Zaslat.cz je inovativní přepravní služba, která šetří vaše finanční prostředky při posílání balíku. Zároveň s tím si ušetříte zbytečné cestování na poštu či jiné podací místo, neboť kurýr váš balíček vyzvedne v pohodlí vašeho domova.
V podstatě zvládnete poslat balík ve 4 maximálně jednoduchých krocích a záleží jen na vás, kterého dopravce nakonec zvolíte.
Snadno vyberete dopravce, zadáte, kam se má balík poslat, zabalíte a vyčkáte na příjezd dopravce, který si balíček vyzvedne. Štítek rovněž není nutné tisknout, neboť ten přiveze dopravce při vyzvedávání balíku.
Představení dopravce
Zaslat jakýkoliv balík je teď daleko jednodušší, a to zejména díky internetové přepravní službě, která nabízí špičkové služby těch nejlepších dopravců na jednom místě. Má více než 110 tisíc spokojených zákazníků. Ročně odešle přes 400 tisíc zásilek a jen na dobírkách bylo doposud vyplaceno nad 720 milionů.
Tato služba je svým způsobem netradiční a působí lokálně, národně i mezinárodně. Principem je sdružení nabídek jednotlivých přepravních společností/dopravců a parametrů, které si zákazník žádá. Z nich jsou poté vybírány ty nejvhodnější.
Přeprava balíků je díky tomu naprosto jednoduchá, rychlá a za velmi výhodnou cenu. Vše je přehledné, plně funkční a praktické. Nabídka obsahuje služby všech nejžádanějších kurýrních společností.
Přehled služeb
Zaslat nabízí přepravu dokumentů, přeprava zásilek kusových, paletových i nestandardních a dále logistické služby pro podnikatele (výhodné ceny, platba na fakturu, svozy, API rozhraní).
Sledování zásilek
Každá jednotlivá zásilka, která projde přes systém Zaslat.cz dostane unikátní kód. Ten je možné najít v potvrzovacím emailu nebo v zákaznickém účtu. Hravě tak můžete sledovat svou zásilku po celou dobu její cesty od chvíle, kdy byla vyzvednuta, přes její přeložení až po doručení a převzetí adresátem/zákazníkem.
Zajímavosti
Mezi největší zajímavosti patří jednoznačně plně funkční mobilní aplikace, která je určena jak pro majitele chytrých telefonů se systémem Android, tak iOS. Prostřednictvím aplikace je možné objednat přepravu, připojištění, zajistit online platbu, použít adresář kontaktů, sledovat jakoukoliv zakázku i získávat informace o přepravě díky push notifikacím.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Jak poslat balík
- Sledování zásilek
- Cena balíku ze zahraničí
- Cena balíku do zahraničí
- Pokyny pro balení
- Mobilní aplikace
- ParcelShopy
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakty
- Telefon: +420 511 112 555
- Blog
- Reklamační řád
- Email: info@zaslat.cz
- Sídlo společnosti: Zaslat s.r.o., Krkonošská 1557/8, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, Česká republika
- Twitter: Zaslat.cz
- LinkedIn: Zaslat.cz
Hodnocení
Zdroje: www.ecoblog.cz, www.jablickar.cz, www.objevit.cz
Neseriózní a podvodná firma, která nevyplácí včas doběrečné!
OP241289363 FV241115528 19:37:26
16.09.2024 IZ04C3D1E61C
IZ041947F90E
Nikdy více,penize po 7mi dnech neobdrzeny. Lživé informace a výmluvy,že Wedo nezaplatilo,že peníze v ČR chodí více dní z Banky, atd..poté už ani od nich žádná komunikace.
Tato firma ztratila moji zásilku svatebních fotek do Thajska a nyní záměrně protahuje reklamační řízení. Nejsou schopni komunikovat telefonem , pouze mi píše nějaká suveréní paní z reklamací ,že se reklamace řeší. Napsal jsem na UPS kam zásilku předali číslo zásilky a obratem odpověděli že reklamace je vyřešená. Durazně Zaslat.cz nedoporučuji !
Tuto firmu jsem našel náhodně a domnívám se , že se jedná o nějaké překupníky služeb buď přímo podvod nebo na hranici podvodu. Ztratili mi cennou zásilku svatebních fotografií do Thajska nyní chtějí po měsíci vypñovat reklamační protokoly a potvrzení že jsem předal zásilku kurýrovi UPS které po měsíci nemám a ani mi ho nedal. Pak budou chtít účet za fotky. Důrazně varuji před touto firmou – nedělají co dělat mají a zřejmně to jsou mistři průtahů- zásadně komunikují emailem.
Všechno špatně…po nějaké době požadují doplatek za nedodržení rozměrů…proc si přepravce převzal zásilku? Při reklamaci poslán pouze nějaký nejasny obrázek z Depa dopravce… Kde není jasné zda je to můj balík a jaké jsou rozměry…s tím že mám zaplatit!
Nedoporučuji přes tuto službu zasílat balíky na dobírku. Ani po sedmi pracovních dnech svoje peníze neuvidíte…
Nejhorší možná volba. Zásilku nedoručili, jen vyfakturovali a ještě budou vyhrožovat soudy.
Rád bych jim napsal recenzi do té jejich rubriky „recenze“, ale netuším kdo tam ty pochvaly píše a hlavně jak.
Neschopnost, lež a arogance.
Katastrofa, vybrali společnost GLS. Tam udělali chybu a poslali balík na opačnou stranu republiky. Misto aby to dorazilo v pátek, opozdilo se to o celý víkend. Po snaze to celé vyreklamovat došlo jen k poznámce, že není daná garance dodací lhůty. To se dá pochopit. Ale k doručení vlastně ani nedošlo, převzal sem si to z depa na které se to vrátilo z toho špatného, jelikož už to pro mě nemělo smysl. Takže z toho plyne že máte prachy za nic….
.. úplně to samý…až na detaily
Objednal jsem ve čtvrtek, vyzvedli v pondělí, doručili v úterý. Balík byl kolem dokola označen symboly Křehke! Přesto se jim podařilo dřez, který byl podložen 4 vrstvami kartonu a zabalen do kartonu a vložen do krabice, doručit prasklý. Měl jsem obavu, již jak pracovník odvážející balík, jej hodil do dodávky.
Ztratili mi kufr. :-( spolupracují s FedExem, která má hodně negativních recenzí! A z reklamačního oddělení mi doposud ani neodpověděli. Žádná odezva.
Psali, že je kufr na cestě, že zítra dorazí a pak napsali, abych poslala fotografie kufru a co přesně kufr obsahoval. Tak jsem musela vyjmenovávat co je uvnitř kufru. Naštěstí jsem měla alespoň fotku kufru, který si běžně nefotím. (Tohle už bylo dost přes čáru) A ani to nepomohlo. Nespolehlivá služba. Ten kufr je bůhví kde, i s dokumentacemi a mými údaji uvnitř kufru. Už nikdy víc. Vyhnout se téhle společnosti