Bonky

E-shop Bonky je online tržištěm nabízejícím zboží od různých prodejců, především z Asie. Funguje tedy jako prostředník mezi asijskými dodavateli a českými spotřebiteli. Dle informace na webu Bonky má provozovatel sídlit v Dubaji ve Spojených Arabských Emirátech.

Bonky

 

Představení e-shopu

Bonky zboží nemá skladem, pouze vaši objednávku přepošle jednotlivým prodejcům, jejichž obchodní podmínky a doba dodání se mohou velmi výrazně lišit. V horním menu lze nahlédnout na nové, top a nejprodávanější zboží. V sekci „Výprodej skladu“ nakoupíte zboží v akcích s vysokými slevami.

Přehled sortimentu

Obchod je členěn na základní kategorie Ženy, Muži, Děti a Domov. Měli byste zde zakoupit oblečení (trička, šaty, plavky, bundy), obuv, kabelky, mobilní telefony, chytré hodinky, produkty pro zdraví a krásu, výrobky pro automobilisty, doplňky k různým příležitostem (narozeniny, Vánoce, Valentýn, Velikonoce, Halloween, svatba), hračky a bytové a zahradní doplňky.

Na levé stránce obchodu se vám nabízí k nahlédnutí oranžový štítek s nadpisem Oceněno zákazníky. Pozor! Nepleťte si toto s Ověřeno zákazníky, které uděluje spolehlivým prodejcům Heureka. V Oceněno zákazníky, které si nejspíše e-shop udělil sám sobě, se prokliknete pouze do uživatelských recenzí na stránce e-shopu, které zdaleka nemusí být objektivní a doporučujeme vám pročíst si recenze na Heureka.cz.

Služby a ostatní

Obchod nabízí dopravu a možnost vrácení zboží do 100 dnů zdarma. Skutečnost je však obvykle jiná, což se dočtete níže v našem hodnocení tohoto e-shopu. Distribuce zboží z Bonky může trvat až 365 dní z důvodů občasného nefungování výroben zboží. V obchodních podmínkách se dále dočtete, že provozovatel, ani jeho český zástupce (Top Rise s.r.o.), nenese odpovědnost za kvalitu zboží. Některé závazky vůči zákazníkovi tedy nese provozovatel (Bonky) a některé prodejce (prodejce/dodavatel vámi vybraného zboží). U prodejců, kteří nepodléhají evropským regulacím, podstupujete mimo jiné také riziko, že zneužijí vaše osobní údaje.

Pro četné stížnosti přijaté ČOI, byly obchody Bonky.cz a Bonky.sk zařazeny mezi rizikové e-shopy. Zákazníci e-shopu Bonky.cz nejsou spokojeni s kvalitou zboží, dodací lhůty jsou příliš dlouhé, žádná nebo špatná komunikace s prodejcem a to pouze přes email zkopírovanými informacemi, zboží nedorazilo, u zboží není český návod, problematické vymáhání vrácení peněz a reklamace, mnohdy se cena zboží navýší o clo, sledovací číslo zásilky neexistuje, dorazilo jiné zboží nebo jen část objednávky. Pokud si i přes varování ČOI a množství negativních recenzí chcete na Bonky zboží zakoupit, pročtěte si pečlivě obchodní podmínky obchodu a také dodací lhůty a další informace u vámi vybraného produktu.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa nenabízí

Kontakt

  • Mobil: +420 228 222 967
  • Email: info@bonky.cz
  • Sídlo společnosti: SUNRISE IT AND SOFTWARE SOLUTIONS L.L.C-FZ, Business Center 1, M Floor, The Meydan Hotel, Nad Al Sheba, Dubaj, Spojené Arabské Emiráty

Hodnocení

3.5 Celkové hodnocení
Prodejce oblečení a produktů pro domácnost

3.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
3.5
Jednání se zákazníkem
3.5
Kvalita sortimentu
3.5
9.1Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
9.2
Jednání se zákazníkem
9.1
Kvalita sortimentu
9
Klady
  • nízké ceny
  • široký sortiment
  • pravidelné akce/slevy
Zápory
  • špatná komunikace
  • špatná kvalita zboží
  • dlouhá doba dodání
  • zařazen mezi rizikové e-shopy
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

6 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. V červnu 2022 objednáno triko s motivem La casa de papel. Po několika urgencích zboží doposud nedodáno. Svitla naděje po zaslání odkazu na reklamační formulář. Po vyplnění přišlo toto : Vážený zákazníku,
    je nám to velice líto, ale tímto způsobem Vám musíme zdvořile oznámit, že Vaši reklamaci nedoručené zásilky jsme se pokusili vyřídit u dodavatele zboží a bohužel byla ze strany dodavatele zamítnuta. V tomto případě se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce a i přesto, že jsme dělali vše co bylo v našich silách tak nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit rozhodnutí dodavatele.

    Vrácení platby tedy není v našich možnostech.

    Opravdu nás velmi mrzí, že nejsme schopni ze 100% ovlivnit rozhodnutí dodavatelů na naší internetové nákupní galerii.

    Jedním z důvodů zamítnutí ze strany dodavatele může být ten, že byla špatně zadaná adresa (ulice bez čísla, špatné psč…)

    Jestliže zásilka nebyla doručena z důvodu, že doručovatel Vám nedal upozornění pro vyzvednutí zásilky – reklamujte, prosím, tuto skutečnost u přepravce, jehož zaměstnanec Vám měl zásilku doručit, případně nechat upozornění o vyzvednutí zásilky v poštovní schránce.

    Naše nákupní galerie je provozovatel platformy “Marketplace”/online tržiště , tedy pouze lokálním administrátorem zahraničního obchodu, nikoliv prodejcem – za dopravu zásilky k Vašim rukám jsme prodejci zaplatili a bohužel nejsme schopni zodpovídat za třetí stranu – tedy doručovatele.

    Velice se Vám tímto omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Odpověděla jsem na email, ale zpráva nedoručitelná.

  2. Jsou to podvodníci, podlehl jsem „nátlaku“ syna a stálo to 700Kč, které jsou už v nenávratnu. Nic nedodali, nekomunikují, prostě podvodníci. Za chyby se holt platí.

  3. Zloději a jsem ráda, že konečně můžu napsat recenzi které nebylo možné napsat, komunikace žádná.

  4. Syn chtel objednat boty, objednano zacatkem prosince, je kveten a stale nic nedorazilo. Potvrzeni o zaplaceni mam.
    Nekupujte, prijdete o penize.

  5. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Sú to podvodníci. Tovar som objednala a zaplatila, ale neposlali mi ho. Najskôr sa vyhovárali, že na doručenie majú 365 dní (!!!), ale ani po roku a pol nič. A prestali komunikovať úplne. Obrali ma o peniaze, a zrejme nie som jediná, čo som si tak následne na internete našla skúsenosti iných…

    Klady: žiadne
    Zápory: Sú to podvodníci, nenechajte sa nachytať.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1.8
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    10

    Objednávka zboží 20.11.2022, doručeno v polovině března 2023 daleko za nejzazší lhůtou 60 dnů. Navíc za celní řízení a dopočítanou daň zaplacena téměř stejná hodnota jako za objednané zboží. V konečném důsledku velmi nezdařený obchod. Nota bene poté, když objednané zboží nebylo odpovídající velikosti.
    Rozhodně nedoporučuji.

    Klady: Cena
    Zápory: Kvalita, doba dodání, komunikace.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo