Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den, mohu říct, že se PPL po pár letech z jedné nejlepší kurýrní služeb dostala absolutně na poslední místo. Vždy je s nimi nějaký problém. Nikdy vás neupozorní den dopředu, že vám budou doručovat balíček. Pak vám v 8 30 napíší, že se u vás zastaví 8 – 10. Ale to jste už pryč. Jindy vám napíší, že přijedou mezi 13- 15. Tak odjedete z práce, aby jste si balík převzali, ale v 17 vám pošlou novou sms, že přijedou 19 – 21. Balíček přivezl řidič, s kterým jsem mluvil po telefonu, ale než jsem doběhl k brance už byl hozený za brankou na zemi.

    Klady: 0
    Zápory: špatná informovanost o doručení, nedodržování časů, neurvalé chování řidičů snad vše co muže kurýrní služba mít
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Katastrofa

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vždycky jsem byl spokojen, ale po dnešku totální propadák, řidič po 11min nezvedal tel ani na po čtvrté, ani jiné číslo, známí byli na zahradě, žádné auto u brány a ani zvonek, stává se, že navigace zavede na vedlejší cestu k hotelu, to není můj problém, volal jsem na centrálu, kde jsem vše ohlásil, nepomohli, řešit nechtějí, kdyby zvedl tel, byl jsem ochoten si pro to přijet, mohl být jen 2-3km daleko. Takto se slušný podnikatel nechová, vím o čem mluvím. Dáma z centrály mi řekla, že se ozve, nic.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dřív jsem PPL využívala vždy když to šlo. Teď PPL využívám pouze z nejvyšší nouze. Neuvěřitelně se pokazili. Vždy i když jsem celý den doma a nikdo nezavolá ani nezazvoní, přijde mi sms, že jsem nebyla zastižena a zásilku pravidelně předávají do vydejniho místa.

    Klady: Rychlost dodání, je ještě relativně dobrá
    Zápory: Balík automaticky vezou na výdejní místo aniž by se ho jakkoli snažili doručit.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    PPL je rozhodně nejhorší kurýrní společnost. Nikdy nepřijede v čase, který určuje. Vždy píší v rozmezí třeba 9-11 hod a dorazí až ve 12 hod. Naproti tomu třeba konkurence DPD je v tomto bezkonkurenční – přijíždí vždycky na minutu přesně. Kdyby šlo, PPL nevolim, ale někde bohužel je jenom pouze tato nespolehlivá firma.

    Zápory: Rychlost dodání
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nedoručené, napísané (intresát nezastihnutý) žiadna SMS ani hovor, doručené na výdajne miesto už dva krát skúsenosť rovnaká, neodporúčal by som túto dopravnú spoločnosť.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přijedu za minutku,čekám před domem 20 minut, poté krátké prozvoneni a kurýr pryč

    Klady: Nejsou
    Zápory: Arogantní a neprofesionální jednání
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Zavolají, když hned nevezmete telefon, už se nedovoláte zpět. U dveří vůbec nezvoní. Odvezou vaší zásilku, která váží 17 kg, na místo, kde není možné přijet autem a opětovné doručení není možné. Zlatá Česká pošta.

  9. Nejhorší dopravce a doručovatel na trhu, když chce člověk cokoli řešit není to možné, musí vyčkat doručení e-mailu, ten však nikdy nepřijde!!! Následně přijde cca 5 min. před předpokládaným časem doručení sms, že budou doručovat, to už ale nezařídíte nic. Domluva s řidičem absolutně žádná, na rovinu Vám řekne, že pokud se balík bude vracet na depo, tak je velká šance, že doručen vůbec nebude a když, tak za týden. Parcelshopy jsou z ruky, navíc Vám to doručí jen na ten nejbližší původního místa doručení, což ale není nejbližší pro Vás, navíc ještě řidič pronese něco v tom smyslu, že to tam budete mít až někdy pozdě večer, jestli vůbec, žádný doklad o tom samozřejmě nemáte.
    Kdyby byla možnost výběru dopravce tak PPL určitě NE!

  10. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Není dodrzena hodina doručení. Telefon kurýr nezveda az pote ,kdyz konci doba doruceni. S oznamenim bohuzel dam vam to na parcel shop, ze cekate jak pitomec v urcenou dobu nikoho nezajima. Změnit si doručení uz vubec neni mozne. Komunikace hrozna. Nejhorsi sluzba ,ktera nam vozi zasilky.

    Klady: Rychlé doruceni , když čekáte cely den
    Zápory: Nedodrzeni času Komunikace zadna Telefon vam nikdo nezvedne Ochota na bodu mrazu Nejhorsi přepravní služba u nas
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
1 21 22 23 24 25 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo