Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
Po domluvě s řidičem na termínu doručení řidič zásilku nedovezl, následně velmi arogantní přístup kdy mě řidič sdělil, že ho to nezajímá a že se se mnou nebude dohadovat, ať si stěžuji kde chci. Řidič Jiránek,depo Liberec
nejhorsi prepravni spolecnost co neda se platit kartou nemaji na vraceni hotovosti jezdi u nich lidi po lobotomii to same pracuje u nich v kanclech preju jim to nejhorsi
nejhorsi prepravni spolecnost co neda se platit kartou nemaji na vraceni hotovosti jezdi u nich lidi po lobotomii to same pracuje u nich v kanclech preju jim to nejhorsi
Vazne komunikace se zákazníkem už nikdy více.
Nejsou schopni napsat ani datum doručení natož čas to už bych chtěl asi hodně.
Sleduji doručení zásilky(lednice).Dopravce uvádí:řidič nestihnul, další zpráva:nebylo místo na autě pro zboží. Není možné se nikde dovolat,tudíž ani nevím, zda zboží dovezou.Zbozi převzal dopravce 28.8.23(pondělí).
Naprosta katastrofa, zaplacena doprava na paletě za první uzamykatelné dveře, řidič oznámí, seženete si dva silné může, a já to přivezu😟
Paní na infolince velice arogantní, tak si objednávku vyzvednete,
kdybych si ji mohla vyzvednout, tak neplatím dopravu, to dá asi rozum🙂Nemáte doma obrubniky? velice zajímavý dotaz.
Ještě že nebydlíme v paneláku kde jsou schody 🙂
Tuto firmu nikdy více
51 277 777ano,
domu se nedostaneme🙂 proboha, ještě že nebydlíme v panelovém domě, tam jsou schody a obrubniky🙂
Společnost nedodržuje termíny dodávky zboží a na dotazy reaguje nekompetentně.
To znamená, že se nedá domluvit, kdy zakoupené zboží přiveze. Což je dost zvláštní,
protože dostali již dopředu za dovážku zaplaceno.
Snaha o domluvu se změnou doručení adresy, velké nepochopení ze strany slovenské operátorky,která mi řekne, at z toho nedělám vědu ?!
Dost nepofesionání přístup, takže musím zrušit objednávku z Německa, abych netáhla z pošty 20kg balík.
Bohužel negativní. Při paletové zásilce nám poškodili zboží a při uplatnění reklamace bohužel přístup ze strany Geis byl neprofesionální a přístup k řešení škody bohužel také. Snaha vymanit se z odpovědnosti za škodu a neochota řešení.
Velice arogantní a neslušný řidič
Místo pozdravu vám řekne okamžitě si zavřete toho psa jinak tam nejdu a i přesto, že jsem psa zavřela do domu, tak zboží chtěl nechat složené na ulici, až po mém druhém připomenutí to složil aspoň do té předzahrádky s poznámkou ať mu laskavě nic neříkám, jinak to odveze zpět.
A když jsem ho upozornila že pes už je zavřený, tak mi na to arogantně řekne no to jistě.
Po jeho odjezdu, jsem musela ještě uklízet ulici, rozlámanou a rozšlapanou paletu, to jako opravdu?
Bylo by vhodné řidiče naučit slušnému chování, k těhotné se choval s prominutím opravdu, jako prase a tím nepořádkem na ulici, to ještě potvrdil.
A zajímalo by mě, jak je to tedy s tou platbou karet. Do e-mailu vám přijde že je možná platba jen v hotovosti, ale řidič vám do telefonu řekne, zrovna dneska mi nejde terminál. Nikdy více tuto společnost a bohužel ani nikdy více další společnosti které s nimi spolupracují.
Pavla