Deutsche Post je největším německým poštovním doručovatelem, zároveň však funguje jako největší kurýrní služba v mezinárodním měřítku. Na konci roku 2017 měla více než 520 000 zaměstnanců, mezi nimiž byli započítáni i pracovníci kurýrní sítě DHL.
Představení dopravce
Deutsche Post byla založena v roce 1995, přičemž jejím předchůdcem byla Deutsche Bundespost, která vznikla roku 1950. Díky výrazným investicím do těch nejmodernějších logistických technologií bylo v roce 1996 zajištěno rychlejší doručování balíků i dopisních zásilek v rámci celého Německa.
Modernizace výroby na 33 balíkových centrech zvládla Německá pošta značně zrychlit celý distribuční proces. Investice jako taková byla dokončena roku 1998 a dohromady měla Deutsche Post 83 tzv. high-tech výrobních center.
To poslední se otevřelo 4. prosince 1998. Na začátku 90. let se prostřednictvím strojů třídilo méně než 25 %, zatímco dnes se v poštovních centrech zpracovává plně automaticky přes 90 % všech zásilek.
Od roku 1998 jsou ta největší poštovní centra v Berlíně, Hamburku, Mnichově, Frankfurtu a Düsseldorfu. V červnu 2002 získala Deutsche Post dalších 25% podílu v DHL a dohromady tak má 75% podíl. Od roku 2009 používá Deutsche Post AG jméno Deutsche Post DHL Group.
Přehled služeb
Mezi službami jsou standardně poštovní/dopisní zásilky, dále celostátní zásilky, které umožňují posílat knihy či zboží, nechybí tisková služba, jejímž prostřednictvím mohou vydavatelé rozesílat časopisy a noviny.
Německá pošta zajišťuje také vyplácení zákonného důchodu i poskytnutí služeb, které přímo souvisí se soukromými i firemními penzijními plány. Nechybí i možnost rychlého a efektivního zasílání reklamních e-mailů, které pro své klienty bez problémů zajistí. Samozřejmostí jsou i další poštovní i finanční služby.
Sledování zásilek
Velkou výhodou je tzv. tracking, který umožňuje sledovat vaše zásilky, ať už je to standardní dopis, doporučené psaní, zásilka na dobírku či balík.
Máte tak přehled, kde se vaše zásilka nachází a kdy bude doručována. Sledování zásilek funguje stejně jako u naší České pošty, tedy stačí jen zadat sledovací číslo zásilky a dát hledat. O vše ostatní se již postará automatický systém.
Zajímavé odkazy
- DHL Group
- Sledování zásilky
- Vyhledávání PSČ
- Nabídka pracovních míst
- Vyhledávání pobočky, poštovní schránky atd.
Kontakty
- Telefon: +49/ (0) 228/ 18 20.
- E-mail: impressum.brief@deutschepost.de.
- Sídlo společnosti: Charles-de-Gaulle-Straße 20, PLZ/Ort, 53113 Bonn.
Katastrofa. Pokaždé nedoručí zásilku s tím, že adresa není označená. Ostatní kurýři s tím problém nemají.
zásilka poslána z Prahy před měsícem do Německa není stále doručena,poslední info z 2.4. – je na třídícím centru ??
17.4. jsem podal reklamaci u České pošty-reklamační lhůta 30 dní !!