Geis

Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.1Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

53 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší firma v republice, katastrofální jednání, sprostí arogantní řidiči, nikdy nepřivezli zboží v daný den, natož hodinu, telefony neberou, stížnosti jsou jim jedno. Nechápu, že ještě někdo u nich objednává dopravu, to si raději sami dovezeme vozíkem. Kladné hodnocení si píšou sami, neznám nikoho, kdo by měl s nimi dobrou zkušenost.

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechny, nejhorší firma
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. To snad nemyslíte vážně já se vůbec divím, že ještě jako přepravní společnost pracujete.!!!!!!
    Nejde se s vámi nijak domluvit ani na posunutí zásilky na odpolední doručování a ta paní co sedí za telefonem jakože pomoc operátora tak ta tam sedí úplně na h****. Nedokáže nijak pomoct ani vyjít vstříc.
    Hrůza hruza hrůza.
    A ještě řekne, že máte si pro balíček dojet, když máte zaplacenou přepravu. T** co vy jste za společnost fuj

  3. Reply
    Studio ALTVEGA 14.6.2022 v 18:29
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Škoda, že sa tu nedá pridať príloha ako screenshot zo sledovania zásielok. Na balík čakám už dva týždne. Ako posledné info mi tam píše: „požadovan jiný termín doručení“. Objednávka ma stála cez 1000€ a stále nič. Nikto mi neodpisuje, dovolať sa tam nedá. Najhoršie je, že o chvíľu odchádzam z mesta, tak teraz čo? Čo mám robiť? Mám sa ubytovať niekde v hotely na pol roka kým mi to príde?

    Zápory: Nedodržaný termín doručenia V sledovaní zásielok píšú nezmysly Nedá sa skontaktovať s personálom
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Absolutně neschopná firma, která se chová tak, jako byste Vy měli sloužit jí a ne naopak. Arogance, neprofesionalita a nulová komunikace se zákazníkem. Pokud můžete, vyhněte se téhle společnosti obloukem. Asi se tomu těžko věří, ale proti téhle „firmě“ je i Česká pošta naprosto hvězdná firma se skvělým doročuváním.

    Klady: o žádných nevím
    Zápory: špatná komunikace, nulová ochota, neprofesionalita, celkově velmi špatná služba
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Markéta Kvapilová 30.5.2022 v 18:14

    Opakovaně nedodržený termín doručení, ani po dvou dnech čekání zásilka nedoručena, špatná komunikace mezi infolinkou a kurýrem, z těchto důvodů celá objednávka stornována, rozhodně nedoporučuji

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa! Přijede řidič první den s tím, že nemá na vrácení, takže prý přijede zítra. Druhý den nikdo nic, koukám na sledování, údajně mi někdo volal a já doručení odmítnul!!! Nikdo přitom nic. Další den čekám volá řidič, že má v p***** auto jestli nemůžu přijet za ním. No nakonec jsem to úplně zrušil že objednám jinde. Nikdy víc Geis.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Doruceni uplne na kt !
    Ma to dorucit do 12.00 ! a oni to zapomenou a doruci to do 18.00 ze druhe kolo !
    Tak at dojedou nebudu doma !

  8. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jelikož Obi jinou možnost dopravy nenabízelo, musela jsem tuto firmu vyzkoušet. Email o dodání přišel hodinu před dodáním bez přibližného času. Řidič zavolal 20 minut předem, tak jsem dělala vše co jsem mohla abych to stihla. Potkala jsem hodně různých řidičů ale tohle byl opravdu jedinečný zážitek. Tento pán je přesně ten typ co byl neměl pracovat s lidmi. Očividně má v životě nějaké velké problémy, že se takho arogantně chová, protože mu to asi zvedá ublížené ego. Všechny ostatní dopravní společnosti nabízejí platbu předem a emaily posílají rozumně předem s přibližným časem dodání, tady možnost nebyla, všechny ostatní také mají peníze na vrácení. Já nejsem bankomat, pokud jste tak technologicky pozadu že chcete jen hotovost bylo by fajn dát řidiči nějaké drobné! Budu hodně opatrná při obědnávání dalšího zboží abych už omylem nenatrefila na vás.

    Klady: Zboží přišlo v pořádku
    Zápory: Nesmyslné načasování emailové komunikace, řidič co by měl raději dělat někde ve skladu kde nenatrefí na zákazníka očividně mu vadíme.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2.75
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    70

    Tak moje první zkušenost s přepravou zboží od firmy Geis CZ stojí fakt za to. Nahodím rekapitulaci jen tak telegraficky protože s tímhle jsem se ještě nesetkal…

    -Objednal jsem zboží v e-shopu s dopravou v režii eshopu
    -Emailem jsem byl informován, že zásilku převzal přepravce @Geis CZ a že termín a čas mi ještě upřesní
    -Napsal jsem email přepravci, že doma budu celý týden až v odpoledních hodinách abych mohl zásilku převzít
    -V den doručení mi volá řidič, kterému bylo rozumnět každé 5 slovo protože volá bez signálu z nějaký haly plný rachotu
    -Oznámil jsem mu že jsem v práci že jsem čas doručení upřesnil skrze email.
    -Řidič evidentně kardinální k**** mi fňuká do telefonu, že navíc nemá jak zásilku dostat z auta a že mi ji nepřiveze, vzteká se a závěrem mi oznámí, že mi nebude brát telefon a sprostě zavěsil.
    -Píšu mail na centrálu, že s řidičem není žádná domluva, že mi zásilku odmítá doručit a jak mám tedy postupovat…
    -Z centrály přišlo tohle: „Dobrý deň, prosím uviesť Vašu požiadavku k doručeniu zásielky.“
    -Dobře, nádech, píšu, že můj požadavek je aby mi řidič tu zásilku přivezl…
    -Odpověď: „Dobrý deň, zásielka XY je dnes na doručovaní, telefonický kontakt na vodiča je +420732XXXXXX
    S pozdravom XY.“

    No ty v***! :D Je v tý firmě vůbec někdo kompetentní s kým se dá jednat nebo ta dělá jen robot a d****? :D Ozveš se jim s tím, že ti řidič odmítá přivézt zásilku a brát telefon a oni ti pošlu číslo na řidiče aby ses s ním domluvil🤦‍♂️

    Není divu, že ta přeprava byla za polovinu. Po téhle zkušenosti budu raději za dopravu dávat 2x tolik a modlit se aby mi @Geis CZ už nikdy nic nevezl. Zlatá Česká Pošta :)

    Klady: Jediná pozitivní věc je, že je zrovna dneska venku hezky
    Zápory: -Sprosté jednání se zákazníkem ze strany řidiče -Řidič odmítá komunikovat -Naprosto nekompetentní personál na centrále -Lhostejné jednání se zákazníkem
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Nikdy více již tuto firmu k dopravě nevyužiji. Neschopnost doručit zásilku. A odpověď operátora : negarantujeme dodání mě velmi překvapila.!! Tak to mi stačilo.

1 2 3 6

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo