WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WEDO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WEDO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Telefon: +420 246 092 912 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.)
- E-mail: info@wedo.cz
- Kariéra
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Naprostá spokojenost
Dvě zásilky a naprosto v pořádku.
U druhé jsem si zavařil sám a nakonec za blbce, ale ze strany WEDO v pořádku.
Snad jen na komunikaci zlepšit to aby kurýr zvedal telefon.
Ujde to, jen pozor na random změnu místa doručení, než to, které jste zvolili.
Nejhorší dopravce u nás! Věčně zpoždění, a nejvíc mně rozpálí, když napíší, že lze platit kartou, a přitom nemají platební terminál!
Nevím jak v jiných městech, ale v Praze jsem zatím s WeDO problémy neměl. Pokaždé přijde SMS, že budou doručovat a zatím vždy dorazili i s balíkem.
Nejhorsi zkusenost!
Dnes rano jsme obdrzeli SMS zpravu ze bude zasilka dorucena mezi 16-19 hodinou.
Jelikoz jsme museli vecer opustit domov cekali jsme do 19 hodin. Pote jsme volali na uvedene cislo. Pani nam oznamila, ze prijede asi za hodinu a pul…dokazeme pochopit zpozdeni, ale ani po uvedene dobe se nic nedelo a prisel nam email, ze zasilka byla predana. Ale jake prekvapeni, ze zasilka u nas stale nebyla?!! Pri snaze osobu znovu kontaktovat bylo vyzvaneni opakovane ukonceno! Po 15 minutach prisla SMS zprava: zasilku mam v aute, dorucim zitra. Nechapeme jak je mozne, oznacit zasilku za dorucenou, zmenit cas doruceni, nakonec ji ani nedodat a zasilku za nekolik tisic ponechat pres noc v aute?!
Nikdy vice…
Strašný přístup a komunikace. Bylo mi potvrzeno že se zásilka bude doručovat v jiný den, jak bylo dohodnuto přes hovor i e-mail, a přesto byla zásilka odeslána, pár dní před domluveným datem, zpátky odesílateli. V mém případě do zahraničí. Žádné informace ohledně odesílatele nebo co v zásilce bylo – nic nejde dohledat. Z komunikace bylo poznat, že je jim to vlastně celé jedno. Naprosto otřesné jednání.
V této společnosti nikdo nic neví a je to o nervy. Poprvé a naposled. Zlatá pošta.
Objednala jsem si zboží z mall.cz a překvapilo mě, že dopravují jen pomocí této přepravní společnosti. Po přečtení recenzí jsem se trochu bála. Ráno mi přišla SMS, že přijedou mezi 8-20 h, což není moc konkrétní. V 11:00 volali, že tam budou za 3 minuty, nebyla jsem doma, po domluvě mi balíček nechali, kam jsem jim popsala.
Službu jsem v tomto týdnu využila 2krat, poprvé vše v pohodě, jen mě rozeslala doba doručení ,mezi 8 a 20 hodinou, protože je d3da doma stále tak jsem to neřešil. O dva dny později druhý balíček, stejná doba doručení, v půl jedné mi volala kuryrka, že mi ma dnes doručit balíček,ale že to nestíhá, říkám ji,že má ještě čas, na to mi řekla,že má poruchu a že mi ho nechá na vydejnim místě.S tím jsem nesouhlasila,zadala jsem ji ať to tedy přiveze druhý den,byla velice nepříjemná, že to nemůže, že ji to na depu nedovolí.Myslim si,že bylo vedro a mě chtěli se hi už makat. Vysvětlovala jsem jí, že si to nechávám posílat domů,protože neridim a autobus mi tam nejede,že to potřebuju nutně domů. Bez odpovědí mi zavedla telefon a v 6hodin večer ní přišlo,že balíček daly na vydejni misto,ať si ho vyzvednu. Málo co mě vytočí, ale tohle je fakt vrchol drzosti.Mam chut to řešit nějak dál. Už nikdy přes ne nic nechci a nikomu nedoporučuji.