Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. HODÍ VAM TO DO DEPA A NAZDAR PPL UZ NIKDY

  2. UŽ NIKDY PPL!

  3. Reply
    Stanislava Friedlová 21.12.2021 v 14:35
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zavolali – nevzala jsem hned. Za 2 min. volám a telefon nezvedali. Zásilku zhodnotili jako nepředanou. Manžel čekal od rána doma se 2dětmi. Nezazvonili, ale foto vchodu prý řidič udělal. Co je to platné?

    Klady: Rychle převzali od prodejce.
    Zápory: Zavolali - nevzala jsem hned. Za 2 min. volám a telefon nezvedali. Zásilku zhodnotili jako nepředanou. Manžel čekal od rána doma se 2dětmi. Nezazvonili, ale foto vchodu prý řidič udělal. Co je to platné?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Ve svých 62 letech píši poprvé negativní recenzi, ale přístup vašeho zaměstnance „mě vyrazil dech“ !!! V době doručení sms od PPL jsem byla v práci / bydlím i pracuji na stejné adrese /. Telefonicky jsem se domlouvala s řidičem, že v avizované době doručení mám do určité doby přestávku, jenom před 10. hodinou, že nemohu pár minut od prodejního okénka odejít / říkala jsem mu, že jde maximálně o 5 min., prodávám jízdenky na vlak /. Přesto přijel právě v době, kdy jsem musela prodávat jízdenky na vlak, proto jsem ho prosila, jestli by chvilinku počkal, že si to za 5 min. převezmu. Odejel beze slova pryč a už mi jen přišla sms, že si to mám vyzvednout sama v jejich úložně zásilek. Smutné je, že oni si přijedou, jak jim to vyhovuje, ale pokud si balík okamžitě nepřevezmete, beze slova ujedou. Rozumná dohoda žádná !!! To vám těch 5 minut stojí za to, více bych nežádala ? Kde je nějaké lidské jednání ? To vám jde jenom o peníze ? Smutné !!! PPL už NIKDY NEPOUŽIJI !!! Paní z LIVOXU, odkud jsem měla zboží objednané, byla tak moc hodná a objednanou zásilku mi znovu poslala, tentokrát poštou.

  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší, co jsem kdy zažila u přepravní společnosti.Kurýr arogantní, položil mobil uprostřed hovoru, když přijel, balík špinavý od bláta a celý promáčklý, když jsem se zeptala, proč, jen zamumlal, že neví a zmizel do auta, ani nepozdravil, to se mi už u této služby stalo vícekrát, takže s nimi končím, raději znovu poštu, tam aspoň nejsou tak nevychovaný a arogantní.Když je to nebaví, ať jdou dělat něco jiného.

    Klady: Žádné klady jsem nenašla.
    Zápory: Arogance, drzost, předání špinavého balíku
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Naprosto katastrofální jednání s řidiči, položí telefon uprostřed hovoru, balík nedoručen, už nikdy více, příště raději pošta.

  7. Takže asi tak:

    Naše stížnost přes web formulář:

    Dobrý den, po dlouhých peripetiích, které stály mě i adresáta dost našeho cenného času, bude zásilka č. 41095823832 umístěna kdesi na parcel shopu v Praze. Termín prve avizovaného doručení byl včera telefonicky změněn na zítřek, dnes nám hupsla do inboxu nová zpráva s infem o dnešním doručování. Domluva nebyla možná ani s řidičem (ten byl navíc dost oprsklý, tel. číslo 728 250 445), ani na zákaznickém servisu, kde mi bylo stále opakováno, že v případě druhého doručování již není změna termínu možná. Nezlobte se, ale s takto tristním přístupem prostě nemohu být spokojena. K chybě přeci došlo na vaší straně… Závěrem tedy podotýkám, že doručovatelka, která standardně jezdí Barrandov na Praze 5, je naprosto úžasná a vstřícná :). Takže asi jen problém na Praze 3? A na zákaznickém servisu :D. S pozdravy,
    ___________________________________
    Odpověď č.1:
    Dobrý den,

    děkuji za Váš e-mail.

    Omlouvám se Vám za chybně uvedené informace, řidič skutečně měl v plánu doručovat zásilku až zítra, nevím, co se konkrétně stalo, že bylo dnes naloženo. Nicméně jsem požádal kolegy na dispečinku o nové doručení zásilky zítra, s vyjádřením Vás budu následně kontaktovat.

    Děkuji a přeji hezký den.
    ______________________________
    Odpověď č.2, tři hodiny po první zprávě:

    Dobrý den,

    je mi líto, ale zásilka byla dnes po nezastižení uložena na Parcelshopu, kde si ji můžete vyzvednout. Můžete to prosím udělat? Protože kdybych žádal dispečink o převoz zásilky na adresu, celý proces by trval nejméně dva dny.

    Omlouvám se za komplikace a věřím, že vše bude v pořádku. Pokud by byl problém zásilku si na výdejním místě vyzvednout, dejte mi prosím vědět.

    Děkuji a přeji hezký den.

    S pozdravem
    _____________________________
    Naše reakce:
    Dobrý den,

    po dohodě s odesílatelem jsme vyřešili jinak – provedli jsme novou objednávku s doručením spolehlivým dopravcem.

    S pozdravy

  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den ,
    Chci poděkovat Vám kolektívu ale osobitne kurýru p.Láskovi za spolehlivé dorčování zasilek .
    Vždy když vybíram kuryrsku společnost dám prednost Vaši společnosti vdeka p.Laskovi.

    S pozdravem
    Slavka Horomerice

    Klady: jsem moc spokojena i s skvelým pristupem kuryra
    Zápory: -
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      Ta co nedostala balíček 15.12.2021 v 10:48

      Hrozný. Čas dovozu, jednání se zákazníkem všechno hrůza. Příště si dojdu radši na prodejnu, než se s*** s takovými službami a negramoty. Sbohem.

  9. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zaměstnanec firmy PPL mi při telefonickém rozhovoru oznámil, že k nám v zimě nepojede a že nechává balíček na PPL Parcelshopu. Na mé ohrazení, že cesta k nám je bez problémů průjezdná, jezdíme po ní nejen my, ale i ostatní dodavatelé a že jsem si objednal doručení na adresu a ne do pět kilometrů vzdáleného výdejního místa mi suše oznámil, že to tak mají nařízeno z centrály. No, těžko říct.
    Příště budu rozhodně volit jinou společnost.

    Zápory: Neprofesionalita.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Pan kurýr mi přivezl balík a byl velice nepříjemný. Ikdyž jsem se chovala slušně a mile tak on ani nepozdravil a odbyl me slovy“ deset minut jako“ a kroutil na mě hlavou a odešel a co hůř, ten balík mi dal venku na zem kde byla voda a sníh a nechal ho tam v tý špíně.
    Neskutečný…

    Klady: Rychlé doručení.
    Zápory: Nepříjemný zaměstnanec.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 26 27 28 29 30 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo