GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Absolutně nedoporučuji.
Jednání doručovatele naprosto arogantní – poprosila jsem, aby doručovatel zazvonil na mamku, když jsem byla ve škole – obrovský problém zazvonit :) to prý dělat nebude.
Problém byl i dodat papír o potvrzení o převzetí balíčku.
A mé další zkušenosti jsou takové, že vám balík hodí před barák (kde by ho mohl kdykoliv vzít) i když doma čekáte. Žádný telefonát, žádné zazvonění – nic.
Rozhodně tuto službu znovu nevyužiji.
Dobrý den, muzete mi vysvetlit jak si muzete dovolit dat balicek na jine vydejni misto? Z jakeho duvodu? Ze ma ridic linou prdel? Proc si asi lide zaskrtavaji kam to chteji, pro srandu kralikum. Kdyby bylo puvodni vydejni misto plne, ale misto preplnene nebylo, sama jsem se byla ptat. Ostuda pro tyto sluzby, radeji ppl nebo zasilkovna!
Dobrý den Michalo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Standardně jsou balíky ukládané na výdejní místa, kam jsou určené. K přesměrování většinou dochází, když nastanou nějaké technické komplikace. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci ověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhorší dopravce jakého jsem kdy poznal , nehorázná arogance řidičě který jedná se zákazníkem jako z onucí .Balík nedoručil protože nebude čekat pár minut ( byl pátek 1.3.2024) samozřejmě bez zaslání SMS kdy přijedou, infolinka totálně k ničemu. č.obj.CZ5000017485
Dobrý den Zdeňko, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Vždy záleží na odesílateli, zda k balíku nastaví avizační služby, aby Vám chodily automaticky generované zprávy o doručení. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom celou situaci prověřili. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhorší dopravce, nikdy nedodržel termín,jeden balíček jde několik dní ale že by přišla nějaká SMS o změně dodání to ne. Kurýr pro jistotu nedostupný. Člověk čeká že když je dodání od – do tak v té době balík opravdu dostane a ne že čeká doma a nic se neděje.
Dobrý den Michaelo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Záleží na odesílateli, zda k balíku nastaví avizační služby, aby Vám chodily automaticky generované zprávy o doručení. Časy doručení nejsou garantované. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Potom co jsem řešila, že mi balík odvezli někam do Jihlavy místo do Příbrami, tak při dalším doručování měl kurýr v poznámce napsané, aby při doručování zazvonil. To ovšem neudělal a nedal ani jakkoliv vědět, že tady byl (protože sem nejspíš ani nikdy nedojel) a balík rovnou hodil do parcel shopu.
Tohle je nejhorší doručovací služba s jakou jsem se setkala a pokud to nebude nutné, tak se jí určitě vyvaruju.
Dobrý den Aneto, kurýr by měl balík do výdejního místa doručit pouze po domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den dnes mi Váš kurýr doručoval balíček. Byl velice neomalený,udržoval se na mě dokonce mě nazval i carevnou. Požadovala jsem jeho jméno, aby jsem si na něj mohla stěžovat. Bohužel jméno mi nesdělil. Dokonce po mě vyžadoval OP na který nemá nárok. Když jsem mu řekla, že si pro OP dojdu řekl mi bohužel nemáte ho u sebe ta sbohem a odjel i s mým balíčkem pryč. Tohle je vrchol neprofesionalniho chování.
V životě se mnou nejednal nikdo takovým drzīm způsobem. Jsem zákazník a ta Vaší službu jsem si zaplatila a balíček mi nebyl dodán. Doufám, že tuhle hroznou zkušenost budete eliminovat tím, že s tímto kuryrem promluvíte a vysvetlite mu zásady slušného chování. Děkuji
Dobrý den Jano, popisované chování a postup kurýra určitě není v souladu s pravidly GLS. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit a zajistit nápravu, prosím? Omlouváme se za komplikace.
Dnes doručován balík. Všechno úplně v pohodě. Slečna kurýrka super přístup a velmi milá. Prosím předat pochvalu na Depo 420
Dobrý den Davide, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si jí vážíme! Bylo by možné nám prosím zaslat přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli pochvalu předat na příslušné depo i kurýrce? Hezký den :)
Dnes mi byl doručen balík pan nepříjemný nekomunikativni při podpisu zařízení držel na dvě věci takže mi nešlo pořádně se podepsat a bylo mi řečeno arogantně no to je strašný to si to radši podepíšu sám než takhle hlavně že za to berou peníze a takové chování děsný nikdy jsem neměla se společností GLS problém ale tohle chování bylo příšerný.
Dobrý den Věro, Vaše zkušenost s kurýrem nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Absolutně nespolehlivá firma, nejdřív mi poslali SMS a oznámení o doručení, i když jsem byl doma, nikdo mě nekontaktoval, nikdo mi nic nedoručil. Následně mi poslali oznámení, že mám zásilku kdesi uloženou, i když jste si zaplatil doručení na adresu. Příště se službám této firmy raději vyhnu.
Dobrý den Pavle, standardně může kurýr balík do výdejního místa uložit až po domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Kdybych nemusel a hloupé platformy jako Kaufland či snad dokonce Mall by umožňovaly jiný způsob doručení, už bych si GLS nikdy nevybral.
Objednal jsem si Solární panel z Kaufland.cz. Bez JAKÉHOKOLI upozornění, tedy žádná SMS nebo alespoň Mail najednou volal řidič, že stojí před mým domem. Nebyl jsem přítomen a musel zůstat v práci, tak řidič ještě zkoušel trik, že panel přehodí přes vrata dvorku a upozornil mne na to, že panel má protržený obal. Dohodli jsem se na tom, že toto neudělá a panel mi doručí další den. Další den jsem byl doma a čekal na zásilku. Jenže jsem zjistil, že zásilku řidič nemá a že ji nechal v depu. Takže jsem se sbral a dojel si do toho depa, kde mi poškozenou zásilku opravdu vydali. Při dotazu přímo na stránkách GLS, kde se zásilka nachází mi pak v noci odepsali známý fakt, že zásilka již byla vydána. Jenže kdybych na zásilku čekal doma, dočkal bych se vůbec ????
Strašná služba, fuj a při způsobu dopravy GLS je lepší neobjednávat raději nic.
Dobrý den Milane, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Informační zprávy jsou zasílány v případě, kdy odesílatel k balíku zadá avizační služby. U balíků, které odesílá firma Kaufland nebývají tyto služby zadány. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom případně mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.