Zásilkovna

Zásilkovna je služba, která je zaměřená na budování sítě výdejních míst a na doručování zásilek z e-shopů. Cílem je to, aby bylo poslání i vyzvednutí zásilky snadné pro koncové zákazníky a naše partnery. Zákazníci si díky více jak 300 výdejních míst v České a Slovenské republice mohou zboží vyzvednou osobně. Aby Zásilkovna byla svým zákazníkům ještě blíže, tak buduje síť poboček i v Polsku, Maďarsku a dalších zemích.

Zásilkovna logo

Tuto přepravní společnost využívá již více než 6000 e-shopů od velkých značek až po malé začínající.

Napojení na Zásilkovnu je velice snadné:

  • 1 implementace
  • 1 systém
  • stejný štítek pro všechny druhy dopravy i v zahraničí

Představení přepravce

Zásilkovna byla založena v roce 2010. Zajišťuj e-shopům nízkonákladový a efektnivní způsob doručování zboží. Patří mezi průkopníka franšízingové logistiky ve střední a východní Evropě. Nabízí také levnější doručování zásilek na adresu. E-shopy tak mohou posílat své zásilky nejen po celém Slovensku a Česku, ale také do Maďarska, Rumunska, Itálie, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie či na Ukrajinu.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Zásilkovna nabízí také kurýrní doručení zásilek na adresu příjemce či večerní doručení zásilky přímo v den objednávky.

  • Doručení do České republiky
  • Doručení do Slovenské republiky
  • Doručení do zahraničí
  • a mnoho další

Dokumenty a ceník služeb

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

  • Sledování zásilky (online)
  • Vyzvednutí zásilky
  • Výdejní místa a podací místa (pobočky)
    • Praha, Brno, Olomouc, Plzeň, České Budějovice, Ostrava, Hradec Králové, Zlín, Pardubice, Liberec, Ústí nad Labem, Jihlava, Vsetín, Opava, Kladno, Mladá Boleslav, Uherské Hradiště, Tábor, Teplice, Havířov, Chrudim, Kolín, Rokycany, Trutnov, Třebíč, Šumperk, Karlovy Vary, Prostějov, Litoměřice, Písek, Sokolov, Most, Havlíčkův Brod, Velké Meziříčí, Česká Lípa, Kroměříž, Nový Jičín, Chomutov, Příbram, Hodonín, Klatovy, Karviná, Znojmo, Kralupy, Vyškov a tisíce dalších poboček
  • Kariéra v Zásilkovně
zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Adresa: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení

10Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
10
3.3Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.5
Jednání se zákazníkem
3.2
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu: Pilulka.cz

91 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Lukas 1.2.2019 v 16:57

    No comment. Ruku v ruce s Českou poštou jsem si užil jednu a poslední zkušenost.

    • Reagovat
      Jirka 2.4.2019 v 17:43

      nekonkrétní, uražené, jako recenze nulová informační hodnota pro ostatní uživatele

  2. Reagovat
    Kristina 6.2.2019 v 10:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Výdejné místa k ničemu, protože zásilku moji ztratili, pojistné nevrátili, a teď já sama mám hledat, kdo a kde si ukradnul můj balík

    KLADY: Velké množství výdejných míst
    ZÁPORY: Jednání s klientem, rychlost dodání a komunikace
    (13) (6)You have already voted this
  3. Reagovat
    Jirka 2.4.2019 v 17:30
    4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Rád bych se vyvaroval naštvaných a nekonkrétních výlevů (proč jsou vůbec publikovány???)
    Podle mých zkušeností se tato služba skládá nejméně ze 4 částí: Eshop-Zásilkovna-VM(výdejna)-Klient
    K úspěchu a spokojenosti vede pečlivost při čtení podmínek v Eshopu:
    zda lze platit kartou na VM (Eshop musí akceptovat jinak to Zásilkovna nemůže zprostředkovat i když terminál má);
    dobře si vybrat VM podle otv. hodin, vybavení terminálem a místa nám dobře dostupného;
    vybereme-li si Eshop v „horní dolní“, který vozí zásilky do města jednou týdně, těžko to můžeme očekávat zítra;
    podle toho se lze zařídit a v případě, že něco zahapruje, určit kde to vzniklo.

    KLADY: velký výběr výdejních míst nejnižší cena na trhu bez čekání lze zvolit snad u každého druhého Eshopu
    ZÁPORY: systém dovoluje klientovi zvolit si debilní kombinaci Eshopu - výdejního místa - platby
    (5) (4)You have already voted this
  4. Reagovat
    Jirka 2.4.2019 v 17:46

    Kdo ztratil ? Kdo pojistné nevrátil ? Nekonkrétní ! Anonymní házení špíny….

    • Reagovat
      Luboš 20.11.2019 v 13:47

      Zásilkovna je podnikání bez rizika. Její drzost nemá obdoby. Nedoručí balík a ještě chce peníze za vratku když její dopravce selže. Abychom si udrželi zákazníka, poslali jsme mu novou zásilku prostřednictvím DHL Express. S okamžitou platností jsme ukončili posílání zásilek.

  5. Reagovat
    Josef T. 16.4.2019 v 13:19
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Hodnocení zásilkovny.

    KLADY: Maximální spokojenost rychlosti dodání a to bez poškození byť jen obalu. Společnost má velmi mnoho výdejních míst takže mám vše po ruce. Doposud žádný problém!
    ZÁPORY: Zatím nemohu uvést žádné záporné hodnocení.
    (5) (3)You have already voted this
  6. Reagovat
    Roman 18.4.2019 v 13:57
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    čekám už druhý den, ani email neposlali

    ZÁPORY:
    (7) (4)You have already voted this
    • Reagovat
      Irena 9.11.2019 v 9:51

      To už je, ale o pobočce a ne zasilkovne jako takové. A dva dny jsou napriklad u pošty běžné

  7. Reagovat
    Iva S 25.4.2019 v 13:14
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Se zásilkovnou jsem byla do dnešního dne velice spokojena. Dnes mi přišla zásilka, kterou jsem si měla vyzvednout. SMS mi sdělila, že zásilka je přesměrovaná na jiné místo, než jsem si určila, byť je a areálu OC Chodov. Když jsem chtěla, aby balík přesměrovali na původní adresu, bohužel to prý nejde, jelikož je to Z-box. Opravdu to nechápu, pokud jsem si vybrala určité výdejní místo a při výběru mě nikde neupozorní, že zásilka může být přesměrovaná, tak ji mají doručit tam, kam potřebuji já. Prý si balík mám objednat znova , nemůžou s tím nic dělat. A kdo mi vrátí poštovné??? Je to chyba zásilkovny, ne má!!!! Tak si říkám, že dobrá služba fungovala, nicméně chtějí konkurovat poště a už se jako!moloch! chovají. Jsem opravdu zklamaná.

    KLADY: +rychlost +hodně výdejných míst
    ZÁPORY: - jednání se zákazníkem - samovolné přesměrování zásilek
    (9) (1)You have already voted this
  8. Reagovat
    Marek 10.5.2019 v 10:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Viz níže

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Čekání na spojení hovoru cca 21min Po zvednutí dělala ze mne neslyší. A na po 2 jsem to vzdal protože čekat dalších 20min není pro mě přijatelné. Hlavně ze lepší než ČP - popravdě Furt vede PPL a DHL Jak přeprava tak jednání se zakaznikem.
    (8) (2)You have already voted this
  9. Reagovat
    Karla 13.5.2019 v 21:10
    2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    mnohokrate vyuzita sluzba, az na jednu vyjimku vzdy rychle a bez problemu, ta vyjimka me ale dovedla k psani techto radku… pokud funguje vse podle predpokladu, je Zasilkovna paradni, pokud ne, tak dle vlastni zkusenosti neni pomoci…
    tyden po objednavce a odeslani zbozi eshopem jsem se zacala zajimat, kde balik je, dle trasovani byl na ceste… na email mi behem 24 hodin nikdo neodpovedel, na infolince jsem se dozvedela pouze, ze balik je na depu (kde ale neni mozne si balik vyzvednout, ptala jsem se i na to) a nevi proc, ze se musi pockat na zpetnou vazbu a ozvou se mi… behem 24 hodin zadna informace, takze jsem volala znovu… tipuji, ze po 18timinutovem cekani na infolince vetsina lidi odpada… nedozvedela jsem se nic noveho, cekalo se na zpetnou vazbu… nasledoval vikend a zadna informace, takze jsem si zavolala znovu – tentokrat jsem se dozvedela, ze balik neni ani na depu – priznam se, ze v tu chvili jsem uz nad Zasilkovnou a jejich callcentrem „zlomila hul“ a po dohode s eshopem udelala novou objednavku s tim, ze puvodni balik si doresi s prepravcem sami… zvolila jsem jinou prepravu.
    pokud vse funguje, je to super… pokud ne…. tak hodne stesti

    KLADY: rychlost velke mnozstvi vydejnich mist
    ZÁPORY: nefunkcni zakaznicka podpora nemoznost v pripade potreby vyzvednout balik v depu
    (6) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Tereza 14.5.2019 v 7:01
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vyzkoušela jsem službu Mezi Námi, jelikož jsem nespokojená s cenami Pošty. Poslala jsem už asi 5 balíčků a ten úplně první je stále na podacím místě. Když jsem se byla zeptat (2x) proč to tak je, nedokázali mi odpovědět, že prý vůbec neví co je s balíčkem, že ho nemůžou najít, že nesedí číslo a ať ještě čekám.. Je to již 11 dnů.. Vědět to, tak si ho nechám pojistit, což jsem bohužel neudělala.. Jinak zbyle balíčky dorazily.

    (1) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    David 16.5.2019 v 13:51

    U první zásilky měli problém s doručením (váha 6kg) přestože na výdejním místě bylo „do 10kg“, řešil se přesun na jiné výdejní místo, mezitím se zásilka někde „zdržela“, takže několikero dopisování e-mailem..

    Po týdnu u jiné zásilky řeším, že od vyzvednutí u obchodníka uplynulo již půldruhého dne a stále nebyli schopni zásilku dodat do 10km vzdáleného výdejního místa (obojí v rámci Prahy)

    Za mne příště Zásilkovna už NE!

  12. Reagovat
    Tomáš 21.5.2019 v 15:25

    Nemaj pojem o čase nevěděj co je 24 hodin na dodání
    Škoda doufal sem že budou spolehlivější

  13. Reagovat
    Gabriela 22.5.2019 v 1:08

    POZOOORR!!!! Radim rozmyslet si zda pres ZASILKOVNU cokoliv zaslat. Pred mesicem jsem poslala 10kg a 2kg balik do UK a oba se “ztratily” neznamo kam. A co Zasilkovna na to??? Pry se stala MENSI TECHNICKA ZAVADA, kvuli ktere neni mozno proces doruceni dokoncit. Bylo mi doporuceno sepsat co bylo v baliku a s uctenkama od kazde te veci provest reklamaci.

  14. Reagovat
    Natálie 31.5.2019 v 8:37
    2.5
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    70

    Pokud na zásilku nechvátáte, pak ANO

    KLADY: O něco málo levnější náklady než u konkurence.
    ZÁPORY: Oproti konkurenci dost pomalé dodání!
    (3) (1)You have already voted this
  15. Reagovat
    Helena 10.6.2019 v 13:02
    1
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    30

    Zkusila jsem poprvé poslat zásilku ( drahá pošta) a hned mi jí ztratili. Psala jsem jim email a přišla mi automatická odpověď, že mi odepíší až na mně příjde řada. V telefonu mi řekli, že to řeší. Jsem opravdu smutná. Balíček byl velikosti krabice na boty. Je určitě lepší napsat na krabici i adresu. Bohužel jsem se spoléhá jen na jejich kód. 😔 Dostanu pojištění?

    KLADY: Cena
    ZÁPORY: Nedoručeno!
    (3) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    David Izák 10.6.2019 v 14:50

    Zboží jsem objednal 5.6. a 6.6. cca 8h rano bylo přidáno do elektronické databáze. Od té doby je zboží na cestě a to je už 10.6. 14:30 a byli pořád nikde. Už nikdy Zásilkovnu !!!

  17. Reagovat
    Tomáš Rychtr 27.6.2019 v 12:52

    Převezmou balík od e-shopu i když ho nejsou schopni doručit z důvodu vysoké váhy 22kg potom jim balík leží několik dni (4) na depu a nikdo se o něj nezajímá. Po mém dotazu na stav zásilky se teprve něco začne dít a balík vrací odesílately
    Nedoporučuji

  18. Reagovat
    Petr 27.6.2019 v 16:20

    V ČR mi byl balíček z Aliexpressu doručen přes tuto firmu. Nevím z jakého důvodu se tak stalo, ale tato firma je naprosto příšerná (podstatně horší než Česká pošta). Bylo mi pouze oznámeno, že si mám balíček vyzvednout v nějakém obchodě, který má absolutné hloupou, a krátkou, otevírácí dobu a nemám žádnou šanci se tam pro něj dostat. Přes opakované žádosti o uložení na jiné výdejně (v okolí té kde je jich je ještě několik a mají otevřeno tak jak mi vyhovuje), mi bylo odpovězenou pouze jednou, že tak to chtěl zasílatel (na aliexpressu určite budou znám nějakou pochybnou zásilkovnu) a jinde to uložit nelze. Dál se mnou již nikdo nekomunikoval a balíček mi leží někde, kde jej nedokážu vyzvednout. Opravdu jsem netušil, že může existovat ještě něco horšího, než je česká pošta, ale tato firma mě přesvědčila o opaku. ABSLUTNĚ NEDOPORUČUJI TUTO FIRMU POUŽÍVAT.

    • Reagovat
      Alma 2.7.2019 v 19:35

      Přesně tak, nevím kdo v tom má prsty, ale ČP mi balíčky hodí do schránky a hotovo. Nemám s ní žádný větší problém. Nyní mi Číňan ???? poslal zaplacený balíček do zásilkovny cca cesta autem 20Km. Tak mám chuť vyvolat spor a chtít peníze zpět, protože dodací adresa byla na moje bydliště a ne někde v obchodě. Toto se stalo poprvé za několik desítek nákupů na Aliexpress.

  19. Reagovat
    Rudy 4.7.2019 v 21:19
    4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Rychlé bezproblémové přesměrování výdejního místa z důvodu dovolené kterou jsem původně zvolil informace o dodání přátelská komunikace rychlé dodání moc děkuji

    KLADY: Emailová komunikace info o zásilce po tel. Přesměrování zásilky bez problémů
    ZÁPORY: Není nebo jsem nenašel možnost přesměrovat balíček online
    (0) (2)You have already voted this
  20. Reagovat
    Jirka Foltyn 16.7.2019 v 15:36
    2.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    90

    Zdravim vás, zaregistroval se u vás v doměni že služba bude i rychlá, ale po dnešní zkušenosti jsem zklamán, zásilka zČ. Budějovic do Havířova trvá 4pracovni dny…. To je smutné……
    s pozdravem… Jirka

    (1) (2)You have already voted this
  21. Reagovat
    Jiří 18.7.2019 v 7:25
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoručí zásilku na mou adresu a vyzvednutí zásilky na výdejním místě vzdáleném 7 km zdržuje a zvyšuje mé náklady. Zásilkovnu už nikdy, zůstanu věrný České poště, pošta mi balíček doručí přímo do ruky na mou adresu. V jednom eshopu jsem použil zásilkovnu, vyplnil adresu a balíček jsem si musel vyzvednout na výdejním místě. Nějak jsem při výběru dopravce přehlédl informaci o doručení pouze na výdejní místo-má chyba, jinak bych zásilkovnu vůbec nevybral. Zlákala mě pouze trochu nižší cena a tak jsem do toho šel. Ve výsledku mě to ale stálo více než u pošty, protože jsem vynaložil náklady na benzín při cestě na výdejní místo. Pokud tedy zásilkovna nebude doručovat balíky do ruky jako pošta a jiní levní přepravci, nevidím jediný důvod zásilkovnu používat.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Nedoručí zásilku na mou adresu
    (3) (3)You have already voted this
  22. Reagovat
    Marcela 20.7.2019 v 16:44

    Nejlepší na posílaní menších zásilek za dobrou cenu.Doporučuji – mám dobré zkušenosti.

  23. Reagovat
    Monika 24.7.2019 v 11:03

    Se společností Zásilkovna jsem se už párkrát setkala, nikdy nebyl problém a to i v období Vánoc. Nyní nevím co je za problém, ale vázne totálně komunikace.

  24. Reagovat
    Tony 26.7.2019 v 12:07
    1.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    40

    Pro mě jako majitele e-shopu je Zásilkovna dobrý způsob jak posílat zásilky zákazníkům.
    V poslední době mě však znepokojuje jedna událost s tím že náš e-shop vyřizuje objednávky do 24 hodin.

    Podací místo Zásilkovny zaregistruje objednávku 22.7.2019 a dnes 26.7.2019 je objednávka pořád na cestě.

    Z mého pohledu je to neseriózní jednání.

    Přeji pěkný den

    (4) (1)You have already voted this
  25. Reagovat
    Tomáš Navrátil 30.7.2019 v 15:04

    Zásilka podaná ve čtvrtek odpoledne, vyzvednuta přepravcem v pátek dopoledne, v úterýodpoledne o zásilce ani na zákaznickém servisu nic nevědí a nejsou schopni sdělit, kde se zásilka nachází a zda není zcizena. Příjemce ve sledování má uvedeno, že je v přepravě, odesílatel, že dosud je v depu v dané lokalitě. Při evidenci přes výpočetní techniku nelze obratem zjistit, zda se zásilka v depu nachází či nikoliv a na tuto odpověď z depa musí čekat jejich vlastní reklamační odd. 24 hodin. Pokud chce tato společnost konkurovat České poště, tak jak to velkoryse proklamuje, tak by si měla prvně ujasnit, zda je toho schopna. Tento příklad dokládá, že zatím vůbec NE! A už vůbec nelze věřit, že zásilky dodáváme zpravidla do následujícího pracovního dne!

  26. Reagovat
    Petr 31.7.2019 v 9:15
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofální zkušenost. Avízo, že zásilka ze zahraničí bude doručena na jakési výdejní místo na jisté ulici (jméno ulice souhlasí), ale v úplně jiném městě, než je adresa příjemce. A to ve dvou různých případech. Kontakt linky pro zákazníky – ztráta času, klasické generické call centrum, kde nic nevědí, nic nejde, žádný kontakt nemají, se společností nemají nic společného, jsou jen call centrum. Chybu napravit nemůžou, prý adresu učil „odesílatel“. Ten ale o ničem nevěděl, tak email na jediný email zásilkovny (info@…). Trvalo, než se ozvala jakási dáma, že můžu buď zaplatit dalších 100+ Kč, aby změnili dodací adresu nebo to pošlou zpátky. Prý místo doručení (v jiném městě) určila „mezinárodní logistická společnost“. Jde přitom o nějakou polskou firmičku se zákl. kapitálem necelých 60.000 Kč, se kterou se zásilkovna nějak spřáhla. Doručení na správné místo bez zaplacení dalších 115 Kč odmítli, prý mohou „zajistit vrácení zásilky zpět odesílateli, abyste měl možnost zažádat o novou expedici na správné výdejní místo“. Arogance, nezájem o zákazníka, výsměch.

    KLADY: V call centru zvedli telefon, na email přišla odpověď.
    ZÁPORY: Arogantní jednání, za korekce vlastní chyby chtějí ještě peníze, naprostý nezájem o zákazníka.
    (3) (0)You have already voted this
  27. Reagovat
    Anna Stančíková 31.7.2019 v 16:06
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Maximální spokojenost. Rychlé dodání, přes aplikaci je vidět, kde se zásilka nachází, lze posunout dobu uložení.

    KLADY: rychlost, minimální čekání na vydání zásilky
    ZÁPORY: žádné
    (1) (0)You have already voted this
  28. Reagovat
    Lucie 6.8.2019 v 16:24
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilkovnu už nikdy! Zlatá Česká pošta fakt! Dva dny tam máte že máte zásilku ,,na cestě“ přitom leží v depu. Přes Českou poštu to mám druhý den doma…

    ZÁPORY: Pomalé doručení Když vám to leží na depu, stejně máte jako status zásilky ,,na cestě"
    (2) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Aleš 7.8.2019 v 15:32
    1.25
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    30

    Před nějakým časem jsem objednával zboží které bylo vždy podáno první den odpoledne a běžně už druhý den ráno bylo na mé, poměrně vzdálené, pobočce. Nyní, po cca dvou letech, bylo zboží podáno první den již po obědě, je třetí den odpoledne a zásilka je stále „na cestě“ – pobočku mi za chvíli zavřou. Zásilkovnu kvůli tomuto nekontaktuji (tímto volím v hodnocení 1,5 hvězdičky – dal bych 2,5 ale to by mě museli alespoň sami kontaktovat pro další informace – nevím proč bych to měl dělat já), protože jsem si za něco zaplatil a nehodlám se dále doprošovat na kolenou věcí na které mám automaticky nárok. Rozhodně nejsem placen za to abych zásilkovnu popoháněl – za to bych naopak měl být placen od ní. Beru to jako selhání zásilkovny a dostatečný důvod se k ní nikdy nevrátit – druhou šanci nedává nikdo mě a já zásilkovně též druhou šanci nedám. U ČP jsem zažil všechno možné, ale tak dlouhou dobu dodání nikdy (a to mám ČP ještě asi o 50 metrů blíže než pobočku Z. – nevím co mě to napadlo zkusit zásilkovnu – patrně krátkodobý syndrom matky Terezy). Nejhorší je že bych si za rychlejší dodání i zaplatil ale asi to není možné (a pokud to možné je tak o tom nevím a určitě nebudu studovat druhou vysokou školu jenom proto abych tohle zjistil). Zásilkovna má velmi typický průběh jakékoliv české firmy: 1. začínáme a máme málo peněz = snažíme se, kmitáme, jsme zaměřeni na zákazníka a jeho spokojenost…2. už to umíme a máme dost peněz = snaha upadá, jsme ležérní, jsme zaměřeni na sebe a svoji spokojenost. Do budoucna to vidím na ČP. Tak to prostě je když se člověk občas snaží zkusit něco nového.

    KLADY: - jednoduchost - hodně výdejních míst
    ZÁPORY: - doba dodání
    (2) (0)You have already voted this
  30. Reagovat
    Tomáš 12.8.2019 v 15:24

    7.8. přišlo info, že je má zásilka doručována na výdejní místo. 8.8. telefonát, co se děje se zásilkou. Prý je nutné ji kvůli váze přesměrovat na jinou výdejnu. V pořádku… 12.8. stále žádné info o zásilce. Další telefonát a opět ujištění, že je na cestě a ještě dnes ji budu mít.. Jaké to překvapení.. nemám nic a výdejna, na kterou to bylo přesměrováno, za chvíli zavírá. Zítra mě čeká další telefonát. Skvělá služba. Nebudu opakovat.

  31. Reagovat
    Kris 20.8.2019 v 15:42
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    S tou rychlostí doručení je to hodně špatně. Říkají do 1-2 dnů, není to pravda.

    KLADY: Doručí
    ZÁPORY: Rychlost doručení je špatná.
    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Eliška 23.8.2019 v 11:04

    Maximální spokojenost, první zkušenost

  33. Reagovat
    Monika Laň. 27.8.2019 v 11:36

    První objednání přes zásilkovnu a také poslední ! -zásilka ztracena,i přes urgenci zásilku nikdo nehledal, abych si jí asi hledala sama.Přislíbeno pracovníkem call centra, že se mi ozvou, ale zpětná reakce žádná .Za mě nikdy více !!!!

  34. Reagovat
    FilipZ 28.8.2019 v 1:31
    2.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    100

    Výrazně zaostává za konkurencí v ohledu na rychlost doručení

    KLADY: Široká síť výdejních míst
    ZÁPORY: Nejpomalejší doručení
    (1) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    Vlk 28.8.2019 v 6:34
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zasilkovně velmi fandím, dobrá služba za dobrý peníz. Doladěné detaily a velmi zjednodušená nabídka. Těším se, až půjde přes zásilkovnu poslat balík i třeba do US nebo Kanady, kam posílám.

    KLADY: Pojištění Rychlost Jednoduchost
    ZÁPORY: Zatím nelze poslat Bail do US a Kanady
    (0) (0)You have already voted this
  36. Reagovat
    daniel 28.8.2019 v 14:57

    Poprvé a naposledy jsem využil možnost doručení zboží zdarma přes Zásilkovnu!!!!!!! Po 4 dnech balíček stále nikde!!! Žádná komunikace ohledně možnosti kontaktu na dopravce, pouze informace, že je jim to líto a zboží je stále na cestě!!!!! 4 dny dodání zboží přes jeden region???? Kde žijeme Zásilkovno!!! Nikdy nepíši recenze, ale tohle už mě vytočilo k nepříčetnosti!!!! Zlatá česká, drahá, ale 100% solidní ČESKÁ POšTA!!!!!!!!!!!!!

  37. Reagovat
    Jan 13.9.2019 v 18:30
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Strašná služba. Zboží v 11 hodin dle dispečerů převzal kurýr a do 18:00 to není schopný doručit na místo. Dispečeři celý den tvrdí že to stihne, spojit se s kurýrem a informaci ověřit je nemožné. 21. století a budu do pondělí čekat na zboží, které jste převzali ve čtvrtek.

    ZÁPORY: dispečink k ničemu nelze se spojit s kurýrem délka doručení
    (1) (0)You have already voted this
  38. Reagovat
    Jan 18.9.2019 v 17:54

    Zásilkovna je velmi dobrá ,ale měla by své partnery lépe vybírat.

  39. Reagovat
    Denisa 19.9.2019 v 21:07

    Naprosto nedoporučuji!!!! Objednavala jsem balík pro přítele k narozeninám, ovšem balík jsem si nemohla vyzvednout z důvodu technických problému na prodejně. Napsali, ze se tim zabývají, na e-mail mi napsali, ze to budou řešit a nic…dodnes balík nemám ani se mi už nikdo neozval. Takže přes zasilkovnu už nikdy !!!

  40. Reagovat
    Luboš 25.9.2019 v 19:36
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, nezlobte se na mne ale píšete že dodání je ve většině případů 1-2 dny ale já měl tedy smůlu protože mě šel balík (cca 100 km) 7 kalendářních dnů. Obyčejný balíček, nic velkého, nic těžkého.

    KLADY: Nakonec to došlo
    ZÁPORY: Kdybych se sám nezajímal, kdo ví jestli by to někdy došlo
    (1) (0)You have already voted this
  41. Reagovat
    Simona 27.9.2019 v 20:50

    Nespokojená
    Balicek odeslan pak ztracen v depu v Hradci Králové, nakonec odeslan zpet na podací místo a 70kc v kanale. Hruza se s nima na cem koli domluvit. Klientská linka k nicemu, v tomto případě zlatá Česka pošta

  42. Reagovat
    Barbora 8.10.2019 v 8:57
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zasilkovna je průměrná. Ale jak to u nich chodí a reklamací se ztraceným balíčkem, to je solidní oříšek. Za chvíli to bude měsíc a já stále čtu ať vydrží, že se tomu pilně věnují. Takže mám po penězích a balíčku!!! Přes zásilkovnu už nikdy více!!!

    KLADY: Cena
    ZÁPORY: ➡️Dlouhá dodací lhůta - ztráta balíčku -nevyřešení kompenzace - ignorace -nezájem
    (1) (0)You have already voted this
  43. Reagovat
    Petr 10.10.2019 v 16:02
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Že Vám aspoň zvednou telefon po 10 minutách čekání a relativně slušně pošlou do … Vaší zásilku dohledají, že je stále na Depu v lepším případě a nelze vyzvednou osobně, i když nejsou schopni doručit a nebo.. minulá zásilka zcela ztracena N E D O P O R U Č U J I !!!!!!

    KLADY: ani jedena pozitivita .. Vlastně ano .. začínám si velice vážit České pošty ..
    ZÁPORY: Doba doručení, ztracení zásilek, nemožnost vyzvednutí na Depu, ignorace-neochota řešení ... prostě nedoporučuji Zásilkovnu nikomu..
    (1) (0)You have already voted this
  44. Reagovat
    Jan 11.10.2019 v 7:54
    0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zasilkovna Praha 5, Hurka, Rominek. Vydejni doba do 18 hodin ve vsedni den, zavreno uz v 17. hodin, aniz by zasilkovna predem informala zákazníky o zmene vydejni doby. Jine zasilkovny takove informace bezne rozesilaji, pro tuto zasilkovnu jde zrejme o nadlisky ukol.

    KLADY: Zadne
    ZÁPORY: jednani se zakaznikem - trsgedie
    (1) (1)You have already voted this
  45. Reagovat
    Jiří 4.11.2019 v 8:58
    3.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    90

    při předání balíku nedostávám potvrzení, že jsem balík předal, a tak jsem občas torchu nervozní, ale zatím jsem poslal cca 30 balíků a bezproblému

    KLADY: výborný výběr poboček.
    ZÁPORY: občas trochu delší doba dodání, např 3-4 dny
    (0) (0)You have already voted this
  46. Reagovat
    Martina 6.11.2019 v 13:03
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragická zkušenost s doručováním pokud vyberete dopravce InTime, nebo nejlevnější doručení na adresu.
    Doručování trvá více než 12-14 dní!!!! A to je teprve říjen. Co se bude dít v prosinci?
    Pokud možno volte výdejní místo Zásilkovny nebo dopravce DPD.

    KLADY: pro zákazníka levný způsob doručení
    ZÁPORY: není jistota doručení včas cca do 4-5 dnů neochotní při řešení ze strany Zásilkovny - řeknou, že nemohou nic dělat, ale zaplatit chtějí 100%
    (1) (0)You have already voted this
  47. Reagovat
    Jan Zemánek 9.11.2019 v 8:38
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tak jsem to zkusil, ČP je drahá. První balíček doručen za tři dny, druhý taktéž. Třetí ztracen a už pět dnů mi stále systém hlásí abych ho donesl na pobočku. Z pobočky odjel ale nikde není a systém to neví. Tím, že nemáte žádný doklad o převzetí pobočkou, jste ve velké nevýhodě. Na reklamační lince jsem byl ubezpečen o jejich pomoci a usilovném pátrání. Po 24 hodinách se vám ozveme s výsledkem. Kdepak, ani jednou se už nikdo neozval. Když zavoláte znovu, vše jede od nuly. Operátoři očividně mezi sebou nekomunikují a nenechávají poznámky u reklamací. Takže závěrem……..balíček není, potvrzení o odeslání nemám, peníze musím vrátit. Vracím se do poštovních front.

    KLADY: Cena Síť poboček
    ZÁPORY: Ztráta balíčků Nezájem při reklamaci Absence potvrzení o předání zásilky Doba doručení
    (1) (0)You have already voted this
  48. Reagovat
    Klára 11.11.2019 v 11:27
    2.25
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    30

    Na dopravu je to jedna z nejlepších a cenově přijatelných služeb co jsem doposud využila. Jediné co vidím negativně, je jednání s pobočkami a jejich zaměstnanci. Stalo se již několikrát, že mi byla doručena potvrzovací zpráva, že je balík uložen na dané zásilkovně. Při vyzvednutí buď prodejna nebyla otevřena nebo balík nemohli najít. Rozpory s otevírací dobou zásilkovny, jiná je uvedena v emailu nebo sms a jiná je ve skutečnosti. Manipulace s balíkem někdy bývá hrubší, než by bylo nezbytně nutné. Před očima upustila můj balík, když ho tahala z hromady a další jí popadali. Navíc měli balíky uskladněné na velmi špinavé a vlhké podlaze a tak byli balíky zašpiněné. Měli by lépe kontrolovat své pobočky. Ale jinak dodání obstojně rychlé.

    KLADY: cena široká síť poboček
    ZÁPORY: jednání se zákazníkem na výdejně manipulace s balíčky
    (1) (0)You have already voted this
  49. Reagovat
    Josef 11.11.2019 v 11:56
    2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pozor !
    Jestli nemate chytry telefon, nebo bankovni kartu, neuspejete a tedy se ani nepousejte zasilat pres Zasilkovnu.
    Dnes jsem se presvedcil o tom, ze na Zasilkovne vam nepomuzou a zbytecne jsem tam bezel !
    A stacilo by tak malo, aby pani vsechno vybavila a ja jen zaplatil !

    KLADY: Cena, jen cena
    ZÁPORY: Nemoznost zaslat balicek pro vyse zminene problemy ! Takze zustava, zel, jen posta !
    (1) (1)You have already voted this
  50. Reagovat
    Tereza 13.11.2019 v 16:47

    Musím říct, že jsem velmi nespokojena s pánem který rozvážel po praze 10. Šla jsem po chodniku a tento psychicky labilní člověk, který autem vjel na chodnik a ja mu uhla, na mě začal řvát co si to ne nej dovoluju, moje kamarádka se me zastala a on na ni vystartoval. Poté se nás zastali naši spolučáci, že je neslušné takhle se baví s holkama a on na ně vystartoval že je rozkope… opravdu nepochopim

  51. Reagovat
    Sojkova 18.11.2019 v 13:30

    Můj komentář byl smazán, nevim proč(asi nechvalil). Zasilkovna klame, lhuta 7 dni s prodlouzenim na21 se smrskla na tri dny (i s sms poslanou vecer), prodlouzeni neni možné… citim tak trochu podvod, protože podle nabidky si člověk sluzbu vybírá. Jednani otřesné :tak to je a nic vic pro vás neuděláme. Jsem opravdu velmi nespokojena

    • Reagovat moje foto 96x96 - Zásilkovna
      Adam 18.11.2019 v 19:17

      Dobrý den, jiný komentář od Vás tady nemáme. Pokud není komentář vulgární, má přidanou hodnotu pro další čtenáře, tak vše schvalujeme.

  52. Reagovat
    markéta 19.11.2019 v 21:31
    2.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    20

    Ještě do nedávna jsem měla Zásilkovnu velmi ráda, dobré ceny, rychlé dodání a pravidelně jsem přes ně posílala i přijímala zásilky… Po mé pracovní zkušenosti z depa Brno musím říct, že už nikdy více a raději si připlatím u intime. V životě jsem si nemyslela, že se k balíkům, které posílám chovají takto neuctivě a nerespektují ani nálepku pozor křehké. O chování nadřízených k zaměstnancům ani nemluvě ( Byla jsem tam naštěstí jen brigádně a byla jsem vyhozena vedoucím, pouze kvůli tomu, že jsem se šla napít. ) , porušovaní bezpečnosti práce a zákoníku práce budu řešit již s inspektorátem práce. S balíky se opravdu zachází jako s odpadem a né jako s něčím z čeho mi jdou peníze.

    KLADY: pouze cena
    ZÁPORY: v recenzi
    (2) (0)You have already voted this
  53. Reagovat
    Viktor 7.12.2019 v 17:18
    0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Tak jsem pouzil zasilkovnu poprve na jejich dobre recenze.
    Balik mi vezou tyden a nikdo nevi kde je. Jen slibuji, zitra bude zitra bude. Ale to, ze mam auto na zvedaku, klient na auto ceka, neda se s nim odjet, aby se tam dalo jine auto a pracovalo se. Balik mel dojit v pondeli a je sobota (takze tyden na ceste), nikdo se neodhodlal aspon omluvit a jen slibuji. Priste 30kc navic a pouzit ppl, kde je mozne si ho pripadne v depu vyzvednout. Zasilkovna nic. Tragedie.

    KLADY: Super cena a ze vidi hned kdo vola podle cisla, pokud je cislo v zasilce.
    ZÁPORY: Tyden dorucuji balik, porad ho nemam, jen slibuji. Takze poprve a naposled :-(
    (0) (0)You have already voted this
  54. Reagovat
    Helena Nová 8.12.2019 v 19:18
    2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilkovnu hodnotím jako nešťastné řešení. Jsem z Brna, vyzvednout si zásilku v centru je téměř nemožné, a to nejen teď v čase vánočním. Přes e-shopy s doručením přes zásilkovnu objednávám průměrně 1x měsíčně. 99% míst je přeplněných a nelze tam zásilku zaslat. Volno je jen v okrajových částech města. Nedoporčuji. Lepší si připlatit a nechat zásilku dopravit jiným dopravcem.

    KLADY: Levné
    ZÁPORY: Většina výdejních míst nedostupná, nejen v době vánoc.
    (1) (0)You have already voted this
  55. Reagovat
    Lenka 11.12.2019 v 9:33
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Se službou Zásilkovna jsem byla vždy spokojena, až letos v předvánočním čase nastal problém:
    Již třetí týden čekám na balíček a nic, hrůza, po třech urgencích, kdy se balíček hledá se pořád nic neděje. Všichni se stále vymlouvají, ach jo, zlatá PPL o pár korun dražší.
    Nikdo se neomluví a nikdo nic neřeší. Jsem zvědává, jestli dojde.

    KLADY: cena
    ZÁPORY: vše ostatní
    (1) (0)You have already voted this
  56. Reagovat
    Onderka 16.12.2019 v 21:27
    2
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    50

    Nadměrné balíky přes 2kg už jsou pro ně problematické.
    Čekali jsme 3 týdny na jeden balík. V Olomouci si ležel bez kontroly. Na centralu jsem volal 3x i eshop.
    První paní to nebyla schopná zařídit a ani ta druhá. Té třetí jsem dal kde mi má zavolat a volala někam jinam. Prostě domluva špatná a chaos.

    KLADY: Menší balíky dojdou rychle a bez problému.
    ZÁPORY: Komunikace ze strany centrály Větší balíky
    (2) (0)You have already voted this
  57. Reagovat
    Jarda 17.12.2019 v 13:18

    Zásilka byla vyzvednuta před čtrnácti dny. Do teď mi nic nedorazilo, psal jsem mail zkoušel volat a nic. Naštěstí mi prodejce poslal nový balík s tím, že si to vyreklamuje. Přeji hodně štěstí.

  58. Reagovat
    Alena Michálková 18.12.2019 v 15:36
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    11.12. objednání a bohužel i zaplacení v e-shopu (je již několikrát ověřený a spolehlivý).12.12. převzato Zásilkovnou k přepravě. Do dneška 18.12. je zásilka ve statusu „na cestě“.
    Po dotazu na info lince přišlo info, že byla přesměrována na jinou výdejnu a uvedena adresa mnou požadované výdejny. Po opětovném dotazu přišla adresa jiné výdejny, ovšem s otevírací dobou pouze v pracovní dny 8,30-14,30, takže naprosto nepoužitelné. Po tlf dotazu, co s tím, jsem se dozvěděla, že už nejde nic dělat a zásilka bude doručena na avizované místo.
    Tímto jsem odepsala několik vánočních dárků a Zásilkovně mockrát děkuji. :-(
    Evidentně nezvládaji.

    (0) (0)You have already voted this
  59. Reagovat
    ondra 18.12.2019 v 17:40
    2
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    20

    Na vyzvednutí zásilky mi nechali pouze dva dny a prodloužení není možné. Fakt super služby. To i ta Česká pošta je lepší.

    (0) (1)You have already voted this
  60. Reagovat
    Honza 19.12.2019 v 11:14
    1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilkovna sama o sobě není problém. Problém jsou některá výdejní místa (respektive lidé v nich pracující). V našem městě máme 3 výdejní místa zásilkovny. Dvě z nich jsou v papírnictví/hračkářství a jedno v elektru. S těmi v papírnictví jsem nikdy neměl problém – paní příjemno, ochotná a balíček vždy hned najde. Výdejní místo v elektru je ale jiný kafe. Konkrétně jde o prodejnu Apollo Mohelnice. Pokaždé, když tam balíček vyzvedávám, tak odcházím neskutečně nas..štván. Pán, tam pracující, je neskutečně arogantní člověk. Slušné chování mu asi nic neříká, nepozdraví (vlastně se nebaví skoro vůbec). Vždy z lidí udělá hlupáky a pak se ani neomluví, když se ukáže, že je na vině on…atd. Normálně bych tam nešel, ale když je jiné výdejní místo plné, tak není na výběr.
    Je to škoda. Nechci hodnotit záporně samotnou zásilkovnu, ale jednotlivá výdejní místa hodnotit nejdou, takže to musím napsat takto

    KLADY: Celkem ryché dodání
    ZÁPORY: Některá výdejní místa (neochotní pracovníci)
    (0) (0)You have already voted this
  61. Reagovat
    Andrej 19.12.2019 v 12:32

    Nevím jestli za to může Zásilkovna nebo DPD , asi spíš DPD ale píšu sem. Přišel mi balík s označením POZOR KŘEHKÉ a jeho obsah byl úplně rozbitý, jak si toto někdo může dovolit, nad tím mi zůstává rozum stát. Přes DPD už nikdy nic nechci.

  62. Reagovat
    M. 19.12.2019 v 19:18
    2.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    50

    Objednala jsem si zbozi na pobocku, abych si ho mohla sama vyzvednout, jakmile budu mit cas. Pobocka otevrena do 16:45. Dnes prisel mail v 15:40, ze si zbozi mohu vyzvednout nejpozdeji zitra. Jako vazne, jeden den na vyzvednuti? Proc tak kratka doba? Zamerne jsem si to dala na pobocku, aby sem kuryr zbytecne nejel, kdyz budu v praci. Ale kdyz je cas na vyzvednuti jeden jediny den, tak jsem si vlastne vubec nepomohla. Takze bohuzel toto byla prvni a posledni zkusenost se zasilkovnou, coz je skoda, protoze jinak bylo pripraveni zasilky k vyzvednuti velmi rechle.

    KLADY: Rychlos doruceni
    ZÁPORY: Velmi kratky cas na vyzvednuti zbozi na pobocce. (jeden den)
    (0) (0)You have already voted this
  63. Reagovat
    Bai.Cerna 20.12.2019 v 13:03
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Maximální spokojenost. Profesionální a velmi příjemné jednání. I v předvánočním shonu byli pracovníci ochotni řešit mé požadavky (změna výdejního místa). Co bylo slíbeno, to bylo dodrženo.

    KLADY: - profesionalita - příjemné vystupování - dobrá péče o zákazníka - mnoho výdejních míst
    (0) (1)You have already voted this
  64. Reagovat
    Dominik Mráz 20.12.2019 v 13:09
    0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    13.1.2019 jsem objednal zásilku.
    Dnes 20.1. jsem se dobýval odpovědi u dopravce Zásilkovna.cz, kdy mi balík dovezou. Ti mi do 30 minut odepsali, že balík byl poškozen a je zaslán zpět k odesílateli.
    Myslím si, že kdybych se nedobýval, tak na ten balík čekám do Silvestra.
    Žádné podání informací

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Chaos Nepodání informací o poškození Snad jim funguje jen Facebook jako zákaznická podpora.
    (2) (0)You have already voted this
  65. Reagovat
    Marie 20.12.2019 v 14:03

    Dnešní zkušenost.. Zásilkovna převzala balíček, který překračoval přepravní a výdejní možnosti. Balíček je momentálně v nějakém depu neznámo kde… Prostě ztracen…. Obrovské zklamání, Zásilkovnu už nikdy..

  66. Reagovat
    LUKÁŠ 20.12.2019 v 16:51
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík poslán ve středu ráno, a v pátek žádná změna, pořád na tom samém místě ani se to nehlo. Fakt super. Díky moc. Po svátcích si to můžete strčit už víte kam.

    KLADY: Žádné
    (1) (1)You have already voted this
  67. Reagovat
    Vojta 20.12.2019 v 19:27
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doporučuji

    KLADY: Vse bylo krasne zabalené, na to ze 16.12. Je to odeslané, tak to přišlo 19.12. Opravdu rychle,..
    ZÁPORY: Nic
    (0) (2)You have already voted this
  68. Reagovat
    Martin Flesner 23.12.2019 v 17:08
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den, s tímto přepravcem už nikdy!!!

    Zboží je od 18. prosince zaplacené dopředu, 19. prosince přišla od přepravce sms, že přijal zboží do přepravy a bude doručen na vybranou zásilkovnu. Je den před Vánoci, obchod, který měl zboží vydat, má nyní zavřeno. Stav zboží už je 4 dny: na cestě.

    Obchod, ze kterého objednávám už léta, vždy zboží do přepravy dodal včas, pouze zásilkovna letos evidentně nestíhá a já ani raději nechci vědět, kde zboží vlastně je.

    Takže děkuji, že zboží třeba dodáte v pátek 27. prosince, ale je to úplně k ničemu.

    KLADY: absolutně nic
    (1) (0)You have already voted this
  69. Reagovat
    Jarmily 24.12.2019 v 7:58

    Jsem opravdu naštvaná. Balíček jsem si objednala přes eshop 13. 12. 2019. 17.12. jsem obdržela mail, že je na cestě. 23. 12. balíček stále nepřišel, přestože výdejní místo bylo otevřeno celý den. Když jsem zavolala na číslo zasilkovny, slečna mi řekla, že můj balíček je od 17.12. v Depu v mém městě, a že mi nemůže slíbit, že dorazí do vánoc. Jak je možné, že 6 dní je balík ve městě a zasilkovna jej není schopna dodat do vydejniho místa? Nehledě na to, že na svých stránkách uvádí, že pokud eshop (podnikatel) dodá zásilkovně balík do 18.12., může se spolehnout, že zákazník jej obdrží do Vánoc. Chápu vycerpanost systému v období Vánoc, ale stačila by SMS či mail s omluvou, že nestíhají a ne, že se budou všude chvastat tím, jaké rekordy v počtu zaslaných objednávek za den překonávají.
    Byla jsem se Zasilkovnou spokojená, ale tento přístup mi opravdu vadí.

  70. Reagovat
    Nova 2.1.2020 v 10:12
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velmi nespolehlivé, 1 zásilka zůstala týden na odběrném místě, našli ji až po reklamaci,druhá trvá10 dní a je stále někde v depu, navíc bez upozorněni změnili misto doručení, telefonicky se nic nevyřeší, jen slíbí, ze se na to podivají

    (0) (0)You have already voted this
  71. Reagovat
    Vaclav 3.1.2020 v 9:35
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hrozne 10 dni čekání na balik z prahy do ostravy
    10zavóano ze to davaji dpd ze zitra to mam
    11 den dpd stale nic nedostalo

    Mozna to nekdy prijde

    Výmluvy typu na vasi zasilkovna bylo zavřeno p*** bylo zavřeno vybíral jsem podle toho i kdyby bylo 😂proc to za 11 dni neodjelo z prahy 😂😂

    KLADY: Umi vsecko naslibobavat
    ZÁPORY: 10 dni čekání na balik z prahy do ostravy 10zavóano ze to davaji dpd ze zitra to mam 11 den dpd stale nic nedostalo Mozna to nekdy prijde
    (1) (0)You have already voted this
  72. Reagovat
    hanah 3.1.2020 v 14:29

    Mnohokrát služby využito. Dobrá komunikace, rychlá dodávka, bezproblémové výdejny. Až letos a to teda stálo ( vlastně ještě stojí) za to. Nejprve mi nepřišlo echo k výdeji jednoho balíku, až když jsem se začala po něm pídit, řekla mi paní ze Zásilkovna.cz, že ho už poslali zase zpět k dodavateli. A podruhé: 20.12.- fyzický příjem balíku Zásilkovnou.cz. 21.1. Až v 19,01hod přišla SMS, že zásilky jsou připraveny k výdeji, ovšem ve výdejně zásilek v jiné obci-Švermově. A tam ten samý den zavřeli už v 11 hod s tím, že balíky je možné vyzvednout až za 13 dní !! A to v době vánoc, kdy tato služba je snad nejvíce smysluplná!! Když už jsem se s tím smířila, chtěla jsem si balík vyzvednout hned ráno za těch 13.dní, tedy 3.1. Den předem jsem volala Zásilkovnu.cz, aby balík už nikam nepřeposílali, že si do Švermova radši zajedu hned ráno. Jenomže mi bylo řečeno, že už to nejde, že balík už je znovu přeposlaný do naší obce-Libušín. No, dobrá, tak si to ohlídám a zavolám do zásilkovny v Libušíně radši během dopoledne, kdyby náhodou zase nedošlo echo k vyzvednutí zásilky. Jenže, balík nikde. Po vyzvednutí balíku řidičem ve Švermově prý znovu musí doputovat někam, odkud ho znovu pošlou k nám do Libušína. Takže, díky čísi lidské chybě, zadržuje zásilkovna mé vánoční dárky už 14 dní a balíky stále ještě nemám. (psáno 3.1.2020 ve 12:41h)

  73. Reagovat
    Jakub 3.1.2020 v 15:02
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragedie, tragedie a jeste jednou tragedie!! 21.12.2019 jsem si objednal balik. 23.12.2019 ho Zasilkovna dostala, aby ho predala na vydejni misto. Chapu, Vanoce, takze jsem ani nepocital s tim, ze bude do vanoc, to je ok, ale ocekaval jsem, ze bude do konce roku. To jsem ale netusil, ze cela Zasilkovna bude jeste po svatcich mimo provoz. Navic kdyz jsem sel okolo zvoleneho vydejniho mista, na dverich byla cedule, ze od 23.12. – 6.1.2020 maji zavreno. Nechapu, proc tohle nebylo 21.12. uvedeno na strankach Zasilkovny kam jsem si nechal zaslat balik? Nebo to ty provozovny nemusi Zasilkovne sdelovat?? Nerozumim, ale asi jsou radi za kazdeho, kdo je ochoten balik vydat… Tak jsem se 30.12. na Zasilkovnu dovolal s tim, ze bych rad balik vyzvedl nekde jinde. Pani ochotna a nabidla mne, ze kousek od meho bydliste je vydejni misto a ze to tam hned posle a ze si to 31.12. vyzvednu. Ano, dnes je 3.1.2020 a balik nikde. Dostal se na nabidnute misto, pani z vydejniho mista ho ani neprijala do systemu, takze se vlastne ani poradne nevi kde je a vzala si volno do 7.1.2020. Takze jsem si fakt pomohl s presmerovanim. Pokud budu moc, priste se Zasilkovne vyhnu obloukem, protoze tohle je vrchol.
    Zaverem bych chtel rict, ze nechapu lidi, co nadavaji na ceskou postu. Vite kdy maji otevreno a k baliku se snadno dostanete.

    KLADY: Na zadny klad jsem neprisel, ale mozna cena pro odesilatele.
    ZÁPORY: Viz text
    (0) (0)You have already voted this
  74. Reagovat
    Popelková 6.1.2020 v 15:30

    Už jen to, že si musíte založit účet na Google, odsouhlasit a poskytnout osobní údaje, odsouhlasit reklamy,je katastrofa. Jsme jak ti očipovaní psi, velký bratr nás sleduje i přes zásilkovnu – aplikace v podstatě špehovací. NIKDY bych to nepoužila. Lákají na cenu – ale jak se říká „laciné-dvakrát placené“. Neboli i zadarmo je to drahé.Zlaté PPL, GLS a Česká pošta.

  75. Reagovat
    Petra 7.1.2020 v 22:44

    Katastrofa

  76. Reagovat
    Lubos 9.1.2020 v 2:23

    Zasilkovna přijala balíček a 31.12.2019 zaslala info že na výdejním místě mají do 8.1.2020 dovolenou a že si mohu zásilku nasměrovat na jiné výdejní místo. Což jsem udělal hned jak informace přišla. Výdejní místo se mi v aplikaci i změnilo. Od té doby bohužel žádný pokrok a balík stále nemám. Balík je stále na depu v Plzni odkud nevyjel ani na původní ani na nové výdejní místo. Po 6ti telefonických urgencích, pak až nepříjemných se stále nic neděje a jen dostávám informace když už jsem neprijemnej že to urgovali na depu a že vidí že došlo k nějakému teď již opakovanému přeštítkování.
    Kam si mám stěžovat už nevím. Ty marťaňi na call centru si z nás dělají jen srandu a na cokoliv říkají že mám vyčkat 24hodin. Balík stále nikde. Zlatá Česká pošta. Ta mi balík vždy doručí a jezdila i o vykendech a hlavně, doručí až domů. Mě zásilkovnu zvolila nějaká pofidérní polská společnost která i vybrala výdejní místo. Je to katastrofa

  77. Reagovat
    Jiří. K 10.1.2020 v 9:41
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nevěřil jsem že může existovat něco horšího než pošta,ale zásilkovna to je teprve banda……..#*¡!%&….
    Nikdy bych si od nich už nenechal něco doručit ale když plno lidí nebo eshopu nemá jinou možnost.

    KLADY: Žádné klady jsem nezaznamenal, možná cena ale klidně dám 200,- za poštovný když to budu mít druhý den, tady dá člověk 70 Kč a čeká 3-5 dní
    ZÁPORY: Myslel jsem si že pošta je nejhorší balikovka, ale po několika zkušenostech se zasilkovnou jsem zjistil že nejhorší je rozhodně zásilkovna 29 obj během roku a jen 3 dorazily do druhého dne. Kcemu je ze to stojí pár korun když člověk čeká na balík jak pes před krámem.
    (2) (0)You have already voted this
  78. Reagovat
    zzz 11.1.2020 v 12:51
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    zmatek nad zmatek…raději fakt česká pošta, než tahle parodie na zasílání

    ZÁPORY: vše, nevědí nic, balík je někde ztracen, odpovědi na emailu se člověk nedočká...
    (2) (0)You have already voted this
  79. Reagovat
    Markéta 14.1.2020 v 10:08
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Nejlepší. Ze všech dopravců nejrychlejší a cenově přijatelné. Pokud je možnost,vždy volím zasilkovnu.

    KLADY: Rychlost,komunikace,cena.
    (1) (3)You have already voted this
  80. Reagovat
    Jan 17.1.2020 v 7:59

    Odcizili mi balicek. Ano, odcizili, za tim si stojim.

  81. Reagovat
    petr 21.1.2020 v 18:22

    Nic nedělají zadarmo a stejně mizerně jako ČP.

  82. Reagovat
    Dominika 21.1.2020 v 18:45

    Šílené chování kurýrů. Zboží objednané přes službu zásilkovna mi většinou přijde rozdrcené na padrť. Ani k tomu nemám co říct. Nechci vidět, jak se chovají k balíčkům.
    Dneska mi přišel jeden s obrovským nápisem „křehké“ a co myslíte. 5 drahých velkých Yankee svíček v záplavě střepů. Totálně rozmlácené. Fakt děkuji. Už nikdy víc.

  83. Reagovat
    Marie 22.1.2020 v 17:04
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    POJIŠTĚNÝ balíček ztratili, vymazali ze systému a nekomunikují. Pěkný vykukové, jediný kontakt je na call centrum, kde vám žádný další nedají a pouze slibují, přes měsíc se bohužel nic neděje. Emailové adresy to samé. Už přes ně nikdy nic posílat nebudeme.

    KLADY: už žádný
    ZÁPORY: Není pobočka, chybí kontakty, call centrum nepomůže, emaily neřeší
    (0) (0)You have already voted this
  84. Reagovat
    Petr Minul 12.2.2020 v 14:23

    Nedoporučiji.

  85. Reagovat
    Lenka 14.2.2020 v 19:02
    4
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    80

    Já přijala už snad desítky balíků od zasilkovny a již několikrát i poslala.
    Dodání levné a vždy krátké a nic netnicend. Nechápu ty komentáře a nadávky. V životě se nic nerozbilo a neztratilo. Vždy je to jen o tom to řádně zabalit!! Naproti tomu u pošty už v životě nikdy. Dvakrát tak drahé a zničí vše.
    Posílání balíků je úžasné jednoduché, o polovině levnější než pošta. Vše jen vypnuté doma na telefonu zaplatíte těch pár korun a jen zanesete na pobočku. .
    Co sem tu četla tak ve většině případů není chyba zasilkovny ale toho kdo to posílá. Špatně zabalené nebo větší balík nez je zaplacen. Znám cechy a je mi jasné že někdo určitě chce využít nekontrolovanou u podání balíků a pošle víc jak 5 kg za cenu 5kg a pak si stěžuje.
    Za mě je zasilkovna jednička a ppstu už nikdy v životě

    KLADY: Levné oproti nehorázně drahé poště, poslání i dodání.Pohodlné poslání balíků bez front a stresu
    ZÁPORY: Zatím žádný
    (0) (0)You have already voted this
  86. Reagovat
    Olga Šalková 15.2.2020 v 12:06
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Šílené, využila jsem zasilkovnu v Jindřichově Hradci, Nežárecká,Prevedent,narazila jsem na arogantní a nepříjemnou paní na výdejně, dlouho jsem čekala, dokonce po mě ječela, už nikdy více, raději si priplatnim za jinou variantu.Zasilkovnam dávám palec dolů

    ZÁPORY: Strašný zážitek, takové jednání jsem ještě nezažila.
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz