Geis

Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

1x1.trans - Geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9.5 Hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.1Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.6
KLADY
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

22 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Jan Gašpierik 16.7.2021 v 8:22
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    týden leží balík na depu a nejsou schopni ho dovést, nemají termíny na doručení takže za mě top s**t. Na infolince řeknou jo doručíme až doručíme.

    KLADY: existence infolinky
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Veronika 21.7.2021 v 12:25
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Objednane zbozi bylo doruceno po vice nez dvou tydnech. Kazdodenne byla dorucena zprava o tom, ze neni misto na vozidle. Ridic, ktery zasilku konecne dorucil mluvil sproste a slovne urazel zakaznika. Pri telefonatu na firmu Geis me bylo zdeleno, ze stiznost musim poslat pisemne, operatorku chovani ridice vubec nezajimalo.

    KLADY: Zasilka byla (sice pozde ale) dorucena
    ZÁPORY: Chovani ridice, urazeni zakazniku, nezajem operatoru na infolince
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Jan 29.7.2021 v 11:09
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem spokojen s doručením této firmy GEIS .

    KLADY: Rychlost doručení s výnosem do druhého patra s rozbalením a úklidem.
    ZÁPORY: Nemám.
    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Vybiralova 5.8.2021 v 19:29

    Zásilku mám 10dni na depu a dokonce již byla naložená, tak nevím jestli to řidič bral přes celou EU jinak nevím a na druhý den již jsem zásilku nemohla sledovat raci to tam nedávali. Číslo na řidiče bylo falešné pan kterému jsem se dovolala nemá s dopravní společnosti nic společného a komunikace nedá se komentovat pracovníci jen že dostávají výplatu jinak žádný zájem, tak nevím kdy mi zásilka přijde jestli vubec

  5. Reagovat
    Kůtková 7.8.2021 v 20:28

    Drzost a nemorálnost této společnosti je až zarážející. Nejenže zásilku nedoručili do druhého dne, jak avizují na svých stránkách, což se dá i pochopit. Navíc mě kontaktoval jejich pracovník, zda mohou zásilku doručit dnes kolem poledne (v sobotu). Byla jsem překvapená, ale prý toho mají hodně, tak doručují i v sobotu. Ve čtyři hodiny jsem se začala shánět po zásilce, telefon z e-mailu byl na řidiče, který jel úplně jinou trasu, navíc nebyl české národnosti a domluvit se s ním bylo dost obtížné, prý mám kontaktovat dispečerku. Jediné telefonní číslo, které mají na stránkách funguje jen v pracovní dny v 8-17 hod. Největší šok jsem ovšem zažila před chvíli, kdy jsem otevřela aplikaci trasování zásilky a zjistila, že 15 minut po mém hovoru s řidičem jsem zásilku odmítla převzít!!! Zásilka mi doručena nebyla, ani mě nikdo nekontaktoval a lživě uvádějí, že jsem ji odmítla převzít. Bohužel moje zásilka je rozměrná a výběr dopravce byl na dodavateli zboží. Já tuto společnost nevyužívám, protože již před lety jsem s ní měla špatné zkušenosti. Vidím, že se nic nezměnilo.

  6. Reagovat
    Petra 10.8.2021 v 10:39
    1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doprava s řidiči Geis strašná.

    ZÁPORY: Jsem znechucená panem řidičem,který měl zásilku dopravit za 1.dveře,dopravil,ale až po úplatku a to s velkou neochotou, jinak by nám nechal stát lednici na silnici.
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Petra 10.8.2021 v 10:56

    Objednané zboží bylo doručeno v pořádku,ale ochota řidiče strašná.

  8. Reagovat
    Jiří 14.8.2021 v 8:35

    Tak neschopnou společnost by měli zrušit. S jinýmy takové problémy nejsou.

  9. Reagovat
    Jan 16.8.2021 v 17:23
    1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Rychlost dodání standardní, ale neochota řidiče posunout balík dál než metr za vrátka a drzý pokus nechat podepsat převzetí před kontrolou stavu zásilky. Kdo nechce své zákazníky naštvat na poslední míli, ať si zvolí raději jiného dopravce.

    ZÁPORY: Je to o lidech, ale jednání řidiče příšerné.
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Burdova 18.8.2021 v 8:26
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Spokojenost. Zbozi prislo druhy pracovni den od prevzeti v CR dopoledne. Vsichni vstricni. Sledovali jsme zasilku na netu. Dovolali jsme se na depo I panu ridici na prvni zavolani. Pan ridic prijemny a sympaticky. Po precteni referenci na spolecnost na netu jsem mela obavy, kdy zasilku dostaneme. Vse probehlo v pohode. Dekuji spolecnosti I zamestnancum.
    Burdova, OSTROZSKA NOVA VES

    KLADY: Sledovani zasilky na netu, vstricnost a ochota zamestnancu, funguje zakaznicka podpora, lze se telefonicky domluvit a ziskat informace.
    ZÁPORY: Zadne.
    (0) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Markéta Klangová 3.9.2021 v 10:45

    Velka nespokojenost.
    1) Zbozi dopraveno na jinou adresu
    2)Po sjednaní noveho terminu s operatorkou – znovu opet nedodrzeno
    3)Domluva na dalsim terminu – opet nedodrzeno.
    Operatorka neprofesionalni a arogantni.
    OMLUVU ZAKAZNIKOVI za zpusobene problemy a vyraznou ztratu casu patrne Geis nezna a nema v popisu prace.
    Nesetkala jsem se nikdy s takto spatnym a nespolehlivym dopravce.
    Vyrazne nedoporucuji. Klangova

  12. Reagovat
    Tomáš 8.9.2021 v 14:09

    Neuvěřitelná arogance jak řidiče, tak operátorky jejich telefonní linky. Opakovaně se jim z depa zásilka nevlezla na vůz a když mi dnes zavolal řidič v 7:50 hod, že bude doručovat zásilku ve 12 hod a chce se ujistit, že budeme doma, tak jsme vše přeorganizovali a doma byli. Ve 14 hod, když zboží nebylo doručeno, tak jsme telefonicky kontaktovali řidiče a ten velmi arogantně řekl, že toho má hodně, že na nás zapomněl a že si můžeme stěžovat. Na jejich lince paní operátorka opět velmi neprofesionální a že to se přece stává a že jestli jsem někdy neudělal taky chybu atd.. NIKDY VÍCE COKOLIV S GEIS

  13. Reagovat
    Sandra 9.9.2021 v 11:25

    Tato společnost je nejhůře organizovaným podnikem co jsem poznala. V pondělí se jim nepodařilo doručit balík, od úterý slibuji že balíček přivezou a ve čtvrtek už balík odesílají pryč zpět odesílateli. Nedovolaš se nikam s nikým to nevyřešíš. Naposledy už nikdy víc .

  14. Reagovat
    Jan 21.9.2021 v 12:18
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Když jsem o víkendu objednával zboží, s vědomím, že mám do úterý čas sedět celý den doma a čekat, nenapadlo mne, že zásilku teprve v úterý dopraví na depo a doručovat budou někdy později. Tedy v době, kdy budu pracovat od nevidím do nevidím. Operátor na infolince bohužel nehovoří česky a proto se jen těžko cokoliv domlouvá. Na dotazy odpovídá v krátkých heslech, s tónem jež zcela zřetelně naznačuje, jak moc ho jeho práce obtěžuje. Kdyby šlo o mně, vím, že si GEIS příště nevyberu. Bohužel má však spousta prodejců stále smluvní spolupráci s tímto přepravcem a tak si člověk nevybere.

    KLADY: Minimální čekací doba na přepojení na operátora
    ZÁPORY: Zdlouhavá doprava Otřesný přístup operátora
    (0) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    Petr 30.9.2021 v 10:30
    1.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    40

    Katastrofální doba dodání

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: Odkládání zásilky na doručení pro nedostatek místa několikrát za sebou! Koho to zajímá, že nemají dostatek vozidel nebo řidičů, ať to raději zabalí a jdou podnikat v něčem jiném.
    (0) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Petr 3.10.2021 v 20:06

    GEIS hrůza,nebyli schopni dopravit zboží.Kontakt na firmu – nula,jenom automat,který to po chvilce zavěsí.Na e- maily neragují.
    Odesílatel si po 14 dnech stáhnul zboží a to mě bylo do 3 dnů dopraveno bez problémů.

    Nikdy,nikdy ….!!!

  17. Reagovat
    Veronika 4.10.2021 v 10:48
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    je to banda k******, která si neumí předat informace!

    3x mě otravovali na dovolené. Nejdřív ve středu, že mi naložili zásilku a že ji vezou, volal řidič. Tak jsem ještě s klidem řekla, že bylo domluveno doručení další týden v pondělí… volal někdo ve čtvrtek, že tu má napsáno, že chci zásilku až v pondělí. říkám ano a jestli bychom to mohli přendat na úterý, tak že ano… v pátek zas telefon, že mi vezou zásilku, to už do mě vjelo 220! tak jsem opakovala, že až na úterý! V pondělí telefon, že je za 10 minut u mě… tak chudák řidič bude celý den vozit mojí zásilku.

    KLADY: bývali by dovezli zásilku hned
    ZÁPORY: neberou v potaz žádost zákazníka... a to jsem jim chtěla ušetřit čas a nervy tím, že přesně stanovím den, kdy můžu celý den být zavřená doma a čekat...
    (0) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Soňa 6.10.2021 v 16:21
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilku jsem měla možnost sledovat po celou dobu přepravy na netu v sekci sledování zásilky a měla jsem tak přehled, kde se právě nachází. V den plánovaného dovozu sedačky jsem byla ráno informována prostřednictvím e-mailu s kontaktem a jménem řidiče. Řidič pan Soukup z regionu České Budějovice byl velmi příjemný už v telefonu, domluvili jsme spolu čas doručení a ten byl dodržen, pan Soukup byl velmi ochotný, se zbožím zacházel opatrně, sedačku dovezl před vchodové dveře a nad rámec svých povinností jí hned s manželem vybalil a odnesl až do obývacího pokoje našeho bytu. Já mohu společnost Geis jen pochválit a děkuji za Vaše služby.

    KLADY: Vše proběhlo v naprostém pořádku.
    ZÁPORY: Žádnou negativní zkušenost nemám.
    (0) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Lenka Bohdálková 12.10.2021 v 21:31

    Doba doručení víc jak týden. Neochota. Nevstřícnost. Přesto, že zboží měli zdarma donést za první zamykatelné dveře, vyhrožovali, že mi zboží nechají na zahradě pokud jim nedám 300 Kč. Firmu nedoporučuju.

  20. Reagovat
    Marcela Marcela 13.10.2021 v 16:09

    Příšerné jednání pracovníků. Drzost, neochota, až jsem se v jednu chvíli obávala, že dostanu přes h*** 🙈.
    Za mě obrovská nespokojenost s takovým chováním a přístupem!
    Jediný klad- zásilka byla doručena v daném termínu.

  21. Reagovat
    Yvetta 14.10.2021 v 12:04
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Poděkování panu řidiči Kindovi

    KLADY: Veliká spokojenost..pan ŘIDIČ KINDA velice ochotný, skvělá komunikace...moc moc děkuji
    ZÁPORY: Žádné
    (0) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Koláčková 15.10.2021 v 11:05
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá katastrofa, pokaždé, když nám Geis něco doručuje. Neprofesionální chování, v pátém měsíci těhotenství jsem musela přidržovat řidiči paletu, kde byl náklad vyšší, než já.
    Když doručovali podruhé, řidič mne při vykládce nechal samotnou držet boční stranu sauny, která nakonec spadla, protože jsem to prostě neudržela.
    Při třetím doručení mi jiný řidič řekl, že si pro vyložení z náklaďáku mám pořídit alespoň dva chlapíky. Tak jsem řekla, že to dělat nebudu. Za službu jsem zaplatila 650 Kč a musím si k tomu shánět další lidi, aby mi Geis byl vůbec schopen objednávku vyložit na silnici před dům?(což jak mi bylo řečeno jak Geisem, tak i společností od které jsem zboží vykládala, že to má řidič povinnost udělat sám). Nakonec mi to tedy nedoručili, protože jsem si já nesehnala pomoc. Šílené. Nechápu jak v dnešní době tyhle společnosti ještě fungují a že je vůbec možné, že se takhle neprofesionálně chovají.

    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz