Pošta bez hranic

Pošta bez hranic je dopravce, který se zabývá přepravou balíků do zahraničí. Specializuje se především na české eshopy, které posílají zásilky do ciziny. Využitím této služby eshop ušetří peníze. Pošta bez hranic sama zaveze zásilky do zahraničí a rozešle místními přepravními službami. Vám tak odpadnou náklady za zahraniční poštovné.

1x1.trans - Pošta bez hranic

Logo – Pošta bez hranic

Představení dopravce

Pošta bez hranic je zajímavý projekt, který vznikl v roce 2010. Od té doby rozeslali balíky téměř 11 milionům adresátů po celé Evropské unii. Specializuje se na to, jak eshopům zajistit levnější dopravu do zahraničí. Jsou schopni převzít i velké množství zásilek. Cena se dohaduje individuálně, při větším množství se vytváří cena průměrná.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Pošta bez hranic zajišťuje odeslání zásilky v den přijetí a její sledování. Zásilky kontrolují a informují o případném riziku nepřevzetí. Využívají služby více přepravců. V jejich režii je rovněž inkasování dobírek a zasílání na váš účet, a to bez poplatku.

Rovněž se postarají o případnou reklamaci s cílovými dopravci. Zásilka bude odeslaná vždy pod vaším jménem, reklamace a nepřevzaté zásilky se vrátí zpět na jejich sklad. Zásilky mohou zasílat kumulovaně ale i jednotlivě. Nabízí také širokou škálu obalových materiálů. Máte možnost rovněž odeslat zásilky bez uzavření smlouvy.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Sledování zásilek můžete provést jednoduše pomocí online trackingu. K tomu vám stačí referenční číslo, které vám firma při převzetí vygeneruje.

Úspora nákladů probíhá následovně – klient všechny zásilky do zahraničí přepošle Poště bez hranic. Ta je převezme a sama převeze za hranice. Předá je místním přepravcům. Ti je poté rozešlou koncovým zákazníkům.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 576 013 970
  • Email: info@postabezhranic.cz
  • Centrála společnosti: FROGMAN s.r.o., Komenského 25, 763 02 Zlín
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení
Evropská přepravní společnost

10Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
10
2.7Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.3
KLADY
  • spolehlivost a komunikace
  • rychlost doručení
  • široká nabídka služeb
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

5 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Peter 28.12.2021 v 11:11

    Od 22.12.2021 je na sklade Bratislava – Petržalka zásielka, do dnešného dňa nebolo vykonané jej doručenie.

  2. Reagovat
    Antoine 23.11.2021 v 8:17
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    zásilky do FR – rychlejší doručení a taky levnější než např. ČP

    KLADY: - komunikace - zákaznický servis odpovídá rychle - fakturace až po doručení zásilky
    ZÁPORY: - prozatím nic
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Svatopluk 15.10.2021 v 19:25

    Dobrý den, Jsem uživatel Pošty bez hranic. Poslední dobou se vyrojilo několik problémů.
    Mojí zásilku zapomněli 14 dní ve skladu zákazník v Německu na ní marně čekal – vyskytla se systémová chyba.
    Mojí zásilku do Belgie odeslali s DHL a nikdo z pracovníků nevěděl kde zásilka je. Po třech týdnech se podařilo zásilku doručit.
    Velký problém mám s vyúčtováním faktur, kde nejsou uvedeny příplatky za nadrozměrnou zásilku, ale přitom se skrytě započítají do výsledné ceny. To je velmi nepřehledné a nestandartní.
    Někdy dojde k naúčtování tohoto poplatku 2x. Je velmi těžké to vyhledat. Zatím jsem to odhalil 3x během 2 měsíců. Přitom jde o tisícové částky. Je velmi obtížné se s nimi domluvit komunikace vázne a trvá dlouho, tvrdí že je vše v pořádku a nechtějí to řešit. Po telefonátu najednou uznali svou chybu – opět systémová chyba. Reklamace jsou časově velmi náročné. Rád bych napsal někomu z vedení, ale na stránkách mají jenom jednu e-mail adresu a pouze jeden telefon.
    Přeji hezký den

  4. Reagovat
    Martin 18.6.2021 v 0:43

    Problémy s reklamací ztracené zásilky. Pošta bez hranic neodpovídá na dotazy a nechce ztracenou zásilku řešit :(

    • Reagovat
      Pošta bez hranic 10.8.2021 v 9:03

      Dobrý den, Martine, reklamace běžně řešíme a odpovídáme na všechny dotazy. Pokud bylo něco v nepořádku, napište nám přímo na vedeni@postabezhranic.cz a my se to podíváme.

      Díky moc za pochopení a hezký den. Tým Pošty bez hranic

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz