ProSpánek je internetových obchod, který najdete i v 31 prodejnách po celé republice. Specializuje se na prodej zboží orientovaného na zdravý spánek. Nakoupíte zde vše od postelí přes matrace až po anatomické polštáře. Pokud budete potřebovat s výběrem poradit, můžete využít online poradnu s odborníky.

1x1.trans - ProSpánek

Logo – ProSpánek

Představení e-shopu

ProSpánek navazuje na jiný úspěšný projekt – Centrum zdravého spánku a.s. Tato společnost na českém trhu působí již od roku 1991. Mimo Českou republiku ji najdete po celé střední Evropě, kde provozuje 250 prodejen.

Přejít do e-shopu

zpět k obsahu ↑

Přehled sortimentu

Pro zdravé spaní v obchodě zakoupíte speciálně navržené matrace, postele a rošty. Polštáře a přikrývky zakoupíte v anatomických a antialergických variantách. Vybírat můžete ze specifických materiálů jako jen například bio pěna. ProSpánek nabízí rovněž polohovací křesla, povlečení a prostěradla, chrániče matrací a další praktické doplňky.

Na objednávky na e-shopu se vztahuje 45 denní záruka vrácení peněž bez udání důvodu. ProSpánek garantuje nejnižší cenu produktu na trhu. Pokud něco najdete u konkurence levněji, ProSpánek vám zboží prodá o 100 Kč levněji, než inzeroval daný obchod.

zpět k obsahu ↑

Služby a ostatní

Pro zákazníky je připraven věrnostní Klub ProSpánek a Klub pevného zdraví s akčními nabídkami a slevami. Na slevových portálech seženete slevové kupóny, díky kterým můžete nakoupit ještě výhodněji.

V Praze najdete prodejny například ve Štěrboholech, Letňanech nebo na Zličíně. ProSpánek má ale obchod v téměř každém větším městě po republice. Doprava je zdarma u matrací a postelí. Přepravu zajišťuje GLS a Český pošta.

Větší zásilky jsou zasílány přes společnost Toptrans, nebo je doveze obchod sám. Platit budete hotově při převzetí nebo osobním odběru. Můžete rovněž zaplatit předem kartou online nebo bankovním převodem.

zpět k obsahu ↑

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód
  • Doprava zdarma platí pouze na matrace a postele
zpět k obsahu ↑

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

zpět k obsahu ↑

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • GoPay
  • Na splátky
zpět k obsahu ↑

Prodejny

  • OC Futurum – Novinářská 6a, 70200 Ostrava
  • Přerov Galerie – Čechova 26, 75002 Přerov
  • Brno Futurum – Vídeňská 132/100, 61900 Brno
  • Nákupní park Severka – Sousedská 607, 46001 Liberec
  • Plzeň OC Rokycanská – Nákupní 1445/7, 31200 Plzeň
  • Děčín OC Pivovar – Sofijská 2/3, 40502 Děčín
  • NC OAZA Kladno – Arménská 3277, 27201 Kladno
  • Retail Park Haná – Kafkova 465/43, 78301 Olomouc
  • S. K. Neumanna 2869, 53002 Pardubice
  • České Vrbné 2392, 37011 České Budějovice
  • Dobšická 3929/4, 66902 Znojmo
  • Pilnáčkova 357, 50003 Hradec Králové
  • Na Smetance 16, 12000 Praha
zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Aktuální pracovní místa naleznete zde
zpět k obsahu ↑

Kontakt

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

7.5 Hodnocení
Prodejce matrací

7.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
7.5
Jednání se zákazníkem
7
Kvalita sortimentu
7.5
9Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
9.1
Kvalita sortimentu
9.1
KLADY
  • široký sortiment
  • přehledný web
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení
  • nedostatečný zákaznický servis
  • vyšší ceny
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

5 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Magda 30.10.2020 v 23:16
    3.3
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    60
    Kvalita sortimentu
    70

    Kvalita matrací je na úrovni, ale mají špatný zákaznický servis.

    KLADY: přehledný web široký sortiment kvalita
    ZÁPORY: špatná komunikace dlouhá doba dodání
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Zákazník 23.11.2020 v 18:34
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nedoporučuji obchod!

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: - předražený český, popř. polský šmejd (většina nabídky, ač tvrdí, že je to z Itálie, Německa atd...) - reklamační lhůta 70 dnů! - arogantní chování
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Lucie Hudečková 22.1.2021 v 14:03

    už nikdy, žádna úcta k zákazníkovi

  4. Reagovat
    Zuzana 11.5.2021 v 14:37
    4.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    Potřebovala jsem si koupit nové matrace a k tomu jsem ještě vzala prostěradlo a povlečení. Zásilka přišla do pár dnů a bez problémů.

    KLADY: komunikace rychlost ceny
    (0) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    Irena 8.6.2021 v 10:44

    Tak kde začít.
    Začnu třeba dnem, kdy jsem si obj matraci na e-shopu ProSpánek. Rolovala jsem u příslušné matrace s rozměry od 80×200 až po 180 x 200. Já ale potřebovala matraci 90x 200, po konzultaci v chatu, jsem objednala danou matraci. Do 10ti dní byla matrace bez emailové komunikace nebo sms o doručení, že mi ji dováží s dobírkou. Muž ji zaplatil a převzal (dodák, faktura, potvrzení-nikde, že mi to prospánek pošle na mail). Po příjezdu domů jsem zjistila, že rozměr je menší, a to 80x 200 – kouknu na mail a rozkliknu znovu obj, a tam jsem opravdu zjistila, že mi po konzultaci s chatem byla poslana matrace s rozměrem 80x 200. OK toto byla má vina, že jsem si to důkladně nezkontrolovala (jednalo se o závaznou obj.). Volám si na prospánek a sdělím celou peripetii, chladným až neempativním hlasem mi bylo sděleno, že se toto zboží nedá vyměnit ani vrátit, ptž se jedná o atyp a ať si s matrací udělám, co uznám za vhodné. Faktura, dodák atd nikde…. přečtu si pečlivě VOP firmy prospánek odkazující se na zákon § 1837 písm. d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Ale toto zboží nebylo přece upraveno pro mou osobu, ptž bylo a je normálně z výběru roletky. Prospánek bere atyp jako neskladové zboží,ale to dle zákona je špatně a klamání spotřebitele. Voláno na ČOI – sdělili mi, že je pravda na mé straně a že si mám trvat na odstoupení nebo se to bude řešit mimosoudní cestou. Voláno opet na prospánek – pracovnice vypsala email na vedení na shodnocení mé výměny/vrácení do 2dnů se mi měla ozvat- bylo to však 10 dní a paní nebyla stále v práci (voláno na linku a stále odkazováno na danou pracovnici) čili jsem prošvihla 14ti denní lhůtu. Najednou pracovnice byla v práci a jen mi sdělila, že vedení se odkazuje na zákon a víc se k tomu nevyjádřilo- uměle natahování času, abych nemohla tedy zboží dle pravoplatného zákona vyměnit/vrátit. DODÁK stále nikde- fakturu už jsem si vyštěkala. Opět voláno na ČOI a v tuto chvíli je firma už zavedena jako firma s nekalými obchodními praktiky a vyřeším to i mimosoudní cestou nejen kvůli sobě a matraci za pár tisíc, ale hlavně kvůli dalším zklamaným spotřebitelům, kdy jim ,,skladová“ matrace nebyla dovežena ani po několika týdnech. Proto Vás prosím, kdo si toto přečte a máte špatnou zkušenost s PosPánkem, obraťte se také na podněty na stránkách ČOI.
    Přece si takto velká firma nemůže plést neskladové zboží standartních rozměrů s atypem, který je podrobně popsán na stránkach ČOI.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz