Flixbus

Společnost Flixbus provozuje zelené autobusy, které nabízí pohodlné cestování pro miliony cestujících v rámci celé Evropy. Tato mladá firma má velký potenciál, neboť během chvilky zvládla vybudovat jednu z největších sítí dálkových autobusů v Evropě.

Flixbus

Představení dopravce

Německá společnost Flixbus byla založena v roce 2013 a jejím cílem je provoz meziměstské autobusové dopravy v Evropě. Úspěchu dosáhla zejména skvělou kombinací běžného dopravce, technologického startupu a internetové firmy.

Flixbus umožňuje zcela jednoduchý způsob rezervace konkrétního místa za velmi příznivé ceny. Všechny zelené autobusy splňují nejvyšší požadavky, které jsou zásadní pro bezpečnost i ekologii, díky čemuž nabízí udržitelnou a velmi příjemnou variantu pro individuální dopravu. Každý zákazník si tak může vychutnat ten nejlepší možný komfort.

Firma sama o sobě tvrdí, že její úspěch je možný právě jen díky digitalizaci tradičního dopravního prostředky, kdy je možné využívat mnohé technologické inovace, včetně možnosti rezervace lístku a jeho prodeje. V každém autobusu máte k dispozici Wi-fi připojení zcela zdarma, navíc je možné autobusy sledovat prostřednictvím GPS.

Původně společnost začínala jen v Německu, ale dva roky od založení se dokázala prosadit i v mezinárodním měřítku, když rozběhla síť autobusů v Itálii, Francii, Rakousku, Chorvatsku a Nizozemí. Nechybí ani linkový provoz do Španělska, Skandinávie, Velké Británii, ale i střední a východní Evropy.

Společnost Flixbus má nejen obrovskou základnu spokojených cestujících, ale také mezinárodní tým, který tvoří cca 1 000 zaměstnanců, kteří působí v Berlíně, Mnichově, Miláně, Paříci, Kodani i Zábřehu. K tomu patří i několik tisíc řidičů autobusů od partnerů v autobusové dopravě po celé Evropě.

V současné době má Flixbus spojení s více než 3 000 cílů ve 40 zemích, navíc každý den tyto spoje přibývají. Denně se uskuteční přes 400 000 spojů, přičemž v mnoha případech jde o spoj s 30minutovým taktem. Pokud jde o počty cestujících, tak s Flixbusem již cestovalo přes 100 milionů zákazníků. Třeba za rok 2017 bylo přepraveno 40 milionů cestujících.

Přehled služeb

Jednou z mnoha služeb je možnost rezervace jízdenek, a to prostřednictvím internetových stránek, nebo v aplikaci Flixbus, případně ve FlixShopu či u partnerských agentur. Každou rezervaci je možné měnit nebo rovnou stornovat, a to přímo na stránkách, což můžete udělat maximálně do 15 minut předtím, než je plánován odjezd.

Společnost Flixbus se snaží usnadnit cestování i osobám s omezenou schopností pohybu, bez ohledu na to, jestli jsou odkázáni na invalidní vozík, asistenčního nebo vodícího psa, případně když je cestující těhotná.
Mezi doplňkové služby patří možnost rezervovat si sedadlo, nebo si nechat přepravit na výlet i kolo. Dokonce budete překvapeni, kolik zavazadel si můžete vzít na cesty s sebou. Samozřejmostí mezi službami je i servis na palubě každého autobusu.

Tam patří, jak již bylo zmíněno připojení k síti Wi-fi, zásuvky pro nabíjení, WC, komfortní sedadla s nastavitelnými opěradly a velkým prostorem na nohy. Výhodou je i mnoho zastávek v síti FlixBUs, díky nimž se můžete nechat odvést i na letiště.

Tracking

Běžné je u dopravců sledování zásilek, ovšem u FlixBus tuto službu nahrazuje Sledujte svoji cestu. Snadno si dohledáte odjezdy a příjezdy, nebo jen zadáte číslo rezervace. To vše najdete na internetových stránkách FlixBus.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +49 30 300 137 300
  • Email: info@flixbus.de
  • Centrála Společnosti: Birketweg 33, 80639 München, Německo

Hodnocení

10 Celkové hodnocení

Podle našeho názoru má FlixBus jednoznačně velký potenciál, který se snaží využít na plné pecky. Zajišťuje dostatečný komfort služeb, bezpečnost cestujících i maximální pohodlí v každém autobusu. Potěší i dostatek spojů, možnost cestování i těch, kteří mají problémy s pohybovým aparátem, stejně jako nabízí linky, s jejichž pomocí se dostanete například na letiště, pokud někam zrovna letíte a nechcete na letiště jet taxi službou, případně vlastním vozem, které pak budete muset nechat na parkovišti u letiště. Za nás dáváme rozhodně palec nahoru. Mrkněte i na další články týkající se těchto služeb, například na společnost RegioJet, nebo i jiné Dopravce.

Přehlednost webu
10.0
Jednání se zákazníkem
10.0
Klady
  • příznivé ceny
  • přehledný web
  • široká nabídka služeb
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 komentář
  1. Ta nejhorší firma, co jsem zažila!!! Jedna cesta (z Jihlavy do Prahy) stála mého přítele 780,- Kč, na stížnost nikdo neodpovídá, i přestože dodal podklady, peníze mu vráceny nebyly a zřejmě ani nebudou vráceny. Autobus odjíždí i o 20 min. dříve, problém s místy, nefunguje jim aplikace, takže tam vůbec nejsou zaplacené jízdenky. Katastrofa!!!!!! Rozhodně nedoporučuji, s touto firmou už NIKDY! Hlavně, že mi neustále posílají emaily, takže dám blok!!

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo