GLS

GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

531 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. !!!!! Všem doporučuji se této přepravní službě obloukem vyhnout !!!!
    Dobrý den, pokud by šlo udělit mínusové hodnocení, tak bych to udělal. Naplánování doručení firemní zásilky na dobu 17.30 – 19.30, která je při tom na dobírku je nehorázné.
    Ještě horší při zavolání na info linku, kde byste chtěli jiný termín doručení, tak vám sdělí, že máte 3 pokusy, ale všechny stejně budou v tento čas.
    !!!!! Všem doporučuji se této přepravní službě obloukem vyhnout !!!!

  2. Vždy mám „štěstí“ na věčně neochotného a nevychovaného kurýra. Po zvednutí telefonu (slušný člověk) pozdraví, představí se, ale tady je to pravý opak… Místo toho se ozve (no?). Vrchol neslušnosti (jak kdyby ho člověk otravoval). Dala jsem této společnosti druhou a asi poslední šanci….

    • Dobrý den Natálie, Vaše zkušenost s kurýrem GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku a více podrobností na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci s daným kurýrem prověřit, prosím? Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  3. Nedozvíte se kde se zásilka nachází.
    Když se kurýr nedovolá, dozvíte se SMS zprávou že je zásilka uložená na ParcelShopu vzdáleném 40 km od místa doručení

    • Dobrý den Miloslave, kurýr může balík uložit do ParcelShopu pouze se souhlasem příjemce. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a sjednat nápravu, aby se tato situace již neopakovala. Omlouváme se Vám za komplikace.

  4. KATASTROFA !!! Tohoto přepravce nebrat. Včera mi měl být doručen balík.13.00-15.00 hod. Volal jsem kurýra v kolik hodin přibližně dorazí a domluvil jsem se na 15 hod. Znovu volám v 16 hod. a bylo mi řečeno že mi volal a nikdo to nezvedl. Přitom jsem doma byl od 14.30 hod. Na telefonu který jsem měl u sebe žádný zmeškaný hovor. Domluvil jsem se tedy na dodání dnes opět mezi 13.00-15.00 hod. Ve finále volám kurýra kdy dorazí a dorazil spíš on mne když mim řekl že doufá že adresu dodání nepřejel a kde je ulice kde bydlím. Neskutečné !!! Hádejte kde je balík ? Na DEPU a od 7.9. čeká na doručení !!! Tuto kurýrní společnost už nikdy více. Tento postřeh zasílám také společnosti která mi balík poslala.

    • Dobrý den Bedřichu, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Kurýr by měl vždy přijet na adresu a zazvonit. Prosíme, zašlete nám číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com. Celou situaci bychom prověřili. Omlouváme se za komplikace

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEJHORŠÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST NA TRHU!!! NEDOPORUČUJI!!!
    Absolutně neschopná společnost. Kurýr má dorazit, nedorazí, z kapacitních důvodů. Celou dobu vypnutý telefon. Druhý den to stejné. Podpora na infu, kurýr se pokusí dorazit. Fascinují, že se mu někdo dovolá, když zákazník nemůže. Prostě jen lži. Čekat na kurýra GLS? Nedočkáte se, akorát Vás budou informovat o doručení a budete čekat zbytečně.
    I Česká pošta má lepší služby a to je na tom dost uboze. Nedoporučuji využívat jejich služeb, je s tím akorát více starostí. Již nikdy víc, to si raději připlatím za ubohé služby České pošty nebo zvolím jiného přepravce, popřípadě si najdu zboží jinde, kde s GLS nemají nic společného.

    Klady: Klady absolutně žádné. I Česká pošta je lepší.
    Zápory: Všechno špatně. NEJHORŠÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST NA TRHU!!! NEDOPORUČUJI!!!
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
    • Dobrý den Vlastimile, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Bylo by možné, abyste nám na e-mail: info@gls-czech.com zaslal přepravní číslo balíku, abychom mohli celou situaci prověřit, prosím? Omlouváme se za komplikace.

      • Dobrý den.
        Chcela by som napísať len jednu pripomienku.
        Vždy keď dostanem e-mail, že si môžem zmeniť miesto doručenia s tým, že kód na zmenu som dostala v sms správe, tak nikdy ten kód nepríde.Bolo by to omnoho jednoduchšie. Potom by nás nemusel kuriér naháňať.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dopravce naprostá katastrofa. Za nic nenesou zodpovědnost. Kurýr odmítá doručit zásilku. Ideálně vyhodit z okna k popelnicím, tam si zákazník, který dopravu platí, může svoji zásilku najít. Operátorka příjemná jak osina v zadku. Nešlo o zboží podléhající zkáze, ale spěchalo se na něj, to ovšem nikoho nezajímá. Kurýr odmítá vystoupit /asi je jeho prácí projíždet se bílou dodávku, ne doručovat zásilek/, takže po stížnosti doručíme zítra … MOŽNÁ …. POKUD TO KURÝROVI výjde. Pokud bude možnost vybrat si jinou společnost vždy zvolím jinou. I Česká pošta se mi jeví jako dokonalá ve srovnání s GLS.

    Klady: žádné
    Zápory: - jednání kurýra - neschopnost a neochota kurýra - operátorka neschopná arogantní s postojem: "kurýr je bůh, vy jste kráva co si nemá co stěžovat."
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
    • Dobrý den, kurýr doručuje balíky oproti podpisu, bez domluvy s příjemcem nesmí balík zanechat na adrese bez osobního převzetí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a dalších podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  7. Absolutně nespolehlivý dopravce. S KAŽDOU zásilkou na naši adresu je problém. Buď kurýr do systému zadá, že nikdo nebyl doma. Pak je dáno mé stížnosti zapravdu, že podle GPS na adrese nebyl.
    A teď opět 4x!!!!!! Posunuty termin a zásilka nedoručena. Infolinka k ničemu, do emailu pošlou číslo, kam případně volat a to neexistuje.
    Kurýr se ani neobtěžuje zvednout telefon.
    Nevím, co ještě delají na trhu, když mají tak silnou a spolehlivou konkurenci. Dávno by je měla “neviditelná ruka trhu” profackovat. Nenacházím slušná slova.

    • Dobrý den Jakube, prosím o zaslání přepravních čísel balíků na e-mail: info@gls-czech.com s dalšími informacemi, rádi bychom celou situaci prověřili a sjednali nápravu. Velmi se Vám omlouváme za komplikace.

  8. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nevím na co mají zákaznický servis, když nedokáží ani slušně a odborně poradit.

    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dobrý den Heleno, Vaše zkušenost s naším zákaznickým servisem nás mrzí. Mohla byste nás kontaktovat na e-mail: info@gls-czech.com s popisem dané situace, abychom ji mohli podrobněji prověřit a zajistit proškolení či poučení pracovníků zákaznického servisu, prosím? Omlouváme se za nepříjemnosti.

  9. GLS jedno velké neštěstí.Objednala jsem si zboží u obchodu,který nabízel pouze dopravu GLS.SMS:doručování proběhne mezi 15a17hod,v17hod jsem volala řidič,řekl,že přijede do hodiny,přijel skoro za 2hod.Žádná SMS,že má spoždění,žádná omluva.Shodou okolností druhý den mi šla zásilka od jiného obchodu,ale také pouze GLS.SMS odeslaná ráno říká,že zboží bude doručeno mezi 16a18 hod.V 18.hod začínám volat řidiči,nezvedá telefon,volám na telefon GLS,také marně jen se dozvím,že linka funguje pouze do 18.hod po 19 hodině hledám sledování balíků a ejhle mé zboží je zpět v depu,kde ho ráno naložili.Žádná SMS,žádný e-mail o tom,že mi balík nedoručí.To bylo 12.8.15.8. volám na GLS co je s mým balíkem,pani odpoví že mi ho dnes doručí.Na můj dotaz proč nepřišla žádná zpráva o tom,že balík nedoručí a jakým způsobem mi budou kompenzovat čas strávený čekáním a další problémy,které mi tím vznikly paní odpověděla,ať se obrátím na odesílatele a na můj další dotaz kde mám napsat odpovídající recenzi mi odpověděla,že neví.Paní jsem nestála ani za slovo „promiňte“Prostě GLS už nikdy a obchody,kteří nabízejí pouze tuto přepravní společnost nedoporučím.

    • Dobrý den Evo, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Kurýr skenuje časové okno pro doručení ráno, kdy si plánuje svou trasu. Bohužel se může stát, že se na své trase zdrží a balík doručí později. Prosíme zašlete nám na e-mail info@gls-czech.com obě přepravní čísla balíku, rádi bychom prověřili k čemu došlo. Omlouváme se za komplikace.

  10. Dnes mi měl být doručen balík a doručovatel se neobtěžoval ani zazvonit na zvonek . A rovnou přišla zpráva že to odvezl na parcel shop . Fakt díky když se nemůžu hejbat! A tím pádem ho nemůžu ani vyzvednout.

    • Dobrý den Jane, kurýr by měl vždy přijet na adresu a zazvonit, balík může do výdejního místa doručit pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti

1 2 3 28

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo