DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 134 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Na běžném pořádku jsou SMS: Dnes jsme Vám měli doručit balíček …. od odesílatele.
    Omlouváme se, z kapacitních důvodů balíček doručíme v nejbližším možném termínu, který ještě upřesníme. Pokud balíček potřebujete dnes můžete si ho vyzvednout na depu Okružní 2615, 370 01, České Budějovice. Vaše DPD.
    Depo je od nás vzdáleno 60 km. :(

  2. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    S přepravou firmy DPD nejsem spokojená. Rychlost dodání je v pořádku, ale přišel mi vykradený balík. Do dneška to nikdo neřeší, přestože to paní z firmy Proteco reklamovala. Balík byl přelepený páskou DPD. Takže problém nastal opravdu u nich ve firmě. Chybělo nářadí, od každého objednaného kus, dva. Téměř za 2000,-Kč. Už si je nikdy neobjednám.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Přesně jak píší ostatní, doručování balíků bez předchozího aviza, na call centru Vám nikdo živou osobu nespojí, odkáží Vás do aplikace, při instalování aplikace tato hlásí opakovaně chybu, takže není možné nainstalovat. Raději budou vozit balík každý den stále dokola, než aby Vás někdo kontaktoval, že balík vezou – nejlépe ve všední den dopoledne, kdy jsou všichni v práci a nikdo neví, že kurýr jede???? Již nikdy více, nejhorší zkušenost s přepravní společností.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD – Naprosto otřesná firma. Po všech stránkách. Webový systém zmatený, trasovač raději ani nepoužívám. Podmínky přepravy naprosto nelogické a zmatené. Kyrýři, alespoň u nás – hrůza. Předchozí zásilku přepravovali z MÍSTNÍho depa k nám 14 dnů!!! Myslel jsem, že horší to již být nemůže. Ale to jsem se mýlil. Řidička dorazila před dům bez jakéhokoliv avíza, nikdo tam samozřejmě nebyl tak řekla přijeďte si pro to, nebo to posílám zpět. Odesílatel Čína, váha tak okolo 300 kg. Navíc byla na špatné adrese, protože zásilka byla na cestě 2 měsíce a adresa se změnila. Sice jsem poslal 3x písemné upozornění, že se adresa změnila a pro jistotu ještě volal osobně na helpdesk den předem, ale oni ty SVOJE formuláře ani nečtou nebo to rozhodně popírají, že něco dostali. Bohužel se ani nenamáhají poslat kopii formuláře se žádostí o cokoliv do emailu odesílatele, což je dobrým zvykem u ostatních. Tím pádem nemá člověk ani doklad, že něco psal, popř. i co. Takže zapírají s úspěchem a všechno.
    Avízo prý posílají pouze pro balíky PRIVATE nikoliv do firem. Rád bych věděl, co to je za logiku, na žádné kloudné vysvětlení jsem nepřišel a ani ho nedostal. I kdyby to nějakou logiku mělo, tak na několika příkladech dodávek je vidět, jak to potom vypadá. 5 dnů čeká na dodání zásilky z místního DEPA!
    Abych neměl pouze negativa. Samozřejmě existuje řešení: najmout si sílu na dva měsíce od 8 do 20.00, posadit ho před firmu a pak je skoro jisté, že se s kurýrem potká. Pokud ovšem na DPD zaregistrují 6 žádostí o změnu adresy a tuto informaci předají kurýrovi. Pokud nepředají, tak těch pracovníků musí být několik.
    Jinak vystupování kurýra / kurýrky mi přišlo naprosto otřesné a kdyby to šlo, určitě bych se této firmě vyhl, pokud by to šlo. Bohužel jsem jen plátce přepravy a ne odesílatel, tak to není jen tak jednoduché. Každopádně budu informovat naše spediční partnery v DE a Číně o těchto pro nás dost nevyhovujících podmínkách. Tuto firmu bych nikomu rozhodně nedoporučil.

    Klady: žádné
    Zápory: samé
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Horší služby již nejde najít.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hodnoceni firmy je smyslene zakaznici hodnoti spise zaporne coz neni divu.

    Klady: Vubec nic
    Zápory: Drzost a nespolehlivost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Problém z doručením.

    Zápory: Převezmou baliček a dál nic dojet si z Olomouce do Hradce Králové na depo asi musíte sám.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD naprostá zoufalost!
    Vždy mi změní místo odběru. Jako jediní ( z důvodu kapacity )
    Nedovolám se tam
    Odpověď na sms nelze
    Kurýrovi se nedovoláte
    Když nemusím, tak DPD nevyberu a rozhodně nedoporučím

    Klady: Nic
    Zápory: Servis tragédie! Doručení se protáhne i změní místo vyzvednutí. A z jejich neschopnosti si na depo určitě nepojedu!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Sándor Szemán 27.3.2024 v 12:12

    vůbec mě nepřekvapilo, že jsou všechny recenze čistě negativní, dodavatel, u kterého jsem si objednal oblečení to poslal ve dvou zásilkách – první bez problémů doručila za 4 dni služba PPL až k domu, na druhý balíček mi přišlo avízo, že to doručuje DPD a tím pádem už ho nikdy neuvidím – číslo trekru dpd 13815088901735, tím pádem už si na SHEINu už nic neobjednám, protože to je pade na pade, že to bude přepravovat DPD ( depo postižených dementů)

  10. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto katastrofální „služba“. Nikdy více. Komunikace k vyřešení problému přes email nula. Dvakrát jsem se dovolal a pokaždé jsem dostal jiné (nakonec nepravdivé) informace. Příště si pro balíček na Slovensko dojdu pěšky, bude to rychlejší.

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechno
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 197

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo