Zásilkovna

Zásilkovna je služba, která je zaměřená na budování sítě výdejních míst a na doručování zásilek z e-shopů. Cílem je to, aby bylo poslání i vyzvednutí zásilky snadné pro koncové zákazníky a naše partnery. Zákazníci si díky více jak 300 výdejních míst v České a Slovenské republice mohou zboží vyzvednou osobně. Aby Zásilkovna byla svým zákazníkům ještě blíže, tak buduje síť poboček i v Polsku, Maďarsku a dalších zemích.

Zásilkovna logo

Tuto přepravní společnost využívá již více než 6000 e-shopů od velkých značek až po malé začínající.

Napojení na Zásilkovnu je velice snadné:

  • 1 implementace
  • 1 systém
  • stejný štítek pro všechny druhy dopravy i v zahraničí

Představení přepravce

Zásilkovna byla založena v roce 2010. Zajišťuj e-shopům nízkonákladový a efektnivní způsob doručování zboží. Patří mezi průkopníka franšízingové logistiky ve střední a východní Evropě. Nabízí také levnější doručování zásilek na adresu. E-shopy tak mohou posílat své zásilky nejen po celém Slovensku a Česku, ale také do Maďarska, Rumunska, Itálie, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie či na Ukrajinu.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Zásilkovna nabízí také kurýrní doručení zásilek na adresu příjemce či večerní doručení zásilky přímo v den objednávky.

  • Doručení do České republiky
  • Doručení do Slovenské republiky
  • Doručení do zahraničí
  • a mnoho další

Dokumenty a ceník služeb

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

  • Sledování zásilky (online)
  • Vyzvednutí zásilky
  • Výdejní místa a podací místa (pobočky)
    • Praha, Brno, Olomouc, Plzeň, České Budějovice, Ostrava, Hradec Králové, Zlín, Pardubice, Liberec, Ústí nad Labem, Jihlava, Vsetín, Opava, Kladno, Mladá Boleslav, Uherské Hradiště, Tábor, Teplice, Havířov, Chrudim, Kolín, Rokycany, Trutnov, Třebíč, Šumperk, Karlovy Vary, Prostějov, Litoměřice, Písek, Sokolov, Most, Havlíčkův Brod, Velké Meziříčí, Česká Lípa, Kroměříž, Nový Jičín, Chomutov, Příbram, Hodonín, Klatovy, Karviná, Znojmo, Kralupy, Vyškov a tisíce dalších poboček
  • Kariéra v Zásilkovně
zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Adresa: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení

10Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
10
3.8Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
4.7
Jednání se zákazníkem
3
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

12 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Lukas 1.2.2019 v 16:57

    No comment. Ruku v ruce s Českou poštou jsem si užil jednu a poslední zkušenost.

    • Reagovat
      Jirka 2.4.2019 v 17:43

      nekonkrétní, uražené, jako recenze nulová informační hodnota pro ostatní uživatele

  2. Reagovat
    Kristina 6.2.2019 v 10:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Výdejné místa k ničemu, protože zásilku moji ztratili, pojistné nevrátili, a teď já sama mám hledat, kdo a kde si ukradnul můj balík

    KLADY: Velké množství výdejných míst
    ZÁPORY: Jednání s klientem, rychlost dodání a komunikace
    (0) (1)You have already voted this
  3. Reagovat
    Jirka 2.4.2019 v 17:30
    4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Rád bych se vyvaroval naštvaných a nekonkrétních výlevů (proč jsou vůbec publikovány???)
    Podle mých zkušeností se tato služba skládá nejméně ze 4 částí: Eshop-Zásilkovna-VM(výdejna)-Klient
    K úspěchu a spokojenosti vede pečlivost při čtení podmínek v Eshopu:
    zda lze platit kartou na VM (Eshop musí akceptovat jinak to Zásilkovna nemůže zprostředkovat i když terminál má);
    dobře si vybrat VM podle otv. hodin, vybavení terminálem a místa nám dobře dostupného;
    vybereme-li si Eshop v „horní dolní“, který vozí zásilky do města jednou týdně, těžko to můžeme očekávat zítra;
    podle toho se lze zařídit a v případě, že něco zahapruje, určit kde to vzniklo.

    KLADY: velký výběr výdejních míst nejnižší cena na trhu bez čekání lze zvolit snad u každého druhého Eshopu
    ZÁPORY: systém dovoluje klientovi zvolit si debilní kombinaci Eshopu - výdejního místa - platby
    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Jirka 2.4.2019 v 17:46

    Kdo ztratil ? Kdo pojistné nevrátil ? Nekonkrétní ! Anonymní házení špíny….

  5. Reagovat
    Josef T. 16.4.2019 v 13:19
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Hodnocení zásilkovny.

    KLADY: Maximální spokojenost rychlosti dodání a to bez poškození byť jen obalu. Společnost má velmi mnoho výdejních míst takže mám vše po ruce. Doposud žádný problém!
    ZÁPORY: Zatím nemohu uvést žádné záporné hodnocení.
    (0) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Roman 18.4.2019 v 13:57
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    čekám už druhý den, ani email neposlali

    ZÁPORY:
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Iva S 25.4.2019 v 13:14
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Se zásilkovnou jsem byla do dnešního dne velice spokojena. Dnes mi přišla zásilka, kterou jsem si měla vyzvednout. SMS mi sdělila, že zásilka je přesměrovaná na jiné místo, než jsem si určila, byť je a areálu OC Chodov. Když jsem chtěla, aby balík přesměrovali na původní adresu, bohužel to prý nejde, jelikož je to Z-box. Opravdu to nechápu, pokud jsem si vybrala určité výdejní místo a při výběru mě nikde neupozorní, že zásilka může být přesměrovaná, tak ji mají doručit tam, kam potřebuji já. Prý si balík mám objednat znova , nemůžou s tím nic dělat. A kdo mi vrátí poštovné??? Je to chyba zásilkovny, ne má!!!! Tak si říkám, že dobrá služba fungovala, nicméně chtějí konkurovat poště a už se jako!moloch! chovají. Jsem opravdu zklamaná.

    KLADY: +rychlost +hodně výdejných míst
    ZÁPORY: - jednání se zákazníkem - samovolné přesměrování zásilek
    (0) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Marek 10.5.2019 v 10:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Viz níže

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Čekání na spojení hovoru cca 21min Po zvednutí dělala ze mne neslyší. A na po 2 jsem to vzdal protože čekat dalších 20min není pro mě přijatelné. Hlavně ze lepší než ČP - popravdě Furt vede PPL a DHL Jak přeprava tak jednání se zakaznikem.
    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Karla 13.5.2019 v 21:10
    2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    mnohokrate vyuzita sluzba, az na jednu vyjimku vzdy rychle a bez problemu, ta vyjimka me ale dovedla k psani techto radku… pokud funguje vse podle predpokladu, je Zasilkovna paradni, pokud ne, tak dle vlastni zkusenosti neni pomoci…
    tyden po objednavce a odeslani zbozi eshopem jsem se zacala zajimat, kde balik je, dle trasovani byl na ceste… na email mi behem 24 hodin nikdo neodpovedel, na infolince jsem se dozvedela pouze, ze balik je na depu (kde ale neni mozne si balik vyzvednout, ptala jsem se i na to) a nevi proc, ze se musi pockat na zpetnou vazbu a ozvou se mi… behem 24 hodin zadna informace, takze jsem volala znovu… tipuji, ze po 18timinutovem cekani na infolince vetsina lidi odpada… nedozvedela jsem se nic noveho, cekalo se na zpetnou vazbu… nasledoval vikend a zadna informace, takze jsem si zavolala znovu – tentokrat jsem se dozvedela, ze balik neni ani na depu – priznam se, ze v tu chvili jsem uz nad Zasilkovnou a jejich callcentrem „zlomila hul“ a po dohode s eshopem udelala novou objednavku s tim, ze puvodni balik si doresi s prepravcem sami… zvolila jsem jinou prepravu.
    pokud vse funguje, je to super… pokud ne…. tak hodne stesti

    KLADY: rychlost velke mnozstvi vydejnich mist
    ZÁPORY: nefunkcni zakaznicka podpora nemoznost v pripade potreby vyzvednout balik v depu
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Tereza 14.5.2019 v 7:01
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vyzkoušela jsem službu Mezi Námi, jelikož jsem nespokojená s cenami Pošty. Poslala jsem už asi 5 balíčků a ten úplně první je stále na podacím místě. Když jsem se byla zeptat (2x) proč to tak je, nedokázali mi odpovědět, že prý vůbec neví co je s balíčkem, že ho nemůžou najít, že nesedí číslo a ať ještě čekám.. Je to již 11 dnů.. Vědět to, tak si ho nechám pojistit, což jsem bohužel neudělala.. Jinak zbyle balíčky dorazily.

    (0) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    David 16.5.2019 v 13:51

    U první zásilky měli problém s doručením (váha 6kg) přestože na výdejním místě bylo „do 10kg“, řešil se přesun na jiné výdejní místo, mezitím se zásilka někde „zdržela“, takže několikero dopisování e-mailem..

    Po týdnu u jiné zásilky řeším, že od vyzvednutí u obchodníka uplynulo již půldruhého dne a stále nebyli schopni zásilku dodat do 10km vzdáleného výdejního místa (obojí v rámci Prahy)

    Za mne příště Zásilkovna už NE!

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz