FOFR

FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.

1x1.trans - FOFR

Logo – FOFR

Představení dopravce

FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.

Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.

V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • E-mail: info@fofrcz.cz
  • Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

7.5 Hodnocení
Česká přepravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
3Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.5
Jednání se zákazníkem
2.6
KLADY
  • možnost sledování zásilky
  • lze změnit termín doručení
ZÁPORY
  • špatná komunikace
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

84 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Petra 3.5.2022 v 21:55
    1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Žádné oznámení předem o doručení zásilky. Oznámeno v den závozu 27.4.2022 v 11 hodin. Telefonicky jsem domluvila nové doručení na 3.5. vzala si dovolenou a čekala. Bohužel žádná sms s doručením již nepřišla. Při kontaktování slečny z depa mi bylo řečeno, že již byla zásilka vrácena i když jsem měla domluvený druhý termín závozu….. Tak to je FOFR.

    KLADY: Bohužel žádné
    ZÁPORY: Nespolehlivost
    (1) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Tomáš Hon 25.4.2022 v 9:15
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručeno mělo být 22.4. , 25.4. strohá sms, že bude z kapacitních důvodů doručeno až 27.4. Jestli má kdo převzít je nezajímá. Jedna z nejhorších logistických firem, kterou jsem potkal.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Doručeno mělo být 22.4. , 25.4. strohá sms, že bude z kapacitních důvodů doručeno až 27.4. Jestli má kdo převzít je nezajímá. Jedna z nejhorších logistických firem, kterou jsem potkal.
    (1) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Karel 30.3.2022 v 16:25
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Již potřetí mi tato společnost doručuje zásilku a ještě ani v jednom případě nepřijeli ve smluvený termín. V předchozích případech poslali SMS, že z kapacitních důvodů nestíhají. Dnes však ani to a uvedený telefonní kontakt je nedostupný

    KLADY: težko říci, zatím jsem pozitiva nenašel
    ZÁPORY: Již potřetí mi tato společnost doručuje zásilku a ještě ani v jednom případě nepřijeli ve smluvený termín. V předchozích případech poslali SMS, že z kapacitních důvodů nestíhají. Dnes však ani to a uvedený telefonní kontakt je nedostupný
    (1) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Jitka 15.3.2022 v 11:31

    Hodnotim negativně.Nedodrzuji dodací dobu,nemají prý dovoz zásilky na trase,měla být doručena v pondělí app urgenci v úterý ale chtěli ji přivést až ve středu.Pri reklamaci dodání by museli snížit prepravne.

  5. Reagovat
    Jitka 15.3.2022 v 11:25
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Hodnotím jako nejhorší doprava co znam

    KLADY: Zásilka přišla neposkozena
    ZÁPORY: Zásilka měla být doručena v PO do 16 hod.Po urgencích v Úterý dopoledne.Zrejme neznají všeobecné podmínky,doručení do 24 hod ani omylem!!Byla to pobočka FOFR v Havlíčkově Brodě
    (0) (1)You have already voted this
  6. Reagovat
    PROKY 7.3.2022 v 18:17
    1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilka šla přes depa Kafka Transport a Lorenc Logistik a jednalo se o plotové sloupky opatřené práškovou barvou.
    Od dodavatele bylo zabaleno ve 3 vrstvách (streč. folie+bublinková folie+streč. folie) . Bohužel zásilku přebírala manželka a nezkontrolovala,v jakém je stavu – naše chyba.
    7 balíků ze 7 mělo poškozený obal,nekteré dokonce rozřezané nějakým nožem,až na železo pod barvou,jiné odřené. Řidič samozřejmě telefon nezvedal,ani nezavolal zpět,když se mu odpoledne po zjištění tohoto poškození volal – asi věděl proč,protože pak jsem volal ještě jednou a měl obsazeno.
    Ihned jsem reklamoval,ale prý nebyla sepsána výhrada,tak nemám nárok.
    Třešničkou na dortu je,že jako důkaz mi poslali Přepravní lístek,kde nebyla výhrada zapsána,ale byl tam podpis mojí manželky,i když řidiči nic nepodepisovala!!!
    Reklamoval jsem i to,ale dle nich manželka lže a dokument podepsala – mohu s klidem říct,že to opravdu není její písmo,ani podpis.
    Takže za mě – FOFR už nikdy a když nebude na výběr jiný dopravce a budu muset přetrpět FOFR,tak se bude přebírat s plnou parádou,tzn. kontrolovat,fotit,zapisovat a rozbalovat,aby jsem dostatečně nakrmil jejich systém informacemi.

    KLADY: nic-nepředčí snad ani Českou poštu
    ZÁPORY: Falšování podpisů o přejímce zásilky; v depech a za volantem dobytek,který Vám poničí zboží; řidič nezvedá telefon.
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Štěpán 3.3.2022 v 10:45
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Moje objednávka byla doručována, následně ztracena a po 3 týdnech konečně doručena.. V dobírce bylo zahrnuto i vynesení do patra.. Řidič mi řekl že nezjistí jestli je vynesení do patra zaplacené, předal mi zásilku a odjel.. Smutné

    (0) (1)You have already voted this
  8. Reagovat
    Dagmar 21.2.2022 v 19:42
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po přečtení některých recenzí jsem očekávala potíže, prodlevy, výmluvy apod. ALE …..zboží na Moravě naložili jeden den, druhý den svezli na depo a třetí den doručili. Člověk na dispečinku ve Zdibech (podle hlasu mladý kluk) ochotný, sdílný, slušný. Vyhledal mi zásilku, řekl kdo mi zásilku doručí a dal telefonní kontakt. Balík vážil téměř 11kg a proto mě velmi mile překvapil p. Nagy, který mi jej doručoval, a aniž bych se ho o to musela prosit, mi jej sám naložil do auta :-) Kéž by takových firem a ochotných lidí bylo více!

    KLADY: - rychlost - ochota - vstřícnost
    ZÁPORY: nic
    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Miroslav J. 18.2.2022 v 18:27

    Vše v pořádku. Po přečtení komentářů jsem měl trochu obavy, ale vše o lidech (pan Veverka asi ze skladu Liberec) vstřícný a dobré jednání. Děkuji.

  10. Reagovat
    Miroslav J. 18.2.2022 v 18:23
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doporučuji. Zboží předáno bez problémů. Jednání řidiče (pan Veverka asi ze skladu Liberec) příjemné a vstřícné. Děkuji.

    KLADY: rychlost
    ZÁPORY: nic
    (0) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Lenka 4.2.2022 v 10:40
    1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednána rozkládací pohovka, dorazily tři sekery. Nakonec pan řidič dohledal sedačku, kterou jsem si s ním musela vynést sama, i při zaplacení výnosu. Řidič odjel, já balík rozdělila a měla jsem tam úplně jiné zboží. 😳🤣 A ještě u nás řidič zapoměl sekery. Po několika telefonátech jsem se dozvěděla, že řidič zapoměl můj balík naložit. Ale že se vrátí pro sekyry a naložíme spolu!!! sedačku zpět, vrátí mi peníze a druhý den mi dovezou správnou. Tak se i stalo, ovšem při zajíždění k nám pan řidič urazil kus schodů, což nějak zapoměl říct.
    Druhý den k nám, pro jistotu, druhý řidič nezajel zůstal stát kus od domu a jen otevřel boční dveře dodávky a chtěl peníze. Odmítla jsem zaplatit, dokud nebudu mít pohovku v domě. Vztekle na mě ňafal, že to určitě váží 120 kg, když si to nemůžu odnést. Jen jsem mu řekla, že je mi jedno, jestli 120, nebo 5, prostě jsem zaplatila výnos a protože se choval arogantně a vztekle, nechtěla jsem mu ani pomáhat.
    Za mě jednoznačně už nikdy!

    KLADY: Rychlé vyřešení problému.
    ZÁPORY: Jednání zaměstnanců.
    (0) (2)You have already voted this
  12. Reagovat
    Jiří 19.1.2022 v 17:28

    Krabice (ač označena nálepkami Křehlé) přišla promáčknutá, rozbitá a ze strany otevřená. Nic nechybělo, zboží není zničené, jen má rozbité obaly.
    Jinak bych neměl výhrady, bohužel kvůli této věci nemohu doporučit.

  13. Reagovat
    Pavel Šefčík 13.1.2022 v 3:37

    Naprostá nespokojenost, při stížnosti popření všeho, nevybavený řidič spoléhající na to, že mu paletu někdo prostě pomůže vyložit. Velmi drahá přeprava, jednou stačilo.

  14. Reagovat
    Markéta 12.1.2022 v 12:20
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Totální katastrofa!
    Fofr mi vezl autobaterii, kterou jsem nutně potřebovala. V SMS od nich stalo, že je možná platba hotově/kartou. Zvolila jsem platbu kartou, protože na vesnici s nepojizdným autem se da opravdu špatně vybrat.
    Pan přepravce mi oznámil,ze si platební terminál nechal doma no a ze se to prostě stane. V podstatě mi oznámil,ze je to moje vina,ze jsem nemela připravenou hotovost a on za to nemůže. Takže jsem na přepravce spustila jestli si ze mě dělá prdel a jak to chce udělat když tu autobaterii potřebuju abych se měla jak dostat do práce. Bylo mu to naprosto ukradený, div se mi nevysmál do obličeje a řekl mi at si jdu vybrat teda…
    Naprosto příšerná zkušenost a už nikdy vic!!

    ZÁPORY: Arogantní řidič Špatná komunikace
    (0) (1)You have already voted this
  15. Reagovat
    Jana 7.12.2021 v 10:53
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Ráda bych pochválila pana řidiče č. 04. Milý, ochotný, usměvavý… V dnešní době téměř nevídané…

    KLADY: Velká spokojenost
    (2) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    V.V. 23.11.2021 v 11:30
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost, dopravce ráno poslal zprávu, řidič deset minut před příjezdem zavolal… Vše bez jakýchkoliv komplikací.

    KLADY: Rychlost, přístup, cena
    ZÁPORY: Nula
    (0) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Bedřich 16.11.2021 v 12:02
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nebyl jsem předem informován o termínu doručení, neoznačené auto přijelo do ulíce zaparkoval u sousedů, troubení, a oznámení o uložení zásilky u souseda ,když jsem se dovolal řidiče byl sprosty a arogantni že mu to ukázala navigace, za celý život jsem podobně jednání nezažil a to mi bude 58 , je velká škoda že máte takoveto dopravce

    KLADY: Nevidim
    ZÁPORY: Jak jsem již psal, bez předchozí zprávě o termínu doručení, doručování na jinou adresu, a to je super
    (0) (1)You have already voted this
  18. Reagovat
    Elen 11.11.2021 v 11:12
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vyzdvihla bych pana ve Zdibech, pana operátora. Byl ochotny a vyřešil můj problém.

    KLADY: Operator na lince ve Zdibech, rychlost doručení.
    ZÁPORY: Zmatky, kde je zásilka... Operátoři nevidí, kde je zásilka, když zásilku neprevzalo jejich DEPO. Špatný systém.. Chyba ne doručovatelu zásilek, ale vedení, kdo vymyslel systém.. ..
    (0) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Daniel 25.10.2021 v 13:59

    Takže mi třikrát nebyli schopný dovést balík v hodnotě 10 000kč a musel jsem je nahánět po Praze a pak když jsme se domluvily tak jsi nepředali informace a zas nedovezli takže nic nikdy přes toto neposílejte ušetřete své nervy

  20. Reagovat
    Hrach Pavel 19.10.2021 v 10:28

    Nedoporučuji. V termínu stěhování nám bylo sděleno, že si “děláme prdel a že to dělat nebudou” a normálně odjeli. Jednalo se o standartní byt 3+1 bez nutnosti stěhovat vybavení obýváku a kuchyně. Jen ložnice a dětský pokoj.

1 2 3 4

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz