Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Končím s PPL. Tohle je vrchol drzosti, neprofesionality a arogance. Řidič, který po minutě odjíždí a řekne, že ho to nezajímá at si klidne stezuji, nebo se mu vubec neda dovolat a automat rekne, ze ma po pracovni dobe. Na lince se ho ještě zastávají a omlouvaji ho. Po dvou dnech zásilka nedorucena a prisla jen SMS, že hude vrácena. Na lince pak jen řeknou to se stává a ještě vás nutí zavolat před 18tou hod. a přesměrovat zásilku. PPL už opravdu nikdy !!

    Klady: Po posledních 2 zkušenostech nejsou žádné klady
    Zápory: Arogantní komunikace na lince 225331500. To samé řidič, který je schopný říct, že ho to nezajímá a po 1 minutě odjíždí.
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Naprostá neschopnost reagovat na změnu doručovací adresy. V online formuláři bylo vše správně vyplněné a odsouhlasené, přesto kurýr dovezl zásilku na původní místo. Po telefonu slíbil dovoz na nově zadanou adresu, ale vykašlal se na to a zasilky se zbavil na výdejním místě (bez možnosti zákazníka si výdejní místo zvolit!). Toto se opakovalo ve dvou případech.
    Potřetí kurýr odmítl před domem čekat, než sejdeme ze schodů!

  3. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nevím co se stalo v poslední době, ale z PPL se stala naprosto tragická společnost. Dvakrát po sobě během dvou týdnů mi měl být doručován balíček, dvakrát byl bez jakéhokoli upozornění uložen na místě, kam jsem se vzhledem k pracovní době mohl dostat až za několik dní. V jednom případě byla v zásilce rostlina.

    To je prostě vrchol, solidní společnost by alespoň dala vědět, že není možné doručit a dala na výběr kde má být zásilka uložena, nebo třeba nabídla jiný termín doručení.

    Jsem opravdu rozčarovaný a služby PPL jsem využil naposledy. I holubí pošta by byla spolehlivější.

    Klady: Rychlost
    Zápory: Naprosto tragická komunikace před/při doručení zásilky Uložení zásilek bez pokusu o doručení na náhodnou pobočku bez předchozí domluvy
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Chválím paní Karáskovou – Chomutov. Je velice vstřícná při změně dodání na jinou adresu.

    Klady: Rychlost dodání balíku. Vstřícnost dovést na jinou adresu.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes dne 18.3.2022 v 19:10
    Na ulic Laštůvkova mě byla doručena zásilka z lidlu
    A pan řidič byl příjemný, hodně milí, při odevzdání zásilky usměvaví, jsem spokojena že takoví se tam najdou

    Klady: Příjemný, milí, usměvavý , příjemný v telefonu, i v tu pozdní dobu doručení měl optimismus v sobě
    Zápory: Žádné nemám
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Sibyla Tóthová 18.3.2022 v 10:35

    18.3.2022 v 10:16 mi volal Pán z PPL ohľadne doručenia balíku stým, že som nestihla dvihnúť telefón. O 10:17 som volala 4 krát späť kedy už pán nebol ochotný ani dvihnúť telefón. Prístup k zákazníkom doslova nulový. Posledný krát som využila tento spôsob doručenia balíku.

    • 2.5
      Rychlost doručení
      100
      Jednání se zákazníkem
      0

      Dodano opět na jiný parcelshop než jsem žádala, opět musím odcházet z práce dřív, abych zásilku vybrala. Přitom mnou vybraný parcelshop je jen o pár metrů dále v té samé ulici. (Vzdálenost rozdíl 1 min pěšky)

      Zápory: Ačkoli je zadaná konkrétní adresa parcelshopu kde chci balík nechat abych ho mohla "po práci" vyzvednout, pokaždé si musím brát v práci volno, protože můj balík leží v jiném parcelshopu. Sice jen pár metrů dál ale otevírací doba se liší o 2 hodiny, co je důvod proč si volím konkrétní parcelshop. Dokonce jsem u firmy Happy PET přímo v objednávce vybrala parcelshop "Moře Lega v Plzni- otevřeno do 19h + sobota" přesto balík už zase skončil v parcelshopu o pár metrů dál, kde mají otevřeno pouze do 17h/v pátek do 16h. To je něco co nepochopím. A bohužel slyším to ze všech stran. Dělejte s tím něco, přeci musí existovat nějaký jiný logistický systém a nebo tuto službu nenabízejte a vozte všechno na poštu. Tam mají otevřeno do večera. Je to škoda a zklamání. (Text si zkopírují, kdybych ho musela použít znovu)
      Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Tak to je tragedie… Brno – PPL uz nikdy!

  8. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Očekávala jsem balík ze stránky AboutYou …řidič si asi řekl je to jen oblečení ale sms o doručování žádná, telefon ze mi veze balík žádný …ve 13:30 odcházím do práce a ve schránce narvany a ven koukajici balík, nevím zda je to normalni stávat by se to asi nemělo ať je to balík za dvě stovky nebo za 2 tisíce…kdokoliv mohl balík odcizit a ze lidi jsou sv*** ;) Kde bych to pak honila opravdu nevím s PPL končím toť vše

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Objednala jsem zboží u firmy, která při určité výšce objednávky poslala na moji adresu balík zdarma. Sama ovšem vybrala dopravce – PPL. V mailu odkaz na sledování zásilky – ok, tak sleduji, ale stále tam stojí jen, že balík je v přepravě – nic bližšího, den, ani hodina, kontakt na řidiče, nic. Tak si říkám, že třeba přijde alespoň sms. Ale vůbec. Najednou ráno, v době, kdy normální lidé chodí do práce a nejsou doma s dítětem, jako já, zvoní mobil, řidič stojí už před domem a pojďte si pro balík. Tak tomuhle se příště vyhnu. Služba na p**, když musíte mít štěstí, že Vás nekontaktovatelný řidič zastihne, jinak balík nedostanete..

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Včera otřesná zkušenost s doručením zásilky pokud jste doma tak vše dobře. Ale pokud máte pohřeb nevíte zda už v době doručení(10-12 hod) už bude někdo doma. Já byla v práci a mobil u sebe nesmím mít. Asi kolem 099:25 jsem volala doručovateli že nevím zda bude někdo doma, kvůli situaci prosím o opětovné doručení mladý arogantní co neumí ani vyhovět, pochopit nečekanou situaci adresáta. Měla být zásilka v Blučině u Brna. A pak jsem se po zavolání na infolinku dozvěděla bez jeho upozornění balík je až 15km ve Vojkovicích fakt to byl naschvál hnus nevěřím povídání o plné kapacitě skladu. Na lince se ohání podmínky nám nedovolují nic takže znovu doručení nelze nikdy. Hlavně že mají peníze, auto bohužel nemám nyní a nemám možnost kvůli zdraví si tam dojet. Jak jsem došla domů doma někdo byl 10-11:30 a na dveřích vzkaz nepokusil se ani doručení zda tedy doma někdo je. již nikdy pokud to půjde nehodlám využít PPL. Arogantní bez schopnosti pomoci za mě hnus. Divím se že stále mají s tímto přístupem ještě zákazníky. Nemluvě že takové jednání nikdo neřeší.

1 23 24 25 26 27 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo