Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
U nás rozváží za TOP Trans pan Kubíček, vždy veselý, vstřícný, profi jednání. Takže, když něco, tak přes TOPku a pana Kubíčka.
Řidič volá dřív než Vám vůbec dorazí SMS že Vám něco budou doručovat.
V SMS žádná hodina ve které Vám balíček dovezou, musíte být doma celý den a čekat.
To že zboží převzali od odesílatele, to se vůbec neobtěžují dávat vědět.
Když nezvednete telefon od řidiče, máte smůlu.
Balíky na žádné pobočce nenechávají.
Nejhorší dopravce jakého znám.
Děkuji za rychlé doručení, komunikace s řidičem na 1, a pomoc od řidiče při převzetí na 100% .
Bohužel v informační sms před dodáním není uvedeno časové rozmezí kdy bude zásilka doručena a předem se na čase domluvit také nelze, což může být problém.
Jinak nám dnes byly doručena vrata, přičemž byla třeba pomoct řidiči. Což je k váze jasné, jenže ten ani nevystoupil z auta a jeho pomocník při vykládce nepoužil ani rampu, takže jsme to brali přímo z vozu. Než jsme vrata poponesli, tak tomuto pánovi spadli, protože je neudržel…. No zkrátka vždy je to o lidech a záleží na koho natrefíte…..
Po přečtení recenzí na dopravní společnost jsem byla ve stresu a znepokojena samotným chováním řidiče.
Dnes mi byla doručena zásilka.
S tak milým a vlídným člověkem jsem se již dlouho nesetkala. Sám se nabídl s pomocí přemístit zásilku ke dveřím.
E-mail dorazil den předem, SMS 2h dopředu a řidič volal 5min dopředu. Co jsme si domluvili, tak to bylo.
Za mě doručeno na 1čku. Přeju si, aby každé doručení vypadalo přesně takhle. :-)
Dnes mi byl přivezen sporák a moc mě mrzí,že jsem si nevšimla jmen řidiče a jeho kolegy, byli prostě skvělý,tak milé jednání a hlavně vše s usměvem.Přeji Vám víc takových lidí.Předem přišla zpráva pak telefon a za chvíli balík, vše podle objednávky v pořádku.jem ráda ,že po přečtení recenzí mám zkušenost jinou.
14.9.2023 měl přijet balík člověk si kvůli tomu vezme dovolenou a čeká na ně celý den, v 16:00 jsem jim volal kde jsou, prý do 18:00 jezdí a přijedou, volám jim v 17:55 a odpověď? My vám to nepřivezeme, ráno se nám to nevešlo do auta… a v těch 16:00 jste o tom nevěděli?
Nakonec jsem si pro to musel dojet sám, nebýt to zadarmo v rámci Aska tak bych se z toho zbláznil a jejich cenu 1399,- bych jim fakt za nic nezaplatil. Alespoň, že paní na info lince byla příjemná je mi ji upřímně líto dle recenzí má tohle asi denně.
Zásadní vec, kterou nesplnili.. v 11:30 volaj že nestihnou přivést zásilku.. objednáno 9 dní do předu. Jak zkazit celý den umíte na jedničku.
Snad nejhorší doručovatelská společnost v ČR. Už se jim povedlo ztratit mi dvoudveřovou lednice a i proto jsem s nime definitivně přestal spolupracovat. Dnes ale nebylo na výber – ALZA mi balík odeslala cez nich. Přišel pomlácený – okamžitě jsem si to nafotil. Po rozbalení, když jsem viděl v jakém stavu je tovar v něm, jsem to odmítl převzít. Pokoušel jsem se ho zabalit – mám omezenou hybnost po operaci zad, řidič mi odmítl pomoct. Pomoc by spočívala v přidržení kartonu, aby neklouzal. Přivolal jsem manželku, že to zabalíme, padlo pár slov a na to řidič říká – ten balík pomlácený nebyl. Říkám mám to nafocené, už nevím co řekl, začínal jsem vidět rudě. I skrze fotografií, kde viděl, že fotím poškození balíki a i skrze toho, že jsem ho rozbaloval abych viděl v jakém stavu je tovar byl schopný to popřít a tak jsem ho doslova poslal do íči !Řidič tovar vrazil do auta tak, že polovina byla v aute, polovina na plošine a tu začal sklápět – rozbalené. Závěrem kolobrndu, která tam byla skřípnul o plošinu – takhle se starají o tovar svých zákazníků :) Reklamační protokol neumožněn !
Neprodleně o celé situaci informované vedení firmy, fotodokumentaci mám
Absolutně neschopná přepravní firma.
Měli mi dovézt koberec, se zásilkou poslali mladou holku, která řekla mé 75-ti leté matce, ať si koberec z auta vytáhne sama, že ona jej neunese. Nakonec hodila koberec venku na schody. Vůbec ji nezajímalo, že může začít pršet.
Zlaté přepravní firmy – PPl, DPD – příjemní a ochotní řidiči – od těchto firem by se Toptrans měl učit.
Řidič není stěhovák . Když čekáte těžkou zásilka tak si zajistit aby někdo pomohl řidičovi. Nebo si připlatit službu s výnosem. Zásilky jsou doručovány před první uzamykatelný prostor (není-li tam nepřístupný terén).