Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Ridici z PPL nezavolaji, nezazvoni jen hodi balik pred dvere.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Arogantní řidič balíček platila jsem hotově neměla jsem u sebe menší peníz a začal na mě že nemá na vrácení takovej škleb na mě udělal a že to co mě měl vrátit je vše co má…neřekl ani nashledanou….nechápu jak můžou jezdit řídiči který nemají na vrácení mě jako koncového zákazníka to nemusí vůbec zajímat

    Klady: Rychlé doručení
    Zápory: Arogantní řidič, nemají peníze na vraceni
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    NEDOPORUCUJI!!!
    Bez meho vedomi ci jakokoliv komunikace mi zmenili misto doruceni baliku na provozovnu s mnohem horsi provozni dobou.
    Puvodni vydejni misto ma otevreno 7-19. Misto kde mi nechali balik ma 9-17. Kdy se tam ma asi tak clovek pracujici 9-17 dostat, co?

    Klady: Balik dorucen rychle.
    Zápory: Balik dorucili na jine vydejni misto bez jakekoliv konzultace.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Lucie Viznerova 30.11.2022 v 12:53

    Tragedie. Totalni ignorace zakaznika a nezajem dorucit balik.

  5. PPL jsou GAUNEŘI, kteří nedoručují ani neberou telefony.

  6. Reply
    Eliška Piatnicová 25.11.2022 v 11:07
    1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně bez domluvy , po zaslání SMS kdy bude balík dovezen, jsem kuryrovi hned volala s tím , ze ma zazvonit ze mám doma rodinu ale nemají telefon ze na zvonek budou reagovat. Vše odkyval. Po půl hodine telefonát, ale diky práci jsem nezvedla . Po hodine e-mail ze se zásilka nepodařila doručit . Volám mu co je za problém a raději nezvedal!!!???!? Doma nikdo nezvonil !!! Balík mi nechal na druhé straně města a já se teď mám tahat s 5kg balíkem !!! NAPOSLEDY fakt už mě nebavite

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Kuriér nezavolá, nepríde sms, iba zazvoní a bez čakania utečie preč…

  8. Objednáno na parcelshop který má o víkendu otevřeno (přes týden nemám možnost zásilku vyzvednout) a je doručeno na úplně jiné místo kde přes víkend nejsou. Bez nějaké domluvy o změně to skončilo někde v pr…!!!

  9. Reply
    Dagmar Temlová 22.11.2022 v 21:23
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem naprosto spokojená..Vždy zavolají dopředu a ochotně pomohou i když nemusí..Ti, co jezdí Bohdalec okr. Žďár nad Sázavou, jsou ohleduplní a bezvadní..Kéž by takových bylo jen více..Doufám, že u vás zůstanou co nejdéle..

    Klady: Ochota, rychlost
    Zápory: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Příště prosím platba pouze kartou, aby si zase pán nezapomněl terminál , zůstala jsem jen kvůli tomu dvě hodiny z práce a zbytečně
    Děkuji ??

    Klady: Klady žádné, nebylo doru'eno
    Zápory: Nebylo doručeno, kvůli chybějícímu terminálu
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 16 17 18 19 20 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo