GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
zpět k obsahu ↑Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
zpět k obsahu ↑Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
zpět k obsahu ↑Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
- Reklamace
Kontakty
Telefon: +420 567 771 111
E-mail: info@gls-czech.com
Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
zpět k obsahu ↑
Kurýr se ani nenamáhal mě nijak kontaktovat, přestože jsem byla celou dobu na uvedené adrese. Přišel pouze mail, že jsem nebyla k zastižení a zásilka je na úložně. Napsala jsem přes kontaktní formulář GLS stížnost, odpověděli sice rychle, ale naprosto arogantně s tím, že mám balíček na úložně, tak na co si stěžuju. Na jejich stránkách ani nelze zažádat o změnu uložení či opětovné doručení, jen o odmítnutí balíku – což samozřejmě nechci. Beru, že se může stát chyba, řidič si špatně opíše číslo… Ale arogantní přístup a jakákoliv absence omluvy mě odradila od jakékoliv další spolupráce.
20.11.2020(pátek) jsem dostala sms,že mi bude doručen balík mezi 15-18hodinou.Vůbec řidič nepřijel ani nezavolal.Dnes opět sms,že dovezou mezi 10.30-14.30.Řidič dojel v 11 a na mou otázku,proč nedojel v pátek,tak mi odpověděl,že mají nařízení končit v 17.A dotaz proč mi nezavolal,že nedojede,tak odpověď,že to nemá v popisu práce.Takže doporučuji,neobjednávat přes tuto společnost.
Ano. Přesně tohle dělají. To je k zbláznění. Člověk pak celej den trčí zbytečně doma a oni nakonec napíšou že balík nebylo možno doručit.
Takové blbé kecy řidiče jsem doposud nezažila.
Přišla jsem k řidiči, platila jsem kartou a terminál chtěl pin a řidič mi řekl: ,,Řekněte mi váš pin.” Prosím?! Pan řidič asi nechtěl, abych na terminál sahala a on ho pak musel vydezinfikovat. Jak si tohle může vůbec dovolit? Navíc řidič nepříjemný… Bohužel objednávam ze dvou e-shopů, kde mají jen GLS jako kurýrní službu. Zrovna tento řidič jezdí často a nikdy nebyl příjemný. Nespokojenost, kord potom, co chtěl můj pin.
Dopravce nezazvonil a poslal balík zpět a odesílateli napsal že příjemce zásilku odmítl. Když jsem volala na GLS tak mi operátor řekl že s tím nic neudělá a že to není jejich chyba. S GLS jsem neměla snad nikdy dobrou zkušenost, vždycky byl nějaký problém a nechápu, proč nedělají svojí práci a hned vše posílají zprávy ani nejsou k tomu domu aby zásilku předali. Neřeknu kdyby nikdo nebyl doma, ale ja na ten balík čekala celý den doma a nic.
Nejhorší doručovací služba. Neumějí nic dovézt tak jak mají. Vždy mi pošlou miliony SMS zpráv o tom že můj balík nebylo možno doručit i přes to že mi kurýr volal že mi ho za chvíli doveze. Tahle čekám třeba i měsíc. Pak mi napíšou ať si to vyzvednu na poště. Tak na co teda platím za doručení domů? Tohle není normální. Příště si radši nic neobjednám pokud to bude ,,doručovat“ GLS 😠 Za mě 0 *
Nejhorší dopravce na doručení.
Zaplatíte jsi doručení na adresu a místo toho ikdyž jste doma a čekáte příjde, že Vás nezastihly a dají Vám to na parcel shop kde bezpečně pěšky s miminkem téžko dojdete.
A místo toho aby ochota něco udělat Vám dají radu tak tam někoho pošlete?
Chápu vytížení, ale tohle by jsi neměl dovolovat nikdo.
GLS už nikdy, Člověk si platí za doručení domů!!!! Dojde mu SMS, že balíček doručí mezi 16 a 19 hodinou. Tak jste teda ještě doma jak ocas a 17:35 vám přijde SMS, že balíček uložili na jejich parcel shop? Já si ale zaplatila doručení domů, ne někde na parcelshop. A to že jsou přetížení? To mě prostě nezajímá….ikdyby měl balíček dojít o dva dny později, když se něco zaplatím tak to taky mám dostat!!! Na infolince mi na mou stížnost bylo jen několikrát opakováno že balíček bude na parcelshopu 5 dní. Jednání opravdu katastrofa. Zlatá Zásilkovnay kdy máte balíček za dva dny na místě a za třetinovou cenu!
Celkové hodnocení nula, naprostá liknavost dopravců aniž by informovali příjemce a to opakovaně!
Dnes v 10.07 posla sms, že od 10 – 13 hodin mi bude doručen balík,s kontaktem na řidiče. V 10.10 telefon, že je řidič u baráku. Bohužel jsem v práci a tak jsem ho prosila, aby balík dal na zásilkovnu. Prý už tam byl a znovu tam nepojede a že jsem mu měla zavolat. Zasilkovna je od našeho domu celkem daleko, takže i kdybych volala, tak ty tři minuty by situaci nezachránily.. Do telefonu mi pán řekl, že balík mi doručí Teda z příští pátek.. Prý mi přišel email, ale jak na něj reagovat, když nemáte internet v mobilu? Je to tak těžké zaslat sms s předstihem? Balíky mi chodí celkem často a pokud nejsem k zastižení, vždycky volám. Jen musí být nějaký předstih…
Myslím že všichni přede mnou popsali společnost dost výstižně…nedoručuji zásilky i přes to že sedíte doma a čekáte ….za mě nikdy více
Pokud z nich chcete dostat balík musíte volat řidiči, doprošovat se ho, honit ho po trase, vyhrožovat, volat do e-shopu a stěžovat si. Pro mě jsou kurýrní služby poslední možností, když to jinak nejde.
Tak jsem nedala ani jednu hvězdu a
A při přidávání komentáře jich tam naskákalo no aspoň nějaká aktivita když doručování balíků Vás nebere
Nejhorší přepravní společnost. Ne mužů dostat svůj balík už týden. Každopádně mají problém buď s centrálou nebo s řidiče. Minulý týden měli moje telefonní číslo a tento “ztratili”. Jen dostávám dopisy “neúspěšně doručení”
Ma zkušenost nikdy nedoručili balík.
Vše pokazili .Místo opětovného doručeni na adredu raději poslali odesílateli ?Jakože cožé?
Kdyby na každého byla taková spolehlivost jako na služby GLS tak nikdo nic nemá.
V teto nelehké situaci Covidove, by měli dopravci dbát na klientskou zonu a ne jen aby řidič hodil vše na parcelshop.
Spolupravovat nedoporučuji.
Napsali mi, že přivezou balík 11-13 h, byla jsem celý den doma, po 16 h mi napsali, že mě nezastihli doma. Asi jsou to kouzelníci protože, jak jsem se dívala na sledování zásilky, tak od mého domu k tomu ,,skladu“ jim trvala cesta přes celé město jen pár vteřin. 🙃
Trochu jsem zkomplikovala dodání, ale řidič byl velmi milý a vstřícný. Číslo řidiče 36.
Absolutní katastrofa,žádná komunikace,zásilku se ani nepokusili doručit a vrátili ji odesílateli.
Doporučil jsem firmě která mi zásilku posílala,aby si našla jiného přepravce.
Pokud bude mít e-shop v nabídce přepravu GLS,objednám si raději jinde!
Dopravce mi včas napsal informace ohledně doručení, v den doručování mi přesně napsal i (normální!!!) rozmezí času, kdy mi balíček poveze a tak bylo i splněno. Moc chválím i přes vytíženost řidičů přes svátky! Jelikož někteří dopravci se ani neobtěžují zavolat, že jsou před barákem a rozmezí času napíšou na celý den. Děkuji službě GLS :-)
Dobrý den,
objednala jsem si balík, který měla doručit Vaše firma až domů. Dnes ráno mi přišla SMS, s tím, že mám kontaktovat řidiče.(Dobry den,Vas balik 70655243 s dobirkou 1414.00 CZK dorucujeme dnes.Planovany cas:10:00-13:00.V pripade potreby kontaktujte kuryra +420774082046.Vase GLS). Řidiče jsem ihned kontaktovala a říkala jsem, zda je možné doručit balík před 13h, jeho odpověď byla ne není. Balík jsem musela nahánět po celém Třinci! Nevím zda Vám tohle přijde jako normální služba, za kterou jsem si nadstandardně zaplatila! Mě to teda moc nadstandard ne přijde, když musím projet ještě 30 Km abych konečně dostala svůj balík!
Dodali brzo, volali a kurýr působil normálně
Ale! Lhali o váze mého balíku!
Naprosto nespolehlivý dopravce,horší jak Česká pošta,zásadně nedoporučuji využívat jejich služeb.SMS oznámí dopoledne dvouhodinové rozmezí doručení zásilky a odpoledne další SMS,že je zásilka uložena v ParcelShopu na druhém konci města s tím,že si ji tam za draze zaplacenou dopravu mohu osobně vyzvednout.Neskutečné,neprofesionální jednání.
Balík odvezen rovnou na ParcelShop
Nejsou schopni ani zavolat že se bude doručovat.
Ve finále se ani neobtěžují k doručovací adrese dojet, rovnou na internet do sledování zásilek napíšou „nezastižen na adrese“.
Nejhorší dopravka kterou jsem kdy zažil. Nemá cenu platit doručení domů když se ani neobtěžují na adresu dojet!
Snad nejhorší přepravní služba, která snad už konkuruje jen Česká pošta.
nejhorší přepravní společnost, tupí a arogantní řidiči.
Přijde mi, že sem recenze píší hlavně lidé kteří mají se službou nepříjemnou zkušenost. Proto bych sem chci také přispět.
Moje zkušenost byla upravdu skvělá. Balíček byl doručen hned druhý den poté co byla zásilka připravena. Chvíli před dodání mi zavolal kurýr, že už se blíží. Dodávka proběhla bez problémů – řidič byl slušný a když jsem si v něčem nebyl jistý ochotně poradil.
Věřím, že pokud nebudete mít vážně smůlu, můžete se na GLS spolehnout.
Se společností GLS jsem nadmíru spokojený. Do doby, kdy jsem narazil na jeden e-shop, který mi nabídl vedle České pošty jako přepravce právě jen GLS, jsem se spokojil se službami PPL, na které taktéž nedám dopustit. Stačil mi však průběh doručení prvního balíčku přes GLS a nemůžu si tuto společnost vynachválit, od té doby ji volím opakovaně i na jiných e-shopech, které to umožňují. :)
Trasování zásilky je přehledné, doručení do druhého dne od převzetí bylo doposud pokaždé dodrženo, je udržován opravdu vysoký standard. Řidič je vskutku příjemný, před příjezdem vždycky zavolal a u domu byl během chvilky či už během hovoru. Balíčky mi vždycky došly neporušené.
Zkrátka naprostá spokojenost, vyhovuje mi, že je mi znám časový rámec, kdy mám zásilku očekávat, a na den doručení jsem se taktéž mohl pokaždé spolehnout. Bohužel, jak to tak bývá, častěji se ozývají ti nespokojení – proto mi přišlo fér uvést zde i kladnou recenzi. Kdybych s GLS zkušenost neměl, zdejší příspěvky by mě téměř jistě odradily, což je velká škoda.
Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.
GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz