PPL

Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů

ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe
zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

Zákaznická podpora

Telefon: 225 331 500

E-mail: info@ppl.cz

Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8.5 Hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
KLADY
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

3 komentáře
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Eva Ondrová 6.10.2020 v 12:31

    Ráda bych zde napsala svůj aktuální poznatek s doručovací službou PPL, pro další případné zákazníky. Nechala jsem si doručit balíček z e-shopu prostřednictvím společnosti PPL. Doposud jsem s ní byla vždy spokojená. Jelikož jsem pravidelně přes týden v zaměstnání, nechala jsem si doručit balíček na adresu do zaměstnání. Byla jsem pomocí SMS informována, že mi bude balíček doručován. V době, kdy mě kurýr kontaktoval telefonicky jsem měla bohužel jednání a nemohla jsem telefon zvednout, nicméně jsem předala instrukce mým kolegům, kteří se na adrese doručení nacházeli v hojném počtu, aby balíček převzali. Kurýr ovšem bohužel po neúspěšném telefonátu balíček ani nezkusil doručit. Obdržela jsem SMS zprávu, že balíček byl uložen do Parcelshopu. Dle instrukcí jsem si vyhledala, kde se tento Parcelshop nachází a zjistila jsem, že je na opačném konci města, velmi špatně dostupný hromadnou dopravou a doba vyzvednutí balíčku je od 9 do 16 hod., což je pro pracujícího člověka dosti nereálný čas. Snažila jsem se požádat přepravce na jeho infolince o přemístění balíčku alespoň do jiného Parcelshopu. Bohužel tato služba mi byla odmítnuta. Musela jsem tedy složitě zajišťovat vyzvednutí balíčku v přepravcem určený čas. Služba PPL tedy pro mě, jako zákazníka, díky tomuto novému postupu přestala být jakkoli výhodná.

    • Reagovat
      Andrea kozlova 16.10.2020 v 11:40

      Pani Evo,
      mam uplne stejnou zkusenost a jsem prekvapena, jak radoby zakaznicky servis PPL tento pristup vysvetluje ci omlouva. Je to neskutecne, jak dnesni firmy funguji a jednaji se zakaznikem! Oni proste nemaji snahu zasilky dorucovat, jen kasirovat za prepravni sluzby.

  2. Reagovat
    Andrea kozlova 16.10.2020 v 11:36

    Nema snahu zasilku dorucit ani podle vlastnich obchodnich podminek a v case, ktery sam oznami v predchozi sms, nekomunikuje s adresatem – neodpovida na hovory ani sms a neochota prepravit zasilku do nejblizsiho Parcelshopu.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz