Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Končím s Ppl!!!
Nikdy neplatíte za kurýrní službu. Kurýr k vám přijede bez varování v 8 hodin ráno (nepočítáme-li SMS, která vám bude odeslána v 7: 30). Pokud jste spali a neslyšeli telefon nebo jste nebyli doma, váš balíček bude odeslán do výdejního místa, které je na co nejsložitějším místě. Budete trávit hodinu nebo dvě, abyste si vyzvedli velkou a těžkou krabici, kterou budete nosit sami a budete si myslet, že jste zaplatili za doručení kurýrem. Napíšete na podporu, jednou vám odpoví, že si zásilku musíte vyzvednout sami, a peníze za kurýrní službu nevrátíte. Omlouvám se za gramatické chyby, jsem cizinec.
Dobrý den, píšu sem jenom kvůli tomu, že na nás váš řidič zazvonil mockrát. Zazvonil jednou normálně, pak se to opakovalo 10x a nakonec to držel ten zvonek tak 10 sekund. Tak když vidím že nikdo není doma tak proč se o to ještě snaží? Dobře zazvonil jednou až třikrát ale na co by zvolil desetkrát? Ještě hned zasebou.
Benešov velká katastrofa – vždy nějaký problém nebo neochota ze strany řidiče. Po vícero problémech jsme si s manželkou stěžovali na řidiče. Ten od té doby dělá naschváli a vozí balíček na jiné výdejny, než bylo původně objednané doručení. Řidič byl sprostý a zavěsil to. Opět stížnost na PPL. I tam se však celkově projevila neochota to řešit. Je jim vše jedno. Nejsem sám kdo si tu na ně stěžuje….Snažím se při jakékoliv své objednávce u nějakého shopu vyhnout společnosti PPL !!!
U nás to samé,když jsem si stěžovala, tak mi řidička PPL dává balíky úplně jinam než si žádám na PPL u přesměrování a to den dopředu . Už mi ani nevola a rovnou mi to dá co nejdál. Arogantní řidička, když ji voláte, ani to nezvedne-několikrát.
Žádné avízo, že přivezou balíček. Prostě si přijedou nějaký den před dům, zavolají a když nestihnete vzít telefon. Zmizí a dají vám balík do nějakého parcelshopu. Katastrofa
Velká pochvala na p. Stachovou, velice ochotná, vstřícná a spolehlivá.
Dnes mi prisla SMS dodání balíčku 13-15 hod v 16.50 volal řidič ze se omlouvá ze je hodně hodin já mu rekla ze jsem doma a on do 10 min.ze přijede a za 20 min.proslaSMS ze je balíček uložen v balikovne děláte si znás srandu čekám a pak takové chování nic si už přes vás neobjednám
Zkušenosti s PPL. 22.12. převzali zásilku. Jelikož byla směřována do Parcel shopu, který měl být od 23.12. do 2.1. mimo provoz a PPL se tam nepodařilo do 23.12. zásilku doručit, tak jsme si jí nechali přesměrovat domů, protože mezi svátky jsme měli v plánu být doma. PPL bylo přislíbeno, že následující pracovní den (27.12.) bude balíček doručen. Když ani 30.12. nebyl balík doručen, tak nám bylo na info lince sděleno, že z kapacitních důvodu se bude balíček doručován až po 3.1. Přijde Vám toto normální? Nikdo se Vám neozve, ve sledování zásilky od 22.12. vidíte pouze, že balík převzali do přepravy a je jim úplně jedno, že třeba na ten balík někdo čeká. Takže za mně naprostí amatéři, kteří by si měli učit od ostatních. Oproti službám konkurence naprostí ignoranti. Nikdy více!!! A ještě se Vás drze zeptá s čím dalším Vám může pomoci. Místo toho, aby se aspoň omluvili, že na balík bude čekat 14 dní.
Zklamání na celé čáře, již podruhé. Večer, v 17.26 h mi byl poslán e-mail, že v následujících dnech!!!, mi bude doručován balíček, což jsem nečetla, protože nejsem celý den na e-mailu. Dnes ráno jsem zapnula telefon v 10.45 h a zmeškaný hovor od kurýra, obratem jsem volala. SMS po 8 h ráno. Nemůže mi doručit (9-11 h), nechá mi na Parcel shopu, nepomáhá mé sdělení, že jsem invalidní, nemám nikoho, kdo by vyzvedl. Telefon na infolinku PPL, milá slečna, ale výsledek stejný, znovu doručení u fyzických osob neprovádí, nemůže mi pomoci. Je to horší, než Česká pošta, neochotný kurýr, bez empatie, výmluvy. Bohužel jsem nemohla využít naši DPD, kde vždy info den předem, e-mailem, SMS, možná změna, ochotný kurýr. PPL NEDOPORUČUJI.
Již druhou zásilku mi nebyly schopni doručit domů. Přišla mi SMS že mi budou doručovat zásilku. Vzala jsem si kvůli tomu volno a i přesto že mě nikdo nekontaktoval tak mi balík dali do balikovny. S PPL už objednávat nebudu.
Ako je to banda k*****v fakt.
Clovek je mimo domu 2tyzdne Z toho dovodu si nastavy neskorsie dorucenie, oni to dorucenie nedodrzia a poslu to o 4dni skor na vydajne miesto, kde si to mozte vybrat do 7dni a ked si zaziadate o predlzenie tejto lehoty, aby ste si to mohli vybrat po navrate, tak je to nemozny poziadavok v 21.storoci.
Customer service jak delo.