DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Objednávka z Alegra :
přepravuje DHL, ale nikde se nedozvíte, že zásilku předali České Poště. Prostě to nelze dohledat. Na info DHL vám řeknou, že za nic nemůžou protože to má Česká Pošta. Česká Pošta neinformuje. A je to v xxx. DHL Pro soukromé zásilky nikdy.
Nejhorší dopravce! A ještě od 1.11. EU zavedla sankce na kovy z Ruska. Takže E-shopy budou u svých dodávek ještě dokládat, že kovové části na jejich dodávkách neobsahují ruské kovy. Já jsem jeden z prvních obětí! Teď to začne být veselé. A to jsem si objednal z Ameriky.
Vždy když mi mají něco doručit a vidím že dopravcem je DHL tak se musím mentálně připravit na problémy typu že, když mi mají doručit zásilku nikdo mě nekontaktuje v čas doručení, ani na číslo ani na e-mail a poté se musím sám podívat na sledování zásilky abych zjistil že jsem prý nebyl k zastínění i když jsem kolikrát přímo v ten daný den doma a to se děje doslova pokaždé jako i dnes kdy mi měla být zásilka doručena, a nakonec jsem se jenom přes vlastní vyhledání dozvěděl že jsem prý nebyl k zastínění. To je důvod proč jsem se teď rozhodl napsat tuto recenzi opravdu mě to už unavuje.
Dobrý den, dostal jste pak nakonec svůj baliček protože to stejné se dnes stalo mě. Byla jsem doma nikdo nezazvonil, nezavolal nic a najednou mám v sledování zásilky napsáno že byla doručena, al nic jsem nedostala. Jsem z toho velmi nervozní.
Přes DHL mi zasílá zboží dodavatel z Francie. Je to jeho smluvní dodavatel, sama bych si DHL jako dopravce nikdy nevybrala! Naprosto skandální služby, nezažila jsem horšího dopravce!
V minulosti mi zásilka dvakrát dorazila poškozená. Ani jednou nedorazila včas, vždy s několikadenním zpožděním, to už beru jako normu a předem s tím počítám.
Tentokrát je zpoždění už delší než týden. Několikrát denně volám, abych zjistila, proč zásilka už několik dní leží v zahraničím depu (přesto, že operátor vždy slíbí, že to prověří a zavolá mi zpět, musím stejně nakonec zavolat sama a nic se nedozvím – znovu mi slíbí, že prověří a zavolají, a tak stále dokola…).
U dodavatele už jsem reklamovala s tím, že pokud nezmění svého smluvního dopravce, přestanu od něj nakupovat. Na adrenalinové akce s DHL opravdu nemám čas ani nervy.
Nejenže si účtují nejvyšší ceny na trhu, ale kvalita neodpovídá. Peníze jdou pouze do kapes managementu, a to má pak jednoduché následky:
Lidé jsou ždímáni až na pokraj svých sil – nejsou ojedinělé případy, kdy pracovníci vyčerpáním padají z pojízdné techniky přímo do mdlob a je pak nutno volat ambulanci!
Toto se děje jak na pobočkách v Čechách, tak na Moravě.
A když se paleta s několika sty zásilek vznítí kvůli chybě v přepravě lithiových baterií (na které existují přísné zákony, které s jistotou nebyly dodrženy!), tak ji prostě položí venku před halou a nechají shořet, sami už na cestě domů, ani nepočkají příjezdu hasičů.
Zaměstnanci příliš hladoví a supervisoři příliš slepí na to, aby udělali víc.
Třešničkou na dortu je, že během 6 týdnů nedokázali doručit dopisní obálku na soukromou adresu v Praze.
Jsem zaujatý, protože jsem bývalý zaměstnanec, a pravděpodobně se s DHL budeme soudit.
Vezměte si z výše uvedeného, co uznáte za vhodné.
Děkuji za přečtení a přeji hezký den.
P.S. Pokud se mě rozhodne zkontaktovat samo DHL, abych tuto recenzi sundal, protože obsahuje citlivé interní informace, tak se opravdu budeme muset soudit. Než tak ale učiníte, musím vás zdvořile upozornit, že až se mě soud bude ptát, budu muset říct pravdu, celou pravdu, a pouze pravdu.
30. 8. jsme obdrželi od DHL přepravní společnosti zásilku. Chtěla bych tímto poděkovat pracovníkům, kteří se na přepravě podíleli. Obdiv a velké poděkování pak patří panu Vlkovi. Nikdy jsem se nesetkala s tak ochotným, slušným a pohodovým řidičem. Pan Vlk nemohl zajet po úzké silnici až k naší chatě. Vše vyřešil s ručním paletovým vozíkem, (nebylo to pouze po zpevněné komunikaci, nebylo to ani za rohem a navíc to bylo z kopce a zpět do kopce). Velice si takového přístupu k zákazníkovi vážíme a ještě jednou moc děkujeme. Zásilka přišla v pořádku.
Společnost DHL převzala můj balíček (pračku) 10.7. doručila ho až 18.7. ovšem po telefonickém upozornění z mé strany.
Pan který přijel mi nechal opravdu těžký balíček ležet na chodníku i přes to, že jsem ho poprosila zda by mi s ním pomohl do chodby do které vedou jen tři malé schůdky. Přes pánovu očividnou fyzičku me neochotně odmítl.
Musela jsme tedy pračku tahat sama.
Přeprava lednice
-nepříjemný, arogantní řidič
-opakující se problémy s doručením od DHL
– s přehledem nejhorší doručovací služba
-nepříjemný, arogantní řidič
-opakující se problémy s doručením od DHL