Zaslat.cz je inovativní přepravní služba, která šetří vaše finanční prostředky při posílání balíku. Zároveň s tím si ušetříte zbytečné cestování na poštu či jiné podací místo, neboť kurýr váš balíček vyzvedne v pohodlí vašeho domova.
V podstatě zvládnete poslat balík ve 4 maximálně jednoduchých krocích a záleží jen na vás, kterého dopravce nakonec zvolíte.
Snadno vyberete dopravce, zadáte, kam se má balík poslat, zabalíte a vyčkáte na příjezd dopravce, který si balíček vyzvedne. Štítek rovněž není nutné tisknout, neboť ten přiveze dopravce při vyzvedávání balíku.
Představení dopravce
Zaslat jakýkoliv balík je teď daleko jednodušší, a to zejména díky internetové přepravní službě, která nabízí špičkové služby těch nejlepších dopravců na jednom místě. Má více než 110 tisíc spokojených zákazníků. Ročně odešle přes 400 tisíc zásilek a jen na dobírkách bylo doposud vyplaceno nad 720 milionů.
Tato služba je svým způsobem netradiční a působí lokálně, národně i mezinárodně. Principem je sdružení nabídek jednotlivých přepravních společností/dopravců a parametrů, které si zákazník žádá. Z nich jsou poté vybírány ty nejvhodnější.
Přeprava balíků je díky tomu naprosto jednoduchá, rychlá a za velmi výhodnou cenu. Vše je přehledné, plně funkční a praktické. Nabídka obsahuje služby všech nejžádanějších kurýrních společností.
Přehled služeb
Zaslat nabízí přepravu dokumentů, přeprava zásilek kusových, paletových i nestandardních a dále logistické služby pro podnikatele (výhodné ceny, platba na fakturu, svozy, API rozhraní).
Sledování zásilek
Každá jednotlivá zásilka, která projde přes systém Zaslat.cz dostane unikátní kód. Ten je možné najít v potvrzovacím emailu nebo v zákaznickém účtu. Hravě tak můžete sledovat svou zásilku po celou dobu její cesty od chvíle, kdy byla vyzvednuta, přes její přeložení až po doručení a převzetí adresátem/zákazníkem.
Zajímavosti
Mezi největší zajímavosti patří jednoznačně plně funkční mobilní aplikace, která je určena jak pro majitele chytrých telefonů se systémem Android, tak iOS. Prostřednictvím aplikace je možné objednat přepravu, připojištění, zajistit online platbu, použít adresář kontaktů, sledovat jakoukoliv zakázku i získávat informace o přepravě díky push notifikacím.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Jak poslat balík
- Sledování zásilek
- Cena balíku ze zahraničí
- Cena balíku do zahraničí
- Pokyny pro balení
- Mobilní aplikace
- ParcelShopy
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakty
- Telefon: +420 511 112 555
- Blog
- Reklamační řád
- Email: info@zaslat.cz
- Sídlo společnosti: Zaslat s.r.o., Krkonošská 1557/8, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, Česká republika
- Twitter: Zaslat.cz
- LinkedIn: Zaslat.cz
Hodnocení
Zdroje: www.ecoblog.cz, www.jablickar.cz, www.objevit.cz
Nejhorší možná volba. Zásilku nedoručili, jen vyfakturovali a ještě budou vyhrožovat soudy.
Rád bych jim napsal recenzi do té jejich rubriky „recenze“, ale netuším kdo tam ty pochvaly píše a hlavně jak.
Neschopnost, lež a arogance.
Katastrofa, vybrali společnost GLS. Tam udělali chybu a poslali balík na opačnou stranu republiky. Misto aby to dorazilo v pátek, opozdilo se to o celý víkend. Po snaze to celé vyreklamovat došlo jen k poznámce, že není daná garance dodací lhůty. To se dá pochopit. Ale k doručení vlastně ani nedošlo, převzal sem si to z depa na které se to vrátilo z toho špatného, jelikož už to pro mě nemělo smysl. Takže z toho plyne že máte prachy za nic….
.. úplně to samý…až na detaily
Objednal jsem ve čtvrtek, vyzvedli v pondělí, doručili v úterý. Balík byl kolem dokola označen symboly Křehke! Přesto se jim podařilo dřez, který byl podložen 4 vrstvami kartonu a zabalen do kartonu a vložen do krabice, doručit prasklý. Měl jsem obavu, již jak pracovník odvážející balík, jej hodil do dodávky.
Ztratili mi kufr. :-( spolupracují s FedExem, která má hodně negativních recenzí! A z reklamačního oddělení mi doposud ani neodpověděli. Žádná odezva.
Psali, že je kufr na cestě, že zítra dorazí a pak napsali, abych poslala fotografie kufru a co přesně kufr obsahoval. Tak jsem musela vyjmenovávat co je uvnitř kufru. Naštěstí jsem měla alespoň fotku kufru, který si běžně nefotím. (Tohle už bylo dost přes čáru) A ani to nepomohlo. Nespolehlivá služba. Ten kufr je bůhví kde, i s dokumentacemi a mými údaji uvnitř kufru. Už nikdy víc. Vyhnout se téhle společnosti
Balík sice doručili, ale měsíc po doručení požadují doplatek přes 1000 Kč údajně za špatné směrovací číslo . Dokonce vymáháním pověřili vymáhací firmu . Mají smůlu , doplatek neuvidí, a již nikdy si u nich nic neobjednám.
Nedoporučuju, už nikdy víc.
Arogantní doručovatel, odběrné místo skoro 3km od bydliště se svéráznou otevírací dobou…to už je lepší i ta pošta.
Velmi špatný přístup k zákazníkovi ohledně reklamací.
Neseriózní firma. UŽ NIKDY VÍCE !
Cenzurují recenze na svých stránkách.
Přístup k zákazníkovi ohledně reklamí není SERIÓZNÍ. Požadují neurčité dokumenty a v případě nedodání reklamaci uzavřou.
Neseriózní firma. UŽ NIKDY VÍCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zasilka objednana pres GLS nebyla vezvednuta po dobu 3 pracovnich dnu. Zrejme chybi zodpovedna komunikace teto firmy s dopravcem. Po zruseni objednavky (a potvrzeni ze strany teto firmy) tentyz vecer jsem obdrzel email, ze se budou snazit dopravce znovu presvedcit, aby zasilku prevzal.. totalni amatery a v zivote nikomu nedoporucim tuto firmu
Nedoporučuji zasílání na dobírku, ani po týdnu peníze společnost nepřevedla na účet. Zadržuje cizí peníze déle jak týden.
Neserizoní firma.
KATASTROFA !!!!
A to jsem myslel že mě na této planetě už nemůže NIC PŘEKVAPIT!!!!!
Balík v hodnotě 10 000Kč dva týdny jen pro doručení !!!!
A PENÍZE STÁLE PO CELÉM MĚSÍCI NIKDE.
ASI SE NĚKDE V KLÍDEČKU BYROKRATICKY NÁSOBÍ .
!!!!!!!!!