Tamaris

Tamaris nabízí obuv, doplňky a nově i oblečení. Zaměřuje se výhradně na ženy. Působí ve více než 70 zemích po celém světě. Nakoupit můžete online na eshopu z katalogu nebo si obuv přijďte vyzkoušet do jedné z kamenných prodejen.

Zákazníci, kteří se na eshopu přihlásí k odběru newsletteru, získají exkluzivní přístup ke zboží ve výprodeji. Tamaris je aktivní na sociálních sítích. Na firemních profilech získáte informace o nejnovějších akcích, slevách a módních tipech.

Tamaris

Logo – Tamaris

Představení e-shopu

Tamaris patří do holdingu německé firmy Wortmann Group. Tato značka se snaží skloubit kvalitu a rozumnou cenu. Hlavním mottem Tamaris je nadčasovost, ovšem produkty se vždy drží posledních módních trendů. První značková prodejna byla otevřena v roce 2005 v Berlíně. Od té doby firma expanduje plynulým tempem vpřed.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

V pestré nabídce zboží pořídíte boty k nejrůznějším příležitostem. Do kanceláře polobotky a lodičky. Na pláž pantofle a sandály. Pro běžné nošení tenisky nebo baleríny. Na zimu zase populární kozačky. Použité materiály jsou zárukou kvality a příjemného nošení.

Kromě kousků ze syntetiky značka prodává kožené výrobky a výrobky z odolných přírodních textilií. Do sortimentu zboží patří nejen boty, ale také šperky, peněženky, batohy a kabelky. Ač Tamaris vsází zejména na neutrální barvy, najdete u nich i několik výstřednějších kousků.

Služby a ostatní

Výrobky značky Tamaris najdete v každém větším obuvnictví. V Praze například na více než dvaceti místech. Jestli se vám nechce na kamennou prodejnu, nevadí. Ať už kupujete jeden pár anebo celou kolekci, platíte za dopravu vždy pouhých 25 Kč.

Pokud doma zjistíte, že vám boty nesedí, můžete zboží bezplatně vrátit. Logistickým partnerem je Česká pošta a přepravní společnost DHL. Platit se dá online kartou, nebo přes platební bránu PayPal. Slevové kódy naleznete na slevových portálech.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa nenabízí

Kontakt

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Prodejce obuvi, doplňků a oblečení

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
9.3Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
9.4
Jednání se zákazníkem
9.3
Kvalita sortimentu
9.3
Klady
  • komunikace a spolehlivost
  • přehledný web
  • kvalita zboží
  • široký sortiment
  • rychlost doručení
  • kamenné prodejny
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.8
    Přehlednost obchodu
    30
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Coby žena s velikostí obuvi 42 mám už léta problémy najít kvalitní dámskou zimní obuv ve své velikosti. U levnějších bot jsem měla problém, že vydržely jednu zimu a další rok jsem je mohla vyhodit. Rozhodla jsem se tedy investovat do kvalitnějších bot, a letos v lednu jsem si objednala kožené kozačky se zipem přímo z e-shopu Tamaris.
    Boty mi přišly asi po dvou týdnech kvůli vánočním svátkům, a ačkoli byla krabice označena produktem, který jsem si objednala, uvnitř byl jiný model u velikost bot, než za které jsem zaplatila.
    Na stránkách nemají jedinou zmínku o tom, jak postupovat při reklamaci, takže jsem musela telefonovat na infolinku, kde mi tedy bylo řečeno, že boty musím poslat zpátky, do 14 dnů mi vrátí peníze, a pak musím celou objednávku zadat znovu, a modlit se že tentokrát přijdou opravdu boty, které jsem si objednala. Měsíc jsem tedy v lednu běhala všude v teniskách, boty mi nakonec přišly, vypadaly moc pěkně.
    Letos jsem je v listopadu opět vytáhla, nenosila jsem je ani tři týdny a rozbil se u nich zip. Je fajn, že boty jsou celé kožené, ale k čemu je to platné když je zip vyrobený z levného plastu?
    Opět tedy volám na infolinku, paní si pořád myslí, že chci vracet nové, nevhodné zboží. Po osvětlení, že chci boty po roce reklamovat je očividně šokovaná, jakoby se čekalo že boty ta 3 500 po třech měsících nošení jen tak vyhodím.
    Na infolince je mi řečeno, že žádný reklamační formulář neexistuje, a musím opět psát emaily s fotografiemi poškození zboží. Email okamžitě odešlu, ve 4 větách popíšu problém, přiložím fotky a už na kolenou je prosím, aby mi řekli, co mám teda dělat dál. Odpověď přijde do hodiny, v emailu stojí pouze „Prosíme, zašlete fotografie poškozeného zboží.“ :)
    Omlouvám se, ale opravdu si už připadám jak u blbých na dvorku. V dnešní době ani nemít pořádný reklamační systém, to už mi smrdí tím, že firma záměrně hází zákazníkům klacky pod nohy, a doufá, že to zákazník s reklamací vzdá. Jinak si takové chování opravdu nedokážu vysvětlit.
    Zákazníkům bych snad jen poradila pořídit si kozačky za 800 v Deichmannu, pravděpodobně vydrží o dost déle a při reklamaci nejsou problémy.

    Klady: Široký výběr Pěkné kousky
    Zápory: Nízká kvalita Vysoké ceny Příšerný (spíše nulový) reklamační systém Jakákoli komunikace trvá poměrně dlouho, zavolat moc nepomůže, stejně řeknou ať jim to ještě jednou napíšete emailem.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Tamaris má moc krásné boty, i když některé ceny jsou opravdu výškové. Přesto jsem z obchodu nadšená pro velký výběr.

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo