Jysk je dánský obchodní řetězec, který prodává nábytek, matrace a bytové doplňky. Z Dánska se velmi rychle rozšířil po celé Evropě a své příznivce si získal i v České republice. Nabízené zboží je za dostupnou cenu, a navíc v dobré kvalitě.

Leták obchodu si můžete prohlédnout v tištěné podobě, kterou rozesílá zákazníkům, nebo elektronicky na jysk.cz. Kromě eshopu je Jysk aktivní také na svém blogu a sociálních sítích, kde můžete načerpat inspiraci pro bydlení.

1x1.trans - Jysk

Logo – Jysk

Představení e-shopu

Jysk byl poprvé otevřen roku 1979 v dánském Aarhusu panem Larsem Larsenem. Již v roce 1984 otevřel další obchod mimo Dánsko a v následujících letech přišla expanze napříč Evropou. Na Český trh Jysk vstoupil v roce 2003. V současné době ho najdete v 51 zemích v Evropě a Asii. Vlastní jeden z největších skladů v Severní Evropě.

Přejít do e-shopu

zpět k obsahu ↑

Přehled sortimentu

Seženete zde kvalitní matrace a další vybavení do ložnice, jako jsou postele, komody, povlečení, prostěradla, polštáře, matrace , deky nebo sedací vaky. V Jysk seženete nábytek a doplňky do každé místnosti – koupelna, pracovna, obývací pokoj (sušáky na prádlo), jídelna nebo vybavení do zahrady např. (trampolíny, zahradní altány).

Ať už hledáte masivní skříně, originální koberce, zrcadla, rolety, záclony, úložné prostory, vše najdete na jednom místě. Pokud se přihlásíte k newsletteru, máte možnost vyhrát dárkovou kartu v hodnotě 3 000 Kč.

zpět k obsahu ↑

Služby a ostatní

Výhodou nakupování v Jysku je především to, že má velkou síť vlastních prodejen. Najdete ho v Praze, Brně, Ostravě, Pardubicích, Olomouci, Plzni, Jihlavě, Kladně, Opavě a dalších. Zboží si tak můžete přijít prohlédnout a zkontrolovat, zda je vše v pořádku.

Platit může kartou online, hotově nebo kartou při převzetí nebo na dobírku. Ta je ale omezená – minimální cena je 50 Kč a maximální 120 000 Kč. Zboží můžete nakoupit i na splátky. Dopravu menších zásilek zajišťuje DPD. Pokud jde o zásilku do 20 kg, můžete si ji vyzvednout v ParelShopu. Velké zásilky nad 50 kg zajišťuje firma Rhenus.

zpět k obsahu ↑

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód
  • Získejte dárkovou kartu v hodnotě 3000 Kč při přihlášení do newsletteru
zpět k obsahu ↑

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • RHENUS
  • DPD
zpět k obsahu ↑

Platební možnosti

  • Platební karta
  • Dobírka
  • PayU
  • Na splátky
zpět k obsahu ↑

Prodejny

Jysk prodejny v Praze

  • Štúrova 1308/6, 142 00 Praha 4
  • Skandinávská 15a, 155 00 Praha 5 – Třebonice
  • Českomoravská 10, 190 05 Praha 9
  • Vyžlovská 1, 100 00 Praha 10
  • Hornoměcholupská 764, 110 00 Praha 15
  • Vídeňská 689, 252 42 Praha – Vestec
  • U Makra 123, 251 70 Praha – Čestlice
  • Brandlova 1640, 149 00 Praha – Chodov

Jysk prodejny v dalších městech

  • Frimlova 964/3, 360 17 Karlovy Vary – Stará Role
  • Skupova 490/24, 301 00 Plzeň – Doudlevce
  • Tyršova 884, 400 04 Trmice, Ústí nad Labem
  • České mládeže 1079 Doubí, 460 06 Liberec
  • Za Otýlií 2874/6, 370 01 České Budějovice
  • S. K. Neumanna 2819, 530 02 Pardubice
  • Pilňáčkova 413/9, 500 03 Hradec Králové
  • Žižkova 98, 586 01 Jihlava
  • Kafkova 471/31, 779 00 Olomouc
  • Bidláky 20, 639 00 Brno – Štýřice
  • Tyršovo nábřeží 5496, 760 01 Zlín
  • Vítkovická 3, 702 00 Ostrava
zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Aktuální pracovní místa naleznete zde
zpět k obsahu ↑

Kontakt

zpět k obsahu ↑

Hodnocení

8 Hodnocení
Obchod s nábytkem a bytovými doplňky

8Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
8.5
Jednání se zákazníkem
8
Kvalita sortimentu
8
8Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
8.6
Jednání se zákazníkem
7.7
Kvalita sortimentu
7.8
KLADY
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • příznivé ceny
ZÁPORY
  • špatná komunikace
  • dlouhá doba dodání
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

25 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Blažena 2.11.2020 v 22:17
    4.3
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    90

    Tento obchod mám nejraději, mají širokou nabídku zboží a úzastné matrace.

    KLADY: široká nabídka zboží ceny
    ZÁPORY: průměrná komunikace
    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Kristýna 10.12.2020 v 19:37
    3.3
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    100

    S obsluhou je to bohužel horší, aneb když někoho jeho práce nebaví, neměl by obsluhovat lidi a vyhazovat je nepříjemným tónem z obchodu dvě minuty před zavírací dobou, když mají ještě zákazníka s plným košíkem na pokladně. My si chtěli jen vzít vybraný kus, zaplatit a odejít – to by zabralo ty dvě minuty – S tím, že druhá paní z obsluhy nám prvně řekla, že můžeme do obchodu ještě jít a druhá nás ve vteřině vyhodí – zkušenost Jysk Kolín

    KLADY: V Jysku nakupujeme rádi, vždy kvalitní materiál a skvělé doplňky.
    ZÁPORY: S obsluhou je to bohužel horší, aneb když někoho jeho práce nebaví, neměl by obsluhovat lidi a vyhazovat je nepříjemným tónem z obchodu dvě minuty před zavírací dobou, když mají ještě zákazníka s plným košíkem na pokladně. My si chtěli jen vzít vybraný kus, zaplatit a odejít - to by zabralo ty dvě minuty - S tím, že druhá paní z obsluhy nám prvně řekla, že můžeme do obchodu ještě jít a druhá nás ve vteřině vyhodí - zkušenost Jysk Kolín
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Martin 16.12.2020 v 11:11
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Vystavené zboží na prodejně vám neprodají!

    ZÁPORY: Nemají zájem prodávat vystavené zboží!
    (0) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Barbora 5.1.2021 v 11:50
    2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    60

    Paní (tuším Martina) na prodejně v Olomouci (centrum Haná) byla neskutečně arogantní a nepříjmená. Ještě nikdy jsem se nepotka s takto nepříjemným jednáním. Do obchodu jsem se během týdne jela 2x a podruhé její vystupování bylo ještě horší. Velice si příště rozmyslím, jestli sem ještě zajdu.

    KLADY: kvalita produktu odpovídá ceně rychlý výdej
    ZÁPORY: nepříjmené jednání se zákazníkem
    (0) (0)You have already voted this
  5. Reagovat
    Tereza 10.1.2021 v 20:20

    V Jysku nakupuji již nějakých 7 let a nestalo se mi, že bych byla nespokojená.
    To se ale změnilo když jsem si objednala zboží přes jejich eshop. Doma po otevření balíčku jsem zjistila že mi poslali ale úplně něco jiného, což je pro mě pochopitelné, občas se takové věci prostě stanou. Nicméně když jsem se snažila vyhledat na jejich stránkách jak řešit reklamaci v podstatě jediné na co vás dokáží je telefon, email a nebo chat zakaznické podpory na jejich stránkách.
    Na telefonní číslo jsem volala a asi dvě minuty volila čísla podle toho co požaduji, jen abych se dozvěděla že linka je obsazena. Bohužel jsem se nikomu nedovolala a tak jsem napsala do chatu na jejich stránkách jaký mám problém. Paní v chatu byla velice milá a odepsala mi že v mém případě mohu zboží i v současné covidové situaci vzít a odnést ho na kteroukoliv prodejnu kde mi ho vymění, nebo reklamaci jinak vyřeší. Vzala jsem tedy zboží a dotáhla ho na prodejnu galerie nové butovice, kde jsem asi 5 minut čekala než se paní prodavačka uráčí přijít. Když jsem jí poté popsala svůj problém a poprosila ji jestli se mnou reklamaci vyřídí, tak mi řekla že prý je teď zavřeno a že se nic nereklamuje. Což mě dost překvapilo, načež jsem se tedy paní prodavačky dotázala jak mohu situaci tedy jinak řešit a že můžou mít zavřeno třeba ještě měsíc, takže to pro mě znamená, že si mám nechat zboží, které jsem si neobjednala a ještě k tomu je hluboko pod hodnotou mé objednávky??? Prodavačka mi opět odvětila že nic reklamovat nebude. Poprosila jsem ji tedy ať mi zavolá vedoucí, nebo někoho kdo mi řekne jak mohu situaci řešit. A ona mi na to řekla že vedoucí prý volat nebude a že neví jak mám situaci řešit. Podotýkám že za celou tuto konverzaci se na mě ani na zboží k reklamaci nepodívala a že jsem v životě nezažila arogantnější prodavačku.
    Napsala jsem tedy na email zákaznické podpory jysku, kde mají odpovědět do 3-5 dní, je to už týden a nikdo se mi neozval.
    Kdyby mě zboží stálo pár korun tak to asi neřeším, jysk jsem vždy vychvalovala, ale po téhle zkušenosti jsem opravdu zklamaná.

  6. Reagovat
    Lucie 17.2.2021 v 11:02
    2.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    60

    Nespokojenost s eshopem!!! Čast zboží dorazilo poškozené, při reklamaci, kdy jsem si s paní dopisovala asi 3 dny, jsme se dohodly na vrácení peněz, nakonec mi přišel email, kde mi bylo řečeno, že mi zašlou nové kusy. Akorát,že jeden produkt je jiný než jsem reklamovala, navíc levnější. Výsledek je ztráta času a peněz. S prodejnou jsem problém neměla, ale eshop nedoporučuju.

    KLADY: Dodací lhůta
    ZÁPORY: Eshop
    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Karina 9.3.2021 v 17:10
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    S tímto e-shopem/obchodem jsem velmi spokojená, protože zde nakupuji opakovaně. Doporučuji.

    KLADY: opakovaný nákup krásné ceny (akce) rychlost doručení
    (0) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Alena 5.4.2021 v 1:11
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Opakovaně navštěvuji kamennou prodejnu, ale kvůli vládnímu opatření jsem nucená nakupovat online. Objednávka proběhla bez chybičky.

    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    Pavlína Thielová 14.4.2021 v 14:57
    2.5
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    30

    Ráda navštěvuji kamennou prodejnu a jsem spokojená, ale nyní jsem objednávala pohovku a vzhledem k tomu, že nešlo objednat a vyzvednout na prodejně, byla jsem nucena použít e-shop 🙄 Nejen, že na zboží čekáte neuvěřitelně dlouho, přestože bylo v době nákupu skladem, ale také si nelámou hlavu s tím vám 3 dny předem sdělit, že zboží v uvedený den nepřivezou, protože údajně není skladem. Poté následuje telefonát na zákaznickou linku (paní se snažila vyhovět, byla milá), kde mi sdělí, že vlastně nevědí, kdy zboží přijde, ale že den předem mi přijde sms. Ano, sms přišla v 21:36h, že druhý den mi pohovku přivezou a že není možné změnit doručení. Takže mám asi sedět na pohovce na chodníku než seženu někoho, kdo mi ji odnese do bytu. Ale vše dobře dopadlo. Nakonec mám pohovku přece jen doma, sice spodní strana látky, na které pohovka stojí je protržená, ale můj problém, měla jsem si zboží zkontrolovat při převzetí.

    KLADY: Levné zboží
    ZÁPORY: Komunikace se zákazníkem Služby Dodací doba
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Stepanka 29.4.2021 v 20:07
    4.15
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    80

    Komunikace s obchodnikem bez problémů. Špatný výběr dopravce Rhenus, který poškozuje prodejce a kazí celkový dojem

    KLADY: Poměr cena kvalita
    ZÁPORY: Dlouhá dodací doba. Totální průšvih je spolupráce s dopravcem Rhenus.
    (1) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Eva 30.4.2021 v 13:46

    Nevím, jak je možné, že v obchodě, jako je JYSK v Brně-Vinohrady nemá pokladna dostatek drobných. Platila jsem za nákup bankovkou 2000 Kč, neboť jsem jinou neměla a prodavačka řekla, že nemá na vrácení a tak jsem musela odejít bez zboží.
    Taková prodejna by měla být na takovou eventualitu dostatečně připravená. Už se mi to dlouho nikde jinde nestalo.

  12. Reagovat
    Eva 26.5.2021 v 14:25
    3.8
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    50

    Výrobek, co jsem koupila, je v pořádku. Ovšem byl zabalený v krabici s polystyrenem, z kterého padala malinká plastová vlákna a mám je po rozbalení úplně všude. Na zemi, na oblečení, nejde to dolů, protože se zapichují. Jedno se mi zapichlo do chodidla a pálilo, dokud jsem ho nevytahla. Pěkný hnus. Vynesla jsem to ven a než jsem to sbalila, tak se to pěkně rozprasilo v přírodě a do vzduchu. Úžasný.

    (0) (0)You have already voted this
  13. Reagovat
    L 14.6.2021 v 14:40

    Objednávala jsem si nábytek a zaplatila jsem si vynášku na místo určení. Řidič společnosti RHENUS, se kterou JYSK spolupracuje, to ovšem odmítl s tím, že to nevynáší nikdy nikomu, protože co si lidi navymýšlí, to je neskutečné. Do dokumentu o doručení bylo zaznamenáno, že k vynášce nedošlo. Následně jsem dokument zaslala JYSKU, aby mi vrátili peníze. Informace přeposlali společnosti RHENUS a ta potvrdila reklamaci, a že mi peníze zašlou. Uběhly již dva měsíce a peníze stále na svém účtu nemám, komunikace i přes mou snahu je ze strany JYSKU i RHENUSU nulová. Objednat si ještě něco od JYSKU? Nebo od firmy, která má RHENUS nasmlouvaný? NIKDY.

  14. Reagovat
    L 14.6.2021 v 14:42

    Doplnění k dodání: Dodejce celý den nedal vědět, v kolik hodin by se doručení mělo uskutečnit a zavolal deset minut před tím s tím, že laskavě doufá, že jsme doma. Úžasný přístup, jen co je pravda.

  15. Reagovat
    Jan 15.6.2021 v 14:38
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Peřiny, polštáře a povlaky, nakupuji pouze v obchodě Jysk, protože mají kvalitní věci za příznivé ceny.

    KLADY: velká spokojenost s kvalitou
    (0) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Jana Z. 25.6.2021 v 16:17

    Rozhodně nedoporučuji. Sedačku měli doručit v pátek mezi 10-13h. Volala jsem na RHENUS, ti mi v 11.20 sdělili, že řidič do půlhodinky přijede. Do ctvt hodiny přišel EMAIL!! O tom, že zboží nebylo kompletní a nedovezou ho. Email jsem opravdu nekontrolovala!! A čekala az do 13h. Další pokus o doručení měl být až po týdnu! Opět v pátek. Tentokrát 13-16hod. Nikdo nedorazil, nikdo se neozval, v Jysku ani Rhenusu po čtvrté hodině už nepracuje. Zboží bylo placeno předem včetně dopravy!

  17. Reagovat
    Ola 29.6.2021 v 12:43

    Ráda nakupuji bytové doplňky zde. :))

    • Reagovat
      Světlana 12.7.2021 v 11:01

      Já taky ráda navštěvuji kamennou prodejnu v Praze a pokaždé si něco vyberu do mého bytu.

  18. Reagovat
    Ivana 17.7.2021 v 13:39
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Po dlouhé době jsem navštívila s rodinou kamennou prodejnu v Praze. Prodavačka byla velmi vstřícná a ochotná nám poradit s výběrem.

    KLADY: přehledná prodejna velký výběr zboží kvalitní zboží příznivé ceny
    (0) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Marcela 19.7.2021 v 12:15
    2
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    0

    Zahradní nábytek z umělého ratanu se ihned po uplynutí záruční doby začal rozpadat, dnes máme nábytek na terase třetím rokem, lehátka jsou již nepoužitelná, jsou celá rozpadená, ratan se drolí na kousky a z osmi kusů židlí se dá použit už jen polovina a i to se při dosednutí nebo opření bojím, zda se nepropadneme. Při reklamaci loni, bohužel to bylo těsně po záruce, už se o tom se mnou nikdo nechtěl bavit.

    KLADY: Velký výběr
    ZÁPORY: velmi špatná kvalita zahradního nábytku
    (0) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    Dana 21.8.2021 v 21:34
    1
    Přehlednost obchodu
    30
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    20

    Letáky a Vaše slevy 50% směšné.

    ZÁPORY: Děláte z lidí hlupáky,píšete,že sortiment má 50% slevu a přitom ta cena je stálá.
    (0) (0)You have already voted this
  21. Reagovat
    Jirka 2.9.2021 v 15:38
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rád nakupuji bytové doplňky jedině v Jysku.

    KLADY: kvalita sortimentu velký výběr zboží příjemný personál
    (0) (0)You have already voted this
  22. Reagovat
    Jarka 6.9.2021 v 10:20
    1.65
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    0

    Pochvala pro slečnu ANDY z obchodu Praha 10 Měcholup a slečnu MÍŠU z pobočky Černý most.Velká ochota,profesionalita a vstřísnost.Své práci rozumí a dělají ji perfektně!

    (0) (0)You have already voted this
  23. Reagovat
    Lenka 12.9.2021 v 21:35
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Celá moje rodina nakupuje v Jysku. :D Jsme pokaždé spokojeni

    (0) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Jakub 29.9.2021 v 18:22
    2.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    20

    Na prodejně v Ostravě příjemní lidé. Zákaznický servis, konkrétně chat hrůza. Objednal jsem si skříň zvolil datum doručení a vzal si volno. Jediné co mi bylo napsáno bylo že skříň mi přiveze jejich nějaká přátelská firma Rhenus mezi 8 a 19h.. A že hodinu před příjezdem bude volat řidič. Samozřejmě nikdo nedorazil a jysk řekl že já mám zavolat firmě Rhenus a optat se, říkám vy to zařizujete a já mám volat? Nakonec sem Teda stejně zavolal a arogantní baba mi řekla že jsem nebyl doma a zda dáme druhý termín.. Doma sem byl a tak co mi jiného zbývá.. Návrh byl z její strany středa nebo čtvrtek dopoledne.. Říkám to jsem v práci.. Nemůžete si vzít volno? To už sem k vůli vám měl. Říkám dopoledne vůbec a ona ok posíláme zkrin z5 jysku takže za mě nikdy víc jysk nikdy. Dokud si neudělají pořádek!

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Nic
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz