Slevomat

Internetový portál Slevomat byl spuštěn jako první slevový server v České republice již v roce 2010. Od začátku svého působení si u zákazníků získal obrovskou oblibu a registrovaný účet u Slevomatu má již více než 4 miliony uživatelů. Od roku 2017 Slevomat změnil směr kterým se vydává tak a nenabízí výhradně akční zboží, na Slevomatu najdete kromě zboží i zážitky všeho druhu.

Vyřešíte s ním dárky, balíčky na kosmetické a relaxační služby, zajdete si díky němu za zvýhodněnou cenu do restaurace, zprostředkuje vám nejen zážitky, ale i zábavu. Díky širokému portfoliu nabízených produktů zvládnete vyřešit zakoupením poukazů obdarování nejen sama sebe, ale uděláte zajisté uděláte radost své rodině, přátelům, nebo kolegům. V následující recenzi se společně podíváme na to, jak vlastně celý Slevomat funguje a zda se vám nákup voucherů vyplatí.

Slevomat

Co je Slevomat?

Slevomat nabízí kromě poukazů na služby také zboží od různých prodejců a většina zákazníků portál využívá zejména ve chvíli, kdy se někoho chystá obdarovat dárkovým poukazem či jiným zbožím. Nabídka všech platných akcí je k nahlédnutí i zakoupení na oficiálních webových stránkách kde je úhledně kategorizována. Slevomat nabízí téměř všechny možné způsoby kterými lze voucher uhradit. Kromě klasických bankovních převodů a plateb kartou je zákazníkům k dispozici Skip Pay, platba Twisto, Blesková platba převodem, Apple Pay a Google Pay. Vouchery lze uhradit i v hotovosti na kterékoliv pobočce Sazka. Mnozí zákazníci na Slevomatu uplatňují i své zaměstnanecké benefity, platit tak můžete kartou Sodexo, Benefitka, LemonPay, Benefit Plus, Up, Naše stravenka nebo Edenred.

Přejít na web

Jak uplatnit voucher ze Slevomatu?

Za zakoupené služby z různých kategorií obdržíte do své e-mailové schránky poukaz, tedy voucher, jehož uplatnění je individuální, avšak vždy upřesněno v podmínkách uplatnění, které jsou transparentně zobrazeny přímo na poukazu. Obvykle na voucheru najdete adresu prodejce, kontakt a způsob, kterým voucher uplatníte. V praxi tak stačí kontaktovat poskytovatele služeb skrze webové stránky nebo telefonicky a dohodnout datum a čas uplatnění. Voucher vždy dorazí v digitální podobě s unikátním číslem uplatnění bez uvedené ceny, lze ho tedy darovat i v případě kdy jste původně darování nezamýšleli. Pro případy, kdy již během nákupu znáte jeho účel, tedy klidně darování, můžete voucher zakoupit jako dárek který Slevomat doručí za příplatek i v dárkovém balení.

Úspěšně zakoupené zboží ze Slevomatu odesílá přímo obchodník, od kterého zboží kupujete, Slevomat funguje pouze jako prostředník přeprodeje a veškeré informace ohledně doručení zboží jsou závislé výhradně na obchodu ze kterého zboží bylo expedováno.

Slevomat a reklamace

Ačkoliv Slevomat není přímým prodejcem nýbrž platforma slouží jako katalog zboží, reklamace a stížnosti vždy řeší v zájmu zákazníka kterému zároveň garantuje spokojenost. Slevomat za vás bude řešit reklamaci pobytu i zájezdu ovšem až ve chvíli, kdy jste schopni doložit, že jste svou nespokojenost již řešili, a to nejlépe na místě. To může znamenat, že po vás bude vyžadována evidence zahrnující fotografie a písemné potvrzení sepsáno zákazníkem a potvrzené razítkem místa pobytu. Slevomat zkrátka požaduje po zákazníkovi celou situaci řešit s obchodníkem. Pokud není domluva možná, zastoupí vás v řešení. V obou případech, řešení reklamace zboží či voucheru, Slevomat nevrací peníze ale kredity, které následně můžete uplatnit pro nákup nového zboží či služeb. Refundace nevyužitého voucheru v jeho celkové hodnotě lze aplikovat jednou ročně, kompenzace bude vyplacena taktéž ve formě kreditů.

Pokud nestihnete uplatnit voucher v dané lhůtě, lze individuálně prodloužit jeho platnost. Pro tyto případy je nutné si předem přečíst podmínky konkrétního voucheru nebo posléze v zákaznickém účtu tyto podmínky vyhledat. V ideální situaci tak budete přímo kontaktovat prodejce a řešit prodloužení osobně, ve většině případů není prodloužení expirace voucheru závažným problémem a lze ho snadno řešit. Prodloužení termínu voucheru je umožněno i skrze kontaktní formulář na webových stránkách nebo kontaktováním zákaznické podpory Slevomatu.

Prodej na Slevomatu

Pokud máte zájem s portálem Slevomat spolupracovat a nabízet skrze něj své služby či produkty není nic jednoduššího, než Slevomat kontaktovat s nabídkou na kterou vám následně bude do 3 pracovních dnů odpovězeno společně s konkrétní nabídkou spolupráce. Každý, kdo má zájem pronajímat si reklamní plochu na internetových stránkách Slevomatu musí splňovat určité podmínky. Podmínky Slevomat transparentně vystavil na oficiálních webových stránkách v sekci Spolupráce. Mezi nejdůležitější podmínky patří mimo jiné nutnost vlastní telefonické i e-mailové podpory pro zákazníky a aktivně spravovat diskusi pod nabídkou vašeho prodeje.

Výhody

Z pohledu zákazníka hlavní výhodu shledáváme zejména v opravdové rozmanitosti nabídek voucherů a zboží které můžete na Slevomatu pořídit a ve většině případů navíc s výraznou slevou. Kladné body za nás získává i zákaznické oddělení které je pro řešení veškerých dotazů k dispozici na telefonu či e-mailu od pondělí do neděle a pokud bydlíte v Praze, zajisté vás potěší i existence kamenné pobočky v případech kdy upřednostňujete osobní kontakt.

Shrnutí

Slevomat je zajímavý portál který vám může pomoci vyřešit nejen dárky na poslední chvíli. Pokud se stanete věrným zákazníkem Slevomatu, zajisté oceníte i možnost prémiového klubu který přináší výhody ve formě cashbacků a zvýšení počtu refundací. Slevomat vnímáme jako férový portál který svou nabídku nejdříve pečlivě zvažuje a až poté ji vystaví na platformě. Dobré zkušenosti se Slevomatem má přes tisíce uživatelů a takřka jediný problém může nastat ve chvíli, kdy dojde v chybě komunikace mezi zákazníkem a obchodníkem, ale jak již víte z naší recenze, pokud není domluva možná, Slevomat se ve značné většině případů snaží vzniklé nepříjemné situace řešit v prospěch obou stran.

Podobný článek, co by vás mohl zajímat


Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

4.9/5 (67 hodnocení)
​​

Andrea Kotorová

Andrea Kotorová

Ve svém profesním životě jsem se věnovala zejména marketingu a copywritingu. Když jsem vyměnila teplou kávu a pohodlnou židli v kanceláři za dvě děti, pleny a neustále poházené hračky, zjistila jsem, že ten kousek času který ještě mám, stále mohu vyplnit něčím užitečným nejen pro mne, ale i ostatní. Proto se dále a s radostí věnuji psaní profesních článků pro všechny, kteří je čtou.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

Budeme rádi, když napíšete komentář s vaší zkušeností.

Přidat komentář

Recenzer
Logo