GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
GLS je neschopná společnost. Neochota domluvit doručení se zákazníkem. A na zákaznicke lince, jsou nepříjemný lidi,….. Už nikdy vice. Tato společnost je absolutně nespolehliva.
Dobrý den Martino, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a Vašeho tel. kontaktu, ze kterého jste volala na náš zákaznický servis na e-mail: info@gls-czech, abychom mohli celou situaci a postup kolegyň prověřit. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Dlouhá léta využívá naše firma služeb GLS. Jsme prodejní firmou, tudíž balíky nejenom dostáváme, ale i odesíláme. Nejvíc si na firmě cením velmi jednoduchý a spolehlivý on line objednávací program. Bezproblémová komunikace a dodávky balíků. Největší slabinou na brněnské pobočce byl odběr připravených balíků k odeslání. S příchodem nového pracovníka p. Mikulky se vše změnilo a za mně firma pracuje na 100%. Jeho ochota a spolehlivost zaručuje výbornou spolupráci. Děkuji.
Dobrý den, moc Vám děkujeme za Vaši kladnou recenzi, velmi si jí vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojeni. Hezký den :)
NEUVĚŘITELNÉ ! Doručení balíčku (obálky) cca 0,2 kg z Brna do Mochova (250 87) je
účtováno 422 Kč.!!! Neochotná operátorka dopravce GLS na dotaz k ceně dopravy odpovídá,
že cenu dopravy SI URČUJE odesilatel zásilky !!!
Dobrý den Jiří, prosím kontaktujte nás na e-mail info@gls-czech.com s upřesněním, zda jste příjemce či odesílatel balíku a jak byla přeprava objednaná, abychom mohli uvedenou cenu za přepravu prověřit. Cenu, kterou uvádí e-shop na svých webových stránkách, nedokážeme ovlivnit. Děkujeme
Nedoporučuji a jít nikdy více služby tohoto dodavatele nevyužiji. Balík ztracen, nedoručen či doručen neznámo kam. Na e-maily nikdo nereaguje. Naprostý nezájem.
Dobrý den Terezo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o kontrolu, na jaký e-mail jste nás kontaktovala a zároveň prosím o zaslání informací včetně přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme
Včera rozprava s kurýrem, který neví jak má doručit balík, když nejsem doma. Po 14:45 kdy docházím domů mi bylo sděleno, že je kurýr již někde jinde a rozhodně se nehodlá vracet a zásilku mne nemůže nechat ani na výdejním místě, má totiž přes 20kg . Mám si teda pro zboží jet 25Km do jejich centrály (Tymákov) asi MHD a odvést si to sám.
Příště tuto chybu neudělám a radši si zboží objednám na jiném webu který nemá GLS jako doručovací službu.
Klady: žádné
Zápory: Řidič nechal zásilku 50 m od domu přitom má zásilku dodat před dveře. Komunikace žádná. Jsem nespokojená s dopravcem gls. Nedoporučuji. Příště si raději vyberu jinou dopravu.
Dobrý den, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Pokud Vám čas doručení nevyhovuje, můžeme změnit den doručení nebo adresu, případně je možné si balík vyzvednout osobně na depu či na výdejním místě, pokud parametry balíku umožňují jeho uložení. Děkujeme za pochopení.
Před týdnem jsem poprvé využila služeb GLS, nechala jsem odeslat balík do Bulharska a balík po 10 dnech stále nebyl doručen. Tuto službu jsem využila poprvé a také naposled.
Dobrý den Ilono, prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhorší společnost na světe dopravní v CR. Rozbité balíčky pravidelně. Arogantní jak řidiči, tak i zákaznické centra. Nic s Vámi nechtějí řešit a dělají, že vlastně chyba je na vaší straně. Přehazují si Vás jak horký brambor a navíc jsou předražený. Takže kdy si myslíte že si zaplatíte za balíček víc tím lepší služba bude. Pak je to omyl. Rozhodně se GLS vyhněte obloukem. Zlatá česká pošta a to už je co říct.
Očekávám, že sem CZ strana napíše at je kontaktuji. Ale takovou chybu už neudělám aby mě někdo zase někam poslal. 91117153009
Řidič, když jsem řekla že nemám bohužel menší bankovku protože dojel v pondělí hned ráno, byl protivný, že nemá na vrácení že mi balík nechá na výdejním místě, vedení by se nad tímto věčným problémem mělo zamyslet a něco s tím konečně udělat!! … Dobře vím proč si tuto doručovací společnost nevybírám! Bohužel jiná společnost na výběr nebyla. Naposledy.
Dobrý den Michale, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Situaci ohledně Vašeho balíku jsme řešili již v e-mailové komunikaci. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Na mé trase arogantní a neochotný kurýr. Z toho důvodu si GLS vybírám,jen když není opravdu vyhnutí.
Dobrý den Jano, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku, který Vám kurýr doručoval, na e-mail info@gls-czech.com. Chování kurýra bychom prověřili. Omlouváme se za chování kurýra a nepříjemnosti.
Tak arogantní,drzou a neznalou společnost jsem nezažil ….
Českou poštu nesnáší dnes každý, ale i ta je snad lepší…)))
Reklamaci můžete řešit jakkoliv, ale za vše vždy může jen odesílatel, ať máte balík zabalen sebelepe… a vyplňování reklamace do jejich debilního systému stojí za to …)))
Když se Vám balík ztratí, též za to samozřejmě nemohou ,ten jste přeci neposílal, nemáme v systému…)))
Štítek vyfofocen a Kurýr podepsal převzetí, ale vyplňte reklamaci …)))
Bohužel hledám již tedy spolehlivějšího dopravce .
Všude se něco může stát, ale je třeba to řešit a ne se postavit vždy proti zákazníkovi…
Mohu jen potvrdit Vaše slova. Jakékoliv řešení reklamací bez úspěchu. Zásilka musí být zabezpečená tak, aby vydržela pád z výšky jednoho metru.. Na posílání textilu asi dobrý přepravce..
Dobrý den Máro, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Při prověřování i zpracovávání reklamací musíme dodržovat jisté interní postupy. Bylo by možné nám poslat více informací na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci a postup prověřit, prosím? Děkujeme a omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Dobrý den,měla jsem tu čest se setkávat s Vaší kolegyní(řidička),která má trasu na Zbraslavi.Jezdila každodenní svoz eshopu Leros.Skvělá spolupráce,moc milá a ochotná paní.Bylo mi ctí s ní spolupracovat.Víc takových zaměstnanců.M.B.
Dobrý den Marcelo, velmi Vám děkujeme za Vaší kladnou recenzi, moc si jí vážíme! Bylo by možném nám na e-mail info@gls-czech.com zaslat kompletní adresu firmy, abychom mohli předat pochvalu přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme a přejeme Vám hezký den :)