Česká pošta

Česká pošta je státní přepravní společnost, která provozuje poštovní služby na území České republiky. Společnost vznikla 1.1.1993, jejím zakladatelem je Ministerstvo vnitra České republiky.

Logo České pošty

Představení přepravce

Česká pošta

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Přijímá, přepravuje a doručuje poštovní a neadresné zásilky. Zajišťuje smluvní služby pro jiné podnikatelské subjekty a úředy např. ČSSZ, Poštovní spořitelna, Sazka, Česká pojišťovna a platby prostřednictvím SIPO. Česká pošta teké hradí náklady na vydávání poštovních známek a uvádí poštovní známky do oběhu.

Kategorie služeb české pošty

Kategorie služeb české pošty

Dokumenty a ceník služeb

zpět k obsahu ↑

Pobočky

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 840 111 244 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 7:00 – 19:00)
  • Email: info@cpost.cz
  • Sídlo společnosti: Česká pošta, s.p., Politických vězňů 909/4,, 225 99 Praha 1, IČ: 47114983
  • Facebook: Česká pošta
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8.5 Hodnocení
Národní dopravce

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

54 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Jitka 9.5.2019 v 18:16

    Bydlím vedle pošty 602 00 . Pokaždé, když mi přijde nějaký balíček, je mi ovšem uložen na poště v Heršpicích. Co je to za logiku?! Kdyby se to stalo jednou, budiž, ale v posledním půl roce se mi téměř nestalo, že by mi balíček poslali správně. A to bydlím vedle – co ti kteří bydlí dál? Když se potom pokoušíte na poštu dovolat tak to musíte být sakra trpělivý. Telefony tam věčně nikdo nezvedá!
    Vrchol všeho je, že Vám přijde výzva do schránky a když přijdete na poštu, zjistíte, že tam už balíček není, protože je to ten, co jste si před týdnem a půl vyzvedli. Česká pošta je čím dál větší tragédie!!

  2. Reagovat
    Libor 22.7.2019 v 20:50
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Byl jsem s doručením od pošty příjemně překvapen. Neměl jsem s nimi v minulosti, tak dobrou zkušenost, ale vypadá to, že se zlepšují. Vyzvednutí zásilky do 10 minut.

    KLADY: rychlé vyzvednutí
    ZÁPORY: nic
    (1) (5)You have already voted this
  3. Reagovat
    Štěpán 2.8.2019 v 11:20
    1.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    50

    Absolutní nespolehlivost , zacházení řidičů se zásilkami je nepřijatelné!! Čekám na balík na poštu již 5 den o balíkách do ruky nemluvě, a není to poprvé! doporučil bych místo nabízení výherních losů a šetření na zaměstnancích investovat do logistiky funkčního doručovacího systému!

    KLADY: Pobočky všude
    ZÁPORY: Absolutní nespolehlivost , zacházení řidičů se zásilkami je nepřijatelné!! Čekám na balík na poštu již 5 den o balíkách do ruky nemluvě, a není to poprvé! doporučil bych místo nabízení výherních losů a šetření na zaměstnancích investovat do logistiky funkčního doručovacího systému!
    (8) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Katka 27.8.2019 v 12:07
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už po několikáté doručovatelka na 41503 si dělá co chce, nezvoní, lístek od zásilky doručuje pravidelně pozdě (balík přišel v pátek ,lístek v úterý). Nedoručili ten papírek vůbec i když to byl třeba od soudu… Nějak to vůbec nereší

    KLADY: Řidiči jsou občas lepší jak klasická doručovazelka Pobočky všude
    ZÁPORY: Nedoručení zásilky Ztracení doručovacího protokolu Nekontaktovani majitele zásilky (nezvoní)
    (6) (1)You have already voted this
  5. Reagovat
    Jaromír 29.8.2019 v 10:49

    Dne 15.07.2019 jsem si objednal na eBay mobilní telefon. Až později jsem zjistil, že je doručován až z USA. Balík mi byl doručen Českou poštou dne 15.08.2019, a to s vizuálně nepoškozeným obalem, protože papírová obálka byla celá omotaná průhlednou izolepou. Hned po rozbalení jsem zjistil, že v balíku není mobilní telefon, ale nějaký dětský dalekohled a kapesní překladač. Na balíku byla nalepena originál dodejka z USA, kde byla jako váha balíku uvedena 1 libra ( cca 454 gramů ) a pak tam byla zelenou fixou připsána váha 0,38 kg. Dodání špatného obsahu balíku jsem reklamoval hned u eBay, kdy po několikadenní oboustranné korespondenci, kde jsem byl neustále ujišťován, že mi byl skutečně zaslán objednaný mobilní telefon, mi bylo z eBay doporučeno, abych se obrátil na dopravce předmětného balíku v ČR.
    To jsem okamžitě učinil, a ke svému zděšení jsem na portále České pošty – Sledování zásilek zjistil, že dne 12.08.2019 bylo na pobočce České pošty sídlící na adrese Praha 5, Košíře, Plzeňská čp. 390/139, zjištěno údajné poškození balíku, který zde měl být následně přebalen.
    Pokud je mi známo, po takovémto zjištění poškození balíku má být sepsán písemný zápis a přebalení balíku mají být přítomni minimálně dva pracovníci dané pošty, kteří následně zápis podepíší. O zjištěném poškození balíku má být vyrozuměn jeho adresát, kterému má být zaslán i vyhotovený zápis. Nic z tohoto se však nestalo, předpisy na této poště asi nikoho nezajímají a nikdo se jimi neřídí. Balík mi byl normálně doručen jako nepoškozený.
    Samozřejmě jsem hned kontaktoval poštovní úřad v mém bydlišti s tím, že chci reklamovat doručení uvedeného balíku, ale toto jsem provedl až dne 22.08.2019, neboť jako každý jiný občan jsem vůbec netušil, že na podání reklamací ohledně doručení jsou pouhé dva pracovní dny !!!!
    Přesto se mnou vedoucí tohoto poštovního úřadu sepsala reklamační řízení, v rámci kterého jsem žádal i o zaslání předmětného zápisu o provedeném přebalení mého balíku. tato vedoucí tedy písemně zažádala na předmětné poště v Praze o zaslání tohoto zápisu, ale zde jí bylo řečeno, že předmětný zápis mi nebude jimi poskytnut, neboť oni mohou vést řízení a poskytnout tento zápis pouze odesilateli toho balíku z USA.
    Tento však nemá s tím balíkem již nic společného, já jsem dodání předem zaplatil.
    Tudíž bych závěrem chtěl říci, že odpovědní pracovníci dané pošty v Praze jednají se zákazníky jako s obtěžujícím hmyzem či nějakým póvlem. Neřídí se vůbec danými předpisy a když se po nich vyžaduje to, co mají ze zákona vykonat, tak si vymýšlejí nehoráznosti, proč tak vykonat nemohou.
    Doporučuji tedy, pokud není vyhnutí, službám České pošty se vyhnout, alespoň já tak po této zkušenosti zcelaa určitě učiním.

  6. Reagovat
    Tony 29.8.2019 v 13:26
    1.25
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zaslanou zásilku se nepokouší doručit a rovnou ji uloží na poštu, protokol o nezastižení dostanu do schránky většinou s prodlevou několik dnů. Tím to ale nekončí, vyrazím tedy na spádovou pobočku. Vezmu si lístek a čekám. Na pobočce je 18 přepážek, ale jen ve 4 někdo sedí a lidí tam čeká 40. Takže čekám dál a stále čekám. Mezi tím mě předběhnou zákazníci co mají připlacenu asi expresní službu. Já tuto možnost neměl a čekám pouze na výdej, který nijak neovlivním. Expresní služba by dle mého měla mít samostatné okénko (když už je za příplatek), a čekám tedy dál. Vidím jak paní za přepážkou někam mizí a hledá zmateně něčí zásilku. Čekám dál. Pracovnice stále zmateně probíhá za přepážkami a hledá. Nechápu, že ještě dnes nemají zavedenu evidenci balíku a skladových pozic a vše mají jen papírově a na ručně psaných cedulkách v regálech. Nelze to pak rychle dohledat. Stále čekám. Následně za nějaký čas se dostávám na řadu a kolotoč hledaní zásilky se opakuje :-) Na závěr mi paní na přepážce nabídne penzijní pojištění a spořící účet. Jako bych právě pro toto šel na poštu – když jsem si vzal lístek pro vyzvednutí uložené zásilky…

    No co dodat, na zlepšení je rozhodně kopa práce a všem co musí tohle pravidelně vytrpět ta přeji pevné nervy.

    KLADY: Mají pobočky všude
    ZÁPORY: Neochotný personál Nelze se nikam dovolat Nedoručují zásilky i když člověk čeká doma Extrémní doba na zpracovaní mezinárodních zásilek
    (5) (1)You have already voted this
  7. Reagovat
    Jan 4.9.2019 v 12:54

    Česká pošta mi za 11 dní od převzetí do přepravy z letiště nebyla schopna zásilku doručit, to je vcelku obvyklé, nedělám si už o kvalitě služby iluze… Nicméně že mi u velmi hodnotné zásilky ze zahraničí nejsou schopni ani říct, kde se nachází, abych si ji případně mohl sám vyzvednout, tomu říkám skutečný úpadek. Na doručovacích depech mi ani nezvednou telefon, na call centru vycházejí snad ze stejného trekování zásilky jako zákazník = vědí prd.

  8. Reagovat
    Petra 21.9.2019 v 7:13
    1.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    40

    Pošta nejhorší institu který znám. Jak si můžou dovolit mít reklamu dnes podáte zítra dodáme!! V úterý jsem poslala doporučený dopis kde byli mimochodem citlivé data a ani v pátek nebyl u adresáta který na něj mimochodem čekal. Jak mi to pošta vysvětlí???

    (5) (1)You have already voted this
  9. Reagovat
    Andrea 7.10.2019 v 11:05
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Česká pošta by se měla jít zahrabat doručení balíku, který byl zdravotně velmi důležitý. Tak doručen sice byl, ale do pergoly na zahradu (drzost nevídaná) a paní která balík dorucila podepsala mě ze je balik dorucen a prevzat…a nikomu o tom nedala vedet… balik po 10 dnech nalezen po desti. Zdravotni pomucky na odpis.. bez komentare.. doufam ze paní…. nejvic me na tom bavi to ze byly doma 2 osoby jedna na materske dovolené a druha měla dovolenou..

    KLADY: Klady žadné nejsou, nepříjemný a neochotný zamestnanci...
    ZÁPORY: Už jen, že Česká pošta existuje je omyl a zápor a bohužel u nekterych dodavatelů nejde zmenit dopravce.
    (6) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Jana 7.10.2019 v 16:57
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnešní brigádník na rozvoz byl naprosto profesionální a zařídil doručení balíčku i přes jisté komplikace ze strany zákazníka. S takovou ochotu a schopností najít řešení jsem se v tomto směru setkala poprvé. Takže dnes musím říct, že za mě 👍.

    KLADY: 👍
    (1) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Barbora 22.10.2019 v 13:11

    Česká pošta opět ukázala svou “profesionalitu”!
    21.10.mi přišla zprava,ze 22.10.mezi 14-18hod.bude doručen balík na mou adresu-počítám s tím,ze budu ochotně v tuto dobu čekat na hovor od kurýra.
    22.10.v 7:00hod.mi přišla druhá zprava,ze balík bude doručen mezi 8-14hod.(tuto zpravu si bohužel neprectu,protože spím s vypnutým zvonenim). Kolem deváté rano se kouknu na telefon a vidím zpravu+zmeskany hovor od kurýra v 7:30hod.,zdůrazňuji v 7:30hod.-ne v osm,ne v deset nebo jednu odpo,ale o pul osmé! Volám tedy zpět,abych se omluvila,ze jsem bohužel spala a nepocitala s tak brzkym doručením,ale hovor nikdo nepřijímá(asi má pan kurýr hodně prace). Volám podruhé,potřetí-žádná odezva!
    Třešničkou,už tak na zkaženém dortu,byla zprava od ČP(o pul 12),ze po neúspěšném doručení balíku si pro nej mám prijet na pobočku! Podotýkám,ze kuryr měl jezdit do 14hod.a ani se mě neobtěžoval kontaktovat zpět! Takze těchto služeb/nesluzeb jsem využila naposledy!

  12. Reagovat
    Pepa 25.10.2019 v 15:53

    Děs

  13. Reagovat
    Stanislav Stoupal 28.11.2019 v 18:14

    Zmar ČESKÉ POŠTĚ!!! Ten kdo vymyslel, aby lidé co dostanou doporučenou poštu nebo chtějí jinou službu musí čekat nežli všichni kdo přijdou pro balík si mohou balíček převzít přednostně byl evidentně člověk, který neměl slušné vychování. Protože pošta porušuje tzv. zvyklostní právo že kdo přijde dříve je jednoduše na řadě dříve než ten co přijde později. Na pobočce v Praze Ládví se to ještě povýšilo na odpornou úroveň kdy pořadovník v podobě čísel je neustále oužíván tak aby porušoval toto pravidlo. Bohužel Česká pošta nemůže zkrachovat. Stát ji vždy podrží, tak proto se mohou vymýšlet horší a horší pravidla od lidí rozumu a vychování mdlého. Je mi z ČESKÉ POŠTY zle a návštěvy pobočky v Kobylisích je opravdu hnus hnusácký.

  14. Reagovat
    Tereza Pokorná 28.11.2019 v 20:43

    Měla jsem objednané zboží, které i po týdnu stále nepřišlo. Byla jsem zrovna pracovně neschopná, takže nebylo možné, aby mě pošťák nezastihl. Pošťák bohužel nikdy nepřišel, papír o tom, že mám balík na poště ve schránce také nikdy nebyl (vzhledem k tomu, že bydlím přímo naproti poště, je pošťákům pohodlnější vždy nechat lístek ve schránce). Po několika návštěvách pobočky mi bylo řečeno, že žádný balík na poště nemám. Velice mě tedy překvapilo, že byl balík zpět odeslán odesílateli, i přes můj veškerý zájem situaci nějak vyřešit!!! Bohužel mě tato zkušenost odradila od dalšího využití služeb ČP.

  15. Reagovat
    Dagmar 3.12.2019 v 12:02
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    2.12.pošta informuje,že převzala balík a o jeho doručení bude informovat.Další den V 10.06.informuje o doručení a v 10.22.mám oznámení ve schránce.To je rychlost,pokud bude nějaké příště,tak raději budu bivakovat na dvoře ihned po první informaci,nedovedu si představit jak stará bába ponese 14 kg na zádech.

    (0) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Pavel 9.12.2019 v 3:57
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Objednal jsem si zboží. Už když jsem viděl, že dodavatel nedává jinou možnost, než ČP, tušil jsem problém. Dodavatel ho odeslal jako doporučené psaní. Pošta avizuje doručení obvykle do druhého dne po podání. V mém případě se teprve po 4 dnech objevil lístek ve schránce. Zjistil jsem, že zásilka je doručována jako balík. Vypravil jsem se tedy na poštu Hradec Králové 2 na balíkovou přepážku. Po dvaceti minutách čekání, mně na přepážce paní oznámila, že ona mně nic vydat nemůže, protože já přece nemám balík ale, doporučené psaní a že, bych to měl podle jejich kódu na lístku poznat. Přesměrovala mně na jinou přepážku kde, další dvě pracovnice začali mezi sebou řešit zda vůbec mám právo na nějaké údajné přednostní obsloužení protože, jsem nečekal ve frontě na doporučené psaní, přitom vyvolávací systém ukazoval moje číslo. Nemám nic proti doručovatelům, mají těžkou práci. Mám ale, hodně proti zastaralosti ČP. Ve standartu pro třetí tisíciletí by u balíku a doporučených psaní měla být SMS o převzetí zásilky, její číslo a čas doručení. Pokud vám totiž takováto SMS nepřijde, není reálná možnost zásilku vysledovat. Jdete se pak zeptat na pobočku, o žádné zásilce nevědí, druhý den máte ve schránce lístek. Taky by mně zajímalo, jakou čekací dobu na pobočkách považuje pošta za standart? 20 minut, 30 minut? To je u nás žel naprosto běžné, naprosto nechápu proč pošta neotevře více výdejních míst, jako to má konkurence. Nemám dále zájem používat ČP.

    ZÁPORY: - celková zastaralost služeb i sítě poboček
    (1) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Knop 10.12.2019 v 13:15
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    – neroznáší nikdo poštu (dopisy atd.)
    – nikdo neřeší stížnosti hladně p. Mašek 730 580 212
    – na pobočce nikdo nic neví a neumí :(

    KLADY: nic
    ZÁPORY: - neroznáší nikdo poštu (dopisy atd.) - nikdo neřeší stížnosti hladně p. Mašek 730 580 212 - na pobočce nikdo nic neví a neumí :(
    (1) (0)You have already voted this
  18. Reagovat
    Edita 12.12.2019 v 15:46

    Objednala jsem darky, s PPL, GEIS, DPD atd problem zadny, ale u par veci jsem musela vyuzit Ceskou postu. A kde jsou ty dva baliky? NIKDE. Hodnoceni cela 0.

  19. Reagovat
    Martin 12.12.2019 v 17:52
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Česká pošta (Praha 97 II) již přestala doručovat doporučené dopisy, raději je ráno všechny odveze na místní poštu (Jenštejn). Ale odpoledne mi do schránky přivezou (!) výzvu k vyzvednutí zásilky. Nic proti zaměstnancům, ale management je sebranka tupců, která by jinde pošla hlady.

    KLADY: Berou telefon.
    ZÁPORY: - nedoručují zásilky - a ještě si za to nechávají platit
    (1) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    Martin 13.12.2019 v 8:06
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Vážně se omlouvám, ale ve stejný den jsem objednával s PPL z E-shopu, který dováží z Německa a už to mám doma od včerejšího rána… A Česká pošta? Rychlost doručení absolutně mizerná a to ani nemluvím o informacích o zásilce, které nemám. :)

    KLADY: pobočky jsou na každém rohu
    ZÁPORY: doručení absolutně mimo předpokládanou dobu balíček mi jede už 28 hodin na trase dlouhé 80 km sledování zásilek zpomalené až o 12 hodin Info linka vám ve směs nepodá žádné informace navíc
    (0) (0)You have already voted this
  21. Reagovat
    karel 13.12.2019 v 11:10
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    neochota ,cokoliv řešit , při nedodání zásilky , soukromník by už zkrachoval , hnus z našich peněz

    ZÁPORY: neochota a při pokusu o reklamování nedodané zásilky výmluvy, že není kompetentní osoba a nikdo jiný s tím nic neudělá, hlavně , že mají placenou linku
    (1) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Honza 14.12.2019 v 4:34
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Česká pošta jedna velká katastrofa!
    Na objednané zboží už čekám 5 dnů!
    Ještě mi ani vědět nedali opravdu se vyhni te české poště! Navíc balík do domu se ani neobtěžující kvám přivést a přímo nechají na poště!

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Hrůza!
    (1) (0)You have already voted this
  23. Reagovat
    Monika Hebká 17.12.2019 v 12:36
    1.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    50

    Katastrofa – v listopadu jsem posílala za 100Kč dva dopisy obyčejně do Německa a ani jeden nedorazil. Služby za moc tedy nestojí, hlavně, že za přepravu tedy vyberou. Jejich služby tedy stojí za starou bačkoru.

    KLADY: Žádné nejsou
    ZÁPORY: Nedoručené dopisy Vybrané peníze za nic
    (1) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Pavel 18.12.2019 v 19:51

    Dnes mi byla do schránky vhozena !! OPAKOVANÁ výzva o uložení zásilky. Předtím žádná první výzva nebyla! Zásilka je na poště už od 6.12., ale výzva vhozena až dnes (18.12.). Navíc jsem stále doma, na neschopence, a nikdo se ani nenamáhá zvonit…
    Tuto instituci bych zrušil, je k ničemu…

  25. Reagovat
    Jana 19.12.2019 v 12:45

    jedna hroza, nikdy viac nevyužijem tuto službu.
    balík mi nebol doručený, nebol odložený na pošte, bez kontaktu o tom že si mam po balík príst
    V den ked bol balík doručený na poštu bol aj poslaný odosielatelovi.
    Takže dakujem, že som prišla o Vianocný darček pre priatela !!

  26. Reagovat
    Milan 20.12.2019 v 18:53

    Opravdu velmi špatná zkušenost. Raději si maličko připlatit a mít jistotu a klid. Česká pošta to už nikdy.

  27. Reagovat
    Vladimír Feyfar 23.12.2019 v 8:13
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Preferuji Českou poštu mám jen dobré zkušenosti.

    KLADY: Myslím že Česká pošta pracuje velice dobře (alespoň tedy co mohu posoudit jedná se o poštu Hlinsko v Čechách). Zásilky jsou vždy doručeny do druhého dne a to i teď ve vánočním čase.
    ZÁPORY: Zatím jsem žádné neshledal.Snad jen některé ceny u poštovného.
    (1) (0)You have already voted this
  28. Reagovat
    Milda 24.12.2019 v 22:53

    10.12.PODATE a na vánoce balík Nemáte. Havířov _Klasterec. Česká pošta katastrofa.

  29. Reagovat
    Eva 27.12.2019 v 15:11
    3
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    60

    Pošta, zlodějský podnik, který che za poslání balíčku o váze cca 20dg a velikostí jako dopis 99.- kč. To je neskutečný,zisky jako kráva, státní dotace a stále jsou nenažraný víc a víc. Je to k blití.

    KLADY: 0
    ZÁPORY: zlodějské poštovné a jiné služby.
    (0) (0)You have already voted this
  30. Reagovat
    Petr 28.12.2019 v 12:18

    Naprostá nespokojenost, obědnal jsem vánoční dárek a 18.12. byl odeslán a já doufal že do vánoc přijde… nic. Po dlouhém čekání když jsem balíček do vánoc neobdržel jsem se podíval podle čísla zásilky kde se nachází a nestačil jsem se divit… zásilku jsem udajně odmítnul a byla odeslána zpět odesílateli který zbytečně zaplatil přez 100kč, nikdo u mě nebyl, nikdo nezvonil, nikdo semnou nemluvil, a žádnej lístek ve schránce nebyl. Jak mužou takle lhát!! Nehoráznost. Takže jediný dárek co jsem měl pro blízkou osobu nedošel a já měl zkažené vánoce protože jsem nic neměl. Dopravce nedoporučuji!!!

  31. Reagovat
    Jirka 30.12.2019 v 9:44
    1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už několik let marně čekam, až se konečně vymění poštovní doručovatelka, která má na starosti doručování do naší vesnice a na její místo nastoupí někdo normální, kdo rozpoznává jména a čísla!!! Už ani nepamatuju, kdy jsem měl naposledl ve schránce obálku/dopis s mym jménem a mojí adresou! Pravidelně mam ve schránce korespondenci pro příbuzného od nás z vesnice, kterej má ovšem jiný jméno a pochopitelně jiný číslo baráku! A když se náhodou pošťačka trefí s číslem baráku, je to bohužel dopis pro obyvatele sousední vesnice, kterej má sice stejný číslo, ale uplně jiný jméno! Ještě má v oblibě nechávat obálky (např.výpis z banky) schválně koukat způlky ven ze schránky, i když je schránka velká dost, nejlépe když venku prší, ať se to pořádně rozmočí – ano, to se děje, to neni výmysl!
    Pošťáci předpokládam maj za sebou minimálně základní školu a určitě znaj písmena a čísla. Takže je jasný, že poštovní zaměstnanec, kterej má na starosti naší vesnici, toto dělá schválně, je to nějaká jeho úchylka, nebo co, protože se tak děje i po tom, co jsem na poštu kvuli tomu volal a byl jsem tak kvuli tomu i osobně. Podobné zkušenosti mají i rodiče z nedaleké vesnice. Bude to nejspíš tim, že pošta nemá lidi, tak na práci berou každýho ***(píp)*** …vypípané slovo nechť si čtenář dosadí sám. Ahoj.

    KLADY: Využívam službu doručení na poštu (pokud to internetový obchod nabízí), to mi vyhovuje
    ZÁPORY: Mam smůlu na psychicky narušeného jedince, kterej se vyžívá v tom, že schválně hází korespondenci do cizích schránek!
    (4) (0)You have already voted this
  32. Reagovat
    Andrej 31.12.2019 v 12:03

    Jako obvikle další špatné zkušenosti s ČP. Tentokrát byl bylík ze zahraničí doručen do špatného města a následně vydán/ukraden neznámím jedincem předpokládám že zaměstnancem pošty.Takže poud možno za každou cenu se České poště vyhnout.

  33. Reagovat
    Andrea Veselá 3.1.2020 v 13:19

    České poště se nepodařilo mi doručit dárek pro dceru k narozeninám déle než měsíc. Nakonec mi ho nepředali, protože mi nedopatřením neposlali správný kód potřebný pro vyzvednutí. Pán na pobočce byl ještě k tomu nerudný, neochotný situaci řešit a dával to za vinu mně.
    Bohužel se něco takového nestalo poprvé.
    Doporučuji přepravovat se spolehlivější společností.

  34. Reagovat
    Pavla K. 6.1.2020 v 21:46
    4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Teplice – Musim pochvalit zmenu v poslednich 2 mesicich – doprava baliku opravdu do druheho dne, zakaznik je informovan sms i s tel. na ridice. Jiz se nestava, ze by balik nebyl dorucen i kdyz jsem doma, ale vsechny baliky za posledni 2 mesice byly doruceny bez problemu prijemnym ridicem. U dorucovatelky byl v minulosti problem, ze nezvonila, ale tez jiz vzdy zvoni a vsechna doporucena psani byla dodana. Snad to i vydrzi :-)

    KLADY: Musim pochvalit zmenu k lepdimu v poslednich 2 mesicich
    ZÁPORY: V minulosti dorucovatelka nezvonila i kdyz jsme byli doma a hazela rovnou listky a to same dorucovatel baliku - opakovane reseno stiznostmi kdyz uz mi vytekly nervy
    (0) (0)You have already voted this
  35. Reagovat
    Havlová 7.1.2020 v 17:21
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    posta hrozný balikar se nezastaví .. a slibuje že tu bude, pak nedojede zatuká do systému že u mne byl. když volám kde je balík oni neví asi se veze na depo. Jsem celý den doma a oni to takto fungují,,, i po třech telefonátech co sliboval že přijede a nic… hruůzza za ty peníze

    ZÁPORY: špatný
    (0) (0)You have already voted this
  36. Reagovat
    Oliver Knop 7.1.2020 v 18:38
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    – nejhorší firma na světě
    – špatně platí
    – nic po nich nechtějte
    – ani nechápou co po nich chcete na přepážce jednoduché věci poslat a nebo zrušit
    – nikdo neroznáší poštu (letáky, dopisy)
    – reklamace nikdo neřeší všichni se kryjí zvlášť p.Mašek 730 580 221

    KLADY: žádné klady
    ZÁPORY: nejhorší firma na světě, špatně platí, nic po nich nechtějte, ani nechápou co po nich chcete na přepážce jednoduché věci poslat a nebo zrušit, nikdo neroznáší poštu (letáky, dopisy), reklamace nikdo neřeší všichni se kryjí zvlášť p.Mašek.
    (0) (0)You have already voted this
  37. Reagovat
    Josef 9.1.2020 v 13:28

    Doba dodání ze 160km vzdáleného místa 14dní… Pak jiný případ,z Číny vzdálené 7100km je zde v ČR balík za týden,ale pak posléze z ČR (i kdyby v nejvzdálenějšího bodu v  ČR jestli 500km) u mě není ani za 10dní. To už je extrém.. Měla by být výjimka že zákona a každýho pošťáka moct je*nout po hlavě,jinak se to nezmění… Hází vinu jeden na druhého,nikdo za nic nemůže samozřejmě.

  38. Reagovat
    Martin 11.1.2020 v 14:04
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    objednal jsem si zboží z WISH,čekám a nic.Po kontaktování pošty v Praze mi paní zdělila,balíček není váš,ale pána z jiného města.Divné,sledovací číslo bylo moje a taky zaplacené.Druhý balíček se záhadně ztratil po příletu do prahy na pošta Praha20.ani se nedivím,hodinky se k vánocum někomu hodili,Třetí balíček,,,asi kde mu je konec.Mě připadá že jim vadí balíčky z ciziny za které nemají peníze.Škoda že tady není konkurence.

    ZÁPORY: jsem doma a lístek mám ve schránce
    (1) (0)You have already voted this
  39. Reagovat
    Patrik 15.1.2020 v 22:43
    1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Manželka byla vyzvednout balíky na pobočce pošta Bernartice byla to vyzvednout kamarádce a nevěděla co to za balíky je. 2 balíky vážili cca 20/25 kg manželka je v 7 měsíci těhotenství a poprosila je aby ji to dali z rampy do auta . Odpověď byla ze to tahat nebudou a manželka to musela naložit sama .
    Pracoval jsem v přepravní společnosti taky doručoval jsem balíky jako kurýr a tohle jsme si nesměli dovolit chápu ze je to jen pošta ale tohle je myslím dost smutné

    (1) (0)You have already voted this
  40. Reagovat
    Kateřina 16.1.2020 v 11:49
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragédie.. I přes to, že jsem doma, doručovatelka nezazvoní, lístek žádný, údajně mi byl odeslán e mail, o kterém nevím, při dotazu na poště mi bylo sděleno, že mají málo doručovatelek a „co jako chci“ . Za co platím takové poštovné?? Bohužel to není první špatná zkušenost…

    KLADY: Žádné nejsou, bohužel
    (1) (0)You have already voted this
  41. Reagovat
    Martin 24.1.2020 v 23:48

    Na zápory máte malé okénko :)
    Rozhodně je to nedoručování zásilek.
    Příklad, dnes mi v 8:28 přišla sms, že mi během dne dovezou zásilku…a nic. V 16:08 přišla další sms, „“Vážený zákazníku,

    dne 24.1.2020 jsme učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem““…blbost!!! Celý den jsem byl doma a čekal na to!!! I jsem volal na číslo řidiče – celý den byl nedostupný! Volal jsem i na poštu…tak hrubé, dementní a hloupé jednání, nemají snad ani „neplavci ve vodě“ ! Vaše zaměstnankyně má tu drzost mi říci, abych si pro zásilku přijel?!…já si platím vše, a v tom vše je i dovezení zásilky na místo určení. Jsem dost nakakanej a tohle si líbit nenechám!! Kvůli vaším „neslužbám“, jsem dnes přišel o dost peněz!!! Jen tak mimochodem, zásilka byla od rána na poště!!!!!!!!!! Jen nebyl nikdo schopen jí naložit a dopravit! Zvážím další kroky, s pozdravem Heřman
    Jedná se o poštu v Unhošti. Mimo jiné, 2x jsem tam volal a oba hovory byly jak kdybych volal do „zvláštní školy“…jméno jedné „chytrolínkyně“ Vám mohu poskytnout.

  42. Reagovat
    Patrik 29.1.2020 v 12:24
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Už mě fakt s****.Ještě ani jednou mi nedonesli balík,i když čekám doma jak idiot.Pokaždé si po něj musím na poštu,i když má 20kg.Praha 8 Pošta, ostuda!!!!!!!!!!!!

    (1) (0)You have already voted this
  43. Reagovat
    Ján Vrabel 29.1.2020 v 16:13
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnom 28.1 som obdrzal sms spravu, ze mi bude doruzovany balik, z toho dovodu som ostal doma, aby som bol k dispozicii. 29.1. mi prisla sms sprava o 9:01, ze mi bude dorucovany balik. Cely den sedim doma a cakam, kedy sa uraci zamestnatnes ceskej posty ukazat az do naslednej sms spravy o 16:03, kde sa pise, ze som nebol zastihnutelny. Pri pokuse zavolat na telefonne cislo ridice nebolo cislo dostupne. Tato situacia sa zopakovala uz 4ty krat. To uz su skutocne zamestnanci Ceskej posty tak lenivi, ze sa neuracia ani zazvonit na zvoncek a automaticky to davaju ako „adresat nezastihnuty“? Uz nikdy nezvolim dobravu Ceskou postou a ak nebude v ponuke ina moznost, tak radsej oslovim ineho dodavatela produktu, ktory by mal byt predmetom prepravy! Popravde netusim, kde nazbierali hodnotenie uzivatelov 3.1, nedal by som im ani pol-hviezdy, ak by to bolo mozne!!!

    KLADY: nema
    ZÁPORY: nedorucuju zasielky, co je v kombinacii s ich predmetom podnikania dost zasadna vec!!!
    (1) (0)You have already voted this
  44. Reagovat
    Martin 31.1.2020 v 20:18
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    👎🏼

    ZÁPORY: Kradou zásilky!
    (0) (0)You have already voted this
  45. Reagovat
    Jana 1.2.2020 v 19:04

    Česká pošta je státem podporovaná zlodějna. Ideální stav, zrušit a udělat pouze franšízy nejlépe v nákupních centrech. Ušetří se hromada peněz za ty jejich obří nemovitosti, za zaměstnance na přepážkách (stejně z devíti přepážek většinou pracují pouze dvě), arogantní chování je do nebe volající (plný vestibul a dámy si vzadu popíjejí kafe), ceny za poštovné jsou skutečně rovnající se zlodějně.

  46. Reagovat
    Luboš 1.2.2020 v 19:24
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem spokojen . Jen velké mínus … řidiči neberou karty

    KLADY: Rychlost , vždy vše v pořádku .
    ZÁPORY: Řidiči nelze platit kartou . Dnes běžná věc , pro ČP ostuda .
    (0) (0)You have already voted this
  47. Reagovat
    Eva Černošková 3.2.2020 v 17:09
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Mám malý eshop a posílám ročně přibližně 150 doporučených dopisů. Směrem z Olomouce kamkoliv se poslední 3 roky nic neztratilo, nemusela jsem podávat žádnou reklamaci, takže z této strany jen vše dobré. Bydlím v Olomouci a letošní doručování jedna katastrofa za druhou. Jedna zásilka (doporučený dopis) odeslaná z pošty praha 916 dne 23.1. doposud nedorazila (je dnes 3.2.). odesílatel již reklamoval, zásilka je údajně na cestě. Další zásilka odeslaná z Prahy dne 27.1. opět nikde. Další dvě zásilky doporučeně už týden někde na cestě. Sledování zásilek ukazuje podle podacích čísel jen přijetí zásilky a dál nic. V Praze jakoby nikdo nepracoval nebo zkolabovala počítačová síť.Všechny zásilky jsou zaplacené i s obsahem, nikde nic. Reklamace nevyřízené, telefony na daných pobočkách nikdo nebere, komunikace žádná. Dnes už chápu, proč všichni směřují do Zásilkovny. Jdu také. Zaměstnanci České pošty jsou chudáci – na pobočkách musí sloužit bankám a pojišťovnám, poštovní služby jsou jen okrajová činnost. Celkově hodnotím Českou poštu jako špatně fungující státní instituci, kde se jedinec nikde ničeho nedovolá, pomoci už vůbec ne. Co dělají s těmi nedoručenými zásilkami?

    KLADY: zaměstnanci na pobočkách, většinou jen ženy, jsou velmi ochotné, slušné, obětavé. Doručovatelky to nemají snadné. Vlečou pěšky těžký náklad - není to snadné.
    ZÁPORY: Jako instituce Česká pošta funguje naprosto špatně za dost vysoké ceny, které neustále navyšuje, ale služby čím dál horší. Nejhůř funguje systém doručování.
    (0) (0)You have already voted this
  48. Reagovat
    Aneta 5.2.2020 v 18:24
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den, již několikrát jsem si objednávala zboží u vašeho dopravce a pokaždé ke mně přijel tentýž řidič jako dnes 5. 2. 2020 v ranních hodinách- Ostrava-Dubina. Chtěla bych tímto velice pochválit a ještě jednou poděkovat vašemu řidiči, který je vždy velmi milý, hodný a příjemný, kdyby byli všichni řidiči takoví, jako je ten Váš, byla by radost s nimi jednat. Nevím, jak se pán jmenuje, ale snad se to dá dle data rozvozu a místa zjistit, je to takový starší pán a opravdu velmi příjemný, na něm jde vidět, že dělá svou práci nejen s radostí, ale především srdcem. Moc vám za něj děkuji, snad se k němu tato pochvala dostane. Přeji příjemný den.

    (0) (0)You have already voted this
  49. Reagovat
    Matěj 13.2.2020 v 14:08
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    hrůza hrůzoucí … pokud to jde používámPPL nebo DPD

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Při nezastižení balík uložen až druhý den na poště ... kolikrát ani lstek ve schránce že jsem nebyl zastižen jen zpráva že mám balík na poště ....
    (0) (0)You have already voted this
  50. Reagovat
    honza 13.2.2020 v 15:42
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Je celkem smutné když jsem týden v Praze na dovolené a během toho celého týdne česká pošta není schopna doručit pohled dědovi do Trutnova. To jsem se dřív stihl vrátit domů.

    (0) (0)You have already voted this
  51. Reagovat
    Martina Urbancova 14.2.2020 v 13:15

    Za 450kc poštovného čekáte měsíc na vyplacení vašich peněz.

  52. Reagovat
    Martin 18.2.2020 v 11:00
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík sice přišel, údajně se mi nemohli dovolat, že jsem nedostupný, volal jsem na zpět a byl jsem spojený. Přišel mi jen nečekaný výpis od operátora, že jsem nedostupný, očekával jsem jejich doručování zásilky, profesionální přístup žádný, navíc byl jsem ještě navíc okraden o pět korun, paní jsem říkal, že bych chtěl navrátit drobné, že nejsem charita, nereagovala a peníze prostě nevrátila. Tak mě to naštvalo a šel jsem pryč, abych nebouchl.

    KLADY: konkurence je perfektní
    ZÁPORY: smutné, ČP je v rozkladu
    (0) (0)You have already voted this
  53. Reagovat
    Lenka 18.2.2020 v 11:09
    1.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    60

    Obyčejné psaní nedoručeno, zasláno do balíkovny, i když zpáteční adresa byla uvedená – nikdo nedokáže vysvětlit proč. Odesláno znovu doporučeně 13.2.,je 18.2. a stále není doručeno. Dva balíčky se ztratily úplně. Jediné, co je na vysoké úrovni, jsou ceny. Služby otřesné.

    KLADY: žádné
    ZÁPORY: všechny
    (0) (0)You have already voted this
  54. Reagovat
    Barbara 20.2.2020 v 17:19
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pomali, balik posilaji po cele republice nez se trefi kde to maji poslat.
    Dorucime do druheho pracovniho dne. To jiste. Uz cekam 6 dni.
    Na obycejne psani cekame uz pul roku. Nikdo nevi kde je.

    KLADY: Žadne
    ZÁPORY: Uplne vsechno.
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz