Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 131 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Býval to nejlepší doručovatel, teď je to příšerné!! Mašinerie naprosto bez zájmu o klienta! Doručí zásilku do Z BOXU, který je velice daleko. Invalidní důchodci, a slyšela jsem to i od jiných lidí, pro které je to problém, nemůžou nic udělat, voláte, píšete, prosíte, NEEXISTUJE ŠANCE, i když se o to snažíte včas, kdy zásilku teprve převzali, NEEXISTUJE ŠANCE přesměrovat doručení! Přitom kdysi to šlo a v nabídce na stránce ta možnost je pořád uvedena, ale nefunkční. Navíc je naprosto nemožné se spojit na lince s člověkem, ale umělou inteligenci mají jak umělou demenci, neschopnou komunikace.
    Hlavně že se vydělává, ÚCTA K ZÁKAZNÍKOVI, ZÁJEM O ZÁKAZNÍKA, ÚROVEŇ FIREMNÍ, I LIDSKÁ, PODNIKATELSKÁ ČEST…to vše už u této firmy neexistuje! Tato společnost dnes ukazuje cestu, jak si svět dělat horším a horším.

    Klady: Minulost!
    Zápory: Neúcta, bezohlednost, lhostejnost k zákazníkům. Tato společnost dnes ukazuje cestu, jak si svět dělat horším a horším.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Vždy jsem byla se Zásilkovnou velice spokojena a vítala možnost si ji vybrat. V poslední době cca 1/2 roku je to horor. Zásilky nechodí na vybrané výdejní místo, ale do z-boxů, které je problém v našem městě vůbec najít. Je vyfocen pouze box, které jsou všechny stejné, a nikoli nějaký záchytný bod v okolí, takže nezbývá než podle adresy hledat v mapách. Ještě každá zásilky přijde do jiného, bez ohledu k vzdálenosti k mnou vybranému místu, dodání trvá běžně dva dny, protože kurýr neví, jestli je box plný! Dovolat se na zákaznickou linkuje další horo, protože donutit robota, aby vás přepojil na živého operátora, je o nervy, pak následuje 10 minut čekání než je člověk spojen, aby se dozvěděl, že vlastně o balíčku ví jen to, co si mohu dohledat v jejich aplikaci – kde se nacházel naposledy.

  3. Někde je problém, kdysi fungovala v pořádku, bohužel po více špatných zkušenostech už ne.. a nedoporučuji.. To že změní výdejní místo v místě bydliště a je problém vyzvednou kvůli pracovní doby a otvírací doby provozovny je ještě řešitelné.. Když Vám místo doručení zásilky domů zůstane zásilka v jiném městě je už asi nad mé chápání. Virtuální asistentka to není schopna pochopit.. Na reklamaci a změnu výdejního místa přes online formulář.. zase odpoví automat.. s tím, že se omlouvají za zdržení zásilky, která je uložená úplně jinde…

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neustále pozdní doručování oproti reklamovanym 24 hodinám. Balíček je jeden den od 5rano v Česku, ale oni si dávají načas a dorucuji treba az treti den. Česká pošta už není nejhorší dorucovatel. U mě uz je na prvnim miste nejhorsiho dorucovatele a problematickeho dorucovatele Zasilkovna. Pred rokem to bylo jeste jaks taks vporadku ale ted uz ne. Sice je zbox 70m od baraku, ale neni na dorucovani do nej a ani na vydejni misto do obchodu spoleh. Radeji si zaplatim stejnou castku nebo o neco vyssi a mam spolehlivejsi dorucovani a ikdyby to byla Česká pošta. Česká posta se spis naopak zvedla a zlepsila. Takze zasilkovna?! Nenene uz nikdy nebudu doporucovat. Já myslel, ze si clovek plati za sluzbu s danymi pravidly,ale ty tu nejsou, takze si clovek plati za sluzbu, ktera neplni to co slibuje.

    Klady: Nic
    Zápory: Já myslel, ze si clovek plati za sluzbu s danymi pravidly, ale ty tu nejsou, takze si clovek plati za sluzbu ktera neplni to co slibuje.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Zásilkovna je za mě nejhorší dopravce a společnost nejhůře komunikující se zákazníkem. Virtuální kontakt nevyřeší nic, spíš naštve a ten živý také ne. Sami netuší, kde se právě zásilka nachází. Domluva 0, řešení problému 0. Doporučuji nepoužívat, protože to znamená jen problémy.

  6. Včera otřesný zážitek. Vidím příjezd auta přepravky 5SR 7173 , jsem na dvorku kde stojí mé auto a je otevřená garáž. a najednou vidím letět cca 4 metry balík přes plot na zem. A v tu chvíli mě zpozoroval řidič a prý je to normální. Řidič mladík evidentně s ukrajinským přízvukem nechtěl říct jméno a raději sedl do auta a odjel na druhou stranu něž jsem stál na cestě. Musel se stejně někde otočit neb to jinudy nejde.

  7. Jednání strašné. Zásilka od Dr.Max doručena rychle, ovšem na pobocku, kde byl týden dovolene, bylo 7 dní nemožné si vyzvednout zásilku – lek a praci prostredek, nutne potrebne. Po 7 dnech byla zásilka z neznámých důvodů presmerována do jiné obce. Současně nebylo možné zasilkovnu skontaktovat a promluvit s někým jiným než virtuální asistentkou. Horor.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zasilkovnu nedoporučuji. Několik ztracených balíků. Zaměstnanci zásilkovny nejsou schopni nic vyřešit nebo vysvětlit proč balík byl doručen na depo ale z něj už neodešel.

    Klady: Hodně výdejních míst ale je to k ničemu když balíky nepřichází a zaměstnanci infolinky nebo reklamačního nic neví a nejsou schopni balík dohledat.
    Zápory: Už několik zásilek nedoručeno, reklamace s nimi řešit nemá smysl, pokaždé tvrdí,že balík nebyl odeslán odesilatelem, že chyba není na jejich straně:)) Přitom dle sledování balíky dorazili do depa. Takže depo buď krade nebo ztrácí. Každopádně už používám jiné společnosti a žádný problém. Zásilkovnu už níkdy víc.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka byla odeslána 3.7. a 7.7.ji ještě nemám. Tuto společnost nedoporučuji a už nikdy nevyužiji.

    Zápory: Dlouhá doručovací doba, nedoporučuji a už nikdy nevyužiji.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 3.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    80

    Poslední dobou jste se za mě osobně dost pohoršili. 2.7. přijato a do dnes t.j. 7.7. NEDORUČENO. Jinak pořád lepší, než moloch Česká pošta….

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 197

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo