InTime (nově WeDo)

InTime je dopravce poskytující mezinárodní kurýrní a spediční služby. V České republice firma vlastní 21 dep. Denně přepraví desetitisíce zásilek. Skrze InTime přepravu lze jednoduše zasílat i do dalších evropských zemí. Naprostá většina zásilek je doručena již do druhého dne. InTime kurýrní služba je rychlá a spolehlivá. Zákazníci rovněž oceňují dobrou komunikaci ze strany firmy.

1x1.trans - InTime (nově WeDo)

Logo – InTime

Představení dopravce

Společnost vznikla v roce 1990. Od té doby přepravila již desítky milionů zásilek. Řídí se vizí tzv. Friendly delivery. To znamená, že si zakládají na kvalitních službách, které zákazníky nejen přilákají, ale kvůli kterým se budou i vracet. To se samozřejmě odvíjí nejen od rychlé a spolehlivé přepravy, ale i kvalitního zákaznického servisu a podpory. V rámci Evropy je InTime součástí sítě Eurodis. Ta sdružuje vybrané dopravce a je zárukou doručení s nejlepším poměrem cena/výkon.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

V rámci České republiky pro vás zajistí přepravu balíků standartních velikostí i nadměrných rozměrů. Doručení by mělo proběhnout již následující pracovní den po převzetí. Společnost o času doručení informuje den předem. Adresu i termín můžete měnit. Pokud z nějakého důvodu nemůžete zásilku převzít, lze využít výdejní místa nebo vyzvednout přímo na depu. V zahraničí se přeprava řídí obdobnými principy. Ve vybraných zemích můžete využít platbu na dobírku.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

V ceně za doručení je již obsaženo pojištění do výše 20 000 Kč. U zahraničních zásilek je pojištění 2 000 EUR. Kurýr InTime se pokusí doručit zásilku třikrát, v zahraničí dvakrát skrze partnerskou společnost. Zásilku můžete sledovat pomocí online trackingu.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

Zákaznický servis

Telefon: +420 246 092 912

E-mail: info@intime.cz

Sídlo společnosti: IN TIME SPEDICE, s.r.o., Na hřebenech II 1718/8, 14000 Praha 4

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

7.5 Hodnocení
Evropská přepravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
2.7Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
KLADY
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

16 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Klaudie 11.11.2020 v 10:50

    Nedoporučuji. Již 2x doručení na výdejní místo a ne na objednanou adresu. Žádné info, prostě nic. Jedním slovem katastrofa.

  2. Reagovat
    Tomáš Ficnar 3.12.2020 v 13:30
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Nedoručeno v určený den. Po využití možnosti změny doručení, doručeno v jiný den…

    (1) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Jaroslav 15.12.2020 v 23:41
    1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přijde mi neobvyklé, že na vašem hodnotícím serveru se objevil 5.11.2020 profil firmy InTime, která je od 2.11.2020 sloučena s firmou Uloženka na novou značku WE|DO. Profil je prakticky prázdný, ale nahoře je v bodu 1 Představení dopravce zřejmě recenzentem uvedeno: „Řídí se vizí tzv. Friendly delivery. To znamená, že si zakládají na kvalitních službách, které zákazníky nejen přilákají, ale kvůli kterým se budou i vracet.“
    Původní recenze InTime byly přesunuty na stránku nové firmy WE|DO. když se do nich začtete, zjistíte, že výrazná většina vyjadřuje nespokojenost – nejčastěji píší že IN TIME je katastrofální přepravní služba.
    Dnes jsem bohužel přijal balík a měl možnost se opět setkat se, jak se vize „friendly delivery“ změnila v katastrofu. .
    Moje zkušenost byla a je s InTime ta nejhorší. Pokud e-shop mel pouze inTime, radši jsem si výrobek nekoupil.

    Mohu se zeptat – to hodnocení recenzenta „Řídí se vizí tzv. Friendly delivery. To znamená, že si zakládají na kvalitních službách, které zákazníky nejen přilákají, ale kvůli kterým se budou i vracet.“ si napsal firma WeDo nebo recenzent nebo tuto výraznou nepravdu zveřejnil tento portál poté, co si dal něco dobrého a smířil se s vesmírem?

    KLADY: většinou dorazila max s jednodenním zpožděním
    ZÁPORY: neochotné chování kurýrů nezájem o zákazníka nekomunikace se zákazníkem
    (1) (0)You have already voted this
    • Reagovat moje foto 96x96 - InTime (nově WeDo)
      Adam 16.12.2020 v 9:14

      Dobrý den, Jaroslave, ano objevila se tato recenze nedávno, rozšiřovali jsme kategorii dopravců o další firmy. Následně po informaci, že se InTime a Uloženka slučuje do nového brandu WeDo, tak jsme vytvořili recenzi i pro tento brand. Žádné komentáře se nikam nepřesouvají. Co se týče „friendly delivery“, tak je toto prezentováno přímo ze strany dopravce.

  4. Reagovat
    Adam 27.12.2020 v 19:48
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jste nejhorší dopravce co jsem viděl jděte radši kopat brambory na pol lenoši

    (2) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Anna 5.1.2021 v 19:47
      2.25
      Rychlost doručení
      90
      Jednání se zákazníkem
      0

      Pokaždé balík doručí pozdě nebo jiný den. Nikdy nezazvoní, nezavolají, pouze hodí balík za plot, I V DEŠTI, nejsou schopni zvednout ani telefon. HRŮZA!!

      (2) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    Emil 30.12.2020 v 10:07

    Objednal sem si balicek u jedne spolecnosti s dopravou od teto parodie na prepravce.. Garantovane doruceni 18.12, na jejich strankach sem se docetl ze uz den predtim zasilka nebyla dorucena z duvodu vycerpane kapacity, a nasledujici den take.. Balicek byl rozmeru max 15x20x30cm velikostne vy se vesel kamkoliv.. Situace je ale takova ze pokud ridic nema do vasi casti mesta cestu tak vam balicek nedoruci i kryz mate garanci…A na dispecinku vam budou tvrdit ze je to z duvodu kapacity..
    Balicek jsem stornoval jelikoz jsem ho potreboval 18teho a ne az 4ledna jak mi bylo receno… No to ale neni vse, od 18.12 kdy jsem zrusil zasilku jeste nebyla dorucena ani do zmineneho eshopu…

  6. Reagovat
    Angelika 30.12.2020 v 18:09

    Strašné, absolutní nedodržení termínu doručení. Jednou denně se pohne balík na jiné depo (uz 3ti den). Tohle predčilo i služby ČP. Už nikdy víc, pokud bude na výběr i něco jiného

  7. Reagovat
    Janet 18.1.2021 v 23:20
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tuto službu nedoporučuji. Balík měl být dopraven lékařce v dopoledních hodinách do ordinace, ale suché oznámení v SMS s dopravou po druhé odpoledne. Řidič naprosto neochotný i jen jednat, natož dopravit dle prosby zákazníka, klidně jiný den. Dopadlo to tak, že jsem jako obchodník dodavatele jela na uloženku, tam balík zaplatila ze svého a zákaznici dovezla sama. Jestli tedy nechcete vozit balíky sami až na místo, využijte jinou službu. I Česká pošta umí komunikovat a většinou se nechová tak arogantně.

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: neschopnost vyhovět, arogance a neochota řidiče
    (0) (1)You have already voted this
  8. Reagovat
    Lucie 1.2.2021 v 18:59

    Doručování a komunikace nulové x hodinové zpoždění,nedají ani vědět
    Dnes máme 19:00 a balíček je bůhví kde 😠

  9. Reagovat
    Tomáš 1.2.2021 v 20:56
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravce v ČR.

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Neschopnost doručit balíček, každý den jen výmluvy. Balíček přišel až po týdnu a k tomu ještě poškozen. Nejhorší přepravce v ČR. Místo aut by jim měli dát lopaty, to by jim šlo možná líp.
    (0) (1)You have already voted this
  10. Reagovat
    Black 16.2.2021 v 11:07

    Jedna z nejhorších firem co se týká přepravy zásilek hned po české poště, nikdy nedodrží termín, zpoždění až 2 dny. Raději si proto jedu sám na depo ale ještě po 60 minutách nemají info o pozici mé objednávky na svém vlastním depu.

    • Reagovat
      Docent 17.2.2021 v 10:46

      Česká pošta je proti nim zlatá. V pondělí jsem objednal v Plzni, ve středu doručeno poštou do Prahy. V pátek jsem objednal v Praze, dopravci WEDO předáno v pátek, podle SMS jsem měl mít doručeno v pondělí. Je středa nemám nic, podle trackingu byla zásilka vrácena kurýrem v pondělí na depo a od té doby ticho po pěšině.

  11. Reagovat
    Jirka 5.5.2021 v 10:45

    Jednání podprůměrné. Divím se že s jejich organizací práce tak ještě někdo jezdí. Dokonce zboží jsem měl dostat včera – 2 balíky a nakonec mi dnes chtěli poslat pouze 1 balík a takl jsem musel volat na depo. Operátor nechce ani dát číslo na depo a konverzace je jako s analfabetem. Nic pro zákazníka nedělaj, jen hlavně že zákazník platí plnou cebu dopravy. Nedoporučuji tuto firmu !!! Je to katastrofa. Žádná sms den předem o doručení ani neupozorní že si sami mění termíny jak chtěji !!!

  12. Reagovat
    Jitka 13.5.2021 v 19:59

    Takovou katastrofu jsem nezažila, totální neschopnost a ignorace.
    Včera mně měl být doručen mezi 15-17.hodinou balíček – nic, ticho po pěšině. Tentýž den jsem napsala na info mail reklamaci o nedoručení. Dnes přišel omluvný email od operátorky, že budou řešit s nadřízeným kurýra. Dnes čas doručení 16-19.hodin – OPĚT NIC NEPŘIŠLO! Nikdo nezavolal, žádné vysvětlení. Jak tahle společnost může fungovat? Napíšu na mail prodejce a upozorním je, že využívat služby WEDO je obchodní sebevražda.

  13. Reagovat
    Lenka 17.5.2021 v 8:21

    Nemam slov. Sice jsem nekolik mesicu naivně myslela, ze to se mnou treba nekdo vyresi, ale bez sance. Když me pan kuryr nezastihl doma, jednoduše nechal bez JAKEKOLIV domluvy balicek dole ve vchode panelaku, kde je dalsich X bytu a odjel. Zadna zprava, nic. Samozřejmě tam balik po nekolika hodinach nebyl. Pres telefon arogantní, jak si to zaplati a tipl mi to. Od te doby na e-maily nikdo neodpovidal, pres telefon jak se mi nekdo ozve, ale nikdy nic. Proste 1000kc vyhozene do kanalu. NEDOPORUCUJI!!!!!

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz