Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Ppl katastrofa dvakrát mě něco vezli jednou to místo na adresu jebli na výdejní místo 16 km daleko a druhá zásilka napsali že doručeno a místo toho to dorucili zpět odesílateli úplně nepochopitelné při reklamovani chaos zmatek nikdo nevěděl kde vlastně zásilka je
Večer mi přišel e-mail od PPL, že si mohu změnit termín doručení, ale nebylo uvedeno, kdy balík vůbec plánují doručit – takže vlastně nebylo co měnit.
Ráno mi pak přišla SMS, že zásilka dorazí mezi 13:00–15:00 hod.. Zavolala jsem řidiči, že jsem objednaná k lékaři ve 14:00 a že bych mohla balík převzít nejpozději do 13:40. Jednalo se o těžký balík (krmivo pro psa) a nemám auto, proto jsem žádala o doručení přímo domů.
Řidič mi však balík nedoručil a místo toho ho odvezl na výdejní místo vzdálené 12 km od mého domova. Provozovnu jsem navíc téměř hodinu hledala, protože neměla žádné označení ani název na dveřích.
Musela jsem si nakonec půjčit auto a zaplatit za cestu, abych si balík mohla vyzvednout. Takto si rozhodně nepředstavuji profesionální a zákaznicky přívětivou službu.
Po této zkušenosti už si přes PPL rozhodně nic objednávat nebudu.
Ppl je naprosto nespolehlivé .
Nulová komunikace se zákazníkem, doručení na jiné místo než je udané.
PPL už nikdy! Aby jste na něj čekali půl dne… Napíšou vám přivezeme balíček v rozmezí 14 A 16:00… Žádná SMS, je 18:00 volám že potřebuji vědět kdy tady budou, bylo mi řečeno že si mám počkat!
Společnost PPL v rozporu s mojí objednávkou přepravuje moje zboží bez mého souhlasu, neoprávněně manipuluje s mými osobními údaji v rozporu se zákonem o ochraně osobních údajů. Neoprávněně zadržuje moji zásilku v rozporu s objednávko. Společnost PPL neoprávněně převzala mou zásilku od dodavatele která byla určena přepravci ONE v souladu s objednávkou. Tuto mou objednávku kterou neoprávněně převzala není schopná doručit na adresu dodání v souladu s objednávkou a neoprávněně ji zadržuje na nesmyslném výdejním místě a tím mi brání vyzvednutí. Jen tak pro zasmání, vzdálenost mezi adresou dodání v souladu s objednávkou při dodání společností ONE a výdejním místem zvoleným zločinci PPL je přes 200 km. Takže podle podvodníků PPL mám svou zásilku vyzvednout nejlépe do dvou dnů, tam a zpět cca 400 km. Prostě vysloveně darebáci. Jestli toto není vysloveně zločin tak opravdu nevím. Zboží jsem zakoupil a zaplatil na portálu Allegro nákup je naprosto transparentní-zvolený a zaplacený přepravce společnost ONE uvedená adresa dodání a moje kontaktní adresa. V rozporu s objednávkou zásilku přebírá PPL adresa dodání neuvedena!!! Kontaktní údaje neuvedeny!!! Komunikuje style máme vaši zásilku (v rozporu s objednávkou). Přepravujeme vaši zásilku (neoprávněně a v rozporu s objednávkou). Evidentně neznají adresu doručení (Trochu problém ?) ale vůbec ne, zásilku doručí na kontaktní adresu (tu v rozporu se zákonem o ochraně osobních údajů znají), přesněji na nějaké své výdejní místo v dosahu této adresy. Bingo… Všichni přepravci klobouk dolů..Styďte se na něco takového má pouze PPL…
Balicek na vydejnim není, i kdyz to aplikace hlasi, pry kuryr to vylozil omylem jinde a snad se najde nekdy,:)
PPL naprosto katastrofální firma. Objednám zboží u společnosti Allegro dodavatel u objednávky svévolně změní dodavatele z ONE na katastrofu PPL, odešle zásilku na fakturační adresu místo na dodací, PPL se vůbec nenamáhá s informacemi o stavu zásilky, dozvím se že balík nakládají na auto a už ho vezeme ale kam ? Nevím. Protože na fakturační adrese nikdo na nic nečeká tak to nechají na nějakém výdejním místě, balík je 200 km daleko od místa dodání. Marně se snažím balík přesměrovat. Na jejich chatu na vás čeká AI katastrofa nic nepořídíte. zkouším reklamační formulář prý se mi do několika dní ozvou .. Ha Ha Ha. Pokouším se komunikovat přes e-mail marně. Nevím co s tím..
PPLje nejhorší dopravní společnost, s jakou jsem se kdy setkala…komunikace se zákazníkem 0,…sledování zásilky vůbec nefunguje…není to jenom moje negativní zkušenost,ale i různé jiné firmy, které naopak čekají na vyzvednutí zásilky přepravní společností PPL jsou chováním řidičů, potažmo celou společností PPL velmi rozčarováni…zásilku vezou 3 pracovní dny…to je nehorázné…
Již podruhé mi přišla neobjednaná zásilka za 1280.- Kč. PPL od toho dává ruce pryč, mám jít na policii. Ani součet obou částek není trestným činem.
Určitě nejsem sama, takových příkladů jsou jistě stovky. Jsem starobní důchodkyně, 67 let
a byla jsem tedy okradena o 2560 – korun.
V recenzích se nic takového neobjeví Obrátím se na ČOI