Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Býval to nejlepší doručovatel, teď je to příšerné!! Mašinerie naprosto bez zájmu o klienta! Doručí zásilku do Z BOXU, který je velice daleko. Invalidní důchodci, a slyšela jsem to i od jiných lidí, pro které je to problém, nemůžou nic udělat, voláte, píšete, prosíte, NEEXISTUJE ŠANCE, i když se o to snažíte včas, kdy zásilku teprve převzali, NEEXISTUJE ŠANCE přesměrovat doručení! Přitom kdysi to šlo a v nabídce na stránce ta možnost je pořád uvedena, ale nefunkční. Navíc je naprosto nemožné se spojit na lince s člověkem, ale umělou inteligenci mají jak umělou demenci, neschopnou komunikace.
Hlavně že se vydělává, ÚCTA K ZÁKAZNÍKOVI, ZÁJEM O ZÁKAZNÍKA, ÚROVEŇ FIREMNÍ, I LIDSKÁ, PODNIKATELSKÁ ČEST…to vše už u této firmy neexistuje! Tato společnost dnes ukazuje cestu, jak si svět dělat horším a horším.
Vždy jsem byla se Zásilkovnou velice spokojena a vítala možnost si ji vybrat. V poslední době cca 1/2 roku je to horor. Zásilky nechodí na vybrané výdejní místo, ale do z-boxů, které je problém v našem městě vůbec najít. Je vyfocen pouze box, které jsou všechny stejné, a nikoli nějaký záchytný bod v okolí, takže nezbývá než podle adresy hledat v mapách. Ještě každá zásilky přijde do jiného, bez ohledu k vzdálenosti k mnou vybranému místu, dodání trvá běžně dva dny, protože kurýr neví, jestli je box plný! Dovolat se na zákaznickou linkuje další horo, protože donutit robota, aby vás přepojil na živého operátora, je o nervy, pak následuje 10 minut čekání než je člověk spojen, aby se dozvěděl, že vlastně o balíčku ví jen to, co si mohu dohledat v jejich aplikaci – kde se nacházel naposledy.
Někde je problém, kdysi fungovala v pořádku, bohužel po více špatných zkušenostech už ne.. a nedoporučuji.. To že změní výdejní místo v místě bydliště a je problém vyzvednou kvůli pracovní doby a otvírací doby provozovny je ještě řešitelné.. Když Vám místo doručení zásilky domů zůstane zásilka v jiném městě je už asi nad mé chápání. Virtuální asistentka to není schopna pochopit.. Na reklamaci a změnu výdejního místa přes online formulář.. zase odpoví automat.. s tím, že se omlouvají za zdržení zásilky, která je uložená úplně jinde…
Neustále pozdní doručování oproti reklamovanym 24 hodinám. Balíček je jeden den od 5rano v Česku, ale oni si dávají načas a dorucuji treba az treti den. Česká pošta už není nejhorší dorucovatel. U mě uz je na prvnim miste nejhorsiho dorucovatele a problematickeho dorucovatele Zasilkovna. Pred rokem to bylo jeste jaks taks vporadku ale ted uz ne. Sice je zbox 70m od baraku, ale neni na dorucovani do nej a ani na vydejni misto do obchodu spoleh. Radeji si zaplatim stejnou castku nebo o neco vyssi a mam spolehlivejsi dorucovani a ikdyby to byla Česká pošta. Česká posta se spis naopak zvedla a zlepsila. Takze zasilkovna?! Nenene uz nikdy nebudu doporucovat. Já myslel, ze si clovek plati za sluzbu s danymi pravidly,ale ty tu nejsou, takze si clovek plati za sluzbu, ktera neplni to co slibuje.
Zásilkovna je za mě nejhorší dopravce a společnost nejhůře komunikující se zákazníkem. Virtuální kontakt nevyřeší nic, spíš naštve a ten živý také ne. Sami netuší, kde se právě zásilka nachází. Domluva 0, řešení problému 0. Doporučuji nepoužívat, protože to znamená jen problémy.
Včera otřesný zážitek. Vidím příjezd auta přepravky 5SR 7173 , jsem na dvorku kde stojí mé auto a je otevřená garáž. a najednou vidím letět cca 4 metry balík přes plot na zem. A v tu chvíli mě zpozoroval řidič a prý je to normální. Řidič mladík evidentně s ukrajinským přízvukem nechtěl říct jméno a raději sedl do auta a odjel na druhou stranu něž jsem stál na cestě. Musel se stejně někde otočit neb to jinudy nejde.
Jednání strašné. Zásilka od Dr.Max doručena rychle, ovšem na pobocku, kde byl týden dovolene, bylo 7 dní nemožné si vyzvednout zásilku – lek a praci prostredek, nutne potrebne. Po 7 dnech byla zásilka z neznámých důvodů presmerována do jiné obce. Současně nebylo možné zasilkovnu skontaktovat a promluvit s někým jiným než virtuální asistentkou. Horor.
Zasilkovnu nedoporučuji. Několik ztracených balíků. Zaměstnanci zásilkovny nejsou schopni nic vyřešit nebo vysvětlit proč balík byl doručen na depo ale z něj už neodešel.
Zásilka byla odeslána 3.7. a 7.7.ji ještě nemám. Tuto společnost nedoporučuji a už nikdy nevyužiji.
Poslední dobou jste se za mě osobně dost pohoršili. 2.7. přijato a do dnes t.j. 7.7. NEDORUČENO. Jinak pořád lepší, než moloch Česká pošta….