Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

467 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zlodeji nic víc pokud vám přijde balík a uvidíte pásku Ppl neprebyrejte mě vyměnili obsah místo asistenčního motoru remoska

    Klady: Má zkušenost je otřesena ano dopra rychlá ale přepravci kradou vymění vám obsah zásilky proto pozor jakmile uvidíte přez obsah prelepenou pásku Ppl neprebyrejte tak jako já místo asistenčního motoru mi tam soupli remosku nejhorší zkušenost první a poslední už nikdy více
    Zápory: Jsou to zlodeji
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jednání na informační lince absolutně neprofesionální, doslova výsměch operátora z mého zoufalství nedoručené zásilky (ačkoli jsem byla doma), kterou jsem velmi nutně potřebovala a u prodávajícího si zaplatila za expresní odeslání zboží na adresu bydliště. To, že mi zásilku řidič PPL uložil do parcel shopu vzdáleném 13 km od místa doručení (bydliště), operátora vůbec nezajímalo, prý to není jejich problém, že se tam nemám jak dostat. Na můj dotaz na jeho jméno sdělil, že nemá jméno, na můj požadavek sdělení jména nadřízeného mi sdělil, že nemá nadřízeného. Kontakt na místně příslušné depo mi odmítl poskytnout s tím, že na depu nemají telefon. Prý mi může zadat požadavek na opětovné doručení zásilky, což potrvá cca týden. A za takové jednání onomu mladíkovi zaměstnavatel vyplácí mzdu… Svůj pokus o vyřešení problému jsem následně učinila přes chat, což bylo to samé v „bleděmodrém“.

    Neuvěřitelná ostuda a neprofesionalita „nejvyššího kalibru“. Nerozumím zaměstnavateli, proč zaměstnává taková neschopná individua.

    Zápory: neprofesionální jednání, nejhorší přepravce
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Hrůza, žádné info, jen SMS v den doručení, že za dvě hodiny přijedou. Pak uložení ve vzdáleném místě v mimo okres. Vše svádějí na odesílatele.

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Společnost PPL mně velmi kladně překvapila. A to hned několikrát.
    1. Bezproblémové telefonní spojení.
    2. Velmi vstřícný hovor s dispečerem. Kdy mi ochotně pomohl vyřešit můj problém nedodání zboží, zaviněný e-shopem (udání špatného mobilního čísla)
    3. Nad rámec povinností poslal email pobočce pro kladné vyřešení problému
    4. Závěrem obrovská ochota řidiče, který ač nemusel, objednávku znovu týž den doručil. Velké poděkování.
    S ochotou jak dispečerů na telefonu, tak samotných řidičů, jsem se nesetkala poprvé.
    Proto přepravní společnost PPL hodnotím velmi, velmi kladně, moc všem.děkuji a těším se na další dopravu objednaného zboží. 👏👏👏

    Klady: Ochota, vstřícnost, empatie
    Zápory: Ne
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka doručena na jiné místo.Není to první problem u této společnosti a vím ze už NIKDY neobjednam před PPL.

    Klady: Nic dobreho
    Zápory: Nespolehlivost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Katastrofální firma NIKDY,NIKDY přes ní už nebudu nic objednávat.potřeboval jsem pouze o 3dny prodloužit uložení balíku a absolutní nezájem.
    U konkurence Zásilkovna,Česká pošta,GLS,DPD,WEIDO nikde není problém jen oni dělají problémy a nezájem.
    Naposledy jsem přes ně objednával a určitě nedoporučuji tuto firmu děs a hrůza.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Řidič podává soukromé informace třetí osobě
    Velmi neprofesionální.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nespokojenost. Místo na adresu doručují do parcelshopu. Neschopný řidič ani nemohl najít dům, tak raději odjel. Nespolehlivá, drahá přepravní společnost

    Klady: ------
    Zápory: jednání řidiče, vypínaní telefonátu, nulová snaha najít danou adresu, nemám peníze, uspořený čas, ani balík
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zaplacenou službu doručení na adresu PPL zcela ignoruje. Bez konzultace rovnou ukládá na PARCELSHOPU. Přičemž ráno přijde SMS,že se bude doručování v uvedeném čase. Nikdo se neozve s rovnou se ukládá. Ztížnost nemá žádný význam. Odpověď arogantní. Nejhorší služba co znám, zlatá Česká pošta.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Jitka Bernardeta Holdošová 14.3.2024 v 13:24

    Zaplatila jsem při doručování zásilky dopravu domu, protože jsem starší důchodce, nemocná a zásilka váží 14 kg. Nikdo nevolal, a přišla SMS bez možnosti odpovědi, že je zásilka uložena v nějakém víc než kilometr vzdáleném obchodě, odkud vede cesta k našemu domu do prudkého kopce. Na dotaz na infolince mi bylo sděleno, že řidič volal několikrát (nemám žádný zmeškaný hovor), vyfotil můj zvonek (nechápu, proč nezazvonil), ale fotku mi nemohou poslat, protože je jen pro „interní“ potřebu. Asi je fotka mého zvonku pro mě tajná…
    Takže vaše povedená firma funguje tak, že hrabne peníze za dopravu na adresu tj. 129 Kč, vše to pak nahazi na jedno odběrne místo za 45 Kč a rozdíl shrabne. Je to podvodna praktika. A vřele tuto firmu nedoporučuji.

1 2 3 43

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo