CZC.cz je jedním z předních a také nejznámějších internetových obchodů s elektronikou v České republice. Každý jistě zná jejich slogan „rozumíme vám i elektronice“. Kromě e-shopu má i síť více než sedmdesáti výdejen a showroomů po celé ČR. V zahraničí zatím tato společnost nepůsobí.

CZC.cz logo

Představení obchodníka

Společnost CZC.cz , dříve Czech Computer, má na internetový obchod velice dlouhou historii. Vznikla již v roce 1998 a byla založena manželi Josefem a Ivonou Matějkovými. Od doby svého vzniku stále roste. V roce 2017 se obchod Czc.cz stal druhým největším specializovaným prodejcem počítačů a elektroniky na online trhu v ČR.

Přehled sortimentu

V CZC.cz najdete kompletní sortiment elektro produktů a seženete zde vše, ať už hledáte stolní počítač, notebook, fotoaparát, mobilní telefon nebo tablet.

Nabídka je opravdu široká a můžete v ní objevit i speciální vychytávky jako jsou různé PC komponenty, příslušenství jako jsou myši, klávesnice, reproduktory, soundbary, 3D tiskárny, také drobnou elektroniku – sluchátka, smart náramky, plotry, procesory, diktafony, routery, powerbanky, pevné disky, čtečky čárových kódů nebo čtečky čipových karet.

Nechybí pak ani související sortiment jakým je například vybavení k fotoaparátům od objektivů přes stativy, fotopasti, skartovačky, ale také elektronické hračky nebo chytré spotřebiče (pračky, sušičky, lednice). Na své si zde přijdou samozřejmě i hráči her a sportovci, kteří na Czc.cz pořídí rozmanité smart sportovní pomůcky.

Přejít do e-shopu

Služby a ostatní

Obchod má přes 70 poboček jakožto výdejen, převážná část dopravy a objednávek ale probíhá jako u klasických e-shopů. Krom výdejen můžete při doručení zboží využít především velkého množství dopravců. Platit je možné rovnou přes internet kartou, ale také dobírkou, hotově při převzetí nebo na fakturu.

Dražší zboží si můžete vzít na splátky. Reklamace je bezproblémová. CZC.cz má vlastní mobilní aplikaci a nechybí ani věrnostní program, se kterým můžete při vašich nákupech ušetřit. CZC.cz je partnerem mnoha neziskových organizací a podporuje sportovce i jednotlivce v obtížných životních situacích.

Slevový kód

  • Aktuálně slevový kód nenabízí

Doprava

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Platební karta
  • PayU
  • ePlatba
  • mBank
  • Na splátky
  • Home Credit
  • Na fakturu se splatností

Prodejny

CZC prodejny v Praze

  • Krakovská 1256/24, 11000 Praha 1
  • Milešovská 2137/12, 13000 Praha 3 – Vinohrady
  • Hviezdoslavova 666/26, 14900 Praha 4
  • Na Bělidle 625/28, 15000 Praha 5
  • Radlická 117, Jinonice, 15800 Praha 5
  • Dejvická 267/28, 16000 Praha 6
  • Kobyliské náměstí 261/8, 18200 Praha 8
  • Prosecká 843/99, 19000 Praha 9
  • F. V. Veselého 2760/7, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice

Výdejny v dalších městech

  • F. A. Gerstnera 2151/6, 37001 České Budějovice
  • Gočárova tř. 195/47, 50002 Hradec Králové
  • Havlíčkova 4821/13, 58601 Jihlava
  • Pekařská 426/48, 60200 Brno
  • Sokolovská 1008/56, 36005 Karlovy Vary
  • Fügnerova – Fügnerova 667/7, 46001 Liberec
  • tř. Kosmonautů 1086/29, 77900 Olomouc
  • 28. října 812/252, 70900 Ostrava
  • Sady Pětatřicátníků 48/33, 30100 Plzeň
  • Dlouhá 1/12, Palác Zdar, zadní strana, 40001 Ústí nad Labem
  • Zarámí 4077 – vstup z ulice Vodní, 76001 Zlín

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Dvojka na trhu s elektronikou

9.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
9.5
Kvalita sortimentu
9.5
8.1Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
9.5
Jednání se zákazníkem
7
Kvalita sortimentu
7.9
Klady
  • komunikace
  • rychlost doručení
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • doprava zdarma na pobočku
Zápory
  • některé zboží má vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

20 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dobrý den, musím se bohužel přidat k ostatním negativním hodnocením níže napsané. Samotný nákup proběhl s horším průběhem a to né poprvé. CZC se mi snažilo prodat objednanou grafickou kartu, za 49990 Kč ve zničené krabici, na které stála snat paleta praček, protože jinak si nedovedu jinak vysvětlit, že přez veškeré pěnové výplně, byla krabice zničená. To samozřejmě svědčí o skladování zboží samotného, jejich přístupu ke zboží a to dost drahého. Takže se celý nákup protáhl o 5 dní plus cestu navíc a ještě jsem to musel řešit.
    Dále jsem se rozhodl zboží vrátit ve 14 denní lhůtě pro nevyužitelnost ze zdravotních důvodů a už s předchozích desetiletých zkušeností s CZC mi muselo dojít, že to bude problém.
    Takže momentálně jsem zapůjčil CZC 49990 Kč a to bez mého jakého koliv souhlasu, za úroky které si sami určily a kdo ví jestli mi je vůbec dobrovolně přiznají, vše s velkou hromadou keců a omluv, nemám do dnes dobropis natož své peníze s tím, že věc poslali do servisu, údajně v Čechách, což je blbost, žádný totiž v ČR není pro tohoto výrobce. Česká obchodní inspekce mi zdělila, že to nejsou žádný podvodníci a jen porušily smluvní podmínky, tudíž není co prošetřovat a nikdo je za prohřešky k zákazníkům, které nejsou ojedinělé, ale naopak velmi časté, nebude nijak sankcionovat pokutou, jako kdybi byli domluvení. Přičemž v samotné firmě CZC se asi něco děje, protože se asi změnil či přidal další majitel a to Polský, takže taky skvělý. V TV reklami za dost peněz, ale služby katastrofální, na infolince paní pořád opakovala na každou mou otázku kdy dostanu dobropis, „přesné datum nejsme schopni zdělit, ale že žádný dobropis taky dostat nemusím, protože mi to nemusí taky vlastně uznat“, k vedoucímu oddělení či k nadřízené osobě se nedostanete, jejich kontakt vám samozřejmě dát nemůžou, ale ani vám nezavolají na požádání spět, třeba se skrytým číslem, když se borci evidentně bojí konverzace.
    Férové jednání zde určitě nenajdete, ale oblbování jim jde a tahle firma vás oblbovat bude. Je třeba si také uvědomit, že za zboží, které vám prodají, mají nemalé marže a za to máte dostat 100% servis jako zákazník.
    Nejspíš celá záležitost skončí za nedlouho u soudu, protože vše tomu naznačuje a troufám si říct ze skušeností, které jsem u této firmy nabyl, že CZC má už delší dobu finanční problémi a proto se celá záležitost takto vyvíjí.
    Zde se prosím vyhněte nákupu, nakupuji zde HW 10 let a změnila se zde maximálně jen dozorčí rada a to ve firmě s ručením omezeným.

  2. 2
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nedoporučuji obchod CZC.CZ. Koupila jsem v tomto obchodě notebook Dell Vostro 3580. Popis na webu prodejce uváděl: „Notebooky Vostro 15 (3580) jsou předurčeny pro firemní a náročné domácí použití. Samozřejmostí u nich jsou bezpečnostní funkce, stejně jako moderní výkonné procesory Intel. Notebooky této řady proto budou bez větších problémů zajišťovat bleskové spouštění a načítání většiny potřebných aplikací.“

    Skutečnost je taková, že notebook je extrémně pomalý. Než naběhne či se cokoliv otevře, mohu si jít mezi tím připravit kávu. Notebook jsem z tohoto důvodu u prodejce reklamovala. Bohužel neúspěšně. Prý dle vyjádření autorizovaného servisu rychlost v továrním nastavení odpovídá HW specifikaci notebooku. Dále mi z jejich reklamačního oddělení odepsali, že pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace, mám samozřejmě možnost se obrátit na instituce ochraňující práva spotřebitele, případně si nechat vypracovat vlastní znalecký posudek. Takže mám teď nepoužitelný notebook za cca 12 000 Kč a prodejce mě elegantně poslal „do pryč“. Proto CZC.CZ už nikdy více!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Tereza Nováková 31.3.2022 v 17:59
    2.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    50

    Kupujeme v CZC pravidelně, ale ještě se nám nestalo, že by reklamace dopadla takhle špatně. Mámin přítel mi na Vánoce koupil herní židli za 4 tisíce. Nehoupací, do 150 kilo, s podnožkou. Byla jsem nadšená, protože jsem kvalitní židli neměla už dlouho a pracuju z domova. To jsem ale netušila, že mi kvalitní židle vydrží měsíc.

    Týden před naprostým zničením jsem začala pociťovat, že se židle naklání dopředu. Podnožka pořád jezdila dopředu, bylo to nepříjemné. Na konci týdne se židle začala viklat kompletně a židle byla nakřivo. Proto jsem součástku odnesla k vám na pobočku, abyste se mi na to podívali. Ohledně židle je napsané na stránkách toto: Židle není přizpůsobena pro houpání, pokus o něj může vyústit v mechanické poškození, na které se nevztahuje záruka.

    Sama jsem byla na pobočce CZC, kde jsem jim díl nechala a bavila se s vaším kolegou. Ujišťovala jsem ho, že jsem se na židli nehoupala. Schválně jsem si nechala pořídit takovou židli, která se nehoupe, protože se houpání na židli bojím. Sám mě ujistil, že ani není možné se na židli houpat, natož to zkoušet. Následně se na ten píst podíval autorizovaný servis s tímto výsledkem: Židle se na pístu hodně viklá. stav: nečistoty, píst nakloněný v základně

    A poslali jste mi e-mail, kde mi nabízíte, že mi píst opravíte, když vám zaplatím 914 Kč, protože podle autorizovaného servisu není vada na straně židle, ale v mém zacházení s ní. Rovnou přikládám vyjádření: Důvodem zamítnutí je –

    (Jedná se o důsledek mechanického poškození/působením nepřiměřené
    síly, nikoliv o závadu vzniklou ze strany křesla. K tomuto typu poškození nejčastěji dochází během houpání. Tento typ křesla nedisponuje funkcí houpání tzv. kolébka. K poškození nemohlo dojít ze strany křesla. Reklamaci nelze uznat. Možná pouze placená oprava
    výměnou sklápěcího mechanismu.)
    Nevím, co je špatného na tom sedět na židli, protože to jsem s tou židlí dělala. Znovu opakuji, že jsem měla židli MĚSÍC. Následně jsem volala vaší kolegyni ještě ten den 3.3., vysvětlila jí celou situaci s tím, že jsem se na židli rozhodně nehoupala, že se opravdu nesnažím vrátit zboží, které bych já osobně poškodila. Ujistila mě, že se na to znovu podívá, vzhledem k tomu, že sama říkám, že jsem nic špatného neudělala. Od té doby žádná odezva. Následně 8.3. mi posíláte e-mail, že mi posíláte poškozený kus zpět se slovy: Jedná se o důsledek mechanického poškození/působením nepřiměřené síly, nikoliv o závadu vzniklou ze strany křesla, či důsledkem vad materiálu apod. Reklamaci nelze uznat. Možná pouze placená oprava výměnou sklápěcího mechanismu. Neuznaná reklamace.

    Upřímně, nevím, jestli si myslíte, že jsem Hulk, který na té židli skákal, ale neumím si představit, jak můžu já jako žena vynaložit na židli nepřiměřenou sílu. Mám pod 150 kg, na židli jsem neskotačila a sám váš pracovník mě ujistil, že ani není možnost, jak se na židli houpat. Není možné se ani o to prostě pokoušet. Tak jak je možné, že židle, na které se NELZE houpat a ani není možné to zkoušet (slova vašeho kolegy, který pro vás v CZC pracuje), je poškozena na základě něčeho takového? To mi opravdu vysvětlete.

    Volala jsem si s vaším pracovníkem a mám tři možnosti. Opakovat reklamaci, jít sama do nějakého jiného autorizovaného servisu, nevím jakého nebo se obrátit na instituce ochrany spotřebitele. Mám tu židli měsíc. Neřeknu, kdybych tu židli používala třeba půl roku a měla by už něco za sebou. Ale tu židli mám MĚSÍC. Reklamaci jsem opakovala, znovu jste mi ji zamítli se slovy: Neuznáno. Platí vyjádření z předchozí reklamace. Závada je způsobena nadměrným použitím síly. V případě rozporu reklamace je nutné zaslat s vytvořeným znaleckým posudkem.

    Takže nejenže to byl Vánoční dárek za čtyři tisíce, nejenže už měsíc sedím na balónu, protože jsem se staré židle zbavila v důsledku toho, že jsem si myslela, že mi ta vaše židle vydrží, co já vím, aspoň pár let, ale teď musím řešit poškozenou židli, u které jste mi dvakrát neuznali reklamaci, musím si najít nějakého znalce, znovu zaplatit peníze, kde mimochodem ani nevím, kde takového znalce seženu, a když to mi neuznáte, tak mám na vás posílat ČOIku? Ráda bych zdůraznila, že nejsem jediná, komu se ta židle rozbila, jen oni měli to štěstí, že ji měli aspoň půl roku nebo rok. Všechna vyjádření jsem shromáždila, celkem jsou čtyři a lze je vidět i na vašich stránkách přímo pod židlí s hodnocením:

    1.Po půl roce něco prasklo od té doby je nakřivo a nemůže byt rovně; Ztráta peněz

    2.nešla kompletně složit, protože jsem ji dostal špatně vyrobenou :(
    • spojovací část mezi sedákem a opěradlem nešla namontovat.
    • Musel jsem hned reklamovat a poté vrátit
    • Díry vyvrtané na opěradla byly o 1cm mimo než spojovací kovový díl.
    • 2 židle opět špatně vyrobená, nešel zašroubovat 4 šroub, díra úplně mimo, úchyt levé područnice byl o kus delší než na druhé straně a tak se opěrka vylamovala
    Dávám židli ale 2 šanci, kupuji si ji znovu protože se mi fakt libí.
    100% hodnocení paní X ze Zákaznické centra za komunikaci a ochotu :)
    2 židle opět špatná. Výrobní vada by šla upravit ale přišel bych o záruku takže opět židle vrácena…
    S touto židlí již končím, buď mám děsnou smůlu 2x zasebou dostat špatnou židli nebo to již děsně šidí…

    3.Židle ani ne po roce tak praskla v konstrukci podsedáku, a reklamace samozřejmě neuznaná.

    4.Po roce a půl odpadly 2 kolečka, vypraskaný plast, kde jsou kolečka upevněna.. nosnost židle do 150 kg, manžel má 90 kg a bylo s ní zacházeno jako s herním křeslem, čili na sezení u PC.. Reklamace zamítnuta přesně po týdnu s tím, že jde o mechanické poškození věci.. Židle za 4000 a cena ani vzdáleně neodpovídá kvalitě. Na první pohled super, po pár měsících zjistíte, že je to aušus. Nedoporučuji! A samozřejmě záporné hodnocení obchod ihned maže.. :D

    ——-
    Upřímně jste mě jako obchod neskutečně zklamali. Sama jsem vaší kolegyni říkala, že nemám problém s tím uznat svoji chybu. Kdybych se na židli houpala (což ani nejde), ale kdyby to šlo a neměla bych to dělat a udělala, tak bych se k tomu přiznala, nemám s tím nejmenším problém. Zaplatila bych peníze za opravu a měla bych po problému, ale tahle židle evidentně má něco v konstrukci špatně, protože nejsem jediná, komu se to stalo a odmítám přiznávat chybu, kterou jsem neudělala. Jde mi o princip, a proto nemám problém sem napsat, jak se vše stalo a jak na zákazníka kašlete, aby si příště už nikdo tu židli nekoupil a nenapálil se, jako jsem to udělala já a další. Zklamali jste mě a jako zákazník už si u vás nikdy nic nekoupím. Věřte, že stejně tak jako vy se chováte k zákazníkovi, tak se vám to stejně tak i vrátí.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. NEDOPROCUJU TENTO FIRMU!!!!!!!!!!!!
    Posila rozbity veci zbytecne platim na express doprava , bylo produkt rozbyte , davam na reklamace bylo az za měsíc oprava , přišlo sms ze neda se opravit tak daňový příznak požádala o bankovní účet , ted porad cekam at mi posila penize bez dopravy (totiž za ten rozbití produktem nemuzu) uz je to tyden porad cekam , katastrofa firma CZC radsi doprocuju ALZU , ALZA lepší než CZC

  5. 4.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    80

    Hledal jsem alternativu ke stále dražšímu obchodu Alza.cz.
    CZC má slušnou síť, v pobočkách nemívá fronty (jako je pravidlem u Alza.cz) a dodací lhůty jsou někdy i rychlejší než u Alza.cz
    CZC mi už 2x nedodalo objednávku a ani se neozvali, že zboží nemají, musel jsem to z nich lámat.
    Nejhorší ale je reklamační servis!
    Alza vyniká v reklamačním řízení a ulehčí zákazníkovi se starostmi, které může převzít na sebe.
    S CZC jsem nepěkně narazil. Třikrát.
    Mobil s vadou mi vrátili se slovy, že jim se závada neprojevuje.
    Druhý mobil jsem už ani nereklamoval.
    A monitor byl hřebíčkem do rakve:
    Monitor prodávaný jako „rozbalený“ nebyl rozbalený, ale vadný. Místo výměny čekám na vyřízení reklamace.
    Prodej vadného zboží z nerozbalené krabice je náhoda, či skrytá vada výrobku – stane se!
    Prodej vadného zboží pod zástěrkou „rozbaleno“ je podvodné jednání s úmyslem.
    (CZC prodává rozbalenou věc s ujištěním, že je jinak bezvadná.)

    Klady: slušný počet poboček bez front
    Zápory: mizerné služby otřesné reklamační řízení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 4.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    60
    Kvalita sortimentu
    100

    Po hodině od objednávky mi pán z czc s otráveným hlasem volá, že jsem si objednal to a to ale že jsem udělal osudovou chybu a nepřiplatil si přes 3 tisíce za prodlouženou záruku o 1 rok. Neviním ho a ani se mu nedivím, já takhle muset volat lidem a cpát jim to, co nechtějí, tak jsem taky otráven, ale to je problém obchodu. Nicméně bych uvítal, kdyby s tímto obchod skončil, protože takové telefonáty evidntně štvou obě strany.

    Klady: Slušné ceny
    Zápory: Dotěrné sbírání informací a nabízení nechtěných služeb
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Český e-shop s velkou síťí poboček v ČR.

    Klady: Rychlost doručení Ceny Komunikace Zboží
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Nekupovať nič, tel bez škrabancu my nereklamovali, že prej mechanické poškodenie n****ť nikdy viac. Moja noha nevkročí do tejto spoločnosti.

  9. Akční nabídka CZC slibovala TV + dárek (designový reproduktor) v hodnotě 4 600 Kč. Konkurence nabízela stejnou TV za nižší cenu, ale kvůli reproduktoru jsme koupili u CZC. Při rozbalení jsme zjistili, že má reproduktor nefunkční konektor nabíjení, proto jsme reklamovali. Pak už nastal kolotoč zoufalství a zklamání. Po více než měsíci skončila reklamace ze strany CZC údajným „vrácením“ 1 kč (prý neměli náhradní kus – na pobočce nám řekli, že mají ještě další 2 kusy a nebylo možné opravit). Dosud jsme neviděli ani vyjádření technika, proč nešlo opravit. Reprák byl údajně zničen, takže nám ani ten poškozený nevrátili. Otřesný byl rovněž arogantní přístup reklamačního oddělení. Nevrátili nám ani zmíněnou 1 kč a jediná rada zněla: „Pokud se vám to nelíbí, obraťte se na ČOI“. Za nás CZC už nikdy – možná právě díky svému jednání jsou stále dvojkou na trhu s elektronikou.

  10. Doporučuji tento obchod!

1 2

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo