Hmotnost 100 g si naúčtovali 158 kč. Suverénně nejdražší co znám.

  11. Reagovat
    M 17.3.2021 v 6:28

    Nejhorší firma. Absolutně nechutný jednání. Na stránkách, kde je objednáno zboží, je řečeno, že jsou všechny poplatky zaplacený, clo, všechno do haleře! Pak přijde email od DHL, že je třeba zaplatit minimálně!! 600 Kč jako clo a ostatní poplatky. Jsou to podvodníci!

    • Reagovat
      M. 29.4.2021 v 12:14

      Mam zkusenost, ze i kdyz na strankach zahr. eshopu je psano, ze clo a dan je v cene, po zadani adresy v cr vam pak stejne uctuji castku bez cla. Celni poplatky si pak strhne bud eshop dodatecne (Amazon) nebo dopravce (DHD napr.) nebo si musite vyridit sam na celni kontrole. Nikdy se mi nestalo, ze by clo bylo placeno eshopu rovnou.

  12. Reagovat
    Václav 17.3.2021 v 12:36

    Bohužel dvakrát mi bylo řečeno že zásilka dorazí druhý den a bohužel nic..
    Po třetím volání mi jen řekl že to stojí v depu a že to přijde zítra…

  13. Reagovat
    Jiří 12.4.2021 v 9:42

    Zoufalci co umí vybrat peníze ale zbytek už jim moc nejde, za dva kusy po 8 kilech 760 korun, doručení za 5 dní, pořád dokola melou jen že z kapacitních důvodů nemohli doručit, koho to dneska zajímá a proč to neřekli, když si nechali zaplatit ?
    To jsem si mohl vybrat poštu a vyšlo to lépe.
    Na infolince nepříjemná k****.
    Never more.

  14. Reagovat
    Stanislav Pešek 12.4.2021 v 18:36

    První zkušenost a rovnou katastrofa, škoda

  15. Reagovat
    Stanislav Pešek 12.4.2021 v 19:23

    První zkušenost a rovnou katastrofa, škoda! Řešil jsem dopravu v této nelehké době (nouzový stav ) a byl jsem ujištěn že to nebude žádný problém. Přehodil jsem si služby v práci abych se dostavil na dohodnuté místo. Na dispečink jsem volal mockrát a nabyl jsem pocitu serióznosti. Zjištění, že nic domluveného neplatí bylo opravdovým šokem. Chtěl jsem mluvit s vedoucím, ale ten je na celodenní poradě a nemá ani tu slušnost zavolat zpět. Chyba se určitě stát může ale v kurzu asertivity je asi neučili jak se to řeší. Doporučoval bych používat selský rozum. Všichni se krejou a nikdo vlastně za nic nemůže, dobře vymyšlené! Myslím, že jediný konkurent(ironicky řečeno) je česká pošta, ale to už je pořádný kalibr. Také si myslím, že jejich německé ústředí neví jak to tady funguje-nefunguje. Ten zatloukaný rádobyvedoucí by v Německu asi neuspěl. Doporučuji předávat zkušenosti s touto společností. Možná se mi ještě ozvou😂😂😂

    Stanislav Pešek

  16. Reagovat
    Jiří 15.4.2021 v 11:21
    1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zážitek s dopravou 13.4.2021
    Šílený řidič- Freight- zboží vyložené na silnici před panelákem 70m od vchodu,domluva žádná,“zajíždět nebudu,mám velké auto“ přenášení se synem. NESPOKOJENOST S DODÁVKOU už NIKDY DHL !!!

    KLADY: Rychlost dodání dobrá
    ZÁPORY: Neochotný řidič-špatné auto-špatný řidič.
    (0) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Jaromír 17.4.2021 v 10:24
    4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Balík z UK.
    Slušná rychlost, kvalitní, včasné informace, bezproblémové doručení.

    Karastrofální cena.
    Na balíku byla faktura na 1000 korun, poplatek za celní zastoupení 700 korun (Nevím, za co. I EORI si člověk musí vygenerovat sám), doměřená daň 1100 korun.
    Proč by se obtěžovali být v celním rízení na mé straně, že? Za to si těch 700 neberou. Berou si je za vyplnění dvou formulářů, ne za přemýšlení.

    (0) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Eva 18.4.2021 v 22:50

    Dhl uz nikdy vic

  19. Reagovat
    Josef Polášek 28.4.2021 v 9:26

    Absolutně nejhorší doručovací firma v ČR. Ve své neschopnosti už překonali i Českou poštu. Týden od převzetí zásilky se nic neděje nefunguje ani sledování zásilky.
    Každému kdo s touto společností spolupracuje doporučuji změnit dopravce. Zbytečně si kazíte pověst.

  20. Reagovat
    Yvetta 7.5.2021 v 20:23

    Vůbec jsem nebyla spokojená s přepravní společnosti DHL. Objednala jsem si nábytek a bohužel nebylo na výběr jaká přepravní společnost mi to doveze a ani pomoc pri vynesení se nedala připlatit jinak bych to udělala. A to co se stalo mě šokovalo! Přijel pán , že mi veze paletu s nábytkem cca 7 krabic z toho čtyři po 50kg. Na mé zboží stoupl aby mohl odhodit jinou krabici co na tom byla “chudák ten co jí dostal “ a mě to vslozil na chodník, pršelo a na moji prosbu jestli by mi nepomohl vzít těch pár krabic (práce na 10min pro dva lidi) do budovy co je od silnice 10metru k tomu bezbariérový přístup tak mi bylo řečeno že ne. Tak jsem to vší silou rvala a pán (MLADÝ) SEDĚL po celou dobu v autě. Krabice potrhany, poslapany hnus! Pokud příště bude možné si zvolit přepravní společnost nikdy nedám DHL.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz