Pošta bez hranic je dopravce, který se zabývá přepravou balíků do zahraničí. Specializuje se především na české eshopy, které posílají zásilky do ciziny. Využitím této služby eshop ušetří peníze. Pošta bez hranic sama zaveze zásilky do zahraničí a rozešle místními přepravními službami. Vám tak odpadnou náklady za zahraniční poštovné.
Představení dopravce
Pošta bez hranic je zajímavý projekt, který vznikl v roce 2010. Od té doby rozeslali balíky téměř 11 milionům adresátů po celé Evropské unii. Specializuje se na to, jak eshopům zajistit levnější dopravu do zahraničí. Jsou schopni převzít i velké množství zásilek. Cena se dohaduje individuálně, při větším množství se vytváří cena průměrná.
Přehled služeb
Pošta bez hranic zajišťuje odeslání zásilky v den přijetí a její sledování. Zásilky kontrolují a informují o případném riziku nepřevzetí. Využívají služby více přepravců. V jejich režii je rovněž inkasování dobírek a zasílání na váš účet, a to bez poplatku.
Rovněž se postarají o případnou reklamaci s cílovými dopravci. Zásilka bude odeslaná vždy pod vaším jménem, reklamace a nepřevzaté zásilky se vrátí zpět na jejich sklad. Zásilky mohou zasílat kumulovaně ale i jednotlivě. Nabízí také širokou škálu obalových materiálů. Máte možnost rovněž odeslat zásilky bez uzavření smlouvy.
Sledování zásilek
Sledování zásilek můžete provést jednoduše pomocí online trackingu. K tomu vám stačí referenční číslo, které vám firma při převzetí vygeneruje.
Úspora nákladů probíhá následovně – klient všechny zásilky do zahraničí přepošle Poště bez hranic. Ta je převezme a sama převeze za hranice. Předá je místním přepravcům. Ti je poté rozešlou koncovým zákazníkům.
Zajímavé odkazy
- Fulfillment pro e-shopy
- Sledování zásilek
- Ceník přepravy
- Vše o službě – jak funguje
- Ostatní služby
- Zásady pro balení zásilek
- Založte si účet na PoštaBezHranic.cz
Kontakty
- Telefon: +420 576 013 970
- Email: info@postabezhranic.cz
- Centrála společnosti: FROGMAN s.r.o., Komenského 25, 763 02 Zlín
Prvá a veľmi zlá skúsenosť !!! Číslo zásielky: 13262-bb22695/Odosielateľ: PLAČEK PREMIUM, s.r.o./ Váš kuriér mi chcel dodať zásielku , bez akéhokoľvek avíza ,zrovna v deň ,keď som bol objednaný na celý deň na zákrok nemocnici bez . Požiadal som ho aby aby bol doručený v najbližší pracovný deň , namiesto doručenia zásielku uložil v BA Petržalke. – došiel mi sice mail, ale bez oznámenia čo Ďalej aký bude postup , či mal som ja bez invalida bez nohy a hendikepovaný utekať do Petržalky či -čo??? , Okrem toho som objednal dopravu zásielky na byt a nie do skladu! Takže som bez zásielky , Váš telefón 16 877 je nefunkčný .
Kopriva, mob. +421 911 425 685
Už včera bol na ceste ku mne balík (sledovanie zasielky) z eshopu z ktorého mi dnes volali ci ho môžu poslať aj nekompletny ??
Tomu hovorím super služba.
Od 22.12.2021 je na sklade Bratislava – Petržalka zásielka, do dnešného dňa nebolo vykonané jej doručenie.
zásilky do FR – rychlejší doručení a taky levnější než např. ČP
Dobrý den, Jsem uživatel Pošty bez hranic. Poslední dobou se vyrojilo několik problémů.
Mojí zásilku zapomněli 14 dní ve skladu zákazník v Německu na ní marně čekal – vyskytla se systémová chyba.
Mojí zásilku do Belgie odeslali s DHL a nikdo z pracovníků nevěděl kde zásilka je. Po třech týdnech se podařilo zásilku doručit.
Velký problém mám s vyúčtováním faktur, kde nejsou uvedeny příplatky za nadrozměrnou zásilku, ale přitom se skrytě započítají do výsledné ceny. To je velmi nepřehledné a nestandartní.
Někdy dojde k naúčtování tohoto poplatku 2x. Je velmi těžké to vyhledat. Zatím jsem to odhalil 3x během 2 měsíců. Přitom jde o tisícové částky. Je velmi obtížné se s nimi domluvit komunikace vázne a trvá dlouho, tvrdí že je vše v pořádku a nechtějí to řešit. Po telefonátu najednou uznali svou chybu – opět systémová chyba. Reklamace jsou časově velmi náročné. Rád bych napsal někomu z vedení, ale na stránkách mají jenom jednu e-mail adresu a pouze jeden telefon.
Přeji hezký den
Problémy s reklamací ztracené zásilky. Pošta bez hranic neodpovídá na dotazy a nechce ztracenou zásilku řešit :(
Dobrý den, Martine, reklamace běžně řešíme a odpovídáme na všechny dotazy. Pokud bylo něco v nepořádku, napište nám přímo na vedeni@postabezhranic.cz a my se to podíváme.
Díky moc za pochopení a hezký den. Tým Pošty bez hranic