Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.1Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

113 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Jedna velká katastrofa!!!!!

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Hrůza. Od 21.3 doruciji balík který doručí 4.4. Pořád odkládají že se nevešlo do auta. Pak ráno volaji že to nemůžou najít. Na mail firmě která nám balík poslala jim odpoví že balík je na autě a řidič se nám nedovolal. I když jsme s ním před 4 hodinami mluvili. No prostě geis největší ubožáci na světě. Už nikdy víc.

    Klady: Jediná paní na infolince u geis která se snažila pomoct.
    Zápory: Doručení skoro 3 týdny. Špatná komunikace. Absolutní ignorace zákazníka. Místo omluvy firmě která zaslala balík svádění na nedovolani tomu kdo na něj čeká. Hnus
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Deset dnů leží zboží v depu. Telefonicky se spojit nejde,mluvíte s robotem a emailem to samý. Jsou to darebáci !!!

  4. 2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Za deset dní zboží nedorazilo ji , leží v depu. Telefonicky se nelze spojit ,mluvíte s robotem a emailem také ne . Jsou to darebáci !!!

    Zápory: Za deset dní zboží nedorazilo,leží v depu. Telefonicky se nelze spojit mluvíte s robotem a emailem také ne. Jsou to darebáci!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Irena Hlozáková 22.1.2024 v 17:33

    Řidič a závozník neochotní, nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkala a to jsem měla těžký nábytek objednaný od jiné společnosti a všechno perfekt,stěhovali jsme oknem. Geis je katastrofa, 2 mladí kluci a nevýjdou vstříc a to mi bylo řečeno od firmy Geis, že oni nemusí být ochotní. Dva dcl vody v pračce a strašný problém. Zaplatila jsem si 800 za dopravu a odvoz za starou pračku, kterou mi neodvezli, že jsem ji nevypustila. Což jsem vůbec netušila, že něco takového je. Jsem starší a nemocná, tak se mnou zametli.

  6. Hnus hlavně vedení v Rajhradu, dementní arogantní picusi a hlavně amatér „jakože vedoucí“vypatlanej Večeřa Vojkovic

  7. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Hodnocení negativní!!!
    Absence oznámení o době předání zásilky (ani datum)!
    Nezkušený řidič, který se zve 10 minut před dodáním zásilky, nevnímá instrukce, kdy mu říkáte, jak se k vám dostane. Když se následně dostane do problému, žádá pomoc od vás!!!!
    Komunikace s operátorem vám nepomůže, pouze vás zahrnou hromadou blábolů. Případně vám chtějí zboží „někde“ složit – a vy se postarejte o to, abyste si ho dál převezli vlastními silami!!! Proklamovaný pro klientský přístup se nekoná. Operátor je naprosto neinformovaná a nezainteresovaná osoba, která disponuje jen notnou dávkou výmluv.

    Klady: Doba doručení není stanovena vůbec. Oznámení o doručení (" v následujících dnech") je snad výsměch. O tom, že upřesní čas doručení jenom píší, ale neudělají nic, respektive se vám ozve řidič 10 minut před předpokládanou vykládkou. Nevíte ani datum ani přibližnou dobu
    Zápory: Velmi špatná komunikace se zákazníkem. Bylo by zapotřebí smazat i tu část hvězdičky, která je v hodnocení nastavena.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Příšerný chování! Řidič Geis nám naboural vrata, lhal a ještě za mě zfalšoval doklad o převzetí zboží a to Planeo poslalo něco jiného, než jsme měli objednané! Když napíšu na Geis, tak mi napíše, že řidiče napomenou, že se omlouvá?!?! To mi ty plotovky, atd., nezaplatí!! Už nikdy Geis!

  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    My máme s touto společností tu nejlepší zkušenost. Velmi ochotný řidič, pan Mikan, nám přivezl sedačku. Nebyli jsme v termínu na místě vyložení, tak jsme se s ním domluvili, aby přijel za hodinu. Bez problému souhlasil, nabídl nám i pomoc s výnosem. Takže za nás velká spokojenost.
    Je to všechno o lidech.

    Klady: Vše proběhlo v nejlepším pořádku.
    Zápory: Nic.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  10. Nejhorší dopravní společnost. Po 10 dnech se neozvali a zboží taky nikde.A telefonická domluva? To by jsem v dnešní době chtěla moc.

1 2 3 11

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo