Internetový obchod Exasoft.cz je e-shopem, který se specializuje na výpočetní techniku a spotřební elektroniku. Na českém trhu působí už řadu let a má k dispozici celou řadu kamenných prodejen, ve kterých jsou zákazníkům k dispozici tisíce produktů.

Společnost je navíc držitelem osvědčení REMA o zpětném odběru, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení a elektroodpadu, čímž se pozitivně podílí na ochraně životního prostředí.

1x1.trans - Exasoft

Logo exasoft.cz

Představení e-shopu

Jde o ryze českou firmu, která na českém trhu působí od roku 2004. Začínala jako lokální prodejce výpočetní techniky a poskytovatel servisních služeb pod názvem Computer Point.

V roce 2008 se její název změnil na ExaSoft, začala expandovat ve formě kamenných prodejen a byl spuštěn e-shop pro celou Českou republiku. Firma se neustále rozrůstá, a zejména v moravské části země má velké úspěchy.

Přejít do e-shopu

zpět k obsahu ↑

Přehled sortimentu

Nabídka internetového obchodu Exasoft.cz je velmi široká a vybere si zde opravdu každý milovník elektroniky či nový potenciální zákazník. Internetový obchod Exasoft.cz nabízí svým zákazníkům tablety, telefony, počítače, PC doplňky, hry, elektroniku či domácí spotřebiče.

Lze zde také výhodně získat smartphony, klasické mobilní telefony, televize, notebooky, počítačové sestavy, monitory, tiskárny, myši, tonery, laminovačky, herní počítače a konzole, audio a video techniku, videokamery, fotoaparáty, varné desky. Najdete zde také potřeby pro dům a zahradu (pračky, myčky nádobí, lednice, mrazáky, žehličky) nebo si můžete vybrat produkty z bazaru.

zpět k obsahu ↑

Služby a ostatní

Internetový obchod Exasoft.cz působí v rámci České republiky, ale zboží je možné poslat i do zahraničí. U dopravy je na výběr z několika možností nebo je možné zvolit osobní odběr zdarma na některé z kamenných prodejen.

Doprava nad 2500 Kč je zdarma. Výhodou je také velké množství platebních metod, kvalitní zákaznický servis nebo časté akční slevy a nabídky. Reklamace u tohoto obchodu je také bezproblémová a vše snadno vyřídíte z pohodlí domova.

zpět k obsahu ↑

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód
  • Získáte dopravu zdarma při nákupu nad 2500 Kč
zpět k obsahu ↑

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

zpět k obsahu ↑

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Platební karta
  • Dobírka
zpět k obsahu ↑

Prodejny

  • Žižkova třída 219/17, 370 01 České Budějovice
  • Bezručova 38, 737 01 Český Těšín
  • Dlouhá třída 1226/44, 736 01 Havířov
  • Rudé armády 651/19a, 733 01 Karviná – Hranice
  • Hlučínská 1708/69 (Nákupní park Opava), 747 05 Opava – Hlučínská
  • 28. října 875/275, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory
zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Aktuální volné pozice naleznete zde
zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Telefon: +420 773 362 000
  • Email: info@exasoft.cz
  • Reklamace
  • Fakturační údaje: ExaSoft Holding a.s., Rudé armády 651/19a, 733 01 Karviná – Hranice
  • Facebook: ExaSoft Czech a.s.
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

9.5 Hodnocení
E-shop s počítači a elektrem

9.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
Kvalita sortimentu
9
7.9Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
8.1
Jednání se zákazníkem
7.7
Kvalita sortimentu
8.1
KLADY
  • ochota a komunikace
  • rychlé doručení
  • široký sortiment
  • příznivé ceny
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

11 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Jane5 27.10.2020 v 15:13
    4.5
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    Naprosto spokojená. Nemám žádně výhrady.

    KLADY: komunikace rychlost doručení ceny
    (0) (3)You have already voted this
  2. Reagovat
    David Pech 9.11.2020 v 12:37
    0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Prodej mobilního telefonu Xiaomi Mi9T Pro proběhl hladce, rychlé doručení, dobrá cena.

    V průběhu používání se začalo zhoršovat nabíjení, kabel nedržel v konektoru, rychlonabíjení přestalo fungovat úplně a mobil se nabíjel cca 8 hodin. Tak jsem mobilní telefon reklamoval (11 měsíců od koupení).
    Poslední den termínu, do kdy obchod musel reklamaci vyřídit mi přišla odpověď: „Neoprávněná reklamace – porušená pečeť“.

    Jelikož jsem mobil nikdy nerozebíral, ani jsem nikdy nikomu nepovolil s ním jakkoliv manipulovat, došel jsem k závěru, že buďto byl posouzen neodborným technikem při reklamaci, nebo mi byl prodán obchodem ExaSoft Holding a.s. nezaplombovaný mobil, který nejde reklamovat.

    Takže rozhodně NEDOPORUČUJI obchod ExaSoft Holding a.s., pokud plánujete uplatňovat i reklamaci.

    KLADY: Cena, rychlost doručení zboží
    ZÁPORY: Kvalita zboží (prodali mobilní telefon s porušenou pečetí) Postup při reklamaci, komunikace
    (4) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Michael Puchala 21.12.2020 v 17:00

    Katastrofa… Jednání horší než v Alze. Naposled co jsem využil Exasoft.
    Koupil jsem kávovar, fungoval 4 dny, poté se pokazil mlýnek, výrobní vada. Při vrácení zboží mi ExaSoft strhl 2 500kč za uvedení do bazarového stavu.. Na konci emailu krásná věta že jestli se mi to nelíbí, mám si stěžovat na České obchodní inspekci. Výborně, měl jsem snad nejdražší kafe na světě!

    Po koupě „ROZBALENÉHO“ kávovaru mi přišel kávovar, používaný. Na počítadle bylo cca 40 káv, kávovar celý zašpiněný od kávy, v presovacím stroji káva už plesnivěla. Kávovar jsem měl doma 4 dny, poté se rozbil mlýnek. Kávovar který se po 4 dnech rozbije asi nebude úplně okej.. Tak jsem vyčistil a vrátil, po týdnu mi přišel email, že jsem kávovar použil, znečistil a poškrábal. Nevím teda kdy a čím jsem jej poškrábal, při vrácení jsem kávovar vyleštil a ničeho jsem si nevšiml. Dále mi bylo řečeno že jsem si udělal 71 káv. Nevím teda jak je to možné, kdybych vypil 71 káv za 4 dny tak už ležím s infarktem. Další argument byl že kávovar je znečištěný. Kávovar je tvořen tak, aby jej bylo možné vyčistit jen v servise, nejsou přístupné ani díly, které se mají umývat po každé kávě(Presovač, který z mleté kávy stlačí tabletu). Omlouvám se tedy, příště si zaplatím 1 500 za servisní vyčistění…

  4. Reagovat
    Ivana Müllerová 30.12.2020 v 9:52
    2.65
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    U Exasoftu mi byl před 12.12.2018 zakoupen elektrický kartáček Philips. Vše proběhlo v pořádku. 8.12.2020 přestal fungovat (kazítko bylo zřejmě špatně nastaveno a výrobek se pokazil před uplynutím záruční doby). Neprodleně jsem volala Exasoft, slečna mi sdělila, že reklamační řízení se vede u nich, nikoliv u výrobce, že mám neprodleně zaslat email s popisem závady a kopií daňového dokladu k nim, aby bylo započato reklamační řízení a stihla jsem to před uplynutím 2-leté záruky.Tak jsem učinila,následně jsem obdržela odpověď s postupem k reklamaci:
    Reklamaci zadejte vyplněním tohoto formuláře: Nahlášení reklamace.
    Po vyplnění Vám bude vygenerováno reklamační číslo, pod kterým bude Vaše reklamace vedena u nás v systému. Pokud nás budete kontaktovat, vždy uvádějte toto reklamační číslo, aby mohl být Váš požadavek správně odbaven.
    Platnost reklamačního čísla je 30 dní od vygenerování, v této době očekáváme doručení reklamace.
    Na základě výše zméněného jsem vyplnila formulář, vygenerovala jsem reklamační číslo, s pocitem, že mám čas, jsem našla správnou krabici a všechny komponenty (včetně skla) jsem řádně zabalila a 10.12.jsem odeslala poštou (Balík do ruky, aby jej adresát opravdu dostal).Paní na poště se omlouvala, že vzhledem k náporu balíků nedokáží garantovat doručení do druhého dne, ale že mi pošlou potvrzení o předání, což se 14.12.stalo. 17.12.mne překvapil email, kde bylo napsáno, že reklamace je vyřízena a zboží předali dopravci.18.12.mi byl doručen můj balíček a v něm informace, že jsem doručila zásilku po uplynutí záruční doby, reklamace je tedy neopodstatněná.Když jsem se dotazovala, proč tomu tak je, napsali mi toto:
    Reklamační číslo má platnost 30 dní, ale reklamované zboží je nutno k nám dodat do konce záruční doby. Tj. nejpozději v poslední den odpovědnosti za vady je nutno fyzicky zboží předat. A to ve Vašem případě bohužel nebylo splněno, proto nebylo možno započít s reklamační řízení. Reklamace totiž začíná běžet až doručením reklamovaného zboží k nám nebo do servisního střediska.
    Potíž je však v tom, že toto v podmínkách napsané nemají, ani mi to nesdělili…pokud by tak učinili při naší komunikaci 8.12., ušetřila bych si náklady na doručení, protože v předvánočním čase nebylo možné balíček ze Středních Čech do Havířova dostat. U nákupů jsou možná levní a není s nimi problém, nicméně kvalita obchodu se pozná ve chvíli potíží,a v tomto případě mne přesvědčili, že už si u nich nikdy nic nekoupím, protože se nemohu spolehnout na korektní jednání.

    (2) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    Eva 30.12.2020 v 12:39
    1.15
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    20

    Velmi nespokojena. Objednané zboží bylo na stránkách vedeno jako skladem,v obdrzenem e-mailu o potvrzení objednávky vedeno jako čekající na doskladneni.
    To by nebyl takový problém jako naprostá ignorace telefonátu.

    ZÁPORY: Komunikace
    (3) (0)You have already voted this
  6. Reagovat
    Romana 4.1.2021 v 16:43
    4.5
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    V kamenné prodejně v Těšíně nakupuji neustalé a jsem pokaždé spokojena s výběrem zboží.

    KLADY: komunikace a ochota široká nabídka zboží ceny
    (0) (2)You have already voted this
  7. Reagovat
    Tomas 7.1.2021 v 14:34
    0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Objednán mlýnek na kávu, web jasně psal skladem, ihned k odeslání. Nikdo se mi ale neozval, že ten produkt vůbec nemají a ještě mi řeknou ať si vybírám produkty, kde je napsáno Skladem, Ihned k odeslání. Takže určitě nedoporučuji pokud na své zboží potřebujete rychle. Normálně recenze pišu až když mě někdo naštve 2-3x, nicméně tentorkát za to LHANÍ jim žádnou druhou šanci nedám.

    ZÁPORY: - zboží nemají skladem i když tvrdí opak
    (1) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Přemysl Hýbl 28.1.2021 v 7:35
    0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nechápu jak mohou mít tak vysoké hodnocení. Podplacená cenzura u tohoto obchodu je až neadekvátní. Zboží přišlo poškozené. Telefonická podpora žádná – nedovoláte se!!! Emailová komunikace slabá, připomínajíci depeši – ta dorazí dříve. Vrácení produktu ve 14 denní lhůtě bez nároku na poštovné zpět i když bylo zboží poškozeno. Nedoporučuji.

    KLADY: Žádné.
    ZÁPORY: Nedoporučuji.
    (1) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Wendy 4.3.2021 v 17:44
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Objednala jsem si na e-shopu televizi od značky Philips a jsem zatím spokojená s kvalitou a cenou.

    KLADY: široký výběr zboží kvalitní zboží přehledný web ceny
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Ladislav 2.6.2021 v 11:15
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Jsem velmi spokojený s objednávkou.

    (0) (0)You have already voted this
    • Reagovat
      Světlana 15.6.2021 v 14:28

      To já taky, zásilka mi dorazila jako vždy v pořádku. Doporučuji dál….

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz