Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Huyen Trang Hoang 21.7.2022 v 13:08
    0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nedoručí zásilku na místo. Kurýr mi nezavolal nic, čekala jsem celý den a pak mi přijde zpráva, že balíček nebyl doručen z důvodu nezastižení příjemce? Nezavolal a rovnou to odvezl do parcel shopu. Když jsem se snažila kontaktovat kurýra, tak mi radši ani nezvedl mobil, naprosto neprofesionální přístup. Katastrofa.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Uz nikdy vice tuto firmu balik dorucen 20 km od mista doruceni do zasilkovny

    Zápory: Vse po zavolano na zakaznickou linku pry standartni postup
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Zazvoni zvonek, Než člověk stihne doběhnout ke dveřím (ani ne 2min) řidič volá už z dodávky z okýnka že mám balík na balkoně. Musel ho tam hodit nebo nevím jak jinak by se tam balík dostal. (Nožičky a ručičky asi nemá aby tam vyšplhal). Hrůza přes ppl už nikdy nebo snad jedině na dobírku aby ho nenapadlo někam házet předem zaplacenou věc. Sice tam bylo oblečení takže se naštěstí nic nerozbilo, ale to on určitě nemohl vědět co tam je takže mohl úplně v klidu něco rozbít.

  4. Nejhorší doručovací společnost. Není schopná dforučit zásilku na objednané místo. HNUS

    • Reply
      Anna Dobrotkova 4.8.2022 v 0:03

      Nejhorší doručovací společnost jakou známe! Když si chci niečo objednať z e shopu kde je pouze doručení přes ně radeji hledam jiný e shop pŕes českou poštu .Jejich praktiky – zavolají ať čeláte 3 hodiny na doručení a pák Vám pošlou správu že ste nebyli zastiženi a musíte jít 15-20km do zásilkovny.Absolútne katastrofa!

  5. Reply
    Tereza Čechová 18.7.2022 v 9:38

    Pán nás okradl o tisícovku pod záminkou, že nefungují karty, nedal předem vědět, tvrdil, že nebyl zadán telefon. Jsem se službou velice nespokojená. Dávejte si pozor na podvody. Nedávejte peníze z ruky, dokud mu nepodáte přesnou částku.

  6. Rychlost doručení pro mě nebyl problém. Vadilo mi, že zboží bylo uložené v PBoxu jen 3 dny a bez nějakého upozornění vráceno zpět. Tak v tomhle by se bohužel mohli učit od České Pošty.

    • Katastrofa do p***** s nimi provolal jsem 200 Kč, kredit jen, abych se dovolal na rozvoz a ridicovi.
      Nikdo nezveda řidič vypnutý mobil na balíček čekám jak d**** a ani zpráva nepřišla že by měl zpoždění nebo něco takového Katastrofa, Katastrofa už nikdy PPL.

  7. Reply
    Michal Sakáč 12.7.2022 v 15:13

    Nedodržení času doručení. Zbytečné čekání následně řidič odhadne zpoždění minimálně 2 hodiny. Doufám, že nikdy více. Zároveň zbytečným čekáním jsem promeškal návštěvní hodiny v nemocnici a s tím spojená nemožnost v den doručení nasměrovat zásilku do parcel shopu. Musím bohužel říct, že i když Česká pošta doručuje pomaleji je spolehlivější než PPL.

  8. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Pročítám si recenze a to mě odhodlalo napsat i své zkušenosti z posledních několika dodávek během půl roku. Musím ocenit velmi rychlé dodání a i komunikaci zákaznického servisu přes email. Bohužel jednání řidiče je neurvalé. Jendou mi vynadal po telefonu, když mě naháněl, a já už bohužel nebyla doma, že od toho mi posílají sms s telefonním číslem, abych mu dala včas vědět, že by mohl dodávku nechat v parcel shopu. O tom, že jsem se s ním dohadovala ve kterém parcel shopu bych to chtěla nechat se nechci moc vyjadřovat, o tom nediskutoval. Další dodávku jsem několikrát byla nucena ze strany PPL měnit kvůli plné kapacity výdejního místa, nakonec jsem si to nechala přivézt do práce (je to složitějsí, otravuji několik dalších kolegů, aby mi to převzali…). Nakonec mě řidič označil za „blondýnu“, protože dodávka byla težší než jsou ženy na parcel shopech schopny manipulovat. Musím podotknou, že jsem na toto místo si posílala zásilku poprvé a opravdu jsem netušila kdo tam pracuje. Poslední kapka minulý týden – napsali mi, že dodávku budou doručovt mezi 10 – 12 hodinou. Po zkušenostech jsem se snažila několikrát dovolat na uvedené číslo na řidiče a změnit místo doručení. Nedovolala jsem se, zanechala jsem zprávu na hlasovém záznamníku. Řidič přijel ve 13,30, vynadal mi, že nejsem na místě doručení a že mi to už teď nikam asi do parcel shopu nedostane. Když jsem mu řikala, že jsem se mu snažila dovolat a zanechala jsem mu zprávu na záznamníku odvětil, že si zprávy nemá čas vyzvedávat…Je pravda, že cena služeb PPL je levnější než některé jiné společnosti, ale za tuto cenu již další služby PPL využívat nebudu.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Kazastrofa. PPL už nikdy více. Zboží nedodáno ani po týdnu. Stupidní zákaznická podpora. Volal jsem 3 krát abych se ujistil že zboží stihnou dodat před odjezdem na dovolenou, operátor pokaždé ověřil adresu, slíbil dodání druhý den, nestalo se.

  10. Reply
    Nicola Skopová 8.7.2022 v 15:36

    Nedodržení termínu ani hodin
    Nikdy se mi to nestalo
    Dneska poprvé…

1 20 21 22 23 24 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo