Toptrans

Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.

1x1.trans - Toptrans

Logo – TOPTRANS

Představení dopravce

Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.

Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.

K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznický program
  • Telefon: +420 725 431 925
  • E-mail: info@toptrans.cz
  • Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8.5 Hodnocení
Logistická přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.1Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.6
Jednání se zákazníkem
2.6
KLADY
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

68 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    František 30.11.2020 v 15:49
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zabijáci

    KLADY: Spoustu služeb hezcí chlapi na zákaznickém centru Rychlé dodání Profesionální přístup Rychle se dovoláte
    ZÁPORY: Nejsou, jsou bechybní
    (0) (12)You have already voted this
  2. Reagovat
    Zuzana 7.12.2020 v 9:59
    2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    TopTrans je nejhorší přepravní společnost, s níž jsme měla zkušenost. Přede dvěma lety jsem měla objednané doručení spotřebičů do bytu i s jejich instalací. Řidič přijel se svojí buchtou, v autě se ještě “muckali”, když jsem sešla otevřít. Velkou bílou techniku mi začal dávat ke dveřím a když jsem mu řekla, že mám objednáno doručení do bytu s instalací, tak mi řekl, že není stěhovák. Kdyby tma nebyla ta jeho buchta, která udělala oči, vybodl by se na mě a odjel by. Nakonec to ale nastrkal do výtahu a pak i do bytu. Ochota sama.

    Čerstvá zkušenost je z pátku. TopTrans mi přivezl krbová kamna. Týpek mi je nechal před barákem. Přitom stačilo šoupnout je za první uzamykatelné dveře, což jsme také měla z Alzy objednáno. Třikrát jsem se ho zeptala co mám dělat, řekl mi, ať si to rozeberu a nanosím domu. Odjel, odmítl si to vzít zpátky, papíry mě přinutil podepsat když ještě seděl v autě.

    Kompenzace, omluva, nic… TopTrans mě posílá do Alzy, Alza do TopTransu, oba se můžou jít vycpat.

    v obou případech jsem objednávala z Alzy. Až zase někdy pojede TopTranz, okamžitě ruším objednávku. Jsem naštvaná ještě teď a to je to třetí den od hrůzného zážitku. Nešlo to řešit po dobrém, po zlém, nijak. akt bacha na TopTrans. ale co já vím, třeba pro ně jezdí i slušní řidiči. Je mi to líto, fakt je mi to líto. V pátek jsem probrečela odpoledne, když mě samotnou chlap, který měl paleťák a stačilo to šoupnout za dveře… nechal se 120 kg těžkýma krbovkama před barákem samotnou.

    KLADY: Rychlost doručení
    ZÁPORY: komunikace, ochota, přístup
    (14) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Iva 22.12.2020 v 16:34
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Závoz zásilky Uherské Hradiště. Zkušenost s dopravou 2x a 2x velmi nemilý přístup. Poprvé nám řidič alespoň dopředu volal a vezl postel a v závěru když se mu nedařilo dostat postel ze silnice k domu, tak mi řekl, že mi to nechá uprostřed silnice, když mu nepomůžu…postel 250 kg vyráběna na míru na nízké a malé paletě a po manipulaci mi bylo jasné, že se něco pokazí…část co byla dole byla uštípnutá…aspoň že nebyla zašpiněná. Postel řidič tlačil na paleťáku jen do garáže, takže manipulace nemusela být tak složitá, navíc máme před domem široké parkovací stání, takže stačilo ke garáži nacouvat, ale to už by bylo asi moc práce. Druhá doprava byly vkladky o délce 2m, nic těžkého. Řidič nevolal a když mi přišla SMS o doručení, nebyli jsme doma. Řidič volal až byl před domem, že nám zásilku nechá u garáže…zboží za 10 tis. Prohlásil, že toho má moc a nemá čas nám to přivézt jindy. Katastrofa, chápu že toho mají moc, já také pracuji s lidmi, ale já jim nic neudělala a jejich chování je pro mě neomluvitelné. Normálně nechávám řidičům drobné cca 50-100 Kč dle velikosti zásilky, ale z přístupu řidičů TOPTRANS si zatím žádný nezasloužil ani korunu. Nejraději bych službu již nikdy nevyužila.

    KLADY: O rychlosti doručení nemohou hovořit, nevím kdy byla odesílána.
    ZÁPORY: Poničené zásilky. Ponechané zásilky u domu. Arogantní přístup.
    (11) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Denisa 15.4.2021 v 10:35

      Moje dnešní zkušenost s řidičem z TOPTRANS byla taky fakt perfektní. Volal mi že mi veze pračku , tak říkám ano jdu dolů a on mi řekne že mám vzít nějakého chlapa a já mu říkám že žádného doma nemám. Tak mi řekl ať si někoho seženu že ta pračka má skoro 80kg . Tak mu říkám že prostě nemám koho a on mi řekl že to sám tahat nebude. Přitom jsem po něm chtěla ať to hodí jen do garáže když venku prší , tak nakonec jsem mu musela pomoct . No nikdy víc !

  4. Reagovat
    Petr 15.1.2021 v 12:03
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doručení zásilek do druhého dne,výborná komunikace na pobočce v Plzni,obzvláště dámy u přepážky jsou velice sympatické a ochotné.Jakmile mi vidí,jak si přicházím pro zásilku tak ihned začnou sami zásilku vyhledávat a připravovat a než si dám kávu,tak mám vše připravené…

    KLADY: Prostě 1*
    ZÁPORY: Automat na kafe dává zbytečně moc vody 😉
    (1) (9)You have already voted this
  5. Reagovat
    Nikola 21.1.2021 v 16:51
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravní společnost, se kterou jsem se setkala.

    KLADY: Naprosto nic
    ZÁPORY: Pomale doručení, když vůbec se uráčej to doručit Neochota Nekomunikace Nepříjemnost
    (5) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Andrea 28.1.2021 v 10:09

    Nejhorší dopravní služba, kurýři sprostí, podle mě tam berou kurýry, které nikde nechtějí. Objednávám neustále každý týden nějaké balíčky do práce, ale i do nového bytu a 2x mi rozvezli balíček a 2x jsem s nimi měla incident. Že mi jiné dopravní služby přivezli něco rozbitého, to se stalo taky, ale nikdo si nedovolil chovat se jako hulvát.

  7. Reagovat
    Petra Kubíčková 2.2.2021 v 18:52
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes mi hoši dovezli sušičku, musim rict, ze byli velice ochotni a příjemní:)

    KLADY: Ochota
    (0) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Lukas 9.2.2021 v 12:40

    Měli jsme štěstí na skvělého ochotného řidiče… který pomohl odnést balík až domu 🍀 ….Zdraví Sněhov Malá Skála

  9. Reagovat
    lidka 26.2.2021 v 6:44
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost – sms mi přišla ještě v den zadání mé objednávky, dopravce volal půl hodiny předem s časem doručení – naprostá profesionalita, mile překvapena. Pokud mohu, doporučuji.

    KLADY: rychlost dodání
    ZÁPORY: žádné
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Vašek 26.2.2021 v 19:02
    1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Při osobním odběru balíku na depu se pán choval choval jako hulvát, to bych ještě bral, ale zboží bylo poničeno jak když stím někdo hodí..což každý ví jak to u kurýrních služeb funguje..
    Každopádně zboží potřebuju a tak si ho opravím, ale už nikdy si přes tuto dopravní společnost nic neobjednám.

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Chování a ochota k zákazníkovi Stav zásilky
    (2) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Kadelinka 5.3.2021 v 8:55
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dne 4.3.2021 prisla sms ze nam bude privezena zasilka. A ted vecer jsem zjistila ze zasilka je zpet na rozvozovem stredisku. Cely den jsem doma. Nikdo nevolal a ridic jeste na stredisku rekne ze nam volal. Se mu sem nechtělo, tak se na nas vyprdnul!!! Slusne receno!!! Tohle je naposledy co vase sluzby vyuzijeme A pak si celou spolecnost strcte nekam. Neni to poprve co me vase spolecnost sklamala!!!!”

    ZÁPORY: Kdyz se nahodou dovolate na svozove centrum tak vam to zvedne arogantni zenska. A kdyz se dovi kvuli jake zakazce volate tak si tam šeptá s ridicem. Aby si vymysleli vymluvu. No hnus jednani.
    (4) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Tamara 5.3.2021 v 12:33
    1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už nikdy

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Komunikace naprosto bez empatie v 9hodin ráno mi přišla smska o doručení zásilky. Telefonní číslo nepoužitelné, žádný kontakt na řidiče a už vůbec ne čas doručení. Chodím do práce,ale dokázala bych si čas na převzetí zařídit. Pán volal před domem a neměl čas čekat. Další komunikace s firmou se nesla ve stejném duchu takže nulová.
    (2) (0)You have already voted this
  13. Reagovat
    Alena 18.3.2021 v 18:49
    2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Už podruhé velice nemilá zkušenost s touto přepravní společností. Bydlíme asi 120 metrů od silnice. Příjezd k domu po zpevněné, široké cestě. A to je pro řidiče pana Konečného nepřekonatelný problém. Neochota, arogance a drzost mu není cizí. A tak objednané křeslo odnášel na ramenou náš soused, aby nám pomohl( jsme už staří) a dnes kvůli koberci taky velké dohadování. Nakonec jej vyložil u brány s tím, že už k nám nikdy nepojede. Prý si nebude ničit auto. Toptrans už nikdy. Byla jsem úplně rozhozená.

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Neochota, arogance, drzost.
    (1) (4)You have already voted this
    • Reagovat
      Mira 19.3.2021 v 1:22

      Dobry den pani Kokojanova.
      Bylo by dobre uvest veci na pravou miru.To jest ze bydlite v chatove zastavbe.Prijezd k Vam je slozity skrz stromy a vetve.Na prijezdove ceste mate hluboky zlab pres celou siri vozovky.Jelikoz mam na svem aute hydraulicke celo a montazni uchyceni s el rozvodem pri prejezdu drhnu o zem,plachtou chytam o vetve…
      Dorucujeme na mista kde nehrozi poskozeni vozu a zbozi nalozeneho na vozidle.Pro bezproblemove doruceni tedy muzete vysypat ten zlab sterkem a zastrihnout vetve stromu.
      Jen mimochodem zpevnena cesta…
      https://ctrlv.cz/UxuO

      https://ctrlv.cz/I88O

      Konecny

  14. Reagovat
    Karla 19.3.2021 v 12:03

    Kurýři nemají ochotu dodržovat termíny dodání. Neberou telefony. Nejsou vstřícní k zákazníkům, kteří jsou v práci.
    SMS o dodání přišla v pondělí, tak se podle toho zařídila celá rodina, aby byl někdo doma a převzal zásilku (na úkor práce i školy). Zásilka doručená nebyla, tak jsme další den volali na centrálu. Tam nám odpovídal arogantní pán a z jeho komunikace jsme nabyli dojem, že si za nedodání zásilky vlastně můžeme sami. Obchodům, které využívají tuto přepravní společnost, se budeme vyhýbat obloukem.

  15. Reagovat
    Pan vytočený 26.3.2021 v 15:18

    toptrans spíš top ohromný fiasko , zkušenost s firmou dvakrát a obrovský problém ,jak s dopravou i komunikací na centrále, depu a hlavně řidičem

  16. Reagovat
    Monika Dvořáková 1.4.2021 v 10:51
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Řidič velmi ochotný, dodání přesně v termínu i čase

    (0) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Jiří Slavík 1.4.2021 v 22:45
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neschopné vedení v Brně -šlapanicích, neschopní doručovatelé- nikdy více TOPTRANS. Z Pardubic do Šlapanic čtyři dny a pořád nic. Pěkně děkuji. snad po velikonocích. Slavík AKÁT invest

    KLADY: Žadný jsem nenašel.
    ZÁPORY: Neschopné vedení , neschopní doručovatelé- amatéři. Čekám čtyři dny na doručení z Pardubic do Šlapanic. A pořád nic. Slavík Jiří AK´AT invest .
    (3) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Eva 6.4.2021 v 11:43

    Nejhorší ze všech přepravních společností, které znám. Možná je ale problém jen v depu Beroun. Když čekám zásilku, už jsem zvyklá raději jim sama volat a zjišťovat, jestli vůbec a kdy přijedou. Obvykle se dozvím, že se jim moje zásilka nevejde, možná zítra. Když si s nimi tedy domluvím dovoz na další den, najednou se zásilka opět nevejde, možná zítra. Několikrát už jsem si raději dojela pro balík na depo, do auta se mi ale vejde maximálně pračka. I tu by si člověk rád nechal dovézt domů, zvlášť, když za dovoz zaplatil.

  19. Reagovat
    Lucie 10.4.2021 v 9:45

    Nechala jsem si dovést starožitné židle. Bylo to celkem šest kusů. Židle mi přepravní společnost roztriskala na třísky a z celkového počtu je použitelná jedna. Neskutečně jednání na Pardubickém depu. Všichni pouze jenom č**** a diví se, že si zboží nechci před tím ale reklamovat. Nikdo se mi neomluvil a jednání s reklamační oddělením také šílené. Spíš to vypadá jako by to bylo normální. Chápu, že se při přepravě může stát cokoliv, ale zákazník by se měl dočkat alespoň omluvy. Jako společnost by jste si měli uvědomit, že peníze Vám vydělává zákazník a ne deset c***** na depu, kteří se nedokáží omluvit. Už nikdy více.

  20. Reagovat
    Petr 12.4.2021 v 20:11
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Ráno přišla SMS, řidič předem volal asi hodinu předem. Zboží přišlo nepoškozené. Za výnosné mi řidič pomohl vynést nábytek do bytů. Záleží na typu řidiči, já jen pozitivní zkušenost.

    KLADY: Bezproblémové doručení
    ZÁPORY: -
    (2) (0)You have already voted this
  21. Reagovat
    Michal 19.4.2021 v 11:25
    1.25
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    30

    Lidi na logistickém oddělení Toptransu by měli nakopat do p*****. Neseriózní přepravce, který pošle e-mail s termínem doručení (dokonce dají možnost vybrat alternativní termín doručení, tak až jsou progresivní!), ale nakonec zásilku stejně doručí, kdy se jim zachce (součást portfolia jejich skvělých služeb je, že zavolají půlhodiny před příjezdem, kdy už jste ovšem zpravidla v práci, protože jste po několika dnech čekání na zásilku dávno vzdali). Řidič má navíc nějaké nošení k domovnímu vchodu víceméně na salámu, takže u těžších zásilek s nějakou pomocí příliš nepočítejte.

    KLADY: -Moc prodejců jejich služby nevyužívá
    ZÁPORY: -Avizují termín doručení a doručí zásilku úplně jindy.
    (1) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Jana 20.4.2021 v 10:06

    Záměrný podvod při předání zásilky

  23. Reagovat
    Dominik 22.4.2021 v 12:53
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jako jeden z mála tady mám s firmou pozitivní zkušenost. Dodali 2. den od předání výrobcem. Objednával jsem sklo, takže jsem chtěl objednávku rozbalit a zkontrolovat. Řidič neměl problém, odstavil auto bokem a balík jsme společně prohlédli. Za mě tedy vše ok.

    KLADY: Rychlost Jednání
    ZÁPORY: nic
    (2) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Iveta 4.5.2021 v 10:11
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Skvělé!

    KLADY: Dnes mi byl doručen stůl (Lipov), neskutečně milý řidič, asi poprvé mi někdo zanesl balík až za dveře. Moc chválím a příště určitě zvolím zase Top Trans. Protože s konkurenční společností mám jen problémy.
    ZÁPORY: Žádné neznám.
    (0) (0)You have already voted this
  25. Reagovat
    Daniela 4.5.2021 v 13:16

    Dnes při dodání těžká arogance. Zásilka vážila 100kg že by někdo napsal že je potřeba sehnat lidi aby si to vylozili ani náhodou. Když už se manžel dohodl že přijede z práce řidič mi oznámil že on čekat nemusí bylo to do 5 minut. Mezi tím začal sám tahat bránu sám z auta takže všude odrena. Na otázku proč nejedou dva když berou nadměrný náklad mi řekl co bych chtěla za ty prachy. Vyklopil zboží na kraj silnice a víc ho nezajímalo. Na to že by třeba měl mít ochranu úst si asi v této společnosti nehrajou. Této společnosti se už obloukem vyhnu.

  26. Reagovat
    Tomáš V 12.5.2021 v 9:43
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Asi hodně záleží na lokálním doručovateli a jeho depu. V Hodoníně je to velice spolehlivá doprava. Nevzpomínám si, že by něco nepřivezli včas.

    KLADY: Spolehlivé doručení, menší balíky i palety, bezproblémová komunikace
    (0) (1)You have already voted this
  27. Reagovat
    Pavlína 13.5.2021 v 13:36

    Přidávám další negativní zkušenost s tímto dopravcem. Velmi neochotné a arogantní jednání řidiče a za odnešení zboží od prvních uzavíratelných dveří do jejich auta si berou peníze navíc!

  28. Reagovat
    olina 14.5.2021 v 13:12

    Take se musím přidat s negativním hodnocením. Dopředu avizovana zasilka byla domluvená s donáškou do patra. Pan z přepravy mi chtěl nechat sedacku pred domem, že je těžká,že ji tahat nebude, že ho bolí záda. Ať si někoho seženu. Druhý den jsme si pro ni museli zajet do skladu se stěhovákama a prevzit. Přitom z obchodu domluva byla, že zajistí i vynosení do patra. Nevím proč tak balamutí lidi?

  29. Reagovat
    Luka 19.5.2021 v 12:41

    I já se přidávám ,neskutečné ,s nimi se dohodnout na datum a čas doručení,je nemožné!!!! Každý není kvůli nim celý den doma ,po domluvě doručení na cca 13 hod. mi v 11:00 volá,že je čtrvt hodiny od domu ,at si jdu 180 ti kilovou skříň přebrat ….podotýkám ráno domluva na 13:00 cca ,tak já v 11:00 hod. ještě s dětmi u lékaře ….a ať si sjednám někoho na odnos z auta …,když mu zopakuji,že jsme se ráno domlouvali jinak a ,že se nemohu teleportovat domů a ještě s kulturistou na odnos skříně ,tak že on nemůže čekat atd…a déle doručení nelze ….bla,bla ,bla …..skříň nepřevzata,stačili ji v depu poničit!!!!! Neskutečné !!!

  30. Reagovat
    Silvia 25.5.2021 v 12:52

    -Ziadna SMS den vopred ze prevzali zasielku
    – V den dorucovania po kontaktovani vodica, s otazkou pri ktorej hodine bude asi dorucovat, bola neochotna odpoved s tonom “co otravujes” To Vam neumim rict, za 2, 3 mozna 4 hodiny
    – Pri prevzati baliku somm musela mat hotovost, pretoze sa neda platit kartou v 21.storoci. ( Rano som utekala vybrat, do najblizsieho mesta, lebo u nas bankomat nie je. Mala som platit 1164kc. Vodicovi som davala svojich vybratych 1500kc a on mi len odpovedal ze ci nemam presne lebo on ma len tisicovku. No nemam, 164kc mi bankomat nevyda. No tak sme zostali stat medzi dverami a pozerame na seba, ze Co teraz? Tvrdil ze v zmluvnych podmienkach maju napisane ze musi mat clovek presne. Ok, tak od rana vozi baliky, kde ludia musia mat presne, ale on nema vydat a ma len tisicovku??? Nakoniec som musela vyskrabat dcere pokladnicku a este BOHUZIAL dostal korunu tringelt lebo som nemala mensie. Keby toto viem dopredu alebo sa mi nahodou stane, ze po objednani tovaru zistim, ze mi to príde TopTransom, tak si nachystam celu sumu v 1korunackach a dam to vodicovi v sacku, aby mal na vydaj ostatnym!! Jedna velka KATASTROFA

  31. Reagovat
    Jiří 26.5.2021 v 16:07
    4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po přečtení předchozích hodnocení zde jsem se připravoval na nejhorší. Vše proběhlo v pořádku. Doručení ve slibovaném dvouhodinovém intervalu (musel jsem ale zavolat na depo, dostal jsem číslo na řidiče a domluvil se s ním), zboží v pořádku. Měl jsem celkem lehkou věc (jen trochu nadrozměrnou), takže s vynáškou nebyly problémy.

    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Marek 26.5.2021 v 19:11
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Včera jsem měl obdržet zásilku, která nepřišla. Řekl jsem si, že se to může stát a že jí určitě dovezou další den. Vzal jsem si na to volno, aby jsem to mohl vyzvednout v normálních hodinách, stihl danou věc dokonce dne dodělat a nemusel řešit, že by to musel vyzvednout někdo jiný za mě. Další den také nic. Zavolal jsem k ním a zeptal se na zásilku. S překvapením mi osoba za telefonem řekla, že tam je nějaká chyba, musí to nějak vyřešit a do chvíle mi zavolá zpět. Ten den se už nikdo neozval. Vybrané volno úplně k ničemu.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Dodržení slibovaného termínu Přístup jednání
    (1) (0)You have already voted this
  33. Reagovat
    Jaroslav 27.5.2021 v 15:25
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den
    Objednali jsme dopravu počítačů na paletě od nás jako prodejce z Brna k zákazníkovi SOŠ domluvila se doprava + avíza o nakládce s tím že zboží bude dovezeno o den později zákazníkovi. Avízo s enekonalo, řidič o ničem nevěděl a následně druhý den se zákazníkovi zboží nedovezlo, s tím že se to nestihlo. škola si schválně domluvila na tento určitý technika, co zboží složí a zapojí. Takže problém, a ze strany Toptrans velice neprofesionální jednání, na emailové výtky nereagují a tel. stále obsazen..Doprava navíc stála přes 2 tisíce Kč za tuto cenu očekáváme při dopravě po ČR trošku jiné jednání. Příště tedy určitě jinou společností, Toptrans rozhodně nedoporučuji!

    KLADY: nevím
    ZÁPORY: -platíte za tel avízo které se nekoná -platíte za to že zásilka přijde následující den, což se také nekoná !
    (2) (0)You have already voted this
  34. Reagovat
    Michal 31.5.2021 v 10:04
    2.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    80

    TOPTRANS v Č.Budejovicích

    KLADY: Asertivní jednání všech. Já jsem nebyl hrubý ani vulgární a oni byli milí a asertivní.
    ZÁPORY: Skoro týden mi jezdí bpo Českých Budějovicích zásilka a řídiči nemají čas okolo 14hodiny ... prý pozdě. Trvá to už 6 dní včetně víkendů a stále bez úspěchu. Ta elektronika za týden natřásání v autě bude asi mít nejlepší věk za sebou. Nechápu jak to tady v ČB manažeři vedou.
    (1) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    Feri 3.6.2021 v 15:52

    Dnes jsem měl tu “čest” potkat dodávku společnosti Toptrans na silnici. Řidič velmi agresivní, neustálé lepení se na zadek auta. No prostě šlo vidět, že je za volantem bezmozek, který vůbec nedomýšlí, co se může při prudkém brždění stát se zbožím, nebo nedej bože účastníkům silničního provozu. Od takového mantinela bych si nenechal přivézt ani pohled.

  36. Reagovat
    Řidič TT 3.6.2021 v 21:11
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Takže pro všechny. Jsem řidič TT a souhlasím, že ne všem řidičům se dá dovolat a tím pádem je s nějakým termínem problém. Ja osobně telefony zvedám, když ne, zavolám zpět. Jinak také volám třeba 5 minut předem, jezdím dodávkou, takže z větších balíku spíše jen spotřebiče. Ale jde o to, že ve městě je více adres a nejde obvolat všechny před tím, než tam přijede z jiného města. Všem ráno přijde sms s číslem a pokud chce vědět kdy přijedu, tak zavolá a řeknu mu rozmezí jedné hodiny. Proč neuvádíme časy? Protože na každé zastávce trávíme jiný čas, každý den vyjíždíme jinak, tak proto. Co se tyče peněz, nejsme banka a opravdu je občas těžké vrátit. Četl jsem zde příspěvek, že paní platila 1164 a vybrala v bankomatu 1500, protože 164 korun bankomat nedá, ale dá 200 a nechat dýško 36 korun je problém? Vás to nezabije, nám to udělá “lepší” den a pak se také ti řidiči budou chovat jinak. Když jdete do hospody taky automaticky necháte dýško, tak proč nenechat i řidiči něco, ať už se to týká jakékoli dopravní společnosti. Pokud chcete pomoc s výnosem těžších spotřebičů proč jednoduše nevezmete 200 a nepoprosíte o to řidiče? Rádi to pak udělají. Když si v eshopu zaplatíte 500 za výnos, řidič z toho nic neuvidí a je jasné, že se mu do toho nebude chtít. Takhle ještě ušetříte a máte větší šanci, ze Vám s tím pomůžou. Ale hlavně i pokud máte zboží zaplacené a je to i byť malá věc, je slušnost dát alespoň 20,- od cesty.

    (2) (15)You have already voted this
    • Reagovat
      Naděžda 24.9.2021 v 8:38

      Dobrý den, já chápu, že jste řidič a né nosič, ale pokud si zaplatím vynesení, není můj problém, že vy z toho nic nemáte. To musíte řešit s vedením firmy a né se zákazníkem. Dále nechápu proč je slušnost dávat 20 Kč za to, že mi předáte balík. Vy určitě také nenecháváte v každém obchodě dvacku, i když vám to pěkně napínají na kase. Nevadí mi zaokrouhlit placenou částku, ale nevím proč by to měla být povinnost. Jinak s přepravní společností zatím nemám špatné zkušenosti.

  37. Reagovat
    Jan 22.6.2021 v 0:00
    1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Toptrans Třinecko

    KLADY: V kladech nemám co napsat..když člověk zaplatí 1500kč za dopravu očekává za to nějakou službu kterou celkově zabila arogantnost řidiče.
    ZÁPORY: Neochota řidiče, a celkově arogantní chování řidiče stylem dělejte nemám čas musím být někde jinde už.
    (3) (0)You have already voted this
  38. Reagovat
    Pavol 25.6.2021 v 18:02
    1.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    50

    Nedodržia termín doručenia.
    Ráno pošlú SMS, že zásielka bude doručená dnes, človek čaká celý deň a nič.

    KLADY: Nič
    ZÁPORY: Nedodržia termín doručenia.
    (3) (0)You have already voted this
  39. Reagovat
    Jirka 26.6.2021 v 6:50

    v létě 2019 mi vezli plotová drátěná pole a kovové sloupky + montážní materiál z Budějic do Prahy. Nedali vědět kdy přijedou, jednoduše přijeli někdy dopoledne, vše vyházeli z auta na ulici a ujeli jak uličníci, bez toho, aby si nechalái podepsat dodací list. Zásilku jsem objevil rozházenou po ulici až po mnoho hodinách navečer.

  40. Reagovat
    Matyáš Pocklan 9.7.2021 v 21:04

    Kdo si myslíte že na vás bude čekat do 21:30!!!!!!

  41. Reagovat
    Jana Vlková 13.7.2021 v 8:59

    Dne 6. 7. jsem si objednala v e-shopu pračku s garantovaným doručením 8. 7. přepravní společností Toptrans. Když mě nikdo 8. 7. nekontaktoval, začala jsem se 9. 7. shánět po zásilce. Po několika telefonátech do e-shopu (ten podle sledování zásilky předal zboží 7. 7. k přepravě Toptransu) jsem se rozhodla o kontaktování samotného Toptransu. Dovolala jsem se na jejich infolinku, tam mně dali číslo na dispečink, ten na řidiče atd. Nedozvěděla jsem se nic. Někdo tvrdil, že je zásilka na depu v Plzni, další, že ve Strakonicích, paní na infolince, že nemají co doručit, když nic nepřevzali (prokazatelně ale převzali). Psala jsem tedy e-mail, ale nikdo se neozval. Volala jsem znovu 12. 7. a bylo mně řečeno, že je zásilka v Hradci Králové???? Proč tam je, když odešla z Prahy 7. 7. do Plzně, odtud do Strakonic a 9. 7. znovu do Hradce, když je doručovací adresa cca 20 km od Strakonic? Prý údajně chybně označený štítek. A tak si moje pračka putuje už týden po ČR a dodnes jí nemám. Údajně přijde dnes, ale pokud ano, v jakém stavu???? Už nikdy nevyužiji služeb této společnosti, bohužel zatím nejhorší zkušenost ze všech možných již využitých společností.

  42. Reagovat
    Martin Záliš 13.7.2021 v 9:36

    Rozhodně nedoporučuji! Avizovaný termín doručení bez omluvy či upozornění nesplní. Další termín doručení prostě oznámí, aniž by bylo možno domluvit přibližný, natož konkrétní, čas doručení. Jsem zvědavý, zda zásilka přijde alespoň nepoškozená.

  43. Reagovat
    Jana 15.7.2021 v 16:35

    Už nikdy tuhle společnost

  44. Reagovat
    Jana 16.7.2021 v 5:42

    Už nikdy TOPTRANS

  45. Reagovat
    Gabriel 23.7.2021 v 17:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tuto společnost už nikdy!!!!!!!!!!!!!!

    (2) (1)You have already voted this
  46. Reagovat
    Jana Šemorová 27.7.2021 v 11:38
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    27.7. mi byla doručena myčka.Řidič mi včas zavolal a při předání byl milý.Doporučuji TOPTRANS

    Jana

    KLADY: Rychlost,příjemný řidič
    ZÁPORY: žádné
    (0) (2)You have already voted this
  47. Reagovat
    Patrik 30.7.2021 v 13:18

    Měli nám doručovat postel ve čtvrtek, nedoručili. Po tel. hovoru jsme se dozvěděli od řidiče, že postel není na skladě, Paní na logistice řekl, že se mu postel nevejde do auta a tak jí nepoveze. V pátek jí tedy dovezl jiný pracovník, stejně velkou dodávkou. Bohužel jí dovezl na jiné místo doručení a tak jsme pro postel museli dojet.
    Tuto společnost opravdu nedoporučuji.

  48. Reagovat
    Lukáš Vaverka 1.8.2021 v 14:46
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Tuto společnost musím chválit hlavně pobočku v Brně, vždy dodají vše bez problému, mohu jen doporučit.

    KLADY: Rychlost
    (0) (2)You have already voted this
  49. Reagovat
    Lenka 6.8.2021 v 10:30
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zatím mám s dopravcem jen ty nejhorší zkušenosti. Nepřevzala jsem nadrozměrné zboží (stavební zateplovací materiál), které bylo viditelně zničené. Napodruhé opět poničené. Výrobce má teď nedostatek materiálu, takže díky TOPTRANS si můžu čtvrt roku počkat na výrobu, stojí stavební práce, stojí řemeslníci, a nás to stojí peníze, a pak si pro to radši člověk musí dojít pěšky ….

    KLADY: vozí nadrozměr
    ZÁPORY: nedoveze do druhého dne zboží zničené
    (1) (0)You have already voted this
  50. Reagovat
    Liv 11.8.2021 v 13:23

    Na konci června nakupuji lednici a nabízená doprava je s Toptrans. V ten moment mi ještě svět přijde jako místo zalité sluncem. Nicméně záhy přijde smršť krupobití a apokalyptických jevů.
    Krom toho že mi nepřišlo žádné upozornění o tom, že balík se bude rozvážet, tak mi volá suveréní řidič kolem 10 hodiny, který mě upozorňuje že rozvoz až kolem 15 hodiny (což je opravdu nejdřívější termín kdy se dostanu z práce domů, což jsem musela několikrát zopakovat, neboť mi asi řidič nevěřil) není možný protože to už mají všichni rozvezeno a jsou dávno v depu. Při otázání se na večerní rozvoz nebo víkend mi bylo řečeno že nedělají.
    Ok, začnu tedy řešit kdo místo mě bude moci převzít lednici těžkou jako k***a a vytáhne jí sám do patra. A v tom mi opět volá ten stejný řidič, že ať jako chápu že by se jenom kvůli mě jelo zpátky do města v těch 15 hodin, a že je to vpodstatě jen jeho dobrá vůle že mi to přiveze za drobný poplatek. S myšlenkou že jsem konečně nalezla řešení se ho táži kolik je takový poplatek. Čekala jsem něco kolem sto korun nicméně to, že za to bude chtít 700Kč mě vážně ani nenapadlo. Jako vážně?! Já si zaplatím dopravu a on mě pak nakonec ještě vydírá s tím, že pokud mu nedám 700Kč tak se svého zboží vpodstatě nikdy nedočkám?! A hlavně 700?! Takovou sazbu za půl hodiny práce nemá snad ani lecjaký právník…
    Odmítám šlechetnou nabídku hodnou vyhazovu a jdu volat na dispečink. Nic. Volám znovu. Nic.
    Tak si říkám, že počkám na další den až se zase bude rozvážet a domluvím si někoho, kdo bude připravený převzít zásilku.
    Od toho dne mi už nikdo nezavolal, nenapsal, nedovezl. Prostě po mé lednici v gesci Toptransu se slehla zem. Takže já už měsíc a půl čekám na lednici, kterou mi mají přivézt, ale jsem smířená, že jí už nikdy neuvidím.
    Závěrem pár doporučení:
    Nevyužívat Toptrans!
    Pokud není zbytí, platit až u předání na dobírku (né že by je to víc motivovalo k doručení, ale aspoň vás nemusí trápit, že jste něco zaplatili a své peníze máte uložené v nějakém depu a nemůžete je využít na koupi stejného produktu s jiným dopravcem…).

  51. Reagovat
    Radek 13.8.2021 v 20:03
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    2 x poškodili zásilku při dopravě. Žádné info o poškození
    Info o převzetí zásilky s termínem doručení a pak už nic. I když byla zásilka na raklamaci u odesílatele 3 x info o doručení konkrétní den i s kontaktem na řidiče a pokaždé nic, ani info o příčině nedoručení. Totální bordel v systému. Tuto společnost NEDOPORUČUJI!!!

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Vše
    (1) (0)You have already voted this
  52. Reagovat
    Lenka K. 17.8.2021 v 11:33
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Mám čerstvě velice dobrou zkušenost – dnes mi společnost Toptrans dopravila ledničku. Řidič byl profesionální, velice příjemný, ochotný, s pomocí paleťáku mi ledničku donesl tam, kam jsem chtěla. Navíc si ani nevzal dýško, prý je to jeho práce. Klobouk dolů. Mimochodem, jde o p.Židlíka z jihlavského depa :-).
    Příště zase moc ráda využiji Vaše služby.

    KLADY: rychlost, ochota, profesionální jednání
    ZÁPORY: žádné
    (0) (0)You have already voted this
  53. Reagovat
    Katka 20.8.2021 v 12:28

    Jednoznačně nejhorší přepravní služba, již 4x mi oznámili, že balíček doručí. V daný den pak KURÝR volá, že je problém s adresou – poprvé v eshopu, odkud balíček je, spletli PSČ. Po urgenci v eshopu – PSČ opravují a TOPTRANS mě ujišťuje, že balíček doručí. A pak už jede stále dokola stejně hrozná komunikace s Toptransem. Zavolají, že balíček doručí, pak kurýr volá, že je problém s adresou, pokaždé mu adresu nadiktuji, ujistí mě, že zítra doručí a vše se opakuje znovu. Nakonec balíček zůstal ležet na depu – i po ujištění kurýra, že bude doručen.
    Kdybych nezavolala na centrálu, ležel by tam asi do soudného dne.
    Vrchol absurdity byl dnes – ráno volám na depo a ujišťuji se, že dnes doručí, adresu znovu opakuji, vše je správně – dokonce mi sdělí jméno kurýra, který balíček poveze. Před obědem telefon z depa – znovu ověřují adresu (prý jí mají zase špatně) a sdělí mi, že kurýr směrem ke mě už odjel a tak opět nedoručí!
    HRŮZA!!!! Jsem zvědavá, zda se to v pondělí povede – bude to již 5. pokus o doručení!!!!! NESKUTEČNÉ!!!! Tohle se mi s žádnou jinou přepravní společností nestalo, vůbec nechápu, jak je to možné?! Rozhodně již nikdy TOPTRANS!
    Rozhodně nevěřte kurýrovi, který vám řekne, že vaše adresa je už opravená, je správně a zítra vám balíček doručí – jsou to kecy. Nikde nic neopraví, balíček hodí do depa a víc ho nezajímá. Dokonce se v tomto směru nedá věřit ani jejich centrále, také prý mají adresu správně, ale nakonec to tak není!

  54. Reagovat
    ToKr 1.9.2021 v 10:05
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    POZOR !!! Nedoručují ke vstupním dveřím – klidně Vás nechají samotného uprostřed parkoviště s 8-mi balíky s tím, že nemají čas. Na centrále mě řekli, že takto je to naprosto v pořádku a je to běžná praxe. V životě jsem nezažil horší doručovací službu a dám si velký pozor, aby se tak už nestalo.

    KLADY: Jediné pozitivum je, že zásilku během přepravy nepoškodili
    ZÁPORY: nedoručují ke dveřím (klidně Vás nechají samotného uprostřed parkoviště s 8-mi balíky s tím, že nemají čas) otřesné chování k zákazníkovi nezájem na centrále
    (0) (0)You have already voted this
  55. Reagovat
    Zuzana 6.9.2021 v 13:37
    1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně neochotný řidič! Dobrý den ani nashledanou mu nic neříká. Jelikož jsem těhotná, poprosila jsem slušně řidiče jestli by mi mohl spotřebič dát alespoň ke vchodovým dveřím (asi 20 metrů od brány mírně do kopečka). Odmítl mě s tím, že se s tím nebude tahat do kopce a nechal mi 55kg za bránou. A to měl samozřejmě vozík, na kterým to mohl bez problému odvézt. Všem doporučuji, aby se vyhli dopravci TOPTRANS. Už nikdy více!!!

    KLADY: rychlé doručení
    ZÁPORY: neochota řidiče slušné vychování jim nic neříká
    (0) (0)You have already voted this
  56. Reagovat
    Zděnka 10.9.2021 v 10:07

    nedoporučuji,neochota řidiče

  57. Reagovat
    Jitka Krchov 11.9.2021 v 13:11

    Dne 10.9 v 15.30h Panenský Týnec
    Tato společnost mi přivezla na reklamaci novou pohovku a odvézt měli poškozenou zpět.Jsem doma sama,ze strany řidiče byla odmítnuta sebemenší pomoc,řekl ,že buď odjede nebo to nechá na silnici.Na pomoc přišli sousedi,ale drzost a urážky od řidiče ,to byla síla.Dejte ho jako zaměstnance měsíce.Budou zaslány stížnosti od všech ,co zde byli pomoci.Tuto společnost NIKDY VÍCE

  58. Reagovat
    Nějaký kurýr 12.9.2021 v 14:02
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    S pozice kurýra této přepravy, většina lidí co si přes Toptrans objednává nábytky a spotřebiče atd… si myslí, že jsme něco jako stěhovaci, ale to fakt ne, jak asi máme sami tahat těžký věci. Když chcete pomoc s výnosem, tak aspoň zavolám řidiči a nějak se dá většinou domluvit za nějaké výnosné. Aspoň si zajistit někoho kdo řidiči s tím pomůžu když to chcete odnést třeba do bytů. Opravdu když vezu nábytek přijedu a tam 50kg paní, která by to chtěla vynést do bytů tak jako klidně vynesu, ale když má jeden kus 90kg, tak to opravdu není v mých silách a bez urážky ale paní by mi moc s tím nepomohla . Proto to řidič nechávají před dveřmi, brankami. Řidič je povinen zboží nechat za první zamikatelny prostor, ne to sám tahat do bytů.

    KLADY: 👍
    (0) (0)You have already voted this
  59. Reagovat
    Vladimir 15.9.2021 v 12:31
    3.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    50

    Poprosil jsem řidiče, když už měl balík cca 100kg na rudlíku, aby mě to popovezl asi o 10m dál po rovině. Ani za nabídku, že si to připlatím reagoval, že se mu nechce a balík nechal za bránou a zmizel. Zboží doručili, ale jednaní nic moc, rozhodně se budu snažit TopTrans nepoužívat.

    (0) (0)You have already voted this
  60. Reagovat
    Monika 23.9.2021 v 15:59
    0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    Dnes nám společnost Top Trans, přivezla zboží na paletě. Když jsem požádala řidiče jestli nám paletu doveze k garáži. Tak mě nevhodně odpověděl. Jestli ho práce nebaví, tak ať to nedělá.

    ZÁPORY: Nevhodné chování k zákazníkovi.
    (0) (0)You have already voted this
  61. Reagovat
    Petr 28.9.2021 v 20:31

    Už poněkolikáté zničené zboží ( poškrábané , pomačkané )

  62. Reagovat
    Hana 1.10.2021 v 19:40

    NEDOPORUČUJI!!

  63. Reagovat
    Michaela 6.10.2021 v 13:35
    0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    Dnes mi řidič přivezl 2 matrace. Jedna má cca 30kg. Matrace dal na plošinu auta a nevím, jestli čekal, že si je sama vezmu. 2 měsíce před porodem se s tím fakt tahat nemohu. Zeptala jsem se, zda by mi je mohl dát do bytu za dveře (10 metrů od auta ke vchodovým dveřím a 8 schodů nahoru) zdržení ani ne na minutu. Prý nemám objednaný výnos, který by mě stál 600,–. Po otázce, co mám tedy dělat, mi matrace dal aspoň za vchodové dveře, ale když už to měl v rukách.. Neřekla bych ani píp, kdybych měla 100kg zásilku a komplikovanou cestu do bytu.. no nic, člověk se dnes nemůže spolehnout na lidskost u všech lidí.
    Rychlost doručení nemohu hodnotit, jelikož nevím, kdy bylo zboží předáno přepravci.

    (0) (0)You have already voted this
  64. Reagovat
    Katerina 13.10.2021 v 14:26

    včerejší doručení zboží pro jeden nejmenovaný eshop s nábytkem. Katastrofální, HNUSNÉ chování pracovníků dopravce. Doprava byla objednána s výnosem do patra. I přesto, že jsme zajistili prostor v přízemí,byli nepříjemní, celo dobu remcali a byli sprostí(a to doslova). Nikdy jsem se nesetkala s obdobným chováním. Pokud budu mít možnost výběru, tak si v žádném případě nevyberu Toptrans.

  65. Reagovat
    Július Pleva 13.10.2021 v 21:50

    Zásielku nedorucili, ,zasielku počas prepravy rozbili spôsobenú škodu nezaplatili od 12.4.2021. Vyhýbajte sa im.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz