Navštivte oblíbené internetové nákupní centrum, kde nakoupíte vše potřebné na jednom místě a za výhodné ceny. Nezáleží vůbec na tom, jestli potřebujete pánev na smažení, televizor ke sledování oblíbeného pořadu nebo třeba zahradní sekačku k úpravě vaší zahrady. Díky Mall.cz zvládnete všechny nákupy během chvilky a bohatě vám k tomu stačí několik kliknutí.

Mall logo

Logo obchodu Mall.cz

Představení obchodu

Internetový obchod Mall.cz pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a i když si vzpomenete ve dvě ráno, že si potřebujete něco koupit, vždy je vám k dispozici a to již celých 18 let od doby, kdy v roce 2000 vznikl. Nabídka je opravdu bohatá, neboť máte na výběr skoro 200 000 produktů, přičemž nově vzniklé logistické centrum, které funguje od roku 2017, skrývá kolem 1 200 000 kusů zboží. Úžasné je, že za jeden den je obchod schopen vyexpedovat kolem 11 000 objednávek.

Vedle České republiky, působí v dalších pěti zemích Evropské Unie – patří sem Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko a Slovensko.

zpět k obsahu ↑

Rozsáhlý sortiment

Vůbec nezáleží na tom, co sháníte, pořídit zde můžete lednice, pračky, sušičky prádla, myčky nádobí, odžmolkovače, elektrocentrály, televizory, zahradní nábytek, mobilní telefony, hračky, rotopedy a mnoho dalších druhů zboží. Vše si v klidu prohlédnete online, můžete si dohledat potřebné recenze, přečíst si názory ostatních zákazníků, kteří již vámi vybrané zboží zakoupili před vámi atd.

Přejít do e-shopu

Oblíbené kategorie

  • Bílé zboží
  • Domácí spotřebiče
  • Potřeby pro domácnost
  • Hobby a zahrada
  • Hračky, knihy a filmy
  • Chovatelské potřeby
  • Mobilní telefony a GPS
  • Sport a outdoor
  • Značkové oblečení
  • PC a kancelář
zpět k obsahu ↑

Slevový kupon

Doprava zdarma

Využijte dlouhodobou slevu, při nákupu nad 1 000 Kč získáte dopravu zdarma.

zpět k obsahu ↑

Nákup je rychlý a bezpečný

Vyberete si to, co potřebujete nebo co se vám zalíbí, vložíte do nákupního košíku a pak už jen zadáte způsob dopravy, platby a podobně. Mall.cz nabízí možnost osobního odběru na prodejně, ale také doručení až k vám domů. Pokud si navíc nakoupíte nad 1 000 Kč, ušetříte za dopravu, protože od této hodnoty nákupu je zdarma.

K doručení na adresu si můžete přiobjednat různé služby navíc, jako čas, kdy chcete zboží dovést nebo vynesení zboží velkých rozměrů až do bytu. K dispozici je služba sledování zásilky, takže budete po celou dobu přesně vědět, co se s vaším zbožím vlastně děje, až dokud nebudete držet zásilku pevně v rukou.

Potěší vás i větší výběr možností platby, kromě hotovosti při osobním převzetí, můžete platit dobírkou, platební kartou u řidiče, který zboží přiveze, případně kartou online při dokončení objednávky. Dá se využít i možnost okamžitého převodu peněz z účtu prostřednictvím vybraných bank atd. V neposlední řadě je možné nakupovat na splátky.

zpět k obsahu ↑

Doprava

zpět k obsahu ↑

Platba

  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • ePlatba
  • Hotově
  • Na splátky
  • PaySec
  • Platební karta
zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa naleznete zde
zpět k obsahu ↑

Reklamace

Reklamované zboží můžete zaslat poštou na tuto adresu:

Internet Mall – reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Pobočky

  • Praha 4 – Chodov – K Dubu 2328/2a (odběrné místo)
  • Praha 5 – Stodůlky – Seydlerova 7/2149 (odběrné místo)
  • Praha 5 – Smíchov – Zborovská 666/34 (odběrné místo)
  • Praha 7 – Holešovice – Dělnická 213/12 (prodejna Mall.cz)
  • Praha 9 – Horní Počernice – Do Čertous 2760/10, Areál VGP Park, hala D2 (distribuční centrum)
  • Brno – Bašty 8 (prodejna Mall.cz)
  • České Budějovice – Krčínova 1610 (odběrné místo)
  • Olomouc – Myslbekova 429/9 (odběrné místo)
  • Ostrava – Vítkovice – 1. Máje 103 (odběrné místo)
  • Pardubice – Labský Palouk 495 (odběrné místo)
  • Plzeň – Lochotínská 1108/18 (odběrné místo)
zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Telefon: +420 296 245 025 (objednávky)
  • Blog
  • Sídlo společnosti: Internet Mall, a.s., U garáží 1611/1 170 00 Praha 7, IČ: 26204967, DIČ: CZ262049
  • Facebook: MALL.CZ
  • Instagram: mallcz
  • YouTube: MALL.CZ
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9.5 Hodnocení
Prodejce elektroniky

9.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
Kvalita sortimentu
9.5
5Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
6.9
Jednání se zákazníkem
3.6
Kvalita sortimentu
4.7
KLADY
  • přehledný e-shop
  • rychlá doprava
  • splátky bez navýšení
  • mnoho výdejních míst
  • můžete si vyzvednout na pobočce
ZÁPORY
  • některé produkty mají vyšší ceny než u konkurence
  • nemájí online chat
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

33 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Zdeněk 7.12.2018 v 11:43
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlé a v perfektním stavu. Mám vždy dobré zkušenosti s tímto obchodem.

    KLADY: Přehledný e-shop s širokou nabídkou
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Aneta 7.12.2018 v 21:44
    3.15
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    60

    Pokud je uvedena doprava zdarma, tak si na zbozi počkáte i týden. Kdybych to věděla, radějii si tu stovku připlatím.

    ZÁPORY: Dodání zboží
    (1) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Erika 2.3.2019 v 9:25

    Neprosto nedoporučuji!

  4. Reagovat
    Michaela 29.5.2019 v 7:20

    Katastrofa!! Moje první negativní recenze v životě. Nikdy mě nikdo takhle nezklamal. Objednanou pračku mi dovezli se skrytou vadou a tekla. Po 14ti dnech od reklamace slavnostně přijel technik a zjistil že pracka dopravci mallu po cestě spadla , vytáhl kusy plastu a ukázal díry v pračce. Formulář od technika chtěl mall zaslat a měli se ozvat do dvou dnů. Ze dvou dnů byl další týden. Bylo nám řečeno ze pro pracku přijedou, odvezou ji a jak ji na skladě zaregistrují, dovezou nám ,,zase někdy,, novou. Rozbitá pracka nám pořad stojí doma i s hromadou prádla už i mimo prádelní kos a mall je v klidu! Narozdíl ode mě. Rozhodne nedoporučuji kvůli otresnemu jednání.

    • Reagovat
      Kateřina 11.7.2019 v 12:15

      Přesně tak – otřesné jednání! A to u nás nejde o pračku, ale přesto mě to nenechává v klidu.

      Tak na MALL.cz už nikdy více – absolutní neochota nebo neschopnost postavit se k reklamaci a vrácení peněz čelem!
      Zakoupila jsem zboží, které po roce a kousek přestalo fungovat. Protože servis uvedený na stránce MALLu je pro mě daleko, uposlechla jsem pokynů na webu MALL.cz a na stránkách výrobce jsem našla autorizovaný servis blíže k nám. V domnění, že budu mít přístroj opravený doma rychleji a nemusím ho přes MALL složitě posílat, pěkně si ho odvezu bezpečně sama. Bohužel po 30 dnech neopravili a 30.den vystavili v servisu protokol, že nelze opravit ve lhůtě 30 dnů. S tímto protokolem jsem šla na prodejnu, abych dořešila tuto reklamaci – tzn. vrácení peněz, příp. výměna zboží za nové.
      Nejprve na MALL.cz tvrdili, že výrobcem autorizovaný servis není pro MALL dost autorizovaný.
      Poté tvrdili, že servis reklamaci zamítl, protože jsem nedodala kompletní zboží k reklamaci. A to že je pro ně stěžejní, a že co řekne servis je svaté. Takže najednou je svaté to, co pár hodin před tím nebylo dosti autorizované. Výsměch!
      Tudíž přístroj vzali na novou reklamaci, tzn. nových 30 dnů.
      Po mém apelu se mnou sepsali/opravili protokol, že teda vidí na servisním protokolu, že neopravitelné a že tedy jen dořeší vrácení peněz.
      Ejhle – zase problém – drží se zuby nehty lhůty 30 dnů – dalších 30 dnů a snaží se mi namluvit – cituji: „To, že jste měla výrobek před tím v servisu neznamená, že původní lhůta pro vyřízení stále běží. Servis Vám vystavil ukončovací protokol, že je výrobek neopravitelný, tudíž původní reklamace byla vyřízena a ukončena.“ Ukončena? No tak to už asi není ani k smíchu, ale k pláči! Přece musí tuto reklamaci ukončit MALL tím, že vrátí peníze!
      A tak si píšeme pořád tam a zpět. Komunikace otřesná. Sice do 1-2 dnů odpoví, ale vždy totální blud, kterým mě akorát více a více rozčilují.
      Co je mi po tom, jak to nějaký zaměstnanec zadal do počítače. Doložila jsem jasné dokumenty, že do 30 dnů neopravili, tudíž chci svoje peníze. Už ani od nich nechci nový přístroj, koupím si jinde, kde jednají slušně a neporušují práva spotřebitelů.
      A já budu dalších 30 dnů pít rozpustné břečky jen proto, že MALL není schopen včas a řádně věci řešit. Jedná se o kávovar.

  5. Reagovat
    Oldřich 14.6.2019 v 13:08
    1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Obchod je super, ale dodání je tristní. Proto jsem objednávku zrušil.

    (1) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Světlana 20.6.2019 v 9:50

    Já mám s Moll.cz skvělé zkušenosti. Objednala jsem v pátek a v neděli bylo zboží v pořádku doručeno.

  7. Reagovat
    Johny 21.6.2019 v 18:42
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Jeden den objednáno a druhé den ráno připraveno na výdejním místě. Bydlím blízko něj, takže super.

    KLADY: komunikují skvěle rychlé doručení
    (1) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Alena Regnermlová 22.8.2019 v 19:20
    1
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    40

    Otřesné jednání.

    KLADY: Zboží přišlo v pořádku.
    ZÁPORY: Otřesné jednání.Asi před dvěma týdny jsem si objednala dva telefony se slevou. Po zaplacení na jejich účet mi pořád vyhrožovali, že pokud nezaplatim,tak mi stornuji objednávku. Já to měla zaplaceno už dva dny. Pak tedy napsali, že jim to přišlo. Poslali mi zboží, to bylo v pořádku. Teď jsem si chtěla koupit ještě jeden telefon se slevou.Nabizeji tam možnost, že pokud už jste tam nakupovali a částka byla větší ( já zaplatila za první objednávku 7990,- ), můžete si podruhé telefon objednat a prohlédnout a zaplatit za 14 dní. Chtěla jsem toto využít, ale ejhle, nemám na to podle operátora nárok, protože si přece oni budou vybírat,komu dají tuto možnost a komu ne.Je to sprosté a neseriózní chování. Vůbec si neváží zákazníka a chovají se k němu jako k onuci. Já na to měla právo, protože jsem vše udělala jak chtěli. Chtěla bych všechny varovat, ať si dají na ně pozor. Jsou to vsivaci.
    (0) (2)You have already voted this
  9. Reagovat
    Josef 5.9.2019 v 13:27

    Tak tohle je na dlouho,zboží jsem si pořídil ve středu s tím,že ve čtvrtek mezi 8-12 to má být u mne,za ten čas od do jsem ještě připlatil. Ve středu ve 12.35 mi od mallu přišlo,že zboží bylo předáno dopravci. Tak jsem se moc těšil,že ve čtvrtek je u mne. Ráno nikdo nevola ani nepsal,že je na cestě tak jsem se v 10.00 koukl na sledování balíku a tam píšou,že se balík předává,přepravci. Volal jsem na DPD a tam mi řekli,že jim zásilku nikdo nepředal. Volal jsem na MALL a tam jsem se po dlouhém dohadování,přesvědčování dozvěděl,že zásilka je předána pouze elektronicky a zboží je ve skladě,ale že se mi znovu ozvou jak to vyřeší. V čase 13.15 jsem to nevydržel a znovu tam zavolal,už po termínu dodání a tam jsem se dozvěděl,že zásilka je stále ve skladě. Chtěl jsem to tedy zrušit,že to nechci,nejde to,chtěl jsem tedy zboží vyzvednout v pátek po 8 jak pojedu kolem pracovně mimo ČR,že se stavím,nelze to tak udělat. Prý si to mám převzít a když ne tak to teprve potom stornují. Takže tohleto je dobrá zkušenost,u Mallu si nic už neobjednám.

  10. Reagovat
    Lucie 14.10.2019 v 16:33

    Bohužel se také připojuji k zápornému hodnocení. Zboží jsem měla rozděleno do dvou balíčků, na jeden balíček, u kterého bylo psáno, že přijde v určitý den (byl to dárek) přišlo o 5 dní déle od slibovaného termínu, navíc jedna položka z objednaného zboží bez vysvětlení nepřišla, proto starosti navíc s dohledáváním a vracením peněz. U další položky mi z mall psali, že zboží nemají, proto ať si zažádám o vrácení peněz. Zboží mají ale stále v nabídce jako dostupné, tak jsem z toho zmatená.Z Mall.cz si již nic neobjednám.

  11. Reagovat
    Tereza 21.10.2019 v 19:42
    2
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    20

    V obchodě jsem objednávala pračkosušičku. Druhý den mi přišel informativní email, že byla předána dopravci. Následující den mi přišlo sledovací číslo. Po pěti dnech jsem začala obtelefonovávat a dozvěděla se, že pračka není vlastně ani skladem a nevědi, jestli bude.

    ZÁPORY: Velice špatná informovanost.
    (1) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    viki 25.10.2019 v 9:53

    Objedala jsem knížky pro dcerku protože je po operaci a potřebovala jsem s ním dohnat učení ze školy. Knížky jsou na cestě už tři dny po termínu a každý den mi posouvají termín doručení. Kdyby alespoň měli tolik slušnosti, že napíšou skutečný termín doručení abych věděla, že na knížky nemám čekat a mám si je sehnat někde jinde. Ale ne, je lepší každý den posunout termín doručení na následující den. Proč to neudělat mamince s nemocnou holčičkou težší. Doufám, že jsou na sebe hrdí. Pro jistotu doplňuji, knížky byly označeny že jsou skladem s doručením nejpozději do druhého dne. Při určitých volbách dokonce v den objednání.

  13. Reagovat
    Vít 26.10.2019 v 9:04
    2
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    30

    Kdo nechce číst můj sloh, který stojí stejně s mall.cz za starou bačkoru, shrnu to pár slovi.

    Objednal a zaplatil jsem výrobek (stál cca 2/3 ceny). Při odesílání ho poškodili (nebudu sprostý).

    Po domluvě s obchodem jsem čekal až jim ho dodavatel pošle z novu. (v tu dobu měli rozhodnuto, že mě pošlou velké …nic)

    Po cca třech měsících čekání jsem zrušil objednávku a hodinu na to byl v nabýtce eshopu.

