Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
– zlá komunikace odkladajú balik hodne daleko do depa
Nedoporučuji
Tak bohužel PPL už nikdy. Nedoručují balíky na adresu, neobtěžují se ani zavolat (žádný nepřijatý hovor prostě nic) a rovnou vše dávají do parcelshopu. A to bydlím v centru Brna, kde by snad doručení na adresu neměl být takový problém! Všichni ostatní dopravci (dokonce i Česká pošta) mi vše doručí až domů, jen PPL nejsou schopní. Naposledy mi navíc řidič lhal do telefonu – slíbil, že mi zásilku doručí aspoň druhý den, když daný den vůbec nepřijel (podle vlastních slov nepřijel „omylem“). Místo toho do systému zadal, že jsem odmítla převzít zásilku a hned druhý den byla zásilka vrácena odesílateli, aniž jsem měla možnost jakkoliv zareagovat nebo se ji pokusit vyzvednout na výdejním místě. To je fakt nepochopitelné jednání.
Ridic nezavolal jenom rychle prozvonil, asi setril par korunek na hovor. Ted nechal zasilku 3 km ot domu. Nikdy v zivote uz nebudu pouzivat togoto dopravce.
Změna dodání na konkrétní den. V onen den mi nepřišlo žádné upozornění o doručení. Přes zákaznickou linku jsem si sama musela zjistit, že se jim balík nevešel do auta a bude doručován až následující den. Očekávala bych minimálně informující e-mail. Takovéto jednání ze strany PPL mě akorát nutí využít příště konkurenčních dopravců.
dobrý den, dostala jsem meil že mám zásilku v Parcel boxu na ul Pěkná, ovšem zásilka tam nebyla. Po informaci na info linku mi bylo sděleno že ji převezli jinam. Aniž mě o tom informovali.Opravdu si tak služby nepřestavuji.
Naprosto nepochopitelný a necitlivý přístup. Řidič mi do telefonu oznámil, že mě nemůže zásilku doručit, protože nemá čas na objížďku cca 2 km, která je na cestě k nám. Zásilku mi nechal na nejbližším místě cca 6 km. Kdybych si chtěla zásilku vyzvedávat, tak si neplatím doručení domů!!! Jsem seniorka bez auta. Je to krmení pro mého pejska. Služby ostatních dopravců k nám fungují normálně!!!
Naprosto nepochopitelný a necitlivý přístup. Řidič mi do telefonu oznámil, že mě nemůže zásilku doručit, protože nemá čas na objížďku cca 2 km, která je na cestě k nám. Zásilku mi nechal na nejbližším místě cca 6 km. Kdybych si chtěla zásilku vyzvedávat, tak si neplatím doručení domů!!! Jsem seniorka bez auta. Je to krmení pro mého pejska. Služby ostatních dopravců fungují normálně!!!
Umyslne zadrzuji zasilku
Arogantní chování kuryrky. Na dotaz jak se jmenuje byla odpověď co je vám do toho?Byla dost nepříjemná.