Mall.cz

Navštivte oblíbené internetové nákupní centrum, kde nakoupíte vše potřebné na jednom místě a za výhodné ceny. Nezáleží vůbec na tom, jestli potřebujete pánev na smažení, televizor ke sledování oblíbeného pořadu nebo třeba zahradní sekačku k úpravě vaší zahrady. Díky Mall.cz zvládnete všechny nákupy během chvilky a bohatě vám k tomu stačí několik kliknutí.

Mall logo

Logo obchodu Mall.cz

Představení obchodu

Internetový obchod Mall.cz pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a i když si vzpomenete ve dvě ráno, že si potřebujete něco koupit, vždy je vám k dispozici a to již celých 18 let od doby, kdy v roce 2000 vznikl. Nabídka je opravdu bohatá, neboť máte na výběr skoro 200 000 produktů, přičemž nově vzniklé logistické centrum, které funguje od roku 2017, skrývá kolem 1 200 000 kusů zboží. Úžasné je, že za jeden den je obchod schopen vyexpedovat kolem 11 000 objednávek. Vedle České republiky, působí v dalších pěti zemích Evropské Unie – patří sem Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko a Slovensko.

zpět k obsahu ↑

Rozsáhlý sortiment

Vůbec nezáleží na tom, co sháníte, pořídit zde můžete lednice, pračky, sušičky prádla, myčky nádobí, televizory, zahradní nábytek, mobilní telefony, hračky a mnoho dalších druhů zboží. Vše si v klidu prohlédnete online, můžete si dohledat potřebné recenze, přečíst si názory ostatních zákazníků, kteří již vámi vybrané zboží zakoupili před vámi atd.

Přejít do e-shopu

Oblíbené kategorie

  • Bílé zboží
  • Domácí spotřebiče
  • Potřeby pro domácnost
  • Hobby a zahrada
  • Hračky, knihy a filmy
  • Chovatelské potřeby
  • Mobilní telefony a GPS
  • Sport a outdoor
  • Značkové oblečení
  • PC a kancelář
zpět k obsahu ↑

Slevový kupon

Doprava zdarma

Využijte dlouhodobou slevu, při nákupu nad 1 000 Kč získáte dopravu zdarma.

zpět k obsahu ↑

Nákup je rychlý a bezpečný

Vyberete si to, co potřebujete nebo co se vám zalíbí, vložíte do nákupního košíku a pak už jen zadáte způsob dopravy, platby a podobně. Mall.cz nabízí možnost osobního odběru na prodejně, ale také doručení až k vám domů. Pokud si navíc nakoupíte nad 1 000 Kč, ušetříte za dopravu, protože od této hodnoty nákupu je zdarma. K doručení na adresu si můžete přiobjednat různé služby navíc, jako čas, kdy chcete zboží dovést nebo vynesení zboží velkých rozměrů až do bytu.

K dispozici je služba sledování zásilky, takže budete po celou dobu přesně vědět, co se s vaším zbožím vlastně děje, až dokud nebudete držet zásilku pevně v rukou. Potěší vás i větší výběr možností platby, kromě hotovosti při osobním převzetí, můžete platit dobírkou, platební kartou u řidiče, který zboží přiveze, případně kartou online při dokončení objednávky. Dá se využít i možnost okamžitého převodu peněz z účtu prostřednictvím vybraných bank atd. V neposlední řadě je možné nakupovat na splátky.

zpět k obsahu ↑

Doprava

zpět k obsahu ↑

Platba

  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • ePlatba
  • Hotově
  • Na splátky
  • PaySec
  • Platební karta
zpět k obsahu ↑

Kariéra

Na této stránce najdete všechny volné pozice Mall Group

zpět k obsahu ↑

Reklamace

Reklamované zboží můžete zaslat poštou na tuto adresu:

Internet Mall – reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Pobočky

  • Praha 4 – Chodov – K Dubu 2328/2a (odběrné místo)
  • Praha 5 – Stodůlky – Seydlerova 7/2149 (odběrné místo)
  • Praha 5 – Smíchov – Zborovská 666/34 (odběrné místo)
  • Praha 7 – Holešovice – Dělnická 213/12 (prodejna Mall.cz)
  • Praha 9 – Horní Počernice – Do Čertous 2760/10, Areál VGP Park, hala D2 (distribuční centrum)
  • Brno – Bašty 8 (prodejna Mall.cz)
  • České Budějovice – Krčínova 1610 (odběrné místo)
  • Olomouc – Myslbekova 429/9 (odběrné místo)
  • Ostrava – Vítkovice – 1. Máje 103 (odběrné místo)
  • Pardubice – Labský Palouk 495 (odběrné místo)
  • Plzeň – Lochotínská 1108/18 (odběrné místo)
zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Internet Mall, a.s., U garáží 1611/1 170 00 Praha 7, IČ: 26204967, DIČ: CZ26204967
  • Telefon: 296245025 (objednávky)
  • Facebook Mall
  • YouTube Mall
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9.5 Hodnocení

9.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
Kvalita sortimentu
9.5
6.8Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
8.1
Jednání se zákazníkem
5.8
Kvalita sortimentu
6.5
KLADY
  • přehledný e-shop
  • rychlá doprava
  • splátky bez navýšení
  • mnoho výdejních míst
ZÁPORY
  • některé produkty mají vyšší ceny než u konkurence
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

11 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Zdeněk 7.12.2018 v 11:43
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlé a v perfektním stavu. Mám vždy dobré zkušenosti s tímto obchodem.

    KLADY: Přehledný e-shop s širokou nabídkou
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Aneta 7.12.2018 v 21:44
    3.15
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    60

    Pokud je uvedena doprava zdarma, tak si na zbozi počkáte i týden. Kdybych to věděla, radějii si tu stovku připlatím.

    ZÁPORY: Dodání zboží
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Erika 2.3.2019 v 9:25

    Neprosto nedoporučuji!

  4. Reagovat
    Michaela 29.5.2019 v 7:20

    Katastrofa!! Moje první negativní recenze v životě. Nikdy mě nikdo takhle nezklamal. Objednanou pračku mi dovezli se skrytou vadou a tekla. Po 14ti dnech od reklamace slavnostně přijel technik a zjistil že pracka dopravci mallu po cestě spadla , vytáhl kusy plastu a ukázal díry v pračce. Formulář od technika chtěl mall zaslat a měli se ozvat do dvou dnů. Ze dvou dnů byl další týden. Bylo nám řečeno ze pro pracku přijedou, odvezou ji a jak ji na skladě zaregistrují, dovezou nám ,,zase někdy,, novou. Rozbitá pracka nám pořad stojí doma i s hromadou prádla už i mimo prádelní kos a mall je v klidu! Narozdíl ode mě. Rozhodne nedoporučuji kvůli otresnemu jednání.

    • Reagovat
      Kateřina 11.7.2019 v 12:15

      Přesně tak – otřesné jednání! A to u nás nejde o pračku, ale přesto mě to nenechává v klidu.

      Tak na MALL.cz už nikdy více – absolutní neochota nebo neschopnost postavit se k reklamaci a vrácení peněz čelem!
      Zakoupila jsem zboží, které po roce a kousek přestalo fungovat. Protože servis uvedený na stránce MALLu je pro mě daleko, uposlechla jsem pokynů na webu MALL.cz a na stránkách výrobce jsem našla autorizovaný servis blíže k nám. V domnění, že budu mít přístroj opravený doma rychleji a nemusím ho přes MALL složitě posílat, pěkně si ho odvezu bezpečně sama. Bohužel po 30 dnech neopravili a 30.den vystavili v servisu protokol, že nelze opravit ve lhůtě 30 dnů. S tímto protokolem jsem šla na prodejnu, abych dořešila tuto reklamaci – tzn. vrácení peněz, příp. výměna zboží za nové.
      Nejprve na MALL.cz tvrdili, že výrobcem autorizovaný servis není pro MALL dost autorizovaný.
      Poté tvrdili, že servis reklamaci zamítl, protože jsem nedodala kompletní zboží k reklamaci. A to že je pro ně stěžejní, a že co řekne servis je svaté. Takže najednou je svaté to, co pár hodin před tím nebylo dosti autorizované. Výsměch!
      Tudíž přístroj vzali na novou reklamaci, tzn. nových 30 dnů.
      Po mém apelu se mnou sepsali/opravili protokol, že teda vidí na servisním protokolu, že neopravitelné a že tedy jen dořeší vrácení peněz.
      Ejhle – zase problém – drží se zuby nehty lhůty 30 dnů – dalších 30 dnů a snaží se mi namluvit – cituji: „To, že jste měla výrobek před tím v servisu neznamená, že původní lhůta pro vyřízení stále běží. Servis Vám vystavil ukončovací protokol, že je výrobek neopravitelný, tudíž původní reklamace byla vyřízena a ukončena.“ Ukončena? No tak to už asi není ani k smíchu, ale k pláči! Přece musí tuto reklamaci ukončit MALL tím, že vrátí peníze!
      A tak si píšeme pořád tam a zpět. Komunikace otřesná. Sice do 1-2 dnů odpoví, ale vždy totální blud, kterým mě akorát více a více rozčilují.
      Co je mi po tom, jak to nějaký zaměstnanec zadal do počítače. Doložila jsem jasné dokumenty, že do 30 dnů neopravili, tudíž chci svoje peníze. Už ani od nich nechci nový přístroj, koupím si jinde, kde jednají slušně a neporušují práva spotřebitelů.
      A já budu dalších 30 dnů pít rozpustné břečky jen proto, že MALL není schopen včas a řádně věci řešit. Jedná se o kávovar.

  5. Reagovat
    Oldřich 14.6.2019 v 13:08
    1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Obchod je super, ale dodání je tristní. Proto jsem objednávku zrušil.

    (0) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Světlana 20.6.2019 v 9:50

    Já mám s Moll.cz skvělé zkušenosti. Objednala jsem v pátek a v neděli bylo zboží v pořádku doručeno.

  7. Reagovat
    Johny 21.6.2019 v 18:42
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Jeden den objednáno a druhé den ráno připraveno na výdejním místě. Bydlím blízko něj, takže super.

    KLADY: komunikují skvěle rychlé doručení
    (1) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Alena Regnermlová 22.8.2019 v 19:20
    1
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    40

    Otřesné jednání.

    KLADY: Zboží přišlo v pořádku.
    ZÁPORY: Otřesné jednání.Asi před dvěma týdny jsem si objednala dva telefony se slevou. Po zaplacení na jejich účet mi pořád vyhrožovali, že pokud nezaplatim,tak mi stornuji objednávku. Já to měla zaplaceno už dva dny. Pak tedy napsali, že jim to přišlo. Poslali mi zboží, to bylo v pořádku. Teď jsem si chtěla koupit ještě jeden telefon se slevou.Nabizeji tam možnost, že pokud už jste tam nakupovali a částka byla větší ( já zaplatila za první objednávku 7990,- ), můžete si podruhé telefon objednat a prohlédnout a zaplatit za 14 dní. Chtěla jsem toto využít, ale ejhle, nemám na to podle operátora nárok, protože si přece oni budou vybírat,komu dají tuto možnost a komu ne.Je to sprosté a neseriózní chování. Vůbec si neváží zákazníka a chovají se k němu jako k onuci. Já na to měla právo, protože jsem vše udělala jak chtěli. Chtěla bych všechny varovat, ať si dají na ně pozor. Jsou to vsivaci.
    (0) (1)You have already voted this
  9. Reagovat
    Josef 5.9.2019 v 13:27

    Tak tohle je na dlouho,zboží jsem si pořídil ve středu s tím,že ve čtvrtek mezi 8-12 to má být u mne,za ten čas od do jsem ještě připlatil. Ve středu ve 12.35 mi od mallu přišlo,že zboží bylo předáno dopravci. Tak jsem se moc těšil,že ve čtvrtek je u mne. Ráno nikdo nevola ani nepsal,že je na cestě tak jsem se v 10.00 koukl na sledování balíku a tam píšou,že se balík předává,přepravci. Volal jsem na DPD a tam mi řekli,že jim zásilku nikdo nepředal. Volal jsem na MALL a tam jsem se po dlouhém dohadování,přesvědčování dozvěděl,že zásilka je předána pouze elektronicky a zboží je ve skladě,ale že se mi znovu ozvou jak to vyřeší. V čase 13.15 jsem to nevydržel a znovu tam zavolal,už po termínu dodání a tam jsem se dozvěděl,že zásilka je stále ve skladě. Chtěl jsem to tedy zrušit,že to nechci,nejde to,chtěl jsem tedy zboží vyzvednout v pátek po 8 jak pojedu kolem pracovně mimo ČR,že se stavím,nelze to tak udělat. Prý si to mám převzít a když ne tak to teprve potom stornují. Takže tohleto je dobrá zkušenost,u Mallu si nic už neobjednám.

  10. Reagovat
    Lucie 14.10.2019 v 16:33

    Bohužel se také připojuji k zápornému hodnocení. Zboží jsem měla rozděleno do dvou balíčků, na jeden balíček, u kterého bylo psáno, že přijde v určitý den (byl to dárek) přišlo o 5 dní déle od slibovaného termínu, navíc jedna položka z objednaného zboží bez vysvětlení nepřišla, proto starosti navíc s dohledáváním a vracením peněz. U další položky mi z mall psali, že zboží nemají, proto ať si zažádám o vrácení peněz. Zboží mají ale stále v nabídce jako dostupné, tak jsem z toho zmatená.Z Mall.cz si již nic neobjednám.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz