Platební brána PayU je dobře známá nejen obchodníkům po celém světě, stejně dobře ji znají a důvěřují i platící zákazníci kteří díky ní úspěšně dokončují své internetové nákupy v 18 světových trzích světa již od roku 2002.

V následující recenzi si společně zodpovíme, co přesně je PayU platební brána, jaké varianty plateb podporuje, na celkové zkušenosti s PayU a zároveň i na poplatky které se s platební bránou PayU pojí. Pokud chcete svým zákazníkům nabídnout novou alternativu placení po internetu, zvýšit konverzní poměr a zároveň mít veškeré uskutečněné platby předně kdykoliv při ruce, určitě doporučujeme recenzi přečíst až do konce.

PayU

Co je PayU?

Platební brána PayU mezi svými službami nabízí jednoduché, rychlé a bezpečné online i klasické bankovní převody, platby kartou, platby Apple Pay, Google Pay, platby mobilem, odložené Twisto platby a taktéž hromadné platby. Zajímavostí může být i služba PayU Mass Collect kdy uživatel provádí rychlou platbu na individuální číslo účtu, což je vhodné řešení pro firmy poskytující dodávku internetu, nebo například pro leasingové či pojišťovací společnosti.

Služba PayU zkrátka nabízí přes neuvěřitelných 300 platebních metod v ohledu na to v jaké zemi se chystáte obchodovat. Bránu PayU proto využijí nejen tuzemští obchodníci ale i ti, kteří se chystají expandovat do celého světa, neboť PayU zkrátka dokáže nabídnout na konkrétních trzích takové platební metody které jsou v konkrétní zemi nejvíce populární. PayU platba umožňuje úspěšné dokončení objednávky všem zákazníkům platícím ve více než 20 světových měnách. Jediným nedostatkem v oblasti platebních metod s PayU nadále zůstává absence internetových peněženek.

Platební brána PayU obchodníkovi umožňuje integraci brány formou Redirect, což ve zkratce znamená zákazníkovo krátké přesměrování na zabezpečenou stránku s platební bránou místo toho, aby zůstal na adrese obchodu. Po dokončení platby se zákazník může a nemusí vrátit zpět do obchodu, tato volba zůstává na něm a uskutečňuje ji pomocí jednoho tlačítka. Narozdíl od některých konkurenčních poskytovatelů platebních bran ale PayU podporuje mobilní platby. Mobile brána nedeformuje rozhraní určené k platbám a zákazník zároveň zůstává stále v prostředí internetového obchodu. Tato verze proto poskytuje větší pravděpodobnost dokončené platby skrze mobilní telefon, kdy naopak přesměrování na jiný odkaz může způsobit prodlevu a platící zákazník z tohoto důvodu může svůj poslední krok ukončit.

Poplatky

Prvotní investice do platební brány PayU je poměrně vyšší než u konkurence, poplatek za aktivaci platebního prostředí činí 999 Kč. PayU zároveň nabízí fixní poplatky pro všechny bez ohledu na měsíční obrat. Nelze tedy počítat s tarify pro malé či velké obchodníky, avšak v případě obratů nad 2 miliony korun lze případně sjednat individuální ceník. Poplatek z karetní transakce je momentálně 1,6 % společně s fixním poplatkem z transakce 1 Kč. Nulový poplatek je za převod na bankovní účet a v případě PayU se naprosto vyhnete měsíčním poplatkům za vedení brány, ta zůstává po aktivaci zcela zdarma.

Integrace platební brány PayU

Proces integrace platební brány začíná ještě před samotným placením aktivačního poplatku. Nejprve vyplníte na oficiálních webových stránkách dotazník, kterým zároveň podepisujete smlouvu, provede online ověření obchodník a teprve v tomto momentě platíte aktivační poplatek. Pokud si ale nejste stále jisti, doporučujeme před vyplněním dotazníku vyzkoušet si bezplatnou demoverzi platební brány.

Nyní se dostáváme ke kýžené integraci, se kterou provádíte nastavení plateb pro váš internetový obchod. V PayU jsou připraveni téměř na všechny platformy, skrze které můžete svůj e-shop provozovat, proto integrace brány pravděpodobně proběhne pohodlně za pomocí instalačního balíčku, v opačném případě PayU poskytne dokumentaci pro alternativní platformy k individuální integraci, to můžete zvládnout sami pouze v případě, že nejste začátečníci ve světě IT, jinak doporučujeme k tomuto kroku přizvat zkušeného programátora.

Užívat plně platební brány PayU lze ve chvíli kdy provedete kontrolní platbu a tím celá záležitost končí, nyní vaši zákazníci mohou platit jednoduše, pohodlně a bezpečně ať už se nachází kdekoliv.

Shrnutí

PayU platební brána je známá, spolehlivá a samozřejmě naprosto bezpečná. Zákazník se proto nemusí obávat o citlivá data a obchodník má zaručen rychlý převod finančních prostředků z úspěšně zaplacených objednávek ještě předtím, než zboží odešle. My hodnotíme PayU velice kladně, sjednání platební brány není zbytečně zatěžováno zdlouhavými postupy, podmínky a ceny jsou pro všechny obchodníky dané a neměnné. Brána je navíc zcela zdarma, což není v konkurenčním boji klasikou. Zákaznická podpora je nejen pro obchodníky k dispozici v několika formátech kontaktu. O pomoc či pro zodpovězení dotazu máte k dispozici nejen kontaktní formulář na webu, napsat můžete e-mail a samozřejmě i zatelefonovat. Obvykle ovšem odpověď na svou otázku najdete v pečlivě propracovaném FAQ, tedy nejčastějších otázek na oficiální stránkách.

Platební bránu PayU bez obav doporučujeme obchodníkům, kteří chtějí důvěryhodnou platební metodu, se kterou mohou kdykoliv expandovat do zahraničí a mít i nejen pro své cizojazyčné klienty k dispozici širokou škálu platebních metod.


Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

5/5 (66 hodnocení)
​​

Andrea Kotorová

Andrea Kotorová

Ve svém profesním životě jsem se věnovala zejména marketingu a copywritingu. Když jsem vyměnila teplou kávu a pohodlnou židli v kanceláři za dvě děti, pleny a neustále poházené hračky, zjistila jsem, že ten kousek času který ještě mám, stále mohu vyplnit něčím užitečným nejen pro mne, ale i ostatní. Proto se dále a s radostí věnuji psaní profesních článků pro všechny, kteří je čtou.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

3 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. S PayU mám osobně negativní zkušenosti. Ověřování účtu trvalo déle než týden, ačkoli na webu PayU je uvedeno, že trvá 1-2 dny. Podpora PayU je velmi pomalá a ne vždy je schopna pomoci s řešením problémů. Požádala jsem o pomoc s ověřením účtu, které trvalo déle než týden.
    Kontaktní osoba v chatu mi nedokázala pomoci a dokonce se mi ani nesnažila pomoci.
    Kromě toho jsem zmínila, že na webu PayU je uvedeno, že ověření trvá 1-2 dny, ale já jsem čekala více než týden.Také jsem zmínila, že PayU nemá žádný kontaktní e-mail a že odkaz na webový formulář je nefunkční.Celkově jsem s podporou PayU velmi nespokojena a nedoporučila bych PayU nikomu, kdo hledá platební bránu s výbornou podporou.

  2. Velmi užitečná služba, která si sice občas postaví hlavu, ale naštěstí to nebývá tak často. Je to pohodlná platební brána.

  3. PayU jsem si oblíbila, je to velmi dobře udělaná platební brána, kterou využíváme v našem internetovém obchodu. Je skvělá, dobře funguje a je bezpečná.

Přidat komentář

Recenzer
Logo