DPD

DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení

ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

1 628 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Tato firma peklo i pošta už je lepší sbohem DPD už nikdy více …….

  2. Zlatá Česká pošta oproti DPD!!! Bohužel jsem neměla při koupi zboží jinou variantu přepravy a opět jsem zklamaná. Jako čas doručení 8:00-18:00 hod? To si dělají srandu. Změnila jsem si tedy místo doručení na výdejní místo vedle do vesnice (to mě ovšem nenapadalo, že bude problém) balíček se zasekl na depu a já teď musím jen čekat, až se mi někdo ozve a balíček laskavě doručí.
    Např. u PPL přijde sms s časem doručení, kde je maximální rozmezí 2 hodiny. To se dá pochopit (doprava, nějaké zdržení) Domluva s PPL je také oproti tomuto milionová.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    najhoršia doručovacia spoločnosť. tvrdia že balíček doručia v piatok, samozrejme nikto nezavolá a zrazu príde sms že zásielka bola „po dohode“ odložená na pondelok, v pondelok zásielku doručia do boxu na druhú stranu mesta, nie ďakujem.

    Klady: žiadne
    Zápory: žiadny support, žiadna odozva, pomalé dodanie
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Do komentářů k zásilkám píšu, že si klidně připlatím, když balíček NEBUDE doručen přes DPD, pokud není možnost zvolit dopravu. Ze 4 balíčků za poslední rok byly problémy ze všemi 4, s každým něco jiného a u žádného z jejich online systému nebylo jasné co se děje. Balíček doručíme zítra – předán kurýrovi – nepodařilo se doručit, doručíme zítra. Nakonec se ukázalo, že celou dobu seděl na depu a nic se s ním nedělo. Průměrná doba balíčku na depu je několik týdnů, než se vše podaří vyřešit. Obzvláště vynikající, když vám společnost přes DPD pošle živé tvory. V jednom případě se dokonce pokusili doručit na úplně jinou adresu.

    Klady: Když (a to je velké když) se vám podaří protelefonovat na podporu, dostane se vám milého jednání. Jednání s kurýrem také v pořádku, když konečně balíček doveze.
    Zápory: Online systém, který neumožňuje vyřešit jediný problém a obsahující nepřesné informace. Termíny doručení orientační. Automatický telefonický hovor se zákaznickou podporou má samé slepé uličky, kde vás jen odkážou na online aplikaci. Když už se provoláte, každých 8 sekund se při čekání ozve: "Děkujeme za Vaši trpělivost." což vám nepřidá. Každých 20 je to proloženo další hláškou, že máte použít online aplikaci.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Eleni Mitroliosová 22.9.2022 v 12:22

    Dopravce udává dobu dodání od 8-18 hodin. Po 16 hodině však odmítá zásilku dodat, komunikace proběhla s panem řidičem, který byl velmi nepříjemný ani na centrále nebyli příjemnější. Zboží odmítli po 16 hodině dodat jakýkoliv den. Balík lze poslat na jiné výdejní místo, to mám od baráku daleko a balík je těžší, proto jsem chtěla doručení domů . Se službou jsem nebyla spokojená, pracovníci byli arogantní.

  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kdyby to šlo, dám minusové hvězdy. I ta čtvrt hvězda je moc.

    Klady: Žádné.
    Zápory: Nedoporučuji. Přesměrovala jsem si balík na určité výdejní místo. Doručili ho na úplně jinam podle vlastní volby. A prý už to nelze změnit, i když problém vznikl jejich vinou. Vyzvednout si ho musím tam, kde ho doručili oni. K čemu taková služba je. To už i pošta nabízí lepší servis. A telefonní linka je katastrofa. Dovoláte se po pěti minutách, asi čekají, že to mezitím vzdáte, a výsledkem je, že to změnit nelze.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den,

    strašná zkušenost, čekám na balík, který byl 9.9.podán, do dnešního dne leží někde na místě příjmu (mimo jiné též Ostravsko) a nehnul se o píď. Je 22.9.a nikdo mi po asi 6 urgencích nebyl schopen říct, proč balík stále nemám. Slíbili potvrzení, mail, ale do dnešního dne nic. Nejhorší je ta bezmoc.

    Klady: žádné
    Zápory: totální katastrofa
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jsem take jedna z cekajicich na balik pres 3 tydny!!! Na druhy email uz mi neprisla ani odpoved, na infolince mi pani sdelila, ze musim proste pockat. Vrchol byl, kdyz mi prisla SMS,ze si mohu balik vyzvednout na depu v Otrokovicich, kam jsem tedy jela 20 km abych si na dverich precetla, ze vydavani baliku nyni neni mozne! Neverila bych, ze v dnesni dobe je jeste takove jednani k zakaznikovi mozne, a jak vidim, tak i bezne.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Totální katastrofa, pro prodloužení uložení balíčku se nedá kvůli nefunkčnímu heslu dostat k této možnosti a na infolince se není komu dovolat, aby mi to někdo pomohl vyřešit. Prostě vás odkážou na web, kde se nemohu přihlásit. Jsem z nich totálně zoufalá… Přes DPD už nikdy.

  10. Tato firma je velice nespolehlyvá dorucuje zbozi jak se ji chce objednal jsem prez ni naposledy

1 2 3 151

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo