FOFR

FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.

1x1.trans - FOFR

Logo – FOFR

Představení dopravce

FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.

Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.

V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • E-mail: info@fofrcz.cz
  • Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

7.5 Hodnocení
Česká přepravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
3Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.5
Jednání se zákazníkem
2.5
KLADY
  • možnost sledování zásilky
  • lze změnit termín doručení
ZÁPORY
  • špatná komunikace
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

61 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    MP 22.12.2020 v 16:00

    Absolutní katastrofa. Jednání příšerné, bez omluvy mi bylo oznámeno, že zboží dorazí druhý den, kontaktní osoba byla drzá. Koberec dovezli zlomený, nulová možnost to řešit. Když jsem navíc později potkal jejich dodávku na cestě malém mě při nebezpečné agresivní jízdě vytlačila do svodidel.

    • Reagovat
      Maru Kudrnka 18.8.2021 v 22:49

      Jsem spokojená. Zboží dorazilo v pořádku již druhý den, řidič měl balíček se skleněnými dózičkami dobře uložen. Milý mladík, se zájmem o to, co mi přivezl. Nezbylo nic, než popřát mu šťastnou cestu do cíle. Ráda využiji při další objednávce stejného dopravce.

  2. Reagovat
    Darina Krejčí 15.1.2021 v 6:11
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Fofr je “fofr” v opacnem slova smyslu. Totalni katastrofa, nikdo se mnou nekomunikuje, jejich 3pracovni doba dodani je ze zanru scifi a fantasy, a muj balik stale nemam..
    Hruza, des, katastrofa. Poprve a naposled.

    KLADY: -
    ZÁPORY: Komunikace Rychlost nebo spise v pripade prepravy pomalost Nedodani v terminu, neposkytnuti informaci
    (4) (2)You have already voted this
    • Reagovat
      Hanz 30.6.2021 v 15:39

      Fofr ? Spíš šnek ?!rano mi napíši že přijde balík ,celý den čekám a nic ,druhý den také nic a až poté se uráčí doručit.

  3. Reagovat
    HL 15.1.2021 v 8:41

    Nikdy víc. Arogantní řidič předávající zásilku, arogantní paní do telefonu, při předávání zpětné vazby. Prostě jsme Vám jednou něco vezli a to, že je to naposledy je nám jedno…

  4. Reagovat
    Martin 19.1.2021 v 14:05

    Bohužel přivezli poškozené zboží, podmáčené, děravý obal a protože jsem si toho při předávce nevšiml (byl černý igelitový obal) a díra v něm vidět nebyla a voda z obalu vytekla taky až rozbalení, tak se se mnou potom nikdo nebavil. Že jsem si to měl zkontrolovat. Jsou to s odpuštěním diletanti. Chovají se nezodpovědně k balíkům a neférově k zákazníkům. S Fofrem už nechci mít nikdy nic společného.

    • Reagovat
      Jan 13.9.2021 v 10:00

      Dopravce fofr je neco s cim sem ze setkal poprve a musim rict ze je to neco sileneho.uz sest dnu cekam na zbozi ktere maji v depu.tel nikdo nezveda na meil nikdo neodpovida.uz jsem psal i prodejci prez jake kr….y mi to poslal .no proste mazec

  5. Reagovat
    Tereza K. 21.1.2021 v 11:25
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po zaplacení objednávky jsem si všimla jména dopravce, slyšela jsem o něm poprvé v životě, tak jsem trochu zapátrala v recenzích a dost jsem se bála ale komunikace byla již od počátku v pořádku, Fofr mi zasílal informační e-maily a zásilku jsem mohla i sledovat. Hned druhý den ráno mi přišla SMS o doručování v tentýž den, zavolala jsem, domluvili jsme se a zboží mám doma.
    Kurýr milý, ochotný a zdvořilý, ještě se omlouval že nestihl přijet přesně na čas, jak mi po telefonu řekl ale šlo o pár minut na víc :) za mě spokojenost.

    KLADY: - komunikace - doba dodání do 24 hod. - ochotný kurýr
    (2) (7)You have already voted this
  6. Reagovat
    Fišer Pavel 22.1.2021 v 10:41
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Informační SMS přijde ráno s tím, že ‘dnes vám doručíme zásilku’ bez jakéhokoli časového okna a nakonec ten den vůbec nedorazí. Další den znovu stejná SMS, zásilka dorazila v 17:20. Za to že prodejce nepředal dopravci informaci o objednaném zpětném odběru spotřebiče, FOFR sice nemohl, ale ochota situaci řešit byla nulová (do eShopu už jsem se nedovolal), takže mi zůstala stará pračka před domem :-((( Mladý chlapec kurýr mi veze 80kilovou pračku, ale NEMÁ RUDLÍK!, takže jsme jí táhli od silnice do domu v rukou (nevím jak by to řešil, kdyby zboží přebírala manželka). Když nakonec došlo na podepisování převzetí zásilky, zjistil, že nemá ani tužku, takže rychle odjel se slovy ‘Já to podepíšu za vás’ (!!!).
    Má zkušenost: FOFR NEBRAT! Už nikdy více!

    KLADY: Název firmy - byl by skvělý, kdyby tomu kvalita odpovídala.
    ZÁPORY: Chaotická a zmatečná komunikace, zboží dlouho na cestě, nevybavenost a neprofesionálnost kurýra.
    (6) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Bohumila 4.2.2021 v 0:43
    4
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    100

    Řidič, pan Hlávka, byl velice ochotný, měl slušné jednání a chování. Zásilku mi zavezl přesně na místo, kam jsem potřebovala.
    Za mě jedině pochvala!

    KLADY: Ochotný řidič, reaguje na sms, komunikativní
    ZÁPORY: delší doba dodání, víc než 24 hodin, vysoká cena vůči dlouhé době dodání
    (0) (2)You have already voted this
  8. Reagovat
    Michaela 15.3.2021 v 13:43

    Přes Fofr jsme si objednávali lino. Přítel si vzal kvůli převzetí volno, v sms stálo, že ten den ho doručí. Když večer stále doma lino nebylo a ani nikdo nevolal, volali jsme nejdříve na uvedené číslo na doručovatele, ten nám řekl ,,joooo vidíte, no mě se to ráno už nevešlo do auta, tak vám ho dovezeme zítra”. Samozřejmě nám o tom nikdo nedal vědět. Byli jsme vzteky bez sebe, protože přítel si bral volno a já ženská bych sama lino neutáhla, takže jsme volali znova, jestli je možné, že by mi druhý den lino pomohl vynést, doručovatel arogantní a totálně neochotný, že to nemá v popisu práce. Jenže my jsme se zařídili podle informací, bohužel si přítel už volno brát nemohl. Volali jsme na zákaznickou linku a chtěli si stěžovat, protože člověk si zaplatí službu a oni vám v podstatě plivou do tváře. Další arogantní člověk na zákaznické lince to zvedl a absolutně nemístně začal na přítele nějakou vymyšlenou taktiku, že řidič měl nahraný hovor s ním a že se vyjadřoval vulgárně a křičel na něj. Přítel přestože jsme dostali takovou čočku, tak byl naprosto v klidu a jen asertivně se snažil domluvit, abych nemusela lino táhnout sama do 3. patra. (do výtahu se nevešlo) Samozřejmě jsme nic nevyřešili, na zákaznické lince se nám v podstatě vysmáli a já trnula strachem, co mi s prominutím za ,,p***” přiveze lino. Nakonec mi ho pomohl vynést až do bytu. S touto společností už nikdy, roky jsme si stěžovali na poštu, a v tomto případě tedy – zlatá Česká pošta! :-)

  9. Reagovat
    Pavla 23.3.2021 v 17:50
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Pan po telefonu se vsim pomohl a rovnou jsme udelali objednavku na prepravu. Druhy den, ve sjednany cas, kuryr prijel a vse odvezl s usmevem na tvari. Kuryr byl mily a ochotny. Jako jedina spolecnost (obvolala jsem 6 spolecnosti) mi odvezla 4 kola od auta, bez zadnych problemu, blbych kecu a jeste za levno. Mohu vrele doporucit.

    KLADY: Ochota, rychlost, cena, komunikace
    ZÁPORY: Zadne
    (1) (3)You have already voted this
  10. Reagovat
    Veronika Prokešová 27.3.2021 v 20:52
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Rychlé doručení, žádný problém 👍
    Příjemný závozník

    KLADY: Rychlost Cena
    (0) (3)You have already voted this
  11. Reagovat
    Alojz 1.4.2021 v 3:17
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zatial prva zasielka, ale absolutna spokojnost so vsetkym. Sposob komunikacie, rychlost dorucenia, cena, vsetko super. Rad vyuzijem v pripade potreby i v buducnosti.

    KLADY: jednym slovom perfektne
    ZÁPORY: O ziadnych neviem.
    (1) (2)You have already voted this
  12. Reagovat
    Váňová 8.4.2021 v 15:56
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Objednala jsem si baterku do auta. Vzhledem k tomu, že je sice jaro ale ráno dost nasnežilo, tak jsem se bála aby k nám do kopce pan vybec vyjel a už si plánovala jak budu muset baterku odnést.
    A víte co? Nejen že baterka přišla druhý den od objednání. Ale pán mi ji přinesl až ke dveřím. Tleskám a děkuji!
    Udělal mi tím opravdu radost. Miluju tyhle milý překvapení.

    Komunikace po telefonu super.

    KLADY: Rychlost dodání Odnos až ke dveřím Super komunikace po telefonu
    (1) (2)You have already voted this
  13. Reagovat
    Robert 15.4.2021 v 8:03

    ABSOLUTNĚ ŠÍLENÉ, NIC PODOBNÉHO JSEM NEZAŽIL. TÝDEN ČEKÁM NA ZÁSILKU O KTERÉ PŘEDEM VĚDĚLI, ŽE SPĚCHÁ, NEUSTÁLE BALÍK NĚKAM VOZÍ A PŘEKLÁDAJÍ. ANI JEDNOU JSEM SE NEDOVOLAL . NA EMAILY NEREAGUJÍ. CENA ZA DOPRAVU JE TŘIKRÁT TAK DRADÁ JAKO U KONKURENCE, KTERÁ DOVEZE BALÍK DO DRUHÉHO DNE. PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE SE JEDNÁ O NĚJAKÉ PODVODNÍKY. NEDOPORUČUJI!!!

  14. Reagovat
    Lucie 20.4.2021 v 20:36
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Řidič byl slušný a ochotný. Donáška dvou rozměrných balíků, až ke dveřím. Takže za mě ok.

    KLADY: Rychlost Ochota
    ZÁPORY: Není uveden přibližný čas doručení zásilky, jen den rozvozu.
    (0) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    Karolína P. 22.4.2021 v 11:01
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Pravidelně si od nich nechávám vozit nadrozměrné či těžké balíky nebo nebezpečné látky (i s motorovým olejem mají v přepravních společnostech problémy).
    Balíček vždy došel v pořádku, komunikace na úrovni, kurýři velmi milí.
    Co u dopravce vidím jako velké mínus je fakt, že dovoz pro něj zprostředkovávají různé firmy. Chování kurýrů a časy dodání můžou záviset na kvalitě místního dopravce.

    KLADY: Skvělá rychlost dopravy i jednání Vozí i nebezpečné látky a nadrozměrné balíky
    ZÁPORY: Cena je lehce vyšší
    (0) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Lucie 29.4.2021 v 14:00
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Bez jakékoliv informace o doručení. Doručeno v sobotu.

    (0) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Vaclav 7.5.2021 v 16:08
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Chodi mě jen maily a balíček nikde.
    Dovolat se někomu kdo by věděl kde je balíček nemožný řidiči už vůbec…

    KLADY: Neznam
    (0) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Jana 11.5.2021 v 11:29

    Otřesné

  19. Reagovat
    Lenka D. 13.5.2021 v 13:45
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Chování řidiče katastrofální. Stěžovat si, že musí couvat, protože není možnost se otočit. Od profesionálního řidiče úplně nepochopitelné, o dalších jeho výletech ani nemluvím. FOFR už nikdy.

    KLADY: Že ten balík nakonec doručil.
    ZÁPORY: Chováni a komunikace řidiče.
    (0) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    Eva 13.5.2021 v 16:20

    nekomunikovali, nešlo sledovat zásilku, doručili pozdě a to to byli rostliny, krabice byla poškozená takže jsme ani nepřevzali….prostě hrůza, tohoto dopravce už nikdy ani zadarmo

  21. Reagovat
    David 14.5.2021 v 21:43

    přepravce věděl že zboží bylo poškozené, proto nedal možnost otevření a prověření.. při otázce zda to mohu ověřit byl arogantní tím, že by to musel zaplatit ze svého se zbalil a odjel… Jakub Turek jméno jeho

  22. Reagovat
    Ivet 18.5.2021 v 20:39
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už nikdy víc! To, že SMS není časové okno bych oželela, ale když mi předá zásilku na křižovatce 100m od domu, protože nevjede do ulice a řekne, ať si to odnesu sama, i když to mám zaplacené s doručením k prvním uzamykatelným dveřím, to je i na mě, člověka, který má pro řidiče podobných služeb dost pochopení.

    KLADY: Celkem rychlé doručení
    ZÁPORY: Nekompetentní, drzý řidič Nejde sledovat zásilka
    (0) (0)You have already voted this
  23. Reagovat
    Petr 19.5.2021 v 21:22

    To byl teda “fofr”, doručení o den později bez omluvy, u firmy s nábytkem připlacena donáška za hlavní dveře domu, nic, ani se pán neobtěžoval se zeptat. Zásilka o váze 25-30 kg v jednom rozměrném balíku (psací stůl – velký), protivný dopravce už od pohledu, příjemný jak vřed na p****i, podepisování převzetí v prudkém dešti na otevřených zadních dveřích auta (šrotu), po vybalení bouchnutý roh hlavní desky, zepředu, takže fakt díky a radši se fofrem zdekujte mimo tuto oblast podnikání.

    • Reagovat
      Martin 14.7.2021 v 18:10

      Firma u které jste si nábytek objednal, podvodně nabízí donášky a výnosy do patra. Fofr žádné takové služby nenabízí, doručuje klasicky za první uzamykatelné dveře, jako všechny ostatní přepravní služby. Firma zkasíruje peníze, dopravce o ničem neví a pak je ještě seřván, že to zákazník má zaplacené a dopravce je dle zákazníka neochoten. K podepisování v děšti: Zkuste napsat na fofr, aby nainstalovali na dodávky markýzy k pohodlnému podepisování pri nepřízni počasí. Nejlépe i s červeným kobercem k dodávce :) K ostatním bodům, vše je o lidech. Jeden kurýr nepředstavuje celou firmu. Když je zásilka poškozená, není důvod ke vzteku, stačí ji reklamovat.

  24. Reagovat
    Monika 20.5.2021 v 12:22

    Dopravce FOFR NEDOPORUČUJI!!! Fofr to rozhodně nebyl, dlouhá čekací doba, která byla završena arogantním a neskutečně sprostým jednáním řidiče. Od začátku byl drzý, proto jsem se rozhodla, že mu žádné dýško nedám. Platila jsem v hotovosti a čekala, kdy mi vrátí nazpět. Řekl, že mi nic vracet nebude, že si to nechá jako dýško a odjel. Jak už psala jiná slečna.. Pokud si přejete arogantní jednání, objednejte si dopravce FOFR. Zrušila jsem kvůli nim další objednávku, kterou mi měli doručovat. Protože tuhle společnost už před našimi dveřmi víckrát vidět nechci!!!

  25. Reagovat
    Jan 21.5.2021 v 9:36

    Nejhorší spediční služba, nulová komunikace, neochota balík údajně nedoručen z důvodu poruchy vozidla – ve sledování uveden důvod “adresát nezastižen”, zdržení doručení od ohlášeného termínu 4dny!!! Bohužel stejná situace se již opakuje podruhé.

  26. Reagovat
    Špáča 31.5.2021 v 20:27
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Arogantní a neschopní dispečeři, co o práci řidiče nemají ani zdání, skladník tady chodí s rukama v kapsách, nikomu nedoporučuju zde jezdit

    (2) (1)You have already voted this
  27. Reagovat
    Patrik 2.6.2021 v 8:23

    Katastrofa. Nelze se dovolat. Zboží nedovedou kdy maji a nikdo se neozve. Lepší si pro něho zajet sám nezbruhle společnost.

  28. Reagovat
    Jakub Piňos 2.6.2021 v 14:42
    3
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    60

    Doprava v celku rychlá,jen jsem nebyl dopředu informován sms/emailem o datu a hodině doručení. Dopravce sice volal, ale jelikož jsem spal po noční v domnění, že žádný balík nepřijde,tak se mi nedovolal. Docela mě překvapilo, že u dopravce nešlo zaplatit za zboží platební kartou,ale vyžadoval peníze v hotovosti.

    KLADY: rychlost doručení, ochota
    ZÁPORY: nebyl jsem dopředu informován o datu dodání, nemožnost platit za zboží platební kartou
    (0) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Alan 9.6.2021 v 9:38

    Měli by se jmenovat “Dočkej času jako husa klasu”Po oznámení, že převzali zásilku už třetí den čekám. Žádná zpráva a tel.stále obsazený…

  30. Reagovat
    David 9.6.2021 v 9:48
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    nemají terminál, nepřijmaní platební karty, nemají výdejny , pošlete jim SMS a tvrdí , že jim žádná nepřišla

    ZÁPORY: nemají terminál, nepřijmaní platební karty, nemají výdejny , pošlete jim SMS a tvrdí , že jim žádná nepřišla
    (0) (0)You have already voted this
  31. Reagovat
    Jana Osvaldová 9.6.2021 v 12:35
    2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Rychlost a komunikace dobrý, ale řidič pan David Dufek katastrofa. Dovezl nám zahradní nábytek, který mi podával pouze z auta (byli to tří balíky kolem 20kg jeden). Nechal mi je uprostřed silnice a odjel. Hlavně že měl strach aby si neušpinil džínové kalhoty. Asi mu vadilo, že jsem mu zaplatila přesnou hotovost a nedala mu něco do kapsy. Většího sympaťáka jsem už dlouho naviděla.

    (0) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Pavel 10.6.2021 v 12:10

    Dopravce FOFR NEDOPORUČUJI!!!

  33. Reagovat
    Tina 11.6.2021 v 10:33
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoporučuji

    ZÁPORY: Špatná komunikace. 4 dny dle přehledu stojí zboží na přepravním skladu. Dopravné bylo účtováno na 1200 Kč a hodnota služby tomu neodpovídá.
    (0) (0)You have already voted this
  34. Reagovat
    Robert 14.6.2021 v 17:10
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprosto bezproblémová doprava, řidič volal hned ráno a poté i před doručením, křehké zboží doručeno v jednom kuse.

    KLADY: Rychlá přeprava Brno-Ostrava Komunikace
    (0) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    Barbara 14.6.2021 v 20:51
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy víc

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Takže milý Fofr.... Na netu se vytahují jak balík do 6 metrů není problém, objednala jsem si koberec šíře 5 metrů , z e-shopu poslali e-mail, že to předali dopravci, následně přišel e-mail, od Fofr, že balík mají a budou doručovat tři dny + víkend a balík stále nikde. Tak tam tedy volám a paní mě odbyla s tím, že je to velký rozměr a musím čekat, až velké auto, které mají prý jen jedno pojede mým směrem 😲 tak jak dlouho budu čekat než velké auto pojede někam sem??? O aroganci se ani nerozepisuji... A to jsem ještě neměla tu čest s řidičem. Fofr už nikdy víc
    (0) (0)You have already voted this
  36. Reagovat
    Petr 15.6.2021 v 18:29

    NEDOPORUČUJEME!!!!

  37. Reagovat
    Wendys 23.6.2021 v 13:23

    Tato společnost by měla ukončit dopravu. I česká pošta je rychlejší.

  38. Reagovat
    Lúca 23.6.2021 v 16:30
    0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Již třetí den čekám na zásilku, jednou byla špatně naložená, podruhé nekompletně, pak mi volala paní, že se omlouvají, že se to nevlezlo na kamion, že jich mají málo a že to jistě chápu. Potřebovali by kamionů víc. Tak já teď nevím, chtěla se mi omluvit nebo abych jim koupila další kamion a oni mi naložili moji zásilku??? Těžko říct….no vyčkávám dál a jsem po přečtení recenzí zvědavá v jakém stavu zboží přijede.

    KLADY: ještě jsem žádné nenašla
    ZÁPORY: komunikace rychlost
    (0) (0)You have already voted this
  39. Reagovat
    Iveta Pazderníková 28.6.2021 v 14:23

    Název Fofr, je vážně k smíchu. Už týden mají v přepravě náš balík.. Za celou dobu, žádné info. telefonicky, ani mailem. Dnes jsem se na jejich webových stránkách po týdnu dozvěděla, že se jim zásilka nevešla, takže opět nedoručí.
    Dovolat se do této společnosti nelze, nikdo to nezvedá.

    • Reagovat
      Monika Dvořáková 29.6.2021 v 15:17

      Já osobně mám dobré zkušenosti, převzali zásilku od dodavatele druhý den jsem měla doma, řidič mi balík dal až k výtahu

  40. Reagovat
    Patrik 29.6.2021 v 13:36
    1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnešní setkání s firmou FOFR.. je pravda že spokojení zákazníci si nestěžují. Ale dnešní mé setkání kdy pán s dodávkou firmy Fofr přijel pro svoz mě tedy dostal. Nejprve si mi stěžoval, když viděl zásilku co to jsou za kšefty a hned že jestli se mu to tam nevlez že to nevezme. Podotýkám že měl nejdelší možnou nástavbu Iveca Daily. Která byla podotýkám poloprázdná. Neochotně postrčil dva balíky které ležely na zemi a zásilku svozu naložil. Jednalo se o žebřík poskládaný na 4 díly v celku do výšky mohl mít 2,5 metru. Nic strašného co by nepřevezlo osobní auto. Během krátké rozmluvy mi přišlo že z řidiče táhl alkohol. Po cestě zpět se zastavoval u kontejnerů na sklo a vyhazoval skleněné láhve. Nejsem bonzák ale vizitku firmy dělají zaměstnanci. Co se týče domluvy času, přijel svoz včas. Za mě už snad nikdy!

    KLADY: Domluva po telefonu v pořádku.
    ZÁPORY: Jednání řidiče svozu.
    (0) (0)You have already voted this
  41. Reagovat
    Neubauer B. 5.7.2021 v 8:28

    Až někde narazím na přepravu fofr, raději uměním e-shop. Neznám horšího přepravce, neumí se chovat k zákazníkům, ani dodržovat to, za co si zaplatíte.

  42. Reagovat
    Jiří Mráz 8.7.2021 v 17:24
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pošlou meil že doručí zítra tak si vezmu dovolenou a samozřejmě nepřijedou. Ani nezavolají že to dovezou jindy. Je to banda de****ů. Bohužel na e-shopu na kterém jsem objednával jiná možnost dopravy nebyla. FOFR už nikdy. Zlatá pošta.

    KLADY: Sliby.
    ZÁPORY: Vše
    (0) (0)You have already voted this
  43. Reagovat
    Jiří 9.7.2021 v 19:08

    Ne FOFR ale ŠNEK. Děsný dopravce. Měli dovézt sedmého. Vzal jsem si dovolenou. Nedovezli. Ani se neozvali a je devátého večer a stále nic. Je to banda de****ů. Škoda že už mám zboží zaplacené jinak bych to od nich nepřebíral až to dovezou ať si to vozí sem a tam. Zlatá pošta. Ten e-shop ze kterého jsem objednal jinou dopravu nemá jenom tady ty ŠNEKY.

  44. Reagovat
    Zdeňka 13.7.2021 v 11:54

    přepravní společnost o ničem

  45. Reagovat
    Michaela 16.7.2021 v 12:08
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za mě spokojenost. Objednala jsem autobaterii ve čtvrtek ráno, před chvílí mi ji přivezl milý a ochotný kurýr, který ji dokonce donesl až za dveře. Dva podpisy a s úsměvem odjel.

    KLADY: Rychlost, komunikace, ochota
    (0) (0)You have already voted this
  46. Reagovat
    Petr 21.7.2021 v 20:10
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Mladý Pán mi nejprve zavolal cca půl hodiny předem ze mi bude doručovatel zásilku, tak jestli jsem na adrese, bohužel jsem měla adresu jinou, než kam jsem potřebovala a pán mi ochotně dovezl autobaterii na jinou adresu a ještě mi ji donesl až do garáže a mezitím kolegyně semnou vyřídila 2 podpisy a bylo hotovo. Za mě doporučuji. Nejspíše hodně záleží na jakého kurýra trefíte.

    KLADY: Rychlost Ochota
    ZÁPORY: Nic
    (0) (0)You have already voted this
  47. Reagovat
    Michal 25.7.2021 v 10:36
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Za mě nejhorší zkušenost, měl jsem objednán koberec, vzhledem k tom, že jsem ho potřeboval vynést 7 pater jsem si musel domluvit pomoct kamaráda. Byl jsem domluven na určitý datum, že dorazí. Den před dnem doručení mi přišel klasicky mail, že mi budou doručovat, čekal jsem, jak b***c celý den a nic, snažil jsem se jim dovolat, ale nikdo mi to nezvedl, napsal jsem jim mail, že jestli mi ho opakovaně doručí cca za týden, ujistili mě, že ano. Zas byl den D, pro jistotu jsem zavolal ráno dispečerovi, který mi odepisoval na mail, jestli to dnes příjde, řekl mi, že určitě mezi 16-18 hod, bylo mi ale divný, že při sledování zásilky se zásilka ze skladu nehla..čekám a opět nic..až když jsem jim napsal, že dávám poslední možnost do zítra dopoledne, že jinak už nemám zájem a a že už bych to jindy nepřevzal, tak bez nějaké odpovedi koberec dalsi den dorucili…fakt hrozný, nastesti jsem byl doma 14 dni, že jsem mel planovanou dovolenou, jinak bych si treba vzal v praci 2x volno a neprislo by to..katasrofa, FOFR uz nikdy víc.

    KLADY: nic
    ZÁPORY: komunikace,rychlost
    (0) (0)You have already voted this
  48. Reagovat
    Kvėtka 27.7.2021 v 22:58

    Děs!! Od 18.6. nedoručené objednané zboží. Měsíc čekání nadarmo. Objednáno jinde, doručeno do tří dnů. Dnes 27.7. došla SMS, že zboží doručují, nevím co, bylo dávno zrušeno objednané🤭 ale stejně nic nedovedli😃FOFR nikdy více!!!

  49. Reagovat
    CSA 30.7.2021 v 15:58
    1.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    60

    FOFR? Jako fór dobrý … Pokud na doručení spěcháte, zkuste cokoli jinýho … COKOLI … třeba i Českou poštu. Hlavně ne Fofr!

    KLADY: Příjemný řidič
    ZÁPORY: Ve středu přišla SMS, že to dnes z kapacitních důvodů nestihnou a nakonec balík dorazil až v pátek. Řidič byl sice velmi příjemný a ochotný, ale balík byl navíc poškozený (sice jen roztržený obal, ale díky tomu se cestou poztrácelo několik drobných dílů, což ovšem z části padá také na špatné zabalení na straně odesílatele. Každopádně FOFR od nich rozhodně nečekejte!
    (0) (0)You have already voted this
  50. Reagovat
    Zdeněk 2.8.2021 v 10:06

    Strašná firma, telefony niíkdo nezvedá celé dopoledne. Jen tak napisi ze balik nedoručí z kapacitních duvodu, ani se neomluví, Firma strašná už nikdy více.

  51. Reagovat
    Viktor 2.8.2021 v 10:45
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravní firmy- stále jen výmluvy, proč to nedovezly, doprava trvá min 3 dny.
    Není se možno dovolat dispečinku. Název firmy Fofr expres je výsměch.

    KLADY: žádný
    (0) (0)You have already voted this
  52. Reagovat
    Věra 2.8.2021 v 17:27

    Firma FOFR neodpovídá názvu, nemožno se dovolat do skladu, arogantní jednání, pobočka v Liberci katastrofa. Již moje druhá zkušenost s touto firmou a již nikdy více.

  53. Reagovat
    Anna Holečková 12.8.2021 v 9:03
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nepřišel mi e-mail ani zpráva, že v příštích dnech mi bude něco doručeno, jako to posílají jiné společnosti. To bych jako pracující člověk ocenila, abych si popř. mohla udělat čas nebo vzít volno.
    V den doručení mi přijde pouze sms, ale kurýr mi není schopný říct ani přibližný čas ani část dne, kdy mi mi bude zásilku doručovat i přesto, že mi sdělil, že bude jezdit dnes jen po našem městě. Takže pokud chcete čekat na zásilku opravdu od rána až do večera v bytě tak je tahle společnost vhodná.

    KLADY: když voláte kurýrovi, tak vám to zvedne
    ZÁPORY: ale ochotu sdělit informace kdy alespoň orientačně začne rozvážet zásilky se nedočkáte
    (0) (0)You have already voted this
  54. Reagovat
    Petr Matoušek 17.8.2021 v 17:54

    Katastrofa, nikdy více. Přijde sms, že dnes přivezou a nic. Na sledování zásilek už to má třetí řidič, omylem opakovaně zařazeno někam jinam. Eshopu, který bude nabízet jen tuto firmu se obloukem vyhnu.

  55. Reagovat
    Světlana 3.9.2021 v 10:39
    1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jedním slovem (hrůza)

    ZÁPORY: Chtěla bych si stěžovat na vašeho řidiče. Volal mi tím stylem že mě jenom prozvonil. Když jsem mu okamžitě zvedla telefon který jsem měla zrovna v ruce už tam nebyl. Dvakrát. Hned jsem mu volala spět 5 krát, nebral mi to. Asi po 5.min. mi volal spět Že mi zboží nepřivezou, že se mi nedovolali, a že už vyjeli. Tak že jedině až v pondělí. Ještě jsem si na nikoho v životě ne stěžovala. Já jen aby jste byli informováni, sama mám e-shop. Vím že Vás tim může jako obchod poškodit.
    (0) (0)You have already voted this
  56. Reagovat
    Martina Sušková 17.9.2021 v 12:41
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po přečtení některých recenzí jsem se děsila. Nicméně zákazníci v okolí Tábora, kde koncový rozvoz dělá Kafka transport Opařany, mohou být naprosto v klidu. Řidič ochotný, milý. Rozvoz rychlý. Jen bych příště ocenila vědět přibližný čas závozu, který jsem si ale po krátkém telefonátu zjistila a vše bylo skvělé. Celkově hodnotím na jedničku.

    KLADY: Rychlost, příjemné jednání
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz