Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

482 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pokud bych mohla dát hvězdičky do mínusu udělám to. PPL je nejhorší společnost na světě. Zásilky nechávám posílat do boxu, ale 99% uloží v parcel shopu. V blízkém okolí jsou další 2 boxy, ale oni to ukládají v papírnictví, které má úplně nesmyslnou otevírací dobu. Navíc při poslední návštěvě mě nikdo neupozornil, že balík popsali a já si zničila oblečení a obarvila kůži na rukách. Ani 4 dny neustálého mytí rukou nepomohlo. Prosila jsem PPL aby kontaktovali pobočku a zjistili čím balíky popisují a jak mám barvu odstranit, dostala jsem odpověď po 4 dnech, že nemám nárok na reklamaci. Odpověď úplně mimo můj dotaz. NEDOPORUČUJI!!!!

    Klady: žádné jsem nenašla
    Zápory: úplně všechno, neschopnost, arogance, příšerný zákaznický servis
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Dnes mi přišlo oznámení, že z důvodu nezastižení byl můj balík předán do parcel shopu. Nikdo se mě za celý den zastihnout nepokusil ani mi nikdo nevolal. Danou adresu jsem uvedla, protože jsem si byla jistá, že na daném místě budu v průběhu celého pracovního dne přítomná a nemám prostor hledat pobočku, kam mi byl daný balík doručen.

  3. Reply
    Nataša Špelinová 1.7.2024 v 17:46

    Byli jste výborná služba ,absolutně spolehlivá a nejlevnější proti ostatním. To už neplatí na telefonických linkách nelze nechat reklamaci.
    Změnit poslední den doručovací adresu o dva kilometry dál absolutně bez důvodu pokládám za velmi špatné. Balíček o velikosti 20x15x4cm nedoručit tam kam jste měli .a kde je prostor že by jste umístili traktor ,a odvézt to o dva kilometry dál na maličkou benzínovou pumpu na okraji města když jedete minimálně kolem dvou dalších PPL úschoven.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neskutečně arogantní řidič, který se mi vyloženě vysmíval, když jsem se chtěl domluvit na doručení. Obdobný přístup ze strany helpdesku, který mne poučil, že to je Pan Řidič. Já jako zákazník jsem obyčejná nula, taková obtížná filcka, která se nemá co přát či dokonce vymýšlet. Zásilka nedoručena, ponechána na místě, které nevyhovuje ani dostupností ani otevírací dobou. Od dodavatele zásilky jsem se dozvěděl, že obdobnou zkušenost mají i s jinými přepravními společnostmi, a že ztratil důvěru v to, že se to zlepší. Tento přístup přepravce je dokonce ohrožuje na existenci, kdy neustále musí opakovaně vyřizovat stížnosti zákazníků a snažit se znovu a znovu zásilku doručit. Mohu-li doporučit, vyhněte se PPL obloukem.

    Klady: Žádné
    Zápory: Arogance, nezájem zásilku doručit, výsměch, zesměšňování, povýšenecká komunikace. Antizákaznický přístup. Nemožnost zvolit čas ani místo doručení.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    To snad ani není možné, že se takhle inkompetentní firma drží na trhu.

    Balíček přišel po 10 DNECH co byl objednaný, v době, kdy jsem byl v zahraničí. Požádal jsem tedy o doručení na jiné výdejní místo, prý o to požádají. No, jejich vlastní DEPO prý požadavek odmítlo. WOW! Takže balíček zaslali zpátky. O čemž samozřejmě nepřišel žádný email ani informace. Protože mi tvrdili, že změnu místa zařídí, neřešil jsem, aby za mě balík vyzvedl někdo jiný! Ke změně nedošlo, nebyl jsem o tom informován a nenapadlo je prodloužit ani termín.

    Protivný lidi na chatu.

    Klady: Žádné?!
    Zápory: Nekompetence?! Nemožnost změnit doručení?! Neprodloužení termínu doručení?! Lidi jsou DRZÝ a protivný na chatu! Absolutní neochota jakkoliv se starat o zákazníky!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    A zvednout telefon taky neumí celý den

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. PPL- jejich pracovnice velmi arogantní, lže, stále nafrněná a vzteklá. ZDRAVIT TO NEUMÍ, NA POZDRAV ROVNĚŽ ODPOVĚDĚT NEUMÍ.

  8. PPL je nejhorší přepravní společnost, za posledních půl roku 3x negativní zkušenost! Nejdřív mě dopravce seřve po telefonu, že máme blbě označený dům a nemohl to najít ( jako jediný ze všech dopravců, návštěv a mě, kdy všichni náš dům našli) Podruhé jsem o jednu sekundu nestihla vzít telefon, protože jsem byla čůrat a musela jsem poslouchat plno keců o tom, že nemám zvonek ( což má své závažné důvody) a že už je pryč! Když jsem se rozhodla, že už si od nich nikdy nic neobjednám, tak obchod u kterého jsem nakupovala nespecifikoval dopravce. A ejhle, opět PPL… Email, že mi pravděpodobně doručí následující den balík a den druhý – email, že jsem nebyla zastižena! Bez SMS, bez emailu o čase doručení nebo kontaktu na řidiče!! Takže co, zase si budu muset sednou do auta a jet to někam vyzvednout!!!!

  9. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, velice mne mrzí, že musím negativně hodnotit tohoto dopravce. Opakovaně mí nebyl doručen balíček na adresu a předán na parcelshop. Řidič zavolá minutu před příjezdem a ani není ochoten počkat. Nejspíš neměl svůj den. Příště se bohužel obrátím jinam.

    Klady: Rychlost
    Zápory: Jednání
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za oblast Kuřimsko velká spokojenost. Nynější paní je klenotem PPL.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • 22.5.2024 změna personálu již to není jako dříve, nekorektní jednání, výmluvy, lhaní drzost od doručovatele, několika hodinové spoždění a zase lhaní. Kam sme se to dostali. Absolutně nejsem spokojena. Dříve to bylo jinak, mám pochopení, že se stanou i nepředvídatelné situace, nemusím to být spojeno s lhaním,

1 2 3 44

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo