Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Ridici z PPL nezavolaji, nezazvoni jen hodi balik pred dvere.
Arogantní řidič balíček platila jsem hotově neměla jsem u sebe menší peníz a začal na mě že nemá na vrácení takovej škleb na mě udělal a že to co mě měl vrátit je vše co má…neřekl ani nashledanou….nechápu jak můžou jezdit řídiči který nemají na vrácení mě jako koncového zákazníka to nemusí vůbec zajímat
NEDOPORUCUJI!!!
Bez meho vedomi ci jakokoliv komunikace mi zmenili misto doruceni baliku na provozovnu s mnohem horsi provozni dobou.
Puvodni vydejni misto ma otevreno 7-19. Misto kde mi nechali balik ma 9-17. Kdy se tam ma asi tak clovek pracujici 9-17 dostat, co?
Tragedie. Totalni ignorace zakaznika a nezajem dorucit balik.
PPL jsou GAUNEŘI, kteří nedoručují ani neberou telefony.
Absolutně bez domluvy , po zaslání SMS kdy bude balík dovezen, jsem kuryrovi hned volala s tím , ze ma zazvonit ze mám doma rodinu ale nemají telefon ze na zvonek budou reagovat. Vše odkyval. Po půl hodine telefonát, ale diky práci jsem nezvedla . Po hodine e-mail ze se zásilka nepodařila doručit . Volám mu co je za problém a raději nezvedal!!!???!? Doma nikdo nezvonil !!! Balík mi nechal na druhé straně města a já se teď mám tahat s 5kg balíkem !!! NAPOSLEDY fakt už mě nebavite
Kuriér nezavolá, nepríde sms, iba zazvoní a bez čakania utečie preč…
Objednáno na parcelshop který má o víkendu otevřeno (přes týden nemám možnost zásilku vyzvednout) a je doručeno na úplně jiné místo kde přes víkend nejsou. Bez nějaké domluvy o změně to skončilo někde v pr…!!!
Jsem naprosto spokojená..Vždy zavolají dopředu a ochotně pomohou i když nemusí..Ti, co jezdí Bohdalec okr. Žďár nad Sázavou, jsou ohleduplní a bezvadní..Kéž by takových bylo jen více..Doufám, že u vás zůstanou co nejdéle..
Příště prosím platba pouze kartou, aby si zase pán nezapomněl terminál , zůstala jsem jen kvůli tomu dvě hodiny z práce a zbytečně
Děkuji ??