DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Už nikdy nepoužiji tuto přepravní službu. Objednal sem doručení do boxu abych si mohl vyzvednou i se svou pracovní dobou.
Uložili mi to do potravin o x kilometrů a vesnic dál, takže jsem si na vyzvednutí musel vzít dovolenou.
DPD = Česká pošta, celý den jsem doma a přijde mi SMS o neúspěšném doručení, o 10min později stojím venku u svého auta a vidím jak DPD kurýr projíždí okolo… nemám slov, dovolat se někam je doslova nemožné!!!! Takže možná když budu mít štěstí tak mi balíček doručí za týden.
NEDOPORUČUJI. Katastrofální přístup. Dva dny čekám na zásilku. V avizovaný čas dovolená, čekám jako k****. Nic. NIKDO se ani neobtěžoval PŘIJET, v notifikaci o doručení se ovšem promtpně, prakticky v čas doručení, zobrazilo chybí jméno na zvonku, nesmysl totální. Odkud to kdo zjistil, když u baráku nikdo nebyl? Na co pak poskytuje člověk dpd své tel. číslo? Volat na zákaznickou linku je jako volat na lampárnu.NIKDY VÍCE
Ne jedna hvězdička, ale totální nula. Katastrofální přístup. Dva dny čekám na zásilku. V avizovaný čas dovolená, čekám jako kráva. Nic. NIKDO se totiž ani neobtěžoval PŘIJET, v notifikaci o doručení se ovšem promtpně, prakticky v čas doručení, zobrazilo chybí jméno na zvonku, nesmysl totální. Odkud to kdo zjistil, když u baráku nikdo nebyl? Na co pak poskytuje člověk dpd své tel. číslo? NIKDY VÍCE. Volat někam na zákaznický servis je jako volat na lampárnu. Tak hodně štěstí v podnikání.
První den jsem nebyla schopná z důvodu práce být v daný čas doma a pan kurýr mi telefonoval s arogatním přístupem…”mě to nezajímá, máte být doma”…????!!??? Přivezl mi to teda další den a balíček měl něco okolo 25kg, já jako žena menšího vzrůstu co neunese takový balík jsem ho poprosila o pomoc a pan řidič odsekl, že mi s tím nepomůže a odjel. Recenze nepíšu ale tenhle přístup mě opravdu n*****.
DPD je podľa mna najhoršia dopravná spoločnosť.
Balík mi nosia už tri dni a keď som poprosila kuriéra aby mi to nechal na výdajnom mieste tak mi nedvíhal na druhý deň sni tel balík doteraz nemám !!!!
Do konce r.2023 vždy spolehlivý přepravce a super řidič, po výměně řidiče anyní už druhého v r.2024, jedna velká katastrofa.Nedodané zásilky z důvodu nepřítomnosti, vybíhala jsem za ním až na hlavní silnici a neragoval, opětovné doručení na firmu problematické.
Po změně termínu dodání zásilka prý omylem vrácena odesílateli. Opětovné zaslání si mám vyřešit s odesílatelem. Opravdu kvalitní služby. Nakonec zásilka dodána bez problémů jinou společností.
Katastrofa, čekáme na židle několik dní, včera přišla SMS, že dnes budou doručovat, dneska se celý den nic neděje a zásilka najednou neexistuje. U výrobce jsem zjistil, že z neznámého důvodu posílají židle zpět. Z minulosti s nimi nemáme dobré zkušenosti, tak jsem doufal, že to půjde k lepšímu, ale jednání DPD je čím dál horší!!!
Nejhorší dopravce v Česku.
DPD je absolutne nejhorsi dopravce. Dovolat se nikomu neda, na kazdem Depu cislo na robota ktery vas odkazuje na apku ktera nejde stahnout. V chatu je chatbot ktery dela furt dokola to same a nikam vas nedostane. Absolutne neni mozne spojit se s clovekem…. Absolutni katastrofa… podvodnici! Preji vam krach!!! Uz nikdy nikdy vic… zlata posta ( a to jsou taky lopaty) ale oproti vam…