Raben

Raben je holandská společnost, která nabízí komplexní logistické služby na míru. Raben Group se na trhu osvědčil jako spolehlivý partner a dnes má pobočky a sklady po celé Evropě. Je úspěšný nejen díky kvalitním službám pro zákazníky, ale také díky odvážným investicím a inovacím, které se snaží během provozu využívat.

1x1.trans - Raben

Logo – Raben

Představení dopravce

Společnost Raben byla založena v roce 1931 jako přepravní společnost. Záhy se začali specializovat na vývoz textilu do zahraničí. Později se k tomu přidali i větší logistické zakázky a společnost začala expandovat i do dalších koutů Evropy. V současnosti působí v 12 zemích, kde vlastní gigantické skladové plochy. V České republice Raben působí od roku 2008.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Raben se zabývá smluvní logistikou, silniční přepravou, zahraniční i tuzemskou, celovozovou a kombinovanou přepravou, a dokonce logistikou čerstvých produktů – potravin. Raben zákazníkům nabízí co nejmenší možné náklady na přepravu a další služby, které šetří peněženku. Kromě toho se na společnost můžete spolehnout i co se týče kompletního řešení celního řízení.

Ačkoliv je Raben evropský gigant, v jeho čele stojí už po tři generace stále ta samá rodina. Společnost vyzdvihuje své zaměstnance jako páteř společnosti. Mezi hustou sítí lokalit operují nejen řidiči, ale i lidé v kancelářích. Společně tato pevná struktura odborníku pracuje rychle a efektivně. Díky tomu Raben stále roste a ročně má miliardové obraty.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Pro klienty je připravena platforma My Raben. Na té se dovíte všechny informace o vaší zakázce. Zboží lze sledovat i pomocí online trackingu na základě sledovacího čísla.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

7.5 Hodnocení
Logistická přepravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7.5
2.7Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
KLADY
  • široká nabídka služeb
  • pobočky a sklady po celé Evropě
ZÁPORY
  • průměrný zákaznický servis
  • občas není dodržen termín doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

12 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Picek 10.5.2022 v 21:18

    Nedoporučuji , dnes my měla být doručena zakázka a šofér nebyl schopen vyřešit jeho problém s vraceni 120 kc ,tak se rozhodl zakázku nedorucit. Nechapu jak si tohle může někdo dovolit. Již ho u nás na firmě nechci ani vidět.

  2. Reagovat
    Tereza 25.4.2022 v 15:57

    Doručení zásilky v topu!

  3. Reagovat
    Ing.Jan Schubert 24.4.2022 v 12:03

    Nebrat, arogantní jednání řidiče, přišlo mi, že firmu řídí on

  4. Reagovat
    iva 14.4.2022 v 20:14

    nedoporucuji,v pondeli si meli prevzit zasilku od e-shopu s v utery dorucit a nic. volam tam a oni ze ju doruci ve stredu ze ju jeste neprevzali ve stredu tam volam a pani zas ze ju neprevzali. volam ve ctvrtek na e-shop tam mi rekli ze jim zasilku predali uz v pondeli…. volam jim zase (mezitim mi to nekolikrat vytipli,)kde teda je ta zasilka a najednou se nasla a uz je v brne ALE doruci mi ju az pristi tyden v utery!!!! takze doprava za 1600kc s takovym jednanim….. nakonec sme si pro tu zasilku jeli sami do brna. vyzvedli sme si ju a dosel mi mail ze moji zasilku budou mezi 8-17h dorucovat…. no coment…. nedoporucuju… nejhorsi preprava se kterou sem mela tu cest.

  5. Reagovat
    Tomáš Piler 21.1.2022 v 14:15

    Měli mi doručit kamna – sporák. Vzal jsem si na daný ten dovolenou. Přejel jsem na místo určení 150km a sehnal 4 dělníky na přenos. Celý den jsem čekali. Nejen že nepřijeli, ale ani nikdo nezavolal.
    Velmi neseriózní jednání, kterým navíc způsobily i velké náklady (dovolená, dělníci, cesta,…) …

  6. Reagovat
    Jana 29.8.2021 v 21:23

    Bohužel se musím připojit k negativnímu hodnocení. Objednala jsem plovoucí podlahu v Horbachu, měla být dovezená přes Raben. Poprvé pán dojel, a než se dovolal cca 5 minut, odjel s tím, že už se neotočí :). Podruhé dojel o hodinu později v největším lijáku, a chtěl plovoucí podlahu vyložit, plachtová dodávka, ve které podlahu dovezl nachcaná vodou, žádný stres a opatrnost ke zboží. Na potřetí doprava nepřijela vůbec, ale vlastně se to hodilo, bůh ví v jakém stavu by nakonec byla. Tragická komunikace mezi zákaznickou linkou a dopravou, ani v jednom termínu nebyl dodržen čas. Objednávka stornována a Raben nikdy více!!

  7. Reagovat
    Jan 27.8.2021 v 16:35

    Čtyři termíny doručení, čtyři dny dovolené a zboží také nemám. katastrofa!!!!!

  8. Reagovat
    Robert 18.8.2021 v 12:35
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá tragedie. Snažím se vysvětlit dodavatelům aby neposílali přes Raben, ale bohužel občas někdo pošle a pokaždé jen samé problémy. Tragická komunikace, špatné služby, dlouho to trvá, vše si musíte honit sami. Já vůbec nechápu, jak můžou v této době přežít .

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: všechny. Komunikace, doba dodání, pokaždé řeknou něco jiného. Nulová přidaná hodnota pro zákazníka
    (2) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Kryštof 30.7.2021 v 14:42
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ani na potřetí nebyli schopni doručit zásilku a museli si ještě k tomu najmout extra přepravní společnost. Tak pak nechápu proč se vůbec zaměřují na dodávání!!!! Velice špatná zkušenost. Nikomu nedoporučuji.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Logistika Zákaznický servis
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Vratislav 14.7.2021 v 20:41
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Asi takto. Můj dodavatel využívá tohoto dopravce. 13.7.2021 mně přišel e-mail a SMS s informací, že zásilka dorazí 14.7., domluvil jsem se tedy na 15.7. se zákazníkem na montáži, kterou mám pod smlouvou se sankcemi. Když zásilka nedorazila do oběda, zadal jsem hledání zásilky a zjistil jsem, že je zásilka na druhé straně republiky. Nikdo se neobtěžoval mně zavolat, nebo dát jinak vědět. Kontaktoval jsem zákaznický servis na pobočce v HK a bylo mně řečeno, že se to stává a že mně nedokážou zaručit doručení ani 15.7.. Nejenom, že budu platit penále, ale firma si účtuje ještě 890 czk za dopravu.

    KLADY: Příjemný řidič
    ZÁPORY: Komunikace, spolehlivost
    (0) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Bianca Konczová 17.1.2021 v 8:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý deň.
    Kde mám začať. Komunikácia s Raben veľmi ťažká. 1 mesiac (!!!) som čakala na zásielku. Každý deň som tam volala, niekedy vôbec nevedeli, kde mám zásielku a už vôbec dátum doručenia.
    “Zajtra Vám doručíme” – veta, ktorú som počula nesmierne veľa krát, no balíky som na druhý deň nikdy nedostala.
    Dúfam, že nikdy viac v živote ich “nestretnem”.

    SOM NESMIERNE SKLAMANÁ.
    RABEN 0 bodov.

    ZÁPORY: - ťažká komunikácia - nedodržali dátum doručenia - vôbec nemali reálne informácie o zásielke
    (2) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Vladimír 3.8.2021 v 13:04

      Zboží měl rozházené po celém autě 3krabice i že zbožím zničené.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz