E-shop Reedog.cz vám nabídne chovatelské potřeby pro psi a kočky. Kromě kompletního katalogu zboží zde najdete i výpis volných pracovních pozic, služby servisu a půjčovny výcvikových obojků, informace o velkoobchodní spolupráci nebo bazar výcvikových pomůcek. O novinky a aktuality se s vámi obchod Reedog podělí i v newsletteru, a na svých sociálních sítích.
Představení e-shopu
Internetový obchod Reedog.cz navazuje na provoz start-upu Elektro-obojky.cz, který v roce 2013 založila parta mladých chovatelů. Zákazníkům nabízeli elektronické obojky pro psy, společně s osvětou a významem jejich přínosu při výcviku psa. Co začalo jako malý e-shop se brzy proměnilo ve světového hráče na poli chovatelských a výcvikových potřeb.
Kamennou pobočku Reedog navštívíte v Praze. Roční obrat e-shopu Reedog.cz se dnes pohybuje v desítkách milionů korun, a kromě ČR a Slovenska nakoupí zboží z katalogu i zákazníci z Maďarska, Německa, Polska, Španělska a USA. Zákazníci, kteří v e-shopu Reedog.cz již nakoupili, ve svých recenzích chválí s rychlostí doručení objednávky i kvalitu a výběr zboží.
Přehled sortimentu
Kategorie Pelíšky vám v e-shopu Reedog.cz nabídne psí boudy, domečky, kukaně, pyramidy, pelíšky, matrace, iglů, podložky, autosedačky nebo potahy, deky a pelíšky do auta. Hračky si zde vyberete pro psy a kočky. Pejskům pořídíte míčky, pískací a dentální hračky nebo tahací lana a uzly. Pro kočky zde nakoupíte škrabadla a míčky s peřím, škádlítka, hračky s catnipem, lízací podložky nebo laserové a pískací hračky.
S výcvikem a monitoringem domácího mazlíčka vám pomůže záložka Výcvik. K dostání jsou výcvikové a protištěkací obojky, GPS obojky, zvukové lokátory, elektronické a bezdrátové ohradníky či příslušenství. Pokud chodíte s pejskem často na procházky a máte strach, aby se nezatoulal, pořiďte mu některou z pomůcek SmartPet. Například GPS obojky, smart hračky a kamery, elektronické dávkovače krmiva a vody, smart výcvikové obojky, pelíšky a záchody.
E-shop Reedog.cz si pro vás dále připravil dvířka, postroje a kšíry, antiparazitika, kosmetiku a péči pro domácí mazlíčky, krmivo, potřeby k venčení, misky a fontány, odpuzovače, čtečky čipů a zlevněné bazarové zboží. Při nákupu využijete i slevové kódy, které najdete na slevových portálech.
Služby a ostatní
Objednávku z e-shopu Reedog.cz uhradíte online platební kartou, bankovním převodem, nebo přes platební portál PayPal. Hotově zaplatíte při doručení zboží na dobírku a při osobním odběru v kamenné prodejně v Praze. Balíček vám doručí přepravní společnosti Zásilkovna, Česká pošta, PPL, GLS, Express kurýr nebo Europe Delivery. Dopravu zdarma e-shop Reedog.cz nenabízí.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Česká pošta
- Zásilkovna
- PPL
- GLS
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Dobírka
Prodejna
- Sedmidomky 459/8, 101 00 Praha 10 – Michle
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 216 216 106 (Po: od 9:00 do 17:00 hod., Út: od 8:00 do 16:00 hod., St: od 10:00 do 18:00 hod., Čt-Pá: od 7:00 do 15:00 hod.)
- Email: info@reedog.cz
- Blog
- Reklamace
- Servis obojků
- Sídlo společnosti: Reedog s.r.o. se sídlem Sedmidomky 459/8, 101 00 Praha
- Facebook: Reedog
- Instagram: ilovereedog
- YouTube: Reedog
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.firmy.cz
Přivezla jsem automatické WC (cena cca 25.000) v rámci reklamace (zakoupen kamarádkou z Moravy,slíbila jsem doručit). Výrobek ode mne převzala paní s tím,že je vše domluvené a nedala žádný doklad o přijetí (reklamační protokol byl vyplněn kupujícím,naštěstí jsem ofotila). Já jsem,vzhledem k tomu,že se jednalo o kamennou prodejnu, chtěla předvést jiný výrobek, který nabízeli, zajímala mne hlučnost…nelze, údajně není obchod vybaven zásuvkou.
Po měsíci od reklamace, kdy se nic nedělo, kontaktovala kamarádka firmu s tím,že stále nemá zpětnou vazbu. Bylo jí řečeno, že odeslali email, který jí, ani po kontrole spamu, nedorazil.Zavolat se nikdo neobtěžuje.
Chápu vysoké hodnocení e-shopu.V prodeji jsou výrobky s nízkou poruchovostí.Ale úroveň řešení reklamací a přístup k zákazníkům v kamenné prodejně je tristní.