Zásilkovna

Zásilkovna je služba, která je zaměřená na budování sítě výdejních míst a na doručování zásilek z e-shopů. Cílem je to, aby bylo poslání i vyzvednutí zásilky snadné pro koncové zákazníky a naše partnery. Zákazníci si díky více jak 300 výdejních míst v České a Slovenské republice mohou zboží vyzvednou osobně. Aby Zásilkovna byla svým zákazníkům ještě blíže, tak buduje síť poboček i v Polsku, Maďarsku a dalších zemích.

Zásilkovna logo

Tuto přepravní společnost využívá již více než 6000 e-shopů od velkých značek až po malé začínající.

Napojení na Zásilkovnu je velice snadné:

  • 1 implementace
  • 1 systém
  • stejný štítek pro všechny druhy dopravy i v zahraničí

Představení přepravce

Zásilkovna byla založena v roce 2010. Zajišťuj e-shopům nízkonákladový a efektnivní způsob doručování zboží. Patří mezi průkopníka franšízingové logistiky ve střední a východní Evropě. Nabízí také levnější doručování zásilek na adresu. E-shopy tak mohou posílat své zásilky nejen po celém Slovensku a Česku, ale také do Maďarska, Rumunska, Itálie, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie či na Ukrajinu.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Zásilkovna nabízí také kurýrní doručení zásilek na adresu příjemce či večerní doručení zásilky přímo v den objednávky.

  • Doručení do České republiky
  • Doručení do Slovenské republiky
  • Doručení do zahraničí
  • a mnoho další

Dokumenty a ceník služeb

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

  • Sledování zásilky (online)
  • Vyzvednutí zásilky
  • Výdejní místa a podací místa (pobočky)
    • Praha, Brno, Olomouc, Plzeň, České Budějovice, Ostrava, Hradec Králové, Zlín, Pardubice, Liberec, Ústí nad Labem, Jihlava, Vsetín, Opava, Kladno, Mladá Boleslav, Uherské Hradiště, Tábor, Teplice, Havířov, Chrudim, Kolín, Rokycany, Trutnov, Třebíč, Šumperk, Karlovy Vary, Prostějov, Litoměřice, Písek, Sokolov, Most, Havlíčkův Brod, Velké Meziříčí, Česká Lípa, Kroměříž, Nový Jičín, Chomutov, Příbram, Hodonín, Klatovy, Karviná, Znojmo, Kralupy, Vyškov a tisíce dalších poboček
  • Kariéra v Zásilkovně
zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Adresa: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení

10Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
10
4Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
4.3
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

41 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Lukas 1.2.2019 v 16:57

    No comment. Ruku v ruce s Českou poštou jsem si užil jednu a poslední zkušenost.

    • Reagovat
      Jirka 2.4.2019 v 17:43

      nekonkrétní, uražené, jako recenze nulová informační hodnota pro ostatní uživatele

  2. Reagovat
    Kristina 6.2.2019 v 10:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Výdejné místa k ničemu, protože zásilku moji ztratili, pojistné nevrátili, a teď já sama mám hledat, kdo a kde si ukradnul můj balík

    KLADY: Velké množství výdejných míst
    ZÁPORY: Jednání s klientem, rychlost dodání a komunikace
    (6) (2)You have already voted this
  3. Reagovat
    Jirka 2.4.2019 v 17:30
    4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Rád bych se vyvaroval naštvaných a nekonkrétních výlevů (proč jsou vůbec publikovány???)
    Podle mých zkušeností se tato služba skládá nejméně ze 4 částí: Eshop-Zásilkovna-VM(výdejna)-Klient
    K úspěchu a spokojenosti vede pečlivost při čtení podmínek v Eshopu:
    zda lze platit kartou na VM (Eshop musí akceptovat jinak to Zásilkovna nemůže zprostředkovat i když terminál má);
    dobře si vybrat VM podle otv. hodin, vybavení terminálem a místa nám dobře dostupného;
    vybereme-li si Eshop v „horní dolní“, který vozí zásilky do města jednou týdně, těžko to můžeme očekávat zítra;
    podle toho se lze zařídit a v případě, že něco zahapruje, určit kde to vzniklo.

