GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

757 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Unčovský Miroslav 17.4.2024 v 16:39
    1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes mně byl doručen balíček ale nikdo nebyl schopný dat do předu vědět že ho dnes budou doručovat. Tak nastala komplikace a chudák šofér to schytal jako první. Nebudu doma uvázaný jak hlídací pes a celé dny vyhlížet jestli někdo nezaklepe na dveře . Chce to ještě systémově vychytat aby se takové věci obešli bez nervů.

    Klady: Doručení 😀
    Zápory: Nulová informace o předání zboží.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Miroslave, aby byly k balíku odeslané automatické avizace o doručení, je potřeba, aby odesílatel nastavil k balíku příslušné služby. Záleží vždy na odesílateli, jaké služby k balíku zadá. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme za pochopení.

  2. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Doručení rychle syn mi tu nechal 1200kc mnel platit 1060kc ještě jsem říkala že drobné nechá prý má 20kc a zbytek nemá tak 100 do kapsy jak to že nemají řidiči na vydávání peníze? ponaučení příště jiný dopravce.

    Klady: Rychlé dodání
    Zápory: Nemnel na vydávání peníze a 110 Kč dnešní době to je trochu moc ne?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Rozalio, většina plateb v dnešní době probíhá bezhotovostně. Pokud se kurýr vydá z drobných na předchozích adresách, může se bohužel stát, že u sebe nebude mít dostatečnou hotovost na vrácení. Samozřejmě by se měl vždy domluvit na rozměnění a případně doručení později. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit poučení kurýra. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  3. Bohužel nemohu doporučit :-( Řidička zastavila daleko od baráku ,přitom místa blíže je dost.Neochotná ,nepříjemná ,arogantní.Není to má první špatná zkušenost s touto dopravní společností.
    A jak čtu ostatní recenze ,nejsem sama.A za tohle si zaplatím ? Firmě to zřejmě nevadí ,že s tím nic nedělá :-O Bylo to naposledy ,příště raději zvolím Českou poštu i když je o něco dražší ,ale tam s tímto vůbec nikdy problém nebyl.

    • Dobrý den Petro, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu celé situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobry den,

    GLS Vrchlabí ~ pochvala řidiči, neuvěřitelně ochotný a lidsky pristup. Tento dopravce je ESO.

    S pozdravem
    Franzova

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Heleno, moc děkujeme za Vaší recenzi. Velmi si jí vážíme! Bylo by možné, nám zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou pochvalu předat příslušnému kurýrovi, prosím? Děkujeme a těšíme se na další kontakt s Vámi! :)

  5. Reply
    Moric Hindický 22.3.2024 v 13:41
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Společnost se velmi zhoršila od r. 2018,na České straně úpadek.

    Klady: Žádne
    Zápory: Balik dorazi z Německa v pořádku a v ČR jsou bezmocní ho doručit,cestuje po celé ČR neb neumí nikdo přečist PSČ .Stalo se mi to 4 x a info Vám řeknou/holý nesmysl/
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Morici, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  6. NEDOPORUČUJI
    Nejhorší dopravní služba v naší lokalitě.
    Ukládání balíčků jinam než jsem objednala a zaplatila, je zcela pravidelná praxe. Takové mají řidiči příkazy od vedení. Zdá se, že nechtějí platit za pronájem schránek Alzaboxu….
    Arogantní zásady celé společnosti bez ohledu na zákazníky, řidiči jen plní příkazy a politiku společnosti, dle mého názoru.

    • Dobrý den Lído, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Pokud byl Váš balík uložen do jiného výdejního místa, není to určitě bezdůvodně a zároveň to není spojené s pronájmem schránek, jak uvádíte. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. Absolutně nedoporučuji.
    Jednání doručovatele naprosto arogantní – poprosila jsem, aby doručovatel zazvonil na mamku, když jsem byla ve škole – obrovský problém zazvonit :) to prý dělat nebude.
    Problém byl i dodat papír o potvrzení o převzetí balíčku.

    A mé další zkušenosti jsou takové, že vám balík hodí před barák (kde by ho mohl kdykoliv vzít) i když doma čekáte. Žádný telefonát, žádné zazvonění – nic.

    Rozhodně tuto službu znovu nevyužiji.

  8. Reply
    Michala Havelková 6.3.2024 v 19:38

    Dobrý den, muzete mi vysvetlit jak si muzete dovolit dat balicek na jine vydejni misto? Z jakeho duvodu? Ze ma ridic linou prdel? Proc si asi lide zaskrtavaji kam to chteji, pro srandu kralikum. Kdyby bylo puvodni vydejni misto plne, ale misto preplnene nebylo, sama jsem se byla ptat. Ostuda pro tyto sluzby, radeji ppl nebo zasilkovna!

    • Dobrý den Michalo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Standardně jsou balíky ukládané na výdejní místa, kam jsou určené. K přesměrování většinou dochází, když nastanou nějaké technické komplikace. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci ověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravce jakého jsem kdy poznal , nehorázná arogance řidičě který jedná se zákazníkem jako z onucí .Balík nedoručil protože nebude čekat pár minut ( byl pátek 1.3.2024) samozřejmě bez zaslání SMS kdy přijedou, infolinka totálně k ničemu. č.obj.CZ5000017485

    Klady: 0
    Zápory: Totální arogance.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Zdeňko, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Vždy záleží na odesílateli, zda k balíku nastaví avizační služby, aby Vám chodily automaticky generované zprávy o doručení. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom celou situaci prověřili. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  10. Nejhorší dopravce, nikdy nedodržel termín,jeden balíček jde několik dní ale že by přišla nějaká SMS o změně dodání to ne. Kurýr pro jistotu nedostupný. Člověk čeká že když je dodání od – do tak v té době balík opravdu dostane a ne že čeká doma a nic se neděje.

    • Dobrý den Michaelo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Záleží na odesílateli, zda k balíku nastaví avizační služby, aby Vám chodily automaticky generované zprávy o doručení. Časy doručení nejsou garantované. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

1 2 3 38

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo