Internetový obchod Joom je součástí společnosti Joom Group. Tato společnost vlastní také Joom Logistics, Joompay a Onfy. Joom je nákupní galerie nabízející zboží z celého světa od různých prodejců. Onfy je online trh v Německu s farmaceutickými produkty.
Představení e-shopu
Online obchod Joom vznikl v roce 2016 v Lotyšsku. Jeho pobočky naleznete v Lotyšsku, Portugalsku, Německu, Číně, Hong Kongu, Lucembursku a v USA. Nabízí produkty z Koreje, Indie, Thajska, Německa a dalších zemí.
Přehled sortimentu
Na úvodní stránce e-shopu si můžete v horním vodorovném menu zvolit kategorii zboží, kterou si chcete prohlédnout nebo skrolovat myší níže a vybírat si zboží podle zemí. Jaké zboží vám Joom nabízí? Dámskou módu, pánskou módu, kosmetiku pro krásu (make-up, parfémy), drogistické zboží, dětské zboží, elektroniku (chytré hodinky, sluchátka, mobilní telefony, fotoaparáty), vybavení pro hobby, sport a volný čas, pro motorkáře a automobilisty, domácí potřeby (textil, osvětlení), potřeby pro zahrádkáře, chovatelské potřeby (obojky, hračky, přepravky, oblečky), produkty pro zdraví, šperky, obuv, tašky, kufry a papírnické potřeby. Hlavní stránka vám také umožní náhled na aktuálně nejzajímavější produkty a nahodilý výběr výrobků přímo pro vás.
Služby a ostatní
Joom Logistic poskytuje logistické služby, infrastrukturu a technologie pro mezinárodní e-commerci. Joompay je FinTech služba pro provádění finančních transakcí. Novým zákazníkům obchod poskytne na první nákup slevu 10 %. Kromě této slevy celoročně nabízí další akce a slevy – například k příležitosti různých svátků či slevy na konkrétní kategorie výrobků.
Podobně, jako tomu u mnoha podobných prodejních platforem bývá, ani Joom se nemůže pochlubit příliš mnoha pozitivními recenzemi. Na co si nejčastěji zákazníci obchodu stěžují? Zboží je nekvalitní, neodpovídají jeho velikosti, přišlo zboží s jiným potiskem, potisk po prvním vyprání téměř zmizel, dlouhá doba dodání, v některých případech zboží nedorazilo vůbec, špatná komunikace s e-shopem (odpovídá robot), nebyly vráceny peníze za zboží, které nedorazilo nebo přišly po velmi dlouhé době.
V obchodních podmínkách prodejce se dočtete, že záruka za nedoručené zboží z Číny začíná 85 dní od zaplacení objednávky a platí čtrnáct dní, do 99. dne po zaplacení. U prodejců z jiných zemí se dodací a záruční lhůty mohou lišit. Pozitivem pak je velký výběr, slevy, nízké ceny a možnost sledování vaší zásilky. Vzhledem k převažujícím negativním recenzím zákazníků Joomu vám nákup zde nemůžeme doporučit. Pakliže se pro zakoupení zboží na této platformě přece jen rozhodnete, pečlivě si pročtěte dodací lhůty a obchodní podmínky u daného zboží/prodejce a obrňte se trpělivostí.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Získejte slevu 10 % na první nákup při přihlášení do newsletteru.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Bankovní převod
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: support@joom.com (na objednávky)
- Email: pr@joom.com (na tým PR a médií)
- Podpora
- Katalog
- Vrácení peněz
- Právní adresa: Riga, ul. Gustava Zemgala, 78-1, LV-1039
- Facebook: Joom
- Instagram: joom
- YouTube: Joom
- LinkedIn: Joom