    KLADY: velký výběr výdejních míst nejnižší cena na trhu bez čekání lze zvolit snad u každého druhého Eshopu
    ZÁPORY: systém dovoluje klientovi zvolit si debilní kombinaci Eshopu - výdejního místa - platby
    (3) (2)You have already voted this
  4. Reagovat
    Jirka 2.4.2019 v 17:46

    Kdo ztratil ? Kdo pojistné nevrátil ? Nekonkrétní ! Anonymní házení špíny….

  5. Reagovat
    Josef T. 16.4.2019 v 13:19
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Hodnocení zásilkovny.

    KLADY: Maximální spokojenost rychlosti dodání a to bez poškození byť jen obalu. Společnost má velmi mnoho výdejních míst takže mám vše po ruce. Doposud žádný problém!
    ZÁPORY: Zatím nemohu uvést žádné záporné hodnocení.
    (2) (2)You have already voted this
  6. Reagovat
    Roman 18.4.2019 v 13:57
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    čekám už druhý den, ani email neposlali

    ZÁPORY:
    (2) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Iva S 25.4.2019 v 13:14
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Se zásilkovnou jsem byla do dnešního dne velice spokojena. Dnes mi přišla zásilka, kterou jsem si měla vyzvednout. SMS mi sdělila, že zásilka je přesměrovaná na jiné místo, než jsem si určila, byť je a areálu OC Chodov. Když jsem chtěla, aby balík přesměrovali na původní adresu, bohužel to prý nejde, jelikož je to Z-box. Opravdu to nechápu, pokud jsem si vybrala určité výdejní místo a při výběru mě nikde neupozorní, že zásilka může být přesměrovaná, tak ji mají doručit tam, kam potřebuji já. Prý si balík mám objednat znova , nemůžou s tím nic dělat. A kdo mi vrátí poštovné??? Je to chyba zásilkovny, ne má!!!! Tak si říkám, že dobrá služba fungovala, nicméně chtějí konkurovat poště a už se jako!moloch! chovají. Jsem opravdu zklamaná.

    KLADY: +rychlost +hodně výdejných míst
    ZÁPORY: - jednání se zákazníkem - samovolné přesměrování zásilek
    (3) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Marek 10.5.2019 v 10:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Viz níže

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Čekání na spojení hovoru cca 21min Po zvednutí dělala ze mne neslyší. A na po 2 jsem to vzdal protože čekat dalších 20min není pro mě přijatelné. Hlavně ze lepší než ČP - popravdě Furt vede PPL a DHL Jak přeprava tak jednání se zakaznikem.
    (4) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Karla 13.5.2019 v 21:10
    2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    mnohokrate vyuzita sluzba, az na jednu vyjimku vzdy rychle a bez problemu, ta vyjimka me ale dovedla k psani techto radku… pokud funguje vse podle predpokladu, je Zasilkovna paradni, pokud ne, tak dle vlastni zkusenosti neni pomoci…
    tyden po objednavce a odeslani zbozi eshopem jsem se zacala zajimat, kde balik je, dle trasovani byl na ceste… na email mi behem 24 hodin nikdo neodpovedel, na infolince jsem se dozvedela pouze, ze balik je na depu (kde ale neni mozne si balik vyzvednout, ptala jsem se i na to) a nevi proc, ze se musi pockat na zpetnou vazbu a ozvou se mi… behem 24 hodin zadna informace, takze jsem volala znovu… tipuji, ze po 18timinutovem cekani na infolince vetsina lidi odpada… nedozvedela jsem se nic noveho, cekalo se na zpetnou vazbu… nasledoval vikend a zadna informace, takze jsem si zavolala znovu – tentokrat jsem se dozvedela, ze balik neni ani na depu – priznam se, ze v tu chvili jsem uz nad Zasilkovnou a jejich callcentrem „zlomila hul“ a po dohode s eshopem udelala novou objednavku s tim, ze puvodni balik si doresi s prepravcem sami… zvolila jsem jinou prepravu.
    pokud vse funguje, je to super… pokud ne…. tak hodne stesti

    KLADY: rychlost velke mnozstvi vydejnich mist
    ZÁPORY: nefunkcni zakaznicka podpora nemoznost v pripade potreby vyzvednout balik v depu
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Tereza 14.5.2019 v 7:01
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vyzkoušela jsem službu Mezi Námi, jelikož jsem nespokojená s cenami Pošty. Poslala jsem už asi 5 balíčků a ten úplně první je stále na podacím místě. Když jsem se byla zeptat (2x) proč to tak je, nedokázali mi odpovědět, že prý vůbec neví co je s balíčkem, že ho nemůžou najít, že nesedí číslo a ať ještě čekám.. Je to již 11 dnů.. Vědět to, tak si ho nechám pojistit, což jsem bohužel neudělala.. Jinak zbyle balíčky dorazily.

    (1) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    David 16.5.2019 v 13:51

    U první zásilky měli problém s doručením (váha 6kg) přestože na výdejním místě bylo „do 10kg“, řešil se přesun na jiné výdejní místo, mezitím se zásilka někde „zdržela“, takže několikero dopisování e-mailem..

    Po týdnu u jiné zásilky řeším, že od vyzvednutí u obchodníka uplynulo již půldruhého dne a stále nebyli schopni zásilku dodat do 10km vzdáleného výdejního místa (obojí v rámci Prahy)

    Za mne příště Zásilkovna už NE!

  12. Reagovat
    Tomáš 21.5.2019 v 15:25

    Nemaj pojem o čase nevěděj co je 24 hodin na dodání
    Škoda doufal sem že budou spolehlivější

  13. Reagovat
    Gabriela 22.5.2019 v 1:08

    POZOOORR!!!! Radim rozmyslet si zda pres ZASILKOVNU cokoliv zaslat. Pred mesicem jsem poslala 10kg a 2kg balik do UK a oba se “ztratily” neznamo kam. A co Zasilkovna na to??? Pry se stala MENSI TECHNICKA ZAVADA, kvuli ktere neni mozno proces doruceni dokoncit. Bylo mi doporuceno sepsat co bylo v baliku a s uctenkama od kazde te veci provest reklamaci.

  14. Reagovat
    Natálie 31.5.2019 v 8:37
    2.5
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    70

    Pokud na zásilku nechvátáte, pak ANO

    KLADY: O něco málo levnější náklady než u konkurence.
    ZÁPORY: Oproti konkurenci dost pomalé dodání!
    (2) (1)You have already voted this
  15. Reagovat
    Helena 10.6.2019 v 13:02
    1
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    30

    Zkusila jsem poprvé poslat zásilku ( drahá pošta) a hned mi jí ztratili. Psala jsem jim email a přišla mi automatická odpověď, že mi odepíší až na mně příjde řada. V telefonu mi řekli, že to řeší. Jsem opravdu smutná. Balíček byl velikosti krabice na boty. Je určitě lepší napsat na krabici i adresu. Bohužel jsem se spoléhá jen na jejich kód. 😔 Dostanu pojištění?

    KLADY: Cena
    ZÁPORY: Nedoručeno!
    (1) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    David Izák 10.6.2019 v 14:50

    Zboží jsem objednal 5.6. a 6.6. cca 8h rano bylo přidáno do elektronické databáze. Od té doby je zboží na cestě a to je už 10.6. 14:30 a byli pořád nikde. Už nikdy Zásilkovnu !!!

  17. Reagovat
    Tomáš Rychtr 27.6.2019 v 12:52

    Převezmou balík od e-shopu i když ho nejsou schopni doručit z důvodu vysoké váhy 22kg potom jim balík leží několik dni (4) na depu a nikdo se o něj nezajímá. Po mém dotazu na stav zásilky se teprve něco začne dít a balík vrací odesílately
    Nedoporučuji

  18. Reagovat
    Petr 27.6.2019 v 16:20

    V ČR mi byl balíček z Aliexpressu doručen přes tuto firmu. Nevím z jakého důvodu se tak stalo, ale tato firma je naprosto příšerná (podstatně horší než Česká pošta). Bylo mi pouze oznámeno, že si mám balíček vyzvednout v nějakém obchodě, který má absolutné hloupou, a krátkou, otevírácí dobu a nemám žádnou šanci se tam pro něj dostat. Přes opakované žádosti o uložení na jiné výdejně (v okolí té kde je jich je ještě několik a mají otevřeno tak jak mi vyhovuje), mi bylo odpovězenou pouze jednou, že tak to chtěl zasílatel (na aliexpressu určite budou znám nějakou pochybnou zásilkovnu) a jinde to uložit nelze. Dál se mnou již nikdo nekomunikoval a balíček mi leží někde, kde jej nedokážu vyzvednout. Opravdu jsem netušil, že může existovat ještě něco horšího, než je česká pošta, ale tato firma mě přesvědčila o opaku. ABSLUTNĚ NEDOPORUČUJI TUTO FIRMU POUŽÍVAT.

    • Reagovat
      Alma 2.7.2019 v 19:35

      Přesně tak, nevím kdo v tom má prsty, ale ČP mi balíčky hodí do schránky a hotovo. Nemám s ní žádný větší problém. Nyní mi Číňan ???? poslal zaplacený balíček do zásilkovny cca cesta autem 20Km. Tak mám chuť vyvolat spor a chtít peníze zpět, protože dodací adresa byla na moje bydliště a ne někde v obchodě. Toto se stalo poprvé za několik desítek nákupů na Aliexpress.

  19. Reagovat
    Rudy 4.7.2019 v 21:19
    4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Rychlé bezproblémové přesměrování výdejního místa z důvodu dovolené kterou jsem původně zvolil informace o dodání přátelská komunikace rychlé dodání moc děkuji

    KLADY: Emailová komunikace info o zásilce po tel. Přesměrování zásilky bez problémů
    ZÁPORY: Není nebo jsem nenašel možnost přesměrovat balíček online
    (0) (2)You have already voted this
  20. Reagovat
    Jirka Foltyn 16.7.2019 v 15:36
    2.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    90

    Zdravim vás, zaregistroval se u vás v doměni že služba bude i rychlá, ale po dnešní zkušenosti jsem zklamán, zásilka zČ. Budějovic do Havířova trvá 4pracovni dny…. To je smutné……
    s pozdravem… Jirka

    (1) (2)You have already voted this
  21. Reagovat
    Jiří 18.7.2019 v 7:25
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoručí zásilku na mou adresu a vyzvednutí zásilky na výdejním místě vzdáleném 7 km zdržuje a zvyšuje mé náklady. Zásilkovnu už nikdy, zůstanu věrný České poště, pošta mi balíček doručí přímo do ruky na mou adresu. V jednom eshopu jsem použil zásilkovnu, vyplnil adresu a balíček jsem si musel vyzvednout na výdejním místě. Nějak jsem při výběru dopravce přehlédl informaci o doručení pouze na výdejní místo-má chyba, jinak bych zásilkovnu vůbec nevybral. Zlákala mě pouze trochu nižší cena a tak jsem do toho šel. Ve výsledku mě to ale stálo více než u pošty, protože jsem vynaložil náklady na benzín při cestě na výdejní místo. Pokud tedy zásilkovna nebude doručovat balíky do ruky jako pošta a jiní levní přepravci, nevidím jediný důvod zásilkovnu používat.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Nedoručí zásilku na mou adresu
    (1) (2)You have already voted this
  22. Reagovat
    Marcela 20.7.2019 v 16:44

    Nejlepší na posílaní menších zásilek za dobrou cenu.Doporučuji – mám dobré zkušenosti.

  23. Reagovat
    Monika 24.7.2019 v 11:03

    Se společností Zásilkovna jsem se už párkrát setkala, nikdy nebyl problém a to i v období Vánoc. Nyní nevím co je za problém, ale vázne totálně komunikace.

  24. Reagovat
    Tony 26.7.2019 v 12:07
    1.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    40

    Pro mě jako majitele e-shopu je Zásilkovna dobrý způsob jak posílat zásilky zákazníkům.
    V poslední době mě však znepokojuje jedna událost s tím že náš e-shop vyřizuje objednávky do 24 hodin.

    Podací místo Zásilkovny zaregistruje objednávku 22.7.2019 a dnes 26.7.2019 je objednávka pořád na cestě.

    Z mého pohledu je to neseriózní jednání.

    Přeji pěkný den

    (3) (1)You have already voted this
  25. Reagovat
    Tomáš Navrátil 30.7.2019 v 15:04

    Zásilka podaná ve čtvrtek odpoledne, vyzvednuta přepravcem v pátek dopoledne, v úterýodpoledne o zásilce ani na zákaznickém servisu nic nevědí a nejsou schopni sdělit, kde se zásilka nachází a zda není zcizena. Příjemce ve sledování má uvedeno, že je v přepravě, odesílatel, že dosud je v depu v dané lokalitě. Při evidenci přes výpočetní techniku nelze obratem zjistit, zda se zásilka v depu nachází či nikoliv a na tuto odpověď z depa musí čekat jejich vlastní reklamační odd. 24 hodin. Pokud chce tato společnost konkurovat České poště, tak jak to velkoryse proklamuje, tak by si měla prvně ujasnit, zda je toho schopna. Tento příklad dokládá, že zatím vůbec NE! A už vůbec nelze věřit, že zásilky dodáváme zpravidla do následujícího pracovního dne!

  26. Reagovat
    Petr 31.7.2019 v 9:15
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofální zkušenost. Avízo, že zásilka ze zahraničí bude doručena na jakési výdejní místo na jisté ulici (jméno ulice souhlasí), ale v úplně jiném městě, než je adresa příjemce. A to ve dvou různých případech. Kontakt linky pro zákazníky – ztráta času, klasické generické call centrum, kde nic nevědí, nic nejde, žádný kontakt nemají, se společností nemají nic společného, jsou jen call centrum. Chybu napravit nemůžou, prý adresu učil „odesílatel“. Ten ale o ničem nevěděl, tak email na jediný email zásilkovny (info@…). Trvalo, než se ozvala jakási dáma, že můžu buď zaplatit dalších 100+ Kč, aby změnili dodací adresu nebo to pošlou zpátky. Prý místo doručení (v jiném městě) určila „mezinárodní logistická společnost“. Jde přitom o nějakou polskou firmičku se zákl. kapitálem necelých 60.000 Kč, se kterou se zásilkovna nějak spřáhla. Doručení na správné místo bez zaplacení dalších 115 Kč odmítli, prý mohou „zajistit vrácení zásilky zpět odesílateli, abyste měl možnost zažádat o novou expedici na správné výdejní místo“. Arogance, nezájem o zákazníka, výsměch.

    KLADY: V call centru zvedli telefon, na email přišla odpověď.
    ZÁPORY: Arogantní jednání, za korekce vlastní chyby chtějí ještě peníze, naprostý nezájem o zákazníka.
    (1) (0)You have already voted this
  27. Reagovat
    Anna Stančíková 31.7.2019 v 16:06
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Maximální spokojenost. Rychlé dodání, přes aplikaci je vidět, kde se zásilka nachází, lze posunout dobu uložení.

    KLADY: rychlost, minimální čekání na vydání zásilky
    ZÁPORY: žádné
    (0) (0)You have already voted this
  28. Reagovat
    Lucie 6.8.2019 v 16:24
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilkovnu už nikdy! Zlatá Česká pošta fakt! Dva dny tam máte že máte zásilku ,,na cestě“ přitom leží v depu. Přes Českou poštu to mám druhý den doma…

    ZÁPORY: Pomalé doručení Když vám to leží na depu, stejně máte jako status zásilky ,,na cestě"
    (1) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Aleš 7.8.2019 v 15:32
    1.25
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    30

    Před nějakým časem jsem objednával zboží které bylo vždy podáno první den odpoledne a běžně už druhý den ráno bylo na mé, poměrně vzdálené, pobočce. Nyní, po cca dvou letech, bylo zboží podáno první den již po obědě, je třetí den odpoledne a zásilka je stále „na cestě“ – pobočku mi za chvíli zavřou. Zásilkovnu kvůli tomuto nekontaktuji (tímto volím v hodnocení 1,5 hvězdičky – dal bych 2,5 ale to by mě museli alespoň sami kontaktovat pro další informace – nevím proč bych to měl dělat já), protože jsem si za něco zaplatil a nehodlám se dále doprošovat na kolenou věcí na které mám automaticky nárok. Rozhodně nejsem placen za to abych zásilkovnu popoháněl – za to bych naopak měl být placen od ní. Beru to jako selhání zásilkovny a dostatečný důvod se k ní nikdy nevrátit – druhou šanci nedává nikdo mě a já zásilkovně též druhou šanci nedám. U ČP jsem zažil všechno možné, ale tak dlouhou dobu dodání nikdy (a to mám ČP ještě asi o 50 metrů blíže než pobočku Z. – nevím co mě to napadlo zkusit zásilkovnu – patrně krátkodobý syndrom matky Terezy). Nejhorší je že bych si za rychlejší dodání i zaplatil ale asi to není možné (a pokud to možné je tak o tom nevím a určitě nebudu studovat druhou vysokou školu jenom proto abych tohle zjistil). Zásilkovna má velmi typický průběh jakékoliv české firmy: 1. začínáme a máme málo peněz = snažíme se, kmitáme, jsme zaměřeni na zákazníka a jeho spokojenost…2. už to umíme a máme dost peněz = snaha upadá, jsme ležérní, jsme zaměřeni na sebe a svoji spokojenost. Do budoucna to vidím na ČP. Tak to prostě je když se člověk občas snaží zkusit něco nového.

    KLADY: - jednoduchost - hodně výdejních míst
    ZÁPORY: - doba dodání
    (0) (0)You have already voted this
  30. Reagovat
    Tomáš 12.8.2019 v 15:24

    7.8. přišlo info, že je má zásilka doručována na výdejní místo. 8.8. telefonát, co se děje se zásilkou. Prý je nutné ji kvůli váze přesměrovat na jinou výdejnu. V pořádku… 12.8. stále žádné info o zásilce. Další telefonát a opět ujištění, že je na cestě a ještě dnes ji budu mít.. Jaké to překvapení.. nemám nic a výdejna, na kterou to bylo přesměrováno, za chvíli zavírá. Zítra mě čeká další telefonát. Skvělá služba. Nebudu opakovat.

  31. Reagovat
    Kris 20.8.2019 v 15:42
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    S tou rychlostí doručení je to hodně špatně. Říkají do 1-2 dnů, není to pravda.

    KLADY: Doručí
    ZÁPORY: Rychlost doručení je špatná.
    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Eliška 23.8.2019 v 11:04

    Maximální spokojenost, první zkušenost

  33. Reagovat
    Monika Laň. 27.8.2019 v 11:36

    První objednání přes zásilkovnu a také poslední ! -zásilka ztracena,i přes urgenci zásilku nikdo nehledal, abych si jí asi hledala sama.Přislíbeno pracovníkem call centra, že se mi ozvou, ale zpětná reakce žádná .Za mě nikdy více !!!!

  34. Reagovat
    FilipZ 28.8.2019 v 1:31
    2.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    100

    Výrazně zaostává za konkurencí v ohledu na rychlost doručení

    KLADY: Široká síť výdejních míst
    ZÁPORY: Nejpomalejší doručení
    (0) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    Vlk 28.8.2019 v 6:34
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zasilkovně velmi fandím, dobrá služba za dobrý peníz. Doladěné detaily a velmi zjednodušená nabídka. Těším se, až půjde přes zásilkovnu poslat balík i třeba do US nebo Kanady, kam posílám.

    KLADY: Pojištění Rychlost Jednoduchost
    ZÁPORY: Zatím nelze poslat Bail do US a Kanady
    (0) (0)You have already voted this
  36. Reagovat
    daniel 28.8.2019 v 14:57

    Poprvé a naposledy jsem využil možnost doručení zboží zdarma přes Zásilkovnu!!!!!!! Po 4 dnech balíček stále nikde!!! Žádná komunikace ohledně možnosti kontaktu na dopravce, pouze informace, že je jim to líto a zboží je stále na cestě!!!!! 4 dny dodání zboží přes jeden region???? Kde žijeme Zásilkovno!!! Nikdy nepíši recenze, ale tohle už mě vytočilo k nepříčetnosti!!!! Zlatá česká, drahá, ale 100% solidní ČESKÁ POšTA!!!!!!!!!!!!!

  37. Reagovat
    Jan 13.9.2019 v 18:30
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Strašná služba. Zboží v 11 hodin dle dispečerů převzal kurýr a do 18:00 to není schopný doručit na místo. Dispečeři celý den tvrdí že to stihne, spojit se s kurýrem a informaci ověřit je nemožné. 21. století a budu do pondělí čekat na zboží, které jste převzali ve čtvrtek.

    ZÁPORY: dispečink k ničemu nelze se spojit s kurýrem délka doručení
    (0) (0)You have already voted this
  38. Reagovat
    Jan 18.9.2019 v 17:54

    Zásilkovna je velmi dobrá ,ale měla by své partnery lépe vybírat.

  39. Reagovat
    Denisa 19.9.2019 v 21:07

    Naprosto nedoporučuji!!!! Objednavala jsem balík pro přítele k narozeninám, ovšem balík jsem si nemohla vyzvednout z důvodu technických problému na prodejně. Napsali, ze se tim zabývají, na e-mail mi napsali, ze to budou řešit a nic…dodnes balík nemám ani se mi už nikdo neozval. Takže přes zasilkovnu už nikdy !!!

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz