GLS

GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

1x1.trans - GLS

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9.5 Hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.7
KLADY
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

457 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Alena 15.5.2022 v 18:14
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Byla jsem velmi příjemně překvapená, že balíky mi dovezl až na prodejnu, a nemusela jsem pro ně přes celé Tesco. Obrovská pochvala. Moc děkuji. Za tři roky po prvé jsem se s tím nemusela tahat a hlavně zavírat prodejnu. Chápu když se nestíhá, ale když vidí že jsou to krabice jak k…. a k tomu těžké a několik krabic, tak ani jeden řidič se nenabídl že by mi je hodil na prodejnu. Pán Černý to udělal jako jediný automaticky. Ještě jednou moc děkuji.

    ZÁPORY: Za mě velká škoda že není každý řidič takový jak pán František Černý s trasy 43
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 20.5.2022 v 10:22

      Dobrý den Aleno, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi nás potěšila a vážíme si ji. Pana kurýra budeme informovat také a jsme rádi, že jste byla s GLS spokojena.

  2. Reagovat
    Iveta 11.5.2022 v 14:13

    Strašný

    • Reagovat
      GLS 20.5.2022 v 10:16

      Dobrý den Iveto, děkujeme za Vaši recenzi, ač pro nás není příznivá. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena a budeme rádi, když se podělíte s námi o detaily. Náš e-mail je info@gls-czech.com
      Děkujeme.

  3. Reagovat
    Vévoda Ondřej 11.5.2022 v 13:16
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    GLS NIKDY VÍCE!!! Kurýr nemá v popisu práce zákaznika informovat o tom, že mu veze balíček. Zákazník musí sám sledovat kdy mu bude balík doručen. GLS vám nepošlou žádné upozornění a ani si nemůžete zvolit jestli chcete balík doručit v dopoledních nebo odpoledních hodinách, takže vám nezbývá nic jiného než sedět doma celý den a čekat na kurýra. Od dubna jsem čekal na balík a dostal jsem ho po několika nezdařených pokusech a 11 května. Služba naprosto na dvě věci!!

    KLADY: nakonec jsem balík obdržel... v call centru byla slečna velice vstřícná a slušná
    ZÁPORY: absolutní neschopnost upozornit zákazíka (SMS nebo email) alespon s nějakým předstihem, že mu bude doručen balík. Kurýr si prostě odškrtne, že na místě byl, do systému nechá napsat "The parcel could not be delivered as the consignee was absent." a jede dál.
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 20.5.2022 v 10:19

      Dobrý den Ondřeji, upozorňující zprávy samozřejmě posíláme. Nicméně, musí k tomu být splněná velmi důležitá podmínka a to, aby odesílatel uvedl Vaše kontaktní údaje datově GLS. Pokud se toto nestane, nemohou Vám odejít žádné automatické SMS nebo e-maily. Troufáme si tvrdit, že to nesvede žádný dopravce.
      Pošlete nám přepravní číslo balíku do e-mailu, rádi prověříme, zda opravdu byl balík odeslán v dubnu a co bylo příčinou zpoždění a že Vám neodešly avizace.
      Děkujeme.

  4. Reagovat
    Eva 9.5.2022 v 22:17

    Dnes mi měl být doručený balík na adresu 5 lidi doma dva zvonky v baráku nikdo nezvonil i když dcera čekala na stanovený čas doručení. Takže kurýr pokud se nedovolal na tel. tak se asi neobtěžuje zazvoní a doručit balík. Takže příště určitě budu objednávat s někým jiným.

    • Reagovat
      GLS 20.5.2022 v 10:13

      Dobrý den Evo, kurýr má jistě povinnost na adrese zastavit a zazvonit. Pokud tak neučinil, pak porušil pracovní postup. Velmi se omlouváme a prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku, abychom mohli dále řešit. Děkujeme.
      info@gls-czech.com

  5. Reagovat
    Svatava 9.5.2022 v 14:50

    Dobrý den, špatná zkušenost v pátek mi volal řidič ve 14 hod že za hoďku dojede nedojel vůbec a dnes v pondělí měl doručit mezi11-13 hod vpul 2 jsem mu volala kde je a že už to prej projel ale že se vrátí ve 3 hod tady pořád není ještě byl na mě drzí. Ať mu nevolám.Nezlobte se ale dva dny čekat na balík doopravdy nemám čas. Jarošová Břeclav.

    • Reagovat
      GLS 20.5.2022 v 10:10

      Dobrý den Svatavo, to nás velmi mrzí, dle toho, co popisujete kurýr nepracuje tak, jak je očekáváno a požadováno. Prosíme Vás o zaslání čísla balíku na náš e-mail, ihned zajistíme nápravu. Děkujeme.
      info@gls-czech.com

  6. Reagovat
    Lucie 4.5.2022 v 15:46

    Jsem naprosto vytočená! Objednala jsem si balíček na pobočku, do města, kde žiji, abych to měla při cestě z práce.
    Ovšem GLS mi chtělo balíček doručovat na adresu trvalého pobytu, po telefonátu mi to kurýrka sice nechala ve městě, kde jsem chtěla, ale úplně někde jinde a z ruky. Jak je tohle možné?! GLS nikdy víc.

    • Reagovat
      GLS 6.5.2022 v 12:50

      Dobrý den Lucie, GLS nemá k dispozici Vaše osobní údaje, kde máte trvalý pobyt, nebo kde aktuálně bydlíte. Nemáme o Vás žádný záznam. Doručujeme balíky na adresu, kterou uvedl odesílatel jako adresu pro doručení, ale zda je správně nebo ne nemůžeme tušit. Pokud kurýrka nechala balík jinde, než jste si přála, pak se může jednat o nedorozumění, nebo již neměla možnost dojet na jiné místo v rámci své trasy, pokud jsme způsobili potíže v tomto směru, pak se velmi omlouváme.

  7. Reagovat
    Jiří 3.5.2022 v 7:41

    Při převzetí zásilky jsem zaplatil dobírku řidiči, který mi nenapsal potvrzení o převzetí částky ( 7000,- Kč ). Nevím, co se stalo s penězi dále, ale musel jsem tuto částku zaplatit znovu dodavateli, protože jemu společnost GLS tyto peníze nepředala. Ze strany GLS nebyla snaha toto řádně prošetřit – myslím tím kontrolu terminálu řidiče a porovnání s terminálem na depu. Takže za mě – byl jsem okraden a GLS důrazně nedoporučuji.

    • Reagovat
      GLS 6.5.2022 v 12:44

      Dobrý den Jiří, obvinění z krádeže je opravdu velmi závažné a určitě máte řádně podložené důkazy pro takto závažné tvrzení, že ano? GLS nikoho neokrádá, ani jsme takový případ neřešili. Kontaktujte nás tedy na náš e-mail info@gls-czech.com , abychom vůbec mohli zjistit, co se stalo, děkujeme.

  8. Reagovat
    Zuzana 29.4.2022 v 14:28
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po přečtení diskuse jsem se opravdu bála, ze balíček nikdy neuvidím. Nakonec proběhlo všechno úplně v pořádku, volala jsem na infolinku a paní byla velmi příjemná a ochotná a řidič taky v pohodě. Většina lidí píše recenze jen po negativní zkušenosti, proto jsem se rozhodla napsat pozitivní zkušenost.

    KLADY: Spolehlivé a rychlé doručení Komunikace s řidičem
    ZÁPORY: Nepřišla sms, ze bude ten den balíček doručován
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 6.5.2022 v 12:39

      Dobrý den Zuzano, moc Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi si toho vážíme. Jsme zároveň rádi, že jste byla s GLS spokojená a těšíme se na další doručené balíky.

  9. Reagovat
    Lukáš 27.4.2022 v 12:27

    Řidič přivezl nám jednu objednávku, která obsahovala 4 balíčky, nebyl jsme doma, přebírala žena, řidič vyházel balíčky a utekl, posléze jsme zjistili, že na jednom balíku byla napsána “Škoda” a oblepeno GLS, řidič samozřejmě na to neupozornil a telefon již nebral a ani se neozval. Toto není první negativní zkušenost, avšak poslední. GLS už nikdy více radši nakoupím v jiném obchodě !!!!

    • Reagovat
      GLS 29.4.2022 v 16:54

      Dobrý den Lukáši, před podpisem převzetí je vždy nutné balíky zkontrolovat, zda je jejich obal v pořádku. Teprve až když je obal v pořádku, je možné kurýrovi podepsat převzetí.
      Je nám líto, k čemu došlo a prosíme Vás o zaslání fotografií a čísel balíků na náš e-mail, dále pak s kurýrem prověříme a zajistíme případnou nápravu. Děkujeme.
      info@gls-czech.com

  10. Reagovat
    Veronika 27.4.2022 v 11:47
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velka spokojenost, pokud nemohu v danou dobu prevzit balicek, vzdy se bez problemu, a hlavne slusne, domluvim. Konkretne pan, ktery vozi do Lovosic. Uz ponekolikate pres GLS a vzdy bez problemu. Profesionalita. Dekuji.

    KLADY: Velka spokojenost, pokud nemohu v danou dobu prevzit balicek, vzdy se bez problemu, a hlavne slusne, domluvim. Konkretne pan, ktery vozi do Lovosic. Uz ponekolikate pres GLS a vzdy bez problemu. Profesionalita. Dekuji.
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 29.4.2022 v 16:47

      Dobrý den Veroniko, děkujeme Vám za Vaši kladnou recenzi, velmi si toho vážíme a jsme opravdu rádi, že jste s GLS spokojená.

  11. Reagovat
    Olga 27.4.2022 v 11:36
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Včera jsem přes tuto společnost měla balíček odeslat . Stále se nikdo neozval a nepřijel si pro balík. Nedoporučuju.

    KLADY: -
    ZÁPORY: -
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 29.4.2022 v 16:46

      Dobrý den Olgo, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail, abychom ověřili, jak jste přepravu objednala a zda bylo zadáno vyzvednutí na 26.4., případně kde nastal problém. Děkujeme.
      info@gls-czech.com

  12. Reagovat
    David 22.4.2022 v 14:54

    Řidič protivný a drzí. Zásilku vrátil i přesto, že jsem ho žádal o dodání druhý den.
    Nedoporučuji tuto firmu. Použijte konkurenci

    • Reagovat
      GLS 29.4.2022 v 16:43

      Dobrý den Davide, děkujeme za Vaši recenzi. Rádi bychom znali důvod toho, proč nebylo možné se s kurýrem domluvit, prosíme tedy o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com

      Děkujeme a omlouváme se.

  13. Reagovat
    Tereza Lešetická 21.4.2022 v 11:21
    1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Otřesná společnost, už nikdy více! Nejen že štítek si musím vytisknout sama oproti zásilkovně, která štítek vytiskne a nalepí, pouze přinesete balík. Ale zásilku za 3000 mi zničili, ikdyz byla řádně zabalena. Jelikož se jednalo o starožitnost, neměla jsem doklad o koupi a tak jsem požadovala vrácení pouze dopravy a dobírky (120korun). Dle očekávání mi přišla odpověď, ze zásilka měla byt zabalena ještě lépe a nedostanu nic, kupodivu ani peníze za dobírku, která prokazatelně vykonána nebyla. Doufám, ze Vám mých 120 korun pomohlo a rozhodne nikomu NEDOPORUČUJI této společnosti svěřovat přepravu svých balíků.

    KLADY: Přeprava těžších balíků Doprava do zahraničí
    ZÁPORY: Štítek si musíte vytisknout sami Špatné zacházení s balíky Neadekvátní jednání při řešení problémů Neoprávněné obohacování se na zákaznících (nevrácení financí za prokazatelně nevykonanou službu)
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 29.4.2022 v 17:15

      Dobrý den Terezo, balíky přepravujeme systémově, proto opravdu vždy apelujeme na řádné balení zboží. Starožitnosti jsou obecně vyloučeny z přepravy, zpravidla mají vyšší hodnotu. Pokud se navíc jedná o křehkou věc, je opravdu nutné zabalit ho velmi precizně. Balíky jezdí po válečkových dopravnících, jsou mnohokrát ručně překládány, stohovány s ostatními balíky. Pokud Vám tedy byla reklamace zamítnuta, je to právě z důvodu nedostatečného balení. Pokud požadujete více informací, prosíme, dále nás kontaktujte na e-mail: info@gls-czech.com Děkujeme

  14. Reagovat
    Veronika 21.4.2022 v 9:48

    Balíček mi měl přijít včera 20.04. od 9:30 do 11:30, v 14:00 jsem volala řidiči, jestli tedy přijede nebo ne. Na to mi odvětil, že mě přejel. Domluvila jsem se s ním, že dnes to tady budu mít a dostal i informaci, že tu po 15. hodině nejsem. Nechápu, jak je možné, že mi dnes přišla sms, že kurýr přijede od 15:00 do 17:00. Pokaždé, když mi vezete balík, nikdy to není včas. Dnešní kurýr semnou mluvil, jako kdyby to nebyl jeho problém. Takže si musím zajít na odběrové místo. Příště budu radši volit zásilkovnu, kde si alespoň odběrové místo zvolím podle svého uvážení, než dopravce, který není schopný vozit balíčky včas. Neschopný hledat nějaký kompromis natož sdělovat informace dál. Už nikdy víc.

    • Reagovat
      GLS 29.4.2022 v 16:41

      Dobrý den Veroniko, po Velikonocích jsme evidovali větší nápor balíků, kurýr by Vám rád vyhověl, ale Vaše adresa v tom množství balíků a dle jeho trasy vycházela tehdy bohužel takto.
      Omlouváme se, že jsme nemohli doručit dle Vašeho přání, bohužel někdy nelze vyhovět všem a naplánovat trasu tak, aby byli všichni příjemci na adrese a kurýr tak přijel dle jejich očekávání.
      Děkujeme za pochopení.

  15. Reagovat
    Nikola 19.4.2022 v 16:26
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Běžně recenze nepíšu,ale to je vážně katastrofa…. Už poněkolikáté jsem s touto společností nespokojená… Když mi měl balíček přijít (bohužel u e-shopu nebyla jiná možnost doručení), tak se kurýr ani neobtěžoval zvednout telefon a zavolat že je před domem. Když jsem mu pak volala ,tak řekl ,že má kredit a nebude si ho přeci vyvolávat. Balíček měl být doručen následující den a to už se raději ani nikdo neozval.
    Dnes jsem přes tuto společnost měla balíček odeslat . Ráno přišla SMS ,že balíček bude vyzvednut mezi 10:30-12:30 a nyní je 16:30 – stále se nikdo neozval a nepřijel si pro balíček. Za mě příšerná organizace a nespolehlivá společnost!

    KLADY: Jediné co funguje je infolinka ,kde vám ve finále stejně nic neřeknou
    ZÁPORY: Nevolají když jsou před domem Opětovné doručení vůbec nefunguje Katastrofální komunikace Příšerná organizace Arogantní řidiči Nepřijedou v domluvenou dobu
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 29.4.2022 v 16:38

      Dobrý den Nikolo, kurýři nemají kredit na volání, to musí být nějaké nedorozumění. Rádi bychom celou záležitost prověřili a proto prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com a to jak toho doručeného tak i toho na vyzvednutí.
      Běžně jezdíme pro balíky včas a balíky také doručujeme včas, kurýr volá a zvoní, když je na adrese, proto bychom chtěli prověřit konkrétně.
      Děkujeme.

  16. Reagovat
    Petra 4.4.2022 v 14:02
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnes 4.4. měl být doručen balíček mezi 10-12 h. Po 11 h přišla SMS že zásilku si mám vyzvednout na GLS Parcel Shop…..to jako vážně? A bohužel toto není poprvé. Čekám a ono nic. Proč si platím za doručení na adresu? Nepochopím. Tohoto dopravce už vážně nikdy více. Namyšlení mladíci,co vážně nedělají svou práci. To už raději volím Českou poštu.

    KLADY: Klady jsem zatím nenašla....
    ZÁPORY: Vše!
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2022 v 10:37

      Dobrý den Petro, kurýr může balík doručit na výdejní místo pouze v případě, kdy je takto domluven s příjemcem. Pokud tomu tak nebylo, porušil kurýr pracovní postup a rádi bychom zjistili, o jakého kurýra se jednalo a sjednali nápravu. Prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla balíku a stručný popis k čemu došlo na náš e-mail info@gls-czech.com
      Velmi děkujeme. Zároveň se omlouváme za tyto nepříjemnosti.

  17. Reagovat
    Anděla Svobodová 31.3.2022 v 15:57
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den,
    v prodejnách coopu byla soutěž Fiskars, dopravci GLS rozváželi výhry. Velice chválím paní řidičku na Vysočině, výhru jsme se ráno dozvěděli a ještě týž den byla výhra rozvezena, max do druhého dne. vše v pořádku, více takových řidičů. S pozdravem vedoucí prodeje coop Rozseč

    KLADY: rychlost
    ZÁPORY: -
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      GLS 19.4.2022 v 10:30

      Dobrý den Andělo, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi si ji vážíme. Jsme opravdu velmi rádi, že jste byli spokojeni a budeme se těšit na další spolupráci.

  18. Reagovat
    Jaroslav 30.3.2022 v 18:36

    Zboží nedodáno. Již nikdy Říhová,Břeclav

  19. Reagovat
    Jaroslav 29.3.2022 v 19:52

    Naprostá nespokojenost,dnes 29.3.2022 zaslaná sms že bude doručený balíček mezi 15.30-17.30.Ještě bylo voláno řidiči že jsme doma.Udajně až bude poblíž,tak dá vědět.Samozřejmě nikde nic.číslo balíčku 78995448.V minulosti se nám přesně toto od GLS stalo přesně 3x.Pořád stejné.Již nikdy tato doprava.ŘÍHA

    • Reagovat
      GLS 1.4.2022 v 14:15

      Dobrý den Jaroslave, děkujeme za recenzi. Číslo balíku ověříme, opravdu to je pochybení kurýra. Budeme se záležitostí zabývat a sjednáme okamžitou nápravu. Zároveň se omlouváme.

  20. Reagovat
    Milan 24.3.2022 v 9:39

    Už nikdy GLS.Totalni selhání!!!

    • Reagovat
      GLS 25.3.2022 v 13:05

      Dobrý den Milane, mrzí nás, že jste nebyl s GLS spokojen, pokud byste nás chtěl informovat blíže, pošlete nám e-mail na adresu: info@gls-czech.com Rádi se z chyb poučíme. Děkujeme.

1 2 3 12

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz