Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Katastrofa..jedina obrana stiznosti na ČTÚ..řidiči nefunguji a reklamace take ne..
Dopravu přes PPL jsem objednávala párkrát a obvykle nebývá problém krom toho, že řidič pokaždé řeší a má problém, že se k nám do kopce špatně vyjíždí.
Tak jsem tentokrát nechala poslat balík přímo do parcel shopu, aby sem řidič zajíždět nemusel. Ve čtvrtek ráno v 8 hodin aktualizace PPL, že balík budou tento den doručovat, do sobotního rána žádná další zpráva, v systému stále info, že zásilka je na cestě. Vyrazila jsem tedy do parcel shopu osobně, balík tam měli už od čtvrtka, ale paní tvrdila, že prý nebyl načtený v systému PPL. Recenzi dávám spíše pro info, že může taková situace nastat a balík může ležet v parcel shopu aniž by přišlo info.
2023. po 3 dňoch balík nebol vyzdvihnuty z ppl boxu kurierom, tak som volala do ppl a tam to zistovali. Nasledne mi zavolali a boli mi povedane dve rozne vyhovorky, preco to tak bolo. 1.kurier to nemohol vyzdvihnúť, ked som povedala, že mi znehodnotili zasielku a budem to musiet posielať este raz ale určite nie cez nich tak
2.ppl box bol pokazeny
? takže nedoporucujem
stalo sa tak v Prahe
Chtěla bych velice pochválit ?řidiče pana Nagyho depo13 který jezdí Karlovy vary, vždy příjemý a ochotný nic pro něj není problém
Nejhorší prepravce v ČR.
Balicek měl byt doručeny mezi 9:00-11:00, v půl 12 jsem se snažila spojit s řidičem, aby mě informoval kde je. Ve 14:00 přišla zprava, ze balíček mám k vyzvednutí na parcelshopu, který je daleko ode mě!
ŽÁDNÉ VOLÁNÍ, ZMEŠKANÝ HOVOR, ze by se mi někdo snažil doručit balíček!
Proč tedy platím za doručení na adresu, když frajer to hodí na parcelshop rovnou. Už je to po druhé!!!
PPL už nikdy!
nejhorší kurýrní společnost kterou znám
PPL služby nedoporučuji, jediné že byste si je poslali pro smrt
Jsem zklamán firmou PPL hlavně řidiči co rozváží zásilky
Otřesná doručovací služba….
3tydny před Vánoci jsem si objednala hrnce, říkala jsem si potřebuji to až na svátky tak mám čas. Do Vánoc mi to cca 3x prý doručovali, pokaždé jsem byla doma nikdo nezvonil, žádná informační sms, žádný e-mail….
Volala jsem, psala jsem, operátoři arogantní… Nakonec jsem se těsně před Vánoci dozvěděla ze mi to už doručovat nebudou, když nejsem schopná ani být doma. Tak jsem si zajela nakonec pro hrnce do obchodu, když už jsem měla dovolenou.
A mezi svatky myslím 28. Najednou zvoní PPL ze mi doručují balík. Mě málem omylo a chtěla jsem na řidiče vystartovat, ještě ze tam šel přítel který by nezabil ani mouchu.
Nu už nikdy, po dlouhé době jsem PPL dala šanci, už nikdy víc.