Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Jsem zklamán firmou PPL hlavně řidiči co rozváží zásilky
Otřesná doručovací služba….
3tydny před Vánoci jsem si objednala hrnce, říkala jsem si potřebuji to až na svátky tak mám čas. Do Vánoc mi to cca 3x prý doručovali, pokaždé jsem byla doma nikdo nezvonil, žádná informační sms, žádný e-mail….
Volala jsem, psala jsem, operátoři arogantní… Nakonec jsem se těsně před Vánoci dozvěděla ze mi to už doručovat nebudou, když nejsem schopná ani být doma. Tak jsem si zajela nakonec pro hrnce do obchodu, když už jsem měla dovolenou.
A mezi svatky myslím 28. Najednou zvoní PPL ze mi doručují balík. Mě málem omylo a chtěla jsem na řidiče vystartovat, ještě ze tam šel přítel který by nezabil ani mouchu.
Nu už nikdy, po dlouhé době jsem PPL dala šanci, už nikdy víc.
Chtěla bych velice pochválit řidiče jménem Štěpán Nagy depo13.vždy příjený ochotný???
Nikdy už přes PPL nikomu nic posílat nebudu. Záměnili adresy všech třech zásilek, na které jsem napsal správně čísla pod QR kodem. Napsal jsem jim několik e-mail zpráv, na které ani do druhého dne nereagovali. A jejich operátoři tvrdí, že je to má chyba a man si to vyřešit sám.
Jakmile chcete domácí dopravu balíku, vše ok. Ale jakmile posíláte někam do zahraničí, nemáte šanci s operátorkou balík zablokovat, či nijak doručnení ovlivnit. Jen na českém území . Mají sice české zahraniční oddělení, ale to Vám za celý den nezavolá.Vlastně mě napsaly do emailu, že požadavek evidují, ale že vyřízení bude trvat několik dní. Oni Vám vlastně nezavolají nikdy.
Ráda bych pochválila řidiče PPL Pavla, který doručuje na Náchodsku, konkrétně ve Velkém Poříčí.
Je velmi příjemný, ochotný a navíc vždy usměvavý. Doufám, že si takových zaměstnanců firma váží a náležitě je za to oceňuje.
Tak moje zkušenost je letos před vánoci otřesná. Při nákupu jsem vybrala výdejní místo s delší pracovní dobou. Řidič však zásilku složil na jiné výdejně s krátkou výdejní dobou, kterou nestíhám kvůli své prac.době. Mnou vybraná pobočka prý nemá dostatečnou kapacitu, což při objednání nebylo nikde uvedeno. Převoz zásilky v PPL odmítli, změna doručení už nebyla možná. Na mail odpověděli až za dva dny a na telefonu byla navíc ještě slečna arogantní. Prý ať si někoho pošlu… Zaplatila jsem dopravu, změnili bez upozornění a mého souhlasu pobočku a ani se neomluvili. PPL si už nikdy nevyberu.
Ja jsem s PPL bcelku spokojena. Pokud si objednavam balik a chodim do prace, necham si jej dovezt tam. Mame vratnici, kde balik prevezmou a ja si jej pak vyzvednu. Minuly tyden, tedy pred Vanoci, jsem rano dala balik do Parcelshopu a druhy den mi adresatka psala, ze jej obdrzela, takze rychlost OK. Rozhodne jsem spokojenejsi s PPL nez treba se Zasilkovnou ci Ceskou postou. A co se tyka „chovani k balikum“ – proste neobjednavam elektroniku ani krehke veci a mam klid ?
Mám stejné zkušenosti s těmi šmejdy jako Vy. Já jsem 4.1.poslal tři zakázky a oni přehodili adresy a poslali všechny tři zásilky tedy na jiné adresy. A teď tvrdí, že to je moje chyba a jsou arogantní a ještě navíc lžou.
Bohužel několikrát zaslání nepravdivé sms či e=mailu, že jste nebyla doma či podobně lživé informace proč nebylo doručeno. Na info lince velice nepříjemná paní, ktera neposkytne informace s odůvodněním, že není řidič a následně ukončuje hovor,aniž by počkala co dále klient chce. Asi ji práce nebaví,tak by ji pravděpodobně neměla zastávat.
Naprosto otřesná služba, už NIKDY. Řidič v Benešově neomalený a drzý, balík doručí klidně do jiného města – několikrát. Pokud má eshop na výběr dopravce jen PPL, tak si tam neobjednám.