Packeta

Skupina Packeta, která je zároveň majitelem Zásilkovny, patří mezi nejrychleji se rozvíjející start-up projekty posledních let. Cílem této společnosti je stát se jedničkou v doručování balíčků/zásilek do celého světa.

Za vším stojí zkušený tým špičkových odborníků, jejichž základním heslem je táhnout vždy za jeden provaz. Jsou schopni udávat trendy v rámci logistiky, jak v České republice, tak po celé Evropě, a dokonce i za velkou louží.

KLADY
  • Široká síť partnerských i firemních výdejních míst.
  • Skvělá komunikace s kurýry.
  • Logistický přístup do 34 zemí.
  • Doručování na adresu.
  • Z-Boxy pro vyzvednutí zásilky.
ZÁPORY
  • Občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.

Packeta

Představení společnosti

Packeta Group vznikla oficiálně až v roce 2018, neboť původně to byla Zásilkovna, o které jsme rovněž publikovali článek. Ovšem v ostatních zemích Evropy již figuruje pouze jako Packeta.

Vznikla v roce 2010 a jejím cílem bylo jediné, a to zjednodušit internetovým obchodům rozesílání balíků ke svým zákazníkům. Každý obchod, který uzavře se skupinou Packeta partnerství má jistotu, že se jeho balíky dostanou ke svému majiteli nejen v České republice, ale do celého světa.

Ostatně zprostředkovává přístup k mezinárodním přepravcům, kterých je již přes 70. Špičková logistická síť zaručuje rychlé dodání a Packeta je tak vhodným lokálním dopravcem po celé ČR a může snadno konkurovat na evropském trhu.

Od svého vzniku se stala tou největší logistickou a technologickou společností v Česku. Kromě toho působí také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a Rumunsku. Snahou skupiny Packeta je propojit celou Evropu pomocí svých rychlých a vysoce efektivních logistických služeb.

Když se podíváme na společnost v číslech, tak například v roce 2021 měla roční obrat 200 milionů EUR, disponovala více než 139 000 partnerských výdejních míst, přes 9 000 výdejních míst v České republice, přes 3 000 na Slovensku, více než 1 900 v Maďarsku a přes 1 000 výdejních míst také v Rumunsku.

Zásilky jsou dodávány již do 33 zemí a jen za rok 2021 bylo přepraveno 73,2 milionů balíků. Vedle kamenných výdejních míst, je možné si svou zásilku vyzvednou v solárním Z-Boxu, což je inovativní technologie Packeta Group, kterých již bylo spuštěno 2 160.

Zakladatelkou a CEO (Chief executive officer) je Simona Kijonková, která se díky svým ambicím a tvrdé práci stala první dámou světa české e-commerce. Je to významná PR osobnost, Marketér roku atd. Podařilo se jí získat nejen mnohé ocenění, ale také vybudovat vynikající společnost, jejíž roční obrat dosahuje milionových hodnot.

Spolu se Simonou Kijonkovou, stojí v čele Packeta Group Zdeněk Prchlík (generální ředitel pro Českou republiku), Alexander Jančo (generální ředitel Packeta Slovakia), Tamás Pálfi (generální ředitel Packeta Hungary), Alexandr Jeleascov (výkonný ředitel Packeta Rumunsko), Justýna Andreasová (generální ředitel Packeta Polsko), Christian Burchhardt (výkonný ředitel Packeta Německo), Petr Novotný (generální ředitel Packeta International) a Danitel Tinz (obchodní ředitel skupiny).

Když se na Packeta Group podíváme v jednotlivých datech, tak v roce 2010 došlo k otevření kanceláře, kde bylo pouhých 10 zaměstnanců a zároveň se otevřelo zcela první vlastní výdejní místo v ČR. O rok později již bylo na světě 20 výdejních míst.

V červenci 2012 už měla společnost 25 zaměstnanců a 60 výdejních míst. O rok později to bylo již 50 zaměstnanců a rovná stovka výdejních míst. Rok 2014 se nesl ve znamení expanze na Slovensko, 100 zaměstnanců a 250 výdejních míst, navíc se dařilo doručovat 10 000 zásilek denně.

V roce 2015 zvládla Packeta vybudovat svou vlastní logistiku, což byl klíčový moment pro bezproblémové doručování. Společnost expandovala do Maďarska, měla už 200 zaměstnanců, 500 výdejních míst a spolupracovala s více než 8 000 internetových obchodů.

Další rok došlo k expanzi do Rumunska. Packeta měla v tom roce již 900 vlastních výdejních míst a 300 zaměstnanců. V srpnu 2017 pronikla do Polska, měla 1 400 výdejních míst, 450 zaměstnanců, doručovala do 9 zemí v Evropě a do spolupráce bylo zapojeno již přes 18 000 e-shopů.

Založení holdingu Packeta Group se uskutečnilo v roce 2018, když už měla společnost 600 zaměstnanců, doručovala ve 12 zemích Evropy a spolupracovala s více než 20 000 e-shopy. Tento rok znamenal expanzi do Německa.

V roce 2019 byla spuštěna doručovací služba Mezi námi, která slouží na posílání zásilek C2C v České republice a na Slovensku. Zároveň s tím došlo ke spuštění úplně prvního robotického výdejního místa Z-BOT, což je naprostá novinka a Packeta s ní přišla jako první v rámci střední a východní Evropy. Packeta Holding koupila kurýrní službu Zavezu.cz a uspořádala ples E-commerce.

Za jediný den v té době doručovala již 379 000 za den. V roce 2020 expandovala Packeta do USA, ale také do Spojených arabských emirátů. Roční obrat společnosti překročil 1 miliardu a má již 900 zaměstnanců. Funguje rozvážení zásilek na samoobslužná odběrná místa Z-Box a také Alzabox. V neposlední řadě je Packeta známá snahou o udržitelnost, přičemž jede na tzv. zelené vlně.

Přehled služeb

Packeta Group doručuje různé zásilky z více než 46 000 internetových obchodů. Vedle klasického doručování na jednotlivá partnerská výdejní místa, kterých je v současnosti již více než 139 000 a přes 13 000 vlastních odběrných míst, můžete využít také doručení přímo na vaši adresu.

Během roku 2019 dokonce začala ve vybraných zemích s doručováním zásilek mezi jednotlivci, k čemuž je využívána mobilní aplikace. Novinkou je rovněž možnost nechat si doručit balík do jednoho z více než 2 000 Z-Boxů.

Stále jsou instalovány nové a jediné, co potřebujete k tomu, aby se Z-Box otevřel a vy získali svou zásilku, je mobilní aplikace. Najít je můžete i v obchodech jako je Lidl či Tesco, nebo také v restauracích KFC.

Již zmiňované dodání zásilky na adresu, což je služba s názvem Packeta Home je pohodlný způsob, jak si nechat doručit objednané zboží až k domovním dveřím. K dispozici je také mobilní aplikace Zásilkovna, s jejíž pomocí snadno a rychle po pár kliknutích odešlete zásilku až do hmotnosti 10 kg na jedno z výdejních míst nebo na adresu.

Když aplikace vyzkoušíte poprvé, můžete poslat první zásilku za pouhou 1 korunu. Vše potřebné se dozvíte přímo v aplikaci.

Sledování zásilek

Co se týká sledování zásilek, tam je to možné dvojím způsobem. Za prvé můžete využít vyhledávač přímo na webu, kde stačí v online trackingu zadat trasovací číslo nebo svou zásilku sledovat v mobilní aplikaci.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (zákaznický servis).
  • E-mail: praha@zasilkovna.cz
  • Centrála společnosti: Českomoravská 2408/1A, Praha 9
  • Facebook: Packeta
  • Instagram: packeta
  • LinkedIn: Packeta Group

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • komunikace
  • rychlost doručení
  • doručování na adresu
  • logistický přístup do 34 zemí
Zápory
  • občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

30 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Prístup spoločnosti k riešeniu stratenej zásielky je priam tragická. Nikdy viac Packeta

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Najhoršia kuriérska spoločnosť robia si čo chcú zaplatíte si doručenie na adresu a oni vám to bez opýtania dajú do z-box a keď im zavoláte tak sa začnú vyhovárať a aby sa nevedeli spojiť s kuriérom tak to už je potom veľmi zlé ochota nula bodov a najlepšie že keď chcete zmeniť aby vám to tam nedávali tak sa to nedá doručiť na vašu adresu len na odberné miesto a zase sa musíte motať pre balík niekde inde… Račej si zaplatím keď aj o 50eur. viac ale ce PACKETU už si prepravu nedám.

    Klady: Žiadne nula bodov
    Zápory: Otrasné jednanie zo zákazníkom
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Prvá aj posledná neg. skúsenosť. Pobočka pakety bola zatvorená v dobe ked mala byť otvorená, po telefonickom odporučení zamestnankiňou pakety ma poslaly na druhé miesto ktoré bolo tiež zatvorené. Tretia pobočka mi nevedela odoslať balík podľa kódu ktorý vygenerovala ovečkáreň.cz až po pol hodine vytelefónovania. Po 12 dňoch od odoslania balík stále nebol doručený, slovenská paketa tvrdila že balík je už v čechách a česká paketa nemala žiadne info o prijatí balíka. Neboli vôbec ochotný si medzi sebou zavolať a riešiť situáciu. Toľko problémov s jedným balíkom som nikdy nezažil, naviac namiesto 2 dní na doručenie to trvalo 12 dní. NEODPORÚČAM PAKETU!!!!!!!!!!!!!

    Klady: nič
    Zápory: Pobočky ktoré počas pracovnej doby majú zatvorené. Poslali ma na iné miesto ktoré bol zatvorené. Na treťom som pol hodinu riešil ako odoslať balík. Po 12 dňoch balík stále nedoručený, slovenská paketa tvrdila že je v čechácha, česká paketa tvrdila že tam nič nepričlo. Meedzi českou a slovenskou paketou žiadna komunikácia ani ospravedlnenie.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa, aplikáciu okamžite mažem.
    Pomalé doručovanie, asi týždeń od prevzatia zásielky.
    Presmerovanie na iné miesto do inej obce vzdialenej niekoľko km, hoci 5 dalších boxov je bližšie. Neviem načo si príjemca vyberá boxy, kde to potrebuje doručiť? Aj tak si rozhodnú ako potrebujú. Už len čakám, kedy ma pošlú, aby som si to išiel prevziať k odosielateľovi.

    Klady: Žiadne
    Zápory: Neobyčajne pomalé doručenie. Doručenie, nie tam kde potrebujete. Doručenie na miesto, ktoré sa najlepšie hodí im. Aplikácia nespoľahlivá.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Som nadmieru spokojná s doručením,je to najspoľahlivejší kuriér,vrelo odporúčam

    Klady: Doručenie načas,dopredu oznámi čas je presný v komunikácii veľmi príjemný
    Zápory: Nemám
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 3
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    40

    Zdravím,

    neviete mi povedať či Packeta – https://www.co-to-je.sk/packeta-sk/ má v poslednej odbe veľmi vyťažené boxy alebo dúručujú normálne??

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vždy volají, i 2x, i časy doručení celkem sedí, já si stěžovat nemůžu, objednávám pravidelně.

    Klady: Přesně časy Příjemný kurýr
    Zápory: Jen někdy doruči na jiné výdejní místo prý kvůli plne kapacitě
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Jak se dostat ke svému balíčku, když je pro mě nedostupné zásilkovně
    Komunikace s automatem na nule

  9. Reply
    Jiří Pešek 7.11.2023 v 18:30
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nedoporucuji spolecnost.

    Klady: Nemam klady
    Zápory: Spolecnost není spolehliva, zasilky umistuje na jiné adresy, příjemce vůbec neinformuje o zasilce, odesila ji ihned zpět. Ve dvou pripadech ze dvou zasilku se nepokusili doručit, ani prijemce informovat. Vse předávám ČOI. Nedoporucuji tudiz pouzivat jejich sluzeb!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    najhoršia doručovacia spoločnosť

    Zápory: drzý kuriér, otrasné jednanie
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo