PPL

Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

1x1.trans - PPL

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů

ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe
zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8.5 Hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.5
Jednání se zákazníkem
2.5
KLADY
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

110 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Eva Ondrová 6.10.2020 v 12:31

    Ráda bych zde napsala svůj aktuální poznatek s doručovací službou PPL, pro další případné zákazníky. Nechala jsem si doručit balíček z e-shopu prostřednictvím společnosti PPL. Doposud jsem s ní byla vždy spokojená. Jelikož jsem pravidelně přes týden v zaměstnání, nechala jsem si doručit balíček na adresu do zaměstnání. Byla jsem pomocí SMS informována, že mi bude balíček doručován. V době, kdy mě kurýr kontaktoval telefonicky jsem měla bohužel jednání a nemohla jsem telefon zvednout, nicméně jsem předala instrukce mým kolegům, kteří se na adrese doručení nacházeli v hojném počtu, aby balíček převzali. Kurýr ovšem bohužel po neúspěšném telefonátu balíček ani nezkusil doručit. Obdržela jsem SMS zprávu, že balíček byl uložen do Parcelshopu. Dle instrukcí jsem si vyhledala, kde se tento Parcelshop nachází a zjistila jsem, že je na opačném konci města, velmi špatně dostupný hromadnou dopravou a doba vyzvednutí balíčku je od 9 do 16 hod., což je pro pracujícího člověka dosti nereálný čas. Snažila jsem se požádat přepravce na jeho infolince o přemístění balíčku alespoň do jiného Parcelshopu. Bohužel tato služba mi byla odmítnuta. Musela jsem tedy složitě zajišťovat vyzvednutí balíčku v přepravcem určený čas. Služba PPL tedy pro mě, jako zákazníka, díky tomuto novému postupu přestala být jakkoli výhodná.

    • Reagovat
      Pavla 7.1.2021 v 15:19

      Vidím, že tohle je bohužel kurýrů PPL rutina.

    • Reagovat
      Tereza 14.12.2020 v 14:32

      Musím souhlasit. Stejná zkušenost. Balíček měl přebrat soused. Pan se ani neobtěžoval na doručovací adresu ani jet. Krom toho, že PPL není schopna jezdit ve stejný čas.
      Pzn. Máme před domem kamery.

    • Reagovat
      Jana 10.12.2020 v 8:44

      Chápu, že přes koronu a zároveň advent mají hodně práce s přepravou. Ale moc mi nevyhovuje, že když jsem nebyla doma, hodili mi balík na parcel shop vzdálený 3 km od bydliště, když je další parcel shop ani ne 500 m od bydliště. Přes den mi nepřišlo nic o tom, že jestli mi čas doručení nevyhovuje, mohu jej změnit. E-mail o změně přišel až ve chvíli, kdy mi ppl volala a hned záhy jsem si z odkazu z e-mailu změnila místo doručení na parcel shop blízko mého bydliště, stejně mi to pak dali na jiný… Za mě je teda lepší dpd…

    • Reagovat
      Andrea kozlova 16.10.2020 v 11:40

      Pani Evo,
      mam uplne stejnou zkusenost a jsem prekvapena, jak radoby zakaznicky servis PPL tento pristup vysvetluje ci omlouva. Je to neskutecne, jak dnesni firmy funguji a jednaji se zakaznikem! Oni proste nemaji snahu zasilky dorucovat, jen kasirovat za prepravni sluzby.

  2. Reagovat
    Andrea kozlova 16.10.2020 v 11:36

    Nema snahu zasilku dorucit ani podle vlastnich obchodnich podminek a v case, ktery sam oznami v predchozi sms, nekomunikuje s adresatem – neodpovida na hovory ani sms a neochota prepravit zasilku do nejblizsiho Parcelshopu.

  3. Reagovat
    Karolína Maturová 29.10.2020 v 15:35

    Pan Černý, mi dnes ohromně pomohl.
    Pán co mi měl balíček přivést, tak ho nepřivezl na moji adresu, raději ho hodil na zásilkovnu, která je jen kousek ode mého místa. Nebyl schopen mi ho přivést kam měl.
    pak nastal problém na zásilkovně u placení, když počítáte s kartou a najednou musíte platit hotovostí, kterou nemáte a nemáte si kde vybrat.
    Naštěstí na této prodejně byl i pan Černý a pomohl mi. Abych mohla platit kartou u něj.

    Je moc šikovný a zlepšil mi nejen náladu ale i den.
    Tímto mu chci ještě jednou poděkovat.

  4. Reagovat
    Kateřina 4.11.2020 v 14:54
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutní nespokojenost. Objednávala jsem si zboží ze zahraničního e-shopu, kam jsem napsala telefon i adresu. Přišel mi e-mail, že mi dnes balíček doručí na adresu, tak jsem zůstala doma. Najednou mi přišel meil, že se mi pokusili doručit zásilku, ale nebyla jsem k zastižení. Po telefonátu na infolinku jsem se dozvěděla, že prodejce neposkytl moje telefonní číslo, takže se ani nepokusili balíček doručit. Zazvonit na zvonek je zřejmě obrovský problém.

    (9) (1)You have already voted this
  5. Reagovat
    Natalia 5.11.2020 v 11:14

    Pani ogresivna dneska rvala ze mama spatne vislo mobilu.

  6. Reagovat
    Jessica Pitt 6.11.2020 v 22:03

    BALICEK CO MI PŘIŠEL NEBYL MŮJ. Napsala mi osoba z úplně jiného města, že obdržela můj balíček (na balíčku bylo moje telefonní číslo). O den později jsem dostala balíček, co patřil jí. Takže jsme každá museli zaplatit poštovné a balíčky si preposlaly. Absolutní nespokojenost.

  7. Reagovat
    Michaela 10.11.2020 v 16:03
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes jsem dostala zásilku doručenou službou PPL. Dorazila včas a všechno bylo v pořádku až na chování řidiče. Dveře otevřela babička a jelikož špatně slyší, nerozuměla, co se děje, tak šla pro mě. Řidič ji seřval, že tam nebude dlouho stát. Když jsem došla já, dostala jsem od něj i já, co to tady hrajeme za komedii. Chápu, že řidiči se mohou ocitnout pod časovým tlakem a nervozita se tak může objevit, ale vyléval si zlost na zákaznících je vysoce neprofesionální.

    (3) (1)You have already voted this
  8. Reagovat
    Kamila 12.11.2020 v 15:31

    Dnes mi byla doručena zásilka naprosto arogantní, vulgární a neslušnou paní. Nejdříve volala mamce, která je v práci, s tím, že mamka nestihla telefonát ani zvednout, jak rychle to PPL žena vytípla. Pak se jí mamka nemohla dovolat zpátky a když jí to konečně vzala, tak mamka volala mě a já jsem šla okamžitě dolů si zásilku vyzvednout. Při čekání na výtah na mě zvonila jako o život a nepříjemně na mě křičela kde jako jsem, tak jsem jí v klidu oznámila, že čekám na výtah, a že hned jsem dole. Do toho volala ještě mojí mamce, že nikdo pro zásilku nepřišel, že jí děti sedí doma na pr*eli:)
    Když jsem během pár sekund byla dole, paní nebyla ve vchodě, ale úplně mimo a nasedala do auta a chtěla už odjet. S tím, že jsem jí řekla, že dolů jdu:) S balíčkem mi ani nešla naproti, mrskla ho po mně, sedla do dodávky a odjela. Děkuji za zpříjemnění dne.

  9. Reagovat
    Radoslav 13.11.2020 v 13:36

    Dnes mi mala byt dorucena zasielka ale zlyhala, pretoze som zmeskal hovor. Neobrdzal som ziadnu spravu do predu aby som bol pripraveny tak ako sa pise v ich prvom emaile. Hodinu na to bola zasielka dorucena do parcel shopu bez moznosti si to zaslat znovu tak ako zase pisali v emaile okamzite po nedoruceni. Vsetko sa odohralo behom 90 minut.

  10. Reagovat
    Tomáš 19.11.2020 v 17:28
    3.75
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    70

    Od doslova každého, kdo někdy v PPL pracoval slyším to samé – po tom, co viděli jak se s balíčky zachází, už by si přes ně nikdy nic nenechali poslat.

    Já se jich teda spíše zdržuji kvůli ceně, balíček mi nikdy poškozený nedošel. Rychlost je takový… Průměr, není to skvěle rychlá služba, ale že by byli pomalí se taky říct nedá, většinou doručí prostě do dvou dní. Mají hodně podivné časy rozvozu (uvědomuji si že v 10 ráno je většina lidí v práci?).

    KLADY: Rychlost Spolehlivost - sice nevíte co se s balíkem děje a kdy přijde, ale víte že přijde vždy
    ZÁPORY: Cena Zvěsti o realitě na pracovišti Prakticky neexistující pobočky (je jich opravdu velmi málo, a to žiju ve velkoměstě)
    (0) (2)You have already voted this
    • Reagovat
      Michal 29.12.2020 v 20:51

      U Geis a DPD je to se zacházením stejné…..

  11. Reagovat
    Jiří 20.11.2020 v 20:29

    Nemohl jsem převzít zásilku osobě a tak skončila na parcelushopu. Na parcelshopu ji při vyzvednutí „nemohli“ najít. Při další návštěvě parcel shopu mi bylo sděleno, že uplynulo 5 dnů na vyzvednutí a zásilka byla odeslána zpět odesílateli. Na zákaznické lince mi bylo potvrzeno, že parcelshop udělal chybu a musím si to vyřídit s odesílatelem. Podal jsem stížnost na stránkách PPL. Tam mi bylo sděleno, že mě o zásilce 2x informovali mailem a sms. Tím byla věc uzavřená. Fakt super přístup parcelshopu Masarykova třída 84, Teplice, zákaznické linky PPL a odd. stížností PPL.

  12. Reagovat
    Gabriela 22.11.2020 v 7:19
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Chování dopravců na úrovni 0.

    KLADY: Rychlost
    ZÁPORY: Cena Jednání
    (0) (2)You have already voted this
  13. Reagovat
    Dmytro 23.11.2020 v 11:31
    1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dostal jsem SMS, že od 9-11 obdržím balíček a kontaktuji řidiče.
    Zavolali mi v 10:07 a po 3 zazvoněních, a to bylo asi 6 sekund, zavěsili. Podíval jsem se z okna a viděl auto PPL, rychle jsem se oblékl a vyšel na ulici, trvalo to asi 40 sekund, když jsem otevřel dveře domu, řidič odešel. Okamžitě jsem mu začal volat, hovor nebyl přijat, ale byl odeslán do hlasové pošty. Zavolal jsem na kontakt v sms, řekli mi, že se něco pokazilo a toto číslo mi zásilku na ulici nedoručí.
    Stál jsem 5 minut poblíž domu a doufal, že se otočí, opravdu se otočil, ale jen jel kolem mě !!!
    Tým podpory řekl, že mi volali 10krát, to je lež, (volali 1krát po dobu 6 sekund), řekli mi, abych zkontroloval telefon, moje žena mi zavolala a všechno bylo v pořádku, takže není třeba mluvit o problémech s mým telefonem!
    Řidiči jsme zavolali 10krát z různých telefonů, neodpověděl. Na podporu říkají, že není povinen a že také není povinen být normálním člověkem?
    Čekal 6 sekund, než zvednu telefon, ani jsem neměl čas telefon zvednout.
    Pořad problemy z PPL bochužel to byl jediny dopravce v obchodu.
    Děkuji za krasne rano, udelali mě to!!!

    ZÁPORY: všechno zaleži od ridiče, normali človek nebo neni
    (1) (1)You have already voted this
  14. Reagovat
    Kristýna 24.11.2020 v 15:30

    Chování kurýrů na katastrofické úrovni. Pokud svoji práci nemají rádi, neměli by ji dělat a neodrážet svoji flustraci na zákaznících.

  15. Reagovat
    Stáňa 25.11.2020 v 17:19
    1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    ráda bych se přidala k bohužel negativním zkušenostem, dnes mě měli doručovat zásilku mezi 11 – 13 hodinou. Celý den jsem kvůli zásilce doma, a v 16,30 hod. mě přijde sms, že předali balík do parcelshopu??(který je mimochodem na druhém konci města!) Telefon řidiče byl samozřejmě vypnutý, pouze s hlasovou schránkou…chápu, že chce řidič skončit směnu a jít domů, ale slušnost je alespoň třeba zavolat – nestíhám, nezlobte se, nebude vadit, když dám do parcelshopu?? Opravdu jednání na úrovni!!

    (3) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Petr 26.11.2020 v 10:23

    jako vždy, dělají si co chtějí a ještě to svádějí na vás, nicméně klasika je to už poněkolikáté , v pondeli meli prevzit zasilku, prijeli az v utery ve ctvrtek je zasilka stale mezi depama a k zákazníkovi se nechysta, jsem proste na……. tohle se mi s dpd nikdy nestalo

  17. Reagovat
    Luboš 26.11.2020 v 10:53
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balíček k doručení na provozovnu se ani v pracovní době nenamáhali doručit , rovnou ho šoupli na parcelshop kde se nedá moc zaparkovat – prý nejbližší a proto jsem cestou k němu jel kolem 2 jiných , které mají i velké parkoviště .. Jako důvod uvedli, že se mi řidič nedovolal. Pro krytí řidiče stačí když zastaví poblíž, prozvoní a zase vypadne

    KLADY: velká firma , hodně aut
    ZÁPORY: na zápory je tu málo místa je jich hodně .. jsem rád, že jsem s touto firmou kdysi ukončil spolupráci .. To už je fakt lepší i pošta a všichni ostatní dopravci. Bohužel je někteří dodavatelé ještě používají
    (0) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Daniel Jakub Kuřátko 26.11.2020 v 11:39
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem plně spokojen s PPL. Za mě mohu říci že jsem lepší doručení balíčků nezažil. Objednávám si odběry od nich již dlouho a jsem plně spokojený. Jasně občas se stane že termín dodání je delší než obvykle ale plně vše chápu. Určitě doporučuji, velice se snaží a toho si moc vážím. Děkuji

    KLADY: Rychlí dovoz balíčků Fér přístup Obezřetnost
    ZÁPORY: Neznám zápory
    (0) (2)You have already voted this
  19. Reagovat
    ZBara 26.11.2020 v 18:07
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nemožnost trasovat zásilku kvůli nefunkčnímu odkazu
    Nemožnost předchozí problém vyřěsit kvůli začarovanému kruhu který vytvořil operátoři
    Absolutně nefunkční webovky
    Přístup k zákazníkovi jako by měl čas jen na ně – původně uvedli rozmezí dvou dní, pak náhle dali v šanc 2 hodinové časové rozmezí (uprostřed pracovního dne) nebo rovnou parcelshop
    Nesrozumitelný jazyk kurýra
    Nemožnost platby kartou v parcel shopu (i když to je moderní prodejna, mají terminál a v objednávce původně platba kartou byla)

    KLADY: Možná tak rozvinutá síť parcel shopů. Ale k čemu to je když všechno ostatní stojí za prd
    ZÁPORY: Jazyk kurýra Nemožnost platit kartou v parcelshopu Nefunkční webovky
    (0) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    Kateřina 27.11.2020 v 7:21

    Opakovaně ne doručili zásilku – např. 25.11. 2020. Celý den čekám doma, odpoledne dojde mail s informací, ať si zásilku vyzvednu v parcel shopu – ani se mě nepokusili zastihnout! Při snaze řešit s operátorem jakási instantní odpověď o tom, že jednali v souladu se smluvními podmínkami (nejednali). V předchozích případech podobný problém, ale alespoň kurýr zavolal a před hrubé jednání k doručení zásilky doslo. V podstatě vyhozené peníze.

  21. Reagovat
    Martina 27.11.2020 v 15:31
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velke sklamanie (podla ocakavania).
    Prisla mi sprava, ze balicek mi bude doruceny medzi 10 – 12 a tak cakam doma ma kuriera. Kurier sa v danom case neukazal, ale predpokladam teda, ze len meska… a cakam dalej.
    Ake bolo moje prekvapenie, ked sa mi neskor v s chranke objavil email, v ktorom mi PPL oznamuje, ze zasielka mi dorucena nebola z dovodu nezastihnutia prijemcu…

    Samozrejme, ziadne zazvonenie na zvoncek alebo telefonicky kontakt (pricom vzhladom na to, ze sms o doruceni mi poslali, moj telefonicky kontakt urcite mali dostupny). Pokus kontaktovat vodica/kuriera telefonicky bol neuspesny. Len pre istotu – nikde v pokynoch nebolo uvedene, ze mam medzi 10 – 12 neustale stat pred domom a cakat na kuriera, alebo si kupit vestecku gulu, ktora mi povie, kedy presne kurier dorazi. V skratke, moja zasielka skoncila presmerovana na parcel shop.

    Je neuveritelna drzozst, ked sa vas kurier ani len nepokusi kontaktovat, a potom este tvrdi, ze ste neboli doma.
    Preco tato spolocnost ponuka sluzbu, za ktoru si ako zakaznik platim, ak nie je ochotna danu sluzbu vykonat?

    Fajn, ak nemozete balicek dorucit, pretoze ste pretazeni, vas kurier jednoducho lenivy a nechce sa mu alebo mate iny dovod, aspon mi to transparentne dajte vediet, nech nemusim na balicek cakat cely den doma. Navyse ak mi potom pride email, ze ma nejakym zazrakom doma nebolo mozne zastihnut.

    PPL po negativnych skusenostiach nepouzivam uz roky, nanestastie niektore spolocnosti ich stale vyuzivaju ako prepravcov. Po tejto skusenosti sa nic nemeni a PPL sa priamych objednavok odo mna uz nikcy nedocka.

    KLADY: - hmm... nakoniec vzdy svoj balicek dostanete
    ZÁPORY: - nespolahlivost kuriera - netransparentna a klamliva komunikacia - neprofesionalita
    (1) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Kateřina 27.11.2020 v 16:13
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnešním dnem jsem s PPL skončila. Po několika letech, kdy bylo ppl mou nejoblíbenější přepravní službou… Balík jsem ráno přesměrovala na doručení jiný den, vše potvrzeno emailem. 4 hodiny na to mi volal kurýr kterému jsem tuto informaci sdělila. Hodinu na to zpráva o tom, že je balík uloženy v parcelshopu ve vedlejší dedine, kam se mimo MHD nemám jak dostat. Balík váží 12 kilo. Po hovoru s paní na zákaznicke lince jsem zjistila, že vše proběhlo jak mělo a nemám nárok na další doručení, balík byl přesměrován na jiný parcel shop protože další jsou přeplněné… hovor ukončila s tím že pro ni nemá smysl v něm pokračovat. Co dodat, PPL už není co bývalo a vše se svaluje na covid. Pro tento balík si budu muset zajet a další riskovat nebudu, abych pro něj nejela třeba 30 km daleko protože další parcelshopy jsou přeplněné a změna doručení se nepočítá!

    ZÁPORY: Neochota Arogance Špatná koordinace Nedodržení informací v emailu
    (0) (1)You have already voted this
  23. Reagovat
    Lukas 27.11.2020 v 18:35

    Jsem velice nespokojen. Z aroganci dispečerů,lhářů řidičů kteří říkají ze přijeli na určené místo a ani se tam neobjevily ( a žádná odezva) člověk platí za jejich služby a stojí to za prd. Kdyby se to stalo jednou tak beru stane se ale to je věčně PPL se blíží velice české poště

  24. Reagovat
    Pavlína 30.11.2020 v 16:24
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za mě nejlepší přepravce,vždy napíše časové rozmezí (2-3hodiny),kdy asi přijede. Jezdí načas. U nás i milý doručovatel,se kterým se dá domluvit,když zrovna nejsem doma. Mám vyzkoušenou i jinou lokalitu a PPL tam taky doručuje na jedničku. Za mě spokojenost narozdíl od České pošty.

    KLADY: Rychlost Spolehlivost Domluva Vždy udají čas a jezdí přesně
    (0) (0)You have already voted this
  25. Reagovat
    Monika 30.11.2020 v 23:02
    2.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    80

    Dnes mi přijel balíček měl přijít mezi 11 a 13 hodinou ale v půl 1 mi přišel email, že jsem nebyla doma zastizena přitom jsem na to čekala od rána jak pi*a nehla se z baráku. Pak jsem volala kuryrovi co to jako má bejt. Ten mi řekl, že mi firma poslala špatný číslo, ze vůbec Prahu nejezdí. Volala jsem na centrálu a tam mi řekli že si to mám vyzvednout na Parcel shopu ale já ji řekla, že jsem celý den doma a byla jsem nasraná a nepříjemná na tu babu se kterou jsem mluvila, že ji je to líto ale že si to mám vyzvednout v Parcel shopu, ale když jsem šla ven tak mi po 2 hodině volal kurýr že za 5 minut je u mě. Tak jaké idi*** to PPL zaměstnáva.

    (0) (0)You have already voted this
  26. Reagovat
    Kristýna 2.12.2020 v 13:49

    Vždy jsem byla se službou PPL spokojena. Nyní opakovaně doručují balíky na ParcelShop nikoliv na danou adresu. Vzhledem k tomu, že jsem na adrese v čas doručování byla celou dobu nechápu tento jejich postup. Naposledy mi byl doručen 15 kg balík do ParcelShopu na druhé straně města, skvělé.

  27. Reagovat
    Barča 2.12.2020 v 17:18

    Přisel mi baliček ani jsem o tom nevěděla že má dneska přijít. Žádná sms o tom kdy ho doručí. Večer mi kurýr zvonil na zvonek at mu otevřu. Nechal balík na zemi a odešel pryč.

  28. Reagovat
    Iveta 2.12.2020 v 17:53

    Dobrý den. Chtěla bych napsat zkušenost s touto společností ppl…Po několika informačních telefonátech a doporučení jestli zásilku přepraví do Španělska mě ujistili že přepraví.. Zásilka měla cestovat snad pět pracovních dní což nám nakonec nebyl schopen nikdo potvrdit, za jakou dobu tedy balík bude na místě. Po deseti dnech jsme zjistili že se měl snad ztratit…. Měl to být vánoční balíček a tudíž jsme to posílali i s předstihem… A teď místo radosti máme dohledávat účtenky, co že jsme tam vůbec posilali!!!!!!!!! Neskutečné!!!! Takže účtenky schovávat i od zubních kartáčku!!!!

  29. Reagovat
    Procházková 3.12.2020 v 13:11

    Má zkušenost.: Dne 25.11. byla má zásilka převzata do přepravy. Uložena měla být v Parcelshopu. 26.11. Z důvodu plné kapacity Parcelshopu jsem byla požádána o změnu adresy doručení (což jsem okamžitě udělala) a 27.11. mi měla být zásilka doručena přímo domů na změněnou adresu. Celou dobu (od 25.11. do 2.12.) bylo na sledování zásilek psáno, že je má zásilka v přepravě a připravuje se na doručení. Čekala jsem, mají toho nyní mnoho. 2.12. jsem se ve sledování zásilek dozvěděla, že jsem zásilku ODMÍTLA PŘEVZÍT a je na cestě ZPĚT K ODESÍLATELI…????? (Žádná možnost vyzvednutí zásilky, žádný pokus o doručení – telefonát, sms, email prostě nic). Po kontaktování PPL s dotazem, jak je toto možné a kde je má zásilka, mi bylo sděleno, že vypršela 7 denní úložní doba, ale zásilka v podstatě ani nikde uložena nebyla a že se velice omlouvají, ale už se s tím nedá nic udělat, že je zásilka na cestě zpět k odesílateli a ať si to vyřeším s ním a případně vytvořím novou objednávku… Žádala jsem o kontaktování řidiče/depa, aby zásilku odesílateli zpět nepředávali a byla uložena v Parcelshopu podle původní objednávky nebo dodána na mou adresu. Znovu mi bylo zopakováno, že se omlouvají, ale že je již na cestě zpět a zastavit to už není možné. Dnes, 3.12. bylo uvedeno, že se omlouvají a že mi ji v nejbližším možném termínu dodají. NEDODAJÍ. Odpoledne byla řidičem předána odesílateli… Jejich odůvodnění: ,,Zásilka nebyla doručena z důvodu pozdního dojezdu zásilek na doručující depo.“!! Chybu může udělat každý, ale tento přístup jednání a řešení jimi vzniklého problému, mě velice zklamal.

  30. Reagovat
    Olga 5.12.2020 v 11:12
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost, doručení vždy do 3.dne od avíza eshopu. Po příšerných zkušenost s WEDO jsou PPL a DHL vrcholem serióznosti a spolehlivosti. Slušní a ochotní kurýři i zaměstnanci na call centru.

    KLADY: Rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Možnost změnit den a čas doručení. Spolehliví a slušní kurýři. Vstřícný personál na call centru.
    ZÁPORY: žádné, vše naprosto v pořádku
    (0) (1)You have already voted this
  31. Reagovat
    Veronika 6.12.2020 v 22:55
    3.75
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    100

    Se službou jsem víceméně spokojená, ale byla bych ráda, kdyby mi balíky vozili na adresu určenou ke mně domů a ne do místního obchodu se slovy, že nestíhají a tak je pro ně tenhle způsob lepší. Zbytečně poté celý den čekám na hovor, který ani nepřijde.

    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Marek Branibor 7.12.2020 v 22:59

    Jestli si chcete nechat ukrást balík a nedostat žádnou náhradu, použijte tyto lemply. Drzost té reklamační pipiny byla až neobvyklá, proto ji tam asi zaměstnávají

  33. Reagovat
    Lucia 8.12.2020 v 11:35
    1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už viackrát sa mi stalo ze mi nemali vydať peniaze späť. Okej hovorím tých pár korún nechám tak, ale dnes som mala dat pani 2628 Kč dala som jej 3000 vydala mi 300 stovky a potom 3 minúty čakala asi ci odídem alebo ja neviem a potom sa námna otočila a ze ci nevadí ze mi nemá vydať 72 Kč späť, že ma iba 20 Kč, povedala som teda nech to nechá tak ale pekne ma to naštvalo mne nikto nedá 70 Kč iba tak a prišiel mi to ako pekný herecky výkon a ak fakt nemala tak dávajte kuriérom viac drobných na vydanie peňazí späť. Pekný deň

    KLADY: Balík prišiel v poriadku.
    ZÁPORY: Už viackrát sa mi stalo ze mi nemali vydať peniaze späť. Okej hovorím tých pár korún nechám tak, ale dnes som mala dat pani 2628 Kč dala som jej 3000 vydala mi 300 stovky a potom 3 minúty čakala asi ci odídem alebo ja neviem a potom sa námna otočila a ze ci nevadí ze mi nemá vydať 72 Kč späť, povedala som teda nech to nechá tak ale pekne ma to naštvalo mne nikto nedá 70 Kč iba tak a prišiel mi to ako pekný herečky výkon a ak fakt nemala tak dávajte kuriérom viac drobných na vydanie peňazí späť. Pekný den
    (0) (1)You have already voted this
  34. Reagovat
    Pavel 8.12.2020 v 16:59

    Jednání špatné, čas doručení špatné, dovolání se na informace špatné, často poničené zásilky atd…👎👎👎👎👎

  35. Reagovat
    Dagmar Grussmannová 8.12.2020 v 21:13
    4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    PPL je pro mne Top!!!Příjemní kurýři,domluva bez problémů.Vždy včas,i v dnešní těžké době, když všichni preferují balíky a mají jich hodně.A dnes opakovaná spokojenost.Balík mi měl být doručen13-15 hod.Já musela v 12.30 hod.odjet k lékaři.Po domluvě s řidičem,stál ve 12 hod.před domem.Zlatý člověk.Kdybych věděla jak se jmenuje,udělují“Řád zlatého balíku“👍👍👍❤️

    KLADY: Vše je pro mne klad👍👍👍
    ZÁPORY: Nic!!!
    (1) (1)You have already voted this
  36. Reagovat
    Dagmar Grussmannová 8.12.2020 v 21:19

    Po přečtení některých negativních komentářů je mi smutno.Zkuste si vy stěžovatelé zvolit dopravu přes Českou poštu!!!Po doručení SMS,že vám dodají balík,si můžete vzít dovolenou,aby jste čekali minimálně týden a i když jste doma, najdete lístek ve schránce „nezastižen“.A vím o čem mluvím!!!PPL je super!!!!

  37. Reagovat
    Dagmar Grussmannová 8.12.2020 v 21:32

    Řidič s tel.č.702166030 abnormálně ochotný, sympatický,vstřícný domluvě.Prostě TOP!!!! Neuvěřitelný člověk,v dnešní době!!!!!100 bodů!!!!

  38. Reagovat
    Denisa 10.12.2020 v 12:04
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po telefonu si domluvím s řidičem čas , že mi balík veze na 12.00 h. Ještě mu děkuji za dohodu. Řidič mi zásilku v 11.20 h hodí na Parcel shop. Hned vedle domu.
    Skutečně neuvěřitelné.
    Kdyby to bylo poprvé, podruhé mlčím, ale tohle už je fakt častější. Jezdí pouze jediný pan který zvoní. Všichni ostatní na to….
    Mám jich plné zuby a škoda, že internetové obchody nenabízejí více lepších přeprav než je PPL

    KLADY: Asi rychlost, ovšem kdyby se to dostalo ke mě 😄.
    ZÁPORY: Po telefonu si domluvím s řidičem čas , že mi balík veze na 12.00 h. Ještě mu děkuji za dohodu. Řidič mi zásilku v 11.20 h hodí na Parcel shop. Hned vedle domu. Skutečně neuvěřitelné. Kdyby to bylo poprvé, podruhé mlčím, ale tohle už je fakt častější. Jezdí pouze jediný pan který zvoní. Všichni ostatní na to.... Mám jich plné zuby a škoda, že internetové obchody nenabízejí více lepších přeprav než je PPL
    (2) (0)You have already voted this
  39. Reagovat
    Tomáš 10.12.2020 v 12:17
    1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den
    dnes ráno přišla SMS s tím že balíček co jsem si objednal dorazí mezi 10 až 12 hodinou i když měl dorazit až o 4 dny později a kolem 4 hodiny odpolední podle mnou vyplněné objednávky. Jelikož jsem v tu dobu nebyl v práci kam jsem si nechal baliček poslat tak jsem kurýra během hovoru informoval že si balíček vyzvedne někdo jiny a požádal ho aby si na vrátnici nechal kolegyni zavolat. Poté co jsem dorazil do práce tak jsem se dozvěděl že kurýr skutečně dorazil ale byl u jiných dveří kde mu kolegyně řekla že má jít na vrátnici na kterou už nedorazil. Na mobil se mu nejde dovolat a na infolince mi bylo řečeno že záleží na jeho dobré vůli jestli se mi balík pokusí doručit podruhé ale jen za předpokladu že by měl cestu kolem.

    KLADY: Rychlost o cele 4 dny dříve než měli
    ZÁPORY: nulová snaha o doručení zásilky
    (0) (0)You have already voted this
  40. Reagovat
    Václav 10.12.2020 v 13:35

    nedoporučuji přes skutečnost, že jsem byl doma a obdržel SMS, že bude balík doručován v časovém rozmezí doručen nebyl a ještě v průběhu tohoto času jsem obdržel e-mail, že balík je umístněn na výdejním místě, na telefonický dotaz proč nebyl doručen prý z kapacitních důvodů, kde je serioznost společnosti a jejich přesnost

  41. Reagovat
    Jana 10.12.2020 v 13:59
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Doručení balíčku trvalo 4 dny. 4. den od převzetí balíčku do přepravy mi v 10:15 přišla sms, že mi jej budou doručovat mezi 10-12 hodinou, načež mi asi za 10 minut volala řidička, že mám jít dolů, že je tady s balíčkem. Vzhledem k tomu, že mi sms přišla s nulovým předstihem, jsem samozřejmě byla v práci, takže balík skončil na parcelshopu. Opravdu nevidím rozdíl od služeb České pošty, když doručení trvá dlouho, zákazník není včas informován o doručení a nakonec se stejně musí vydat sám si balík vyzvednout.

    KLADY: - žádné
    ZÁPORY: - dlouhá doba doručení - zákazník není včas informován o čase doručení
    (1) (0)You have already voted this
  42. Reagovat
    Nyashiru 10.12.2020 v 15:48
    1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Poprvé jsem vyzkoušel PPL a vím jistě, že to bylo naposledy. Objednal jsem dovoz na pátek a tím pádem jsem si zařídil na pátek volno, ale už v úterý mi kolem 10:30 přišla sms, že mi bude zásilka dovezena ten samý den mezi 12-14, kdy jsem samozřejmě v práci. Takže nejen, že mě informovali extrémně pozdě, ale navíc nesplnili daný termín. Možná je to skvělá služba pro lidi, co nechodí do práce, popř. mají dovolenou / nemocenskou, ale pro pracující lidi je PPL naprosto nepřijatelná společnost, právě proto, že nejsou schopni informovat alespoň den předem. Takže jediná dobrá věc je to, že jsou rychlí. Ale s takovým přístupem to byla moje určitě poslední zkušenost.

    KLADY: Rychlost
    ZÁPORY: Bez tolerance k zákazníkovi. Přijedou kdy se jim zachce. Absolutní absence informovanosti. Celkově si dělají, co se jim zachce.
    (1) (0)You have already voted this
  43. Reagovat
    Alena 11.12.2020 v 13:18

    Zásilka objednaná na adresu…řidič se neobtěžoval ani zazvonit a balíček hodil do vzdáleného parcelshopu. Na základè reklamace u společnosti následoval arogantní mail, ať si zásilku koukám rychle vyzvednout, že oni ji rozhodnemè doručovat nebudou. ..hnusné jednání

  44. Reagovat
    Blanka 12.12.2020 v 16:16
    1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Take se pripojuji s negativni zkusenosti, jak tu bylo psano, ridic nedodrzel avizovany cas doruceni, i pres telefonickou komunikaci, ze v uvedeny cas budu doma, odvezl na nejhure dostupny parcelshop, i kdyz bliz a pristupnejsi jsou nejmene 2 dalsi, navic naprosto neprivetiva otviraci doba. Operatorka Laura mi napsala, ze uvedeny cas je pouze orientacni a zasilku znovu dorucovat nebudou a pak byl chat ukoncen z duvodu dlouhe odmlky, na reklamacich jen doplnili, ze jednaji dle op a muzu pro vyzvednuti poslat osobu blizkou. Vysmech. Obchod, ktery jejich sluzby objednal a bude platit jsem jiz informovala.

    KLADY: Mozna jen to, ze meli na rozvoze, i pres soucasnou situaci a nadchazejici vanoce, jiz druhy den po odeslani
    ZÁPORY: Vse ostatni - popsano vyse
    (0) (0)You have already voted this
  45. Reagovat
    Rudys14 13.12.2020 v 18:40

    V den doručení přišla SMS o čase o doručení po nějaké době přišla SMS že objednaný balík je uložen v tom za…nym parcelshopu. Řidič telefon vytipaval zvedl až volání z jiného čísla
    No a to jeho arogantní až agresivní chování že prostě nestíhají to mi moc normální nepřijde prostě to máme na to idiotskem místě kam se kvůli své pracovní době prostě nedostanu. „Berete si peníze od lidí za dopravu na určenou adresu a ne tam kam chcete !!!!!“

  46. Reagovat
    Dagmar 14.12.2020 v 7:48

    PPL mi mělo doručovat dva balíčky od stejného dodavatele. Jeden balíček měli doručovat dříve, tak jsem si to nechala dát do parcel shopu, druhý balíček mi mělo PPL doručit domů, vážil 33,5 kg. Den doručování mi ráno přišla zpráva, že budou doručovat balíček, bez dobírky přitom wc bylo s dobírkou, během dne mi přišli ještě tři zprávy: jedna, že nefunguje terminál na karty a musím platit v hotovosti, druhá, že mi oba balíčky nechali na parcel shopu, přitom záchod měli přivést domů. V půl šestý přišla další zpráva od řidiče, že se porouchalo vozidlo a že balíček doručí za tři hodiny. Naprostý chaos, chápu, že se teď před Vánoci nestíhá, ale, tak snad balíček dopravím v jiný den a ne, že bez mého souhlasu balík strčíte do parcel shopu.

  47. Reagovat
    Lenka 14.12.2020 v 11:35

    Absolutně nedoručuji.. pokaždé mi přišel mail, že se mi snažili zásilku doručit (byla jsem doma těhotná na mateřské).. nikdy mi žádná SMS nepřišla, zásilku urgovala a když jsem požádala o opětovné doručení z důvodu,že tam mám věci z lékárny pro dítě a za dva dny mám rodit.. nemůžu se pro zásilku zastavit protože jsem uz nebyla schopná nikam přijít, bylo mi řečeno,že to nelze protože už se mi jednou pokoušeli zásilku doručit..další zásilka byla označená jako doručena, kurýr ale zásilku nedoručil,místo toho volal a řekl,že k nám už nedojede a zásilka mi bude doručena v sobotu kolegem.. pondělí ráno a kurýr mi volá,že se na to kolega vykašlal a že mi zásilku doručí v jednu hodinu.. největší zapich byl když mi do telefonu v pátek řekl,že naše adresa neexistuje a sousedi nás neznají..aha, po 5letech co na naší adrese bydlíme nás nikdo nezná?! Nebo respektive naše adresa vůbec neexistuje a bydlíme v Narnii..

    PPL nikdy v živote!

  48. Reagovat
    Lenka 15.12.2020 v 11:05

    Čekala jsem na balíček jak idiot, abych pak viděla, jak auto PPL projelo kolem baráku a za cca 5 minut na to mi přišla informace, že jsem nebyla zastižena 😤 žádný telefon, nic, pouze auto PPL, které projelo kolem! Pokud to takhle chtějí realizovat, ať alespoň nejezdí kolem! 😤 PPL naposledy, s těmi jsem měla nejvíc problémů. Tolik jsem neměla ani s Českou poštou!

  49. Reagovat
    Mirka 15.12.2020 v 16:49
    1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík mi měl být doručen pomocí služby PPL. Protože jsem přes týden v zaměstnání, balík jsem objednala na moji babičku, která je doma pořád. Jako kontaktní telefon jsem napsala její pevnou linku a jako druhý pro jistotu svůj mobil. Balík měl být doručen ve středu-čtvrtek. V úterý večer jsem se dívala, že balík má mít zpoždění a bude doručen až ve čtvrtek-pátek. NEDOŠLA žádná SMS, která by informovala o bližším čase doručení. Ve středu ráno mi volá neznámé číslo se slovy „Jsem tady“. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, kdo přesně kde a s čím je. Kurýr mi volal s tím, že na uvedené adrese zvonil a nikdo mu neotvíral. Řekla jsem mu, že balík je na babičku, která je určitě doma. Dušoval se, že zvonil a nikdo mu neotevřel. Na druhé číslo (pevnou linku nacházející se v domě, kam doručuje balík) se volat neobtěžoval. Nakonec balík nechal u dveří, protože byl zaplacený předem. Samozřejmě jsem hned volala babičce, která byla i s dědou doma a ta mi potvrdila, že u nic NIKDO NEZVONIL. Chápu, že toho mají hodně, ale vyjít z auta a zazvonit snad může každý.

    ZÁPORY: komunikace neochota doba doručení špatná informovanost
    (0) (0)You have already voted this
  50. Reagovat
    Klára 16.12.2020 v 10:39
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Spolehlivý dopravce, kterého si vždy volím, pokud ho eshop nabízí. Informační SMS/emaily chodí tak jak mají, kurýr před doručením zavolá. Vždy vstřícné jednání.

    KLADY: rychlost doručení komunikace kurýrů správná manipulace se zásilkami
    (0) (0)You have already voted this
  51. Reagovat
    Kristýna 16.12.2020 v 13:43
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    ZÁPORY: Katastrofální jednání ! S řidičem, který jezdí Cheb a okolní vesnice, jsem byla domluvená, že mi nechá zásilku na DEPU v Chebu. Nakonec mi během 15 minut přišla SMS, že balík je uložen na DEPU v Nebanicích! Tak jsem si řekla, že asi pan řidič zapomněl! Ale to nebylo vše! Já tedy jela 20 km pro balík a v čase, který mi byl zaslán v SMS a ejhle, depo zavřené a otevřeno až za dvě hodiny! Tak si laskavě aktualizujte časy provozu depa! Zbytečně jsem takhle projela naftu, kterou mi nikdo nezaplatí a co hůř...ztratila půl hodiny času k ničemu! A tato situace se neopakuji poprvé! Hlavně, že si účtujete takové peníze za dopravné ! Bohužel za mě NE!
    (1) (0)You have already voted this
  52. Reagovat
    Tomáš 22.12.2020 v 10:29
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Je toto možné?

    KLADY: nic
    ZÁPORY: 5dní balíček ležel na depu tento balíček byl malý a vážil 1kg psal jsem xxx na ppl nejdřív balíček neexistoval pak najednou jo a jel ke mě a pak po dlouhém čekání mi odesílatel volá že se balíček vrátil a na ppl stránkách je napsáno že je u mě výborně vy hovada jak jako zamítnutí to v tom balíku byla bomba?
    (0) (0)You have already voted this
  53. Reagovat
    Lucie 22.12.2020 v 15:02
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balíček měli doručit v daný den, doručili ho o dva týdny později. Bez jakéhokoliv varování předem, že mi balíček teda přivezou později, ten a ten den.
    Volali mi, bohužel jsem nestihla hovor přijmout, a když jsem volala zpět, doručovatel mi hovor nepřijmul a odjel.
    Četla jsem, že když se tohle stane, tak balíček doručí později toho dne. Nikdo mi však už nezavolal a zjistila jsem, že ti blbci napsali, že jsem poprvé nebyla k zastižení a podruhé jsem odmítla balíček převzít. Takže pán byl asi moc líný mi balíček dovézt a bez další ochoty ho poslali zpět firmě, od které jsem objednala. :) Rozhodně jsem zklamaná.
    Bydlím v centru a denně tu projede více jak 5 aut od PPL, takže si nemyslím, že by to měl být až takový problém. :) Předchozí zkušenosti s PPL byly celkem dobré, ale tohle je prostě hrozné jednání. :)

    ZÁPORY: Neochota Komunikace nulová Zpoždění doručení
    (0) (0)You have already voted this
  54. Reagovat
    Petra 30.12.2020 v 12:59

    Nejhorší, co může být. Už po několikáté problém s doručením. Řidič ani tel nezvedá, a místo aby doručil, napíše do sledování Nezastižen 🤬 Je mi moc líto, že obchod spolupracuje s touto hrůzostrašnou přepravou a nedal k výběru jiné doručení. Co už, objednám si znovu s osobním vyzvednutím a PPL si může balík napchat třeba do ……

  55. Reagovat
    Vasyl 30.12.2020 v 16:36
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dodavatel co může být, nic ani nechci s nima v životě mít

    KLADY: Zdravím nejhorší dodavatel
    ZÁPORY: Nejhorší dodavatel, sms dojde v den doručení, židič telefon nezveda, potom dojde sms že zásilku máte tam někdy u vinaře v obchodě kde prodávají víno, nechápu proč berov zásilky když nedovezou do mista cíle
    (0) (0)You have already voted this
  56. Reagovat
    Petra Kotrčová 5.1.2021 v 10:02
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost, i před Vánoci kdy mají dopravci nejvíce práce a v době korona krize je na pána který k nám jezdí spoleh, jezdí k nám pan Pavlíček.

    (0) (0)You have already voted this
  57. Reagovat
    Krejčí 5.1.2021 v 14:11

    Telefonovala jsem mu a byl nedostupný

  58. Reagovat
    Pavla 7.1.2021 v 15:17

    Opravdu nikdy více!
    Po kontaktování řidiče mi bylo řečeno, že do mé obce vůbec nezajíždí a ukládá pouze do Parcel Shopu. Takže si můžu zajet do města 10 km od mého bydliště pro balíček. Ať žije PPL a jejich „doručování domů“.

  59. Reagovat
    Jana 7.1.2021 v 16:41
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Řidič na prosbu jestli by mohl doručit balíček následují den, jelikoz jsem musela pracovat odpověděl,ze ne,ze to dává do odberneho místa. Rekla jsem,ze minuly řidič to tak udělal a neměl s tím problem. Dostala jsem odpověď,ze on není minuly řidič. Nekompromisní odpověď se mi příliš nelíbila a příště využiji jinou společnost, pan řidič bude jiste rad,ze nebude mit tolik práce.

    (0) (0)You have already voted this
  60. Reagovat
    Jana 7.1.2021 v 16:48

    Řidič PPL na upozornění, ze balíček převezme manzel, ze má normalne zazvonit, jelikoz musim pracovat volal jen na můj tel.který jsem kvuli práce nemohla zvednout a ani nedorazil před dům,jelikoz manzel čekal venku a nikdo neprijel. Jednou prijel a sprosté nadával na minulého zákazníka. Vzdy jsem byla s PPL spokojena, ale lze videt, ze kvalita řidičů a jejich práce upadá. Budu využívat služeb konkurence.

  61. Reagovat
    K.Dědovská 11.1.2021 v 9:52

    V úterý 5.1. jsem dostala SMS od PPL v 8.33, že zásilka bude doručena v 9-11, v 10.25 mi byla doručena SMS, že kvůli poruše auta zásilka bude dodána s 2hodinovým zpožděním, bohužel nebyla dodána a řidič nezvedal telefon. V 14.43 přišla SMS, že zásilka byla uložena v Parcelshopu. Od úterý 5.1. odpoledne jsem několikrát mluvila se zákaznickým centrem, kdy mi bylo přislíbeno, že zásilka bude doručena podle objednávky na mou adresu. Dnes, v pondělí 11.1. na sledování zásilky je uvedeno, že byla vrácena odesílateli!!! Kontaktovala jsem zákaznické centrum, kde paní konstatovala to, co jsem si již přečetla na sledování zásilky a navíc přidala, že když není zastižen zákazník …., já byla celé úterý doma a na zásilku jsem čekala a během úterý jsem volala opakovaně řidiči i měla telefonický hovor se zákaznickým centrem.
    Nechápu, řidič bez konzultace uloží zásilku jinam, operátorky kontaktního centra opakovaně přislíbí nápravu a dodání na adresu, a bez konzultace je zásilka vrácena odesílateli. A při závěrečném telefonátu (11.1.) se zákaznickým centrem se mi dostalo omluvy z povinnosti, když jsem si ji napřed musela vysloveně vynutit.
    Často, v podstatě v současné době zásadně, nakupuji v e-shopech, ale služby PPL už nikdy nevyužiju, a doporučuji se jim vyhnout, u ostatních dopravců jsem nikdy neměla sebemenší problém.

  62. Reagovat
    Ariana Smysová 12.1.2021 v 20:39

    Nedoporučuji !
    Hrozná služba.
    Lžou a podvádějí.
    Byla jsem doma a čekala na ppl službu, nikdo mi nevolal nic takového a najednou mi přišla zpráva že mě doma nezastihli.

  63. Reagovat
    Julie Šerešová 13.1.2021 v 14:27
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Pan z PPL doruceni vcera naprosto uzasne spolupracoval, obrovska pochvala 👍

    KLADY: Velice vstricne jednani dekuji
    (0) (0)You have already voted this
  64. Reagovat
    Nadya 14.1.2021 v 13:14
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší služba.
    Nedoporučuji !
    Už se mi to stalo několik krát, Čekala jsem doma na ppl službu, nikdo mi nevolal nic takového a najednou mi přišla zpráva že mě doma nezastihli. Nebo pokud to nestíhám zvednout a během 10 sekund volám nazpět už mi to nezvedají. Určitě nedoporučuji. Zbytečně vyhozené peníze

    KLADY: Žádné!!!!
    ZÁPORY: Celá služba je hrozná. Nedoporučuji!!!!
    (0) (1)You have already voted this
  65. Reagovat
    nechci být jmenována 14.1.2021 v 14:10

    katastrofa

  66. Reagovat
    Ivana 15.1.2021 v 9:29
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    S PPL si už nikdy nenechám nic doručit .Sice všichni co tam pracují neví co dřív dělat, všichni pospíchají ,ale oni vám zavolají nechají telefon vyzvánět pár sekund voláte zpět a nikdo to nevezme a šup balík hodí do parcel schopu a zákazníku starej se. Znovu není možné vám balík za ty prachy doručit. SLÁVA ,ŽE MÁTE KONKURENCI. PŘÍŠTĚ SI VYBERU JINÉHO DOPRAVCE. Kdyby aspoň řidič i operátorka byli trochu empatičtí a né protivný , že vůbec něco chci.

    KLADY: Prachy za dopravu shrábnout to jo, ale doručit to né !!!
    ZÁPORY: Komunikace a ochota nula bodů . Mrzí mě ,že řidič a operátorka vůbec neměli ani snahu mi pomoci.
    (1) (0)You have already voted this
  67. Reagovat
    Jiří 15.1.2021 v 11:20

    Zásilku která byla slíbená v určité datum odmítli, v dané datum doručit nechtěli jí ani vrátit k výrobci ani vydat osobně, drží jí jako rukojmí a je jim úplně jedno, že člověk přichází o čas i peníze. Nikdy znovu, rozhodně nedoporučuji.

  68. Reagovat
    Michal 20.1.2021 v 18:19
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Bývá častým zvykem u této přepravní společnosti (centrála Modletice), že vám obratem sice pošlou e-mailem informací o tom, že „v následujících dnech“ vám bude zásilka doručována, ale následně už nedají včas vědět, kdy přesně máte doma sedět a čekat. Když se následně domluvím na náhradním termínu, tento zpravidla už nedodrží.
    Několikrát se mi i stalo, že jsem byl vyzván, abych si přijel vyzvednout zásilku do centrály, neboť jinak bude vrácena zpět odesílateli (zadavateli služby). Toto jednání považuji za krajně neseriózní a neprofesionální.
    Dopravce uzavírá smluvní vztah, si účtuje cenu za službu, kterou mnohdy nehodlá ani splnit.
    Z tohoto důvodu rozhodně nedoporučuji využívat služby spol. PPL pro Prahu a okolí.

    (0) (0)You have already voted this
  69. Reagovat
    Zuzana 20.1.2021 v 18:20

    Napsali mi mailem, že mi balíček v daný den nestihli doručit a že ho doručí druhý den. Druhý den mi nikdo nenapsal, nikdo nevolal, když jsem kontrolovala stav doručení, bylo tam napsáno, že mi balíček doručí mezi 15:00 až 17:00. Celé odpoledne jsem seděla doma jako idiot a čekala až přijde balíček. Večer mi napsali, že se balíček nepodařil doručit a že ho vracení dodavateli. UŽ NIKDY VÍC.

  70. Reagovat
    Kalčáková 21.1.2021 v 7:06
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Se službou mám hned dvě špatné zkušenosti. V prvním případě avizovali doručení domů, čekala jsem zbytečně, zásilku rovnou uložili v obchodě, nikdo mě nekontaktoval. U druhé zásilky jsem ihned změnila dodání, to mi bylo potvrzeno. Zásilku doručili pozdě, na původní adresu, řidič ji odmítl dodat na novou adresu, nakonec že ji dodají zítra… nicméně ji opět uložili v obchodě. Navíc byl dosti nepříjemný.

    KLADY: Dobrou zkušenost nemám.
    ZÁPORY: Nedodání zásilky, opakované automatické uložení do obchodu k vyzvednutí, i když jsem na řidiče v animovaném čase čekala.
    (0) (0)You have already voted this
  71. Reagovat
    Raul Arango 21.1.2021 v 10:35
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Dobry den, téměř rok čekám na balíček a reklamaci, odškodnění a nikdo to není schopen vyřešit nebo mi s jistotou řekne, kde je můj balíček a moje kompenzace 20050161515

    KLADY: balíček 20050161515
    (0) (0)You have already voted this
  72. Reagovat
    Eliška 21.1.2021 v 10:45

    Absolutně nejhorší doručovatel ever! Kdy mi bude balíček doručován mi dají vědět až v den doručení, kdy už změna nejde zařídit a přesně, jak tu píší ostatní, ho hodí do nějakého vzdáleného parcelshopu. Bohužel musím konstatovat, že jejich služby jsou horší než služby České pošty a to už je co říct!

  73. Reagovat
    Anna 25.1.2021 v 20:08

    PPL nenapsala ani email ani sms o převzetí zboží a čísle zásilky. Řidička ve 4 hodiny odpoledne odvezla balíky, které se jí nechtěly doručovat na parcelshop se slovy, že na to se.. a končí. Opět nepřišla ani sms ani email o tom, že zásilka byla z nějakého důvodu na parcelshopu. O doručení se nikdo ani nesnažil, byli jsme celý den doma, o uložení balíku jsem se dověděla náhodou od známé prodavačky (ještě že bydlíme na vesnici, kde se lidé znají, ve městě bych na to nepřišla). Napsala jsem na PPL stížnost a výsledek? Neochota přiznat pochybení, prý na to mají právo, když nikoho nezastihnou (zdůrazňovala jsem, že jsem byla celý den doma a dle slov prodavačky se řidička ani nesnažila balík doručit), a že si to mám hlídat. No tak 100 Kč za to abych se pídila a chodila do obchodů jestli náhodou to tam není? Zaplatila jsem si doručení domů, příště už jen Zásilkovna, či jiná společnost. Chyba se stát může, ale reakce na stížnost u PPL, že je vše v pořádku mě dostala. Nebylo to poprvé. Prostě se jim nechce, tak to hážou na parcelshop a zákazník ať se stará. Za to ale neplatím.

  74. Reagovat
    Filipex 26.1.2021 v 15:53
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Nevěřil bych tomu že si kdy řeknu zlatá Česká pošta.
    Nepřišel mi QR kod,ani na mail,ani v SMS,natož info kdy mi balík bude doručen,nakonec jsem vyžadované zboží vyzískal na OP v uschovně.
    Nízké hodnocení u rychlosti doručení je zapřičiněno náročností získání zboží,které mi mělo být dodáno do rukou.

    KLADY: -řidič měl sympatický hlas -po nemalých útrapách mi bylo zboží vydáno na OP z úschovny PPL -v minulosti jsem tento problém z doručením neměl
    ZÁPORY: -nezaslán QR kod -nezaslána SMS z informací o datu,hodině doručení. -nedodání do vlastních rukou -cena
    (1) (0)You have already voted this
  75. Reagovat
    Jana 26.1.2021 v 17:35

    Absolutně nejhorší doručovatel ever! Kdy mi bude balíček doručován mi dají vědět až v den doručení, kdy už změna nejde zařídit a přesně, jak tu píší ostatní, ho hodí do nějakého vzdáleného parcelshopu. Za 99, – Kč se to vyplatí 🤮…

  76. Reagovat
    Standa 26.1.2021 v 21:17
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Je to tu stále dokola a v řadě příspěvků se potkáváme se stejným modelem chování.
    Objednáte zboží v e-shopu, zaplatíte a čekáte pár dní na doručení. Ráno vám přijde SMS, že přepravní služba PPL bude doručovat na vaši adresu v době od – do s kontaktem na řidiče. Čekáte doma a ono nic. Následně přijde SMS, že zásilka byla uložena kdesi na ParcelShopu.
    Jelikož se to děje opakovaně a dál nehodlám trpět aroganci zaměstnanců přepravce v bydlišti na Praze 6, po poradě s právníkem jsem dostal následující doporučení:
    Reklamaci podávejte u objednatele služby tedy u e-shopu. On je zadavatel služby a zodopovídá za jím sjednanou přepravu. On také přepravní společnosti platí za doručení, a pokud nedojde k doručení, nese zodpovědnost za nedodržení smlouvy, tím pádem můžete od kupní smlouvy odstoupit. E-shop má daleko větší páku na přepravce, který zásilku nedoručí, nehledě na to, že pokud vám zasilka není doručena na adresu, vy zakožto zákazník odstoupíte od smlouvy, na což máte plné právo, přepravce zásilku vrátí a e-shopu vzniká škoda nejen ztrátou za neprodané zboží, ale i náklady na zbytečnou přepravu. Jak dlouho si myslíte, že to bude takovému přepravci tolerovat? Nehledě na skutečnost, že máte dál i možnost podat podnět na ČOI jak na nefunční službu e-shopu (který si to sice v řadě případů nezaslouží, ale pokud si na přepravce nedošlápne, tak proč ne), tak i na samotného přepravce, který by v krajním případě mohl vyfasovat žalobu za například náhradu škody (vynaložené náklady za vyzvedávání zásilek mimo jsednanou adresu, ušlý zisk za ztracený čas a řadu dalšího).
    Mám nyní spoustu času v době covidové, takže je to výzva. Pokud se mě dopaří přimět PPL k dodržování jejich vlastních přepravních podmínek, nastolení řádného doručování v našem bydlišti na Praze 6 a okolí bude to dobrý výsledek.

    KLADY: Těžko uvěřit vašemu hodnocení 8,5 když chování a arogance řidičů doručujících po Praze 6 je trvale za hranou slušného chování a v přímém rozporu s přepravními podmínkami. Nechci házet všechny do jednoho pytle, protože například s řidiči doručujícími v Kadani je spokojenost
    ZÁPORY: Praha 6 - arogance, neochota a opakavaně úmyslné porušování přepravních podmínek, horší přístup jsem nezaznamenal u žádného jiného přepravce
    (0) (0)You have already voted this
  77. Reagovat
    André 27.1.2021 v 15:11

    Až dodnes jsem byla jakž takž spokojená se službou PPL,ale to chování dnešního řidiče po tel. byla otresna. Člověk se nemůže dovolat,a pak má drzého řidiče.PROŠKOLTE SI SVÉ ZAMĚSTNANCE!

  78. Reagovat
    Karel 27.1.2021 v 15:23
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Za mě suveréně nejhorší přepravní služba

    ZÁPORY: Udaje při sledování zásilky nesouhlasí s reálným stavem a nedodržují termíny uložení
    (0) (0)You have already voted this
  79. Reagovat
    Gabriela 27.1.2021 v 16:22
    1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Neodborny a neochotny parcel shop

    ZÁPORY: Posilala jsem poprve pres ppl, vracela jsem okno. Rekonstruuje dum u Roudnice, takze jsem jela z Prahy v tydnu specialne do Roudnice, kde jsem i chtela okno poslat. V parcel shopu v prodejne vin, byl pan dost otraveny a neochotny, ze nemam vytisteny stitek.Omluvila jsem se, ze jsem si neprecetla si podminky a poprosila ho, zda by mi to nevytiskl. Nechal se asi 10 minut premlouvat a pak mi to teda vytiskl. Okno bylo zabalene ve folii, coz by samozrejme videl i slepy. Za tri dny mi okno ppl vratilo s tim, ze je nespravne zabalene. Dala jsem ho tedy do krabice a poslala znova zpet dodavateli, ktery mi po prevzeti zasilky sdelil, ze je okno poskozene. Takze souhrnem: ano, jsem dement, ktery si neprecetl podminky, ale proc mi sakra nerekl pan v parcel shopu: Mate to blbe zabaleny, zabalte si to, vytisknete a pak prijdte? Takhle jsem platila 2x 150 dopravu a jeste mi okno poskodili, kdyz to vozili tam a zpatky. Takze kdybych ho dala k popelnici tak si usetrim spoustu casu a penez. ppl poprvy a naposled. Hlavne teda parcel shop v Roudnici. Timto chci panovi z prodejny vin dodatecne podekovat😬
    (0) (0)You have already voted this
  80. Reagovat
    David Aleksandrowicz 29.1.2021 v 12:14
    3
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    40

    PPL vozi k nam zasilky velikym autem, kde male baliky se valeji po podlaze, nestabilne ulozene velke baliky padaji na ty male, ridic mezi tim vsim klickuje. Posledni zasilka dosla rozlamana. Reklamace byla uznana. Zbozi bylo oznacene velikym popiskem a symbolem „krehke“, coz na nesetrne zachazeni nemelo zadny vliv – balik se valel po podlaze lozneho prostoru. Zbytecny skluz nekolika dnu pro dodani nahrady, zbytecne naklady pro PPL. PPL volim vzdy pouze kdyz neni jina moznost.

    ZÁPORY: nesetrne zachazeni s baliky
    (0) (0)You have already voted this
  81. Reagovat
    Veronika 1.2.2021 v 12:59
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Chtěla bych pochválit službu PPL, která doručuje v okrese Opava, konkrétně Litultovice. S pány řidiči je vždy super domluva, neměla jsem problém s poškozeným balíkem, vždy jezdí v rozmezí hodin, které uvádí ve zprávě a pokud se zdrží, vždy se omluví.

    KLADY: Rychlé doručení Bez poškození Super jednání řidičů Ochota
    (0) (0)You have already voted this
  82. Reagovat
    Dana 1.2.2021 v 13:27

    Dobrý den, mám opakovaně špatnou zkušenost s doručením. Ačkoli je služba dražší, než do zásilkovny, kurýr se ani nenamáhá zazvonit na velmi viditelný zvonek u domu. Vyčlenila jsem si čas, který jsme obdrželi v sms, bylo to pro mne časově náročné, čekala a nic. Nikdo se neobtěžoval zazvonit. Dříve sms nefungovaly a doručování bylo spolehlivé. Kam tato doba spějě? Dana

  83. Reagovat
    Anna 2.2.2021 v 10:23
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Hrůza! Upřímně, objednávat od teď budu u jiných dodavatelů. Pan řidič není prej placeny za to ze výtahem sjede na 4 patro a balík předá do ruky. Komunikace s nim hrůza, zkazil cely den a náladu. Já mám doma 2 -ou měsíčně dvojčátka,jak podle Vás mám je nechat!?

    (0) (0)You have already voted this
  84. Reagovat
    Nikola 2.2.2021 v 11:44
    1.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    40

    Moc s ppl službou nejsme spokojený dnes mi měli doručit balíček do posud jsme s nimi byly spokojený ale od nedávna nám poslaly sms kdy ho doručí a 20 min potom poslaly Sms kde si ho máme vyzvednout a to sem ho vyděli projet okolo našeho domu.

    (0) (0)You have already voted this
  85. Reagovat
    Mai Phamová 9.2.2021 v 11:57
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velice nedoporučuji, neprofesionální přístup ze strany řidičů. Nejdříve přišla sms, že lze platit kartou. 5min před příjezdem řidiče přijde další sms, že nelze platit kartou. Tím pádem já, jako zákazník si samozřejmě nestihnu za 5min vybrat v bankomatu. Přicházející řidič se ani neomluvil a úsečným tónem mi sdělil, ze mam smůlu když nemam hotovost a odešel zpátky do vozu. Ptala jsem se tedy jak se dostanu k balíku, jestli je možný se domluvit na jiným termínu. Arogantně odpověděl, že toho má hodně a když nemám hotovost, tak mam smůlu a nebude na adresu jezdit napodruhé.
    S ppl mám už delší dobu špatné zkušenosti. Velice arogantní a nepřátelský přístup k zákazníkovi.

    (0) (1)You have already voted this
  86. Reagovat
    Veronika 12.2.2021 v 10:34
    4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Hodnocení řidiče

    KLADY: Včera mi byl doručen balíček od PPL ráno mi přišla smska ze mi budou dorucovat balíčky dva mezi 9-11 ale bohužel jsem musela se synem na rehabilitace tak jsem nebyla doma pan řidič mi před 9 volal ze má pro me balíček a jestli jsem doma tak sem se mu omluvila ze jsem pryč byl ochotný se domluvit kdy mi ho doručí ze si ho hodi do bedynky a ze se zastaví odpoledne kolem 2-3 hodiny, bylo odpoledne kolem půl 4 a pan řidič mi volal ze jestli jsem teda doma ze mi to veze tak jsem mu z veselá řekla ze ano tak přijel moc příjemný mladý řidič byla sním skvělá domluva a ještě jsme se zasmáli takže za me nejlepší zaměstnanec Ppl jen Škoda ze si nepamatuji číslo nebo jméno veliká spokojenost 😊👌
    (0) (0)You have already voted this
  87. Reagovat
    Emílie Tichá 12.2.2021 v 14:10

    Přišla mi SMS a i e-mail,že mi dnes mezi 10 – 12 hod. bude doručena zásilka. Čekám,čekám,až do 13.30 a nic. Mezitím v 11h přijde e-mail,že zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení příjemce. Volám řidiči – nebere to. Volám na informační linku,tam mi sdělí,že řidič 2 krát volal a nedovolal se. A že mi přijde e-mail,kde si mám zásilku vyzvednout .Nikdo mi nevolal,a ani nezazvonil na zvonek.

  88. Reagovat
    Michaela Čurillová 12.2.2021 v 21:39

    Dobrý den, bohužel se přidávám k negativním recenzím. Cca 6.1. jsem si objednala balíček z Německa a poté sledovala tracking list. 8.1. (dle tracking listu) byla zásilka odeslána a předpokládané dodání bylo mezi 2 až 4 pracovními dny. Jelikož 8.1. byl pátek, počítala jsem s tím, že balíček dorazí v následujícím týdnu. 15.1. jsem se tedy opět podívala na tracking list, abych si přečetla, že „příjemce nebyl přítomen na adrese“. Zpráva byla z 8.1. Nějak jsem to neřešila, očekávala jsem chybu v systému, když jsem neobdržela ani jeden e-mail a SMS. Další dny jsem tracking list sledovala tedy důkladněji. 18.1. na tracking listu stálo „příjemce ODMÍTL převzít zásilku“. Je opravdu zajímavé, jak člověk může odmítnout zásilku, když mu ji kurýr nesnažil vůbec dovézt:) Po pár dnech jsem tedy napsala na podporu PPL. Po týdnu jsem musela e-mail odeslat znovu, asi nechtěli odpovídat, nebo se jim ztratil. Najednou jsem hned druhý den obdržela odpověď s velkým překvapením – kurýr mě prý nezastihl na adrese (což reálně není možné, jelikož kvůli distanční výuce a home officu je vždy někdo doma), tím pádem měl právo dát balík na blízký parcelshop. Jelikož si ho nikdo ani po týdnu nevyzvedl (jaké to překvapení, když mi nepřišla zpráva, kde je a hlavně, že se vůbec na nějakem parcelshopu nachází..), byl balíček odeslán zpět k dodavateli. Jak je to možné? To mi doteď hlava nebere… (pozor bonus! Paní z PPL mi napsala, že mě prý informovali e-mailem o stavu, jenže doteď ani jedna zpráva prostě nepřišla!) Minulý týden jsem psala na podporu, jak to tedy s mým balíčkem je – prý stále v Německu. No a ejhle, dnes (12.2.) mi volali rodiče, že mi balík přivezla Česká pošta:)))

    Rovnou přidávám další zkušenost s PPL, kterou zažila moje máma. Objednala balík z jednoho českého e-shopu, zaplatila předem převodem. Po týdnu ji přišly peníze zpět na účet. Volala tedy do daného e-shopu, aby se dozvěděla, že kurýr její balíček vrátil zpět na prodejnu. Zde je tedy jaký problém? Dosti podobné jako u mě. Absolutně žádná zpráva a snaha o doručení.

    O nedoručení balíčků jsme věděli jen z doslechu, poslední dobou si je ale sami prožíváme. Negativní zkušenosti převažují opravdu hodně nad pozitivními, tudíž tuto službu již využívat nebudeme.

  89. Reagovat
    Monika 15.2.2021 v 17:12
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Přidávám negativní zkušenost s PPL. Po informativní SMS a e-mailu, že přepravní společnost převzala objednané zboží jsem očekávala SMS s termínem dodání. V den doručení mi přišla zpráva, že zboží mi dodají na uvedenou adresu mezi 11- 13 hod. Čekám,telefon v pohotovosti a ono nic. Ve 12.30 hod. mi přišla pouze oznamovací zpráva, že mě řidič nezastihl, proto balík bude uložen do Parcel shopu. Ten je na opačném konci města. Při převzetí balíčku a stížnosti na jednání řidiče se dozvídám, že nejsem jediná. U dotyčného řidiče, který má na starost naši oblast,je velké procento balíků které nedoručí a raději je doveze do uvedeného Parcel shopu.Chápu, že v této době jsou přepravní společnosti hodně vytížené,ale myslím si, že díky některým jedincům kteří si usnadňují svoji práci trpí pověst celé přepravní společnosti PPL.

    (0) (0)You have already voted this
  90. Reagovat
    Erika 15.2.2021 v 18:36

    Předešlé zkušenosti jsem měla v pohodě, ale dnes mi měl dojít balík mezi 10-12.
    Před 1 hodinou odpoledne jsem kontrolovala stav objednávky. “Objednávka předána příjemci”. Volám řidiči, nezvedá. Píšu tedy e-mail. Kde slušně žádám o informace o balíčku. Hodinu se nic nedělo. Tak tedy volám na zákaznickou podporu. Tam mi řekli, ze balík byl předán. A že mám počkat na vyřízení e-mailu. Čekám další hodinu. Volám znovu řidiči, nezvedá. Píšu další e-mail. O tom, že bych ráda věděla stav objednávky. Ještě několikrát volám řidiči. Vše bez odpovědi.
    Nakonec byl balík položen před domem od sousedů s jinou adresou i jménem. Řidič položil bez telefonátu balík tam.

  91. Reagovat
    Jan 16.2.2021 v 16:38

    Koukám jako blázen, recenze téměř stejného formátu. Mám také špatné, ale velmi špatné zkušenosti s PPL. Jelikož bydlím ve vesnici s cca. 100 obyvateli, tak k nám ani PPL nedorazí, neobtěžují se ani volat, psát sms, ale email o doručení do parcelshopu, ten dorazí hned. Po stížnostech, urgencích apod. které končili se stejným výsledkem, jsem to vzdal a nechávám tomu volný průběh. E-shopy mě kontaktují, tak jim celou záležitost ohledně dopravy referuji a hotovo, objednávám jinde, za jiných dopravních podmínek a s JINÝM DOPRAVCEM… Zlatá Česká pošta, komunikuje a přijede vždy ! ! ! PPL by zasloužilo zbankrotovat a zaměstnance poslat do blázinců na převýchovu.

  92. Reagovat
    Pavla 17.2.2021 v 14:46

    Byla jsem přítomna v čase doručení na adrese , ale zmeškala jsem telefon od kurýra. Kurýr nezazvonil na zvonek, nereagoval na můj telefon když jsem se ho pokoušela kontaktovat za 3 minuty po zmeškaném hovoru. Volal 12:44 a už ve 12:45 mi přišel mail že mně nezastihli (byl shnilý vystoupit z auta a zazvonit na domovní zvonek) a že zásilka je v parcelshopu. Z PPL po stížnosti reagovali odpovědí že to je v souladu s obchodními podmínkami. PPL už nikdy- jen starosti.

  93. Reagovat
    Jaroslava 18.2.2021 v 11:29

    Nejhorší dopravní společnost.

  94. Reagovat
    Radka 18.2.2021 v 17:49
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Podle mě hodně záleží na rajonu, u nás jezdí PPLák a ten je naprosto v pohodě, vždy volá předem, když nejem doma, zásilku automaticky ukládá na parcelshop. Takže no problem. A teda většinou i zásilka jeden den podaná a druhý den max ten další u mě doručená. Zatím mně osobně nic neztratili ani nepoškodili. V práci samozřejmě reklamace máme ale není jich zase tolik. A třeba oproti DPD tam naprosto perfektně funguje obchodní oddělení i celkem bych řekla zákaznický servis. Ano před Vánoci je to vždy horší, odpovědi se zpožděním, ale tak tam je to asi pochppitelné. Kor když se nám letos potkal Lockdow, Black friday a Vánoce. To byla sebevražda pro každou přepravku prostě.

    (0) (0)You have already voted this
  95. Reagovat
    Klára-Marie Kyrychová 19.2.2021 v 10:45
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto nespolehlivá firma. Zaplatíš si doručení domů, ale stejně to doručí na výdejní místo. Nebyla ani snaha doručit domů. Stává se to opakovaně jak naší rodině tak i našim přátelům. Jedenkrát jsme objednávali velký těžký balík domů. Po doručení na vydejní místo jsme nevěděli jak balík dostat domů. Ke všemu byl balík zničený..
    Stěžovat si můžeme jak chceme, stejně se nic nevyřešilo.

    ZÁPORY: neochota, okrádání lidí, lenost, nespolehlivost, zničené balíky
    (0) (0)You have already voted this
  96. Reagovat
    petr 19.2.2021 v 14:22

    Dnes bez předešlého avíza pro doručení,SMS 9 minut před příjezdem je dosti chabé řešení.Dle řidiče bez roušky je vše má chyba.

  97. Reagovat
    David 22.2.2021 v 9:37
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dorucovatel na Praze 6 je absolutni ignorant, musime si chodit pro balik do vedlejsi ulice, jinak odjede.

    KLADY: Nevim
    ZÁPORY: Dorucovatel absolutne ignoruje donest balik ke dverim, musime jit do jine ulice, jinak odjede.
    (0) (0)You have already voted this
  98. Reagovat
    Natálie 22.2.2021 v 11:06
    4.75
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vždy jsem spokojena

    KLADY: Vždy dodržen termín a příjemný Kurýr
    ZÁPORY: Žádné
    (0) (0)You have already voted this
  99. Reagovat
    Jiří Pavlát 23.2.2021 v 10:05

    Z důvodu probíhajícího hovoru se nemohli dovolat a přesto považují hovor za pokus o doručení a zboží ani nedoručí na vámi preferované odběrné místo.
    Jsou naprosto neochotní jakkoli vyjít vstříc, přitom na naší straně „byla chyba“, že byla obsazená linka.

  100. Reagovat
    Petra 23.2.2021 v 11:58
    4
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    70

    Sluzba dobra, doruceno v poradku a vcas., Jen dnesni chovani ridice, velmi arogantni!

    KLADY: Rychle
    ZÁPORY: Neslusne jednani se zakaznikem
    (0) (0)You have already voted this
  101. Reagovat
    Vojta 23.2.2021 v 13:54
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den,
    Dnes mě měl být doručen balíček mezi 12-14hod.
    Ve 13hod. mi došel email, že sem nebyl zastižen a balík nešel doručit.
    Žádné zvonění na zvonek, žádné zavolání na tel.
    Takže dneškem končím s PPL.

    (0) (0)You have already voted this
  102. Reagovat
    Marek Bartošek 24.2.2021 v 15:03
    1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poskozene zbozi, Velice arogantni ridic.
    Vim, ze vse je o lidech, ale chovani ridice bylo priserne!!!!

    KLADY: Zadne!!!!
    ZÁPORY: Poškozené zboží
    (0) (0)You have already voted this
  103. Reagovat
    Michaela 2.3.2021 v 12:01

    SLužba poslání balíku-nejen, že je to strašlivě nepřehledné, když zadáváte parcelshop, ale navíc ještě nefunkční, vadí tomu PSČ, které, ale nemůžete změnit. Používám CHROM a na lince je mi sděleno, že mám použít jiný prohlížeč – to jako vážně? Vy víte, že je to nefunkční v nejrozšířenějším prohlížeči a nic s tím neděláte? Poslání balíku by mělo být na pár min času ne instalaci prohlížeče a půl hodiny přemlouvání v mobilu a pak na pc, aby to zafungovalo a našlo požadovaný shop.

  104. Reagovat
    Simona 2.3.2021 v 13:55
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den,

    chtěla bych velmi pochválit kurýra, který nám už dlouhodobě vozí balíky v Olomouci. Jmenuje se Marek Breitkopf a tak vysmátého, milého, sympatického kurýra jsme fakt ještě neviděli. Radost s ním spolupracovat.

    KLADY: Jiného kurýra nechceme! :)
    ZÁPORY: žádné
    (0) (0)You have already voted this
  105. Reagovat
    G. S. 5.3.2021 v 12:11
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za Karlovy Vary – Moskevská ulice. Spokojenost, profesionalita 👍👍👍

    KLADY: Karlovy Vary, Moskevská ulice - vždy komunikace, vstřícnost, ochota, profesionalita. Pánové jen tak dál jste skvělý!!!
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz