DPD

DPD je předním poskytovatelem přepravních služeb jak v ČR, tak i Evropě. Zákazníkům nabízí doručení zásilek domů, do firem i 80 odběrných míst (ParcelShop). Poskytuje služby vnitrostátní i mezínárodní přepravy – ty se vyznačují vysokou přidanou hodnotou a spolehlivým doručením.

Logo DPD

Představení přepravce

Na českém trhu e-commerce upravuje soje služby potřebám e-shopů a jejich zákazníků. Mezi prvními zavedla možnost platby dobírky platební kartou, dále nabízí automatizované upřesnění času doručení nebo měří spokojenost koncových příjemců zásilek s poskytnutými službami.

Společnost DPD věří, že doručování zásilek může přinášet radost.

V roce 2017 spustila službu DPD ParcelShop, kdy rozšířila svoje portfolio služeb o doručení do 80 odběrných míst. Společnost je velice aktivní na poli e-commerce. Je členem asociace ADMEZ a pro své klienty vydává magazín E-trend. Ten nabízí spolehlivé tipy pro e-shopy.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

  • DPD Classic
  • DPD Private
  • DPD Pickup
  • DPD Express 10:00
  • DPD Express 12:00
  • DPD Express 18:00
  • DPD Private Večerní doručení
  • DPD ParcelShop

Ceník služeb (základní ceny a příplatky)

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: +420 225 373 373 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 7:00 – 19:00)
  • Email: info@dpd.cz
  • Centrála: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy, IČ: 61329266, DIČ: CZ61329266
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9 Hodnocení

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
9
3.4Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.9
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

71 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Eva Zedníčková 20.12.2018 v 16:14
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Jsem velmi zklamaná z této služby. Za doručovací služby jsem zaplatila kolem 600kč, protože jsem potřebovala balíček opravdu rychle. Ale když už si za službu zaplatím tak předpokládám že se mi budou snažit domu balík doručit..viděla jsem na GPS že řidič je v mé ulici a okamžitě zamítá zásilku s tím, že se mi nedovolal. Absolutní lež to byla…já jsem mu zpětně volala a on na mě hulákal že už do mé ulice nejede a ať si koukám vyšlápnout kopec. To jsem byla už vytočená a aby si udělal pojistku před šéfem tak se mi jakoby pokoušel dovolat 5krát tím že rychle vytočil mé číslo a zavěsil..takže zpětná vazba pro Vás..přeji Vám aby jste lépe fungovali a tyto věci se již nestávali!

    KLADY: Nejsou žádné
    ZÁPORY: Již jsem zmínila
    (11) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Miróš 15.2.2019 v 12:12
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes mi byl doručován balík službou DPD,nadmíru jsem spokojen,už včera a zhruba před týdnem mi také tahle služba doručovala zásilku,vždy veliká spokojenost!Pokaždé mi balík doručavala mladá slečna nebo mladá paní,nelze nic jiného než poděkovat za dobrou práci a milý úsměv kurýrky.Už jsem četl nějaké špatné recenze proto reaguji,já mám asi na kurýra štěstí,za mně prostě nejlepší hodnocení!

    KLADY: Rychlost,komunikace,slušné vystupování!
    ZÁPORY: Nic
    (0) (4)You have already voted this
  3. Reagovat
    Lenka 22.2.2019 v 11:17

    Neskutečná společnost. 14 dní se s balíčkem nic neděje a po mé urgenci mi sdělí, že balíček nedoručí a mám si zajet do 30 km vzdáleného depa.
    DPD již nikdy více.

    • Reagovat
      El 9.7.2019 v 10:08

      Naprosto souhlasim

  4. Reagovat
    Martin 29.3.2019 v 11:41

    Doufám, že LA Poste vezme mou radu vážně a najde si někoho jiného na spolupráci v ČR.
    Jen díky České poště, která mi poradila, že La Poste spolupracuje s DPD, bych nikdy zásilku z Francie nedostal. Pak jsem musel potupně čekat 15 minut na zákaznické lince, než mi arogantní baba řekla, že nemám označený zvonek a zásilka se vrací zpět. Nevím, nač je zvonek, když jako normální člověk pracuji v době, když oni doručují jen během dne. Taky nechápu, proč nenechali vzkaz ve schránce, která je volně přístupná z ulice. Nakonec jsem se vymohl dodání na jinou adresu a zavolání předem. Co myslíte? Zavolali? Ne.
    Je to katastrofa a vyhýbám se jim, jak to jen jde.

  5. Reagovat
    E 5.4.2019 v 14:14

    Asi 3x mi nepřišli různé zásilky, nelze najít naší adresu, pak je ale zvláštní, že ji najdou jiní dopravci. S dpd mám akorát více zařizování, balíčky chodí pozdě. Připadá mi jako řešení když nemůžu najít adresu zvednout telefon a zavolat, jenže to se zřejmě niko neobtěžuje. Na kontaktním tel. čísle samozřejmě automat, který mě slušně pošle do háje. Když nemusím, nevybírám dpd.

  6. Reagovat
    Honza 5.4.2019 v 17:44

    Otřesná společnost. Napsali mi, že z jejich provozních důvodů nelze doručit do výdejního místa ani nikam jinam a po mé urgenci mi sdělí, že balíček nedoručí a mám si zajet do 70 km vzdáleného depa.
    DPD již nikdy více!!!

  7. Reagovat
    Janíček 15.4.2019 v 20:09
    2.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    100

    No kdyby nebylo řidiče ktery zavaží oblast kolem Dašic tak by jsme zasilku nedostali , protože někdo přeškrtl adresu a napsal uplně jinou adresu ktera byla minimalně o 3km jinde . Asi ten bl… skladník co ma ověřit adresu . Mělo to byt doručene minuly tyden a dostali jsme to až dnes . Podle mne za to ani řidiči nemužou ale v depu asi často hulí travku ,jinak si tom nedokažu vysvětlit . dostali info i po tel . a potom další tel na zakaznicke lince a stejně zpusobily problem řidiči . Pěkny bordel mají v depu ale jinak řidič super a chovaní pefektní . Takže ten ma velke Díky .

    (0) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    ANECOOP 24.4.2019 v 16:20
    4
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    80

    Celkově jsme byli spokojeni, až na jednu maličkost… objednali jsme si čistič na koberce a pán si určitě musel všimnout, že neměl čisté boty a pěkně nám koberec pošlapal.. možná by nebylo od věci kdyby sám čistič rovnou použil když odcházel a viděl ty velké černé šlápoty na modrém koberci:)

    KLADY: rychlost dodání, jednání se zákazníkem
    (0) (1)You have already voted this
  9. Reagovat
    Michal 2.5.2019 v 16:34
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dostal jsem informace smskou i na email kdy mi zásilka přijde a v kolik hodin. Zásilka mi však vůbec nepřišla.
    Žádný telefonický kontakt, nic. Žádné upozornění co se stalo.
    A to měla zásilka původně přijít už včera. Změnili mi termín na dnes a nic nepřišlo.
    Infolinka jen hlasový automat. Nic se nedozvíte a zaplatíte.
    Tohle by se nemělo stávat.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Zásilka dvakrát nepřišla. Žádná komunikace se společností, jen hlasový automat, přijdete o hodně peněz, nic se nedozvíte
    (3) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Renata Plasgurová 6.5.2019 v 13:30

    Jsem zcela pobouřena jednáním pracovníka této společnosti, jeho neomaleným jednáním a způsoby. Řidič dovezl balíček, už v telefonu byl nepříjemný, několikrát mi zvýšeným hlasem zopakoval, že nemá čas (ten ale nemáme nikdo). Řekla jsem mu, že si budu na jeho chování stěžovat, na to balíček vzal a ujel s ním.
    Nechápu, jak si v dnešní době může někdo toto ke klientovi dovolit?

  11. Reagovat
    Honza 16.5.2019 v 16:24
    0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dostal jsem balíček přelepený páskou, „Během přepravy došlo k poškození, vložen zápis o škodě“. Bohužel nebylo tam nic. Po třech týdnech informace ať to reklamuje odesílatel v Americe. Navíc si vzpomněli že manažer pobočky který balíček přelepil si pamatuje že byl vlastně v pořádku. Tak mám pěkné originální světlo na HD. No tak alespoň vím jak někoho otrávit, pošlu mu přes DPD a mám od něj pokoj navždy……

    KLADY: Vím jak se zbavit zákazníka.
    ZÁPORY: Zkusit se dovolat .........
    (1) (0)You have already voted this
  12. Reagovat
    Lucie Bradova 23.5.2019 v 13:45

    Nespokojenost

  13. Reagovat
    Edita uherkova 28.5.2019 v 8:39
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den, chtěla bych hodně pochválit řidiče , který jezdí v Karviné Mizerov a dne 27.5.2019 mi doručoval balík kolem 12 té hodiny. Bohužel jsem si neřekla o jméno,tak nemůžu chválit přímo. Ale tento řidič je velmi ochotný , příjemný, usměvavý . Takto si představuji jednání . Děkuji vám tímto pane řidiči za obrovskou ochotu . Jsem velice spokojená a doufám, že za svou skvěle odváděnou práci budete při nejmenším pochválen 😉

    KLADY: Úžasný pan řidič
    ZÁPORY: Žádné
    (0) (2)You have already voted this
  14. Reagovat
    Elena.sarova 29.5.2019 v 15:43
    2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    I když mne dodavatel i DPD služby několikrát ujistila, že kurýr bere hotovost i platební karty, když kurýr dorazil, řekl, že na této trase platební terminál nemá a já jsem musela běžet k bankomatu vybrat hotovost. Nevím, co má znamenat „na této trase“. To jsou Nové Butovice jako odlehlý ostrov ? V e-mailu od DPD je odkaz, na který vám nabízejí poslat dotazník spokojenosti. Týden ten odkaz nefungoval a pak, když jsem ho odklikla, napsali mi, že mne registrovali k odběru novinek ! Jsou to šmejdi.

    KLADY: Posílají e-mail, když kurýr vyráží a pak ještě kurýr posílá SMS.
    ZÁPORY: Přes všechna ujištění, že kurýr bere platební karty, nakonec řekl, že karty nebere, protože nemá terminál ! Zaslání dotazníku spokojenosti nefunguje.
    (0) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    Richard 31.5.2019 v 13:39
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Totální tragedie, kurýr netáhlo. Doručení v domluvený čas selhalo, odvezl si zásilku zpět aniž by mi někdo zavolal nebo na mě zazvonil. Přeloženi doby doručení na naprosto nevhodnou dobu, pouze kdy se to hodí kurýrovi. Kvůli doručení větší zásilky jsem si vzal volno, abych na kurýra počkal, ten ale vůbec nedorazil a automaticky to přehodil na jindy. Zprávu napsat kurýrovi nešlo, telefon na něj uvedený není. Když jsem věc zkoušel řešit přes webou stránku, místo operátora je pouze chat s robotem, který není schopen reagovat. Na telefonu také bez operátora, pouze namluvená linka, která nic nevyřeší. V dnešní době technologií a komunikací naprostá tragedie. Rozhodně už jejich služby nikdy nevyužiji.

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: pružnost, kvalita, flexibilta v domluvě
    (2) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    P. Jurcik 3.6.2019 v 17:27
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Na dvakrat nedorucili zasilku v terminu kdy jsem uvedl, ze jsem doma. Dal jsem i cislo kam volat, abych se pripadne dohodl rovnou s kuryrem. Kuryr misto toho zadal, ze jsem zasilku odmitl prevzit a dal ji k navratu odesilateli.

    (3) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Radka 5.6.2019 v 16:13

    Naprostá katastrofa. Zásilku poškodili, reklamaci zamítli. Na stránkách mají uvedeno, že je zásilka pojištěna na 50000 i přesto reklamaci zamítli a škodu neuhradili. Jejich balíky při přepravě padají z metrové výšky, ale na to zákazníka nikdo neupozorní. Pokud nechcete mít poškozené zboží a zničené nervy, vyhněte se obloukem této společnosti. Služby otřesné, stejně jako Česká pošta. 😠

  18. Reagovat
    Nicol 6.6.2019 v 9:49
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já jsem vždy s DPD službou spokojená :)) Možná mám jen štěstí,ale vždy vše bylo v pořádku. Defacto jinou službu už ani nepoužívám. Za mě kdokoli přijel byl rychlý, vstřícný a balíčky dovezli vždy včas. Kurýrů DPD je v ČR mnoho, ale můžu říct, že se mi nikdy zatím nestalo abych musela řešit nějaký problém :)

    KLADY: Super :)
    ZÁPORY: žádné
    (0) (1)You have already voted this
  19. Reagovat
    Bartůněk 6.6.2019 v 10:40
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Neustále otevírají cizí zásilky, balíčky poškozují často jen z principu – vnější krabice jsou poškozené, zdemolované, někdy do nich řežou nožem. Mám velké pochybnosti o duševním zdraví zaměstnanců DPD. V extrémním případě se může stát, že některý ze zaměstnanců se do balíčku vymočí, po otevření poškozené krabice na vás dýchne opar zkvašené moči.

    ZÁPORY: rozbalování a otevírání zásilek sekání, bodání a kuchání balíčků nožem poškozování zcela nového zboží z eshopu duševně nemocní lidé
    (2) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    Jakub Mraz 10.6.2019 v 17:36

    Pokud mám volbu, volím jiného kurýra. DPD to je risk, jestli to vůbec dojde.

  21. Reagovat
    Miluše 13.6.2019 v 17:38

    Dobrý den,musím Vám vyslovit pochvalu ohledně doručování balíků.Posílám pravidelně již cca 7 balík a nikdy jsem neměla problémy.posílám do Velké Británie a za 3 dny je balík na místě bez problémů.Budu využívat i nadále přesto že je to zdražené.Posílala jsem přes GLS ale nikdy více.Děkuji Vám a přeji hodně spokojených zákazníků.

  22. Reagovat
    Tomáš 14.6.2019 v 14:32
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tyden jsem čekal na balík a další půl rok čekám na omluvu za nedoruceni. Arogantní ko**ti v kanclu a deb**ové za volantem. To bych nevěřil že může existovat něco horšího než česká pošta…

    (2) (0)You have already voted this
  23. Reagovat
    Hodný 17.6.2019 v 14:59
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka nedoručena v avizovaném hodinovém rozmezí, čekal jsem na kurýra ještě 20 min. Za dalších 15 min. volá kurýr, že se zdržel bla bla bla. Nabídku doručení druhý den jsem odmítl, protože mi nezaručil čas doručení. Zase bych se musel podřídit a výsledek nejistý. Závěr : zaplatil jsem za službu, kterou jsem nedostal, takže DPD už nikdy!!!

    (0) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Jakub D. 18.6.2019 v 8:14
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Nikdy jsem neměl problém. Skoro pravidelně nestíhám termín dodání doma, protože jsem v práci. Po telefonátu kurýrovi není problém balíček doručit do zaměstnání. Vždy pohodový přístup kurýra, i po složitém nahánění kdy jsem ho nestihl, dvakrát jsem měnil adresu, nikdy nebyl nijak nepříjemný a vyšel mi vstříc. Já můžu jedině doporučit.

    KLADY: vždy dobrá domluva s kurýrem flexibilita místa dodání rychlost
    ZÁPORY: nevím
    (0) (2)You have already voted this
  25. Reagovat
    Kamil 19.6.2019 v 11:34
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den, opět další špatná zkušenost. Je to už čtvrtá v pořadí. Nikdo nedá vědět, že se doručení zdrží. Nikdo nezavolá, když balík doručují. Dispečeři neví, kde se balík nachází. Každý z nich má jiné informace. Nakonec pro něj stejně musíte jet někam do Unhoště.
    Pokud chcete balík ztratit, rozhodně použijte DPD. ;)

    KLADY: NEJhorší poskytovatel přepravních služeb
    ZÁPORY: Nedoručení včas Neoznámení změny Neví, kde balík je
    (2) (0)You have already voted this
  26. Reagovat
    Michal 19.6.2019 v 12:39

    Pro mne zatím nejhorší přepravní služba jaká existuje.

  27. Reagovat
    Plzeň 21.6.2019 v 13:26

    Včera večer jsem obdržel zprávu o doručení balíčku s datem dnešního doručení. Dnes dopoledne mi volal jeden pán z depa, že balíček, nemá správnou adresu a proto ho nechal řidič na depu. Po telefonické kontrole jsme zjistili, že adresa je správná. Malý balíček spíše řidič zapomněl vzít sebou. Apeloval jsem, že balíček potřebuji opravdu dnes. Pán z depa řekl, že se pokusí (snaha z jeho strany) a ozve se zpět. Nyní po několika hodinách a po několika pokusech dovolat se na číslo, z kterého jsem byl kontaktován , samozřejmě marně, jsem volal na DPD linku, kde mi bylo vysvětleno, že se mohlo stát cokoliv, takže po 25 minutách čekání a následného rozhovoru jsem docílil pouze toho, že byl odeslán e-mail na depo. Informace žádné, balíček nikde. Hlavně že mají kontaktní údaje, podle kterých bylo možné vzniklou situaci vyřešit v podstatě během několika málo vteřin.

    Paní na infolince děkuji za spolupráci.

    DPD společnosti velice děkuji za NEDORUČENÍ zásilky, jejich eketivitu, schopnost řešení problémů, ochotu, komunikaci a dalšího, jako například s nedoručením spojené vícenáklady s nesplněním mé zásilky (OSVČ) a následně ušlého zisku.

    Děkuji

  28. Reagovat
    Jakub 24.6.2019 v 15:30

    Strašný přepravce, minimální komunikace, všechno hrozně dlouho trvá… pokud je možno apeluji na Vás, vyberte si jiného přepravce.

  29. Reagovat
    Lucie 25.6.2019 v 11:13

    S těmito služby sem nikdy neměla žádný problém, vždycky vše klasicky v pořádku. Až na momentální dobu, kdy sem si objednala balíček a zrovna vůbec nepřišel žádný email, sms nebo cokoliv jiného o doručení, jako chodívá. Kurýr balíček po prvním neúspěšném pokusu o doručení nechal na pickup místě, žádný druhý pokus na doručení, ale nepřišla žádná sms, na jakém místě je balíček uložen nebo pin pro vyzvednutí. Když už sme se dobrali toho, kde balíček je, chtějí po nás samozřejmě pin pro vyzvednutí, který nemáme, když sme neobdrželi žádnou sms zprávu. Katastrofa je ovšem dovolat se na linku, zkouším to už třetí den po sobě, volat, psát, volám tam vždycky tak půl hodiny asi pětkrát denně a nic. Přijde mi to uplně jako výsměch v dnešní době. Opravdu když se něco takovéhleho stane, řešit to s DPD je naprostá šílenost!!!

  30. Reagovat
    Petr 25.6.2019 v 13:09
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balíček doručován jednou v době, kdy nikdo nebyl doma. Po dohodě s řidičem o doručení ve stejný čas následující den mi byl balík doručován namísto odpoledne ráno, to asi aby byla jistota, že doma nikdo nebude. Po změně doručovací adresy a dne se s balíkem nic nestalo, balík nebyl ve změněný den vůbec doručován. Po 22ti minutách vytáčení infolinky mi slečna slíbila, že zavolá na depo a dá mi obratem vědět. Po dvou hodinách vzdávám, že balík někdy ještě uvidím.

    KLADY: vůbec žádný doporučuji, pokud máte extrémně nudný život a potřebujete zvednout krevní tlak/proběhnout se 30km do depa
    ZÁPORY: kvalita dopravce horší než u České Pošty
    (3) (0)You have already voted this
  31. Reagovat
    Jaromír 27.6.2019 v 11:27
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    + Rychlost a jednoduchost objednání, rychlos doručení.
    – Nemožnost si vybrat aspoň možnost dopoledního nebo odpoledního doručení, nemožnost kontaktu s kurýrem, velmi obtížný kontakt i DPD.

    KLADY: Rychlost a jednoduchost objednání, rychlos doručení.
    ZÁPORY: Nemožnost si vybrat aspoň možnost dopoledního nebo odpoledního doručení, nemožnost kontaktu s kurýrem, velmi obtížný kontakt i DPD.
    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Bandaska 4.7.2019 v 9:59
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zlatý PPL

    KLADY: - nevím
    ZÁPORY: - rychlost doručení
    (1) (0)You have already voted this
  33. Reagovat
    H.K. 5.7.2019 v 19:36
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jeden den večer mi přišla zpráva, že balíček doručí druhý den. Hodinu však upřesnili až v den dodání, což je trochu pozdě. Neměla jsem možnost si vybrat alespoň dopoledne/odpoledne apod. Balíček jsem si tedy nechala uložit na výdejní místo ve vestibulu metra Nové Butovice a toto místo silně NEDOPORUČUJI. Pán z trafiky mi během prvních 2 dnů volal 23x (!!!), což opravdu nebylo nutné, když mi přímo od DPD přisel mail i SMS, že je balíček na místě. Když jsem si balíček vyzvedávala, pán měl ještě tu drzost mě počovat, ať příště beru telefon. Když jsem se ho zeptala, co tak nutně potřeboval, že mi musel milionkrát volat, řekl, že mi jen chtěl oznámit, že tam mám balíček…jako bych to asi nevěděla. Toto výdejní místo už určitě nevyužiju, pokud vůbec ještě někdy využiju služeb DPD.

    (2) (0)You have already voted this
  34. Reagovat
    Tereza 8.7.2019 v 9:25
    2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ráno neposílají oznamovací sms že budou doručovat, neskutečně arogantní řidič pro oblast Praha Hloubětín. Prý to není jeho starost. Neměl zpátky 50Kč při placení 995Kč tisícikorunou a když jsem vyjádřila svůj údiv, že taková společnost nemá drobné na vrácení tak mi řekl abych si přečetla obchodní podmínky. Ani neměl tu slušnost říct nashledanou.

    KLADY: Celkem rychlé
    ZÁPORY: Arogance řidiče je neskutečná
    (1) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    El 9.7.2019 v 10:10

    Nejhorsi prepravni spolecnost na trhu

  36. Reagovat
    Luboš 9.7.2019 v 13:52

    3.7.19 přišla zpráva, že mi budou doručovat balík. Nikdo nepřijel. A takto se to opakuje až do 9.7.19 – zpráva a nic. Dokonce jsem se dozvěděl, že jsem nebyl zastižen. Vzhledem k tomu, že jsem byl doma, nikdo mi nevolal ani nezvonil na zvonek (je s fotem) je toto tvrzení absurdní. Takže se na celé doručování v y s e r t e a jděte dělat něco jiného.

  37. Reagovat
    Ludvík Opletal 9.7.2019 v 15:37

    Po zkušenostech s Českou poštou bych se jí měl omluvit. Nejsou nejhorší doručovací společností! DPD je předčí na celé čáře. Kontakt s firmou = 0 i když jsem měl balík dostat dnes t.j. 9.6.2019, na stránkách byla informace, že balíček se nepodařilo doručit, i když jsem seděl celý den doma na telefonu. Jsem zvědavý, jestli ten balík vůbec kdy dostanu

  38. Reagovat
    Petr 10.7.2019 v 16:18

    Asi nejhorší zasilková společnost, ani po řetí jsem se nepoučil a balík jsem si opět nechal doručit touto společností.
    Pokaždé mě informovali o čase kdy budou balík doručovat ale však ani jednou nepřijeli včas. Jednou se sekli dokonce o 5 dní.
    Naprosto nedoporučuju!
    Upřímně doufám že si tohle někdo z DPD přečte.

  39. Reagovat
    Jiří 11.7.2019 v 6:57
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespokojenost, nefungující proklamace.
    Doručení v avízovaný den neproběhlo, následující den neodpovídala hodina přivezení – doručeno po avízovaném intervalu.
    Vůbec nebyl kontakt na DPD – mimo po 20 minutách poslouchání instrukcí na centrálu , kde mi poradili, že si můžu vyzvednout balík v 40 km vzdáleném depu.
    Půl dne jsem všemi způsoby naháněl neúspěšně kurýra! Emailová žádost o kontakt nefungovala, odpověď nepřišla, telefon se nezobrazil, depo nemá telefon! Všechny nabízené způsoby jsou nefunkční a pro mě velká ztráta času.Mapka se sledováním kurýra jak se k  Vám blíží nefunkční – promarněný čas!

    KLADY: zásilka se neztratila, spadla do "černé díry" a 3. den se vynořila
    ZÁPORY: neexistuje lidský kontakt,aplikace odpovědní chobot nestačí a nic neřeší nefunkčnost nabízených aplikací je příčinou ztráty času
    (0) (0)You have already voted this
  40. Reagovat
    Lukáš 11.7.2019 v 10:03

    NIKDY VIAC DPD. Človek potrebuje zistiť kedy presnejšie mu bude zásielka doručená, ako čas doručenia 7:00 – 18:00 bez šance. Po 30 minutovom čakaní na operátora mi povie „nemôžem Vám dať číslo na kuriéra a aj tak je Vaša adresa nejaká divná, preto zásielka ostala na našom DEPE“. Informovať ma o tom, že majú problém s adresou nikto neriešil.
    Rýchlosť doručenia neviem posúdiť možno ak doručujú tak doručujú rýchlo. Po zásielku som si musel prísť na ich DEPO osobne (pravdepodobne ak by som po mojom zistení, že sa im „nezdá“ adresa doručenia a adresu opravil a dal nový termín doručenie tak by to doručili, ale na to som nemal čas).

  41. Reagovat
    Šárka 18.7.2019 v 10:19
    2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poškozený balíček, který nebyl zrovna nejlevnější !!!!! Do nikdo nedokáže zacházet s vecma normálně ?
    Plus chování kurýra .. ze není povinny mi to nosit až k nosu když bohužel opravdu nemůžu opustit místnost ve které jsem byla ( měla jsem na starosti kavárnu sama)
    To si říká poslíček ? Když jsem povinna ho najít abych si balík vyzvedla ? Kdyby mohl tak mě prohodí “oknem” ze jsem se opovazila čekat hned vedle kavárny a ne tam kde on chtěl.
    Plus vlastně ze jsem si dovolila vůbec změnit místo doručení ´

    Buď mějte ochotné lidi a nebo nedávejte na výběr z několika možnosti !

    KLADY: Doručení bylo opravdu rychlé
    ZÁPORY: Poškozený balíček, který nebyl zrovna nejlevnější !!!!! Do nikdo nedokáže zacházet s vecma normálně ? Plus chování kurýra .. ze není povinny mi to nosit až k nosu když bohužel opravdu nemůžu opustit místnost ve které jsem byla ( měla jsem na starosti kavárnu sama) To si říká poslíček ? Když jsem povinna ho najít abych si balík vyzvedla ? Kdyby mohl tak mě prohodí “oknem” ze jsem se opovazila čekat hned vedle kavárny a ne tam kde on chtěl. Plus vlastně ze jsem si dovolila vůbec změnit místo doručení ´ Buď mějte ochotné lidi a nebo nedávejte na výběr z několika možnosti !
    (1) (0)You have already voted this
  42. Reagovat
    Anastasia Hagen 18.7.2019 v 22:32
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravce !!! Ztratila jsem peníze kvůli tomu že DPD nechtělo mě to doručit na evidenční číslo v Hostivař. Odeslali zpět do Německa ((

    KLADY: Nejhorší dopravce !!! Ztratila jsem peníze kvůli tomu že DPD nechtělo mě to doručit na evidenční číslo v Hostivař. Odeslali zpět do Německa (( Nedoporučuju!!!
    ZÁPORY: Nejhorší dopravce !!! Ztratila jsem peníze kvůli tomu že DPD nechtělo mě to doručit na evidenční číslo v Hostivař. Odeslali zpět do Německa (( Nedoporučuju!!!
    (1) (0)You have already voted this
  43. Reagovat
    Helenka 18.7.2019 v 23:14
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kdybych neměla osobní otřesnou zkušenost s firmou DPD, snad bych ani nevěřila co všechno je možné. Po prvotním zavolání jsem nestihla kurýrovi zvednout telefon a tím začala nekonečná peripetie a boj o balíček z Francie. Při zpětném volání mi již telefon nikdo nezvedl, při telefonování na Hot linku jsem byla vždy přesměrovaná na automat, operátor jako takový tam snad ani nesedí, nikdy telefon nezvedl. Poté co mi přišla SMS, že balíček je na Depu vůbec jsem nevěděla na kterém. Spoustu času jsem musela trávit na internetu a pátrat. Přímo na Depo telefon neexistuje. Psala jsem e-maily na všechny dostupné adresy. Po třech dnech mi jednou větou jakási paní inženýrka odpověděla, že pro mě nemůžou nic udělat, protože jim to legislativa nedovoluje a musím mít jakési číslo balíku. Jak mám vědět číslo balíku, když mi ho kurýr nesdělil a nemůžu přece tušit kdo přesně mi balík posílá (to když mi paní inženýrka odkázala na odesílatele). Čas běžel, po sedmi dnech DPD odesílá balík zpět a já trnula, že se vůbec nedopátrám kde balík je. Nebylo vůbec možné se s nikým rozumně domluvit. Nakonec jsem neoblomně donekonečna vyzváněla na číslo kurýra. Zvedl to po nekonečné době a po dvou dnech domlouvání, připomínání, urgencích a prosbách mi balík přivezl. Již nikdy více!!!!! Měli by se stydět. Vůbec jim na lidech nezáleží. Jen vyinkasují, a pak se lidi starejte sami. DPD je opravdu odstrašující případ!!!!

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Snad všechno co je možné i nemožné
    (1) (0)You have already voted this
  44. Reagovat
    Libor P. 19.7.2019 v 10:23

    Příště raději jiného doručovatele

  45. Reagovat
    Ivan 20.7.2019 v 11:44

    Jsem po mozkove mrtvicce v nemocnici a dpd my sem odmita dorucit balicek kde mam telefon ke komunikaci se svetem hold mrzakum nedorucuji

  46. Reagovat
    Alizah Isabelle Kardis 22.7.2019 v 14:33
    2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    vsechno, nejhorsi zasilkova sluzba v ceske republice, nedorucuji baliky, pouze zaplatite, vyzvednou a pak nic, zadny kontakt, zadny doruceni, ukradnou penize i zasilku!!!POZOR
    v mem pripade 2x zasilka z francie zaplaceno – ukradnuto, nedoruceno, zadna odpoved

    KLADY: zadny
    ZÁPORY: vsechno, nejhorsi zasilkova sluzba v ceske republice, nedorucuji baliky, pouze zaplatite, vyzvednou a pak nic, zadny kontakt, zadny doruceni, ukradnou penize i zasilku!!!POZOR
    (1) (0)You have already voted this
  47. Reagovat
    Karolína 22.7.2019 v 17:21

    Pokud si můžete vybrat, najděte si jinou dopravní společnost.

  48. Reagovat
    Dana 25.7.2019 v 7:16

    DPD už nikdy!!!! Objednala jsem si skalničky v den doručení mi přišla sms s časem doručení, který mi nevyhovoval,
    tudíž jsem přesně podle pokynů na jejich stránkách, změnila místo doručení na výdejnu v našem městě a co myslíte – no nebyl tam. Když jsem volala na jejich cool centrum tak mi paní sdělila, že tu změnu kterou jsem udělala sice vidí, ale že si ji asi řidič nepřečetl, tak jsem jí požádala o telefon na řidiče- to bylo ve čtvrt na jednu odpoledne.
    Volala jsem řidiče, napřed telefon zvonil a on ho nevzal a pak byl nedostupný-zkoušela jsem to celé odpoledne celkem 29x, znovu jsem mezitím kontaktovala cool centrum ať se sním spojí slibovali, slibovali a taky nic. Takže den první – nic.
    Den druhý, volala jsem už v sedum hodin ráno, aby mi dali rovnou číslo na řidiče, že by si opět možná nepřečetl změnu, telefon mi sice dali, ale byl opět nedopstupný. To už jsem nervově nevydržela a řvala na pracovnici cool centra, aby změnu provedla ona a řidič to do 12,00 hodin doručil na výdejní místo. Ve třičtvrtě na dvanáct volal řidič z úplně jiného čísla než mi na něj dali, že stojí u nás před domem a není nikdo doma, myslela jsem, že budu mít infarkt, řekla jsem mu ať balík doručí do výdejny, která je od nás asi 200 metrů, na to mi sdělil, že jej tam doručí další den, ta už jsem chytla hysterický záchvat a řekla jsem mu, že je to nechám všechno zaplatit, protože v zásilce jsou kvítka a dva dny ve více jak třiceti stupňových vedrech to bude zázrak jestli přežijí.
    Sdělil mi, že se musí poradit s depem. Nakonec to tam přece jen doručil, ale po této zkušenosti nikdy víc ani kdyby doručovali zadarmo.

  49. Reagovat
    Jaroslav 25.7.2019 v 8:29

    V době doručení nebývám doma, chodím do práce, abych jim mohl zaplatit tu nekřesťanskou cenu. Nemám problém se s kurýrem jiných společností domluvit a balíček si na jejich trase vyzvednout. Tady přišel nějaký odkaz – nechte zprávu – stránky nefungují, kurýrovi se nedovoláte – protože nemáte číslo, balíček nedostanete, kontakt na depo neexistuje. S nimi je to vždy detektivka, a spousta času, abych svůj balík dostal. Zbývá jediné řešení, buď nebudu nakupovat tak, kde mají pouze DPD, nebo si pro balík budu jezdit sám, klidně přes celou republiku. Pokud mohu DPD se vyhýbám jak čert kříži.

  50. Reagovat
    Marcela 25.7.2019 v 8:47
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Z mojí zkušenosti je to nejlepší dopravní služba.Již jsem využila vícekrát.Dodržuje přesně hodinu dodání a nemusíte čekat půl dne na balíček jako např. u České pošty.

    KLADY: Spolehlivá a rychlá
    ZÁPORY: žádné
    (0) (2)You have already voted this
  51. Reagovat
    Marek Kempný 25.7.2019 v 9:11

    Přidávám se k dalším nespokojeným zákazníkům. Objednal jsem si zásilku z Německa, podle sledování dorazila v pátek na pobočku DPD v Česku. Je čtvrtek další týden, zásilka není, objevila se zpráva, že nelze doručit, protože adresa není správná (což je nesmysl), na maily nikdo nereaguje, u telefonu se nepracuje. Na tuto firmu by měla nastoupit důkladná kontrola. Nechápu, za co si nechávají platit.

  52. Reagovat
    Kateřina 26.7.2019 v 13:35

    Nejhorší doručovací služba co může být. Kurýr se ani neobtěžuje aspon zajet do ulice kde bydlime, nebo zvednout telefon a zavolat ze tu je. Automaticky posle sms ze adresat byl nezastizen. Clovek na nej ceka cely den a vyhlíží ho, ale milostpan se na to jednoduše vys*re. Asi zacnu taky u DPD pracovat, abych se mohla flakat.

  53. Reagovat
    MARKÉTA 26.7.2019 v 14:12

    Maximální nespokojenost. Balíček z Francie, ke kterému jsem nedostala žádné číslo (ani emailem ani sms). Jediný, kdo ho měl v ruce, byl řidič, který ho ovšem bez vyzvání zavezl do depa.

    Ŕidič už mi nebere telefon a na centrále odmítají cokoli řešit. Paní mi řekla, že kvůli GDRP nemůže nic ověřit.

    Je absurdní, že za takovou „službu“ člověk ještě platí.

  54. Reagovat
    Petr 26.7.2019 v 23:46
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD hrůza

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: Zboží dle jejich sms a e-mailu nedoručeno,komunikace nemožná,není uvedeno žádné normální tel.číslo,pouze tel.automat,který mě po pátrání po zásilce odpojil. Nedoporučuji v žádném případě.
    (1) (0)You have already voted this
  55. Reagovat
    Lucie 29.7.2019 v 20:22

    Doposud jsem měla s DPH pouze dobré zkušenosti, ale bohužel minulý týden se můj názor změnil. Očekávala jsem balíček, ne zrovna levný. To že mi nepřišla informativní sms (která běžně den předem chodí) bych ještě pochopila – asi nestíhají. Pochopila bych i to, že nemají aktualizované stránky se sledováním balíčku. Jelikož na stránkách byl balíček stále někde u přepravce a nedošel ještě ani na depo. Ale to co mi opravdu vadí, je to že balík našel soused před svými dveřmi. Je opravdu normální drahý balík položit jen tak někomu před dveře???? Akor na cizí pozemek???? Bez jakékoliv informovanosti. Žádný nepřijatý hovor, žádná sms a web se sledováním balíků je taky asi o tři dny zpožděný.

  56. Reagovat
    Tereza 30.7.2019 v 15:55
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedostala jsem předem žádnou zprávu o doručování mojí zásilky, v den „doručování“ jsem pouze našla na telefonu dva nepřijaté hovory a zprávu, že mojí zásilku nechali v náhodné Zásilkovně. Číslo zásilky ani kód pro vyzvednutí mi nebyl sdělen. Tudíž mi balíček v Zásilkovně nevydali. Po půl hodině na infolince mi byl zaslán kód pro vyzvednutí, bohužel nefunkční a balíček mi opět nemohl být vydán. To už se prodavačka slitovala a vydala mi jej na OP. Jinak bych tam musela potřetí.
    Infolinka mě 5x odpojila než se mi podařilo vůbec dosáhnou thovoru s lidskou bytostí.
    Nechci již nikdy s DPD přijít do kontaktu.

    (2) (0)You have already voted this
  57. Reagovat
    Jiří 5.8.2019 v 14:50
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Služba DPD naprosto spolehlivě a pravidelně selhává ve všech směrech. SMS nebo email s informací, kdy balíček přivezou, vůbec nepříjde, když si sami najdete podle čísla balíku jeho historii pohybů, tak zjistíte, že vám dvakrát neúspěšně balík doručovali – přitom celý den sedíte doma a nikdo nezazvoní, nikdo nezavolá, prostě nic. Pokusíte se zavolat řidiči, ale ten nebere telefon po celý den při mnoha pokusech z několika telefonních čísel (na co ten telefon asi mají,když ho nechají jen vyzvánět?) A tak začne nekonečný pokus o telefonát směřovaný přímo na centrálu DPD s úmyslem celou věc vyřešit, kdy vám několikrát telefonní automat ukončí hovor, protože jste nezmáčkli správné číslo. Po pár hodinách vaší snahy se konečně spojíte s operátorem DPD a celou věc mu vysvětlíte, on vám pokojně slíbí, že celou věc vyřeší a max. do druhého dne se vám ozve řidič s náhradním termínem doručení. Tak sláva, máte vyhráno.. nebo ne? Nikdo se totiž už neozve ani během následujících pěti pracovních dnů a v té chvíli vám dojde, že na vás absolutně házej bobek. Vámi zaplacený balíček je bůhví kde, dokonce ani odesílatel netuší, DPD má svých 120 kč za službu a vy nemáte už žádné síly začít to řešit znovu. Toto je běžná praxe DPD, takto oni „doručují radost“.

    ZÁPORY: Především nedoručí zásilku Neinformují Nekomunikují Vymýšlí si důvody, proč nebylo doručeno Nezvedají telefony, nereagují na emaily
    (4) (0)You have already voted this
  58. Reagovat
    Martin 5.8.2019 v 19:36

    Nepoužívat

  59. Reagovat
    Tomaš 6.8.2019 v 6:24
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoručí všechny části a musíte čekat ještě několik dnů na zbytek a nezajímá je že to nutně potřebujete.!

    KLADY: Příjemní lidé
    ZÁPORY: Nedoručí všechny díly balíku, a snaží se vymluvit
    (0) (0)You have already voted this
  60. Reagovat
    Karlos 6.8.2019 v 15:08
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    To je snad žert, nebo ne? Česká Pošta je terčem posměchu a vtipů, ale nezaslouží si to. Je to nejspolehlivější způsob dopravy balíku… protože DPD má čas udělat obrovské stránky, které jsou nepřehledné a hloupé. Mají chatt-bota Jardu,který neumí česky (slovosled je k pláči) a neumí dodržet hodiny dodání (chudák zmatený kurýr měl napsané hodiny jinak než já, takže jsem to nestihl z práce). Gratuluju, že máte 1000 výdejnich míst po celé ČR, když ani nezvládnete doručit balík dle slibů… i já na svém 20 let starém kole bych komukoliv doručil balík dřív

    KLADY: Slavné jméno
    ZÁPORY: Všechno ostatní 🤔
    (0) (0)You have already voted this
  61. Reagovat
    Tomas 7.8.2019 v 10:44

    Nejhorší služby, jaké jsem mezi přepravci zaznamenal. Balík místo doručení domů odvezli do týdenního místa. Třikrát mě kurýr rychle prozvoním a tipnul to, při zpětném volání hovor odmítl. Firma se nyní výmluva na to, že se mi nedovolal. Nesmysl, bylo to zcela úmyslně. Jak čtu v jiných recenzích, je to asi jejich běžná praxe. Zaplatíte stovky korun za doručení domů a služba se nekoná. V mém případě byli doma 4 lidé a čekali na balík, Dokonce byli na zahrade a videli, jak auto kolem jen projelo a ani nezpomalilo. Výmluvy na zákaznické lince jsou hodny primitivních podvodníků, s ničím nejde nic dělat, poraďte si. Já osobně s DPD už spolupracovat nebudu a vyzývám všechny, aby byli velmi obezřetní a dali si na ně pozor. Berou peníze a smlouvy neplní, a to zcela cíleně a úmyslně.

  62. Reagovat
    Helena Uherková 8.8.2019 v 15:28
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Posílala jsem balík do zahraničí. Psáno bylo 2-3 dny doručovací doba, doručili za 10 dní. Nejen, že neumí číst zadané informace a chtějí je doplnit a po přepsání identifických údajů je náhle zadáno správně. Tvrdili mi, že balík byl doručen a dokonce, že mají podpis, ale balík doručen nebyl. Posléze jsme zjistili, že kurýr může balík předat komukoliv bez ověření identity. Po dlouhém hledání byl balík nalezen na pobočce příjemkyní s poškozeným obsahem. Už nikdy více.

    KLADY: +Callcentrum se snažilo pomoct
    ZÁPORY: - Doba doručení - Nezodpovědnost - Komunikace - Stav zásilky
    (0) (0)You have already voted this
  63. Reagovat
    Rut 9.8.2019 v 13:33

    Balíček mi nebyl doručen, místo něj jsem dostala e-mail, že chybí důležité informace k doručení – adresa, číslo popisné, přitom tyto údaje byly nejen v aplikaci dpd, ale i v předchozím mailu, který informoval o tom, že balíček je na cestě. Po opakovaném odpojení ze zákaznické linky jsem nakonec mluvila přímo s kurýrem, který tvrdil, že u nás byl, nenašel zvonek a ťukal na okno. My jsme ale byli v uvedenou dobu doma a nikdo tam nebyl, ani kolem domu neprojelo auto. Paní na zákaznické lince prohlásila, že je to tvrzení proti tvrzení. Nakonec jsme zásilku museli vyzvednout sami na depu. Tuto službu opravdu nedoporučuji!

  64. Reagovat
    Jan 12.8.2019 v 12:29
    2.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    20

    Slečna přijela přesně na počátek času stanoveného pro doručení. Kdyby dorazila o 10 minut později, byl bych přítomen. To člověk neovlivní, chápu, když napíšou čas doručení v rozmezí jedné hodiny. Ale arogantně povzdechovat ke klientovi, že to je šílený jako, že jede na minuty jako a přejíždět rozhodně nebude, kvůli tomu že nejste doma TEĎ… že je to za trest todleto jako fakt jo… No bylo vidět, že jí silně obtěžuji požadavkem zda to může hodit za plot.

    KLADY: Doručení na čas.
    ZÁPORY: Jednání zaměstnankyně.
    (0) (0)You have already voted this
  65. Reagovat
    Lucie Frantová 13.8.2019 v 14:56
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velká spokojenost! Posílala jsem velký balík, na stránkách jsem pouze vyplnila formulář, nikde jsem se nemusela registrovat a vyplňovat nesmysly (jako u jiných společností) balík vyzvedli, řidič mně ho pomohl naložit, měl u sebe terminál zaplatila jsem kartou. Balík doručen do 3 pracovních dnů.

    KLADY: Cena Bez registrace a byrokracie Vyzvednutí u mě doma
    (0) (0)You have already voted this
  66. Reagovat
    Filip 13.8.2019 v 16:39
    2.75
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    70

    Začnu tím,že Pán,který mě balíček doručoval svou práci,,nalož a odvez z bodu A do bodu B“ splnil to bezpochyby. Jen v tom byl trošku malý háček s domluvou,když mi totiž napsal v kolik mi balíček doručí,tak jsem mu ihned pomocí odkazu,který jsem obdržel v SMS zprávě zaslal odpověď s tím,že v tuto dobu nebudu doma. A pán zprávu úspěšně obdržel to mi totiž potvrdil ihned po tom co mi volal s tím,že stojí u mého domu s balíčkem v tu dobu ve kterou jsem byl v práci,ale to jsem mu bohužel psal už v té odpovědi.
    A aby to nebylo všechno,tak se začal arogantně vyjadřovat a tvrdit mi,že za chvíli mu končí pracovní doba a nemá čas na to mi balíček doručovat v čas,který si navrhnu já.
    Timto nechci zpochybňovat všechny zaměstnance této firmy,ale chci se podělit o zkušenost,kterou jsem měl s tímto panem. No každopádně si už od této firmy v budoucnu nenechám radši nic doručit,protože bych si pro to musel nakonec zajed stejnak sám.

    KLADY: Balíčky asi vážně rozváží.
    ZÁPORY: Komunikace,loajalita a neprofesionální přístup k zákazníkům.
    (0) (1)You have already voted this
  67. Reagovat
    Pavel 15.8.2019 v 9:18
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zaplatil jsem si doručení do 12.00, dopoledne volala doručovatelka, že dorazí až mezi třetí a čtvrtou. Změnil jsem si denní program, v půl páté volala že už to ten den nestihne. Na sledování zásilky je doručeno v 11.46 přitom nedoručeno. a v 16.15 příjemce nezastižen. Nespolehlivost, jednání otřesný, o nějaký kompenzaci se nedá vůbec bavit. DPD už nikdy více!!!

    KLADY: tady nebylo nic dobře ani včas
    (0) (0)You have already voted this
  68. Reagovat
    Dusan 15.8.2019 v 13:27
    2.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    40

    Je mi tazko hodnotit rychlost dorucenia, kedze samotne dorucenie na ich odberne miesto trvalo <24hodin (cize slusny standard), ale neodoslali mi pin na dorucenie, takze k zasielke som sa i tak stale nedostal (druhy den).
    Chyba je vraj v tom, ze ich system, podrzte sa, nepodporuje zahranicne predvolby na SMS. V Q3 2019. 7 rokov mam s najlacnejsim volacim programom SMS v ramci EU za domace ceny, roaming je zruseny vyse dvoch rokov, ale ICH SYSTEM NEPODPORUJE ZAHRANICNE PREDVOLBY.
    Aky je problem s implementaciou niecoho takeho? Lebo neverim, ze toto limituje ich operator.
    Milerad by som im to do systemu sam pridal, len aby som zase nemusel 20 minut cakat na volneho operatora.

    (0) (0)You have already voted this
  69. Reagovat
    Ignác 15.8.2019 v 15:40

    Tak nezodpovědnou zásilkovou službu jakou je DPD jsem neviděl a doufám že už neuvidím,řidič lže jak když tiskne

  70. Reagovat
    Jaroslav Duba 15.8.2019 v 16:34
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    balíček mi nedokázali doručit: 1. kurýr se neozval jen nechal cedulku ve schránce, 2. nenechal ani cedulku, takže jsem o něm vůbec nevěděl, 3. si spletl datum domluveného doručení, pak zásilku vrátili odesílateli

    KLADY: nejsou
    ZÁPORY: balíček mi nedokázali doručit: 1. kurýr se neozval jen nechal cedulku ve schránce, 2. nenechal ani cedulku, takže jsem o něm vůbec nevěděl, 3. si spletl datum domluveného doručení, pak zásilku vrátili odesílateli
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz