DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Nejhorší zásilková služba, kontakt na www. stránkách pouze na automat a ten odkazuje na www. stránky, po zaslání kritiky na vedení společnosti se ani neozvali. Kontakt na řidiče dostanete až když vám volá že stojí u domu, to že jezdí jen v čase kdy jsou lidé v práci nikoho nezajímá. Tuto službu již snad nikdy více.
Dobrý den,
zásilka 23715014991995 mi nebyla doručena !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opět jsme mne zklamali, vaše firma je ostuda všech zásilkových a doručovacích firem po celém světě.
Vždy, ale vždy, když mi něco doručujete, tak je chaos, jedna operátorka mluví jinak než druhá, dostávám protichůdné informace od aplikace DPD a pak následně od emailu od vás.
Ve vaší firmě není problém s kurýry, to jediní totiž opravdu makají a dělají svou práci dobře, ale váš program, aplikace a vaši operátoři dostávají protichůdné informace, levá ruka neví co dělá pravá a vždy to odnese klient, spotřebitel.
Opravdu jste jedna z nejhorších firem, co znám 🙁
Petr Fojtík
Uherské Hradiště
Nejhorší přepravní společnost jakou znám. Sami si určí den a hodinu dodání, ale nedodrží nejen hodinu ale ani den! Nekomunikují, nejsou schopni se ani omluvit a navrhnout nový termín dodání. Je jim jedno, že zákazník kvůli jejich neschopnosti vyčerpá zbytečně den dovolené, který mu nikdo nevrátí. NEDOPORUČUJI
Lźi!realita je.1* z možných 5…absolutně se tahle.firma.hroutí kvalitou služeb..a podpora?je tam vůbec někdo kdo reaguje dřív jak do 4.dnů?
DPD je minulost…
Tato společnost je nejhorší ze všech
Nedeporučuji společnost DPD z důvodů velmi dlouhé dodací lhúty tj.22.8.doručovací depo doručeno 5.9. adresátovi.Způsob doručení bez jakekoliv komunikace, arogantní řidička co lže o předchozím pokusu předání zásilky, usvědčena záznamem z kamery u domu.Manažer pobočky v Hradci Králové ochotný situaci řešit.
Zasílal jsem televizi 43″ na reklamaci (v záruční době) k prodejci přes DPD. TV byla zabalena v obalu od TV, vystlána polystyreny, označená symboly Křehké a Neklopit, obsah zásilky označen jako TV.
K prodejci TV dorazila s rozštípaným rohem a prasklou obrazovkou. Prodejce samozřejmě reklamaci neuznal pro fyzické poškození.
DPD se k reklamaci postavila tak, že dle podmínek přepravují monitory o velikosti do 42″. Moje TV byla 43″ (o 2.5cm v úhlopříče větší). Tím pádem mi reklamaci – poškození při přepravě – zamítli, a já přišel o hodně peněz…
Takže zaměstnanec DPD zničí zásilku a zákazník má smůlu.
Proto důrazně odrazuji od této společnosti.
Špatná a nespolehlivá firma – nedoručují zásilky do recepce, ztrácejí je, falšují převzetí, špatná komunikace. Rozhodně se této firmě pokud možno vyhnout.
S DPD mám velmi špatné zkušenosti. Zboží NEDORUČILI a NEKOMUNIKUJÍ. Měli mi doručit balíček na výdejní místo, ovšem výdejní místo mělo prý zrovna obsazeno – tak balíček uložili v depu v jiném městě. Potud je to pochopitelné. Očekával bych však, že v tu chvíli se mi ozvou, budou mě o problému informovat a nabídnou mi třeba změnu výdejního místa. Nic takového se nestalo. Když jsem obdržel automaticky generovanou zprávu, že zásilku uložili v jakémsi depu někde za Prahou, tak jsem obratem kontaktoval já je s dotazem, co je za problém a jestli by mi balíček mohli doručit na nějaké bližší výdejní místo. Když do čtyř dnů neodpověděli, připomněl jsem se znovu, opět bez odezvy. A po deseti dnech jsem obdržel zprávu, že zásilku odeslali zpět odesílateli. Podle recenzí tohle dělají docela často – a přijde mi pikantní, jak se tato společnost chlubí, že jsou ohleduplní vůči životnímu prostředí a snaží se snižovat uhlíkovou stopu, a přitom zjevně nemálo balíčků vozej úplně zbytečně sem a tam.
DPD u mě taky skončil, již jsem podal podnět a ČOI. Ztratili mou zásilku, kterou jsem osobně předal na výdejním místě. Číslo zásilky z jejich systému smazali a vrátili mi na účet částku za jejich službu “z ruky do ruky“, která by se správně měla nazývat “z ruky do koše“. Poslal jsem dvě reklamace ztracené zásilky, ale žádnou odezvu jsem se od nich nedočkal. Na jejich zákaznickou linku se sice dovolám, ale tam obsluhují nekompetentní osoby, které přicházejí s geniálními nápady typu „no tak zítra pošleme kurýra a třeba tu zásilku najde“ nebo „nemáme informace“ nebo “dáme vědět“. Ve skutečností se s tím nikdo nezabývá a spoléhají na to, že zákazník to časem vzdá. Že v ceně přepravy je pojištění do výše 50 000 Kč – jak prohlašují – reálně to ale nic neznamená.