DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Přepravoval jsem zásilku v rámci Prahy. Společnosti DPD tato přeprava trvala 14 dní. Bez mého vědomí DPD změnilo výdejní místo, které ale nebylo schopné zásilku odbavit a mě poslat kód k vyzvednutí. Nakonec balík skončil na okraji Prahy v zapadlém depu u Nehvizd, kam jsem musel složitě dojet v pracovní dny. O víkendu nefungují. Hrůza a nedoporučuji. Petr Tůma, Praha.
Se společností DPD už nechci nikdy nic mít. Od 3.7.2025 čekám na balíček. paní tvrdí že na nás Zvonilka přitom jsem byla doma a zvonek jsem neslyšela. Tak bez mého vědomí to dala do Alza boxů ze kterého to nejde vyndat ani po upomínce o zaplacení. Dnes 15.7.2025 mi měl byt balíček doručen a opět nic. Balík nejde ani paní údajně vyndat z boxu. Díky vaší neschopnosti jsem přišla o zakázku na opravu automobilů. Když jsem jednala po telefonu s vaší společnosti tak říkaly že se nemusíme něčeho obávat že nám dne 15.7 bude doručeno A nic takže chci vědět co stim budete dělat. Ani vaší společnosti to nejde vyndat z boxu. Co mám dělat z vaší strany nám vzniká škoda docela ve velkých penezech.
Nenamáhají se pro zaplacenou a potvrzenou zásilku ani dojet. Lžou, vám, že jste termín sami zrušili.
Dnes mi přijel s balíkem mladík, rovnou ve dveřích nemám žádné drobné, dejte mi to přesně, pokud neco,máte,máte problém vy, mít větší peníze, tak si to nechá nebo prostě děs. Jednání hrůza. Služby na nic! Uz aby přišla zpět pošta, doufám, že tyto hrozné rozvážející služby skončí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nezvedání telefonu,když se chcete dovolat kurýrovi,velké zklamání ani na centrále nejsou ochotni pomoc je to všechno v lidech , lepší služby má PPl.
V dnešní době je tohle nejhorší Přepravní společnost – aplikace sama o sobě je zavádějící – několikrát jsem marně hledal způsob vyzvednutí kurýrem. Na informacích – arogantní paní , kurýr se ani neobtěžoval volat , že se zpozdí. celkově 2 dny nejistoty a nervů. Nikdy vice !
Stalo se mi dnes, v 8.30 došla SMS, že mi bude doručen balík mezi 10,20 – 11,20. V 8.45 mi volá řidič DPD, že mi veze balík. Řekla jsem mu že pojedu domů od doktora v 10 hod a do 11 hod.budu doma. Bylo mi řečeno, že on už v tu dobu v našem městě nebude a že mi to dá na výdejní místo. Na kontrole jsem byla se zlomenou rukou, balík je metr dlouhý a váží skoro pět kilo, vůbec nevím jak to zvládnu. DPD už nikdy !!!
Otřesná společnost. Nekomunikují o tom,co se se zásilkou děje,kde se nachází. Nikde není uveden kontakt na Depo ani na řidiče,který rozváží. Na dotazy prostřednictvím formuláře nikdo neodpovídá. Dopravce mi má dovézt rostliny,které pokud mi vůbec zásilku dovezou,patrně nebudou k použítí. Uvažuji,že se obrátím na ČT na pořad „Černé ovce“
ZBOŽÍ MĚLO BÝT DODÁNO MEZI 12.07 – 13.07, V 15.30 JEŠTĚ NEDORAZILO.V TELEFONU MLUVÍ ROBOT A KDYŽ CHCETE MLUVIT S OPERÁTOREM, JE SPOJENÍ UKONČENO.NA E- MAIL SAMOZŘEJMĚ NIKDO NEREAGUJE.NAPROSTÁ TRAGEDIE, DPD UŽ NIKDY!
Společnost, která není schopna doručit křehké zboží. Během 14 dnů mi 2x doručovali zboží a ani jednou nedorazilo. Vždy jej společnost vracela zpět odesílateli jako poškozené nebo nekompletní.
Úplna katastrofa na balík lepí křehké potom rozbíjí obsah a záruku neuznají takže všechny varují před touto společností