Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.1Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

117 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Zboží nebylo doručeno včas , stále psali na rampě v Modleticích. Komunikace s chatem ( info linkou ) otřesná a jen urgovali. Bez upozornění na termín závozu mi volal náhle řidič, zda jsem doma, že jede. Jednalo se o velmi arogantního ukrajinského řidiče. Nakonec zboží nedopravil a už nebral telefon a odjel zpět do Modletic. Druhý den jsem si vzal dovolenou a požádal telefonicky o možnost jiného řidiče. Druhý den po řadě urgencí s info centrem Geis, přijel český řidič a vyklopil mi zboží i s dřevenými paletami před dveře. Zboží jsem mu ještě musel pomoci hydralickým vozíkem dostat z korby, protože sám to nedokázal. Po první zkušeností s touto společností jsem znechucen a nikomu ji nedoporučuji využívat.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velice špatná zkušenost

    Klady: Nedodržují termíny dodání. Komunikace pouze s operátorem,který stejně nic neví o konkrétní situaci v depu
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 3.5
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    70

    Rychlé a podrobné informace pro zákazníky ale chování řidiče je hodnoceno 1 hvězdičkou

    Klady: Rychlé a podrobné informace pro zákazníky
    Zápory: Chování řidiče je hodnoceno 1 hvězdičkou
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Jedna velká katastrofa!!!!!

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Hrůza. Od 21.3 doruciji balík který doručí 4.4. Pořád odkládají že se nevešlo do auta. Pak ráno volaji že to nemůžou najít. Na mail firmě která nám balík poslala jim odpoví že balík je na autě a řidič se nám nedovolal. I když jsme s ním před 4 hodinami mluvili. No prostě geis největší ubožáci na světě. Už nikdy víc.

    Klady: Jediná paní na infolince u geis která se snažila pomoct.
    Zápory: Doručení skoro 3 týdny. Špatná komunikace. Absolutní ignorace zákazníka. Místo omluvy firmě která zaslala balík svádění na nedovolani tomu kdo na něj čeká. Hnus
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Deset dnů leží zboží v depu. Telefonicky se spojit nejde,mluvíte s robotem a emailem to samý. Jsou to darebáci !!!

    • Hrůza!!!!!
      Objednávka v úterý 8.5.
      Pátek 10.5. Zásilka bude dnes doručena. Telefon řidiči neexistuje doručené číslo.Telefon na geis.Nové číslo na řidiče. Náklad nenaložen měli jsme špatné číslo na vás. Moje zásilka dostává prioritu. Přivezeme v pondělí.V pondělí nic. Telefon na Geis. Přivezeme zítra. Úterý v 9.00 email zásilka bude dnes doručena.čislo na řidiče opět to neexistující. Telefon na Geis. Nové číslo na řidiče. Řidič tento den není v práci. Nový telefonát na Geis. Nové telefonní čislo na řidiče.Konečně vím,kdy přijedou. 14.5. Jsou tady. Pánové jsou v pohodě.Zásilka byla lednice,kterou Elektro Word slíbil přivést ve čtvrtek 9.5. Stará je od středy vymontovaná, abych dopravce nezdržovala. Jsem tedy týden bez lednice. Už nikdy víc.

  7. 2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Za deset dní zboží nedorazilo ji , leží v depu. Telefonicky se nelze spojit ,mluvíte s robotem a emailem také ne . Jsou to darebáci !!!

    Zápory: Za deset dní zboží nedorazilo,leží v depu. Telefonicky se nelze spojit mluvíte s robotem a emailem také ne. Jsou to darebáci!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Irena Hlozáková 22.1.2024 v 17:33

    Řidič a závozník neochotní, nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkala a to jsem měla těžký nábytek objednaný od jiné společnosti a všechno perfekt,stěhovali jsme oknem. Geis je katastrofa, 2 mladí kluci a nevýjdou vstříc a to mi bylo řečeno od firmy Geis, že oni nemusí být ochotní. Dva dcl vody v pračce a strašný problém. Zaplatila jsem si 800 za dopravu a odvoz za starou pračku, kterou mi neodvezli, že jsem ji nevypustila. Což jsem vůbec netušila, že něco takového je. Jsem starší a nemocná, tak se mnou zametli.

  9. Hnus hlavně vedení v Rajhradu, dementní arogantní picusi a hlavně amatér „jakože vedoucí“vypatlanej Večeřa Vojkovic

  10. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Hodnocení negativní!!!
    Absence oznámení o době předání zásilky (ani datum)!
    Nezkušený řidič, který se zve 10 minut před dodáním zásilky, nevnímá instrukce, kdy mu říkáte, jak se k vám dostane. Když se následně dostane do problému, žádá pomoc od vás!!!!
    Komunikace s operátorem vám nepomůže, pouze vás zahrnou hromadou blábolů. Případně vám chtějí zboží „někde“ složit – a vy se postarejte o to, abyste si ho dál převezli vlastními silami!!! Proklamovaný pro klientský přístup se nekoná. Operátor je naprosto neinformovaná a nezainteresovaná osoba, která disponuje jen notnou dávkou výmluv.

    Klady: Doba doručení není stanovena vůbec. Oznámení o doručení (" v následujících dnech") je snad výsměch. O tom, že upřesní čas doručení jenom píší, ale neudělají nic, respektive se vám ozve řidič 10 minut před předpokládanou vykládkou. Nevíte ani datum ani přibližnou dobu
    Zápory: Velmi špatná komunikace se zákazníkem. Bylo by zapotřebí smazat i tu část hvězdičky, která je v hodnocení nastavena.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 12

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo