WEDO

WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 246 092 912 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.)
  • E-mail: info@wedo.cz
  • Kariéra
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je naším cílem. Více o nás. Spolupráce a kontakt.

1 134 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Celkově velice špatná zkušenost… Od převzetí zásilky jsem měl pevný termín doručení, ráno ještě přišlo potvrzení že ten den budou doručovat, bohužel zásilka nedorazila… Psal jsem na technickou podporu kde jsem si 20 minut povídal s robotem než jsem dostal do chatu živého člověka… Ten mi jen oznámil že to pokazili a že doručí druhý den a že se jim i bohužel pokazil systém s SMS takže mě ani nemohli kontaktovat… A že rozhodně s žádnou náhradou pro mě nepočítají.. asi bych to zvládl u levné zásilky ale zásilka je v hodnotě 20 tisíc
    .. takže si myslím že by se na ni úplně nemuselo zapomenout… Takže bohužel jednání se zákazníkem strašně a rychlost ještě horší

  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velmi dobrý

    Klady: Všechno dobrý, mil kurýr milej
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Klasika. To si takhle objednáte elektroniku od Alzy. Oni vám potvrdí objednávku na email, za chvilku ještě přijde další, že zásilka je připravena a bude doručena do druhého dne. Až dosud spokojenost. Ovšem horor vypukne, když zásilka je předána této dopravní službě Wedo. Čekáte na zásilku, už je Vám to podezřelé, den se změnil v noc a pořád čekáte. Odhodlání zavolat řidiči. Tak zavolám, řidič zvedne telefon, ptám se, kde je. On, že prý zapomněl a už se nebude vracet. No řekněte, nebudete dělat poprask, tak říkám opatrně, to se stává. Tak se loučím s příslibem že zítra určitě. Druhý den se čekání opakuje, jen s rozdílem, že na tmu (noc) nečekám a volám. Volám jednou, volám podruhé, volám s odstupem dvou hodin. Co myslíte? Řidič se stane nedostupný, telefon vyzvání, nic. Telefon vyzvání a řidič už asi chápe, že bych chtěl upozornit, že chci svůj balík. Tedy nebudu napínat… Řidič už na telefonní výzvu jen zareaguje vždy „vytípnutím“ mobilu. Pochopil jsem, že už slunce dávno zašlo a já si balík ani zboží znovu neužiju. Pánovi jsem napsal SMS, že mne obelhal a balík nemám. I on je odhodlán a odepíše mi ze služebního mobilu SMS. Prý, abych nebyl drzý a pokud se to bude opakovat, bere to jako vyhrožování… Musel by to řešit s Policií ČR. Jinak si mám stěžovat na zákaznické lince WeDo. No chápete to, že mě to hned nenapadlo? Pán si neplní povinnosti, nebo je tak (s prominutím) blbej a já budu volat na jejich zákaznickou linku. Tak takhle to asi funguje. Balík nemám ani už třetí den a mám volat někam, kde to budou po telefonu „žehlit“ chlácholit, kopat pod koberec, však znáte jak. Nebo nebudou? , holt jiná doba…. Rovnou vám řeknou… Neotravuj a jdi do prd..le. Tedy tahle služba, nic horšího snad už neexistuje. Pokud můžete, vyhněte se obloukem. Já už strachy se jen bojím vyslovyt těch pár písmen Wedo. Jsem znechucen, jsem zděšen.

  4. Nejhorší doručovací služba. Arogantní dopravce. Nedodržení termínu i po urgenci. Jezdí k nám do firmy několik dopravců denně, ale tato je jednoznačně nejhorší.

  5. Reply
    Ondřej Elznic 2.1.2023 v 16:51
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Všechno v pořádku,rychlá doprava, nemůžu nic vytknout.

    Klady: Rychlost Komunikace Zabalení
    Zápory: nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    WEDO ni zásilku doručoval poprvé a můžu jen říct,že všechno proběhlo v naprostým pořádku.
    Za mě jednička s hvězdičkou.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    S WE DO mám dvě zkušenosti a obě dvě byly příšerné. Poprvé mi nebyla zásilka vydána, jelikož nefungoval systém, zároveň nebylo možné prodloužit dobu pro vyzvednutí, takže byla zásilka odeslána zpět.
    Podruhé byla zásilka doručena na výdejní místo 21.12. s dobou pro vyzvednutí do 23.12. Ale 23.12. jsem při pokusu o vyzvednutí zjistila, že kurýr WE DO už zásilku odvezl, aniž bych o tom byla informována. Dle stránek WE DO byla zásilka doručena do výdejního místa 21.12. 8:13 a ještě ten den 19:43 doba pro vyzvednutí expirovala…

    Zápory: Nedodržují dobu pro vyzvednutí Neinformování zákazníků Neodpovídají na emaily Neumožňují hodnotit nedoručené zásilky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Nejhorší zkušenost s dopravou vůbec.
    Žádné info, že se rozhodli zásilku nedodat.Nakonec bylo doporučeno, že je možné si pro zásilku zajet na 20 km vzdálené depo. Nikdy více.

  9. Reply
    Vladimír Vojta 22.12.2022 v 16:02
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednal jsem urgentní doručení a datum nebylo dodrženo. Číslo na kurýra v aplikaci nebylo na mého kurýra, ale na jiného který nebyl schopen poskytnout správné. Infolinka v ten samý moment měla jakýsi „výpadek systému“ takže taktéž nejsou schopni poskytnout správné číslo. Na můj email nedorazila odpověď několik dní. Nemohu tedy zjistit kde je problém a zda kurýr vůbec dostal správné číslo a adresu.
    Celkově mi toto „jednání“ přijde nehorázné a sprosté. Pokud bych věděl že tato společnost bude podle sledování v aplikaci vozit zásilku z jednoho skladu do druhého dva dny tak bych jim přepravu nesvěřil. Pokud nejsou schopni dodržet stanovené urgentní datum dodání zásilky nevidím důvod proč využívat jejich služeb.

    Klady: Aplikace je dobře zpracovaná
    Zápory: Nedodrželi urgenci Komunikace je pomalá Nefunkční systém při kontaktování infolinky Špatné číslo na řidiče Zásilky se dva dny pohybovala mezi sklady i přes žádané urgentní doručení Nelze ověřit údaje Nelze zjistit kde se zásilka nachází
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zaplaceno expresní doručení balíčku do druhého dne. Druhý den se nikdo neozval a na zákaznické lince mi pak paní s ledovým klidem oznámila, že balíček je na depu a doručovat se nebude a nemá tušení, kdy dorazí. Tady se fakt vyplatí využít raději ČP.

    Klady: Nenašla jsem
    Zápory: Nespolehlivost Laxnost Nulová informovanost zákazníka Berou si peníze za službu, kterou pak neprovedou a ani je nevrátí
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 108

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo