Česká pošta

Česká pošta je státní přepravní společnost, která provozuje poštovní služby na území České republiky. Společnost vznikla 1.1.1993, jejím zakladatelem je Ministerstvo vnitra České republiky.

Logo České pošty

Představení přepravce

Česká pošta

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

Přijímá, přepravuje a doručuje poštovní a neadresné zásilky. Zajišťuje smluvní služby pro jiné podnikatelské subjekty a úředy např. ČSSZ, Poštovní spořitelna, Sazka, Česká pojišťovna a platby prostřednictvím SIPO. Česká pošta teké hradí náklady na vydávání poštovních známek a uvádí poštovní známky do oběhu.

Kategorie služeb české pošty

Kategorie služeb české pošty

Dokumenty a ceník služeb

zpět k obsahu ↑

Pobočky

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 840 111 244 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 7:00 – 19:00)
  • Email: info@cpost.cz
  • Sídlo společnosti: Česká pošta, s.p., Politických vězňů 909/4,, 225 99 Praha 1, IČ: 47114983
  • Facebook: Česká pošta
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8.5 Hodnocení
Národní dopravce

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
8.5
3.9Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
4.2
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

7 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Jitka 9.5.2019 v 18:16

    Bydlím vedle pošty 602 00 . Pokaždé, když mi přijde nějaký balíček, je mi ovšem uložen na poště v Heršpicích. Co je to za logiku?! Kdyby se to stalo jednou, budiž, ale v posledním půl roce se mi téměř nestalo, že by mi balíček poslali správně. A to bydlím vedle – co ti kteří bydlí dál? Když se potom pokoušíte na poštu dovolat tak to musíte být sakra trpělivý. Telefony tam věčně nikdo nezvedá!
    Vrchol všeho je, že Vám přijde výzva do schránky a když přijdete na poštu, zjistíte, že tam už balíček není, protože je to ten, co jste si před týdnem a půl vyzvedli. Česká pošta je čím dál větší tragédie!!

  2. Reagovat
    Libor 22.7.2019 v 20:50
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Byl jsem s doručením od pošty příjemně překvapen. Neměl jsem s nimi v minulosti, tak dobrou zkušenost, ale vypadá to, že se zlepšují. Vyzvednutí zásilky do 10 minut.

    KLADY: rychlé vyzvednutí
    ZÁPORY: nic
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Štěpán 2.8.2019 v 11:20
    1.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    50

    Absolutní nespolehlivost , zacházení řidičů se zásilkami je nepřijatelné!! Čekám na balík na poštu již 5 den o balíkách do ruky nemluvě, a není to poprvé! doporučil bych místo nabízení výherních losů a šetření na zaměstnancích investovat do logistiky funkčního doručovacího systému!

    KLADY: Pobočky všude
    ZÁPORY: Absolutní nespolehlivost , zacházení řidičů se zásilkami je nepřijatelné!! Čekám na balík na poštu již 5 den o balíkách do ruky nemluvě, a není to poprvé! doporučil bych místo nabízení výherních losů a šetření na zaměstnancích investovat do logistiky funkčního doručovacího systému!
    (1) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Katka 27.8.2019 v 12:07
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už po několikáté doručovatelka na 41503 si dělá co chce, nezvoní, lístek od zásilky doručuje pravidelně pozdě (balík přišel v pátek ,lístek v úterý). Nedoručili ten papírek vůbec i když to byl třeba od soudu… Nějak to vůbec nereší

    KLADY: Řidiči jsou občas lepší jak klasická doručovazelka Pobočky všude
    ZÁPORY: Nedoručení zásilky Ztracení doručovacího protokolu Nekontaktovani majitele zásilky (nezvoní)
    (1) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    Jaromír 29.8.2019 v 10:49

    Dne 15.07.2019 jsem si objednal na eBay mobilní telefon. Až později jsem zjistil, že je doručován až z USA. Balík mi byl doručen Českou poštou dne 15.08.2019, a to s vizuálně nepoškozeným obalem, protože papírová obálka byla celá omotaná průhlednou izolepou. Hned po rozbalení jsem zjistil, že v balíku není mobilní telefon, ale nějaký dětský dalekohled a kapesní překladač. Na balíku byla nalepena originál dodejka z USA, kde byla jako váha balíku uvedena 1 libra ( cca 454 gramů ) a pak tam byla zelenou fixou připsána váha 0,38 kg. Dodání špatného obsahu balíku jsem reklamoval hned u eBay, kdy po několikadenní oboustranné korespondenci, kde jsem byl neustále ujišťován, že mi byl skutečně zaslán objednaný mobilní telefon, mi bylo z eBay doporučeno, abych se obrátil na dopravce předmětného balíku v ČR.
    To jsem okamžitě učinil, a ke svému zděšení jsem na portále České pošty – Sledování zásilek zjistil, že dne 12.08.2019 bylo na pobočce České pošty sídlící na adrese Praha 5, Košíře, Plzeňská čp. 390/139, zjištěno údajné poškození balíku, který zde měl být následně přebalen.
    Pokud je mi známo, po takovémto zjištění poškození balíku má být sepsán písemný zápis a přebalení balíku mají být přítomni minimálně dva pracovníci dané pošty, kteří následně zápis podepíší. O zjištěném poškození balíku má být vyrozuměn jeho adresát, kterému má být zaslán i vyhotovený zápis. Nic z tohoto se však nestalo, předpisy na této poště asi nikoho nezajímají a nikdo se jimi neřídí. Balík mi byl normálně doručen jako nepoškozený.
    Samozřejmě jsem hned kontaktoval poštovní úřad v mém bydlišti s tím, že chci reklamovat doručení uvedeného balíku, ale toto jsem provedl až dne 22.08.2019, neboť jako každý jiný občan jsem vůbec netušil, že na podání reklamací ohledně doručení jsou pouhé dva pracovní dny !!!!
    Přesto se mnou vedoucí tohoto poštovního úřadu sepsala reklamační řízení, v rámci kterého jsem žádal i o zaslání předmětného zápisu o provedeném přebalení mého balíku. tato vedoucí tedy písemně zažádala na předmětné poště v Praze o zaslání tohoto zápisu, ale zde jí bylo řečeno, že předmětný zápis mi nebude jimi poskytnut, neboť oni mohou vést řízení a poskytnout tento zápis pouze odesilateli toho balíku z USA.
    Tento však nemá s tím balíkem již nic společného, já jsem dodání předem zaplatil.
    Tudíž bych závěrem chtěl říci, že odpovědní pracovníci dané pošty v Praze jednají se zákazníky jako s obtěžujícím hmyzem či nějakým póvlem. Neřídí se vůbec danými předpisy a když se po nich vyžaduje to, co mají ze zákona vykonat, tak si vymýšlejí nehoráznosti, proč tak vykonat nemohou.
    Doporučuji tedy, pokud není vyhnutí, službám České pošty se vyhnout, alespoň já tak po této zkušenosti zcelaa určitě učiním.

  6. Reagovat
    Tony 29.8.2019 v 13:26
    1.25
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zaslanou zásilku se nepokouší doručit a rovnou ji uloží na poštu, protokol o nezastižení dostanu do schránky většinou s prodlevou několik dnů. Tím to ale nekončí, vyrazím tedy na spádovou pobočku. Vezmu si lístek a čekám. Na pobočce je 18 přepážek, ale jen ve 4 někdo sedí a lidí tam čeká 40. Takže čekám dál a stále čekám. Mezi tím mě předběhnou zákazníci co mají připlacenu asi expresní službu. Já tuto možnost neměl a čekám pouze na výdej, který nijak neovlivním. Expresní služba by dle mého měla mít samostatné okénko (když už je za příplatek), a čekám tedy dál. Vidím jak paní za přepážkou někam mizí a hledá zmateně něčí zásilku. Čekám dál. Pracovnice stále zmateně probíhá za přepážkami a hledá. Nechápu, že ještě dnes nemají zavedenu evidenci balíku a skladových pozic a vše mají jen papírově a na ručně psaných cedulkách v regálech. Nelze to pak rychle dohledat. Stále čekám. Následně za nějaký čas se dostávám na řadu a kolotoč hledaní zásilky se opakuje :-) Na závěr mi paní na přepážce nabídne penzijní pojištění a spořící účet. Jako bych právě pro toto šel na poštu – když jsem si vzal lístek pro vyzvednutí uložené zásilky…

    No co dodat, na zlepšení je rozhodně kopa práce a všem co musí tohle pravidelně vytrpět ta přeji pevné nervy.

    KLADY: Mají pobočky všude
    ZÁPORY: Neochotný personál Nelze se nikam dovolat Nedoručují zásilky i když člověk čeká doma Extrémní doba na zpracovaní mezinárodních zásilek
    (1) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Jan 4.9.2019 v 12:54

    Česká pošta mi za 11 dní od převzetí do přepravy z letiště nebyla schopna zásilku doručit, to je vcelku obvyklé, nedělám si už o kvalitě služby iluze… Nicméně že mi u velmi hodnotné zásilky ze zahraničí nejsou schopni ani říct, kde se nachází, abych si ji případně mohl sám vyzvednout, tomu říkám skutečný úpadek. Na doručovacích depech mi ani nezvednou telefon, na call centru vycházejí snad ze stejného trekování zásilky jako zákazník = vědí prd.

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz