Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů

ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

459 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zaplacenou službu doručení na adresu PPL zcela ignoruje. Bez konzultace rovnou ukládá na PARCELSHOPU. Přičemž ráno přijde SMS,že se bude doručování v uvedeném čase. Nikdo se neozve s rovnou se ukládá. Ztížnost nemá žádný význam. Odpověď arogantní. Nejhorší služba co znám, zlatá Česká pošta.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Jitka Bernardeta Holdošová 14.3.2024 v 13:24

    Zaplatila jsem při doručování zásilky dopravu domu, protože jsem starší důchodce, nemocná a zásilka váží 14 kg. Nikdo nevolal, a přišla SMS bez možnosti odpovědi, že je zásilka uložena v nějakém víc než kilometr vzdáleném obchodě, odkud vede cesta k našemu domu do prudkého kopce. Na dotaz na infolince mi bylo sděleno, že řidič volal několikrát (nemám žádný zmeškaný hovor), vyfotil můj zvonek (nechápu, proč nezazvonil), ale fotku mi nemohou poslat, protože je jen pro „interní“ potřebu. Asi je fotka mého zvonku pro mě tajná…
    Takže vaše povedená firma funguje tak, že hrabne peníze za dopravu na adresu tj. 129 Kč, vše to pak nahazi na jedno odběrne místo za 45 Kč a rozdíl shrabne. Je to podvodna praktika. A vřele tuto firmu nedoporučuji.

  3. 4 x jsem objednala přes PPL. 4 x nespokojenost. Už nikdy, je to ta nejhorší služba u nás. A neznám nikoho, kdo by byl s touto službou spokojený.

  4. Nevím v kolik řidič přijede nezvedá telefon. Volala jsem mu 6x.

  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Řidiči jsem volala 6x a nedovlala jsem se.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Veľmi arogantný prístup zo strany kuriéra. Po dvoch telefonátoch mi stále tvrdil, že stojí ma mojej adrese, kde sa nikto nenachádzal. Napokon som išla za ním ja a namiesto ospravedlnenia bol pán urazený pretože evidentne mal problém s používaním google maps. Veľmi zlá skúsenosť. Spoločnosť neodporúčam!

  7. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, nejsem spokojená s doručením. Opět zásilka byla doručena na jiné místo než bylo objednáno bez předchozího odsouhlašení. Jsem velmi nespokojena s tímto servisem. Zvažuji, že službu spol. PPL již využívat nebudu.

    Klady: vlastně mě žádné nenapadají :(
    Zápory: nespolehlivost, neprofesionální přístup kurýru, arogantnost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Několikrát se nám stalo že zazvonili hodili balík na malou střechu vedle plotu kde dosáhne i male dítě a odjeli. Nenapsali, nezavolali nic. Kdyby jsme byli na dovolené zajímalo by mě co by dělali kdyby se balík ztratil ( někdo ho ukradl ) ;)) je asi těžké napsat esemesku nebo zavolat že ?

    Klady: Rychlost doručení
    Zápory: Zvedněte mobil a zavolejte tomu komu ten balík patří, než ho někam dáte. 😉
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nepříjemný řidič, už dle hovoru, první hovor jako už jsem tu tak se z toho poserte, druhý hovor, když jsem jej neviděla a uvědomila si, že k dané objednávce mám jinou adresu, mě vyloženě seřval, že 5 minut stojí, aby mi to pak musel uložit na výdejní místo! Mezi hovory byly 2 minuty, díky ale přes PPL už nikdy, chování zaměstnanců jde k bodu mrazu v poslední době!

    Klady: Vždy doručí rychle
    Zápory: Chování zaměstnanců je špatné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    PPL hrůza!!! Balíček mi odvezli o 2 vesnice dál, protože prý u nás na výdejním místě bylo plno. Nezavolali a prý ani nevolají. Balíček není možno přeposlat jinam. Prostě buď si tam pro něj zajedu, nebo nic… Nejhorší přístup jaký jsem kdy zažil. PPL už nikdy více !!! NEDOPORUČUJI !!!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 42

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo