Robotické vysavače Rowenta

Robotické vysavače Rowenta jsou skvělými pomocníky pro všechny domácnosti, bez ohledu na to, jestli mají koberce či tvrdé podlahy. Tyto vysavače mají ve výbavě vysoce kvalitní rotační kartáče, které si poradí se srstí domácího zvířectva, ale také s vlasy a ostatními nečistotami.

To vše je rovněž zásluhou silného sacího výkonu, díky čemuž jsou i koberce čisté až do hloubky. Velkou výhodou je také kombinace s odnímatelným mopem. Hravě se tak podlaha vysaje a vytře tak říkajíc jedním vrzem.

Chytrá navigace i senzory zajistí, že vysavač neohrozí například pád ze schodů a bez problémů se vyhnou i překážkám. Navíc se snadno a rychle vrátí zpět na nabíjecí stanici.

Praktická je i mobilní aplikace, která zprostředkuje použití virtuální zdi, což jde u modelů s laserovou navigací. Máte tak dokonalý přehled, o již uklizených částech domácnosti.

Všechny vysavače Rowenta

Ultratenké robotické vysavače Rowenta Explorer

Serie Explorer 60 představuje ty vůbec nejtenčí robotické vysavače, které jsou vysoké pouhých 6 cm. Snadno se díky tomu dostanou pod nábytek a na hůře dostupná místa. Poradí si s nečistotami na parketách, tvrdých podlahách i kobercích.

Inovativní technologie

Rowenta jde kupředu a své výrobky neustále zdokonaluje. Systém Aqua Force 2v1 mají ve výbavě všechny robotické vysavače Rowenta řady Explorer. Snadno tak mohou vysávat a vytírat najednou.

Zbaví podlahy i těch nejdrobnějších nečistot, dokonce se ztratí i různé šmouhy nebo stopy po pacičkách od domácích mazlíčků.

Chytrá navigace Smart Exploration využívá tzv. autonomní navigační systém. Díky tomu se může každý vysavač bez problémů pohybovat po celém bytě či domě a vyhnout se všem nástrahám, ať už je to překážka na podlaze, schody nebo třeba spící pes či kočka.

Robotické vysavače Serie 40, Serie 60 i Serie 80 můžete ovládat hlasem a nařídit jim ať začnou uklízet. Musí však být plně kompatibilní s aplikací Google Assistant, Amazon Alexa a v neposlední řadě také se Siri.

Každý z robotických vysavačů Explorer Allergy je na trhu i ve verzi pro alergiky, u nichž hrozí citlivost na prach. Mohou se pochlubit vysoce výkonným HEPA filtrem špičkové kvality, který je schopen zachytit až 99,9 % alergenů a roztočů.

zpět k obsahu ↑

O značce Rowenta

Historie značky se začala psát již v roce 1884, kdy byla založena společnost Weintraud & Co GmbH. Jejím zakladatelem byl Robert Weintraud, průmyslník, který pocházel z Offenbachu.

Tato společnost původně vyráběla potřeby do kanceláře, pro kuřáky, ale také hodiny a lampy. Teprve až v roce 1909 dochází k založení značky Rowenta. Název je vlastně akronymem, tedy je složen z částí jména svého zakladatele.

Jestli si na něčem dává tato společnost záležet, pak je to unikátní a do posledního detailu propracovaný design, spolu se špičkovou kvalitou každého jednotlivého výrobku. Rowenta si postupně budovala pevné postavení na trhu a byla to právě tato značka, která na trh se spotřebiči uvedla úplně první žehličku, která byla vyzbrojena termostatem.

Bylo to v roce 1949 a o osm let později, tedy roku 1957 už byla na světě i žehlička napařovací. Ostatně žehličky vyrábí Rowenta dodnes a neustále zdokonaluje jak jejich již, tak dokonalý design, tak funkčnost a nezapomíná ani na inovativní technologie.

Však je také společnost Rowenta vlastníkem patentované žehlící desky MicroSteam 400. Ta je známá tím, že má 400 napařovacích otvorů s jejichž pomocí je pára účinně rozváděna skrz celou plochu.

Žehlení prádla je díky této značce svátkem, neboť žehličky mají ultra úzkou špici, takže se snadno dostanete i na malé a špatně dostupné plochy, jako třeba mezi knoflíčky u košile, ale zároveň s tím máte záruku maximálního parního rázu.

Žehlící plochy u žehliček Rowenta vyniká špičkovou kluzností a vysokou odolností. V šedesátých letech bylo velmi plodné období na nové spotřebiče, a tak nás potěšil kávovar KG-22, který se stal doslova hitem své doby. Znát ho můžeme možná spíš pod názvem Filtermatic.

Jeho poznávacím znamením byla špičková topná plocha, která dokázala udržet kávu stále teplou. V té době to byl velmi inovativní a praktický kávovar. Zvládl připravit 1 litr kávy během pár minut.

Design byl bílo-oranžový a hodil se do každé domácnosti. Nutno podotknout, že během 8 let se tohoto spotřebiče prodalo neuvěřitelných 1,1, milionů kusů, což bylo v té době něco úžasného.

Sedmdesátá léta se pro změnu nesla v duchu vysavačů, jejichž produkce byla v této době zahájena, a to nejen klasických, ale rovněž tyčových. Zásadní byla u každého takového produktu vysoká efektivita sání, ale také dostatečná kapacita nádoby na prach, respektive její rozměry.

Stále však probíhala výroba populárních žehliček, na ty Rowenta nikdy nezapomínala. V osmdesátých letech 20. století došlo k zakoupení značky Rowenta francouzskou společnost Groupe SEB. Skupina SEB má pod sebou i jiné značky, které jsou známé výrobou menších domácích spotřebičů, u nichž se snaží stále zdokonalovat jejich vlastnosti a parametry.

Patří sem například značky Tefal, Krups, Moulinex, Lagostina a mnohé další, včetně několika regionálních značek přímo z Francie. SEB můžete naleznout ve více než 120 zemích, v nichž funguje. V současné době se Rowenta zaměřuje na vývoj takových technologií, které vynikají maximální šetrností vůči životnímu prostředí.

Stále nezapomíná na zajímavý a úžasný design každého výrobku. Značka Rowenta patří k hrstce značek, jejichž produkce určená pro evropský trh stále setrvává ve stejné zemi a nebyla nikam přesunuta. Továrnu můžete najít v Erbach im Odenwald, kde je také inovační centrum určené pro vývoj nejnovějších technologií.

zpět k obsahu ↑

Recenze robotických Rowenta

 

Recenzer.cz
Logo