Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.

Hodnocení: Český obchod s elektronikou, patří mezi největší u nás. Vlastní e-shop Datart.cz a přes 100 kamenných poboček v Česku a na Slovensku. Snaží se držet servis na vysoké úrovni. Hlavně můžeme vypíchnout kvalitní dopravu spotřebičů až domů. Včetně jejich instalace. S názvem DATART Doprava.
KLADY
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady

ZÁPORY
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům

Přejít do e-shopu

Představení obchodníka

Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990 (více o historii tady), může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.

1x1.trans - Datart

Prodejna Datart

zpět k obsahu ↑

Přehled sortimentu

Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače).

zpět k obsahu ↑

Služby a ostatní

Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.

Datart Referee Challenge: Pokutové kopy

zpět k obsahu ↑

Slevový kupon

zpět k obsahu ↑

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

zpět k obsahu ↑

Platební možnosti

  • Platební Karta
  • Dobírka
  • ePlatby
  • Mojeplatba
  • Platba 24
  • iBOD
zpět k obsahu ↑

Prodejny

Datart prodejny v Praze

  • Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
  • Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
  • Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
  • Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
  • Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
  • Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
  • Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10

Datart prodejny v dalších městech

  • Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
  • Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
  • Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
  • Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
  • Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
  • Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
  • Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
  • Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň

Více informací naleznete zde

zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Volné pozice v Datartu najdete zde nebo na portálu práce tady.
zpět k obsahu ↑

Kontakt

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8 Hodnocení
Váš elektro specialista

8Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
8
Jednání se zákazníkem
7.5
Kvalita sortimentu
8
7.7Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
8.2
Jednání se zákazníkem
7.3
Kvalita sortimentu
7.6
KLADY
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
ZÁPORY
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
  • průměrná komunikace se zákazníkem
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

55 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Libor 24.7.2018 v 15:04

    Datart (Brno Avion) – jsem velice spokojený. Přijel jsem zaplatit a vyzvednout objednanou televizi. Dva ochotní prodavači TV vzali a odnesli ji až k mému autu. Přitom jsem je o nic nežádal.. Perfektní přístup k zákazníkům.

    • Reagovat
      Petr Pavel 14.9.2019 v 13:50

      Mám právě opačnou zkušenost. Už nikdy více.

  2. Reagovat
    Jana Prouzová 14.8.2018 v 12:33
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    S Datartem mám příjemnou zkušenost. Objednala jsem si lednici na e-shopu s jejich dopravou. Volala mi paní s potvrzením objednávky a dopravy s tím, kdy můžou přijet. Domluvili jsme se. Následně dorazili, vynesli lednici do druhého patra, rozbalili jí, zapojili. Starou lednici si odvezli se všemi obaly. Mohu maximálně doporučit. Snad i lednice vydrží dlouho.

    KLADY: doprava, znalí prodejci, dostupnost zboží
    (0) (1)You have already voted this
    • Reagovat IMG 41EAF1354CF9 1 96x96 - Datart
      Adam 16.8.2018 v 16:38

      Dobrý den Jano, s kvalitou jejich dopravy souhlasím. Už jsem přes Datart takto objednával pračku i lednici a mám stejnou (skvělou) zkušenost. Ochotní, rychlí a vše odvezli.

  3. Reagovat
    Martina 20.10.2018 v 23:12
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    Dnes jsem byla v prodejně v Praze a jsem velice nadšená přístupem k zákazníkům. Pomohli mi vybrat televizi do ložnice a domluvili jsme se i na dovezení až domů. Perfektní!

    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    JV 5.11.2018 v 9:16
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Personál byl velice ochotný, poradil mi s výběrem. Po rozhodnutí jsem objednal přes eshop, kde bylo delší dodání. Vše dorazilo v pořádku.

    KLADY: personál
    ZÁPORY: vyšší ceny než má konkurence trochu delší doba dopravy
    (0) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    JanaPro 5.11.2018 v 14:42
    2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    30
    Kvalita sortimentu
    30

    Koupila jsem si zde zrcadlovku Nikon, kterou jsem třikrát reklamovala se stejným problémem. U záručního servisu se neprojevila, až po skončení záruky tam je a musím si opravu hradit sama. Jsem se společeností velmi nespokojená a už tam nikdy nenakoupím.

    ZÁPORY: reklamace zboží je strašná!!
    (1) (3)You have already voted this
  6. Reagovat
    Josef Domabyl 13.12.2018 v 20:54
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    Mám s Datartem velice dobrou zkušenost. Dříve jsem kupoval mixér, který jsem musel kvůli poruše reklamovat. Dostal jsem nový přístroj. Tentokrát jsem objednal pračku a zatím vše bez problému. Jsem už důchodce, tak jsem využil dopravu i s připojením.

    KLADY: doprava ochota při zapojení
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Horká Jitka 18.1.2019 v 22:50
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlé, spolehlivé a velký výběr možností.

    (0) (1)You have already voted this
  8. Reagovat
    David L. 1.2.2019 v 10:21
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Bez problémů

    KLADY: Dodání zboží na pobočku bylo v termínu Kvalita prodejců se velice zlepšila
    (0) (1)You have already voted this
  9. Reagovat
    Aleš 8.4.2019 v 14:34
    2.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    50

    Podělím se s Vámi o svoji zkušenost s Datartem v Plzni, Borská pole. Vše začalo tak, že jsem si vyhlédl novou ledničku Whirpool TNF 5323W, s manželkou jsme její koupi doma zvážili a následně jsem si ji chtěl dne 18.3.2019 telefonicky zarezervovat. K mému překvapení jsem na infolince dostal tel. kontakt na zmíněnou pobočku 378 023 050 ( znám již z paměti, níže se dozvíte proč ), kam jsem cca 1-2 hodiny neustále volal a čekal jsem až to někdo zvedne (bylo po otevírací době). Telefon nikdo opakovaně nezvedal. Vyrazil jsem tedy na pobočku, kde jsem nakonec samozřejmě docílil svého, lednici jsem rovnou koupil. Přepravena mi měla být dne 20.3.2019. Když jsem přišel na prodejní plochu, tak se tam nacházelo cca 5-6 pracovníků a asi 2-3 zákazníci. Divil jsem se tedy, že telefon nikdo přijal, ale nějak jsem to dále neřešil.

    Lednice dorazila dle domluvy dne 20.3.2019, tuto jsem nechal řádně odstát a zapojil ji do sítě až druhý den. V pátek 22.3.2019 se mi již zdálo, že lednici nespíná kompresor a v sobotu bylo jídlo v lednici již teplé a tím pádem i na vyhození, ani snad nemusím psát, že do nové lednice byl pořízen celkem slušný nákup…… K mému překvapení mi všude na servisu Whirpool řekli, že dřív než v pondělí s tím nikdo nic dělat nebude, a tak jsem se obrátil na Váš obchod, jakožto na prodejce. Samozřejmě jsem zase nechtěl jezdit jako ……, a proto jsem opět začal vytáčet moje oblíbené tel. číslo (byla sobota opět po otevírací době) samozřejmě to nikdo nezvedl, a to ani po 6-ti opakováních. Nakonec jsem musel volat do prodejny s hračkami Pompo a poprosit personál, zda by do Datartu nedošel s mnou nadiktovaným tel. kontaktem na mojí osobu, resp. manželku a poprosil tamní zaměstnance, zda by mi mohli laskavě zatelefonovat. Ani za hodinu jsem se ničeho nedočkal……. To už jsme byli rozladění na největší obrátky a zkusili tedy volat znovu a znovu, když to najednou nějaká paní zvedla. V tu chvíli jsem už byl tak zpruzenej, že sem na hovor ani neměl náladu. Nic méně problém byl vyřešen výměnou zboží za nové, zde bych nakonec dal palec nahoru, ale cesta k výměně nebyla taková, jakou bych si představoval. Samozřejmě mi byl nejprve vnucen servis Whirpool atd., po následném dotazu u pracovnice, zda má děti a lednici, a zda by to bez lednice doma vydržela týden, jak mi nabízela termín výměny, tak se vše NAJEDNOU podařilo vyřešit do pondělka dne 25.3.2019, kdy měla dorazit lednice nová.

    V neděli 24.3.2019 jsme v e-mailu našli potvrzení o přepravě nové lednice, avšak na špatnou adresu….. Co myslíte? Volali jsme? No jasně, že jo… Nemám čas ani benzín na to jezdit kvůli každé kravině do Datartu. No a….. Klasika, nikdo to nezvedal, voláno zase opakovaně. Odpoledne jsme si tedy opět udělali výlet do Datartu, kde jsme se rozhodli, že si vše vyzkoušíme v praxi. Na prodejní ploše bylo opět pár lidí, zaměstnanců asi 5-6, začali jsme opět telefonovat, neboť nás čistě ze zvědavosti zajímalo, kde ten telefon je, když ho nikdo pomalu od pondělka nezvedá…….. Musím uznat, že telefon není na prodejní ploše téměř slyšet (volal jsem asi 2x, možná 3x), ale mírné zvonění jsem slyšel od pokladen – dobré místo na jeho umístění – POŘÁD TAM NĚKDO JE, „ALE“ na pokladnách žádný klient nebyl, já jsem pracovníka pozdravil, on pozdravil mě a 2-3 metry od něj zvonil telefon….. Tomu říkám kopanec rovnou do zadnice zákazníka a těžká ignorace ze strany pracovníků Datartu. V tu chvíli jsem měl tlak, jak před skokem z padáku. Nic méně jsem se šel podívat na televizory a pak jsem ještě procházel kolem lednic, kde jsem k mému překvapení viděl lednici s papírem o přepravě na moje jméno a špatnou adresu. Na to, že před pár dny mi ji přivezli správě, diktoval jsem své nacionále při koupi do počítače, tak to fakt nechápu….. Odchytli jsme tam zaměstnance, kterého jsme se zeptali, proč tam není nikdo schopný zvednou telefon a k čemu ho tam tedy mají. Odpověď byla v skutu úsměvná, no, protože tam u něj nikdo nesedí a paní, která ho má na starost tam není. Pracovník na pokladně, na kterého jsem poukázal prý telefon zvedat nesmí, protože je to brigádník, tady tleskám, postavit nejblíže k telefonu osobu, která jej nesmí zvednout je super nápad. Nehledě na to, že ten člověk asi ani nemá pusu, že nemůže třeba někomu říct, že ten telefon zvoní? Anebo se jen představit zeptat se, co se děje, když to tam zvoní celé dny? Prostě nic…. Ta paní tam není a nikdo jiný to nezvedá, a když tam ta paní je, tak taky odběhne např. za klientem. Pokud jsem se já dobře všiml, tak mám za to, že telefon to byl přenosný, tak nechápu proč si zodpovědná osoba nevezme s sebou, když někam jde, anebo, proč když pak vidí, že tam je min. 10 zmeškaných hovorů, tak nezavolá zpět? To mi hlava nebere. O tom už si opravdu lze jen myslet, že si o přístupu k zákazníkům myslí své, nehledě na to, že jsme v 21. století a zákazník se skoro týden nemůže dovolat do elektra Datart, což myslím, že není zrovna stánek s elektrem někde na tržnici, to je jedno z největších elekter v ČR….. No nic, toť k telefonu….

    Po následném vyřešení chybně zadané adresy doručení lednice jsme se vlastně dozvěděli, že typ lednice, který jsme koupili je vlastně závadový, jelikož byl údajně několikrát vracen po pár dnech ze stejného důvodu, jako to bylo u nás. S tím, že daný prodejce by mi tento typ neprodal, Vážení, nevím, jestli tam na prodejní ploše ještě teď nestojím s otevřenou hubou…. To snad ani nemůže Datart myslet vážně, že to vyzní tak, jako kdyby, vědomě prodávali šunty, věděli o tom a zákazníky na to ani neupozornili, to se už ani nedá formulovat slušně……. Pak jsme jeli domů a čekali jsme, co se bude dít…. No, a opět nezklamali, dopoledne mi volali z rozvozu celý natěšený, jak nám vezou novou lednici. Předchozí příběh jsem si samozřejmě nechal pro sebe, byl jsem zvědavej, co se bude dít. Samozřejmě, že mi pak volali z té jiné adresy, že tam ta moje adresa nikde není, a kde vlastně bydlím. To mi přijde normálně vrchol veškerého lajdáctví, slušně už to fakt ani napsat nejde….. Přesměroval jsem je tedy na správnou adresu a sdělil jim předchozí příběh, pánové rovněž nechápali, i když nevím, jak to chodí, ale ještě na prodejní ploše jsem viděl, jak zaměstnanec na lednici škrtá tu špatnou adresu s tím, že si toho přepraváři všimnou, a ho…. Nikdo nic nevěděl.

    Následně jsem sepsal stížnost, kterou jsem poslal do Datartu, bylo mi odepsáno automatem, že tuto přijali a budou ji řešit, asi po cca 5-ti dnech se ozval ombudsman Datartu, že obdržel moji stížnost a bude se jí zabývat, no dnes je to 8 dní a stále nic…… Tento postoj nechápu…… Zkrátka po této zkušenosti nemohu shora uvedený Datart, jak jinak než NEDOPORUČIT!!!!!!!!

    KLADY: lednice nakonec vyměněna
    ZÁPORY: viz text
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Jiří Adler 30.4.2019 v 18:25

    Dobrý den

    z datartu už nechci ani tužkovou baterii. Kdysi jsem v něm koupil mobil Samsung, který byl tak pomalý že jsem ho chtěl vyhodit z jedoucí šaliny abych se pro něj náhodou nevrátil. (Možná smůla na špatný výrobek).
    Později jsem v tomtéž obchodě koupil Doogee x5. po nějaké době začly přes celý displej vyskakovat reklamy, hry, apod. Tak dlouho to otravovalo, až jsem koupil v jiném obchodě iGET Blackview a jsem s ním spokojen už přes půl roku. Doogee je ještě v záruce, tak jsem ho šel reklamovat. Zákonem stanovenou dobu na vyřízení datart dodržel na den přesně. Ale jaké překvapení mě čekalo doma. Telefon byl ve stejném stavu jako před opravou. Reklamace neuznána. Tak jsem volal na servis ve kterém mobil opravovali (logik s.r.o. praha 9), ale tam mě zdělili že už s datartem ukončili smlouvu a záruční opravy už mu nedělají. Kde se na něj tedy měsíc prášilo nevím. To znamená: další reklamace a měsíc čekání zda bude problém vyřešen.
    Tímto s Datartem končím, a jak jsem napsal: už ani tužkovou baterii

  11. Reagovat
    fluke 15.7.2019 v 13:20
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Pokud obchod dodá pracku (doprava za 500,-), u níž se po pár dnech objeví závada (nejde zapnout) očekával bych, že obchod přijme návrh zákazníka vyřešit to vrácením vadného spotřebiče ve 14denni lhůtě s tím že si zakoupí nový a datart obstará dopravu a naskedne vrati penize. Místo toho se dovolate pouze na zákaznickou linku, kde vám sdělí, že si musíte podat písemnou žádost a doufat, že ji schválí. Naprosto ubohé…

    (0) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Jiří 24.7.2019 v 17:36
    1.5
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    90

    V červnu jsem si objednal mobil Samsung A6 2018 měl být 1.7 a doteď mě tahají za nos tenhle týden příští týden, a už se ani neozvaly, komunikace hrozná!!!!!!!!

    KLADY: Velký výběr zboží a ceny.
    ZÁPORY: V červnu jsem si objednal mobil Samsung A6 2018 měl být 1.7 a doteď mě tahají za nos tenhle týden příští týden, a už se ani neozvaly, komunikace hrozná!!!!!!!!
    (1) (0)You have already voted this
  13. Reagovat
    Klára 11.11.2019 v 11:34
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Jsem s datartem velice spokojená. Spojením Euronics a Datart mám i pobočku blíže. Vždy jsem se setkala s ochotným personálem.

    KLADY: zaměstnanci dovedou poradit kamenné pobočky
    (0) (0)You have already voted this
  14. Reagovat
    Jan Křeček 4.12.2019 v 10:51
    1.8
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    0

    Dne 24.11.2019 jsem objednal sušičku s tím že mi přijde sms s informacemi kdy si mohu produkt vyzvednout na prodejně. Čekal jsem do 2.12.2019 jestli se někdo ozve a bohužel nic. Zavolal jsem tedy na zákaznickou linku kde mi bylo řečeno že paní nic neví a že mi obratem zavolá, což se nestalo. Dne 4.12.2019 jsem tedy volal na zákaznickou linku kde mi paní řekla že daný produkt už nelze zakoupit, a tudíž se má objednávka stornuje.Je to má první a zároveň poslední zkušenost s tímto obchodem.

    (0) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    kkkk 19.1.2020 v 8:51

    Reklamace otřesná, vyhodnocena jako neopravitelná vada, chtěli jsme vyměnit tedy vadný kus za funkční, ale jelikož byl zdražený museli jsme si ho doplatit.
    Chování obsluhy arogantní, vysvětlení úplně opak toho, co píší v jejich reklamačním řádu.
    OC Nisa Liberec už nikdy

  16. Reagovat
    Deex 20.4.2020 v 12:03
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    Občas narazíte na dobrou akci, k tomu mám ještě VIP, tak je cena hnedka lepší.

    (0) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Richard 21.4.2020 v 0:25
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    S Datartem mám dobrou zkušenost. Rychlá doprava, vše dorazilo v pořádku.

    (0) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Lujza Müllerová 22.4.2020 v 11:56
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Objednala jsem si před týdnem telefon, u kterého na stránkách píšou, že je skladem a odeslání do druhého dne. Chápu, že v této době to trvá, tak čekám týden a nic, dnes volám na zákaznickou linku a paní mi řekne, že na skladě není, ale jestli chci, tak si pro něj můžu dojet na Chodov, že je vystavený, takže pěkně děkuju. Objednávku jsem stornovala.

    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat IMG 41EAF1354CF9 1 96x96 - Datart
      Adam 26.4.2020 v 11:59

      Dobrý den Lujzo, děkujeme za předání Vaší zkušenosti.

  19. Reagovat
    Ivan Martinča 23.4.2020 v 12:08

    Zboží (obj.č. 1302227407) jsem si objednal 15.4. a zaplatil. K dnešnímu dni jsem nedostal žádné vyrozumění a ani zprávu. Dne 22.4. jsem se dotazoval na infolinku a operátor mně sdělil, že zboží bude doručeno do pátku 24.4. Nelze ani sledovat pohyb objednávky a hlavně chybí jakákoliv zpětná informace.

  20. Reagovat
    Kamila 26.4.2020 v 10:02

    Co jsem zatím z objednávky obdržela, tak je pouze dotazník spokojenosti. Jinak nic.

  21. Reagovat
    Nešpor 26.4.2020 v 12:05

    Žádný problém. Rychlé doručení.

  22. Reagovat
    Michal 26.4.2020 v 17:07
    4.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    90

    Tento obchod můžu doporučit všem. Všechny objednávky proběhly bez problému i krátké dodání.

    KLADY: rychlé dodání spokojenost dobrá komunikace
    (0) (1)You have already voted this
  23. Reagovat
    Milan 28.4.2020 v 11:11
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    DATART JSOU PÚODVODNÍCI. KDYŽ SI POJISTÍTE ZBOŽÍ PROTI POŠKOZENÍ, POJIŠŤOVNA BNP PARIBAS TO ZAMÍTNE NIKDO NENÍ VINEN. POUZE POJIŠTĚNÍ NA KRÁDEŽ A POŠKOZENÍ NEFUNGUJE A PŘIJDE VÁM ZPĚT TELEFON NEOPRAVENÝ….

    (0) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Nikol R. 2.5.2020 v 2:51
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Spokojenost

    (1) (0)You have already voted this
  25. Reagovat
    Blažena 24.11.2020 v 21:03
    4.5
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    Personal na pobočce v Brně je velmi přívětiví až mě to překvapilo.

    KLADY: jednání se zákazníkem kvalita ceny
    (0) (0)You have already voted this
  26. Reagovat
    Josef Frei 1.12.2020 v 10:58
    1
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    20

    U výrobku je napsáno: druhý den u vás… Po telefonátu(druhý den) a dotazu na termín dodání, přišla odpověď: omlouváme se, vzhledem k nadměrnému množství objednávek může dojít ke zpoždění Vaší zásilky. Předpokládaný termín doručení je 1-2 dny.

    KLADY: možnost vyzvednutí na prodejně
    ZÁPORY: klamání spotřebitel o délce dodání
    (0) (0)You have already voted this
  27. Reagovat
    Agáta 14.12.2020 v 13:59
    4.5
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    Koupila jsem si na prodejně televizi od značky Samsung a funguje velmi dobře.

    KLADY: široká nabídka zboží komunikace ceny
    (0) (0)You have already voted this
  28. Reagovat
    Žaneta H. 6.2.2021 v 14:15
    0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Z jednání Datartu jsem více než zhnusená. Na Vánoce jsme jako dar dostali sušičku Beko. Ale při zapojení o druhém svátku vánočním nás čekalo nemilé překvapení. Sušička vydávala divný písklavý hlasitý zvuk. V nejbližším možném termínu jsme kontaktovali prodejce ohledně opravy či reklamace. Dříve, než sušičku viděl jakýkoliv technik a mohl vůbec posoudit, co je v nepořádku, objednal se jakýsi náhradní díl až z Turecka. Dvakrát jsme jim kvůli tomu volali, zdálo se nám zvláštní, aby někdo dle pouhého popisu po telefonu tak přesně posoudil vadu výrobku. Prý s tím ale už mají zkušenost a protože je díl až z takové dálky, není divu, že jeho dodání tak dlouho trvá a návštěva technika se odkládá. Měsíc po první stížnosti teprve dorazil technik. Sušičku rozebral a po krátkém zhodnocení prohlásil, že ji opravit nelze. Opět jsme volali na zákaznický servis, kde nám řekli, že máme vyzkoušet reklamaci přes reklamační formulář na webu Datartu – pravděpodobně z toho nic nebude, ale proč to nezkusit. Záleží, jak budou benevolentní. No a samozřejmě mají na reklamaci dalších 30 dní. Dnes 6.2.2021 nám “konečně” napsali, že reklamace byla zamítnuta – prý máme zboží vždy zkontrolovat. Jak? Krabice ani výrobek nebyly na povrchu porušeny. Jak má laik rozpoznat problém, když ten nebyl jasně patrný ani podle zvuku? Domnívali jsme se, že půjde jen o nějakou hloupost.
    Sušička stála téměř 12 tisíc a je podle všeho neopravitelná. Jak k tomu přijde člověk, který se těšil na dárek a rád by se choval jako věrný zákazník? Jako laik nemohu přece poznat, že je výrobek vadný, ani jakým způsobem byl zničen (jestli za to může bezohledný dopravce, nebo byl vadný již z výroby, či se poškodil u prodejce). Opět podotýkám, že ani krabice, ani samotný produkt po rozbalení nevypadal zničený, tím pádem to asi dopravou nebylo… Příčina se zjistila až po rozdělání technikem, na kterého jsme zbytečně čekali měsíc, i když mohl přijít mnohem dříve. Sami jsme výrobek rozdělávat nemohli, jinak bychom porušili reklamační řád. A i přesto, že jsme se aktivně snažili situaci řešit a postupovat dle rad Datartu, máme zůstat bez náhrady škody. Pokud člověk zrovna nevydělává stovky tisíc měsíčně, 12 000 pro něj není jen plivnutí do vody. Tohle je odstrašující případ, a zároveň varování pro všechny slušné lidi, kteří v Datartu plánují nakoupit. Spokojenost zákazníků je evidentně až na posledním místě. Za dodání vadného produktu může zákazník a sáhodlouhé úřední jednání typu “zkuste to” a “bohužel vám nemůžeme pomoci” je v Datartu standard. Zřejmě je příliš očekávat férové jednání a pomoc. Trefnější by bylo na webu uvést: “Nakupte u nás online a bezpečně! Peníze si vezmeme, na problémy vám kašleme.”

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Kdybych mohla jednání se zákazníkem hodnotit v záporech a dát mínus 5 hvězd, neváhám ani vteřinu.
    (0) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Kamila 15.2.2021 v 17:14
    4.65
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Můj oblíbený obchod s elektronikou. Nakupuji tam opakovaně.

    KLADY: spokojenost super ceny rychlost kvalita
    (0) (0)You have already voted this
  30. Reagovat
    Michala 21.2.2021 v 20:08
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    S datartem jsem maximálně spokojená, nejvíc mohu vypíchnout jejich dopravu, donesení do patra, rozbalení, zapojení a odvoz obalů. Naprosto bez starostí.

    (1) (0)You have already voted this
  31. Reagovat
    Marek 11.3.2021 v 12:27
    1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Bylo mi doruceno JINE zbozi nez objednane a jiz ZAPLACENE. Chyba nastala na VASI strane a presto musim JA odeslat opet na SVE naklady zbozi k vam nebo vam ho dorucit osobne kvuli vymene/vraci coz ME bude stat dalsi cas a penize. Velice neprofesionalni zpusob jednani kdyz je chyba na vasi strane a musi za to platit zakaznik.

    KLADY:
    ZÁPORY:
    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Petr 22.3.2021 v 15:48

    Objednané zboží skladem. Přišel email ze zboží doručí v pátek. V pátek nic. Čekaly jsme další dva týdny a stále nic. Ani náznak komunikace že strany odchodu. Po třech týdnech od objednání zboží uktereho je napsané skladem, jsme napsaly dotaz na stav objednávky. Po dalších 5 dnech přišla odpověď. Zdozi bude nejdříve v druhé polovině dubna. Nevím jak nazvat takovéto cha ani obchodu.

  33. Reagovat
    Darina 5.4.2021 v 1:05
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Zakoupila jsem si na e-shopu elektroniku a objednávka mi přišla do týdne. Doporučuji tento obchod s elektronikou.

    KLADY: spokojenost
    (0) (0)You have already voted this
  34. Reagovat
    Lukáš 20.4.2021 v 15:51
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlé jednání, ochota při vyzvednutí.

    (0) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    Lucie 8.5.2021 v 20:55
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Na e-shopu nakupuji pravidelně a stále budu, kvůli kvalitě a ceně.

    KLADY: široký výběr příznivé ceny komunikace přehledný web
    (0) (0)You have already voted this
  36. Reagovat
    Ml 11.5.2021 v 7:16
    2.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    Jednalo se o dárek pro novopečenou maminku, a tak jsem objednával s předstihem a s výdejem dalšího dne ráno. Ejhle…po několika telefonátech v den vyzvednutí ( na infolinku i na místo výdeje ) mi nikdo nebyl schopný říct, kde se zboží nachází a kdy bude na prodejně. Nikdo mě neupozornil na to, že si zboží nevyzvednu o víkendu ( mají na pobočce zavřeno) pobočka byla vybrána hlavně s ohledem na nejrychlejší expedici v daném místě. Sledování zásilky? Horší než má česká pošta. Proškolení zaměstnanců na infolince? Podprůměr…už nikdy neudělám tu chybu, že bych neobjednal v Alze.

    KLADY: Široký sortiment Cena
    ZÁPORY: Sledování zásilky Profesionalita a proškolení zaměstnanců Obal luxusního zboží byl ušpiněn
    (0) (0)You have already voted this
  37. Reagovat
    Jana 20.5.2021 v 10:51
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Nejlepší obchod s elektronikou.

    (0) (0)You have already voted this
  38. Reagovat
    Anet 25.5.2021 v 11:33
    0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nedoporučuji!
    Bohužel nově zavedené podmínky prodeje zboží na kamenné prodejně jsou akorát na podání trestního oznámení. Vedení by se nad touto skutečností mělo zamyslet. Pokud prodejci nemohou (mají zakázáno) předvádět zboží na prodejně, nelze si zde odzkoušet funkčnost kýženého zboží, kde často sami nevědí co Vám na zařízení bude a nebude fungovat, jen co asi ano. Jste tedy odkázání na to, že Vám prostě něco vyberou a doma teprve zjistíte jak to se zakoupeným zbožím ve skutečnosti je. Pokud zjistíte, že zboží ale vůbec neodpovídá požadavkům, které jste prodejci kladl, aby splňovalo, tak při jeho vrácení máte smůlu, prostě zakoupené zboží na prodejně už nesplňuje odstoupení smlouvy do 14 dní.
    Jinými slovy Vám může obchodník vybrat co se mu zachce s tím, že si to stejně na prodejně nemůžete ověřit a na stránkách se o zařízení nic moc nedočtete. No a vybrané zboží už nemůžete vrátit, protože jste ho už rozbalili a odzkoušeli, takže máte smůlu.
    Za mě se do budoucna obchodům spadající pod HP TRONIC budu vyhýbat obloukem i kdyby měli levnější zboží než jiné prodejny a s tímto jednáním to doporučuji všem.

    ZÁPORY: Profesionalita a znalost prodejců, reklamace, odstoupení od smlouvy, cokoli řešit s touto společností.
    (0) (0)You have already voted this
  39. Reagovat
    Hynek 26.5.2021 v 16:56
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Opakovaně navštěvuji kamennou prodejnu. Jsem spokojený s kvalitou a sortimentem zboží.

    (0) (0)You have already voted this
  40. Reagovat
    Leoš 2.6.2021 v 11:06
    4.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    100

    Elektroniku na Datartu nakupuji opakovaně.

    KLADY: věrný zákazník spokojenost kvalita rychlost
    (0) (0)You have already voted this
  41. Reagovat
    Adam 9.6.2021 v 11:59

    Tento obchod nebo e-shop je můj oblíbený s elektronikou. Rád zde nakupuji.

  42. Reagovat
    Zdeněk 15.6.2021 v 14:13

    Spolehlivý eshop, opakovaně nakupuji.

  43. Reagovat
    Lida R. 21.6.2021 v 9:57

    S vašimi službami opět spokojenost. Hoši, co mi přivezli ledničku se chovali na profesionální úrovni, vstřícně, ochotně………..pochvala

  44. Reagovat
    Dáša 29.6.2021 v 11:19
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Prodavači v Praze jsou velmi milí a ochotně vám pomůžou s výběrem.

    (1) (0)You have already voted this
  45. Reagovat
    Radim 9.7.2021 v 13:42
    4.65
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    Nejlepší ta jejich doprava, kdy donesou, rozbalí a odvezou krabice.

    KLADY: doprava skvělá
    (1) (0)You have already voted this
  46. Reagovat
    Dan 17.7.2021 v 13:01
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Odešla mi pračka, tak jsem si objednal novou přes jejich web. Zboží mi dorazilo v pořádku a rychle.

    KLADY: rychlost kvalita zboží ceny
    (1) (0)You have already voted this
  47. Reagovat
    Sandy 7.8.2021 v 19:48
    4.65
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Na bílou elektroniku je to jednička. Pravidelně jsem objednávala spotřebiče. Ochotně dovezli až do bytu, nainstalovali a zprovoznili.

    (1) (0)You have already voted this
  48. Reagovat
    Kamila Kičveš 10.8.2021 v 19:30
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Dnes jsem se setkala s poplatkem u společnosti DATART, který by v klidu konkuroval nejabsurdnějším bankovním poplatkům. A vysvětlení proč poplatek vznikl, mi už hlava nebere vůbec.
    Při objednávce po internetu je Vám nabídnuto doručení poštou, PPL nebo vyzvednutí na pobočce. V dalším kroku jste vyzvání pro výběr způsobu úhrady: bankovním převodem, kartou po internetu nebo hotově či kartou při vyzvednutí na pobočce. Při volbě „hotovostní platby na pobočce při vyzvednutí“ Vám to naúčtuje poplatek 39 korun. Na pobočce poplatek vysvětlují následovně: „to je proto, že někteří lidé si objednají po internetu a pak si to nevyzvednou“ … Zamyslel se vůbec někdo, že poplatek hradí za nespolehlivého klienta ten, který si přijde objednané zboží řádně vyzvednout? A co pak důchodci, kteří ne vždy mají možnost zřídit si bankovní konta, 40 Kč je pro ně opravdu hodně s jejich dnešním důchodem, proč by si pak měli jít zboží vyzvednout!!!

    Osobně jsem dlouhodobým klientem obchodu DATART a s přistupem a službami jsem naprosto spokojená.

    KLADY: až na ten nesmyslný poplatek a absurdnější vysvětleni jsem řetězci stále nakloněna kladně.
    (0) (0)You have already voted this
  49. Reagovat
    Martin 16.8.2021 v 21:35

    Koupil jsem si na jejich e-shopu pračku LG a objednávka dorazila bez problémů.

  50. Reagovat
    Standa 30.8.2021 v 12:36
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Spolehlivost

    KLADY: jsem spokojený
    (0) (0)You have already voted this
  51. Reagovat
    Vítek 1.9.2021 v 12:53
    2.5
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    50

    Nechal jsem nalepit folii na telefon na Černém mostě, pod folii plno prachu! Chtějí zaplatit 99kč za přelepení, za to, že to nalepili špatně… nejde o stovku ale o princip… už nikdy a nedoporučuji, navíc jednání hrůza!

    (0) (0)You have already voted this
  52. Reagovat
    franz 6.9.2021 v 14:25
    3.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    10

    Vážení,
    píši jak Vám slíbil.
    Prosím, minulá hodnocení, komentáře vymažte.
    Došlo k nedorozumění.
    Vyřešili jsme.
    Chladničku s mrazákem jsem si ponechal.
    Kvalitu sortimentu nemohu hodnotit, teprve koupil.
    Děkuji Vám.
    f.

    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz