WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Jde o zcela podvodnou společnost.
Nejhorší služba která v ČR existuje velmi arogantní drzá a neochotna balíky vám daj všude možně velmi utočivé jednaní.
Mám dvě zkušenosti s touto společností.
1. zásilku místo doručení na adresu rovnou uskladnili na výdejním místě. Dva balíky, každý o váze cca 30 kg. Musel jsem si vyzvednout vlastním autem.
2. zásilku doručovali úplně v jiný čas, než mi byl přes aplikaci avizovaný. V jiný čas nejsou schopni doručit, zbývá jen výdejní místo, které však nemusí být nejbližší k původní adrese doručení.
Dvě zkušenosti a dvě úplně mimo.
Za co jsem vlastně platil, za tento mimořádný chaos?
S touto společností zažijete jen bídu a utrpení.
Raději to s nimi ani nezkoušejte.
Nezodpovědní! Objednala jsem doručení kurýrem přímo na adresu firmy, kde pracuji. Čekala jsem na kurýra 4 hodiny, a pak mi přišla zpráva, že balík byl doručen na nejbližší výdejní místo, které zavírá dříve, než končím práci. Musela jsem si vzít půl dne dovolené, abych si balík vyzvedla. Strašná služba.
Zvolíte si výdejní box z jistého důvodu , přijde email,že tam balíček bude doručen a ve výsledku vám přijde sms, abyste si balíček vyzvedli úplně někde jinde, kam se z časových důvodů nedostanete, jelikož mají otevírací dobu, kterou nestíháte.Není to poprvé a nechápu, proč tedy dávají na výběr, když je to nakonec úplně na h….a máte s tím jen starosti.Tady už asi ne, díky.
Poslat v 9:18 e-mail o tom, že zásilka bude doručována dnes mezi 8 – 11 hodinou je pro mě naprosto nepochopitelné…rozhodně služeb již nevyužiju
No wedo už v životě nikdy , neen že vyzvednutí neproběhlo ,ale ani nejste schopni to dát vědět ,neskutečná společnost
Při telefonické stížnosti, že kurýr ani nezvonil a rovnou dal si výdejny, která má kratší pracovní dobu než já se operátorka za pána mockrát omluvila s tím, že bude znovu doručení a kdyby náhodou nestihli, že dá vědět, abych sehnala někoho kdo to vyzvedne. Tři dny se nic nedělo a když jsem volala znovu, jiná operátorka se omlouvala za předchozí operátorku, že v té věci nepodnikla vůbec nic a balík je pořád na výdejním místě. Známý mi to vyzvedl, protože poslouchat někoho dalšího, že se omlouvá za toho předchozího už opravdu nechci.
Wedo nikdy více. Zásilka doručena do boxu 16.12,ze strany Weda neposlán PIN kód k vyzvednutí…na stránkách pouze info,že 13.12.výpadek odesíláni PIN.
Každý den Wedo kontaktováno,pokaždé jiný důvod,proč zásilku nemohu vyzvednout,po týdnu konečné info,že se zásilka vrací zpět do Polska. Komunikace hrozná,lži a sliby, nic nedodrženo.
Alza si vybrala opravdu nejhorsiho dopravce. Tyden mi chodi sms zpravy, ze je muj alza box obsazeny, ze mi zasilku vlozi dalsi den nebo ji presmeruji na jine vydejni misto. 9.12. dostali balik do prepravy a dnes 20.12. balik nedorucuny. Po me urgenci uz ani neodpovidaji ma email ani sms. Balik zaplaceny a nevim kde je mu konec.