Packeta

Skupina Packeta, která je zároveň majitelem Zásilkovny, patří mezi nejrychleji se rozvíjející start-up projekty posledních let. Cílem této společnosti je stát se jedničkou v doručování balíčků/zásilek do celého světa.

Za vším stojí zkušený tým špičkových odborníků, jejichž základním heslem je táhnout vždy za jeden provaz. Jsou schopni udávat trendy v rámci logistiky, jak v České republice, tak po celé Evropě, a dokonce i za velkou louží.

KLADY
  • Široká síť partnerských i firemních výdejních míst.
  • Skvělá komunikace s kurýry.
  • Logistický přístup do 34 zemí.
  • Doručování na adresu.
  • Z-Boxy pro vyzvednutí zásilky.
ZÁPORY
  • Občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.

Packeta

Představení společnosti

Packeta Group vznikla oficiálně až v roce 2018, neboť původně to byla Zásilkovna, o které jsme rovněž publikovali článek. Ovšem v ostatních zemích Evropy již figuruje pouze jako Packeta.

Vznikla v roce 2010 a jejím cílem bylo jediné, a to zjednodušit internetovým obchodům rozesílání balíků ke svým zákazníkům. Každý obchod, který uzavře se skupinou Packeta partnerství má jistotu, že se jeho balíky dostanou ke svému majiteli nejen v České republice, ale do celého světa.

Ostatně zprostředkovává přístup k mezinárodním přepravcům, kterých je již přes 70. Špičková logistická síť zaručuje rychlé dodání a Packeta je tak vhodným lokálním dopravcem po celé ČR a může snadno konkurovat na evropském trhu.

Od svého vzniku se stala tou největší logistickou a technologickou společností v Česku. Kromě toho působí také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a Rumunsku. Snahou skupiny Packeta je propojit celou Evropu pomocí svých rychlých a vysoce efektivních logistických služeb.

Když se podíváme na společnost v číslech, tak například v roce 2021 měla roční obrat 200 milionů EUR, disponovala více než 139 000 partnerských výdejních míst, přes 9 000 výdejních míst v České republice, přes 3 000 na Slovensku, více než 1 900 v Maďarsku a přes 1 000 výdejních míst také v Rumunsku.

Zásilky jsou dodávány již do 33 zemí a jen za rok 2021 bylo přepraveno 73,2 milionů balíků. Vedle kamenných výdejních míst, je možné si svou zásilku vyzvednou v solárním Z-Boxu, což je inovativní technologie Packeta Group, kterých již bylo spuštěno 2 160.

Zakladatelkou a CEO (Chief executive officer) je Simona Kijonková, která se díky svým ambicím a tvrdé práci stala první dámou světa české e-commerce. Je to významná PR osobnost, Marketér roku atd. Podařilo se jí získat nejen mnohé ocenění, ale také vybudovat vynikající společnost, jejíž roční obrat dosahuje milionových hodnot.

Spolu se Simonou Kijonkovou, stojí v čele Packeta Group Zdeněk Prchlík (generální ředitel pro Českou republiku), Alexander Jančo (generální ředitel Packeta Slovakia), Tamás Pálfi (generální ředitel Packeta Hungary), Alexandr Jeleascov (výkonný ředitel Packeta Rumunsko), Justýna Andreasová (generální ředitel Packeta Polsko), Christian Burchhardt (výkonný ředitel Packeta Německo), Petr Novotný (generální ředitel Packeta International) a Danitel Tinz (obchodní ředitel skupiny).

Když se na Packeta Group podíváme v jednotlivých datech, tak v roce 2010 došlo k otevření kanceláře, kde bylo pouhých 10 zaměstnanců a zároveň se otevřelo zcela první vlastní výdejní místo v ČR. O rok později již bylo na světě 20 výdejních míst.

V červenci 2012 už měla společnost 25 zaměstnanců a 60 výdejních míst. O rok později to bylo již 50 zaměstnanců a rovná stovka výdejních míst. Rok 2014 se nesl ve znamení expanze na Slovensko, 100 zaměstnanců a 250 výdejních míst, navíc se dařilo doručovat 10 000 zásilek denně.

V roce 2015 zvládla Packeta vybudovat svou vlastní logistiku, což byl klíčový moment pro bezproblémové doručování. Společnost expandovala do Maďarska, měla už 200 zaměstnanců, 500 výdejních míst a spolupracovala s více než 8 000 internetových obchodů.

Další rok došlo k expanzi do Rumunska. Packeta měla v tom roce již 900 vlastních výdejních míst a 300 zaměstnanců. V srpnu 2017 pronikla do Polska, měla 1 400 výdejních míst, 450 zaměstnanců, doručovala do 9 zemí v Evropě a do spolupráce bylo zapojeno již přes 18 000 e-shopů.

Založení holdingu Packeta Group se uskutečnilo v roce 2018, když už měla společnost 600 zaměstnanců, doručovala ve 12 zemích Evropy a spolupracovala s více než 20 000 e-shopy. Tento rok znamenal expanzi do Německa.

V roce 2019 byla spuštěna doručovací služba Mezi námi, která slouží na posílání zásilek C2C v České republice a na Slovensku. Zároveň s tím došlo ke spuštění úplně prvního robotického výdejního místa Z-BOT, což je naprostá novinka a Packeta s ní přišla jako první v rámci střední a východní Evropy. Packeta Holding koupila kurýrní službu Zavezu.cz a uspořádala ples E-commerce.

Za jediný den v té době doručovala již 379 000 za den. V roce 2020 expandovala Packeta do USA, ale také do Spojených arabských emirátů. Roční obrat společnosti překročil 1 miliardu a má již 900 zaměstnanců. Funguje rozvážení zásilek na samoobslužná odběrná místa Z-Box a také Alzabox. V neposlední řadě je Packeta známá snahou o udržitelnost, přičemž jede na tzv. zelené vlně.

Přehled služeb

Packeta Group doručuje různé zásilky z více než 46 000 internetových obchodů. Vedle klasického doručování na jednotlivá partnerská výdejní místa, kterých je v současnosti již více než 139 000 a přes 13 000 vlastních odběrných míst, můžete využít také doručení přímo na vaši adresu.

Během roku 2019 dokonce začala ve vybraných zemích s doručováním zásilek mezi jednotlivci, k čemuž je využívána mobilní aplikace. Novinkou je rovněž možnost nechat si doručit balík do jednoho z více než 2 000 Z-Boxů.

Stále jsou instalovány nové a jediné, co potřebujete k tomu, aby se Z-Box otevřel a vy získali svou zásilku, je mobilní aplikace. Najít je můžete i v obchodech jako je Lidl či Tesco, nebo také v restauracích KFC.

Již zmiňované dodání zásilky na adresu, což je služba s názvem Packeta Home je pohodlný způsob, jak si nechat doručit objednané zboží až k domovním dveřím. K dispozici je také mobilní aplikace Zásilkovna, s jejíž pomocí snadno a rychle po pár kliknutích odešlete zásilku až do hmotnosti 10 kg na jedno z výdejních míst nebo na adresu.

Když aplikace vyzkoušíte poprvé, můžete poslat první zásilku za pouhou 1 korunu. Vše potřebné se dozvíte přímo v aplikaci.

Sledování zásilek

Co se týká sledování zásilek, tam je to možné dvojím způsobem. Za prvé můžete využít vyhledávač přímo na webu, kde stačí v online trackingu zadat trasovací číslo nebo svou zásilku sledovat v mobilní aplikaci.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (zákaznický servis).
  • E-mail: praha@zasilkovna.cz
  • Centrála společnosti: Českomoravská 2408/1A, Praha 9
  • Facebook: Packeta
  • Instagram: packeta
  • LinkedIn: Packeta Group

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • komunikace
  • rychlost doručení
  • doručování na adresu
  • logistický přístup do 34 zemí
Zápory
  • občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

47 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Milada Mikulcová 16.7.2025 v 20:13
    2.75
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    60

    S ČESKOU Zásilkovnou jsem byla vždy spokojená. Firma Packeta, která ji odkoupila, nezvládá doručit zásilku na nejbližší adresu (Z-box), honí mě dle libosti po okolí!

    Klady: třeba přijdou?
    Zápory: neschopnost doručit zásilku na nejbližší z-box
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Milada Mikulcová 16.7.2025 v 20:07

    S doručováním ČESKÉ zásilkovny jsem byla vždy stopro spokojená. Pro cizí Packetu, která Zásilkovnu odkoupila, je velký problém?! doručit balíček na nejbližší místo (Z – box). Strefili se jen jednou, jinak mě honí po nevhodných adresách!

  3. Tak toto je najhoršia služba akú poznám na doručované tovar stratia a vrátia len štvrtinu z hodnoty tovaru keď to kuriér stratí tak nech to zaplatí on 🤮🤮🤮🤮Cez nich už nikdy viac nebudeme posielať

  4. Ž NIKDY VÍCE!!! Odesílal jsem balík přes BOX, udělal jsem chybu otevřel jsem si malou schránku- to přiznávám. Opravit již nejde, že by si člověk otevřel jinou větší, tak jsem zadal v aplikaci novou zakázk.u. Do větší schránky jsem vložit zásilku a po zavření psala aplikace, že čeká na vložení zásilky a otevřít nešla. Tak jsem HNED volal na linku po hodině jsem se dovolal a říkám jim můj problém-stačilo jen aktivovat schránku, kde jsem jim říkal, že zásilka je- to prý nejde a musí jí prověřit řidič, že do 2 prac. dní se mi ozvou. Po 4 pracovních dnech nic, tak jsem volal já-nic nebyli schopni říct, jestli tam někdo byl a tak. Prý zaurgují a za další 4 dny- to bylo jediné, kdy se sami ozvali mi přisla sms, že se omlouvají za zpoždění a že nic stále neví a hledají ji. Pak se dlouho nic nedělo, jen já občas zavolal, jak to vypadá, nic neřeknou, ať čekám. Pak přišel email, že nic nenašli, ať vyplním reklamaci na mailu- na lince vám nikdo nic neřekne a musíte čekat 30 dní na vyjádření. Pak přišlo, že nic nenašli a že pošlou 300kč kompenzaci, tak jsem jim už jen napsal ať nic neposílají, že by mě naštvali znovu. Nejhorší je, že vám nikdo neřekne, jak hledali, jestli tam a kdy byl řidič, prostě absolutní nezájem řešit. Už ani zásilky z eshopu neberu nikdy přes zásilkovnu !!!

  5. Reply
    Milan Čišecky 28.5.2025 v 18:43

    Nespoľahlivé nedorucenie balíka a kompenzácia smiešne 🤮už nikdy viac nebudeme posielať ceznich ani to neodporúčam 😢😢😢

  6. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Packetu už asi nie. Nie sú lacný a a este aj na hulvata tvrdia že 98% zásielok doručia do 24 h. Chyba lávky. Od rana mám v depe v Trnave 4 zásielky, a dnes vraj nedoručil ani jednu. Skvele! Všetky 4 moje zásielky sú v 2 % ktoré nedodaju! Štatistická anomália, klamstvo od Packeta? Nech si to každý preberie sám. A ich kontaktný formulár? V stredu sa opýtate či doručia dnes /stredu/ zásielku. Odpovedia najskôr vo štvrtok. Inak povedané vo štvrtok alebo neskôr odpisu či budú doručovať zásielku – včera. A este sa potom opýtajú, úplne na hulvata, či som spokojný s odpoveďou. A pardon na call centre mi povedia že zistia a ozvi sa mi v den volania. Čakal som týždeň!!!! Asi takto to funguje v Packeta.

    Klady: Neviem
    Zápory: Nedodržia 24 h dodaciu lehotu Na kontakt odpovedia keď je odpoved irelevantná. A keď povedia v call centre že to zistia a este v ten den dajú vedieť, tak to neurobia a nepozvú sa.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.25
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    60

    Již potřetí mi v poslední době přesměrovali zásilku na jiné místo, než jsem si zadala při objednávce v internetovém obchodě. Odesílatel má adresu vždy správně, ale jak dojde balíček na depo, někdo tam adresu dodání změní. Mám přímo v práci výdejní místo a musím si pro balíčky běhat jinam, což je pro mě komplikace.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 4
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    80

    Donedávna bylo vše v pořádku, ale najednou jsou moje zásilky na adresu domů doručovány na nejbližší výdejní místo. Bez změny adresy, bez upozornění…..

    Klady: Rychlost
    Zápory: Změna místa doručení bez upozornění.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, dnešná skúsenosť s Packetou. Vybral som si ich, hoci som mal aj lacnejšiu alternatívu, ale potreboval som to najneskôr dnes. Prebrali to v pondelok, doručenie malo byt v utorok. Výsledok – dnes je streda a zásielka nikde. Dnes mi bolo prisľúbené na infolinke že mi dajú vedieť ako je to so zásielkou. Výsledok? Nikto sa neozval. Takáto je úcta Packety k zákazníkom. Dakujem už neprosím.

    Klady: Doteraz všetko ok.
    Zápory: Dnes: Potreboval som zásielku najneskôr dnes. Hoci ju majú od pondelka, do tejto chvíle nedoručená. Neschválil som si nevybral lacnejšieho prepravcu aby to aspon v stredu prišlo. Skončilo to tak že to stále nemám. Volanie na infolinku? Poobede mi bolo povedané že sa na to pozrú a dajú mi vedieť. Otázka je kedy. Doteraz sa mi neozvali. Absolútna ignorancia a oklamanie zákazníka!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neskutočné dlhá dodacia doba 8 dní

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 5

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo