Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
HODÍ VAM TO DO DEPA A NAZDAR PPL UZ NIKDY
UŽ NIKDY PPL!
Zavolali – nevzala jsem hned. Za 2 min. volám a telefon nezvedali. Zásilku zhodnotili jako nepředanou. Manžel čekal od rána doma se 2dětmi. Nezazvonili, ale foto vchodu prý řidič udělal. Co je to platné?
Ve svých 62 letech píši poprvé negativní recenzi, ale přístup vašeho zaměstnance „mě vyrazil dech“ !!! V době doručení sms od PPL jsem byla v práci / bydlím i pracuji na stejné adrese /. Telefonicky jsem se domlouvala s řidičem, že v avizované době doručení mám do určité doby přestávku, jenom před 10. hodinou, že nemohu pár minut od prodejního okénka odejít / říkala jsem mu, že jde maximálně o 5 min., prodávám jízdenky na vlak /. Přesto přijel právě v době, kdy jsem musela prodávat jízdenky na vlak, proto jsem ho prosila, jestli by chvilinku počkal, že si to za 5 min. převezmu. Odejel beze slova pryč a už mi jen přišla sms, že si to mám vyzvednout sama v jejich úložně zásilek. Smutné je, že oni si přijedou, jak jim to vyhovuje, ale pokud si balík okamžitě nepřevezmete, beze slova ujedou. Rozumná dohoda žádná !!! To vám těch 5 minut stojí za to, více bych nežádala ? Kde je nějaké lidské jednání ? To vám jde jenom o peníze ? Smutné !!! PPL už NIKDY NEPOUŽIJI !!! Paní z LIVOXU, odkud jsem měla zboží objednané, byla tak moc hodná a objednanou zásilku mi znovu poslala, tentokrát poštou.
Nejhorší, co jsem kdy zažila u přepravní společnosti.Kurýr arogantní, položil mobil uprostřed hovoru, když přijel, balík špinavý od bláta a celý promáčklý, když jsem se zeptala, proč, jen zamumlal, že neví a zmizel do auta, ani nepozdravil, to se mi už u této služby stalo vícekrát, takže s nimi končím, raději znovu poštu, tam aspoň nejsou tak nevychovaný a arogantní.Když je to nebaví, ať jdou dělat něco jiného.
Naprosto katastrofální jednání s řidiči, položí telefon uprostřed hovoru, balík nedoručen, už nikdy více, příště raději pošta.
Takže asi tak:
Naše stížnost přes web formulář:
Dobrý den, po dlouhých peripetiích, které stály mě i adresáta dost našeho cenného času, bude zásilka č. 41095823832 umístěna kdesi na parcel shopu v Praze. Termín prve avizovaného doručení byl včera telefonicky změněn na zítřek, dnes nám hupsla do inboxu nová zpráva s infem o dnešním doručování. Domluva nebyla možná ani s řidičem (ten byl navíc dost oprsklý, tel. číslo 728 250 445), ani na zákaznickém servisu, kde mi bylo stále opakováno, že v případě druhého doručování již není změna termínu možná. Nezlobte se, ale s takto tristním přístupem prostě nemohu být spokojena. K chybě přeci došlo na vaší straně… Závěrem tedy podotýkám, že doručovatelka, která standardně jezdí Barrandov na Praze 5, je naprosto úžasná a vstřícná :). Takže asi jen problém na Praze 3? A na zákaznickém servisu :D. S pozdravy,
___________________________________
Odpověď č.1:
Dobrý den,
děkuji za Váš e-mail.
Omlouvám se Vám za chybně uvedené informace, řidič skutečně měl v plánu doručovat zásilku až zítra, nevím, co se konkrétně stalo, že bylo dnes naloženo. Nicméně jsem požádal kolegy na dispečinku o nové doručení zásilky zítra, s vyjádřením Vás budu následně kontaktovat.
Děkuji a přeji hezký den.
______________________________
Odpověď č.2, tři hodiny po první zprávě:
Dobrý den,
je mi líto, ale zásilka byla dnes po nezastižení uložena na Parcelshopu, kde si ji můžete vyzvednout. Můžete to prosím udělat? Protože kdybych žádal dispečink o převoz zásilky na adresu, celý proces by trval nejméně dva dny.
Omlouvám se za komplikace a věřím, že vše bude v pořádku. Pokud by byl problém zásilku si na výdejním místě vyzvednout, dejte mi prosím vědět.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
_____________________________
Naše reakce:
Dobrý den,
po dohodě s odesílatelem jsme vyřešili jinak – provedli jsme novou objednávku s doručením spolehlivým dopravcem.
S pozdravy
Dobrý den ,
Chci poděkovat Vám kolektívu ale osobitne kurýru p.Láskovi za spolehlivé dorčování zasilek .
Vždy když vybíram kuryrsku společnost dám prednost Vaši společnosti vdeka p.Laskovi.
S pozdravem
Slavka Horomerice
Hrozný. Čas dovozu, jednání se zákazníkem všechno hrůza. Příště si dojdu radši na prodejnu, než se s*** s takovými službami a negramoty. Sbohem.
Zaměstnanec firmy PPL mi při telefonickém rozhovoru oznámil, že k nám v zimě nepojede a že nechává balíček na PPL Parcelshopu. Na mé ohrazení, že cesta k nám je bez problémů průjezdná, jezdíme po ní nejen my, ale i ostatní dodavatelé a že jsem si objednal doručení na adresu a ne do pět kilometrů vzdáleného výdejního místa mi suše oznámil, že to tak mají nařízeno z centrály. No, těžko říct.
Příště budu rozhodně volit jinou společnost.
Pan kurýr mi přivezl balík a byl velice nepříjemný. Ikdyž jsem se chovala slušně a mile tak on ani nepozdravil a odbyl me slovy“ deset minut jako“ a kroutil na mě hlavou a odešel a co hůř, ten balík mi dal venku na zem kde byla voda a sníh a nechal ho tam v tý špíně.
Neskutečný…