WEDO

WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 246 092 912 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.)
  • E-mail: info@wedo.cz
  • Kariéra
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

1 064 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. S něčím tak hrozným jsem se ještě nesetkal.

  2. Katastrofa jedním slovem, řidič naprosto postrádá jakékoli slušné chování, odře vám plot při dovezení zásilky sousedovi a to hned 2x a dělá, že nic. Chování má celá tato firma katastrofální.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    nejhorší doručení. ani nepokusili se Balíček doručit, nebyla žádná SMS ani email. můj balíček se právě vrátil.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Nejhorší zkušenost s dopravcem. Nedodržen čas doručení, v pořádku, respektuji, ale po telefonické domluvě, kdy jsem chtěla doručit balík do rukou další dny mi naprosto nevyhověli. Ba naopak naschvál mi doručili balík do výdejního místa, kdy jsem kurýrovi opakovaně zmiňovala, že tam balík nechci vyzvedávat. Sms zprávy hovořily za vše, už nikdy více.

  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes bych je chtěla pochválit. Včera v 16hodin jsem objednala u prodejce a dnes přesně ve 12 hodin doručeno. Kurýr byl milý a ochotný. Dnes 1*.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Katastrofa, už nikdy víc! Bohužel jsem objednala z eshopu, který nedal jinou možnost přepravy. První dva dny došla ráno sms, že mi balíček v ten den dopraví, odpoledne sorry nestíháme. Druhý den to samé. Třetí ten opět sms, že balíček dorazí do 13 hod. Protože nedorazil a doručení jsem měla do práce, odjela jsem logicky z místa. V půl 4 jsem měla telefon, že mi teda vezou po třech dnech balíček. Sdělila jsem, že ho měli dovézt do 13.00 hod. a protože nikdo nedorazil a to jsem čekala další hodinu a půl kdyby náhodou, odjela jsem logicky domů. Takže mi nechají balíček na výdejním místě. Protože jsem objednanou věc již nutně potřebovala, vyrazila jsem na výdejní místo. Tam mi sdělili, že ho nemají ještě načtený a že mi ho nedají. Ležel před pultem, kdy jsem řekla, že to je ten můj, že tam je mé jméno i adresa, tak prostě ne, nemáme načteno. To bylo v pátek. V pondělí zavřeno. Takže konečně včera mi laskavě předali balíček – 20. 9. Původní datum doručení byl 14. 9. Po této zkušenosti i kdybych si měla připlatit víc za dopravu nebo nakoupit jinde, tak tuto přepravu už opravdu ne.

  7. Něco neuvěřitelného. Doručení zboží jim trvá 5 dní a ještě jej dodají na výdejní místo 4 km od původního. Na dotaz suše odpoví, že původní výdejní místo bylo vlastně zrušeno. U firmy, která WEDO používá jako dopravce, bych už nic nenakoupila.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tupá firma, zaměstnává tupce, co zastavi uprostřed cesty, neda se kolem projet autem, 5 minut hledal balíček, pak si vykračuje zpět k volantu, ale nespěchá, macka si ten svůj terminál, Frýdek, SPZ 7892

    Zápory: Bezohlední řídící, tupí a hloupi
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NIKDY VíCE!!!!Poprvé jsem využila doručení balíku Avonu do Wedo boxu, z důvodu, že si můžu balík kdykoliv, během 46 hodin z boxu vyzvednout a nemusela jsem na poštu s omezeným provozem. Prostě, abych měla balík co nejdříve. Balík mi nebyl dodán v daný den, další den ráno jsem vše řešila s pracovníkem na infolince, který mi řekl, že bude balík doručován do boxu mezi 14.-17. hodinou. Odpoledne, před 17. hodinou, opět telefonát na infolinku. Bylo mi řečeno, že balík již v boxu je, poté, že mi řidič dopošle sms o uložení. Když jsme čekali už u boxu s tím, že si balík konečně vyzvedneme, tak jsem nahlédla na sledování zásilky a s hrůzou zjistila, že balík se vrátil na depo, že v boxu vůbec není. Další a další telefonáty…Prý technický problém na straně WEDO. Balík mi prý bude dodán zase další( tedy již třetí den od plánovaného termínu) den mezi 14.-17. hodinou. 3 dny neřeším nic jiného, než jak se dostat k balíku a dodat Avon zákaznicím, které jsou velmi nespokojené a řada z nich již zboží nebude chtít… díky neschopnosti společnosti WEdo dodat balík v daném termínu. Jsou to tři dny a balík zatím nemám….snad se dočkám…Ale opravdu to bylo poprvé a NAPOSLEDY, kdy jsem využila služeb dodání balíku do Wedo boxu!!!! V žádném případě nedoporučuji!!!!!!

    Zápory: Po třech dnech balík stále nemám, 8 teelfonátů, klamavé jednání. Poprvé a NAPOSLEDY!!!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoporučuji. Balíček si po třech dnech jedu vyzvednout do zastavárny. Komunikace ze strany společnosti hrůzostrašná. A to nemluvím o tom, že doba doručení je okno dlouhé 12 hodin. Za mě určitě NE.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • V zivote už nechci s touhle společností mít nic společného. Zlata pošta a jiní dopravci. Tady už nikdy a NEDOPORUČUJEME

1 2 3 101

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo