DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 191 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neskutecny!!!! DPD uz nikdy vice ja jsem objednal něco na Alzu s tim ze dodani bude do dvou parcovnich dnu ST objednano a Pa do 20h v Alza boxu to se nestalo.Nelze dorucit porucha auta po vikendu v Po to same zase nedoruceno a tak jsem zacal telefonovat na linku tam sdeleno ze maji dva pokusy byli plne boxy cha cha a teprve na po treti to davaji na vydejni misto pritom pred mesicem se ani kuryr neobtezoval do boxu a ja se vlacel na vydejni misto kilometr od baraku namisto 200m do boxu delaji si co chteji tak ze ani po 6 dnech jsem zboží nemel hruza!!!!!

    Klady: zadne
    Zápory: komunikace a doruceni na bodu mrazu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Dnes nám řidič oznámil, že už k nám nikdy nic nepřiveze, to jako opravdu?to si váš zaměstnanec může dovolit? Tato situace nastala poté co jsem si odmítla převzít balík 3km od domu,jelikož byla nesjízdná silnice,chápu, ale když je nesjizdá pro něj tak asi i pro nás!

  3. Jeden balík mi byl bez zeptání přesměrován na jiné výdejní místo. Budiž, bylo to sice bez mého souhlasu a nějakého důvodu, ale dobře, chápu.
    Druhý balík – tragédie. Na cestě je již od 3.1., kdy byl převzat do přepravy. Do dnešního dne, tedy 15.1. stále balík nemám. V aplikaci poslední informace ze 7.1. – balík byl doručen na výdejní místo, odmítla jsem jej převzít a přijel si pro něj pracovník DPD a odváží jej pryč. Po telefonátu na infolinku zjišťuji, že jim prý na pobočce nefungují skenery a nemohou tedy balík zaevidovat. Opravdu by mě velice zajímalo, proč je takový problém tedy balík vzít a převézt na jiné výdejní místo, když u jiného balíku to udělali sami a bez mého souhlasu. Takže nyní mi patrně nezbývá nic jiného, než milostivě čekat, až problém někdo vyřeší a já si konečně budu moci vyzvednout balík, který mám zaplacený.

  4. Nemám ani chuť hodnotit tuto mizernou přepravní společnost. Naprosto katastrofální je komunikace při hledání nedoručené zásilky. Chatbot na telefonu je k smíchu, virtuální asistentka není schopna identifikovat číslo zásilky a nakonec nesmyslně tvrdí, že „bude dnes doručena“. Po dalším dlouhém čekání se ozve arogantní člověk, který okřikuje a poučuje. Tak jedná DPD se zákazníkem. Doporučuji všem e-shopům nabídnout ve svém zájmu i jiné přepravce. Je to smutný příběh, kdysi bezvadná spolehlivá firma, nyní mi připadají jako před krachem. A ani bych se nedivil, konkurence nespí. Po měsíci nemám zásilku stále doručenou.

  5. Je super, že se i přes vytíženost v tomto předvánočním čase snaží ještě zásilky doručit. Ale když nechci balík na adresu, tak to má asi nějaký důvod. Když si vyberu Alzabox jako výdejní místo, tak to asi taky má svůj důvod. A bez upozornění a zeptání, kam jinam může být zásilka doručena, tak ji vyloží na výdejním místě pickup. Na operátora ani kurýra se nedovoláte. Akorát je teda fakt sranda, že výdejní místo má takovou otvírací dobu, že ho tam ani nemůžete vyzvednout. A o víkendu zavřeno.

  6. Reply
    Eliška Mikulková 13.12.2024 v 6:19

    10/12 mi přišlo upozornění, že 11/12 bude doručena tahle zásilka.

    10/12 jsem tedy ještě změnila z důvodu zdrav. stavu, datum dodání na 12/12 ( kdy mi mohl s balíkem pomoct manžel ).
    Došel mi e-mail o potvrzení, že zásilka bude doručena 12/12 na mou adresu.

    11/12 – žádný e-mail, žádný telefonát, nic ve schránce, žádná sms…
    Nic méně ve Vašem systému se psalo, že jsem zásilku odmítla.

    Což není pravda !

    Byla jsem doma a kdyby se stalo nedopatření a i přes žádost jste balíček doručovali 11/12, tak by nebyl problém jej vyzvednout z mé strany.
    Jen jsem v jiném stavu a nechtěla jsem sama tahat 20kg do prvního patra. Proto jsem změnila doručení na 12/12.

    11/12 se nikdo neozval.

    Když jsem 12/12 neobdržela žádnou zprávu o doručení, vyhledala jsem si, kde zásilka může být.
    A byla poslána zpět prodejci.

    Volala jsem na linku, nevěděli proč se to stalo, balík už jste u sebe neměli a vlastně mi bylo řečeno, že jsem ji prý 11/12 odmítla, tak jsem paní řekla, že to není pravda a mám i e-mail co to potvrzuje. Po mé opravě řekla, že už to vidí a že neví kde se stala chyba a mám kontaktovat prodejce.

    Jenže prodejce s tím logicky nic neudělá, když jsem ho kontaktovala, zase mi řekli, že jsem balík odmítla, poslala jsem jim Vás e-mail o změně dodání, že mluvím pravdu a až pak se omluvili, že je to zvláštní, aby tohle dopravce udělal.

    Oni jsou poslední co by se měli omlouvat.

    Za 1. Balík byl zaplacený – o to komplikovanější a nepříjemnější to je, protože nemám peníze a ani balík, pouze Vaší vinou…

    Za 2. I po tom co to byla Vaše vina, jsem musela já celý den vypisovat a řešit s prodejcem co a jak. A vlastně byla za debila, protože všude v systému bylo, že jsem ji odmítla přijmout.
    Což jestli někdo tvrdí, ať mi ukáže podpis !
    Nebo jakékoli ověření, že u mě někdo 11/12 byl a že jsem to řekla.

    Však to je fakt nenormální tohle psát do systému, když balíček u mě nebyl a ani jste se nějak neozvali, že i přes změnu jej doručíte 11/12 !!! A pak ještě lhát, že jsem balík odmítla !!!

    Navíc je to balík, který jsme potřebovali na víkend, což se můžeme rozloučit.

  7. Tak to mně nasraly.Bude vám doručován balíček.A nikdo nikde.Předáno na výdejní místo.Proč zase někam jezdit.Na centrále mi paní řekla, že nejsou povinni volat že už tady je nebo tak něco.Proč sem si platil dopravu domů snad abych kur.. nemusel na výdejní místo.Tohle je hnus.Přiště ne dpd.

  8. Nejhorší zásilková služba

  9. dobrý večer, pokaždé není dodržena včasnost dodávky? pokaždé ze dvou ? pokaždé jen je nám líto, další pracovní den? ale po víkendu, hodinu čekat na spojení s operátorem? radši to ukončete a všem se uleví. je spousta jiných kteří to dělají dobře, ne jako vy…Landa.

  10. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Divím se že DPD ještě existuje.Totalni neschopná služba ve všech směrech.Od objednání z e-shopu už jen čekám jestli zaplacený balíček vůbec dostanu.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo