Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Končím s Ppl!!!

    Klady: Teď už žádné klady!.
    Zápory: Nikdy jsem a ppl neměla problém,ale po posledním využití této přepravní společnosti s nimi končím. Objednala jsem balík na firmu kde pracuji. Balík měl přijít ve čtvrtek,ve čtvrtek žádná SMS, žádný hovor ani tu ppl nebylo. Ok, myslela jsem že přijede teda v pátek,v pátek to samé,nikdo nevolal,žádná SMS,nikdo tu nebyl. Kouknu na sledování zásilky a tam psáno že jsem nebyla zastižena. Sakra jak? A že mi to dají na depo. Tak volám na depo,tam mi bylo oznámeno,že pokud je balík objednán na firmu,řidič nevolá ani nepíše SMS. To jako znamená že mám stát celý den před firmou a vyhlížet ppl? Jako vážně?! Tak jsme se domluvili že balík znovu dovezou další čtvrtek. Řidič dostal mě číslo a měl mi zavolat, tel jsem nestihla zvednou, volám řidiči, posílá mě do hlasové schránky. Ok volám znovu depo ppl. Tam mi je oznámení že řidič se nevrací ani nezvedá telefon,že je to normální. Ok, domluvíme se tedy že balík dovezou v pátek. V pátek opět žádný hovor od řidiče,nikdo tu nebyl. Kouknu na sledování zásilky,a tam psáno že balík posílají zpět odesílateli. Jako fakt? Balík je zaplacený a já ho nedostanu? A vše jen pro to že je objednán na firmu? Proto mi to nemůžou nechat ani na výdejním místě? Proto mi nemohou zavolat že mi ho vezou? Tohle nechápu a nerozumím tomu. To jako když objednavatel na firmu,musíte pak stát celý dny venku aby vám balík doručili? Čekala bych,že když nevolá,tak přijde alespoň do Restaurace ( firma je penzion u křížku) a balík mi tu předá. Ale já přece nemůžu čekat celý den venku jestli zrovna nepojede okolo s mým balíkem! Takže za mě ppl už ne. Na tohle nemám nervy.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy neplatíte za kurýrní službu. Kurýr k vám přijede bez varování v 8 hodin ráno (nepočítáme-li SMS, která vám bude odeslána v 7: 30). Pokud jste spali a neslyšeli telefon nebo jste nebyli doma, váš balíček bude odeslán do výdejního místa, které je na co nejsložitějším místě. Budete trávit hodinu nebo dvě, abyste si vyzvedli velkou a těžkou krabici, kterou budete nosit sami a budete si myslet, že jste zaplatili za doručení kurýrem. Napíšete na podporu, jednou vám odpoví, že si zásilku musíte vyzvednout sami, a peníze za kurýrní službu nevrátíte. Omlouvám se za gramatické chyby, jsem cizinec.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Franta Bobek 18.1.2022 v 8:47

    Dobrý den, píšu sem jenom kvůli tomu, že na nás váš řidič zazvonil mockrát. Zazvonil jednou normálně, pak se to opakovalo 10x a nakonec to držel ten zvonek tak 10 sekund. Tak když vidím že nikdo není doma tak proč se o to ještě snaží? Dobře zazvonil jednou až třikrát ale na co by zvolil desetkrát? Ještě hned zasebou.

  4. Benešov velká katastrofa – vždy nějaký problém nebo neochota ze strany řidiče. Po vícero problémech jsme si s manželkou stěžovali na řidiče. Ten od té doby dělá naschváli a vozí balíček na jiné výdejny, než bylo původně objednané doručení. Řidič byl sprostý a zavěsil to. Opět stížnost na PPL. I tam se však celkově projevila neochota to řešit. Je jim vše jedno. Nejsem sám kdo si tu na ně stěžuje….Snažím se při jakékoliv své objednávce u nějakého shopu vyhnout společnosti PPL !!!

    • U nás to samé,když jsem si stěžovala, tak mi řidička PPL dává balíky úplně jinam než si žádám na PPL u přesměrování a to den dopředu . Už mi ani nevola a rovnou mi to dá co nejdál. Arogantní řidička, když ji voláte, ani to nezvedne-několikrát.

  5. Žádné avízo, že přivezou balíček. Prostě si přijedou nějaký den před dům, zavolají a když nestihnete vzít telefon. Zmizí a dají vám balík do nějakého parcelshopu. Katastrofa

  6. Reply
    Martina Dužárová 8.1.2022 v 22:02
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velká pochvala na p. Stachovou, velice ochotná, vstřícná a spolehlivá.

    Klady: Spokojenost
    Zápory: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
    • Reply
      Alena pohunkova 11.1.2022 v 17:40

      Dnes mi prisla SMS dodání balíčku 13-15 hod v 16.50 volal řidič ze se omlouvá ze je hodně hodin já mu rekla ze jsem doma a on do 10 min.ze přijede a za 20 min.proslaSMS ze je balíček uložen v balikovne děláte si znás srandu čekám a pak takové chování nic si už přes vás neobjednám

  7. Reply
    Aleš Prachař 30.12.2021 v 9:38

    Zkušenosti s PPL. 22.12. převzali zásilku. Jelikož byla směřována do Parcel shopu, který měl být od 23.12. do 2.1. mimo provoz a PPL se tam nepodařilo do 23.12. zásilku doručit, tak jsme si jí nechali přesměrovat domů, protože mezi svátky jsme měli v plánu být doma. PPL bylo přislíbeno, že následující pracovní den (27.12.) bude balíček doručen. Když ani 30.12. nebyl balík doručen, tak nám bylo na info lince sděleno, že z kapacitních důvodu se bude balíček doručován až po 3.1. Přijde Vám toto normální? Nikdo se Vám neozve, ve sledování zásilky od 22.12. vidíte pouze, že balík převzali do přepravy a je jim úplně jedno, že třeba na ten balík někdo čeká. Takže za mně naprostí amatéři, kteří by si měli učit od ostatních. Oproti službám konkurence naprostí ignoranti. Nikdy více!!! A ještě se Vás drze zeptá s čím dalším Vám může pomoci. Místo toho, aby se aspoň omluvili, že na balík bude čekat 14 dní.

  8. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zklamání na celé čáře, již podruhé. Večer, v 17.26 h mi byl poslán e-mail, že v následujících dnech!!!, mi bude doručován balíček, což jsem nečetla, protože nejsem celý den na e-mailu. Dnes ráno jsem zapnula telefon v 10.45 h a zmeškaný hovor od kurýra, obratem jsem volala. SMS po 8 h ráno. Nemůže mi doručit (9-11 h), nechá mi na Parcel shopu, nepomáhá mé sdělení, že jsem invalidní, nemám nikoho, kdo by vyzvedl. Telefon na infolinku PPL, milá slečna, ale výsledek stejný, znovu doručení u fyzických osob neprovádí, nemůže mi pomoci. Je to horší, než Česká pošta, neochotný kurýr, bez empatie, výmluvy. Bohužel jsem nemohla využít naši DPD, kde vždy info den předem, e-mailem, SMS, možná změna, ochotný kurýr. PPL NEDOPORUČUJI.

    Klady: Vstřícná slečna na info lince, i když nemohla vyhovět.
    Zápory: - neochotný kurýr - není možno opětovné doručení - pozdní zpráva o doručení, nemožnost se připravit
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Již druhou zásilku mi nebyly schopni doručit domů. Přišla mi SMS že mi budou doručovat zásilku. Vzala jsem si kvůli tomu volno a i přesto že mě nikdo nekontaktoval tak mi balík dali do balikovny. S PPL už objednávat nebudu.

  10. Ako je to banda k*****v fakt.
    Clovek je mimo domu 2tyzdne Z toho dovodu si nastavy neskorsie dorucenie, oni to dorucenie nedodrzia a poslu to o 4dni skor na vydajne miesto, kde si to mozte vybrat do 7dni a ked si zaziadate o predlzenie tejto lehoty, aby ste si to mohli vybrat po navrate, tak je to nemozny poziadavok v 21.storoci.
    Customer service jak delo.

1 25 26 27 28 29 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo