Dracik.cz se specializuje na sortiment, který dělá dětem tu největší radost – hračky. Síť maloobchodních prodejen Dráčik je největším prodejcem hraček v Česku a na Slovensku. Aktuálně provozujeme 156 prodejen, z toho 77 prodejen na Slovensku a 79 prodejen v ČR.

Obchody najdete především v nákupních centrech a ve středu měst. Kromě kamenných poboček má i velký e-shop a letákovou nabídku svého zboží.

1x1.trans - Dráčik

Logo Dráčik

Představení e-shopu

Firma Dráčik působí na slovenském trhu s hračkami už od roku 1991 a velký úspěch slaví i nyní v České republice. Společnost se stále rozrůstá a s tím rozšiřuje nabídku hraček a dalšího dětského zboží i počet prodejen.

Dráčik klade důraz na zodpovědnost k životnímu prostředí. Díky marketingu i svému logu a maskotovi, oranžovému dráčkovi, je dobře známý u dětí i dospělých.

Přejít do e-shopu

zpět k obsahu ↑

Přehled sortimentu

Sortiment obchodu Dracik.cz je opravdu široký. Ať už vaše dítě touží po jakékoliv hračce, s velkou pravděpodobností ji zde najdete. V prodejnách i na e-shopu jsou především značkové hračky od světových výrobců, u kterých je zaručena vysoká kvalita a funkčnost.

Ať už nakupujte pro holčičku nebo pro chlapečka či pro nejmenší miminka, máte na výběr z mnoha kategorií. Sortiment je tříděný především podle typů hraček – například panenky, stavebnice, modely, dráhy, vozidla (odrážedla, chodítka), puzzle (pěnové puzzle), plyšové hračky, roboti, hudební nástroje a další. Nechybí ani praktické věci jako jsou sedací vaky nebo školní potřeby.

zpět k obsahu ↑

Služby a ostatní

Vedle možnosti nákupu na v kamenných prodejnách si můžete zboží objednat přes e-shop Dracik.cz s různými způsoby doručení i platby. Pokud si nebudete vědět rady s nákupem přes internetový obchod, najdete zde nápovědu.

Pro lepší výběr e-shop obsahuje filtry, které vám pomohou vybrat ideální hračku pro vaše děti. Díky věrnostnímu programu můžete získat zajímavé slevy a ušetřit. Samozřejmostí je pak možnost zákonné reklamace vadného zboží.

zpět k obsahu ↑

Slevový kód

  • E-shop nemá aktuálně slevový kód
zpět k obsahu ↑

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr na prodejně
  • Doprava na adresu
zpět k obsahu ↑

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • GoPay
  • PaySec
zpět k obsahu ↑

Prodejny

Dráčik prodejny v Praze

  • OC Letňany – Veselská 663, 199 00 Praha
  • OC Lužiny – Archeologická 2256/1, 155 00 Praha
  • Rentail park – Hornoměcholupská 764, 109 00 Praha

Dráčik prodejny v dalších městech

  • Pražská třída 1247/24, 370 04 České Budějovice
  • Řípská 1475/25, 627 00 Brno
  • Chebská 370/81a, 360 06 Karlovy Vary
  • Pilnáčkova 537, 500 02 Hradec Králové
  • Soukenné nám. 2A/669, 460 80 Liberec
  • Varenská 3309/50, 702 00 Ostrava
  • Tovární 915/40, 779 00 Olomouc
  • Palackého třída 2748, 530 02 Pardubice
  • Sukova 2895/23, 301 00 Plzeň
  • Americká 3252, 272 01 Kladno
  • Bílinská 3490/6, 400 01 Ústí nad Labem
  • Tyršovo nábřeží 5496, 760 01 Zlín
zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa naleznete zde
zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Telefon: +420 725 801 373
  • E-mail: info@dracik.cz
  • Reklamace
  • Sídlo společnosti: Dráčik – DUVI CZ s.r.o., Uhelný trh 414/9, 110 00 Praha 1 – Staré Město
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8 Hodnocení
E-shop s hračkami pro děti

8Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
8
Jednání se zákazníkem
8
Kvalita sortimentu
8.5
6.2Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
6.7
Jednání se zákazníkem
5.3
Kvalita sortimentu
6.8
KLADY
  • široký sortiment
  • kamenné prodejny
ZÁPORY
  • průměrná komunikace
  • dlouhá dodací lhůta
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

41 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Laura 11.8.2020 v 11:38
    1.8
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    Dnes jsme byli v Chomutově v prodejně dráčik měli venku na prodej novou sérii lol surprise ale přišli jsme k pokladně a nešlo to namarkovat potom se zjistilo že se to může prodávat až od září obsluha byla nepříjemná nechala nás stát 10 minut u pokladny hrůza už nikdy tam nejdu😡

    KLADY: Nic nebylo dobře
    ZÁPORY: Vše co jsem vypsala
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Lenka 23.9.2020 v 22:03
    2.8
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    80

    S prodavačkami bohužel většinou nemilá zkušenost, v prodejně na Lužinách vyhodili z prodejny manžela s tím, že přišel do prodejny s uzavřeným nápojem a do toho si syn vezl sekačku kterou si v obchodě vybral, ale prodavače se evidentně nelíbilo, jaký zvuk sekačka při jízdě vydává a tak moje chlapce vyhodila oba. V předchozích zkušenostech prodavačky nikdy nebyly schopné poradit kde najít hledané zboží a tvrdili, že nic takového nemají i přesto, že jsem ho nakonec na prodejně našla ( vždy jsem ukazovala produkt na jejich webu). Takže kamenné prodejně už se vyhnu a když nakoupit, tak přes e-shop.

    KLADY: Cena
    ZÁPORY: Obsluha, která není absolutně schopná poradit.
    (0) (3)You have already voted this
  3. Reagovat
    Gabriela 27.10.2020 v 14:58
    3.65
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    70
    Kvalita sortimentu
    80

    Tento e-shop má velmi dlouhou dobu dodání a špatný zákaznický servis.

    KLADY: příznivé ceny široký sortiment příznivé ceny
    ZÁPORY: špatný zákaznický servis dlouhá doba doručení
    (2) (5)You have already voted this
    • Reagovat
      Emilie 19.11.2020 v 9:25

      Můžu se zeptat, jak dlouho trvalo, než vám přišla objednávka? Taky čekám už 6 dnů a nemůžu se dovolat a ani mi neodepisuje na e-mail.

  4. Reagovat
    Jiří 19.11.2020 v 19:09

    Žádná komunikace, totální zklamání…

  5. Reagovat
    Milos 24.11.2020 v 16:11
    1.15
    Přehlednost obchodu
    20
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    50

    Jsou to ignoranti, nic nekupujte přes net!!!
    Měli mít skladem objednáno, zaplaceno 5tis. Kč.
    Žádné potvrzení, komunikace nic. Poslán přátelský e-mail, s dotazem na dodání zboží, když je skladem a zaplacené. Nic ani po 4 dnech tak znovu, a zase nic.

    Takovýto servis a komunikací ať si strčí někam. Nikdy více! I když nemusí být podvodníci, rozhodně se tak chovají!

    KLADY: Dobrá cena
    ZÁPORY: Nekomunikují, žádné informace i po více jak týdnu Stránky strašné a nepřehledné Žádný tel. kontakt!
    (1) (3)You have already voted this
    • Reagovat
      Veronika 8.1.2021 v 13:52

      Objednávka od Listopadu 2020 a stále není doma!! Žádná komunikace nic!! Hlavně že si peníze nechaly!!Nikdy si už odsud nic nebudu kupovat.PODVODNÍCI!!

    • Reagovat
      Markéta 4.12.2020 v 6:21

      Pozor!
      Nám v zásilce taky téměř za 5 tis., chybí zboží za 2889,-
      !!!
      Nereagují, nenakupujte, pokud nechcete mít zkažené Vánoce

    • Reagovat
      Jitka 30.11.2020 v 13:28

      objednávku mám z 10.11. za dva tisíce, zaplaceno a do dnešního dne zboží nemám. Poslala jsem tři maily, protože telefonní kontakt není a žádná odpověď.

  6. Reagovat
    Jana 26.11.2020 v 17:47

    Žádná komunikace ,jsem zklamaná. Neodepisují ani na email. Už je to 3 neděle co jsem poslala objednávku a uhradila.

  7. Reagovat
    Honza 30.11.2020 v 18:52
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    10

    S eshopem absolutní nespokojenost

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Bez telefonního kontaktu na eshop Stránky nepřehledné Stránky nefunkční Neodepisují na email Mizí mi věci z košíku Smyšlená cena, která neodpovídá ceně el. faktury, cca jen o 46500,-
    (0) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Martina 3.12.2020 v 9:16
    1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Strašná komunikace, nebo tedy spíš nulová, to snad ani není možné, jak je možné, že objednávka placená 9.11. není ještě tady a ti, co objednávají na prodejnu mají do tří dnů zboží…. nehorázné!!!! Maily jsem psala už asi 5x, balík zaplacen ihned skoro za 3 tisíce a ticho? Jak si to v dnešní době můžete dovolit? Když zruším objednávku, jak dlouho to z vás budeme dostávat?

    ZÁPORY: Komunikace se zákazníkem na bodu mrazu
    (3) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Nada 3.12.2020 v 15:13
    0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    0

    Bohužel jsem na tom stejně jako ostatní zákazníci. Zaplaceno od 19.11.20, vůbec nekomunikuji.

    ZÁPORY: Komunikace. 😖
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Markéta 4.12.2020 v 6:19

    15 dní, a v zásilce chybí zboží za 2 889,-.
    Na emaily nikdo nereaguje, už nikdy!
    Dávejte si pozor!!!

    • Reagovat
      Šárka 18.1.2021 v 20:34

      Do dnes mi nebyli vrácené peníze ze storno objednávky. V životě už nic neobjednam

  11. Reagovat
    Markéta J. 4.12.2020 v 6:25

    NENAKUPUJTE přes eshop!!!
    Ať nedopadnete, jako my…

  12. Reagovat
    Katka 4.12.2020 v 23:17

    Taky naprostá NESPOKOJENOST!!
    dlouha čekací doba, než mi zásilky vůbec přišly, ale z čeho jsem úplně vytočena je to, že včera mi přišel balík, který jsem uhradila předem. Zaplatila jsem 3500Kc!a když jsem otevřela krabici, tak jsem zjistila, že jsou tam úplně jiné hracky!! Žádné telefonních spojení na někoho kompetentního není, na e-mail absolutne nereagují. A tak jsem jela do nejbližší prodejný. Tam mi sdělili ue to dají na technickou podporu, ale že musím vydržet do vyjádření. Že oni mi peníze ani hracky vydat nemůžou. Takže já nemám objednané hracky, doma mám krabici hraček někoho jiného (s mym dodacim listem, takže ani nevím komu to patřilo) a abych nečekala na pár dní pred Vánocích, tak jsem si dnes hracky koupila znovu za další peníze!!! Doufám, že se mi co nejdříve ozvou a peníze vrátí!!!!

  13. Reagovat
    David 5.12.2020 v 11:21
    3.8
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    70
    Kvalita sortimentu
    90

    E-shop veliký průšvih. Před 11 dny (24.11.2020) jsem online zaplatil zboží platební kartou a ještě dnes zboží nemám. Pouze 3 balíčky karet Pokemon a taková doba.

    KLADY: Kvalitní zásobení prodejen.
    ZÁPORY: E-shop
    (0) (0)You have already voted this
  14. Reagovat
    Josef 5.12.2020 v 13:46

    Jsem na tom oplne stejně jako vy až na to že jsem neplatil předem.
    Objednáno asi 15.11. a dodnes nemám zboží doma.
    Na email odepsali jednou a že neví kde to může být.
    Přišel mi jen email ze balík je připravený k odeslání.

  15. Reagovat
    Ivana 7.12.2020 v 21:43

    Katastrofa!!! Zboží cca za 3 tisíce, zaplaceno téměř před měsícem a stále nikde.
    Komunikace možná jen přes email, ale stejně nikdo nereaguje. Telefony pouze na prodejny a tam stejně nic nevědí. Jsem zvědavá jak to celé dopadne. Obávám se nejhoršího… Už nikdy více

  16. Reagovat
    Jarka 8.12.2020 v 11:45

    Nulová komunikace, nefunkční e-shop.

  17. Reagovat
    Martina 8.12.2020 v 18:19
    1.5
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Nekomunikují ani přes telefon ani přes email!!!! Zboží objednané 16.10 už je to přes 20 dní a objednávka ani peníze nemám. Neobjednavejte si od nich nic, jsou úplně neschopní.

    KLADY: Žádný klad!!!!
    ZÁPORY: Nekomunikují ani přes telefon ani přes email!!!! Zboží objednané 16.10 už je to přes 20 dní a objednávka ani peníze nemám. Neobjednavejte si od nich nic, jsou úplně neschopní.
    (0) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Andrea 9.12.2020 v 11:53

    TO SNAD NENÍ MOŽNÉ, CO TO JE ? KDE JSME? NECHAT LIDI V TAKOVÉ NEJISTOTĚ!!!
    Objednala jsem 22.11. zaplaceno přes 2tisíce a žádné zboží nemám. Milionkrát voláno do Dráčiku FM, nezvedají, když jsem se ptala v pondělí 7.12. po 14 dnech v prodejně, tak zboží je prý odesláno. Dnes je 9.12. a pořád nic nemám. Poslány 3 maily, voláno mnohokrát na cetnrálu na Slovensko, vyvěšený telefon. Voláno i na pražskou centrálu, taky nic. Je mi z toho na nic, mám tam dárečky pro děti a peníze netisknu.

  19. Reagovat
    Lukáš 10.12.2020 v 13:54

    Jsme jen další z mnoha, kteří mají stejnou zkušenost s eshopem Dráčik.. Objednávali jsme zboží 26. 11. 2020 a do dnešního dne 10. 12. nemáme nic, ani zboží, ani peníze. Měli jsem tam i věci na Mikuláše, takže teď už nám jde jen o vrácení peněz, protože adventní kalendáře Lego jsou v půlce prosince k ničemu. Kluci si ty kalendáře moc přáli, tak byli enormně nadšení, když je nedostali. Zbytek věcí na Vánoce holt budeme muset koupit někde jinde. Objednávám věci přes eshopy poměrně často (i v práci), ale s něčím takovým jsem se ještě nesetkal. Kontaktovali jsem již ČOI a tam nám sdělili, že aktuálně máme v podstatě jedinou možnost, stáhnout si od nich formulář o odstoupení od smlouvy, vyplnit ho a zaslat doporučeně na kontaktní adresu. Do 14 dnů se “musí” vyjádřit. Pokud tak neučiní měla by je kontaktovat samotná ČOI a pokud nebudou ani tak reagovat, pak už jen zbývá řešení soudní cestou. Když jsme kontaktovali ČOI, tak aniž bychom vyslovili o jaký eshop se jedná, paní hned věděla o co jde, takže podmětů budou mít hodně. Provozovatelé eshopu nejsou nic jiného než diletanti a podvodníci!!! Vůbec mě nezajímá, že mají, dle jejich zprávy, 4x víc objednávek, než ve stejném období loni. Pokud to neumí a nezvládají, mají stopnout eshop. Rozhodně tam nedoporučuji nic kupovat, nestojí to za ty nervy!!!!

    • Reagovat
      Hana 28.12.2020 v 20:19

      Moc hezky napsane. Máte naprostou pravdu.

    • Reagovat
      Martin 12.12.2020 v 9:25

      Eshop by měl být zakázán, pořádná pokuta a ať už o nich není nikdy slyšet v jakékoli formě… absolutně žádná kominikace, ani slušnost reagovat na email. Když to neumí ať to nedělají, obchod není jen o tom brát peníze, ale i o poporodejním servisu. Věřím a doufám, že už na příští vánoce tato společnost fungovat nebude.

  20. Reagovat
    Lenka 12.12.2020 v 11:22
    2.3
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    80

    Měli jsme štěstí zboží došlo v avizovaném termínu..li ak už nikdy odtud objednávat nebudu, i když chápu tuto dobu,takto se se zákazníkem jednat nesmí, není možné aby tolik zákazníků bylo v nejistotě ..sami mají informovat pokud mají s některou objednávkou zpoždění

    KLADY: Kamenný obchod
    ZÁPORY: viz recenze
    (0) (0)You have already voted this
  21. Reagovat
    Miroslav 14.12.2020 v 11:02
    0.65
    Přehlednost obchodu
    20
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    20

    Absolutní nedostatky, vůbec nekomunikuje e shop,
    Peníze na účtu a zboží v nedohlednu
    Kdo na tomto webu dal takové hodnocení neobjektivní pracoval asi účelově

    KLADY: Zadne
    ZÁPORY: Absolutní mekomunikace a peníze jsou již 26 dnů pripsany na účet firmy
    (0) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Petr 15.12.2020 v 11:47

    Prosím, nic neobjednávejte v e-shopu! Nekomunikují a nic neposílají, přestože je zaplaceno!

    Petr.

  23. Reagovat
    Lucka 17.12.2020 v 10:56

    Zboží objednané 16.11.2020 , po 14 dnech jsem psala 3 emaily na které mi nikdo neodepsal! Asi až po 3 týdnech mi volala paní jestli to chci ještě poslat a když jsem řekla že jo, do týdne mi přišel balík (od objednávky mi přišel AŽ 16.12.2020) Po otevření balíku jsem našla místo mé objednávky úplně jiné zboží, s jiným číslem objednávky, bez mé (žádné) adresy a za jinou částku! Nikam se nedovoláte, raději mají vyvěšený telefon, nebo to nikdo nebere! a na emaily nikdo nereaguje! Přes eshop u Dráčiku už NIKDY VÍÍÍÍÍÍC! Nechápu že ještě fungují s tímto přístupem k zákazníkům! Takže NEDOPORUČUJI! ….

  24. Reagovat
    Pavel Žilka 21.12.2020 v 9:17

    Zboží objednáno 20.11.2020 i zaplaceno, jediná informace oc přišla, bylo, že zboží bylo opravdu zaplaceno.
    Od té doby nic. Na mail nereagují, na telefon taky ne, ani česká ani slovenská pobočka. NEKUPUJTE Od nich nic, maximálně na dobírku, protože když to nedodají nic neriskujete a můžete si to koupit jinde.
    Na to jak se prsí, jací jsou to profíci se širokou sítí prodejen je to jeden velký podvod…

  25. Reagovat
    Hana 28.12.2020 v 20:10
    0.3
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Jsem naprosto rozhozena z kvality všech hraček které jsem letos objednala. Lego pro syna Avengers 4+ na které se těšil úplně nejvíc se ukázaly jako nejhorší dárek… Dílky jsou tak malé, že je zapotřebí si na ně vzít lupu, manuál naprosto nepřehledný. Můj syn skládá lego opravdu rád, teď byl tedy opravdu zklamaný a ne jen on!! . Zajímalo by mě, kdo toto vymysli, to bude nějaký odborník, který tedy rozhodně děti nemá a k tomu je snad ještě ani nemá rád, protože tohle je vážně k pláči.. Další hračky jsou na tom kvalitně také dost mizerné. Za mě jsou to letos opravdu vyhozené peníze. Chtěla bych to s někým řešit. Protože je třeba tohle zarazit. Já si peněz docela vážím, nechci platit za špatné a nekvalitní hračky, to je mohu rovnou házet z okna. Děkuji a budu ráda, když si budí moct o tom s někým popovídat a vylepšit tak možná trochu sortiment.

    KLADY: Letos bohužel nemohu kladné hodnotit nic. Je mi líto.
    ZÁPORY: Dárky za pomalu 10000kc jsou kvalitou hodně mizerné, Lego pro syna 4+ Avengers, Ninja go atd to je na lupu.. Prostě des a hrůza. Je mi líto, že nemohu hodnotit lépe. Ráda bych to z někým probrala. Děkuji.
    (0) (1)You have already voted this
  26. Reagovat
    Václav Stejskal 2.1.2021 v 17:42
    1.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Absolutně otřesné jednání se zákazníkem a kvalita reklamační oddělení prakticky neexistuje

    KLADY: Rychlé vyřízení objednávky v této době
    ZÁPORY: Reklamace zde úplně otřesné stejně jako jednání se zákazníkem. Reklamace po hodině co mám zboží u sebe údajně bude trvat 30 dní a nejsou schopni zboží vyměnit okamžitě kus za kus
    (0) (0)You have already voted this
  27. Reagovat
    Veronika 27.1.2021 v 13:54
    1.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    70

    Dobrý den, upřímně jsem nespokojená s vaším přístupem ke klientům. Objednala jsem si přes e-shop zboží. Přišla jsem do obchodu si ho vyzvednout. Kde jsem musela jít až ke skladu. Zboží mi bylo hozeno jen tak bez žádné tašky a to jsem si objednala tři věci. Tašku jsem si nemohla ani koupit. Upřímně, když si něco objednám, tak mi to také přijde zabalené. K tomu mi ještě ani nesundali plastový kód na hračce, tak tam budu muset jet znova. Očividně je to prodavačkam jedno. Priste půjdu nakoupit hračky jinam.

    (0) (0)You have already voted this
  28. Reagovat
    Marek 24.3.2021 v 11:34
    1.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    80

    POZOR!!! Varuji před eshopem.

    Zakoupil jsem zboží, po rozbalení a odzkoušení zjistil vadu a chtěl vrátit v zakonné 14 denní lhůtě. NECHTĚL jsem řešit reklamaci.

    Přinesl jsem na prodejnu odstoupení od kupní smlouvy a zboží. Vše by možná proběhlo v pořádku, pokud bych se nezmínil, že jsem zjistil vadu.

    Najednou prodavačka otočila, že zboží nelze vrátit, ale že se musí reklamovat – ze zákona nesmysl, ve 14 denní lhůtě mohu vrátit. Nejsem první, koho takto nutili, jinak bychom tam stáli dosud. Ještě navíc tvrdí, že vlastně s eshopem nemají nic společného, že si tyto věci eshop řeší sám. Neskutečné…

    Tedy byl jsem donucen podepsat reklamaci i když jsem reklamovat nechtěl. Eshopu jsem doručil odstoupení od smlouvy elektronickou formou na email – splněno, eshop je informován o odstoupení včas. JINÝ KONTAKT totiž na eshop nedostanete. Nepodařilo se mi ho vydolovat ani z prodavačky na prodejně!!! Našel jsem zde na webu recenzer telefonní kontakt na eshop, avšak nikdo to nezvedá.

    Eshop se mnou již emailem nekomunikuje. A jedna perla na závěr, tvrdí, že pokud je zboží rozbalené, nelze vrátit ve lhůtě 14 dní. Další nesmysl, jak si asi zboží máte vyzkoušet. Nastavují sí vlastní podmínky, ty jsou ale mimo zákon.

    Nechápu, jak je možné, že na prodejně nemají žádný jiný kontakt na eshop, prodavačka mi tvrdila, že mají pouze email, stejný jaký je uveden na webu dracik.cz. To už mi připadá hodně velký bordel.

    Nezbyde mi nic jiného, než obrátit se na ČOI.

    ZÁPORY: Prodavačky nemají žádný přímý kontakt na eshop. Přijde mi zvláštní.
    (0) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Mariana 5.4.2021 v 1:01
    4.15
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    90

    Do Dráčiku chodím nakupovat neustále pro moje děti, ale momentálně kvůli opatření jsem nucena nakupovat pouze online.

    (0) (0)You have already voted this
  30. Reagovat
    Iveta 21.5.2021 v 11:33

    Neochota Strakonických prodavaček.

  31. Reagovat
    Marika 29.5.2021 v 22:43

    Konečně otevřeli Dráčik a mohla jsem nakoupit dárek pro mojí dceru.

  32. Reagovat
    Kari 12.7.2021 v 11:05
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Velmi ráda navštěvuji prodejnu v Praze.

    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Drahomír 29.7.2021 v 16:29

      Já taky :D mají tam obrovský výběr hraček.

  33. Reagovat
    Lucka 10.8.2021 v 21:49
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    V kamenne prodejne jsem koupila Globus od Albi. Bohuzel byl vadny a nefungoval. Po konzultaci primo v Albi prodejne jsem ho sla vymenit. To oni ale nedelaji a rovnou posilaji na reklamaci. Po 30 dnech prisel Globus zpatky s tim, ze mu nic neni a ze si mam stahnout soubor do mluvici tuzky. Nejenze jsem musela jet zpatky domu pro laptop, abych dokazala, ze ten soubor v tuzce mam, ale ani s jejich tuzkou ten Globus nefungoval. Vymenit mi ho pry ale nemuzou a penize vraci az po trech uznanych reklamacich… nastesti jsou v Albi uzasni a vyměnili mi ho oni, kdybych to mela vyrizovat s Dracikem, tak kluk ten Globus uz ani neuvidi… Priste jdeme pro hracky jinam!

    ZÁPORY: Reklamace nefunkcniho zbozi neuznana nevraci penize ani nevymenuji zbozi a to ani po par hodinach od nakupu
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz