InTime je dopravce poskytující mezinárodní kurýrní a spediční služby. V České republice firma vlastní 21 dep. Denně přepraví desetitisíce zásilek. Skrze InTime přepravu lze jednoduše zasílat i do dalších evropských zemí. Naprostá většina zásilek je doručena již do druhého dne. InTime kurýrní služba je rychlá a spolehlivá. Zákazníci rovněž oceňují dobrou komunikaci ze strany firmy.
Představení dopravce
Společnost vznikla v roce 1990. Od té doby přepravila již desítky milionů zásilek. Řídí se vizí tzv. Friendly delivery. To znamená, že si zakládají na kvalitních službách, které zákazníky nejen přilákají, ale kvůli kterým se budou i vracet. To se samozřejmě odvíjí nejen od rychlé a spolehlivé přepravy, ale i kvalitního zákaznického servisu a podpory. V rámci Evropy je InTime součástí sítě Eurodis. Ta sdružuje vybrané dopravce a je zárukou doručení s nejlepším poměrem cena/výkon.
zpět k obsahu ↑Přehled služeb
V rámci České republiky pro vás zajistí přepravu balíků standartních velikostí i nadměrných rozměrů. Doručení by mělo proběhnout již následující pracovní den po převzetí. Společnost o času doručení informuje den předem. Adresu i termín můžete měnit. Pokud z nějakého důvodu nemůžete zásilku převzít, lze využít výdejní místa nebo vyzvednout přímo na depu. V zahraničí se přeprava řídí obdobnými principy. Ve vybraných zemích můžete využít platbu na dobírku.
zpět k obsahu ↑Sledování zásilek
V ceně za doručení je již obsaženo pojištění do výše 20 000 Kč. U zahraničních zásilek je pojištění 2 000 EUR. Kurýr InTime se pokusí doručit zásilku třikrát, v zahraničí dvakrát skrze partnerskou společnost. Zásilku můžete sledovat pomocí online trackingu.
zpět k obsahu ↑Zajímavé odkazy
- Základní cenová nabídka
- Informace o mezinárodní přepravě
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Přepravní manuál
- Sledování zásilek In Time
- Vstup do aplikace zásilek
- Spolupráce s uloženkou
- Kde nalézt výdejní místa In Time
- Seznam DEP
Kontakty
Telefon: +420 246 092 912
E-mail: info@intime.cz
Sídlo společnosti: IN TIME SPEDICE, s.r.o., Na hřebenech II 1718/8, 14000 Praha 4
zpět k obsahu ↑
Podvodníci!!! Dávajte si na nich pozor. Tovar Vám nedorazí, lebo kuriéri klamú. Vyhovoria sa, že nemajú na Vás kontakt. Môže sa hanbiť, tovar akože ide naspäť do Maďarska a tam oni nemajú kontakt. Takže ste bez Vami zaplateného tovaru.
Už nikdy více tato přepravní společnost! Peripetie začaly v pátek, kdy kurýr přijel 35 minut po ohlášeném časovém okně. Když jsem nezvedla telefon a za minutu zavolala hned zpátky, několikrát hovor típl. Na SMS také nereagoval. Volám na podporu, balíky prý přesměrovali na výdejní místo. Super, říkám si, doručit domů už prý nejdou. Na výdejní místo jsme přišli hned v pondělí – BYLO ZAVŘENÉ během uvedené otevírací doby na dveřích a na telefon nikdo nereagoval. Volám znovu na WeDo podporu – balíky tedy prý přesměrují domů. Za celou dobu žádná omluva, jen naprosto neprofesionální komunikace. O den později se přítel vydal opět na výdejní místo – zkusit své štěstí. Balíky tentokrát opravdu VYZVEDL – evidentně je ještě kurýr ani nevyzvedl zpět. Jedním slovem KATASTROFA – WeDo nikdy více!!!
Nespolehlivost.Nikdy více.Zaplacena doprava na adresu a drze napíší,že z technických důvodů vezou do zásilkovny.
Nejhorší dodávková služba.Už nikdy víc!!! Balík roztržený, věci uvnitř poškozené. Kurýr nepříjemný a neochotný cokoliv sepsat 😡
Nejdřív že doručíme dopoledne a bum prý jsem nebyl doma. Říkám ok tak zítra.. Druhý den vůbec nic 😄 ve finále že dnes mezi 14-17:00 nevěřím tomu.. Intime stál za h**** kradli mi balíky a tohle.. To je jen přejmenovaný a zasilkovně to dělá ostudu 😑
nejhorší co znam
Zmena jmena na WEDO neprinesla zadne zlepseni.
Nepříjemný kurýr, neochota, žádná komunikace, balík po 6 dnech stále nedoručen, na vedení společnosti se nelze dovolat. Nedoporučuji ani největšímu nepříteli.
Nedoporučuji. Všechny ostatní společnosti doručují bez problémů druhý den od převzetí do přepravy (i na výdejní místa, i před Vánoci.
WeDo doručuje 4-5 den, což spolu s víkendem znamená, že na zásilku čekáte týden. Na objednávku ve středu jsem se v pátek ptal, kdy mi dorazí. Po doručení v úterý mi v úterý odpověděli, že dnes (v úterý) ji mohu očekávat. U další objednávky se týdenní doručování opakovalo.
Na webu od 2. dne visí “v přepravě” a víc se člověk nedozví.
SMS o doručování mezi 10-13 jsem dostal v 10:30, email žádný.
Měli by se přejmenovat na WeDo-ButItTakesVeryLong.
Zásilka objednaná 16.11 s termínem doručení 18.11. Komunikace žádná. Doručení avizováno na 22.11, kurýr přijel o hodinu později než ve stanovený čas, troubil jak šílenec před domem a byl arogantní. WeDo nikdy víc!
Nejvic tragická spedice ever. Měla jsme už špatné zkušenosti s intime (nedoručují na čas, infolinka poskytuje nepravdivé informace nebo spíš vubec neví, kde zásilka je) a překvapení…ono WE/DO je jen převlečený intime. Nově WE/DO mi už 14 doručuje zásilku tady po Praze a trochu se bojím, že opět nevědí, kde ji mají. Bohužel dopravce vybral odesílatel, já bych tuto spedici nezvolila.
Osobně vím že Kladné komentáře se moc nedávají, spíš si lidé vylévají vztek ale tohle je fakt extrém. Balík někde tyden lezi s tím že kurýr je nemocný. Že by měli jen jednoho? Na mail žádná odpověď a na klientskou linku jsem volání po půl hodině čekání vzdal.
Dobrý den, hodnotit tak nespolehlivou firmu, je opravdu velmi náročné Jednou větou: NIKDY více
Nejhorší šmejdi, nikdy ne doporučuji
Budu vybírat obchod dle dopravy. Tuto po dvou zdrcujících zkušenostech nikdy.
Už nikdy u této dopravní společnosti
Nikdy mi nedoručí na adresu, ale doveze na výdejní místo, tam musím dojít pěšky. Je mi 68 let a je to pro mě obtěžující
ABSOLUTNĚ NESPOLEHLIVÁ společnost! Opakované zpoždění i týden, nikdy nedoručí nic včas. Naprosto neprofesionální chování ze strany řidičů a zákazníckého centra – znevýhodněným osobám nedoruči zásilku na zvolené místo – pak celé doručování strácí význam!!!
Opakované nedodržení termínu doručení zásilky.
Nespolehlivá společnost, nikdy nedoručí nic včas. Běžné zpoždění 5 dnů, dnes na lince i drzý mladík. První balík měl být doručen 12.8., při volání na linku se slečna alespoň omlouvala a slibovala doručení v pondělí, kdy měl přijít i druhý balík. Samozřejmě nepřevzatý do přepravy ani jeden a ještě neuvěřitelně drzý kluk na zákaznické lince. Pokud firmy vybírají dopravu “nejvýhodnější, žádám vždy o jiného dopravce, s nikým dalším není problém. Nechápu, jak takováto společnost může ještě na trhu existovat. Po přejmenování jsem doufala ve zlepšení, ale bohužel je to snad ještě horší.
Několikrát se mi i stalo, že kurýr zásilku měl, ale “nestíhal”, tak se na to jednoduše vykašlal a ani nezavolal. Párkrát na zákaznické lince výmluvy na to, že řidič píchnul, měl nehodu, byla zácpa, povodeň… Jediné, na co se zatím nevymlouvali, je zemětřesení.
Takže rychlost doručení mínus pět hvězdiček, jednání se zákazníkem také mínus pět hvězdiček.
Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.
GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz