E-shop Bonky je online tržištěm nabízejícím zboží od různých prodejců, především z Asie. Funguje tedy jako prostředník mezi asijskými dodavateli a českými spotřebiteli. Dle informace na webu Bonky má provozovatel sídlit v Dubaji ve Spojených Arabských Emirátech.
Představení e-shopu
Bonky zboží nemá skladem, pouze vaši objednávku přepošle jednotlivým prodejcům, jejichž obchodní podmínky a doba dodání se mohou velmi výrazně lišit. V horním menu lze nahlédnout na nové, top a nejprodávanější zboží. V sekci „Výprodej skladu“ nakoupíte zboží v akcích s vysokými slevami.
Přehled sortimentu
Obchod je členěn na základní kategorie Ženy, Muži, Děti a Domov. Měli byste zde zakoupit oblečení (trička, šaty, plavky, bundy), obuv, kabelky, mobilní telefony, chytré hodinky, produkty pro zdraví a krásu, výrobky pro automobilisty, doplňky k různým příležitostem (narozeniny, Vánoce, Valentýn, Velikonoce, Halloween, svatba), hračky a bytové a zahradní doplňky.
Na levé stránce obchodu se vám nabízí k nahlédnutí oranžový štítek s nadpisem Oceněno zákazníky. Pozor! Nepleťte si toto s Ověřeno zákazníky, které uděluje spolehlivým prodejcům Heureka. V Oceněno zákazníky, které si nejspíše e-shop udělil sám sobě, se prokliknete pouze do uživatelských recenzí na stránce e-shopu, které zdaleka nemusí být objektivní a doporučujeme vám pročíst si recenze na Heureka.cz.
Služby a ostatní
Obchod nabízí dopravu a možnost vrácení zboží do 100 dnů zdarma. Skutečnost je však obvykle jiná, což se dočtete níže v našem hodnocení tohoto e-shopu. Distribuce zboží z Bonky může trvat až 365 dní z důvodů občasného nefungování výroben zboží. V obchodních podmínkách se dále dočtete, že provozovatel, ani jeho český zástupce (Top Rise s.r.o.), nenese odpovědnost za kvalitu zboží. Některé závazky vůči zákazníkovi tedy nese provozovatel (Bonky) a některé prodejce (prodejce/dodavatel vámi vybraného zboží). U prodejců, kteří nepodléhají evropským regulacím, podstupujete mimo jiné také riziko, že zneužijí vaše osobní údaje.
Pro četné stížnosti přijaté ČOI, byly obchody Bonky.cz a Bonky.sk zařazeny mezi rizikové e-shopy. Zákazníci e-shopu Bonky.cz nejsou spokojeni s kvalitou zboží, dodací lhůty jsou příliš dlouhé, žádná nebo špatná komunikace s prodejcem a to pouze přes email zkopírovanými informacemi, zboží nedorazilo, u zboží není český návod, problematické vymáhání vrácení peněz a reklamace, mnohdy se cena zboží navýší o clo, sledovací číslo zásilky neexistuje, dorazilo jiné zboží nebo jen část objednávky. Pokud si i přes varování ČOI a množství negativních recenzí chcete na Bonky zboží zakoupit, pročtěte si pečlivě obchodní podmínky obchodu a také dodací lhůty a další informace u vámi vybraného produktu.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
- Bankovní převod
- Platba složenkou
- Platební karta
- Apple Pay
- Google Pay
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakt
- Mobil: +420 228 222 967
- Email: info@bonky.cz
- Sídlo společnosti: SUNRISE IT AND SOFTWARE SOLUTIONS L.L.C-FZ, Business Center 1, M Floor, The Meydan Hotel, Nad Al Sheba, Dubaj, Spojené Arabské Emiráty
zboží nedodáno, nikdo nekomunikuje, telefonní automat – nedohledá zadané číslo objednávky. Celé vypadá jako podvod.
Rozhodně nedoporučuji tento obchod. Zboží nepřijde a peníze vám nevrátí. Reklamace jsou zamítnuté. Najděte si jiný obchod. Má zkušenost je velmi špatná.
V červnu 2022 objednáno triko s motivem La casa de papel. Po několika urgencích zboží doposud nedodáno. Svitla naděje po zaslání odkazu na reklamační formulář. Po vyplnění přišlo toto : Vážený zákazníku,
je nám to velice líto, ale tímto způsobem Vám musíme zdvořile oznámit, že Vaši reklamaci nedoručené zásilky jsme se pokusili vyřídit u dodavatele zboží a bohužel byla ze strany dodavatele zamítnuta. V tomto případě se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce a i přesto, že jsme dělali vše co bylo v našich silách tak nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit rozhodnutí dodavatele.
Vrácení platby tedy není v našich možnostech.
Opravdu nás velmi mrzí, že nejsme schopni ze 100% ovlivnit rozhodnutí dodavatelů na naší internetové nákupní galerii.
Jedním z důvodů zamítnutí ze strany dodavatele může být ten, že byla špatně zadaná adresa (ulice bez čísla, špatné psč…)
Jestliže zásilka nebyla doručena z důvodu, že doručovatel Vám nedal upozornění pro vyzvednutí zásilky – reklamujte, prosím, tuto skutečnost u přepravce, jehož zaměstnanec Vám měl zásilku doručit, případně nechat upozornění o vyzvednutí zásilky v poštovní schránce.
Naše nákupní galerie je provozovatel platformy “Marketplace”/online tržiště , tedy pouze lokálním administrátorem zahraničního obchodu, nikoliv prodejcem – za dopravu zásilky k Vašim rukám jsme prodejci zaplatili a bohužel nejsme schopni zodpovídat za třetí stranu – tedy doručovatele.
Velice se Vám tímto omlouváme a děkujeme za pochopení.
Odpověděla jsem na email, ale zpráva nedoručitelná.
Jsou to podvodníci, podlehl jsem „nátlaku“ syna a stálo to 700Kč, které jsou už v nenávratnu. Nic nedodali, nekomunikují, prostě podvodníci. Za chyby se holt platí.
Zloději a jsem ráda, že konečně můžu napsat recenzi které nebylo možné napsat, komunikace žádná.
Syn chtel objednat boty, objednano zacatkem prosince, je kveten a stale nic nedorazilo. Potvrzeni o zaplaceni mam.
Nekupujte, prijdete o penize.
Sú to podvodníci. Tovar som objednala a zaplatila, ale neposlali mi ho. Najskôr sa vyhovárali, že na doručenie majú 365 dní (!!!), ale ani po roku a pol nič. A prestali komunikovať úplne. Obrali ma o peniaze, a zrejme nie som jediná, čo som si tak následne na internete našla skúsenosti iných…
Objednávka zboží 20.11.2022, doručeno v polovině března 2023 daleko za nejzazší lhůtou 60 dnů. Navíc za celní řízení a dopočítanou daň zaplacena téměř stejná hodnota jako za objednané zboží. V konečném důsledku velmi nezdařený obchod. Nota bene poté, když objednané zboží nebylo odpovídající velikosti.
Rozhodně nedoporučuji.