    Naštěstí peníze vrátili do tří dnů.

    Níže je delší verze

    Nakupoval jsem v mall.cz asi třikrát, z toho dvakrát normální sortiment (vysavač a lampičky) a jednou zboží patřící do kategorie špíše luxusuního zboží (subfoower).

    V prvních dvou případech nebyl žádný problém, nicméně u třetího nákupu se semnou spojil zákaznický servis, že se s výrobkem něco stalo a že se neví co.

    Asi cca za dva dny mě informovali o neúplnosti výrobku a možnosti buď dodání těch částí, které jsou v pořádku (objednaný balík obsahoval jen subfoofer a napájecí kabel….) a nebo počkám až na dodání od dodavtele nebo v případě že budu chtít vrátit peníze, tak stornují objednávku.

    Stornovat objednávku jsem rozhodně nechtěl (cena byla 2/3 oproti jiným obchodů), tak jsem zvolil, že počkám na dodání od jejich dodavatele, a tak jsem čekal a čekal a čekal asi cca po třech měsících jsem to nevydržel a napsal co s mým objednaným (zaplaceným) subwoofrem, kdy ho uráčí dovést. A asi po 2 týdnech mi odpověděli, že neví.

    Následný den jsem zrušil objednávku a ono ejhle hned hodinu na to, se objevila dostupnost zboží do dvou týdnů.
    Nakonec mi samozřejmě došlo, že mnou objednané zboží ani neměli v plánu doručit a spoléhali se na zrušení objednávky…….

    KLADY: pokud se nic nepo****, tak rychlé dodání hodně poboček velký sortiment
    ZÁPORY: zavádějicí web. stránky (ceny,dostupnost zboží atd.) zákaznický servis je naprostá tragédie (píší lži do mailu, odpovídají do dvou týdnů atd.)
    (1) (0)You have already voted this
  14. Reagovat
    Lucie 22.12.2019 v 17:04
    2.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    50

    Objednala jsem si zábranu k posteli a byly u ní jeden špatný díl k přichycení, vůbec tam nepatřil. Chtěla jsem doposlat správný, ale toho se samozřejmě nedomuzete. Místo toho ji musíte poslat zpět, pak se několikrát doprošovat proplacení poštovného a po měsíci se dozvíte, že vám novou neposlou, ale vrátí peníze. Zakoupila jsem si totiž rozbalené zboží, které je o něco levnější. A přece vám nebudou dávat nové, že? Tohle se mi stalo teď. Před dvěma měsíci jsem si objednala naší první zábranu. Ta přišla roztržena. Po měsíci vyřizování mi také oznámili, že mi vrátí peníze, protože tu už skladem neměli. A ještě navíc mi vrátili peněz méně než opravdu stala, protože jsem si s ním objednala i hračky, na které byla 20 % sleva a do faktury se sleva rozpoutala poměrově ke všem položkám. To už je snad i na ČOI….

    (1) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    Lenka 4.1.2020 v 10:30
    2.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    70

    Velmi neprofesionální jednání při komunikaci a řešení problémů,podávání nepravdivých informací.
    Při zadávání možnosti expres dopravy (s příplatkem) už předem ví, že nelze, přesto si nechají zaplatit.

    ZÁPORY: Špatná komunikace Neochota při řešení problémů
    (1) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Lucie 13.1.2020 v 16:14

    Tak toto jsem zase dlouho nezažila, Mall.cz má napsáno doručíme do 23.12.,asi týden po Vánocích mi na lince Mall řeknou že zboží má zásilkovna, kde jsem 23.12. byla a řekli mi že tam není. Můj manžel tam jede po tomto telefonátu znovu, aby mu zásilkovna řekla, že tohle zboží opravdu neobdrželi. Volám znovu na Mall.cz, že chci celou objednávku zrušit a vrátit peníze – a dnes 13.1. se dívám na účet a peníze mi ještě nikdo nevrátil.

    PS: Pokud máte problém s partnerskými obchody, tak s nimi prosím nespolupracujte. A pokud ano, musíte se tomuto alespoň postavit čelem a o zákazníka se postarat vy!!! Děkuji. LK

  17. Reagovat
    Radek 27.1.2020 v 16:30

    Jednoho dne jsem se rozhodl objednat zboží z Mall.cz, což jsem učinil a ihned zaplatil přes kartu. Během pár dnů přijel kurýr, který mi balík předal a hned odjel. Kontrolou balíku jsem zjistil, že mi zaslali jiné zboží než jsem objednával a proto jsem se rozhodl kontaktovat podporu, kde jsem je seznámil s problémem. Problém jsem na podpoře řešil 5 a půl hodiny, kdy jsme nedošli k žádnému závěru než napsat reklamační formulář a počkat dva týdny než se vůbec někdo ozve zpět. Na podpoře pouze slibovali a ani nedokázali zavolat zpět. Poté již se mnou pracovnice podpory nechtěla mluvit (dělala ze sebe pracovně vytíženou) a hovor vedli k jeho ukončení. Po celou dobu jednání jsem na ně byl až moc hodný a neřval na ně.

    PS: moje rada NIC NEKUPOVAT !!!!

  18. Reagovat
    Karolina 17.2.2020 v 19:37

    pro e-shop totální katastrofa lhát zákazníkovi, co za objednané zboží zaplatil. 2 týdny lhát, že zboží dodávám, když nebylo ani skladem, je TRAPAS.

  19. Reagovat
    Petr 21.2.2020 v 12:56

    Už nikdy
    Nefungující systém stavu objednávky!!!
    Kdybych se sám po 5 dnech :-) od objednání sám nepodíval, tak ani nezjistím, že mi objednávku zrušili. Teď už jen čekám kdy mi vrátí peníze.
    Dovolat se na operátora – smička, která Vás vždy pošle zpět. Nakonec až přes reklamace.

  20. Reagovat
    Zuzana 21.2.2020 v 17:13

    To co sem zazila s Mall jse jeste nestalo fakt, poslat zbozi bez objednani a pak vymahat a vyhrazat jse aby jsem to zaplatila, skoncila jsem snima definitivne.
    Kdyby aspon nemeli takovy bordel v systeme a na sklade!
    Kdyby jse aspon zachovali ferove a napsali ze poslou kurira pro zbozi ne jeste ja ho mam na sve naklady poslat. Aj to napsali az po 4 krat jinak porad obtezovani.
    Kdybych mela prachy na pravnika tak jste v p..ci…..
    To se stalo ze dozvi hodne lidi nebojde.
    Budu to psat vsude!!!!!!!!!!!
    Jelikoz Vim ze moje objednavka nebyla dokoncena!!!!!!
    Pak posilat nepravdive informace ve fakture.

  21. Reagovat
    Zuzi 26.4.2020 v 20:33
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    S obchodem Mall jsem pokaždé spokojená. Oceňuji rychlé dodání.

    KLADY: ochota a spokojenost rychlé dodání široký sortiment
    (0) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Marek 18.5.2020 v 12:43
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Dne 15.05.2020 na MALL Shop – Praha 5 – Smíchov
    Zborovská 666/34
    150 00 Praha 5 – Smíchov pokusil jsem se uplatnit reklamaci na mobilní telefon (ma problémy se zvukem ). Tam mi odmítly prevzit mobil kvůli tomu že nemam s sebou příslušenství. Na infolince mi řekli, že musim všechno prinist jinak to nejde reklamovat. Byl porušen zákon. Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat a klást podmínky, které zákon nevyžaduje.
    Neprofesionální neinformovaní neproškolení zaměstnanci.

    ZÁPORY: Kvalita zbozi mizerna
    (1) (0)You have already voted this
  23. Reagovat
    Milan 20.5.2020 v 7:54
    4.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    80

    vyřízení reklamace k naprosté spokojenosti
    zboží si sami odvezli , peníze vráceny
    vina na straně výrobce -nefunkční výrobek

    (1) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Peťa 18.6.2020 v 20:55
    0.3
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    10

    Tento obchod uz nikdy! Všechno je na h…!
    Absolutně nespolehlivy a velmi lživy obchod, udava, ze zbozi budete mit zitra doma a kdyz na zbozi cekate cely tyden, furt chteji cislo objednavky a vymlouvaji se na dopravce! A nakonec me dojmou a doporuci, abych si to same zbozi obj. Jeste jednou…pak mejly typu, ze se zasilka dohledava, nebot dopravce asi jezdi po cele Evrope a nebo proste jen nema navigaci…potom, ze prodleni jd tedy u dopravce a nakonec, kdyz uz mate vseho dost, tak musite 5 dni pockat, jako ze se potvrfi, ze je zasilka ztracena! NAPROSTO NEDOPORUČUJU! Opravdu děsný obchod! Nic horšiho jsem nikdy nezazila! Hlavne same lži ohledně všeho! Dělaji z lidi jen blbce!???????

    KLADY: Dobre ceny Jinak hruza
    ZÁPORY: Všechno
    (1) (0)You have already voted this
  25. Reagovat
    Lenka 13.7.2020 v 16:00

    – Výrobek nebyl adekvátně zabalený (mobil v hodnotě 7000 Kč poslali v jednoduché kartonové obálce, která nebyla řádně přelepená, dorazila nám tedy prázdná obálka, mobil kdosi ukradl)
    – Na zákaznické lince mi řekli, ať to nafotím a pošlu k reklamaci na Mall
    – Po 3 dnech se vyjádřili, že máme věc reklamovat na poště, pošta dává ale na reklamaci dva dny, což jsme netušili a kvůli pomalé reakci Mall jsme termín prošvihli
    – Vím, že neznalost neomlouvá, ale slečna na reklamacích mě mohla upozornit na to, že je vše nutné ihned paralelně reklamovat i na poště
    – Celkově komunikace s nimi nepříjemná, po mailu i po telefonu arogantní, neochotní problém řešit
    – Na opakované urgence neodpovídají

    Celkově opravdu tristní zkušenost, velmi nekorektní jednání, jako by jim vůbec nezáleželo na tom, aby byl zákazník spokojený. V žádném případě Mall CZ nedoporučuji.

  26. Reagovat
    Matias 16.7.2020 v 9:56

    rozbity zbozi promackly
    zaplacena poista na zbozi znamena jen to ze vasi zadost poslu na reklamaci v ten den a ne o tyden…
    totalni dno mall…hovada !!!

  27. Reagovat
    Aleš 18.7.2020 v 7:39

    Řešení reklamace.
    Objednal jsem pračku, zaplatil a vyzvednul.
    Bohužel po 3 použití přestala pracovat jak má.
    Zdlouhavé dohledání jak řešit reklamaci, výsledkem SMS zavolej si servis výrobce. 2 týdny čekačka na technika. 1 týdny čekačka na vyjádření technika s tím že díl nesežene tak oprava výměnou. Další čekání na vyjádření Mall asi 15 emailu o ničem a výsledek, Zatím to bude řešit reklamační oddělení a jestli to přijedou vyměnit tak si vem celý den volno protože nejsou ochotni se přizpůsobit.

  28. Reagovat
    Martin Sláma 8.9.2020 v 14:13
    2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    50

    Mall.cz nedoporučuji!

    Objednání a doručení zboží přes Mall.cz bylo naprosto bez problémů. Bohužel se však zboží po 6 měsících poškodilo (bez mého zavinění; bez jakéhokoli zásahu, který by odporoval doporučením ohledně používání) a následná reklamace byla obchodem Mall.cz neuznána (jejich odpovědí bylo klasické „viditelný zásah zákazníka“). Pokud bych tedy nechtěl platit za znalecký posudek a případný soud, měl bych smůlu (zboží stálo 3 700 Kč). Obrátil jsem se tedy přímo na výrobce sídlícího v Anglii a poslal jim fotky a stručné vysvětlení. Ještě ten samý den mi bylo zasláno nové zboží – bez jakýchkoliv dalších podkladů / vysvětlení.

    Mall.cz tedy tímto rozhodně nemohu doporučit. Jejich zákaznický servis v procesu reklamace zde naprosto selhal.

    KLADY: • + rychlé a přesné doručení • + komunikace • + zboží dorazilo v pořádku
    ZÁPORY: - proces reklamace vadného zboží
    (1) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Jana 5.10.2020 v 10:16
    1.8
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    40

    Na Mall.cz jsem objednávala asi 5x z toho mi několik věcí nedorazilo vůbec (bez jakéhokoli upozornění). Komunikace nedostatečná.

    Poslední zkušeností byla reklamace, problém již u převzetí, opět komunikace nedostatečná. Důrazně nedoporučuji.

    KLADY: Zdánlivě mají, co hledám, ale dodací lhůty, nebo následné nedodání vůbec svědčí o opaku.
    ZÁPORY: Špatný zákaznický servis, především komunikace, nedoručení objednaného zboží, problém s reklamací - pozor nemyslím vyřízení reklamace, už samotný proces při reklamování nadrozměrné zásilky.
    (1) (0)You have already voted this
  30. Reagovat
    Tomáš 26.10.2020 v 8:38
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Objednával jsem položku, která má dvě varianty, klasickou a řekněme moderní, chtěl jsem tu moderní. Doručili mi klasickou, odůvodnili to tím, že na 1 obrázku z 9 přeci klasická vyfocená je, objednávku udělali znovu se stejným výsledkem a řekli mi naprosto suše „Vrátíme vám peníze a radši si to kupte jinde“. Donutili mě dvakrát dojít na výdejní místo a vrátili mi jen cenu položky bez manipulačního poplatku.

    KLADY: Upřímně nic
    ZÁPORY: Bordel v položkách online, zákaznický servis
    (1) (0)You have already voted this
  31. Reagovat
    Stanislav 5.11.2020 v 9:39
    1.15
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    20

    má vlastní velmi špatná zkušenost: koupena vinotéka u Mall.cz, po pár měsících se začala přehřívat a vrčet, velmi hlasitě – natočil jsem na video – jel jsem reklamovat – pánovi jsem ukázal video a ten vytřeštil oči, že to je hrůza. popsána závada do reklamačního listu – ejhle – za měsíc volají ať si pro ní přijedeme že zádná závada neshledána. říkám zda viděli to video? prý žádné neměli. pán ho asi nepředal.

    naštvaně jsem si jí vyzvedl a teď po pár měsícich úplně zhasla. aha ?
    takže mám opět stěhovat těžkou vinotéku s manželkou, pujčit si na to auto kterým tu krávu převezu… a ?

    zkušenost s Alzou – dodali chybné zboží – zavolal jsem – do 2dnů sami svým autem vyzvedli a vrátili peníze. wouw! tohle je rozdíl nezi jedničkou a dvojkou…. velká propast

    KLADY: jsou skoro dobří jako Alza
    ZÁPORY: prodat umí, neumí reklamace a servis
    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Valdhauser 21.11.2020 v 10:55
    2.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    0

    Velmi špatná zkušenost s nákupem lednice za 21000,- Lesbička přišla prakticky bez přívodního kabelu. Přestupný na několika místech. Bylo vidět že lesbička stála na nějaké prodejně či skladu vybalena (velmi zaprášené, špinavý motor,prach) a někdo ji vědomě s tímto poškozením zabalil a poslal k nám na reklamaci nikde nereguje a mám jí prý poslat za cca 1500,- zpět ve lhůtě 14 dní a objednat jí znova. Takže počítám že by mi pak přišla ta samá stejně nefunkční.

    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz