WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Telefon: +420 246 092 912 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.)
- E-mail: info@wedo.cz
- Kariéra
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Za mě doporučuji řidič volal , přijel, předal …. super
vzdy cekam a ridic nikde jis po nekolikate hruza des
Vše proběhlo v naprostém pořádku
Dne 10.5.2023 ráno mi bylo zasláno na mobil, že zásilka bude doručována 11.5.2023 – paráda. Druhý den přišla sms v 07:26, že mezi 08 – 11:00 budou doručovat zásilku. V 08:26 to bylo změněno na 10 – 13:00. Ve 13:20 jsem volal řidiči a ten raději nebral mobil. Ve 13:37 jsem volal na zákaznické centrum a bylo mi řečeno, že mají špatnou adresu a dneska to nestihne. Domluvili jsme se, že budou doručovat tedy druhý den do zaměstnání. Ráno přišla sms, že budou doručovat mezi 14 – 17:00 …. opravdu???? 2 dny mi doručujete zásilku a pak mám čekat do 17-tý v práci a pak třeba znova volat v 17:30 kde je řidič???? Vážně hrozná služba.
Chci si už po nèkolikáté stěžovat na mladou, drzou kurýrku z Lipníku, Nikol Krausovou, to je tak sprostá holka, nikdy nepřivezla balík, vždy ho bez zavolání, zazvonění hodila do výdejního místa, to je vrchol. Jsem z Oseku n/B, už s tím něco udělejte, děkuji.
po pěti dnech od odeslání a dvou telefonátech nemám svoji zásilku , neprofesionalita rozhodně se této společnosti vyvarujte
Nedoporučuji tuto společnost. Třetí a poslední zkušenost a už nikdy více!!! Rano napíšou ze zásilku doručí ten den a skutek utek.!!!!
„Doručili“ zásilku bez jakékoliv komunikace na jiné místo než bylo objednáno. NEDOPORUČUJI.
V žádném případě nedoporučuji. Garance dodání do druhého dne je jen reklamní trik. Kurýr ráno naloží balík, za celý den se neozve a večer jej vyloží v depu a vůbec nic neřeší. Na lince vám řeknou, tak si pro balík přijeďte na depo. Následující den se situace opakuje. Určitě vyberte jinou společnost a nebo se obrňte trpělivostí.
Zlatá Česká pošta.
Nechápu proč mají takové slušné hodnocení. Za mně bída, velká prodleva a absolutní nekomunikace ze strany WEDO. Jen snad je to lokální. Ale já se tomuto přepravci už příště vyhnu určitě.