GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Gls nikdy, bohužel eshopy někdy nedávají na výběr.
    Kurýrovi se nechtělo jet na samotu, tak to vrátil odesilateli a hotovo.
    Klidně bych bral uložení do boxu, ale nikdo se neobtěžoval zavolat.
    Reklamace neúspěšná, reklamovat může jen odesílatel.
    V minulosti stejný argument s poškozenou zásilkou, odesílatel své peníze dostal, proč tedy reklamovat.
    GLS NIKDY!

    Klady: Nic
    Zápory: Samé kecy
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Jiří, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situaci na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci řešit s příslušným depem a zjistit k čemu došlo. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nebyl jsem kdovijak spokojeny s GLS, ale tak nejak jsem to toleroval.

    Cervenec/srpen 2024, dvakrat doruceni ‚vetsi‘ obrazovky, dvakrat za sebou reklamace prodejci kvuli poruse v preprave, protoze pristroj prisel s ohnutym panelem. Od druheho doruceni nemam ani cislo baliku/objednavky.

    Nebylo jineho zbyti nez nakoupit v eshopu s dopravou od GLS neb rozdil cinil 2000 CZK. Na druhou stranu uplynul mesic a cekam na treti doruceni.
    Ocenuju ridicuv smysl pro humor, sdelenim ‚tomu baliku nic nebylo‘.

    Za me pozitivni zkusenost jedine u DPD a PPL.
    GLS timto u me definitivne zkoncila na ignor listu, kde mam Ceskou Postu a ted i GLS.
    Dokud my jako kupujici svymi preferencemi a penezenkou neukazeme nezodpovednym prepravcum zada, tak eshopum je to jedno.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravních čísel balíků a fotografií balíků, jak byly doručené, na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci a způsob balení posoudit. Přepravní číslo balíku by Vám měl vždy sdělit odesílatel balíku. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  3. Reply
    Vendula Prášková 16.8.2024 v 19:40

    Dobrý den,balík byl poslán z reklamace takže jsme si společnost nemohli vybrat.Pán sice volal ale,zrovna jsme byli na pohotovosti se synem na kterého byl balík napsán čistili mu rány po pádu z kola tak zrovna nemohl telefon zvednout.Druhý den si dcera vyslechla od kurýra že jestli že má telefon ať se ho naučí používat druhý den kurýr ani nevolal objevil se před domem a ještě má nemístné poznámky.Jestli ho ta práce nebaví ať jí nedělá nikdy nevíte komu co se může stát a když to neví ať je radši zticha.

    • Dobrý den Vendulo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situaci na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci řešit s příslušným depem a zajistit poučení kurýra. Za chování kurýra se Vám omlouváme.

  4. V dnešní době zbytečná firma jako Česká pošta.

    • Dobrý den, prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli Vaší zkušenost s GLS prověřit a pokusit se zajistit případně nápravu. Děkujeme

  5. v pátek a v pondělí zásilka nedoručená údajně kvůli nezastižení adresáta (nesmysl, od 7-17 je tu stále někdo), nikdo mě telefonicky nekontaktoval, na uvedeném číslo na kurýra v SMS nikdo hovor nebral. V pondělí odpoledne mi přišla SMS, aniž bychom se s kurýrem domluvili, že zasilka odvezena do boxu, ať si jí vyzvednu. Přes centrálu domluveno, že zasilku do 2 pracovních dní doručí kurýr na mojí adresu…třetí den se nic nedělo a po pátrání, kde se nachází můj zaplacený balík jsem se dozvěděla, že kurýr poslal balík zpět do eshopu. Takže já GLS absolutně nedopuručuji a budu si vybírat už jiného dopravce.

    • Dobrý den paní Nováková, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za vzniklé komplikace

  6. Reply
    David Sirový 29.7.2024 v 16:58

    Balík projel okolo místa doručení a skončil na logistické stanici, kam jsem si pro něj musel dojet. Přesně týž důvod, proč jsem přestal používat Českou poštu. Pokus o zpětné kontaktování kurýra, neboť jsem na první dobrou nemohl vzít telefon vyšel naprázdno (volal jsem po cca 105 minutách nemožnosti vzít telefon). SMS ze strany GLS o tom, že si mám vybrat jiné datum doručení úspěšně ignorováno a pro balíček si padej dojít sám, máš na to pět dní, jinak se vrací zpět odesílateli. No prostě Česká pošta v jiném tričku…. Takže milé GLS, tímto jste u mne skončili.

    • Dobrý den Davide, kurýr by měl balík do výdejního místa uložit pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. Popravdě na lince baba solidně protivná . Už mě přez x hodin trasování ukazuje ,že je balík někde na cestě přitom ten úsek na max na 3.hodiny bylo mi slíbeno ,že mi balík přijde dneska páč se mi rozbil kočárek slíbí chyby a nikde nic od 22:00 je balík údajně na cestě na doručovací depo? Je teď 14:02 a balík nikde ! Fakt děkuju jedeme na dovolenou na vikend a s balíkem jsem počítala mVedet to koupím kočár v obchodě někde po cestě teď nemám ani kočárek ani peníze ….

    • Dobrý den Moniko, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti

  8. Dobrý den nezlob te se name jak je možné že dnes mi měl dorazit balík a pan kurýr mi volal že má rozbitý auto jak je možné že mojí zásilku nedoručí a do Rokycan zásilky doručí byl to dárek který potřebuji na oslavu narozenin nemůžu čekat do zítra děkuji za pochopení

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přepravní společnost GLS balík převzala v pátek dopoledne, je pondělí 13hodin a po dlouhém čekání na spojení s operátorem(na netu jsem nedohledal dle čísla balíku kde se nachází…) jsem se dozvěděl, že sice mají doručení do druhého dne v Česku, ale dnes není můj balík v doručení a že musím čekat…do kdy mi nebylo řečeno, paní nevěděla…
    Na stránkách píšou, že po zaregistrování si můžu balík přesměrovat- jak jednoduché…
    Jsem jen obyčejný zákazník- chvála Bohu za Zásilkovnu, PPL WEDO a pod, kteří si váží zákazníka…už nikdy GLS…

    Klady: Žádné jsem nenašel
    Zápory: Všechno špatně...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Oto, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Vzhledem ke zvýšenému počtu požadavků, může dojít k tomu, že je linka našeho zákaznického servisu přetížená. Případně je možná nás kontaktovat přes e-mail nebo webové stránky. Přesměrování balíku je možné přes odkaz, který je po neúspěšném doručení odeslán na e-mail. Pokud je tato služba zadána odesílatelem. Pro prověření prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    s firmou GLS mám tuhle zkušenost.Tato firma nám dovezla balík o velikosti XL (jednalo se objednávku z e-shopu) Když jsme chtěli zásilku do eshopu zaslat zpět z důvodu nevyhovujícího zboží,tak jsme zaplatili při zadávání ebalíku na jejich webových stránkách částku přes 500 kč,- ,Firma zaslala potvrzení o platbě a potvrzení,že se jedná o balík XL s váhou do 31.5 kg. Za dva dny přijel kurýr,který měl v ruce potvrzení o převzetí klasického balíku,nikoliv XL balíku a sdělil na místě,že i když naše potvrzení je v pořádku,tak on nemůže balík převzít z toho důvodu,že on má objednávku pouze na obyčejný balík a tento náš je xl a on ho neunese a i když se jedná pravděpodobně o administrativní chybu na jejich firmě,tak on balík nevezme a odjel.Po telefonické urgenci na telefonní lince firmy GLS jsme se po půl hodině přepojování a diskusí kde byla chyba dobrali takového konce,že firma se k celé věci postavila tak,že balík nevezme a máme požádat o storno platby,která možná nebude uznána,neboť kurýr na místo jel i když balík neodvezl.Další překvapení přišlo s vyúčtováním za tel. kde telefonát na firmu GLS byl zpoplatněn částkou skoro 100 kč ,- neboť se jedná o placenou linku.Takže tady je asi obrázek jak tato firma funguje a s ohledem na spoustu jiných přepravních společností si asi každý udělá obrázek o tom,jakou firmu má tedy do budoucna oslovit,když bude chtít odeslat nějaký balík.My máme naprosto jasno,kterou firmu už nikdy v životě neoslovíme

    Klady: Nic
    Zápory: Nespolehlivost,klamání zákazníka
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme

1 2 3 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo