DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 176 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší zásilková služba, kontakt na www. stránkách pouze na automat a ten odkazuje na www. stránky, po zaslání kritiky na vedení společnosti se ani neozvali. Kontakt na řidiče dostanete až když vám volá že stojí u domu, to že jezdí jen v čase kdy jsou lidé v práci nikoho nezajímá. Tuto službu již snad nikdy více.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den,
    zásilka 23715014991995 mi nebyla doručena !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Opět jsme mne zklamali, vaše firma je ostuda všech zásilkových a doručovacích firem po celém světě.
    Vždy, ale vždy, když mi něco doručujete, tak je chaos, jedna operátorka mluví jinak než druhá, dostávám protichůdné informace od aplikace DPD a pak následně od emailu od vás.
    Ve vaší firmě není problém s kurýry, to jediní totiž opravdu makají a dělají svou práci dobře, ale váš program, aplikace a vaši operátoři dostávají protichůdné informace, levá ruka neví co dělá pravá a vždy to odnese klient, spotřebitel.
    Opravdu jste jedna z nejhorších firem, co znám 🙁
    Petr Fojtík
    Uherské Hradiště

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravní společnost jakou znám. Sami si určí den a hodinu dodání, ale nedodrží nejen hodinu ale ani den! Nekomunikují, nejsou schopni se ani omluvit a navrhnout nový termín dodání. Je jim jedno, že zákazník kvůli jejich neschopnosti vyčerpá zbytečně den dovolené, který mu nikdo nevrátí. NEDOPORUČUJI

    Klady: Žádné
    Zápory: Nemožná komunikace Lidská hloupost, neschopnost, neomalenost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Lźi!realita je.1* z možných 5…absolutně se tahle.firma.hroutí kvalitou služeb..a podpora?je tam vůbec někdo kdo reaguje dřív jak do 4.dnů?
    DPD je minulost…

    Klady: Klady?pěkné logo jinak nic praktického
    Zápory: Balík vám přesměruji na jiný konec města, přitom bydlíte vedle boxů ..telefonická podpora nula...email do 4.dnů..
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Tato společnost je nejhorší ze všech

    Zápory: Nedoručuji tam,kde jste si určili, nedodrzujou termíny,klidne napíše ať si balík vyzvednu v Měříně a nakonec ho nechají úplně jinde...prostě hrůza co nefunguje ? Vedení nebo zaměstnanci? Asi ani jedno
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nedeporučuji společnost DPD z důvodů velmi dlouhé dodací lhúty tj.22.8.doručovací depo doručeno 5.9. adresátovi.Způsob doručení bez jakekoliv komunikace, arogantní řidička co lže o předchozím pokusu předání zásilky, usvědčena záznamem z kamery u domu.Manažer pobočky v Hradci Králové ochotný situaci řešit.

  7. Zasílal jsem televizi 43″ na reklamaci (v záruční době) k prodejci přes DPD. TV byla zabalena v obalu od TV, vystlána polystyreny, označená symboly Křehké a Neklopit, obsah zásilky označen jako TV.
    K prodejci TV dorazila s rozštípaným rohem a prasklou obrazovkou. Prodejce samozřejmě reklamaci neuznal pro fyzické poškození.
    DPD se k reklamaci postavila tak, že dle podmínek přepravují monitory o velikosti do 42″. Moje TV byla 43″ (o 2.5cm v úhlopříče větší). Tím pádem mi reklamaci – poškození při přepravě – zamítli, a já přišel o hodně peněz…
    Takže zaměstnanec DPD zničí zásilku a zákazník má smůlu.
    Proto důrazně odrazuji od této společnosti.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Špatná a nespolehlivá firma – nedoručují zásilky do recepce, ztrácejí je, falšují převzetí, špatná komunikace. Rozhodně se této firmě pokud možno vyhnout.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    S DPD mám velmi špatné zkušenosti. Zboží NEDORUČILI a NEKOMUNIKUJÍ. Měli mi doručit balíček na výdejní místo, ovšem výdejní místo mělo prý zrovna obsazeno – tak balíček uložili v depu v jiném městě. Potud je to pochopitelné. Očekával bych však, že v tu chvíli se mi ozvou, budou mě o problému informovat a nabídnou mi třeba změnu výdejního místa. Nic takového se nestalo. Když jsem obdržel automaticky generovanou zprávu, že zásilku uložili v jakémsi depu někde za Prahou, tak jsem obratem kontaktoval já je s dotazem, co je za problém a jestli by mi balíček mohli doručit na nějaké bližší výdejní místo. Když do čtyř dnů neodpověděli, připomněl jsem se znovu, opět bez odezvy. A po deseti dnech jsem obdržel zprávu, že zásilku odeslali zpět odesílateli. Podle recenzí tohle dělají docela často – a přijde mi pikantní, jak se tato společnost chlubí, že jsou ohleduplní vůči životnímu prostředí a snaží se snižovat uhlíkovou stopu, a přitom zjevně nemálo balíčků vozej úplně zbytečně sem a tam.

    Zápory: nespolehliví nekomunikují
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. DPD u mě taky skončil, již jsem podal podnět a ČOI. Ztratili mou zásilku, kterou jsem osobně předal na výdejním místě. Číslo zásilky z jejich systému smazali a vrátili mi na účet částku za jejich službu “z ruky do ruky“, která by se správně měla nazývat “z ruky do koše“. Poslal jsem dvě reklamace ztracené zásilky, ale žádnou odezvu jsem se od nich nedočkal. Na jejich zákaznickou linku se sice dovolám, ale tam obsluhují nekompetentní osoby, které přicházejí s geniálními nápady typu „no tak zítra pošleme kurýra a třeba tu zásilku najde“ nebo „nemáme informace“ nebo “dáme vědět“. Ve skutečností se s tím nikdo nezabývá a spoléhají na to, že zákazník to časem vzdá. Že v ceně přepravy je pojištění do výše 50 000 Kč – jak prohlašují – reálně to ale nic neznamená.

1 2 3 201

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo