Datart.cz

Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.

Představení obchodníka

Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990 (více o historii tady), může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.

Datart prodejna

Prodejna Datart

zpět k obsahu ↑

Přehled sortimentu

Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou kuchyňské roboty, rychlovarné konvice, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších.

zpět k obsahu ↑

Služby a ostatní

Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.

Datart Referee Challenge: Pokutové kopy

zpět k obsahu ↑

Slevový kupon

zpět k obsahu ↑

Prodejny

Podívejte se na přehled všech prodejen, adresy a jejich otevírací dobu.

Datart prodejny v Praze

  • Datart Praha – Strossmayerovo náměstí – Pplk. Sochora 693/23, Praha – Holešovice, 17000, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 08:30–20:00 hod. So–Ne: 10:00–18:00 hod.
  • Datart Praha – Vinohradská – Vinohradská 88/115, Praha – Vinohrady, 13000, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 08:30–20:00 hod. So–Ne: 10:00–18:00 hod.
  • Datart Praha – Moskevská – Moskevská 345/39, Praha 10, 100 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 08:30–20:00 hod. So–Ne: 10:00–18:00 hod.
  • Datart Praha – Francouzská – Francouzská 74/38, Praha 2, 120 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 08:30–20:00 hod. So–Ne: 10:00–18:00 hod.
  • Datart Praha – Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, Praha 5, 150 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, Praha 9, 198 19, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Eden – U Slávie 1527, Praha 10, 100 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – VIVO! Hostivař – Švehlova 1391/32, Praha 10, 102 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, Praha 4, 148 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – OC Letňany – Veselská 663, Praha 9, 199 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 10:00–21:00 hod. So–Ne: 10:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Národní třída – Národní 28, Praha 1, 10000, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–20:00 hod. So: 09:00–19:00 hod. Ne: 10:00–18:00 hod.
  • Datart Praha – Novodvorská Plaza – OC Plaza Novodvorská 1800/136, Praha 4, 142 00, Tel.: 225 991 000, Po–Ne:09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Galerie Harfa – Českomoravská 15, Praha 9, 190 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, Praha 4, 140 00, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Ruzyně, Šestka – Fajtlova 1090, Praha – Ruzyně, 161 00, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Zličín, Avion – Skandinávská 23, Praha 5, 155 00, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Praha – Horní Počernice (výdejní místo) – Vlastibořská 2787, Praha 9, 193 00, Po–Pá: 09:00–20:00 hod. So–Ne: 09:00–20:00 hod.

Datart prodejny v Brně

  • Datart Brno – OC Globus – Hradecká 408/40, Brno – Ivanovice, 621 00, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Brno – Skandinávská, Avion – Skandinávská 10, Brno, 619 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Brno – Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, Brno, 619 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So: 09:00–21:00 hod. Ne: 10:00–20:00 hod.

Datart prodejny v Ostravě

  • Datart Ostrava – Avion – Rudná 114/3114, Ostrava-Zábřeh, 700 30, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Ostrava – Forum Nová Karolina – Jantarová 3344/4 , Ostrava 2, 702 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Ostrava – Futurum – Novinářská 6a, Ostrava, 702 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.

Datart prodejny v Olomouci

  • Datart Olomouc – CITY – Pražská 255/41, Olomouc, 779 00, Po–Pá: 10:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Olomouc – Olympia – Olomoucká 90, Olomouc, 777 00, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.

Datart prodejny v Českých Budějovicích

  • Datart České Budějovice – IGY – Pražská 1247/24, České Budějovice, 370 04, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart České Budějovice – Mercury – Nádražní ulice 1759, České Budějovice, 370 01, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–20:00 hod.

Datart prodejny v Libereci

  • Datart Liberec – Forum – Soukenné náměstí 2a/669, Liberec, 46001, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–20:00 hod.
  • Datart Liberec – Nisa – České Mládeže 456, Liberec, 460 03, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–2 1:00 hod.

Datart prodejny Plzni

  • Datart Plzeň – Borská pole – U letiště 2/1074, Plzeň, 320 11, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–20:00 hod. So–Ne: 09:00–20:00 hod.
  • Datart Plzeň – Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, Plzeň, 301 00, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–20:00 hod. So–Ne: 09:00–20:00 hod.

Prodejny v dalších městech

  • Datart Nymburk – Palackého třída – Palackého třída 2553/2, Nymburk, 28802, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 08:00–17:30 hod. So: 08:00–11:00 hod.
  • Datart Jablonec nad Nisou – OC Central – Komenského 18, Jablonec nad Nisou, 46601, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–20:00 hod.
  • Datart Hradec Králové – Futurum – Brněnská 1825/23a, Hradec Králové, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Kolín – Futurum – Rorejcova 906, Kolín, 280 02, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Mladá Boleslav – Olympia – Jičínská 1350/2, Mladá Boleslav, 293 01, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Most – Central – Radniční 3400, Most, 434 01, Tel.: 225 991 000, Po–Ne: 09:00–20:00 hod.
  • Datart Teplice – Olympia – Srbická 464, Teplice, 415 01, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–21:00 hod. So–Ne: 09:00–21:00 hod.
  • Datart Jihlava – Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, Jihlava, 586 01, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 08:00–18:00 hod. So: 08:00–12:00 hod.
  • Datart Frýdek – Místek – Radniční – Srbická 464, Teplice, 415 01, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–18:00 hod. So: 09:00–12:00 hod.
  • Datart Opava – Breda – U Fortny 49/10, Opava, 74601, Tel.: 225 991 000, Po–Ne : 09:00–21:00 hod.
  • Datart Zlín – Centro – 3.května 1170, Zlín 4, 763 02, Tel.: 225 991 000, Po–Pá: 09:00–20:00 hod. So–Ne: 09:00–20:00 hod.
zpět k obsahu ↑

Doprava

  • Vlastní doprava DATART
  • DPD
  • Česká pošta
  • Osobní odběr v prodejně
zpět k obsahu ↑

Platby

  • Kartou
  • Dobírkou
  • ePlatby
  • Mojeplatba
  • Platba 24
  • iBOD
zpět k obsahu ↑

Kariéra

Volné pozice v Datartu najdete zde nebo na portálu práce tady.

zpět k obsahu ↑

Kontakt

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9.5 Hodnocení
Váš elektro specialista

9.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9.5
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
7.9Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
8.3
Jednání se zákazníkem
7.5
Kvalita sortimentu
8
KLADY
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
ZÁPORY
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

13 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Libor 24.7.2018 v 15:04

    Datart (Brno Avion) – jsem velice spokojený. Přijel jsem zaplatit a vyzvednout objednanou televizi. Dva ochotní prodavači TV vzali a odnesli ji až k mému autu. Přitom jsem je o nic nežádal.. Perfektní přístup k zákazníkům.

  2. Reagovat
    Jana Prouzová 14.8.2018 v 12:33
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    S Datartem mám příjemnou zkušenost. Objednala jsem si lednici na e-shopu s jejich dopravou. Volala mi paní s potvrzením objednávky a dopravy s tím, kdy můžou přijet. Domluvili jsme se. Následně dorazili, vynesli lednici do druhého patra, rozbalili jí, zapojili. Starou lednici si odvezli se všemi obaly. Mohu maximálně doporučit. Snad i lednice vydrží dlouho.

    KLADY: doprava, znalí prodejci, dostupnost zboží
    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat moje foto 96x96 - Datart.cz
      Adam 16.8.2018 v 16:38

      Dobrý den Jano, s kvalitou jejich dopravy souhlasím. Už jsem přes Datart takto objednával pračku i lednici a mám stejnou (skvělou) zkušenost. Ochotní, rychlí a vše odvezli.

  3. Reagovat
    Martina 20.10.2018 v 23:12
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    Dnes jsem byla v prodejně v Praze a jsem velice nadšená přístupem k zákazníkům. Pomohli mi vybrat televizi do ložnice a domluvili jsme se i na dovezení až domů. Perfektní!

    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    JV 5.11.2018 v 9:16
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Personál byl velice ochotný, poradil mi s výběrem. Po rozhodnutí jsem objednal přes eshop, kde bylo delší dodání. Vše dorazilo v pořádku.

    KLADY: personál
    ZÁPORY: vyšší ceny než má konkurence trochu delší doba dopravy
    (0) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    JanaPro 5.11.2018 v 14:42
    2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    30
    Kvalita sortimentu
    30

    Koupila jsem si zde zrcadlovku Nikon, kterou jsem třikrát reklamovala se stejným problémem. U záručního servisu se neprojevila, až po skončení záruky tam je a musím si opravu hradit sama. Jsem se společeností velmi nespokojená a už tam nikdy nenakoupím.

    ZÁPORY: reklamace zboží je strašná!!
    (0) (1)You have already voted this
  6. Reagovat
    Josef Domabyl 13.12.2018 v 20:54
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    Mám s Datartem velice dobrou zkušenost. Dříve jsem kupoval mixér, který jsem musel kvůli poruše reklamovat. Dostal jsem nový přístroj. Tentokrát jsem objednal pračku a zatím vše bez problému. Jsem už důchodce, tak jsem využil dopravu i s připojením.

    KLADY: doprava ochota při zapojení
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Horká Jitka 18.1.2019 v 22:50
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlé, spolehlivé a velký výběr možností.

    (0) (1)You have already voted this
  8. Reagovat
    David L. 1.2.2019 v 10:21
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Bez problémů

    KLADY: Dodání zboží na pobočku bylo v termínu Kvalita prodejců se velice zlepšila
    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Aleš 8.4.2019 v 14:34
    2.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    50

    Podělím se s Vámi o svoji zkušenost s Datartem v Plzni, Borská pole. Vše začalo tak, že jsem si vyhlédl novou ledničku Whirpool TNF 5323W, s manželkou jsme její koupi doma zvážili a následně jsem si ji chtěl dne 18.3.2019 telefonicky zarezervovat. K mému překvapení jsem na infolince dostal tel. kontakt na zmíněnou pobočku 378 023 050 ( znám již z paměti, níže se dozvíte proč ), kam jsem cca 1-2 hodiny neustále volal a čekal jsem až to někdo zvedne (bylo po otevírací době). Telefon nikdo opakovaně nezvedal. Vyrazil jsem tedy na pobočku, kde jsem nakonec samozřejmě docílil svého, lednici jsem rovnou koupil. Přepravena mi měla být dne 20.3.2019. Když jsem přišel na prodejní plochu, tak se tam nacházelo cca 5-6 pracovníků a asi 2-3 zákazníci. Divil jsem se tedy, že telefon nikdo přijal, ale nějak jsem to dále neřešil.

    Lednice dorazila dle domluvy dne 20.3.2019, tuto jsem nechal řádně odstát a zapojil ji do sítě až druhý den. V pátek 22.3.2019 se mi již zdálo, že lednici nespíná kompresor a v sobotu bylo jídlo v lednici již teplé a tím pádem i na vyhození, ani snad nemusím psát, že do nové lednice byl pořízen celkem slušný nákup…… K mému překvapení mi všude na servisu Whirpool řekli, že dřív než v pondělí s tím nikdo nic dělat nebude, a tak jsem se obrátil na Váš obchod, jakožto na prodejce. Samozřejmě jsem zase nechtěl jezdit jako ……, a proto jsem opět začal vytáčet moje oblíbené tel. číslo (byla sobota opět po otevírací době) samozřejmě to nikdo nezvedl, a to ani po 6-ti opakováních. Nakonec jsem musel volat do prodejny s hračkami Pompo a poprosit personál, zda by do Datartu nedošel s mnou nadiktovaným tel. kontaktem na mojí osobu, resp. manželku a poprosil tamní zaměstnance, zda by mi mohli laskavě zatelefonovat. Ani za hodinu jsem se ničeho nedočkal……. To už jsme byli rozladění na největší obrátky a zkusili tedy volat znovu a znovu, když to najednou nějaká paní zvedla. V tu chvíli jsem už byl tak zpruzenej, že sem na hovor ani neměl náladu. Nic méně problém byl vyřešen výměnou zboží za nové, zde bych nakonec dal palec nahoru, ale cesta k výměně nebyla taková, jakou bych si představoval. Samozřejmě mi byl nejprve vnucen servis Whirpool atd., po následném dotazu u pracovnice, zda má děti a lednici, a zda by to bez lednice doma vydržela týden, jak mi nabízela termín výměny, tak se vše NAJEDNOU podařilo vyřešit do pondělka dne 25.3.2019, kdy měla dorazit lednice nová.

    V neděli 24.3.2019 jsme v e-mailu našli potvrzení o přepravě nové lednice, avšak na špatnou adresu….. Co myslíte? Volali jsme? No jasně, že jo… Nemám čas ani benzín na to jezdit kvůli každé kravině do Datartu. No a….. Klasika, nikdo to nezvedal, voláno zase opakovaně. Odpoledne jsme si tedy opět udělali výlet do Datartu, kde jsme se rozhodli, že si vše vyzkoušíme v praxi. Na prodejní ploše bylo opět pár lidí, zaměstnanců asi 5-6, začali jsme opět telefonovat, neboť nás čistě ze zvědavosti zajímalo, kde ten telefon je, když ho nikdo pomalu od pondělka nezvedá…….. Musím uznat, že telefon není na prodejní ploše téměř slyšet (volal jsem asi 2x, možná 3x), ale mírné zvonění jsem slyšel od pokladen – dobré místo na jeho umístění – POŘÁD TAM NĚKDO JE, „ALE“ na pokladnách žádný klient nebyl, já jsem pracovníka pozdravil, on pozdravil mě a 2-3 metry od něj zvonil telefon….. Tomu říkám kopanec rovnou do zadnice zákazníka a těžká ignorace ze strany pracovníků Datartu. V tu chvíli jsem měl tlak, jak před skokem z padáku. Nic méně jsem se šel podívat na televizory a pak jsem ještě procházel kolem lednic, kde jsem k mému překvapení viděl lednici s papírem o přepravě na moje jméno a špatnou adresu. Na to, že před pár dny mi ji přivezli správě, diktoval jsem své nacionále při koupi do počítače, tak to fakt nechápu….. Odchytli jsme tam zaměstnance, kterého jsme se zeptali, proč tam není nikdo schopný zvednou telefon a k čemu ho tam tedy mají. Odpověď byla v skutu úsměvná, no, protože tam u něj nikdo nesedí a paní, která ho má na starost tam není. Pracovník na pokladně, na kterého jsem poukázal prý telefon zvedat nesmí, protože je to brigádník, tady tleskám, postavit nejblíže k telefonu osobu, která jej nesmí zvednout je super nápad. Nehledě na to, že ten člověk asi ani nemá pusu, že nemůže třeba někomu říct, že ten telefon zvoní? Anebo se jen představit zeptat se, co se děje, když to tam zvoní celé dny? Prostě nic…. Ta paní tam není a nikdo jiný to nezvedá, a když tam ta paní je, tak taky odběhne např. za klientem. Pokud jsem se já dobře všiml, tak mám za to, že telefon to byl přenosný, tak nechápu proč si zodpovědná osoba nevezme s sebou, když někam jde, anebo, proč když pak vidí, že tam je min. 10 zmeškaných hovorů, tak nezavolá zpět? To mi hlava nebere. O tom už si opravdu lze jen myslet, že si o přístupu k zákazníkům myslí své, nehledě na to, že jsme v 21. století a zákazník se skoro týden nemůže dovolat do elektra Datart, což myslím, že není zrovna stánek s elektrem někde na tržnici, to je jedno z největších elekter v ČR….. No nic, toť k telefonu….

    Po následném vyřešení chybně zadané adresy doručení lednice jsme se vlastně dozvěděli, že typ lednice, který jsme koupili je vlastně závadový, jelikož byl údajně několikrát vracen po pár dnech ze stejného důvodu, jako to bylo u nás. S tím, že daný prodejce by mi tento typ neprodal, Vážení, nevím, jestli tam na prodejní ploše ještě teď nestojím s otevřenou hubou…. To snad ani nemůže Datart myslet vážně, že to vyzní tak, jako kdyby, vědomě prodávali šunty, věděli o tom a zákazníky na to ani neupozornili, to se už ani nedá formulovat slušně……. Pak jsme jeli domů a čekali jsme, co se bude dít…. No, a opět nezklamali, dopoledne mi volali z rozvozu celý natěšený, jak nám vezou novou lednici. Předchozí příběh jsem si samozřejmě nechal pro sebe, byl jsem zvědavej, co se bude dít. Samozřejmě, že mi pak volali z té jiné adresy, že tam ta moje adresa nikde není, a kde vlastně bydlím. To mi přijde normálně vrchol veškerého lajdáctví, slušně už to fakt ani napsat nejde….. Přesměroval jsem je tedy na správnou adresu a sdělil jim předchozí příběh, pánové rovněž nechápali, i když nevím, jak to chodí, ale ještě na prodejní ploše jsem viděl, jak zaměstnanec na lednici škrtá tu špatnou adresu s tím, že si toho přepraváři všimnou, a ho…. Nikdo nic nevěděl.

    Následně jsem sepsal stížnost, kterou jsem poslal do Datartu, bylo mi odepsáno automatem, že tuto přijali a budou ji řešit, asi po cca 5-ti dnech se ozval ombudsman Datartu, že obdržel moji stížnost a bude se jí zabývat, no dnes je to 8 dní a stále nic…… Tento postoj nechápu…… Zkrátka po této zkušenosti nemohu shora uvedený Datart, jak jinak než NEDOPORUČIT!!!!!!!!

    KLADY: lednice nakonec vyměněna
    ZÁPORY: viz text
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Jiří Adler 30.4.2019 v 18:25

    Dobrý den

    z datartu už nechci ani tužkovou baterii. Kdysi jsem v něm koupil mobil Samsung, který byl tak pomalý že jsem ho chtěl vyhodit z jedoucí šaliny abych se pro něj náhodou nevrátil. (Možná smůla na špatný výrobek).
    Později jsem v tomtéž obchodě koupil Doogee x5. po nějaké době začly přes celý displej vyskakovat reklamy, hry, apod. Tak dlouho to otravovalo, až jsem koupil v jiném obchodě iGET Blackview a jsem s ním spokojen už přes půl roku. Doogee je ještě v záruce, tak jsem ho šel reklamovat. Zákonem stanovenou dobu na vyřízení datart dodržel na den přesně. Ale jaké překvapení mě čekalo doma. Telefon byl ve stejném stavu jako před opravou. Reklamace neuznána. Tak jsem volal na servis ve kterém mobil opravovali (logik s.r.o. praha 9), ale tam mě zdělili že už s datartem ukončili smlouvu a záruční opravy už mu nedělají. Kde se na něj tedy měsíc prášilo nevím. To znamená: další reklamace a měsíc čekání zda bude problém vyřešen.
    Tímto s Datartem končím, a jak jsem napsal: už ani tužkovou baterii

  11. Reagovat
    fluke 15.7.2019 v 13:20
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Pokud obchod dodá pracku (doprava za 500,-), u níž se po pár dnech objeví závada (nejde zapnout) očekával bych, že obchod přijme návrh zákazníka vyřešit to vrácením vadného spotřebiče ve 14denni lhůtě s tím že si zakoupí nový a datart obstará dopravu a naskedne vrati penize. Místo toho se dovolate pouze na zákaznickou linku, kde vám sdělí, že si musíte podat písemnou žádost a doufat, že ji schválí. Naprosto ubohé…

    (0) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Jiří 24.7.2019 v 17:36
    1.5
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    90

    V červnu jsem si objednal mobil Samsung A6 2018 měl být 1.7 a doteď mě tahají za nos tenhle týden příští týden, a už se ani neozvaly, komunikace hrozná!!!!!!!!

    KLADY: Velký výběr zboží a ceny.
    ZÁPORY: V červnu jsem si objednal mobil Samsung A6 2018 měl být 1.7 a doteď mě tahají za nos tenhle týden příští týden, a už se ani neozvaly, komunikace hrozná!!!!!!!!
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz