Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Dobrý den, společnost PPL využíváme velmi často. Jsme z Vyššího Brodu to znamená že velkou část všeho co potřebujeme objednáváme. Například granule pro psa balení je cca 25 kg. Řidič kerý jezdí do Vyššího Brodu je jednička 1111. Vždy balík ochotně donese ke dveřím. Je ochotný a slušný. Za nás Výššebrodský velká pochvala…. Zasloužíl by velkou prémii… S pozdravem Vladimír Vrba
Poměrně často odesílám i přijímám balíky přes různé přepravní společnosti. Nikdy jsem se u žádné jiné nesetkala s tak otřesným přístupem jako u PPL. Neurvalý řidič nám dodal rozervanou krabici, chytře mi ji podával roztrženou částí dolů, nechal si zaplatit dobírečné… A když jsem poškození krabice odhalila, reagoval slovy „no co je mi do toho, to mě vůbec nezajímá“. Následoval (z jeho strany) výstup, kdy jsem čekala, že řidič přeskočí plot a zardousí mě i syna přímo na místě. Raději jsme se před tím psychopatem zamkli v domě, načež mi tento člověk volal a řval jak pavián, ať jdu okamžitě ven. Vskutku exkluzivní zážitek. S důvěrou jsem se obrátila se stížností na info-linku firmy PPL, kde se mi postupně dvě operátorky vysmály do očí řka, že klidně můžu vyjít na zahradu, řidič nás prý neodkrágluje… Snažila jsem se nadřízené daného řidiče přesvědčit, prostřednictvím obou telefonních pracovnic, aby nenechávali psychopata jezdit po silnicích a ohrožovat další lidi. Denně vidíme ve zprávách, co takový vyšinutý jedinec může způsobit, když mu přeskočí… Nicméně obvykle se holt vyčkává, až se skutečně něco stane. A pak teprve se dějí věci… Firmě PPL tímto uděluji Never More. Příště už budu objednávat zboží pouze tam, kde si zákazník může zvolit i jiného přepravce. Nechci si ani představit, že by kupříkladu děti byly samy doma a měly balík od podobného šílence přebírat!!!!
Nepřišel mi ani email ani zpráva, vůbec nic o tom že se bude balík doručovat.. prostě v 9 ráno stál u dveří kurýr s balíkem
Velmi neprofesionální jednání řidičů. Balík nejsou schopni ani podat, člověk si ho musí vzít sám z dodávky. Někdy nedodrží čas dodání. Ale nejhorší zkušenost mám z posledního dodání, kdy jsme s manželem čekali na balík. Přišlo avízo, že řidič dorazí mezi 10-12 hod. Po 12 hod. našel manžel balík velké hodnoty pohozený za plotem. Kdyby řidič byl schopný zvednout telefon, tak se vždycky domluvíme, ale to by nesměli zaměstnávat kdekoho.
PPL uz nikdy!!!!!
Jednání řidiče je ostuda společnosti.
Chtela bych moc podekovat panu řidiči, který jezdi na Mlynskou 62-Brno. Neskutečne ochotný, stále usměvavý a v dobre náladě. Velmi si takových lidi vážím, i když vim, ze prace s lidmi je občas náročná, tak v tomhle ohledu je pan velmi profesionální.
Nejsem spokojená s jedním dopravcem z ČB brýlatý chlap nepříjemný div mě neukamenoval že to nemám přesně a šťeká na mě že nemá drobné. A tohle už je podruhé stejný dopravce. Pardon ale měla jsem slzy na krajíčku že takovýhle člověk pracuje s lidmi!
Maximální spokojenost. Jak se zákaznickou linkou, tak s doručovateli.
Absolútne nedoporucujem dajú vedieť len chvíľku predtým než doručia a tak uvrhnúť osobu do domáceho väzenia a potom doručia na veľmi vzdialené miesto