ProSpánek je internetových obchod, který najdete i v 31 prodejnách po celé republice. Specializuje se na prodej zboží orientovaného na zdravý spánek. Nakoupíte zde vše od postelí přes matrace až po anatomické polštáře. Pokud budete potřebovat s výběrem poradit, můžete využít online poradnu s odborníky.

prospanek

Logo – ProSpánek

Představení e-shopu

ProSpánek navazuje na jiný úspěšný projekt – Centrum zdravého spánku a.s. Tato společnost na českém trhu působí již od roku 1991. Mimo Českou republiku ji najdete po celé střední Evropě, kde provozuje 250 prodejen.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

Pro zdravé spaní v obchodě zakoupíte speciálně navržené matrace, postele a rošty. Polštáře a přikrývky zakoupíte v anatomických a antialergických variantách. Vybírat můžete ze specifických materiálů jako jen například bio pěna. ProSpánek nabízí rovněž polohovací křesla, povlečení a prostěradla, chrániče matrací a další praktické doplňky.

Na objednávky na e-shopu se vztahuje 45 denní záruka vrácení peněž bez udání důvodu. ProSpánek garantuje nejnižší cenu produktu na trhu. Pokud něco najdete u konkurence levněji, ProSpánek vám zboží prodá o 100 Kč levněji, než inzeroval daný obchod.

Služby a ostatní

Pro zákazníky je připraven věrnostní Klub ProSpánek a Klub pevného zdraví s akčními nabídkami a slevami. Na slevových portálech seženete slevové kupóny, díky kterým můžete nakoupit ještě výhodněji.

V Praze najdete prodejny například ve Štěrboholech, Letňanech nebo na Zličíně. ProSpánek má ale obchod v téměř každém větším městě po republice. Doprava je zdarma u matrací a postelí. Přepravu zajišťuje GLS a Český pošta.

Větší zásilky jsou zasílány přes společnost Toptrans, nebo je doveze obchod sám. Platit budete hotově při převzetí nebo osobním odběru. Můžete rovněž zaplatit předem kartou online nebo bankovním převodem.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód
  • Doprava zdarma platí pouze na matrace a postele

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • GoPay
  • Na splátky

Prodejny

  • OC Futurum – Novinářská 6a, 70200 Ostrava
  • Přerov Galerie – Čechova 26, 75002 Přerov
  • Brno Futurum – Vídeňská 132/100, 61900 Brno
  • Nákupní park Severka – Sousedská 607, 46001 Liberec
  • Plzeň OC Rokycanská – Nákupní 1445/7, 31200 Plzeň
  • Děčín OC Pivovar – Sofijská 2/3, 40502 Děčín
  • NC OAZA Kladno – Arménská 3277, 27201 Kladno
  • Retail Park Haná – Kafkova 465/43, 78301 Olomouc
  • S. K. Neumanna 2869, 53002 Pardubice
  • České Vrbné 2392, 37011 České Budějovice
  • Dobšická 3929/4, 66902 Znojmo
  • Pilnáčkova 357, 50003 Hradec Králové
  • Na Smetance 16, 12000 Praha

Kariéra

  • Aktuální pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Prodejce matrací

8.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
Kvalita sortimentu
8.5
7.9Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
8.3
Jednání se zákazníkem
7.7
Kvalita sortimentu
7.8
Klady
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • kvalita zboží
  • kamenné prodejny
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
  • vyšší ceny
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

13 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Vřele doporučuji tuto prodejnu v Teplicích. Nejenže prodejna je útulná ale i slečna Wendy byla velmi příjemná a milá. Jen jsem se s manželem přišla podívat na ložní prádlo a nakonec jsme odešli s úžasnou Francouzkou dekou.

    Klady: Příjemná obsluha. Útulná atmosféra.
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Nedoporučuji nic kupovat. Vůbec se neštítí vám na prodejně doslova lhát do očí! Když koupíte a doma zjistíte info vrátit ani vyměnit za nic nemůžete (dokonce ani nerozbalene zboží!)
    Bohužel my jsme byli tak blbí, že jsme nakoupili na prodejně. Doufali jsme (naivně si mysleli,že nám zde dobře poradí s nákupem matrace pro 6 letého syna). Byl to náš jediný požadavek, aby měl syn pro něj kvalitní a nejvhodnější matraci. Byla nám doporučená jako nejvhodnější a nejlepší matrace Silver mind (nejdražší z nabízených). Nicméně pro syna jsme koupili. Doma mi to nedalo a ještě před rozbalením jsem se na ni podívala na stránkách prospanek.cz. A byla neskutečně naštvaná. Matrace svoji tuhostí odpovídá 2 a 3 že škály tuhosti 1 nejměkčí a 5 nejtvrdší). Byla jsem neuvěřitelně naštvaná! Absolutně pro takto malé dítě nevhodná! Sami to mají napsané na svých stránkách…. Volala jsem tedy na jejich infolinku (nedovolala, tak psala e-meil), nejdříve mi bylo sděleno, že matrace není vhodná pro tak malé dítě, když jsem chtěla hned měnit tak jsem požádala ať mi zavolají,že tato komunikace není na urovni. Volali a nakonec vše překrucovali,že když bude matrace pouze z jedné strany (té tvrdší,že to ještě není pro tak malé dítě hrozné! Na výměnu mi bylo arogantně sděleno,že mám smůlu, protože jsem koupila matraci v kamenné prodejně a je to tedy moje věc a nezajímá je, že je matrace ještě zabalená a navíc že nám ji poradila prodavačka (vlastně naznačili že lžu). A vyměnit za jinou ji nemůžou.
    No takže asi tak. Chtěli jsme ještě matrace pro sebe s manželem,ale v tomhle obchodě už teda fakt NIKDY a upřímně, matrace rozbalena, nechala se teda 48 hod rozložená (prodavačka na obchodě tvrdila pouze 24 hodin, no odbornice?) ok. Nechali jsme teda dle prospektu a jsem zvědavá co matrace udělá a jak půjde reklamace při tomto jednání ale velice silně pochybuju,že se bude moci dát vůbec něco zde reklamovat. Kdo jste ještě nekoupil, rozmyslete si to a proboha aspoň nic nekupujte na prodejně, protože si tím přiděláte akorát potíže.
    Po recenzích se mi vtipně z obchodu ozvali, přijela jsem tam s matrací a světe div se, další záplava lži na které jsem nebyla připravená, slíbila jsem smazat recenze (já své plníme, takže jsem tak učinila a doma ověřuji informace sdělené odborníky na prodejně a co myslíte? Samá lež! …. Opravdu nechutné! Na fb chat se mnou nikdo nekomunikuje, na email také ne, to jen až budete opět z Prospanku žadonit proč píši recenze a nezkouším komunikovat jinak…. Takže své matrace a odborné (odporné lživé) rady si strčte někam… A vy lidí prosím zkuste nejdřív zjistit co z toho co vám v obchodě nakukali je pravda, protože třeba zrovna v našem případě jde vysloveně o zdraví malého dítěte!.

  3. Reply
    Michal Novák 12.5.2022 v 9:07
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Spokojenost. Kupovali jsme postel, rošty i matraci, jediné co, tak mají teď delší termíny dodání, ale s tím jsme se teď při rekonstrukci baráku, potkali už hodněkrát.

    Klady: Obsluha, sortiment.
    Zápory: Termín dodání.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Ondra Odehnal 19.4.2022 v 9:33
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Velká spokojenost se servisem na prodejně. Poprvé v životě jsem řešil postel a nevěděl jsem, co to všechno obnáší a že důležitá je hlavně matrace. Zboží dorazilo do týdne a už 2 týdny si nemůžeme vynachválit. Hlavně matrace Essence Grey jsou boží.

    Klady: Kvalita zboží Servis na prodejně Montáž
    Zápory: Zatím žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1.8
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    20

    Rád bych upozornil na mírně šmejdskou praktiku ProSpánek, kdy je všude propagována 100 denní garance vrácení peněz při nákupu matrace TEMPUR. Matrace jsme si koupili 2 za cca 50 000 Kč, ovšem po několika dnech nás ze spaní na „paměťové pěně“ začala bolet záda. To se samozřejmě stát může a patrně jsme se nechali unést na prodejně. Koupě ovšem byla realizována s tím, že jsem si na webu i na prodejně přečetl garanci 100 denního vrácení. Pokud vstupuji jako zákazník do prodejny a vidím něco napsáno, mám za to, že to platí.

    Při snaze o výměnu nám ovšem bylo sděleno, že jsme při nákupu nenechali tuto garanci zapsat na fakturu a proto matrace nemůžeme vrátit ani vyměnit. Od té doby nereagují na dopisy, proto se musíme vrácení matrací domáhat soudně a s pomocí ČOI.

    Klady: skvěle připravné prodavačky
    Zápory: podvod na spotřebitele s 100 denní garancí výměny
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Katarzyna jurkiewiczowa 9.3.2022 v 4:22
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Dobrý den,dnes jsem navštívila vaší prodejnu ve Znojmě,a říkám rovnou už nikdy!!!Chování vaší paní prodavačky bylo šílené neslušné,arogantní,a žádný zájem o obsluhu.Měla jsem zájem o koupi matrace ale po takovém to chování mě rychle zájem přešel.Horší chování jsem nikdy nezažila takové to lidi nemají co dělat v obchodě.Pěkny den.

    Zápory: Jedna velká katastrofa.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Reply
    Karel Charvát 27.1.2022 v 12:56
    1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Dobrý den,

    před 3 lety, 6.12.2018 jsem zakoupil v tomto obchodě (kamenném v Ostravě Zábřehu) matraci 021 Typ: Matrace; Šířka: 90; Délka: 200
    ENZIO Latex KAR65797 1 ks z původně 9 990,00 zlevněno na 6993 Kč. Hledal jsem matraci tvrdšího typu a přesně tahle se mi při zkoušení v obchodě zalíbila, položka to nebyla malá, ale vidina dobrého spánku a i slíbené záruky 4 roky vyhrála.

    V posledních dvou až tří měsících jsem začal registrovat, že matrace již nevykazuje v místech, kde spávám svou tvrdost. Nejčastěji ležím na břiše přesně uprostřed matrace v obou směrech. Zde začala být matrace výrazně měkčí než po krajích. Zároveň se změna tuhosti projevila i v místech kde na postel sedám, když jdu spát, nebo vstávám. Zde se hodit upozornit, že na všech stranách, protože matraci pravidelně otáčím jak horizontálně tak vertikálně. Z toho jsem usoudil, že se změnily vlastnosti matrace a je to pro mě podnět k reklamaci.

    Reklamaci jsem podal s tímto textem 10.1.2022, tedy ještě v platné záruce: „Matrace byla kupována jako tvrdší, nyní si svou tvrdost nezachovala ve střední části. Je zde výrazně měkčí oproti krajům. Začíná se projevovat i proležení. Měkčí je z obou stran (jak v poloze HARD tak i v SOFT).“
    Následně jsem byl vyzván o vyfocení míry proležení. Proležení? Proboha proč, já reklamuji přece změnu tvrdosti, čekal, jsem, že mě vyzvou k dovozu matrace na prodejnu, nebo někdo přijede. Ale budiž, postupoval jsem podle návodu a vše odeslal. To co přišilo po 3 týdnech bylo pro mě šokující.

    „Bohužel námi provedenou prověrkou Vámi zakoupeného sortimentu musím Vaši reklamační žádost (č.2020000309) zamítnout. Dle Vámi zaslané fotodokumentace je zde vidět minimální proležení, které odpovídá normám tolerance dle české normy ČSN EN 1334.
    Dále dle zaslaných fotografií lze vidět hygienické znečištění matrace. Matrace takto znečištěná nelze být předmětem reklamace.
    Vaši reklamační žádost tedy zamítám a uzavírám. “

    Nereklamoval jsem proležení, ale změnu vlastnosti, konkrétně tvrdosti. Dále mě výslovně zarazila a hodně naštvala poznámka o znečištění. Matrace nejeví, žádné velké známky znečištění, které by bylo zapříčiněno nestandartním až prasáckým užíváním. Mám fotografie a kdykoliv je poskytnu. Snad nechápu co si reklamační oddělení myslím, že bude matrace jako nová ? Je snad normální, že se člověk může potit a i přes pyžamo prostěradlo se může pot dostat až k matraci, nehledě na to, že prostěradlo mohlo upustit trochu svého zabarvení. Ale opět podotýkám, matrace není nijak znehodnocena a žádná jiná tekutina ani z mého těla, hrnku, sklenice talířku, …. prostě nic do matrace neunikla.

    Na co jsou potom nabízené prodloužené záruky, když je nelze poté uplatnit, očekává snad obchod, že budu spát v igelitovém pytli a levitovat nad matraci? Za tyto peníze jsem očekával, že matrace minimálně dobu své záruky vydrží, nebral jsem to jako doživotní investici.
    Tento obchod proto nedoporučuji nikomu a mé upocené barvící tělo tam již neuvidí !!

    Karel Charvát

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Michaela Mašková 26.9.2021 v 18:24
    0.3
    Přehlednost obchodu
    20
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Naprosto příšerná kvalita matrací!!!

    Zápory: Byly nám dodány matrace v naprosto příšerné kvalitě. Námi objednané rozměry matrací: 90/220 , dodané rozměry matrací 83-87/215-217 ( totáně křivé po celé délce ) Takové matrace pochopitelně nejsou k použití a z reklamací nás nikdo dosud nekontaktoval. Zřejmě je taková kvalita a špatné rozměry matrací standardem u této společnosti, v opačném případě by nás jistě po odeslání námi zaslaných fotografií přiložených k reklamaci musel okamžitě někdo kontaktovat. Matrace, které jsou k vyzkoušení na prodejnách jsou totálně odlišné kvality, než matrace, které nám byly dodány. Celou záležitost jsme již předali právnímu zástupci a budeme řešit soudní cestou.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Tak kde začít.
    Začnu třeba dnem, kdy jsem si obj matraci na e-shopu ProSpánek. Rolovala jsem u příslušné matrace s rozměry od 80×200 až po 180 x 200. Já ale potřebovala matraci 90x 200, po konzultaci v chatu, jsem objednala danou matraci. Do 10ti dní byla matrace bez emailové komunikace nebo sms o doručení, že mi ji dováží s dobírkou. Muž ji zaplatil a převzal (dodák, faktura, potvrzení-nikde, že mi to prospánek pošle na mail). Po příjezdu domů jsem zjistila, že rozměr je menší, a to 80x 200 – kouknu na mail a rozkliknu znovu obj, a tam jsem opravdu zjistila, že mi po konzultaci s chatem byla poslana matrace s rozměrem 80x 200. OK toto byla má vina, že jsem si to důkladně nezkontrolovala (jednalo se o závaznou obj.). Volám si na prospánek a sdělím celou peripetii, chladným až neempativním hlasem mi bylo sděleno, že se toto zboží nedá vyměnit ani vrátit, ptž se jedná o atyp a ať si s matrací udělám, co uznám za vhodné. Faktura, dodák atd nikde…. přečtu si pečlivě VOP firmy prospánek odkazující se na zákon § 1837 písm. d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Ale toto zboží nebylo přece upraveno pro mou osobu, ptž bylo a je normálně z výběru roletky. Prospánek bere atyp jako neskladové zboží,ale to dle zákona je špatně a klamání spotřebitele. Voláno na ČOI – sdělili mi, že je pravda na mé straně a že si mám trvat na odstoupení nebo se to bude řešit mimosoudní cestou. Voláno opet na prospánek – pracovnice vypsala email na vedení na shodnocení mé výměny/vrácení do 2dnů se mi měla ozvat- bylo to však 10 dní a paní nebyla stále v práci (voláno na linku a stále odkazováno na danou pracovnici) čili jsem prošvihla 14ti denní lhůtu. Najednou pracovnice byla v práci a jen mi sdělila, že vedení se odkazuje na zákon a víc se k tomu nevyjádřilo- uměle natahování času, abych nemohla tedy zboží dle pravoplatného zákona vyměnit/vrátit. DODÁK stále nikde- fakturu už jsem si vyštěkala. Opět voláno na ČOI a v tuto chvíli je firma už zavedena jako firma s nekalými obchodními praktiky a vyřeším to i mimosoudní cestou nejen kvůli sobě a matraci za pár tisíc, ale hlavně kvůli dalším zklamaným spotřebitelům, kdy jim ,,skladová“ matrace nebyla dovežena ani po několika týdnech. Proto Vás prosím, kdo si toto přečte a máte špatnou zkušenost s PosPánkem, obraťte se také na podněty na stránkách ČOI.
    Přece si takto velká firma nemůže plést neskladové zboží standartních rozměrů s atypem, který je podrobně popsán na stránkach ČOI.

  10. 4.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    Potřebovala jsem si koupit nové matrace a k tomu jsem ještě vzala prostěradlo a povlečení. Zásilka přišla do pár dnů a bez problémů.

    Klady: komunikace rychlost ceny
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo