GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Dobrý den chtěl bych přidat kladnou a dlouhodobou zkušenost s firmou GLS a hlavně s kurýrem panem Jamborem, který je nejen spolehlivý, ale i velice ochotný vždy příjemný a přesný. Tento člověk dělá firmě GLS velice dobré jméno. Hezký den, V.K.
Jednoznačně nejhorší dopravce! Jako s jediným na trhu, se tady nejde domluvit s řidičem a ještě je na mě následně po telefonu řidič drzý, tak to teda ne. Stížnosti na dispečink k ničemu, hodí to za hlavu. To radši bez balíčku,než volit GLS!
Zásilka dodána do vesnice stejného názvu jen cca 30 km jinam. Podle kurýra starší paní zásilku převzala. Doporučuji přečíst adresu do konce, dole je směrovací číslo. Věřím že zítra se už trefí……
Dobrý den Martine, děkujeme za Vaší recenzi. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci ověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Dnes my byla GSL doručována zásilka hodinu jsem se pokoušel dovolat kuryrovi bez šance pak se mě ozval udělil jsem mu že za 5 min budu doma od řidiče mě bylo udělené že za 5 min už bude někde jinde a ad si ho najdu pak nezvedal tel a uracil se dojet 40 min po telefonátu a na dotaz jestly mu připadá normální že si ho máj hledat zákazníci po městě bylo řečené že je to naprosto normální ještě někdy si určitě nechám poslat zásilku přez vaši společnost
Otřesná zkušenost. Kurýra navedla navigace do chatové oblasti, která má stejný název jako naše obec a po jeho příjezdu do naší obce nás uvítal slovy “ to si ze mě děláte prdel ne“. Holt měl 10 minut zpoždění. Neskutečně arogantní a drzý kurýr.
Jeho drzé chování, nevystoupil z auta, vygradovalo tím, že popřel podnikatelskou činnost „firmy“ GLS. Sdělil nám, že také balík nemusíme dostat, tak jsme jej u toho nechali. A měl pravdu. Další doručovací den balík nedoručil, přestože došlá sms informovala o tom, že balík bude doručován v určitém časovém rozmezí. Čekali jsme na telefonát, ale marně. Po určitém čase přišla sms, že se balík nepodařilo doručit. Samozřejmě jsme si stěžovali telefonicky i emailem, ale vše marné. V této společnosti vládne těžký socialismus. Vřele nedoporučuji. Telefon primitivního kurýra je 607 042 984. Dejte na něj bacha. Je skutečně extrémně hloupý.
Dobrý den Marku, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Celou situaci jsme již prověřovali s vedením příslušného depa a informovali jsme Vás v e-mailové komunikaci. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Skvělá domluva v případě že nejste doma , rychlost a ochota ,děkuji
Dobrý den Milane, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si ji vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojen. Těšíme se na další kontakt s Vámi. Hezký den :)
Hrozná firma na doručování,pokud chcete něco poslat,tak určitě ne GSL. V Česku funguje více firem,Zasilkovna,Balikovna,PPL.
Dobrý den Josefe, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR) přepravní číslo balíku a více informací, abychom mohli celou situaci prověřit, prosím? Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
kurýr mě nemohl zastihnout doma, tak mi řekl že to budu mít RÁNO na výdejně jelikož tohle je jediný den co jsem měl volno, dneska mě přišla zpráva, že mi budou Doručovat BALÍK okolo 13:-16:00 tak jsem volal kurýrce a ta mi řekla, že bude až odpoledne na výdejně, co z toho plyne? Pro balík se nedostanu jelikož mám dneska lítání všude možně a čtvrtek pátek v práci.
Od této firmy už nikdy nic nechci aby mi něco přivezli, to už radši ČP a to je co říct.
Dobrý den Matěji, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Otřesné – zasilka mela byt predana do 5 dni – 4 dny po prevzeti zasilky zjisti, ze ji nemohou dorucit, i kdyz adresu prijemce znaji, dalsi dva dny to neresi a dalsi dva dny jim trva komunikace s pobockou, ktera zasilku prevzala. Rozhodne nedoporucuji.Vlastni zavazek pro ne nic neznamena. Bordel a v dnesni dobe opravdu zarazejici neochota a neschopnost veci resit.
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Táto spoločnosť je úbohá… tovar nedoručený, komunikácia katastrofalna, telefón nedvihajú a na maily odpovedá stále iná osoba, takže dokola vysvetľujete aký je problém. Nedoporučujem
Dobrý den Branislave, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. V současné době evidujeme více telefonických objednávek, proto jsou naše linky bohužel přetížené. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit komunikaci i situaci ohledně doručení balíku. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
KATASTROFA. Výdejní místo ParcelShopu: FALCON SPORT.CZ, Havlickova 15, Dvur Kralove nad Labem už nikdy více. Opakovaně neochota, arogance, obsluha na mě v 16:01 řvala jak na malýho kluka že maj minutu po pracovní době a můžou se na mě vykašlat. Personál tam při tom byl ještě další alespoň čtvrthodinu a odbavoval zákazníka. Je v tom prej systém. Balíček nevydán. Druhý den opět nevydán, mají otevřeno ale balíčky v sobotu prostě nevydávají.
Dobrý den Bedo, za chování obsluhy ParcelShopu se Vám omlouváme. Informace jsme předali kolegům na příslušné oddělení, kteří zajistí poučení obsluhy, aby se tato situace již naopakovala. ParcelShop je naše partnerské výdejní místo, u kterého se může lišit otevírací doba pro vydávání balíků a samotného provozu obchodu. Omlouváme se za nepříjemnosti.