GLS

GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

1x1.trans - GLS

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • Telefon: +420 567 771 111
  • E-mail: info@gls-czech.com
  • Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9.5 Hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.1Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.6
KLADY
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

146 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Klára 19.11.2020 v 8:38

    Kurýr se ani nenamáhal mě nijak kontaktovat, přestože jsem byla celou dobu na uvedené adrese. Přišel pouze mail, že jsem nebyla k zastižení a zásilka je na úložně. Napsala jsem přes kontaktní formulář GLS stížnost, odpověděli sice rychle, ale naprosto arogantně s tím, že mám balíček na úložně, tak na co si stěžuju. Na jejich stránkách ani nelze zažádat o změnu uložení či opětovné doručení, jen o odmítnutí balíku – což samozřejmě nechci. Beru, že se může stát chyba, řidič si špatně opíše číslo… Ale arogantní přístup a jakákoliv absence omluvy mě odradila od jakékoliv další spolupráce.

    • Reagovat
      Petra 26.3.2021 v 21:17

      Mám také negativní zkušenost, ale jako odesílatel. Vulgární jednání kurýra, přepravené zboží po dodání příjemci v dezolátním stavu, neochota GLS převzít svou odpovědnost při reklamaci. Zkušenost po prvním a zároveň posledním využití této služby.

      • Reagovat
        GLS 9.4.2021 v 16:20

        Dobrý den Petro, rádi bychom chování kurýra prověřili, můžete nám zaslat podrobnosti na e-mail info@gls-czech.com? Děkujeme a samozřejmě se za chování kurýra omlouváme.

    • Reagovat
      Martina 18.1.2021 v 15:40

      Dnes balík převzal syn, řidič sprostý, arogantní, měl vrátit synovi 25kc,na to řekl, že zpátky nemá a hotovo, vzal 500kc a jel.

  2. Reagovat
    Radka 23.11.2020 v 11:32

    20.11.2020(pátek) jsem dostala sms,že mi bude doručen balík mezi 15-18hodinou.Vůbec řidič nepřijel ani nezavolal.Dnes opět sms,že dovezou mezi 10.30-14.30.Řidič dojel v 11 a na mou otázku,proč nedojel v pátek,tak mi odpověděl,že mají nařízení končit v 17.A dotaz proč mi nezavolal,že nedojede,tak odpověď,že to nemá v popisu práce.Takže doporučuji,neobjednávat přes tuto společnost.

    • Reagovat
      Marie 1.12.2020 v 19:39

      Ano. Přesně tohle dělají. To je k zbláznění. Člověk pak celej den trčí zbytečně doma a oni nakonec napíšou že balík nebylo možno doručit.

      • Reagovat
        Michaela 29.4.2021 v 9:15

        Mám negativní zkusenost. Balíček mi měl byt doručeny 27.4. Volal mi předem a řekla jsem ze nejsem doma jestli by to bylo možno za hodinu déle jelikož předpokládaný čas byl 14:00-17:00 a v tom časovým rozmezí to bylo, řidič neodpověděl a odepsal jen ze balíček nebyl doručen. Na e-mail mi bylo napsáno následující den bude doručen, nic nepřišlo. Je 29.4 a volala jsem na podporu a tam mi neochotně řekli ze je to uloženy na depu a ze to holt doručí až ten následující den. Už si od nich nic přepravovat nenechám, když nejsou schopni doručit v daný den, nebo jak napíšou a komunikace mizerná.

  3. Reagovat
    Aneta 23.11.2020 v 18:31
    1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Takové blbé kecy řidiče jsem doposud nezažila.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Velice arogantní přístup řidiče
    (6) (2)You have already voted this
  4. Reagovat
    Jana 26.11.2020 v 1:10

    Přišla jsem k řidiči, platila jsem kartou a terminál chtěl pin a řidič mi řekl: ,,Řekněte mi váš pin.” Prosím?! Pan řidič asi nechtěl, abych na terminál sahala a on ho pak musel vydezinfikovat. Jak si tohle může vůbec dovolit? Navíc řidič nepříjemný… Bohužel objednávam ze dvou e-shopů, kde mají jen GLS jako kurýrní službu. Zrovna tento řidič jezdí často a nikdy nebyl příjemný. Nespokojenost, kord potom, co chtěl můj pin.

  5. Reagovat
    Kristýna 1.12.2020 v 15:56

    Dopravce nezazvonil a poslal balík zpět a odesílateli napsal že příjemce zásilku odmítl. Když jsem volala na GLS tak mi operátor řekl že s tím nic neudělá a že to není jejich chyba. S GLS jsem neměla snad nikdy dobrou zkušenost, vždycky byl nějaký problém a nechápu, proč nedělají svojí práci a hned vše posílají zprávy ani nejsou k tomu domu aby zásilku předali. Neřeknu kdyby nikdo nebyl doma, ale ja na ten balík čekala celý den doma a nic.

  6. Reagovat
    Marie 1.12.2020 v 19:37

    Nejhorší doručovací služba. Neumějí nic dovézt tak jak mají. Vždy mi pošlou miliony SMS zpráv o tom že můj balík nebylo možno doručit i přes to že mi kurýr volal že mi ho za chvíli doveze. Tahle čekám třeba i měsíc. Pak mi napíšou ať si to vyzvednu na poště. Tak na co teda platím za doručení domů? Tohle není normální. Příště si radši nic neobjednám pokud to bude ,,doručovat“ GLS 😠 Za mě 0 *

  7. Reagovat
    Barbora 2.12.2020 v 15:48

    Nejhorší dopravce na doručení.
    Zaplatíte jsi doručení na adresu a místo toho ikdyž jste doma a čekáte příjde, že Vás nezastihly a dají Vám to na parcel shop kde bezpečně pěšky s miminkem téžko dojdete.
    A místo toho aby ochota něco udělat Vám dají radu tak tam někoho pošlete?
    Chápu vytížení, ale tohle by jsi neměl dovolovat nikdo.

  8. Reagovat
    Anna 3.12.2020 v 17:46

    GLS už nikdy, Člověk si platí za doručení domů!!!! Dojde mu SMS, že balíček doručí mezi 16 a 19 hodinou. Tak jste teda ještě doma jak ocas a 17:35 vám přijde SMS, že balíček uložili na jejich parcel shop? Já si ale zaplatila doručení domů, ne někde na parcelshop. A to že jsou přetížení? To mě prostě nezajímá….ikdyby měl balíček dojít o dva dny později, když se něco zaplatím tak to taky mám dostat!!! Na infolince mi na mou stížnost bylo jen několikrát opakováno že balíček bude na parcelshopu 5 dní. Jednání opravdu katastrofa. Zlatá Zásilkovnay kdy máte balíček za dva dny na místě a za třetinovou cenu!

  9. Reagovat
    Markéta 4.12.2020 v 10:15

    Celkové hodnocení nula, naprostá liknavost dopravců aniž by informovali příjemce a to opakovaně!

  10. Reagovat
    Lenka 4.12.2020 v 11:59
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes v 10.07 posla sms, že od 10 – 13 hodin mi bude doručen balík,s kontaktem na řidiče. V 10.10 telefon, že je řidič u baráku. Bohužel jsem v práci a tak jsem ho prosila, aby balík dal na zásilkovnu. Prý už tam byl a znovu tam nepojede a že jsem mu měla zavolat. Zasilkovna je od našeho domu celkem daleko, takže i kdybych volala, tak ty tři minuty by situaci nezachránily.. Do telefonu mi pán řekl, že balík mi doručí Teda z příští pátek.. Prý mi přišel email, ale jak na něj reagovat, když nemáte internet v mobilu? Je to tak těžké zaslat sms s předstihem? Balíky mi chodí celkem často a pokud nejsem k zastižení, vždycky volám. Jen musí být nějaký předstih…

    (2) (1)You have already voted this
  11. Reagovat
    Štěpanka 5.12.2020 v 5:41

    Myslím že všichni přede mnou popsali společnost dost výstižně…nedoručuji zásilky i přes to že sedíte doma a čekáte ….za mě nikdy více

  12. Reagovat
    Anna 5.12.2020 v 21:09
    2.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    90

    Pokud z nich chcete dostat balík musíte volat řidiči, doprošovat se ho, honit ho po trase, vyhrožovat, volat do e-shopu a stěžovat si. Pro mě jsou kurýrní služby poslední možností, když to jinak nejde.

    KLADY: 0
    (3) (1)You have already voted this
  13. Reagovat
    Anna 5.12.2020 v 21:14

    Tak jsem nedala ani jednu hvězdu a
    A při přidávání komentáře jich tam naskákalo no aspoň nějaká aktivita když doručování balíků Vás nebere

  14. Reagovat
    Viktorie 7.12.2020 v 15:13
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravní společnost. Ne mužů dostat svůj balík už týden. Každopádně mají problém buď s centrálou nebo s řidiče. Minulý týden měli moje telefonní číslo a tento “ztratili”. Jen dostávám dopisy “neúspěšně doručení”

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: -Ne volají -Dopis, že řidič nemůže doručit balík dostáváte jen večer. Už nikdo nic s tím dělat nebude. Protože řidič na Depo. Centrála posila na zítra. A to se zopakuje každé doručení.
    (2) (1)You have already voted this
  15. Reagovat
    Barbora Loudova 7.12.2020 v 15:37

    Ma zkušenost nikdy nedoručili balík.
    Vše pokazili .Místo opětovného doručeni na adredu raději poslali odesílateli ?Jakože cožé?
    Kdyby na každého byla taková spolehlivost jako na služby GLS tak nikdo nic nemá.
    V teto nelehké situaci Covidove, by měli dopravci dbát na klientskou zonu a ne jen aby řidič hodil vše na parcelshop.
    Spolupravovat nedoporučuji.

  16. Reagovat
    Natálie 8.12.2020 v 15:35
    1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Napsali mi, že přivezou balík 11-13 h, byla jsem celý den doma, po 16 h mi napsali, že mě nezastihli doma. Asi jsou to kouzelníci protože, jak jsem se dívala na sledování zásilky, tak od mého domu k tomu ,,skladu“ jim trvala cesta přes celé město jen pár vteřin. 🙃

    ZÁPORY: nespolehlivý
    (3) (1)You have already voted this
  17. Reagovat
    Pavla 15.12.2020 v 16:57
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Trochu jsem zkomplikovala dodání, ale řidič byl velmi milý a vstřícný. Číslo řidiče 36.

    KLADY: Trochu jsem zkomplikovala dodání, ale řidič byl velmi milý a vstřícný. Číslo řidiče 36.
    ZÁPORY: Žádný negativ
    (1) (6)You have already voted this
  18. Reagovat
    Václav 15.12.2020 v 22:13

    Absolutní katastrofa,žádná komunikace,zásilku se ani nepokusili doručit a vrátili ji odesílateli.
    Doporučil jsem firmě která mi zásilku posílala,aby si našla jiného přepravce.
    Pokud bude mít e-shop v nabídce přepravu GLS,objednám si raději jinde!

  19. Reagovat
    RADKA 16.12.2020 v 11:11
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dopravce mi včas napsal informace ohledně doručení, v den doručování mi přesně napsal i (normální!!!) rozmezí času, kdy mi balíček poveze a tak bylo i splněno. Moc chválím i přes vytíženost řidičů přes svátky! Jelikož někteří dopravci se ani neobtěžují zavolat, že jsou před barákem a rozmezí času napíšou na celý den. Děkuji službě GLS :-)

    KLADY: Super komunikace se zákazníkem. 100% informovanost. Dodržení doby doručení.
    ZÁPORY: Žádné.
    (0) (2)You have already voted this
  20. Reagovat
    Alžběta 17.12.2020 v 16:19

    Dobrý den,

    objednala jsem si balík, který měla doručit Vaše firma až domů. Dnes ráno mi přišla SMS, s tím, že mám kontaktovat řidiče.(Dobry den,Vas balik 70655243 s dobirkou 1414.00 CZK dorucujeme dnes.Planovany cas:10:00-13:00.V pripade potreby kontaktujte kuryra +420774082046.Vase GLS). Řidiče jsem ihned kontaktovala a říkala jsem, zda je možné doručit balík před 13h, jeho odpověď byla ne není. Balík jsem musela nahánět po celém Třinci! Nevím zda Vám tohle přijde jako normální služba, za kterou jsem si nadstandardně zaplatila! Mě to teda moc nadstandard ne přijde, když musím projet ještě 30 Km abych konečně dostala svůj balík!

    • Reagovat
      Radek 27.2.2021 v 12:51

      Dobrý den, nic ve zlem. Napsal vám.13-15 vy voláte zda může před 13 hodinou? A když řekne ne tak se nastvete? Ten řidič má 120 adres. Co když by mu tak jako vy zavolalo 6 lidí? Ta trasa má nějaký smysl od nemusí vyjíždí. Chápu negativní komentáře k nedodání apod. Ale toto vaše mi přijde jako blbost. Nemůže prostě být před 13 hodinou na 10 místech najednou

  21. Reagovat
    Pavlína Večeřová 30.12.2020 v 13:49
    2.75
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    30

    Dodali brzo, volali a kurýr působil normálně

    Ale! Lhali o váze mého balíku!

    KLADY: Informovali mě předem Napsali přesný čas kdy mi přijde balík Přišel za 2 dny od nákupu
    ZÁPORY: Lhali o váze balíku, do 20 kilo má být poštovné levnější, napsali mi že můj balík váží 160 kilogramů
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Ondřej 17.3.2021 v 9:56

      Dvě hvězdičky za to, že se systém sekne v nule při vážení? Balíky nad 40KG přepravce nedoručuje, takže info ohledně 160kg je úsměvné a očividně chyba. Za to 1* při „Jednání se zákazníkem“ to už je těžké se lidem zavděčit

  22. Reagovat
    Dagmar 30.12.2020 v 16:06

    Naprosto nespolehlivý dopravce,horší jak Česká pošta,zásadně nedoporučuji využívat jejich služeb.SMS oznámí dopoledne dvouhodinové rozmezí doručení zásilky a odpoledne další SMS,že je zásilka uložena v ParcelShopu na druhém konci města s tím,že si ji tam za draze zaplacenou dopravu mohu osobně vyzvednout.Neskutečné,neprofesionální jednání.

  23. Reagovat
    Václav 3.1.2021 v 18:13
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík odvezen rovnou na ParcelShop

    ZÁPORY: Balík odvezen rovnou na ParcelShop
    (1) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Pavel 8.1.2021 v 7:05

    Nejsou schopni ani zavolat že se bude doručovat.
    Ve finále se ani neobtěžují k doručovací adrese dojet, rovnou na internet do sledování zásilek napíšou „nezastižen na adrese“.
    Nejhorší dopravka kterou jsem kdy zažil. Nemá cenu platit doručení domů když se ani neobtěžují na adresu dojet!

  25. Reagovat
    Hana 8.1.2021 v 13:20

    Snad nejhorší přepravní služba, která snad už konkuruje jen Česká pošta.

  26. Reagovat
    Jana K. 8.1.2021 v 13:24

    nejhorší přepravní společnost, tupí a arogantní řidiči.

  27. Reagovat
    Alois Vašků 13.1.2021 v 4:32
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Přijde mi, že sem recenze píší hlavně lidé kteří mají se službou nepříjemnou zkušenost. Proto bych sem chci také přispět.
    Moje zkušenost byla upravdu skvělá. Balíček byl doručen hned druhý den poté co byla zásilka připravena. Chvíli před dodání mi zavolal kurýr, že už se blíží. Dodávka proběhla bez problémů – řidič byl slušný a když jsem si v něčem nebyl jistý ochotně poradil.
    Věřím, že pokud nebudete mít vážně smůlu, můžete se na GLS spolehnout.

    KLADY: rychlost doručení, příjemný přístup, dobrá komunikace
    (1) (1)You have already voted this
  28. Reagovat
    Richard K. 13.1.2021 v 20:50
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Se společností GLS jsem nadmíru spokojený. Do doby, kdy jsem narazil na jeden e-shop, který mi nabídl vedle České pošty jako přepravce právě jen GLS, jsem se spokojil se službami PPL, na které taktéž nedám dopustit. Stačil mi však průběh doručení prvního balíčku přes GLS a nemůžu si tuto společnost vynachválit, od té doby ji volím opakovaně i na jiných e-shopech, které to umožňují. :)

    Trasování zásilky je přehledné, doručení do druhého dne od převzetí bylo doposud pokaždé dodrženo, je udržován opravdu vysoký standard. Řidič je vskutku příjemný, před příjezdem vždycky zavolal a u domu byl během chvilky či už během hovoru. Balíčky mi vždycky došly neporušené.

    Zkrátka naprostá spokojenost, vyhovuje mi, že je mi znám časový rámec, kdy mám zásilku očekávat, a na den doručení jsem se taktéž mohl pokaždé spolehnout. Bohužel, jak to tak bývá, častěji se ozývají ti nespokojení – proto mi přišlo fér uvést zde i kladnou recenzi. Kdybych s GLS zkušenost neměl, zdejší příspěvky by mě téměř jistě odradily, což je velká škoda.

    KLADY: rychlé dodání, vstřícné jednání, dlouhodobá spokojenost
    (1) (1)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 1.2.2021 v 13:41

      Dobrý den Richarde,

      velmi Vám děkujeme za kladné hodnocení a opravdu velmi si jej vážíme.

  29. Reagovat
    Lenka 14.1.2021 v 14:12

    Nezavolaji, prisla jen SMS nezastižen, pritom jste celý den doma.. Řidič navic ještě lže, zaplatite dopravu a on Vám to doveze do ParcelShopu, pritom jste celý den doma. Ještě jste navíc bez auta a on, že si mam rict sousedovi? Neskutečný jednani..

  30. Reagovat
    Natálie 14.1.2021 v 14:59

    Celý den jsem doma a v 7:10 ráno mi přijde email, SMS nic, že jsem nebyla k zastižení, takže to dali na parcelshop. Nejbližší parcelshop mám kolem 20 km. Rozhodně nedoporučuji.

  31. Reagovat
    L.N 15.1.2021 v 22:10

    Katastrofální!!!Sms i doručení balíčku od 13:30-17:00.Ridic byl tak drzý, že projel pod barákem,ale už se nenamáhal zavolat.Po 19:00 hod.prisla sms, že balik nebude doručen.Omluva, až v emailu a že si máme sami zajistit,kdy balik opět dovezou!!! Takový přepravce je ostuda a za mě již nikdy!

  32. Reagovat
    Nika 19.1.2021 v 11:52

    Totální katastrofa

  33. Reagovat
    Denisa Roučková 21.1.2021 v 14:34

    GLS služby už nikdy nebudu používat. Změnila jsem si adresu kam balíček mají doručit, druhy den přišla sms ze balíček doručí od 8 do 17:00 hodin.. v 9 hodin telefon a bylo mi oznámeno že kurýr je na místě , slušně jsem mu řekla ze ještě nejsem na adrese ze tam budu za 5 minut ze mi akorát přišla zpráva ze balíček bude doručen od 9:00-17:00 ze se mi neozvali včas předem, když jsem mu řekla tohle nemyslíte vážně 5 minut tady rozhodne čekat nebudu, kde jste jako?! Slušně jsem mu řekla ať je tak hodný se jde se podivat zda u nás v praci někdo je ze to tam muže nechat když není ochotný počkat. Na to mi opět řekl ze v žádným případě nebude vycházet z auta ze na to není placenej. Nakonec mi to přivezl před barák ( 1minuta cesta autem od práce ). Auto neoznačené jen mala bílá dodávka. Vylezl kluk s otázkou budete platit hotove nebo kartou? Já ze hotově ( balíček stal 678,- ). Dala jsem mu tisícovku a on mi odcekl ze budu platit kartou ze nemá zpatky ( nařídil mi jak já budu platit ) kartou jsem neplatila!. Vrátil mi peníze, balíček mi hodil ani mi nerekl nashledanou. Nezlobte se na mě , ale jak tyhle lidi můžete zaměstnávat, když nejsou ochotný dělat tuhle praci, co tady čtu tak nejsem první a ani poslední s takovou zkušenostní. Když to ty lidi nebaví tak ať to nedělají a sedí radši doma na prdeli!!! Strašný , GLS službě se budu vyhýbat velkým obloukem.

  34. Reagovat
    Adéla 25.1.2021 v 8:46
    2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den,
    při první objednávce, se kurýr ani neobtěžoval zavolat, a nechal balík ve sněhu před brankou, kdybych nešla pro letáky, tak ani nevím, že už balík přivezli, nehledě na to, že balík si mohl kdokoli odnést, jelikož byl před tou brankou :)
    při ruhé objednávce kurýr hodil s obejdnávkou o zem za branku, zazvonil a ihned odjel :)

    KLADY: rychlé doručení
    ZÁPORY: házení se zásilkou o zem
    (2) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 1.2.2021 v 13:49

      Dobrý den Adélo,

      doručování, které popisujete, je zcela nepřípustné. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , obratem prověříme, o jakého kurýra se jedná a zahájit tak opatření, aby se to neopakovalo. Děkujeme.

  35. Reagovat
    ANONYM 25.1.2021 v 12:30
    1
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    10

    Veliká nespokojenost.
    Jedná se o GLS službu ve Veselí n./Luž.

    Bohužel objednávám z e-shopu, kde jediné doručení je přes GLS, takže s tím nic neudělám.

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: •Řidič sprostý už do telefonu, absolutně nereprezentativní jednání ve stylu: “Dobrej, vezu balík, bude to dneska za prachy jo.”. •Nikdy mě nikdo nekontaktoval, že mi balík vezou. •POKAŽDÉ když mi vezou balík, tak řidič vystoupí z auta, zazvoní a položí balík před dveře a odejde a ani nepočká zda mu někdo otevře, aby balík převzal. Bydlíme ve městě v rušné ulici a takhle nám tam už několikrát nechal balíky, některé byly třeba za 4000,- !!!
    (4) (0)You have already voted this
  36. Reagovat
    Eva 27.1.2021 v 8:45

    Nedostala jsem e-mail ani SMS o doručení. Přišla mi zpráva ve stylu: vezu vám balík, zavolejte mi. Jako kdo, nebo co? Zavolala jsem a řidič mi řekl, že je před barákem. Oznámila jsem mu, že jsem v práci a žádná zpráva o doručení mi nepřišla, on mi řekl, že to není jeho problém. Následně mi volala paní, jestli opravdu chci své zboží, když jsem ho odmítla převzít. Vysvětlila jsem, co se stalo. Odpoledne jsem volala na GLS a paní mi řekla, že takové SMS neposílají a dokonce mi balík zapřela. Prý na takovou adresu tam balík nemají. Řekla, ať si zavolám za chvíli a co myslíte, nikdo to nebral. Po 20 minutách jsem to vzdala. A to nebyla jediná špatná zkušenost. Dnes mi SMS přišla, ale řidiči se na uvedené číslo nelze dovolat, tak čekám, co zase bude. Jsem znechucená.

    • Reagovat
      Monika 8.2.2021 v 16:23
      3
      Rychlost doručení
      100
      Jednání se zákazníkem
      20

      Já se teď GLS snažím co nejvíce vyhnout. Avšak ne vždy to je možné. Již nějakou dobu k nám jezdí velice neochotný řidič a je mi velice nepříjemné s ním komunikovat. Už několikrát se stalo, že mne do telefonu přemlouval,aby mohl balík nechat v Parcelshopu. Vždy je k tomu nějaký důvod…po těch všech zkušenostech je evidentní, že k nám nechce zajíždět. Bydlíme asi kilometr od města, osamocený dům, avšak vede k nám normální silnice. Žádný jiný přepravce problém nemá. Nejsem stěžovací typ, ale dnes už mě to opravdu naštvalo. Opět telefonát, že by to chtěl nechat v Parcelshopu, protože sníh. Slušně jsem ho požádala, jestli by to k nám alespoň nezkusil, že silnice je normálně sjízdná. Chvíli jsem pak poslouchala, jak mi něco naštvaně vysvětluje (je to Slovák a ve spojení se špatným zvukem v telefonu mu často nerozumím). Nakonec přijel, ale vůbec semnou nekomunikoval. Pozdravila jsem ho, poděkovala za balík a rozloučila se a on nepromluvil ani slovo….když opomenu to, že dovoz domů je mnou placená služba a mám nárok na to, aby mi balík dovezl, velice mě mrzí, že se ani nesnaží pochopit, že je pro mě Parcelshop velký problém. Nemám řidičák a doma malé miminko. Bydlíme na prudkém kopci a dostat se s kočárkem do města je nemyslitelné. Přítel jezdí z práce pozdě odpoledne a otevírací dobu parcelshopu by nestihl. Tedy nemám jak se pro balík do města dostat. Dovoz je jediná možnost. Snažím se mu to vysvětlit pokaždé, ale stejně je vždy naštvaný. Tedy pokud je možnost, raději volím jiné přepravce, kteří s dovozem nemají problém.

      (3) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 1.2.2021 v 13:48

      Dobrý den Evo,

      Vámi popsaná situace je velmi zvláštní, protože dle adresy nedokážeme balík vyhledat. Prosíme Vás, pošlete nám přepravní číslo na náš e-mail: info@gls-czech.com , abychom prověřili, kdy jsme doručovali, který kurýr a proč Vám nepřišly avizace. Děkujeme

      • Reagovat
        Hana 4.2.2021 v 10:48
        5
        Rychlost doručení
        100
        Jednání se zákazníkem
        100

        Veliká spokojenost.
        Míle chování. Rychlé doručení v předem daném termínu. Kurýr mi zavolal 10 minut před doručením balíku. Vše proběhlo v pořádku.

        KLADY: Rychlost doručení Chovaní
        ZÁPORY: Nic
        (0) (0)You have already voted this
  37. Reagovat
    GLS 1.2.2021 v 13:39

    Dobrý den,

    doručování, které popisujete, je pro nás nepřípustné. Prosíme Vás proto, pošlete nám přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Obratem prověříme, o jakého kurýra se jedná a podnikneme další kroky, aby se toto již neopakovalo. Děkujeme.

  38. Reagovat
    Pavla 10.2.2021 v 13:32

    Včera mi přišla SMS, že mezi 9.30 – 12.30 mi kurýr přiveze Zásilku. Čekám na telefon, že je před domem, ale místo toho přišla zpráva, že jsem nebyla k zastižení. Volám na telefonní číslo toho kurýra, protože to byla naprostá lež. Pán byl naprosto arogantní a drzý, že na to nemá čas.
    Myslím, že firma, pro kterou pracují zaměstnanci s takovým jednáním, moc dobrou reklamu nemá. Jsem z Liberce a služby GLS už radši nikdy nepoužiju.

    • Reagovat
      GLS 11.2.2021 v 9:55

      Dobrý den Pavlo, mrzí nás Vaše zkušenost s GLS, prosíme Vás, kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, obratem prověříme, o kterého kurýra se jedná a zajistíme, aby se situace neopakovala. Děkujeme.

  39. Reagovat
    Honza 11.2.2021 v 7:37

    Myslel jsem , ze už horší dopravce než…. není, ale GLS ukázalo, že je a ještě ho s přehledem přeskočil. Nebudu zde psát svůj dlouhý příběh, ale z jejich strany chyba, chybu přiznali, ale náprava žádná i když jsem jim dal několik návrhů. S tímto dopravcem už NIKDY. To raději poštovní holub.

  40. Reagovat
    Laura 11.2.2021 v 10:46
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá neochota cokoliv řešit nebo prověřit, co se se zásilkou stalo, arogantní a strojový přístup.

    (0) (0)You have already voted this
  41. Reagovat
    Martin 15.2.2021 v 13:41

    Divím se že jsem to s GLS znova zkusil. Objednal jsem si akrylové barvy, ale kvůli tomu že vůbec netopíte v autě tak zamrzly a vyschly. Tohle se mi u žádné jiné služby nestalo. Rozhodně nedoporučuji

    • Reagovat
      GLS 25.2.2021 v 16:09

      Dobrý den Martine, dle našich Všeobecných obchodních podmínek negarantujeme stálou teplotu v našich autech, ani v kontejnerech. Zboží, které je tedy citlivé na teplotu, je zcela vyloučeno z přepravy. S tímto faktem je odesílatel vždy srozuměn, takže nás udivuje, že takové zboží poslal přes GLS.. Obecně barvy jsou vyloučeny z přepravy. Prosíme Vás proto o zaslání informace na náš e-mail info@gls-czech.com , jaké bylo číslo balíku, vyřídíme celou situaci s odesílatelem. Děkujeme

  42. Reagovat
    Daria 16.2.2021 v 12:25
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Bylo by moc fain, kdyby GLS si poridilo normalni system informovani zakazniku na priblizny cas dodani zasilky. To bych vasim kuryrem moc ulevilo, vznikalo by min stresovych situaci a oni by min na zakazniky rvali. Dnes bez predchozi sms a mailu kuryr se snazil vyzvednut u me zasilku, volal hned od baraku, a odmitl pockat 2 min, az zalepim zasilku paskou. Zacal rvat a rekl ze on SMSky neposila a cekat nemusi.

    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 25.2.2021 v 16:06

      Dobrý den Dario, velmi se za chování kurýra omlouváme. Velmi intenzivně pracujeme na tom, aby byli všechny balíky avizovány příjemcům a své balíky tak očekávali. Tyto případy by se tak již neměly opakovat.

  43. Reagovat
    Vendula 17.2.2021 v 10:11
    2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    Za mě GLS už třikrát špatná zkušenost! Když je možnost jiného dopravce GLS bych nikdy nevybrala.
    Jeden den došel email, že zítra doručí balík, jednalo se o koberec. Chtěla jsem nastavit termín doručení, ať je doma manžel. Mám doma miminko a bydlíme ve čtvrtém patře bez výtahu. Balíček nešel vyhledat. Další den napsali v osm hodin, že ho mezi 8.15-10.30 doručí. Vedla jsem staršího syna do školy, tak jsem musela spěchat domů kdyby dojeli. Manžel už si to nemohl zařídit v práci.. potom chlap zavolal, vůbec nešel v telefonu slyšet a začal vysvětlovat kde je, ať si dojdu. Řekla jsem mu, že je to koberec a mám doma miminko.. tak s odporem odvětil, že teda dojede. Došla jsem dolů, od telefonánu to bylo 5 minut a chlápek tam nechal balík za 4 tisíce a odchází. Uviděl mě, tak se vrátil a začal nadávat, že nemůže na každýho čekat a že si teda nemám objednávat balíky. Strašný! Už nikdy, raději i jinýho prodejce. U PPL jsou vždycky všichni milí. Taky nebyl jediný slušný řidič..
    Abych jenom nehatila, tak balíček byl nepoškozený a dorazil brzo. Až na to, že ho chlápek dal do kaluže. Asi naschvál..

    KLADY: Abych jenom nehatila, tak balíček byl nepoškozený a dorazil brzo. Až na to, že ho chlápek dal do kaluže. Asi naschvál..
    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 25.2.2021 v 16:04

      Dobrý den paní Vendulo, mrzí nás, že opakovaně máte špatnou zkušenost s GLS a rádi bychom znali jméno kurýra, který k Vám jezdí. Proto Vás prosíme o zaslání e-mailu na adresu: info@gls-czech.com s číslem balíku, zjistíme si sami a sjednáme nápravu. Děkujeme.

  44. Reagovat
    Honza 17.2.2021 v 11:47
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nechápu,že je tato firma ještě na trhu…..Neochota,arogance nedoručování v jimi udaných dnech,hodinách….Souhrně: všechno špatně.

    KLADY: Žádný
    ZÁPORY: Nedodržení dohodnutého,arogance.Nechápu,že jsou ještě na trhu...
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 25.2.2021 v 16:02

      Dobrý den Honzo, rádi bychom prověřili Váš případ, prosíme, kontaktujte nás na adrese info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku. Děkujeme

  45. Reagovat
    Petr 18.2.2021 v 15:09

    Nevím jaké řidiče zaměstnavatele včera měl dojít balík řidič zavolal že nedojde špatná Cesta cesta byla upravená a průjezdná a bydlíme hned u cesty tak výmluva a ještě když jsme řekly že společnost PPL sem jede bez prodlemu a řídí paní tak arogantně řekl ať nám to dovezou oni záleží který řidič asi má služeb

    • Reagovat
      GLS 25.2.2021 v 16:00

      Dobrý den Petře, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, prověříme, co byl na adrese za problém a zajistíme nápravu. Děkujeme.

  46. Reagovat
    Radka 18.2.2021 v 17:52
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Opět, záleží od rajonu a od kurýra. Tady u nás je kurýr naprosto top, jezdí tady už několik let, pamatuje si lidi, vždycky volá, je s ním perfektní domluva. Celkově když to vezmu co s nima řeším potom jako za naši firmu, tak po česku zase tak reklamace nemáme, celkem bych řekla že fungujou dobře, perfektně funguje i služba Slovesnko do 24 hod. Jo občas se něco poškodí, ale jejich ZS i reklamační funguje perfektně, snaží se to řešit asap. To samý obchodní oddělení, když mám problém komunikují, pořeší atd.

    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 25.2.2021 v 15:59

      Dobrý den Radko, velmi Vám děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme. Jsme potěšeni, že jste s GLS spokojena.

  47. Reagovat
    Michaela 18.2.2021 v 20:47

    Dnes jsme celý den čekali na vyzvednutí balíku. V podstatě mohu napsat to samé co většina zde. Nikdo se ani neobtěžoval zavolat nebo napsat. Kdybych nezadala trasování tak se ani nedozvím, že jsme byly údajně nezastiženi :-( To je mazec…..V době kdy jsem mohla jít ven s dětmi jsem seděla na zadku a čekala na kurýra, který ani nepřijel. A podotýkám že jsem asi 3x volala na číslo dopravce a nikdo mi to nezvedal. Moc vám děkuji.

    • Reagovat
      GLS 25.2.2021 v 15:58

      Dobrý den Michaelo, prosíme Vás o kontaktování na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku. Rádi prověříme a obratem Vás budeme informovat. Zajímá nás, proč nebylo vyzvednutí včas. Děkujeme

  48. Reagovat
    paul 25.2.2021 v 15:01
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    arogantní jednání řidiče volal zě jsem si objednal balík tak jsem nevěděl o co jde, a když jsem se zeptal od koho je balík tak mi arogantně řekl že musim vědet co jsem si objednal bavil se se mnou jako normalní křupan

    KLADY: žádné pokaždé nějaké problémy
    ZÁPORY: ochota a jednání s lidmi kdybych mohl tak nedám ani pul hvězdu
    (2) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 10.3.2021 v 12:38

      Dobrý den Paule, rádi bychom toto chování kurýra prověřili s jeho nadřízeným, takové chování je naprosto nepřijatelné. Prosíme tedy o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com Děkujeme.

  49. Reagovat
    Jaroslava 25.2.2021 v 17:23
    2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Arogantní neochotný řidič, který ani nedal vědět že přijede.

    KLADY: Rychlé doručení
    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 10.3.2021 v 12:36

      Dobrý den Jaroslavo, zpětná vazba je pro nás důležitá, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com, prověříme, proč Vám nepřišly avizace a chování kurýra. Děkujeme.

  50. Reagovat
    Andrea 27.2.2021 v 10:36

    6.2. sms ze přepravce převzal balík a bude ho následující dny doručovat. Dnes 27.2. a pořád nic.

    • Reagovat
      GLS 10.3.2021 v 12:35

      Dobrý den Andreo, pokud byl balík předán dne 6.2. do přepravy, není možné, že ještě nebyl doručován do tohoto data. Prosíme Vás, abyste nám poslala přepravní číslo balíku na adresu info@gls-czech.com, obratem prověříme. Děkujeme.

  51. Reagovat
    Zuzana 3.3.2021 v 13:01
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Poměrně pozdní informace o orientační době dodání, 30 min. předem. Odměřený řidič, který nedodal balík ke dveřím, nýbrž cca 100 m od domu. U 60 kg zásilky to je dost závažné… Příště volím radši jiného dopravce.

    KLADY: rychlost doručení
    ZÁPORY: nedoručení zásilky přímo na adresu
    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Veronika 7.4.2021 v 13:00

      Dobrý den, mohu psát jenom kladní hodnoceni, balík dovezen včas, pani nebo slečna velice ochotná, milá, vstřícná děkuji za vaše služby

    • Reagovat
      GLS 10.3.2021 v 12:24

      Dobrý den Zuzano, GLS vozí balíky pouze do 40 kg, takže se mohlo jednat o jiného přepravce nebo váha balíku je jiná. Pošlete nám, prosím, číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com, obratem prověříme celou situaci. Děkujeme.

  52. Reagovat
    Mo 8.3.2021 v 23:32
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost s kurýrem Dominik Purchart-ochotné jednání, milá komunikace. Moc děkuji a doporučuji

    KLADY: Ochota
    (0) (1)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 10.3.2021 v 12:33

      Dobrý den, velmi děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme…

  53. Reagovat
    Klára 11.3.2021 v 12:08

    Takže dnes 11.3 my psali že balík dovezou mezi 9-12 do 12 nikdo nepřijel tak jsem tam zavolala kde jsou a pan řidič arogantně řekl že tam byl v půl osmé a že se nám nedovolal přitom nám nikdo nevolal… takže nám to prý doveze v pondělí hrůza tohle…

  54. Reagovat
    Kateřina 12.3.2021 v 12:11

    Dnes mi ráno přišla sms, že mi balík budou doručovat mezi 13-16 hodinou. V 11 dopravce volal ale kdyz jsem to vzala vzápětí zavěsil. Přijela jsem domů a přítel mi řekl že se dopravce dobyval do baráku, a ještě měl problém s tim ze to přebíral chlap a ne ten kdo byl napsan na doručovaci adrese. Když jsem mu zpětně volala jak mohl dát balík někomu cizímu a mě zavěsit telefon, řekl mi at si to doma laskavě dáme do pořádku a že on chybu neudělal. A v jakém přišel balík stavu ani nemluvim. Od této společnosti už si balík nikdy nenechám doručit.

  55. Reagovat
    Andrea 14.3.2021 v 9:32

    Poničená krabice při dodání (otevřená, možná se někdo chtěl podívat co je uvnitř), jelikož jsem nemohla hned zkontrolovat úplnost před řidičem – zapomnělo se díky dlouhé době dodání co všechno v objednávce mělo být, nebyla jsem informována dopředu, abych se připravila. Nicméně v balíku chyběla 1 položka a věci v krabici špinavé. Bylo by fajn dávat si na tohle pozor. Bohužel s GLS jsem nespokojená pokaždé.

  56. Reagovat
    Lenka 15.3.2021 v 11:03

    Naposled jsem si něco nechala poslat přes GLS , nejsou schopni doručit balíček! Už po druhé se mi stalo že se na to vykašlali nenapsali, nezavolali, ani nenechali na výdejním místě i když sem na balíček čekala doma a poslali to zpět. Nespolehlivá firma, měli by si zaměstnance hlídat jak pracují!!!

  57. Reagovat
    Lenka 15.3.2021 v 12:46
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Příšerný dopravce tohle! Nepříjemní kurýři, neochotní – no prostě hrůza!
    Vůbec se nedá srovnávat například s PPL. Už nikdy u GLS neobjednam. To si raději dam práci a najdu si produkt jinde, kde bude jiný dopravce. Cokoliv, jen ne GLS.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Spoustu, byla bych tu ještě zítra, když bych to měla všechno vypsat. Jsem maximálně nespokojena!
    (0) (0)You have already voted this
  58. Reagovat
    Jana 16.3.2021 v 11:50
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Domluva s kurýrem opravdu skvělá, kam se hrabe PPL. Žádný problém neshledán.

    (0) (1)You have already voted this
  59. Reagovat
    Lenka 21.3.2021 v 21:46
    2
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    80

    9.3. – Oznámení (email, SMS) o uložení balíku v mnou u prodejce objednaném ParcelShopu v Jungmannově ulici v Praze
    11.3. – Jdu si pro balík a nudící se obsluha mi oznámí, že tam už GLS ParcelShop neprovozuje a že si všechny balíky odvezli. Jdu domů.
    12.3. – Dopoledne – Píšu rozhořčený eamil na GLS, jak si tohle můžou dovolit, aniž by dali vědět lidem, kterým dva dny předtím oznámili, že mají v provozovně uložený balík a to pouze 5 dnů. V odpovědi se dozvím, že tam skutečně GLS ParceShop neprovozuje a že mi doručí balík na jinou provozovnu, kterou si vyberu. Takže odpovídám, že jsme si vybrala provozovnu v Kořenského ulici v Praze na Smíchově. Následuje ujištění, že balík tam v pondělí 15.3. bude.
    12.3. – Odpoledne – Obdržím email, že můj balík byl uložen v provozovně v Čelákovicích a že si ho musím do 5 dnů vyzvednout. Více než rozhořčeně volám operátorovi GLS a žádám vysvětlení (Fakt nepojedu do Čelákovic!!!). Slečna mi řekne, že to spletl kurýr a že se s ním domluví, aby balík převezl na Smíchov. Poté mě ujistí, že v pondělí 15.3. bude můj balík v provozovně v Praze na Smíchově.
    15.3. – Dopoledne – Obdržím SMS, že můj balík je uložený v provozovně v Jungmannově ulici (to je ta zrušená) a že si ho mám jít vyzvednout. Předpokládám, že je to nějaký drobný omyl a balík bude na Smíchově, takže
    15.3. – Odpoledne – Jdu si pro balík do provozovny do Kořenského ulice na Smíchově a od obsluhy se dozvím, že tam žádný takový balík není ani nebyl. Volám, nikoliv už rozhořčeně, ale neskutečně n****** do GLS a od slečny se dozvídám, že můj balík stále čeká k vyzvednutí v původní provozovně. Na můj dotaz, zda v té zrušené, se dozvím, že nikoliv, že v Čelákovicích! Takže poté, co celou tu anabázi znovu od začátku zopakuji, slečna mě ujistí, že se domluví s kurýrem a můj balík bude zítra na Smíchově. Jdu domů
    16.3. – Přichází email, že moje zásilka je v Kořenského ulice na Smíchově.
    18. 3. – Vzhledem k tomu, že 17. 3. jsem neměla možnost odejít z bytu (mám poměrně náročnou práci ve formě home office), tak toto je konečně den, kdy 14 dní po zaplacení se dostávám k mému objednanému zboží v Kořenského ulice na Smíchově.

    KLADY: Možná fakt, že zásilku nakonec po 14 dnech cestování mám a neporušenou. A velmi korektní jednání operátorů, kteří vlastně za nic nemůžou.
    ZÁPORY: Radši nepsat.
    (0) (0)You have already voted this
  60. Reagovat
    Lucka 23.3.2021 v 12:03
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Balík mi dovezlo už hodně kurýrů z GLS a nemůžu si stěžovat. Každý ráno zavolal/poslal SMS, kdy bude balík doručený. I když třeba někdy nestihnu zvednout telefon a zavolám o pár minut později, je to naprosto bez problémů, nezlobí se a poděkují za zavolání. Při předání vždy hezky pozdraví a jsou velmi milí. Za mě teda spokojenost obrovská!

    (0) (0)You have already voted this
  61. Reagovat
    Monika 23.3.2021 v 13:57

    Žádná sms nebo e-mail o doručování zásilky.
    Řidič neochotný až hrubý.

  62. Reagovat
    Michal 26.3.2021 v 10:43
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Super doručovací společnost, za mě jedna z nejlepších, které lze snadno využít v ČR.

    KLADY: Vždy vstřícný přístup při komunikaci s řidičem. Rychle dodání. Možnost převzetí zásilky jinou osobou
    ZÁPORY: Nemůžu na žádný přijít
    (0) (0)You have already voted this
  63. Reagovat
    Petra 27.3.2021 v 20:57
    1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vulgární jednání kurýra, znehodnocený obsah balíku po přepravě a neochota přepravce GLS převzít odpovědnost při reklamaci. Služby přepravce využity poprvé a naposledy.

    KLADY: Žádné.
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:35

      Dobrý den Petro, velmi nás mrzí Vaše zkušenost s GLS. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku, abychom mohli obratem prověřit. E-mailová adresa je info@gls-czech.com
      Děkujeme.

  64. Reagovat
    Ivana 28.3.2021 v 9:48
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Obecně proti společnosti nic nemám, chyba byla na straně řidiče – vůbec se nesnažil balík doručit

    KLADY: Standardní komunikace firmy o zaslání a doručení balíku
    ZÁPORY: Řidič se neobtěžoval mě vůbec kontaktovat přesto, že jsem v uvedeném čase čekala doma u telefonu, rovnou odvezl balík do ParcelShopu
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:34

      Dobrý den Ivano, za jednání kurýra se velmi omlouváme, pokud nám zašlete na e-mail info@gls-czech.com číslo balíku, zpětně s kurýrem sjednáme nápravu, aby se situace již neopakovala. Děkujeme

  65. Reagovat
    Lukáš 31.3.2021 v 11:23
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Využíváme GLS a za ty leta max jednotky zpoždění zásilek, ztráty minimální.

    KLADY: Jediný dlouhodobě opravdu spolehlivý přepravce
    ZÁPORY: Zpoždění a to zcela výjimečně v řádu max 1-2 dnů, což se nedá o jiných např. DPD vůbec říct.
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:32

      Dobrý den Lukáši, velmi Vám děkujeme za toto kladné hodnocení, vážíme si toho.

  66. Reagovat
    Veronika 1.4.2021 v 11:15

    Koukám, že se na vaše kurýry opravdu nedá spolehnout! Škoda, že jsem si ty recenze nepřečetla dřív, telefonické domluvě s kurýrem, že balík zadá na náhradní doručení druhý den, bych ani za mák nevěřila. Mockrát mu děkuji, že jsem si brala volno úplně zbytečně a mám díky němu zkažené – už tak zkažené – Velikonoce. A omlouvám se paní na zákaznické lince, byla jsem nepříjemná, ale její laxní přístup mi moc nepomáhal.

    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:31

      Dobrý den Veroniko, mrzí nás, že jste nedostala svůj balík včas, vynasnažíme se tuto chybu neopakovat.

  67. Reagovat
    Lucie 6.4.2021 v 12:24
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Musím říct, že teď objednávám velmi často. Od doby, kdy objednávám na Brno 2 (Bratislavskou), tak jsem s GLS velice spokojená, tuto trasu jezdí jeden moc příjemný a spolehlivý dopravce. Vždy když objednávám v nějakém obchodě, tak doufám, že pro obchod rozváží GLS, protože mám zatím s tímto dopravcem velice dobré zkušenosti. Takže určitě doporučuji.

    KLADY: dobrá domluva s dopravcem, dobrý přístup, dopravce se snaží pokaždé vyhovět.
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:29

      Dobrý den Lucie, děkujeme Vám, velmi si Vašeho hodnocení vážíme.

  68. Reagovat
    A. 7.4.2021 v 13:12

    Pomaly strácam nádej, že existuje kompetentná kuriérska služba. Prvýkrát zásielku nebolo možné doručiť, pretože boli potrebné „upresňujúce informácie“ – po telefonáte som zistila, že to znamená iba toľko, že kuriér nie je schopný zavolať na slovenské číslo, čo je zaujímavé, pretože pri predchádzajúcich dvoch doručeniach s tým žiaden problém nebol. Teraz čakám na druhý pokus o doručenie a nemôžem sa pohnúť z bytu, nakoľko absurdnú dobu doručenia od 8:00 do 17:00 sa kuriér ani len nenamáha upresniť ďalšou smskou. Hrôza, človek si už radšej všetko pošle do zásielkovne a peši si po to sám zájde, pretože i to je rýchlejšie než využiť akéhokoľvek kuriéra.

    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:28

      Dobrý den, při doručování není nutné čekat na kurýra, v ČR máme několik stovek našich výdejen, pokud tento způsob preferujete. V den doručování rovněž upřesňujeme časové okno pro doručení, čas 8-17Hod je vždy v komunikaci den předem a vždy v den doručení upřesňujeme. Pokud se Vám stalo, že jste neobdržela upřesňující e-mail, prosíme Vás o zaslání detailů na adresu info@gls-czech.com , individuálně prověříme. Děkujeme

  69. Reagovat
    Jiří 8.4.2021 v 12:15

    Již po několikáté se mi (u zásilky ze zahraničí) stalo, že GLS zaevidoval do přepravy pouze moje křestní jméno jako adresáta, načež zásilku nedoručil z důvodu chybějících adresních údajů. Musel jsem pak psát na podporu, kompletní jméno+příjmení jim doplnit a čekat další den na opakované doručení.

    Cca po 2 letech, kdy jsem opět objednával s dopravou GLS, došlo ke stejné chybě znovu. Evidentně v systému vůbec nic neopravili.

    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:26

      Dobrý den Jiří, za kompletně poskytnuté údaje o příjemci odpovídá vždy odesílatel. Přepravce vždy nakládá s daty, které od odesílatele obdrží, dovolíme se tedy informovat, že chyba není na straně přepravce. Můžete nám poslat detailní informace na e-mail info@gls-czech.com , abychom mohli prověřit? Děkujeme.

  70. Reagovat
    Pavel 8.4.2021 v 15:30

    Nejhorší společnost co jsem poznal. Už i Česká pošta je lepší.
    Nulová komunikace, nulové doručeni zboží, výmluvy pouze přes email.. “ nedovolate se kurýrovi ani společnosti. Jejich odpověď proč zboží nebylo doručeno: . .pravděpodobně kurýr volal, a byl tam“ …Nemají ponětí kde jim kurýr jezdi a jak NE-komunikuje se zákazníkem, neschopnost dodat zboží a spojit se se zákazníkem. Naprosté selhání neschopného managementu a kurýrů. Základ úspěchu je komunikace , tady není žádná, ani snaha. NEDOPORUČUJI TUTU FIRMU GLS,
    NELZE HODNOTIT JINAK NEŽ NAPROSTÁ NULA a i to je moc !!!!

    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:24

      Dobrý den Pavle, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s GLS a rádi bychom prověřili detaily. Prosíme Vás o zaslání detailů na adresu info@gls-czech.com , sjednáme nápravu. Děkujeme.

  71. Reagovat
    Ema lapkova 9.4.2021 v 13:21
    3.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    90

    Ať je tu i nějaká kladná recenze :D — Kurýr se mnou komunikoval, byl milý, balíček doručil v perfektním stavu. Měl dorazit mezi 9:30-12:30 a dorazil ve 13:00 což je docela ok:)
    Byla jsem spokojená.

    (1) (1)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:21

      Dobrý den Emo, děkujeme za kladné hodnocení, velmi si jej vážíme.

  72. Reagovat
    Bubu 9.4.2021 v 16:13

    Nejhorší přepravní společnost.Už nikdy?!!!!!

    • Reagovat
      GLS 9.4.2021 v 16:22

      Dobrý den, rádi bychom znali podrobnosti, abychom mohli sjednat nápravu. Prosíme Vás tedy o zaslání detailů na adresu info@gls-czech.com Velmi děkujeme.

  73. Reagovat
    Marcela 9.4.2021 v 17:39
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Totální h**** tato společnost !! Dnes měl být doručeno balíček mezi 8-17 hod.a nikde nic ani SMS prostě žádné reakce už nikdy více s touto společností GLS = Česká pošta možná někdy dorazí, a to sedím celý den doma a čekám na řidiče.

    KLADY: Žádné fck GLS
    ZÁPORY: Hrůza již nikdy neobednam přes tuto společnost !!!
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:16

      Dobrý den Marcelo, mrzí nás, že jste měla zpoždění v doručení Vašeho balíku, pošlete nám přepravní číslo, prověříme, proč jste o doručení nebyla lépe informována. Děkujeme

  74. Reagovat
    Jana 9.4.2021 v 19:11
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    V úterý sms balík u přepravce.
    Ve čtvrtek sms zítra vám bude doručen.
    V pátek sms dnes od 17:00-20:00 doručení.
    V určenou dobu čekám a místo balíků sms.
    V 17:45 mi zdělili že kamsi uložili mé balíčky a vyzvednout si je můžu až v pondělí. Telefon mi řidič samozřejmě nebral 😏
    Za ten týden, mi ty sazenice jahod, co jsem
    si objednala asi uschnou😠😡😢

    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:20

      Dobrý den Jano, mrzí nás zpoždění v doručení Vašeho balíku, pošlete nám přepravní číslo balíku, prověříme, proč ke zpoždění došlo a budeme Vás informovat.
      Zároveň sdělujeme, že živé rostliny, či podobné zboží, který vyžaduje jistou teplotu, je náchylné na převoz atp, jsou zcela vyloučeny z přepravy GLS.

  75. Reagovat
    Pavla Novotná 9.4.2021 v 19:29
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Už podruhé v krátké době špatná zkušenost. Dnes přebíral balíky syn, jeden balík bez dobírky byl avizovaný, druhý s dobírku 290,- avizovaný nebyl. Kurýr si řekl o 800,-, syn zaplatil a až po odjezdu se podíval na lístek strčený mezi balíky, kde stálo pouze 299,-.
    Druhá negativní zkušenost – byl doručován balík bez dobírky z cca 3000,-, nebyli jsme doma a kurýr se balík snažil skrýt před domem v předzahrádce, jako, že nám ho tam nechá, při čemž ho přistihl můj muž.

    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:21

      Dobrý den Pavlo, situace, které popisujete, jsou zcela nepřípustné. Prosíme Vás, kontaktujte nás na náš e-mail, obratem vše prověříme a budeme Vás dále informovat. Velmi děkujeme.

  76. Reagovat
    Dominika 12.4.2021 v 17:17

    Spousta známých má se službami GLS špatné zkušenosti, přesto jsem si ji vybrala, ale jen proto, protože slibovala opravdu nejrychlejší dodání balíku. V pátek mi přišla SMS že budou doručovat balík 9-12hod. Balík nikde. Cca v 13.30 telefon od řidiče…(to už jsem byla v práci a nemohla jsem hovor přijmout). Když jsem volala zpět, setkala jsem se pouze s arogantním jednáním řidiče. Odbyl mě s tím, že zvonil u domu a nikdo mu neotevřel, tak že to přiveze v pondělí. V pondělí večer balík stále nikde…
    Babička, která byla v pátek celou dobu doma a na balík čekala, potvrdila, že stála před domem dodávka, ale nikdo se neobtěžoval z ní vylézt. (Nejspíš když se nedovolal, tak se víc neobtěžoval) Chápu, že se z jakéhokoliv důvodu může stát, že má kurýr zpoždění, ale uvítala bych alespoň slušné chování. Každopádně tohle bylo poprvé a naposledy, co jsem vaše služby využila. Mockrát děkujeme.

    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:23

      Dobrý den Dominiko, velmi se omlouváme za toto pochybení kurýra, které popisujete. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail, zajistíme nápravu. Děkujeme.

  77. Reagovat
    Linda Ryšlavá 12.4.2021 v 20:18

    Dnes mi měl být doručen balík a to po poměrně dlouhé době. V pořádku, nejsme roboti ale lidé a přeci jen teď objednává daleko více lidí takže chápu
    zpoždění. Co ale nechápu je chování paní řidičky. Po obdržení sms s časem doručení jsem se ji marně snažila kontaktovat vzhledem k tomu, ze jsem byla v tu dobu v práci. Když mi následně po dvou hodinách zavolala, ze mi jako veze balík a kde jako jsem (už to mě docela dostalo) požádala jsem ji, zda by balík nemohla ve stejném městě dovést na jinou adresu, to byl problém, ok. Požádala jsem ji tedy, jestli by mohla mít 5 minut strpení, ze pro balík vyrážím. Po mé žádosti na mě do telefonu začala ječet, jestli jsem jako nedostala zprávu, že ji mám dnes čekat. Moje odpověď byla, ze jsem zprávu dostala a snažila se ji kontaktovat pro změnu, jak mají uvedeno ve zprávě, ale nebyla jsem úspěšná, protože mi nezvedla telefon. Její odpověď byla, ze není její povinnost mi mobil zvednou když ji volám. To byla tedy pro mě poslední kapka a hovor jsem ukončila. Minutu po hovoru mi ještě od Vaší řidičky přišla sms zprava, že jsem a ní jako fakt nemusela být nepříjemná. Jako pardon? Chápu, že jsme lidi a občas nemáme svůj den, ale chování řidičky bylo i na můj vkus dnes velmi přes čáru a byla to moje poslední objednávka touto společnosti. Stalo se mi to již podruhé a tedy pokaždé řidička žena, nevím, co má za problém, ale asi by měla hledat jiné zaměstnání.

  78. Reagovat
    Dominika 13.4.2021 v 8:28
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Spousta známých má s touto službou špatné zkušenosti. Přesto jsem si GLS vybrala, ale jen proto, že slibovali opravdu nejrychlejší doručení balíku. (Byl to dárek k narozeninám, který jsme potřebovali na víkend). V pátek mi přišla SMS, že budou doručovat balík 9-12hod. Cca 13.30 mi volal kurýr (to už jsem ale byla v práci a nemohla jsem hovor přijmout ihned). Když jsem volala zpět setkala jsem se pouze s arogantním chováním. Prý se snažil zvonit a klepat na dům ale nikde nikdo, tak že prostě balík doveze v pondělí. V pondělí večer balík stále nikde. Babička, která byla v pátek doma a na balík čekala, potvrdila, že před domem byla dodávka, ale nikdo z ní nevylezl. (Nejspíš když se nedovolal, tak se víc neobtěžoval) Chápu, že se může z jakéhokoliv důvodu stát, že má kurýr zpoždění, ale uvítala bych alespoň slušné chování. Každopádně to bylo poprvé a naposledy co jsem službu využila. Mockrát děkujeme.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Doba dodání Chování kurýra
    (0) (0)You have already voted this
  79. Reagovat
    Jaromir Hanus 13.4.2021 v 11:03

    Nespolehlivy dopravce, davam prednost PPL, Ceske poste, DPD

    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:24

      Dobrý den pane Hanusi, rádi bychom znali detaily, k čemu došlo, prosíme Vás proto o zaslání více informací na info@gls-czech.com Velmi děkujeme.

  80. Reagovat
    Andrea 13.4.2021 v 17:52
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Bohužel musím se také přidat s negativním hodnocením.
    Když se to stalo poprvé mávla jsem rukou pan Kurýr neměl asi svůj den, ale když už se to stalo po druhé a teď po třetí a to mi pán už teda hnul žlučí a musím se o tom už zmínit!
    Jednání naprosto katastrofální!
    To že Kurýr neovládá dobře češtinu to u cizince chápu ale to že pán není schopný balík doručit na přesnou adresu a když mu do telefonu říkám ze stojí úplně jinde jeho odpověď byla, že je to můj problém a ze si z nej dělám akorát legraci a ze odjíždí, tak to mě dostalo.
    Za druhé to byl dnešní případ když mi pan vlastně naznačil, že pokud mu nedám platbu přesně nasedá do auta a odjíždí. Řekl mi ze mám minutu na to abych zabehla do nejbližšího krámu a rozmenila, jinak mám proste smůlu. Pro peněženku jsem narychlo skočit bohužel nemohla protože pan zaparkoval opět úplně jinde a ne u mého čísla popisného!
    A ještě jsem vlastně dostala vynadáno ze nemam peněženku u sebe 🙈
    Chování teda za mě neuvěřitelné s GLS končím a doufám že pán brzo zkonci!

    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:26

      Dobrý den Andreo, chování kurýra, které popisujete, je zcela nepřípustné. Prosíme Vás, zašlete nám alespoň jedno přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com s krátkým popisem, jako zde, obratem prověříme a sjednáme nápravu. Děkujeme.

  81. Reagovat
    Ildikó Vácziová 15.4.2021 v 11:10
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den, dnes jsem obdržela balík č. 000661842314, od stejné firmy objednávám produkty, již několikrát. Vždy mi balíky doručí kurýrka paní Magdaléna Šmejdová od GLS. Mám moc pozitivní zkušenosti s paní Magdou, je spolehlivá, ochotná a milá. Precizně vyřizuje předání balíku, předem mi zavolá a za chvilku už dorazí. Myslím si, že svoji práci vykonává profesionálně a proto si zaslouží velikou pochvalu. Doporučuji, aby GLS firma měla více podobných zaměstnanců. Jsem velice spokojená a vždy se těším, kdy mi dorazí paní Magda s balíkem.

    KLADY: jen samé jedničky a hvězdičky
    ZÁPORY: -
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:14

      Dobrý den paní Vácziová, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi a také kurýrce předáme. Jsme rádi, že jste s GLS spokojená a těšíme se na další kontakt s Vámi.

  82. Reagovat
    Anonym 16.4.2021 v 21:12
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespokojenost s GLS

    KLADY: Žádný
    ZÁPORY: Spousta Nejsou schopni dodržet termín dodání balíčku Nepíšou už ani emaily, ze převzali zásilku, ale pouze napíší zprávu, ze se omlouvaji, ze zásilku nemůžou doručit z kapacitních důvodu a to ani nevím o jakým balíčku to mysli.. Dříve jsem s GLS byla opravdu spokojena, ale teď? Hruza I česká pošta dokáže balíček doručit včas
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:13

      Dobrý den, je nám líto, že Váš balík měl zpoždění, omlouváme se. Pošlete nám přepravní číslo balíku, zajistíme doručení co nejdříve.
      Co se avizačních e-mailů týče, posíláme je automaticky, pokud odesílatel službu zvolí a uvede Vaši e-mailovou adresu správně. Po zaslání čísla balíku vše prověříme a zašleme Vám další detaily. Děkujeme.

  83. Reagovat
    Anna 16.4.2021 v 21:39
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýrní služba měla doručit balík od 13 h do 16 h. Po čtvrté hodině mi pak tedy volala paní, že je ve městě ale, že to nestihla doručit jestli nevadí, že přijde balík později. Po celém dni čekání mi přijde sms, že mi balík nedoručí ten den vůbec. A nejbližší možný termín je až za 4 dny. Nejhorší kurýrní služba, nebo spíše ta paní co zrovna doručovala, ale alespoň tedy poslali sms.

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: nedodržení termínu
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:10

      Dobrý den Anno, je možné, že kurýr již na Vaši adresu nestihl dojet z důvodu velkého množství balíků, které ten den musel rozvézt, za zpoždění se samozřejmě velmi omlouváme. Pošlete nám přepravní číslo balíku, obratem prověříme a samozřejmě zajistíme doručování co nejdříve. Děkujeme.

  84. Reagovat
    Hermína Koudelková 17.4.2021 v 8:14
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Za mě nejhorší dopravní společnost. Už nikdy víc. Teď mi zase dělají „radost“ s balíčkem, který měl být doručen už ve čtvrtek. Doručen bude možná až v pondělí. Nevím. Nepustí mě to ani do systému. Když zadávám heslo a č. balíku, nechce mě to pustit dál. Nejvtipnější je, že heslo pro změnu termínu a místa doručení mi přišlo až v pátek odpoledne, že jsem nebyla zastižena. Ale nemám se tam absolutně jak dostat. Telefonní číslo na stránkách mi vždy spadne do hlasové zprávy.
    Je to fakt super. V zásilce mám květiny, které měly být u mě druhý den. Takže přes víkend budou někde bůh ví kde a já ani nevím, zda to v pondělí doručí, protože to nemám jak zjistit. Balík za téměř 1600 Kč. No přebírat to nebudu. Odmítám platit za chcíplý květiny, když je na vině dopravce. Mrzí mě to vůči eshopu, který dělal maximum, aby vše proběhlo v pořádku. Možná by z tohoto důvodu měli i uvažovat o vyškrtnutí GLS ze svého seznamu dopravců, protože na ně vážně není spolehnutí. Není to můj první problém s GLS, bohužel pokaždé když využiji jejich služeb jsem vždy nepříjemně překvapena, jak je to příšerná služba.

    KLADY: Většina kurýrů jsou fajn chlapi, ale mají za šéfy de****.
    ZÁPORY: Není spolehnutí. Nedodržování termínů doručení. Nefunkční telefonní linka. Nefunkční přihlašovací údaje (nebo systém, co já vím - nechce mě to vpustit na změnu termínu a místa dodání) = tzn. nelz zjistit, kde se balík nachází. Pokud chcete změnit termín a místo dodání, zapomneňte, že by se Vám to povedlo ještě před tím, než Vás kurýr "nezastihne" a ani pak to není tutovka.
    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2021 v 11:08

      Dobrý den paní Koudelková, mrzí nás, že Váš balík měl zpoždění, pokud je to opakovaně, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Prověříme, proč jste měla problém se zadáním nového termínu a proč bylo zpožděno. Velmi děkujeme.
      Dovoluji však zároveň upozornit, že živé rostliny jsou zcela vyloučeny z přepravy GLS. Odesílatel tedy takové zboží přes GLS nemá vůbec posílat, protože tím porušuje přepravní podmínky.

  85. Reagovat
    Svačinová 21.4.2021 v 12:21

    Ráda bych chtěla touto cestou, vyjádřit tu největší pochvalu, pro pana Kurýra GLS, který jezdí pro region Jirkov, ul. Dvořákova. Bohužel nevím příjmení, ale je velice ochotný, rychlé předání balíku a za mě milé jednaní. Vždy balík doručí i za cenu, že musí přijet, ještě jednou.
    Neznám lepšího kurýra…..za mě velikánská pochvala a moc děkuji.
    Doufám, že se pochvala dostane i k němu.

    • Reagovat
      GLS 27.4.2021 v 13:15

      Dobrý den paní Svačinová, velmi Vám děkujeme za tuto pochvalu. Kontaktujte nás, prosím, na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, následně velmi rádi kurýrovi předáme :-)
      Děkujeme.

  86. Reagovat
    Lubomír 21.4.2021 v 13:04

    Dobrý den

    První zkušenost s tímto dopravcem dopadla neslavně. Udaly mi termín kdy mi doručí balík ale ten jsem z důvody směny v zaměstnání nemohl dodržet. Kurýr mě poslal do h***. Vůbec mi nebyl ochoten vyjít vstříc a došlo jen k tomu, že jsem údajně balík jen odmítl převzít.

    Ano To jsem v té chvíli kurýrovi napsal, protože mě prostě dostal svými Slovy do stresu.
    Žádná alternativa k uložení někam. Absolutní nezájem se domluvit.

    Myslím, že pokud bude mít prodejce tuto dopravní firmu u svého zboží. Raději si zboží neobjednám abych podobnému incidentu předešel.

  87. Reagovat
    Lubomír 22.4.2021 v 9:30
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den

    po včerejším textu. Jsem si uvědomil.

    Firma GLS mi v podstatě pomohla Tím, že mi nedoručila něco co jsem si já bez rozmyslu koupil.
    Díky nedoručení jsem si uvědomil, že musím o nákupech na internetu více přemýšlet a neplatit za něco co vlastně vůbec nepotřebuji.
    Tím pádem nemusím utrácet za tu věc a ani nikomu dalšímu.

    Proto kurýrovi a dopravci GLS děkuji. Vyléčila z nákupů z nudy.

    KLADY: Dobrý léčitel
    ZÁPORY: Žadné
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 27.4.2021 v 13:18

      Dobrý den pane Lubomíre, kurýr nemůže upravit čas doručení, tedy konkrétně hodinu, kdy je na Vaši adrese. Trasu si tvoří pokaždé tak, aby byla co nejvíce efektivní, nemusel přejíždět či vracet se. Nicméně nabízíme mnoho alternativních možností, jako je např. změna adresy, doručení v jiný den, doručení balíku do ParcelShopu, sousedovi atp., opravdu nás tedy zaráží, proč Vám kurýr jinou možnost nenabídl. Poprosíme tedy o zaslání přepravního čísla balíku na adresu: info@gls-czech.com, abychom mohli postup kurýra prověřit. Velmi děkujeme.

      • Reagovat
        Lubomír 30.4.2021 v 15:48

        Dobrý den

        Nebudu se omlouvat za To, Že chodím do práce a dělám odpolední směny. Nebudu řešit ani To, že jsem o doručení dozvěděl prakticky dvě hodiny do předu a To tam nebyl ani uvedený ten přesný čas.
        Alternativu mi nikdo nenabídl a kurýr mi v sms jen odsekával a zdravit tedy neuměl.
        Teď už je mi To jedno. Ovšem vydělávat peníze jen sliby a omluvami by mě tedy nebavilo.
        Vás To asi baví:-)
        Číslo balíku si už nepamatuji. Křivdy nepočítám a beru je jako zkušenost do budoucna.

        s pozdravem přeji hezký den

        Lubomír Holer

  88. Reagovat
    Tereza Oliveriusová 26.4.2021 v 14:35
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den,
    ráda bych touto cestou poslala pochvalu panu Zbožínkovi, který jezdí Loštice. S panem kurýrem je vždy dobrá domluva a vychází mi vstříc. Jako všechny balíky i dnešní 0006 6453840 5 mi přišel včas a nepoškozen.
    Děkuji za něj.
    Hezký den :-)

    KLADY: Nejen, že přijde sms o doručení, ale pan kurýr i oznámí doručení telefonicky a na předání se domluvíme.
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 27.4.2021 v 13:22

      Dobrý den paní Terezo, velmi Vám děkujeme ta tuto pochvalu a milá slova k panu kurýrovi. Informace jsme předali přímo na depo, kde kurýr jezdí. Prosíme jen, uvádíte citlivá data, jako je např. jméno kurýra a také přepravní číslo balíku, doporučujeme v rámci ochrany osobní dat příspěvek poupravit. Děkujeme.

  89. Reagovat
    Vendula Mazuchová 29.4.2021 v 11:27
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, musím velice pochválit dopravce a hlavně kuryra za dnešní milé jednání. V čase doručení nemohu být doma a po telefonní domluvě naprostá ochota a milý přístup. Více takových fajn lidi. Celé jméno pána nevím ale křestní je Vlastimil. 29.4.2021 Most

    (1) (0)You have already voted this
  90. Reagovat
    Veronika 3.5.2021 v 14:18

    Nejhorší kurýrní služba – v pondělí přišel email, že převzali zásilku. Očekávala jsem doručení druhý den, kdy jsem nebyla doma, nechala jsem si změnit doručení na parcel shop. Od té doby se nic nedělo. Následující pondělí mi kolem poledne bez předchozího emailu nebo SMS zavolal kurýr, že mám jít dolů hned pro balíček, i když jsem měla změnu doručení. Byla jsem doma, takže jsem šla. U domu jsem na něj čekala 10 min a kurýr nikde. Volám mu zpátky, on že je u domu, že ho někdo zdržel, takže předal balíček, bez roušky jen tak. Jako celkový dojem katastrofa. 5 min na to, mi ještě přišel email o tom, že můj balíček čeká na parcel shopu.

  91. Reagovat
    Lucie 5.5.2021 v 19:59

    Už po druhé se mi stalo že napíšou SMS že mi dnes doručí balík , já na ně celý den čekám. A pak to nestihnout. Bez komentáře , už nikdy přes ně neobjednam.

  92. Reagovat
    Klaudie 9.5.2021 v 6:30
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost s dodáním zásilky a s chováním řidiče Davida.
    Vždy je milý a ochotný.
    Není problém dovézt zásilku z Jablonného v Podještědí do Cvikova.

    KLADY: Dodání v domluveném čase Veliká ochota řidiče
    (1) (0)You have already voted this
  93. Reagovat
    Eliška 10.5.2021 v 15:00

    Nejhorší dopravní společnost, rozhodně nedoporučuji.

  94. Reagovat
    Lenka Tauschová 13.5.2021 v 8:55

    Příšerné chování řidiče, arogantní a nepříjemný. Když jsme mu říkaly, ze ve stanovený čas nebude nikdo doma, jestli to nemůže doručit jindy nebo někam jinam, reagoval, že to doručí tedy jinam, kde si to budu moct vyzvednout a když jsem se ptala, jestli mi může říct kam, řekl, že ne. Naprosto otřesné chování. Raději s touto společností a především s tímto kurýrem ne.

  95. Reagovat
    Danka 13.5.2021 v 15:34
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    GLS To je nejhorší přepravce v Děčíně. Ani se nenamáhá zavolat, jen prozvoní mobil a pak ho záměrně nezvedá a hodí velkej balík na výdejnu,kde musím pak hradit pouze hotovostí. Doma jsem tedy na něj čekala zbytečně.Auto nemám.

    KLADY: O
    ZÁPORY: Nedodržel postup. Navíc smska ,že si mohu změnit termín je mi k ničemu. Ten řidič nic nepřiveze a rovnou hodí do výdejny.
    (0) (0)You have already voted this
  96. Reagovat
    Klára 14.5.2021 v 22:36

    Chování řidiče, jenž je schopný zákazníkovi velmi vulgárně nadávat jen proto, že nedokáže seběhnout schody dostatečně rychle. Posléze ani své nevhodné chování není schopen přiznat a omluvit se za něj. Firma si svých zákazníků neváží. Tohoto dopravce nedoporučuji pokud se nechcete nechat urážet.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz