DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
zpět k obsahu ↑Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
zpět k obsahu ↑Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Jejich kontaktní linka je úplně k ničemu a ještě vyloženě trolí!!!
Ani jedna z možností vás nespojí s člověkem. Dokonce (trolení) když chcete informace o poslání tak vám to nadrzo řekne, že ,,Abychom vás nezdržovali, tak vyplňte prosím formulář tam a tam” Reálně je každému jasné, že je to myšleno tak, že abyste vy nezdržovali DPD.
Kruci potřebuju poslat nadrozměrný balík, ale je to složité a ty jejich formuláře jsou totálně k ničemu.
Vřele nedoporučuji NIKOMU! Nejhorší dopravci, co jsem zažil. Jednání se zákazníkem nula. Neschopnost, diletantství a notorický lhaní! To jsou tři stavební kameny této firmy.
Nejhorší dopravce v ČR . Nekorektní informace o pohybu zásilky adresátovi , opakované nedoručení zásilky na adresu příjemce !!!!!
Naprostý odpad !!!
Nejhorší přepravní společnost co může snad existovat. Balik místo z Prahy na Šumavu poslaly na Slovensko. Ta jak zvedá ten telefon na DPD mi nenapadá jak ji nazvat mi řekla jestli balik potřebuju ať si pro něj dojedu……..
Príšerne jednanie neschopneho arogantneho vodiča
DPD už nikdy více katastrofa arogantní řidič a operátorka.
Tak asi to zní divně, ale já nemám s DPD problém. Lokalita Klášterec nad Ohří a okolí. Zásilky docházejí jak mají, zatím bez problému. Využívám různých eshopu po celé ČR, někdy i několik zásilek týdně. A furt to funguje.
Přesměrujete zásilku na výdejní místo, ale druhý den, že to nelze, že znovu na původní místo nejde a že vyzvednout u nich ve skladu (x desítek km). Už nikdy.
V Úterý 26.4. mi měl přijít balík, ale nehodil se mi čas doručení, tak jsem si pomocí internetových stránek změnil datum doručení na Středu 27.4. Ve Středu 27.4. mi měl být balíček doručen mezi 11:30 a 12:30. Lehce po 11. hodině koukám na polohu kurýra a vidím jak se blíží k mé lokalitě a připravuji se balíček převzat. O 30 minut později již není možné vidět polohu kurýra na mapě a čekám jestli se ozve. Uplynuli 2 hodiny, nikdo nikde a najednou jsem si ve sledování zásilky všiml, že je balík označem jako nedoručený, že jsem prý nebyl k zastižení. 28.4. čekající na SMS o času dalšího doručení vidím ve sledování zásilky, že zásilka byla přesměrována a vrací se odesílateli.
Tohle nemůžou myslet vážně!
Mé zkušenosti se společnosti DPD.
Strašné !
Jelikož jsem živnostník, tak převážně objednávám materiál, který po doručení vyrábím pro zákazníka.
19.4. Jsem u svého dodavatele objednala.
20.4. Byla zásilka doručena na Depo v Hradci Králové, který mám 30 km od sebe.
21.4. Jsem se dívala na aplikaci a bylo napsané, že budou doručovat 22.4.
21.4. Jsem kontaktovala společnost dpd telefonicky a tam mi řekli, že mi pošlou sdělení co je špatně. Nabízela jsem, že jsi pro to na Depo přijedu.
Dodavatel mě ujistil, že veškeré podklady jim zaslali. A nakonec dodavatel, ze svý vlastní firmy přivezl ( na své náklady) 22.4. jako novou zásilku. Svoji zakázku na který jsem potřeboval tento materiál jsem měla předat svému zákazníkovi do 22.4.
E-mail co mi přišel:
Dobrý den,
dle informace z příslušného depa bude zásilka vrácena zpět odesilateli z důvodu duplicity ( číslo zásilky bylo již jednou odesilatelem použito) Takovou zásilku nelze doručit.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den
Hana Šenítková
DPD Slušovice – opravdu bez komentáře.7 lidí v kanceláři s rukama v kapsách zcela bez zodpovědnosti.Kurýr každý den přebere zásilku,kterou nedoručí – na samotu nepojede.Jak se říká,když nechceš,je to horší než když nemůžeš.Ale informace typu zásilka je připravená v depu(jezdím okolo 2x v týdnu) nebo v okolí vašeho bydliště budu 10:00-10:20 …na co .Arogance,bezmoc.Opakovaně.Dnes jsem na místě vracel stejnou mincí.Omlouvám se,ale podle toho,co jsem viděl,myslím,že je vám to úplně jedno
Asi nejhorší doručeni co jsem zažil, no spíše nedoručení. Neměl jsem možnost přebrat balík do 15:00, což jsem psal kurýrovi, tak mi přišla zpráva, že balík bude doručen od 13:00 do 14:00. Pak už se nikdo neozval. Takže DPD už nikdy ne.
Takto zlý servis som este nezažil…neposkytnu číslo kuriéra…pošlú 2 termíny vyzdvihnutia samozrejme nedodržia ani jeden…na infolinku sa nedovolate a na mail neodpisu…hlavne že beru peniaze predom…
Včas (9.4) jsem objednala zboží u obchodníka a zvolila dopravu DPD dobírkou na doručovací místo v jedné prodejně poblíž mého bydliště. Od DPD jsem obdržela jedinou SMS, že zboží bude dodáno 20.4., v SMS byla i správná dodací adresa a správná výše dobírky. A dál se ze strany DPD nestalo už nic, ani doručení zboží ani jakákoli zpráva. Se zákaznickou linkou DPD jsem komunikovala už 4x, kromě povinné naučené zdvořilosti jsem se nedočkala ničeho. Jen nejapného vysvětlení, že pro dodání chybí jakási data (snad cena dobírky), která jim údajně nedodal odesílatel. Jak se tedy dostala do té jejich první a jediné SMS ? Zákaznická linka vypadala trochu překvapeně, že mi nestačí toto jejich vysvětlení a ráda bych i nějaké řešení, pokud možno dodání zásilky. Pokaždé slíbili prověření a poslat nějaké informace- pořád nic. Sami nevolají ani neposílají žádné zprávy. Moje opakované volání na zákaznickou linku považují možná za projev nemístné netrpělivosti. Jestli to zboží dostanu tak 10 dnů po avizovaném termínu, bude to úspěch. S tímto dopravcem už nechci mít nic společného, i kdybych si měla příště jít pro zboží někam pěšky přes půl republiky. :-(
Kurýr stal v jiné ulici než měl, po telefonickém rozhovoru psal vulgární zprávy a lživé označil zásilku na dobírku za odmítnutou, tak musím teď poslat peníze dopředu aby to poslal TOPTRANS. Volal jsem i psal js na DPD, není možné se nikomu dovolá a na zprávu přes jejich kontaktní formulář nereagovali. V minulosti také vždy jenom ty nejhorší zkušenosti, kdykoliv kupuji něco s doručením tak prosím prodejce jestli jde použít něco jiného než DPD.
Po několika pozitivních zkušenostech s DPD došlo i na mne. Včera, t.j. 21.4.2022 v 20:33 přišla SMS, že zítra, t.j. 22.4.2022 bude doručován balík. Já od rána v pohotovosti, abych nepropásl upřesňující SMS. V 11:09 dorazila, že v 15:19-16:19 bude doručováno. 15:19 odbilo, 16:19 odbilo, 17:19 odbilo, 18:19 odbilo a nic.
Z minulých doručení mám čísla na dva řidiče. Od 16:19ti, voláno x krát na oba, bez jakékoliv odezvy. Na www reklamacích mají uvedenu pracovní dobu do 19:00. V 18:20 mi automat oznámil, že volám po pracovní době.Sledování zásilek stručně oznámilo, že zásilku se nepodařilo doručit. Víc nic. Ticho po pěšině. Pomalu se loučím s mým balíkem, který buď se ztratí (odesílatel z USA), nebo bude neskonale poškozen. Je pátek, takže pracovníci DPD to asi zapíchli po obědě. Počet negativních recenzí je neskutečný,To není středověk, to je pravěk, kdy zprávy byly předávány kouřovými signály a balíky posílaly po řece. Ještě se ozvu, jak to dopadlo.
Hrůza, neprofesionální a neschopní.
Dobrý den,
ráda bych se podělila o zkušenost s touto firmou. Na řidiče si stěžovat nemohu, k nám jezdí příjemný řidič.
Ale co se týče firmy jako takové. Mamince jsem objednala balíček na její jméno, zadala adresu, vše potřebné.
Já jsem si objednala stejný, na stejnou adresu. Večer před doručením přišly emaily, že budou zítra doručovat. To je v pořádku. Mě ráno přišla sms, že mi to doručí v tu a tu hodinu. Mamince nic. Poté jí volalo neznámé číslo, ale než to stačila zvednout, položil to. Byl to řidič, jak se poté ukázalo, že na zásilce chybí číslo domu. Ale už bylo pozdě. Byl z depa pryč. Takže by to doručil až v pondělí. Omlouval se, že už s tím nemůže nic udělat. Volala jsem na zákaznickou linku a bylo mi sděleno, že opravdu chybí číslo domu. Což jsem nechápala, protože v emailu bylo normálně zobrazeno. Tak jsem se ptala, co s tím udělají. No buď počkáme do pondělí nebo si to můžu vyzvednout na depu. Tak jsem zvolila depo, balíček potřebujeme. Bylo mi řečeno, že se mi depo ozve, že si můžu balíček vyzvednout. Do této chvíle nic. Tak jsem volala znovu. A prý ano, je to vyřešeno, můžete si vyzvednout. A žádné potvrzení nedostanete. Takže kdybych si nezavolala, tak čekám zbytečně. A ještě mi bylo řečeno, že ne, že to určitě takhle řečeno nebylo. Doufám, že tuhle firmu nebudu dlouho potřebovat.
Objednala jsem si zásilku přes dpd. A už nikdy to neudělám, měla mi přijít 27.4. Čekám…29.4.a stále nikde, na email mi odpověděli, že prý chyba kurýra. Dodají 2.5. Nic. Dnes jsem se dozvěděla, že byla zásilka vrácena odesílateli. Žádný telefon ,žádná výzva ve schránce, čekám 4 dny a na …. Tuto společnost už nee.
Mé dvě zkušenosti z tohoto týdne – tragické. Nedoržený termín. Změníil jsem program na den, abych byl doma a odpoledne přijde SMS, že dodají den příští. A druhá zakázka – žádné avízo, kurýr zavolá když je před domem. Byl jsme ve sklepě a za 3 minuty mu volám zpět, ale zakázku nechá na sběrném místě.
Dvacet stížností, telefonáty e-maily, Messenger a balík stejně leží na depu a nelze jej doručit už 12 dni. Tam pracuje samy feťák nespolehlivý. Každý den to dávají do rozvozu a ani jednou nedali. Mám podezření ze zásilku sezrali myši. Přes ně už nikdy nic Česká pošta hadra
Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.
GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz